abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 februari 2015 @ 15:10:35 #51
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_149955711
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:28 schreef Rambles_Off_Topic het volgende:
Dit heb ik in mijn vorige relatie ook wel gehad, uiteindelijk HIV positief door geraakt. Bleek dat de chick die ik had opgepikt in mijn stamkroeg dus verslaafd was aan heroine en een vuile spuit had geinjecteerd. Hadden wel vaker van dat soort types in de stamkroeg, maar deze spande wel de kroon.
zo was er ook een dikke man (die noemden we bolle) en die is 3x door een kruk gezakt met z'n zatte kop. Vond ik overigens ook niet normaal hoor, dat hij daar maar mee door bleef gaan terwijl hij wist wat die krukken aankonden. Barvrouw durfde er nooit wat van te zeggen, omdat ze zelf ook niet echt hendig sjiek was. Er was in de kroeg zo'n spaarpotje. Kon je elke maand een bepaald bedrag in stoppen en dan eens per jaar kreeg je dat uitgekeerd. Sparen voor verslaafden, zeg maar. Toen ze een paar jaar geleden die pot openmaakten, bleek er gewoon bijna niets meer in te zitten. Uit de camerabeelden bleek (wat een dom wijf, ze werkte daar en er waren dus camera's) dat de barvrouw dit geld had gestolen om ermee op vakantie te gaan. :').
TLDR; aidshoer.
En doorgegeven aan je toenmalige vriendin?
pi_149955760
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:10 schreef Trankilo het volgende:
En doorgegeven aan je toenmalige vriendin?
Check het profiel. Kan wel even duren voordat je antwoord gaat krijgen.
  maandag 23 februari 2015 @ 15:24:56 #53
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_149956097
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:18 schreef Lastigggg het volgende:
Dit is natuurlijk een heel persoonlijk iets, en ik moet zelf beslissen wat ik hiermee ga doen. Maar ben toch benieuwd of dit een heel herkenbaar iets is.
Voor mij wel in elk geval. Ik mis die spanning soms ook, maar mijn vriendin kan zich dat goed voorstellen zegt ze en vindt dat ook niet erg. Nu maak ik niet heel makkelijk contact op dat gebied, dus echt gevaar is er niet, maar ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.
Don't let my username fool you...
pi_150317132
Super bedankt voor alle lieve reacties :D.
pi_150341885
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Het is een leeg verlangen en de risico's niet waard deze te vervullen. Je bent geen slaaf van je gevoelens, dus je kan deze eenvoudig aan de kant zetten.

Waar denk je dat dit verlangen vandaan komt? Je spreekt van spanning elders zoeken, is dat omdat je spanning mist in je relatie? In dat geval zou ik je daarop focussen, in plaats van het gras van de buren.
Hier kan ik over meepraten, ik kreeg in het verleden ook daadwerkelijk 1(!) keer echt te horen dat de ander de spanning na wat jaren minder vond.
Vervolgens eens langzaam op internet wat onderzoek gaan doen hoe dit te verbeteren, maar de ander was ondertussen wel al vreemd gegaan.
Dus het leek er meer op dat het zeggen dat ze wat meer spanning wilde een vrijbrief was.
Ik hoop dat de topicstarter dit beseft en niet dezelfde fout maakt.

Lust is zeker geen leeg verlangen, maar ben het met je eens dat je dit onder controle moet houden, zodra je verantwoordelijkheid hebt zoals kinderen, gevoelens van de ander, noem maar op, dan ben je heus geen "slaaf" van die gevoelens.

Dus als de topicstarter die gevoelens heeft moet hij er eerlijk over praten en ook in gesprek blijven hierover, als het dan niet blijkt te werken dan kun je fatsoenlijk uit elkaar, maar ga niet vreemd.

My 2 cents

[ Bericht 1% gewijzigd door nummer_zoveel op 06-03-2015 09:52:59 ]
pi_150341915
TS, stop met jezelf dingen aanpraten als "fout". Het is jouw lichaam, jouw keuze dus ook met wie je dat deelt.
Als je vriendin dat biologische feit niet accepteert, vertel haar dan ook niet over de keren dat je met een ander een leuke avond hebt.

Gegarandeerd de beste oplossing voor je niet bestaande zelf aangeprate "probleem".

Veel plezier en doe het veilig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150342099
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 07:49 schreef El_Matador het volgende:
TS, stop met jezelf dingen aanpraten als "fout". Het is jouw lichaam, jouw keuze dus ook met wie je dat deelt.
Als je vriendin dat biologische feit niet accepteert, vertel haar dan ook niet over de keren dat je met een ander een leuke avond hebt.

Gegarandeerd de beste oplossing voor je niet bestaande zelf aangeprate "probleem".

Veel plezier en doe het veilig.
Dus eigenlijk zeg je tegen TS, ga vreemd, heb schijt aan de gevoelens van de ander waar je wel een relatie mee bent aangegaan.
Ik mis in bovenstaande uitleg wel het begrip liefde en respect.
TS heeft meer gevoel voor deze zaken in zijn teen dan jij in je hele lijf :D
pi_150342206
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je tegen TS, ga vreemd,
Ja, dat wil TS zelf.

quote:
heb schijt aan de gevoelens van de ander
Nee, juist niet. Daarom ook niet vertellen wat je doet, als je weet dat het haar kwetst.

quote:
waar je wel een relatie mee bent aangegaan.
"wel" een relatie mee bent aangegaan, ja en, dan ben je opeens bezit van iemand anders?? :N

quote:
Ik mis in bovenstaande uitleg wel het begrip liefde en respect.
TS heeft meer gevoel voor deze zaken in zijn teen dan jij in je hele lijf :D
Als de vriendin van TS liefde en respect zou hebben zou hij in zijn drang naar spanning gesteund worden. Blijkbaar wil de vriendin van TS dat niet. Prima, maar waarom zou je jezelf dan gevangen moeten nemen? Je bent toch baas over je eigen lichaam, het lichaam van je partner is toch geen bezit van jou ofzo?

Het topic gaat niet over mij, dus die persoonlijke aanval mag je achterwege laten. Ik probeer TS te helpen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150342269
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat wil TS zelf.

[..]

Nee, juist niet. Daarom ook niet vertellen wat je doet, als je weet dat het haar kwetst.

[..]

"wel" een relatie mee bent aangegaan, ja en, dan ben je opeens bezit van iemand anders?? :N

[..]

Als de vriendin van TS liefde en respect zou hebben zou hij in zijn drang naar spanning gesteund worden. Blijkbaar wil de vriendin van TS dat niet. Prima, maar waarom zou je jezelf dan gevangen moeten nemen? Je bent toch baas over je eigen lichaam, het lichaam van je partner is toch geen bezit van jou ofzo?

Het topic gaat niet over mij, dus die persoonlijke aanval mag je achterwege laten. Ik probeer TS te helpen.
Natuurlijk ben je nooit een bezit van iemand, echter ben je een relatie aangegaan.
Ts is ook gaan samenwonen etc. dus ook voor hem is het al redelijk huisje, boompje, beestje, alleen is er die spanning blijkbaar.

Zodra hij dan "gewoon" zijn eigen gang gaat, want het is "zijn lijf", dan is het wel zo netjes om er eerst uit te syappen.
Anders is het simpelweg de voordelen van beide situaties plukken(dus en huisje, boompje, beestje), maat daarnaast rondneuken en dan komt dat begrip respect weer om de hoek kijken.

Heeft niets met iemands "bezit" zijn te maken, maar hoe eerlijk je bent naar de ander toe.
pi_150342299
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Natuurlijk ben je nooit een bezit van iemand, echter ben je een relatie aangegaan.
Ts is ook gaan samenwonen etc. dus ook voor hem is het al redelijk huisje, boompje, beestje, alleen is er die spanning blijkbaar.

Zodra hij dan "gewoon" zijn eigen gang gaat, want het is "zijn lijf", dan is het wel zo netjes om er eerst uit te syappen.
Anders is het simpelweg de voordelen van beide situaties plukken(dus en huisje, boompje, beestje), maat daarnaast rondneuken en dan komt dat begrip respect weer om de hoek kijken.

Heeft niets met iemands "bezit" zijn te maken, maar hoe eerlijk je bent naar de ander toe.
Dus je hebt de liefde van je leven gevonden, een huisje samen maar omdat je wat met een ander wil doen zou je dat allemaal op moeten geven? Omdat als je een relatie aangaat jouw lichaam en keuzes bezit worden van een ander?

Dat vind ik zeer weinig liefdevol en respectloos juist. Wat is je vriendin dan waard voor je als je haar zo makkelijk aan de kant zet? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150342349
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus je hebt de liefde van je leven gevonden, een huisje samen maar omdat je wat met een ander wil doen zou je dat allemaal op moeten geven? Omdat als je een relatie aangaat jouw lichaam en keuzes bezit worden van een ander?

Dat vind ik zeer weinig liefdevol en respectloos juist. Wat is je vriendin dan waard voor je als je haar zo makkelijk aan de kant zet? :?
nee je moet eerlijk zijn. En als jullie er dan samen niet uit komen (omdat je niet op 1 lijn zit over hoe een relatie moet worden vormgegeven) dan moet je er misschien maar een punt achter zetten
of je houden aan de overeengekomen voorwaarden (bijvoorbeeld trouw)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_150342378
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee je moet eerlijk zijn. En als jullie er dan samen niet uit komen (omdat je niet op 1 lijn zit over hoe een relatie moet worden vormgegeven) dan moet je er misschien maar een punt achter zetten
"je moet". :')

TS "moet" niks. TS vraagt om advies en dat geef ik hem. Dat het een ander advies is dan de respectloze aan de kant schuif ideetjes van jou en je vrindjes, heb ik echt hele dikke schijt aan.

Een punt achter een relatie zetten omdat je een keer met een andere Homo sapiens een leuke tijd hebt.

Ziek, als je zo denkt. Dan is je liefde dus geen reet waard. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150342449
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus je hebt de liefde van je leven gevonden, een huisje samen maar omdat je wat met een ander wil doen zou je dat allemaal op moeten geven? Omdat als je een relatie aangaat jouw lichaam en keuzes bezit worden van een ander?

Dat vind ik zeer weinig liefdevol en respectloos juist. Wat is je vriendin dan waard voor je als je haar zo makkelijk aan de kant zet? :?
Waarom praat je de hele tijd over "bezit"?
Begrijp je het niet, als je een relatie aangaat zullen beide water bij de wijn moeten doen in bepaalde gevallen.
Dat is het "nadeel" van een relatie.
Je kunt niet 100% doorleven op de manier zoals je deed voordat je een relatie aanging en dat de ander dat allemaal maar te accepteren heeft, it takes two to tango...

In principe zou je het als volgt kunnen stellen:

TS zoekt naar spanning, maar vriendin wil(?) dit niet.
Als hij zich hier volledig in schikt, dan wordt hij een ongelukkig man(klopt)

Als hij gewoon zijn eigen gang gaat terwijl zijn vriendin heel andere verwachtingen van de relatie heeft en hij dit voor de rest niet deelt maar wel de "voordelen" van de relatie plukt, dan zou dat een egoistische en onrespectvolle houding tov partner zijn die dit anders ziet.

Oftewel je zult ergens in het midden moeten uitkomen of je verbreekt de relatie en doet dan waar je zelf zin in hebt.

Het is uiteraard niet zo dat je eenzijdig dingen gewoon kunt gaan doen onder het mom dat je nou "eenmaal" die behoeftes hebt en omdat je niet "iemands bezit" bent je dan dingen gaat doen waardoor je juist weer de ander een hoek in drijft waar die persoon niet wilt zijn.
Nogmaals: respect is tweerichtingsverkeer
pi_150342460
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"je moet". :')

TS "moet" niks. TS vraagt om advies en dat geef ik hem. Dat het een ander advies is dan de respectloze aan de kant schuif ideetjes van jou en je vrindjes, heb ik echt hele dikke schijt aan.

Een punt achter een relatie zetten omdat je een keer met een andere Homo sapiens een leuke tijd hebt.

Ziek, als je zo denkt. Dan is je liefde dus geen reet waard. :r
Hoe kan je liefde wel wat waard zijn als je kei hard over de voorwaarden en waarden van je grote liefde heen walst? Zijn die dan niet belangrijk?
Je moet inderdaad niets, maar ik zie niet hoe je kunt zeggen van iemand te houden en dan tegelijk aan de kant kunt schuiven wat die ander belangrijk vind en wil in een relatie

Natuurlijk kun je een open gesprek voeren en kijken of je kunt combineren wat jullie beide uit een relatie willen maar als de ander dan zegt 'dit is belangrijk voor mij' dan moet je dat respecteren
Als TS zou stellen 'een open relatie is voor mij de enige manier waarop ik een relatie vorm wil geven' dan zou zijn partner dat ook moeten respecteren
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_150342541
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is uiteraard niet zo dat je eenzijdig dingen gewoon kunt gaan doen onder het mom dat je nou "eenmaal" die behoeftes hebt en omdat je niet "iemands bezit" bent je dan dingen gaat doen waardoor je juist weer de ander een hoek in drijft waar die persoon niet wilt zijn.
Nogmaals: respect is tweerichtingsverkeer
"uiteraard", hoezo?
"eenzijdig", wat?
"in een hoek drijft"?

Het is heel simpel. TS wil graag ook eens met een andere vrouw wat leuks doen. Prima, als zijn partner dat niet wil, dan heeft zij daar toch niks over te zeggen? Dat bedoel ik met bezit.

TS moet gewoon doen waar hij zich goed bij voelt.

Als de liefde met zijn partner goed zit, is er dan ook niks aan de hand.

Mensen aanraden een goedlopende relatie te verbreken alleen om wat seks met een ander, vind ik barbaars en ik snap niet wat je dan onder liefde verstaat. :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150342600
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 07:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hier kan ik over meepraten, ik kreeg in het verleden ook daadwerkelijk 1(!) keer echt te horen dat de ander de spanning na wat jaren minder vond.
Vervolgens eens langzaam op internet wat onderzoek gaan doen hoe dit te verbeteren, maar de ander was ondertussen wel al vreemd gegaan, diverse sexchats(kik app, etc) gehad en noem maar op.
Dus het leek er meer op dat het zeggen dat ze wat meer spanning wilde een vrijbrief was om meteen veel andere mannen te meeten/chatten.

Je ex is een obsessie voor je zeg.

[ Bericht 15% gewijzigd door Moppieee op 06-03-2015 09:36:09 ]
De echte waarheid claimt zichzelf niet.
pi_150342611
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"uiteraard", hoezo?
"eenzijdig", wat?
"in een hoek drijft"?

Het is heel simpel. TS wil graag ook eens met een andere vrouw wat leuks doen. Prima, als zijn partner dat niet wil, dan heeft zij daar toch niks over te zeggen? Dat bedoel ik met bezit.

TS moet gewoon doen waar hij zich goed bij voelt.

Als de liefde met zijn partner goed zit, is er dan ook niks aan de hand.

Mensen aanraden een goedlopende relatie te verbreken alleen om wat seks met een ander, vind ik barbaars en ik snap niet wat je dan onder liefde verstaat. :N
We weten nou wel dat jij een verknipte denkwijze hebt en het oke vindt om naast je relatie seks te hebben met vrouwen terwijl je vriendin van niks weet. Goed voor jou.
pi_150342643
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:54 schreef Moppieee het volgende:

[..]

Je ex is een obsessie voor je zeg.


???
pi_150342650
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:54 schreef Saarie het volgende:

een verknipte denkwijze
Ah, het kan weer niet normaal, maar er moet weer op mij aangevallen worden.

Ik denk dat ik juist een veel gezondere denkwijze heb die relaties juist redt, dan het uitmaken omdat je een keer seks met een ander hebt.

Het is maar seks hoor. En blijkbaar ook "maar een relatie", en dat vind ik pas respectloos.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150342654
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

???
Doe maar niet of je gek bent.
De echte waarheid claimt zichzelf niet.
pi_150342667
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:57 schreef Moppieee het volgende:

[..]

Doe maar niet of je gek bent.
Wat bazel je allemaal joh? Ken jij die user? Nummer_zoveel was toch een vrouw?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150342685


[ Bericht 100% gewijzigd door Moppieee op 06-03-2015 09:41:07 ]
De echte waarheid claimt zichzelf niet.
pi_150342692
Dit topic begint echt potentie te krijgen :D.
pi_150342704
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, het kan weer niet normaal, maar er moet weer op mij aangevallen worden.

Ik denk dat ik juist een veel gezondere denkwijze heb die relaties juist redt, dan het uitmaken omdat je een keer seks met een ander hebt.

Het is maar seks hoor. En blijkbaar ook "maar een relatie", en dat vind ik pas respectloos.
Het is geen aanval. Hoe jij denkt is daadwerkelijk verknipt.

Het is maar seks, maar je liegt je partner hard voor (want je vertelt niks/doet het achter haar rug) en daarmee tast je het vertrouwen aan. Ik ben meer een voorstander van zulke gevoelens delen of inderdaad de relatie te verbreken.
pi_150342710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:59 schreef Moppieee het volgende:

[..]

Nee, dat is m'n ex. Maar dat profiel heb ik lang gebruikt met zijn toestemming. Zeg maar gerust jarenlang.
Jij bent Beauke/Nummer_zoveel of wat? Ik snap er niks meer van...

En waarom zou je andermans profiel gebruiken? Je kan er toch ieder een aanmaken?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')