abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:54:30 #76
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_150249503
Ik vind dat toch wel een fijne line-up.
pi_150252206
Grace Jones en Savages erbij voor Northside
pi_150252668
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
The Strokes, Beck & Future Islands 18 juni in Hyde Park.

[ afbeelding ]
Jammer dat dit niet naar het Goffertpark komt.
pi_150253632
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 4 maart 2015 @ 11:07:06 #80
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150276331


W00P Woop!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150276358
Daar is The Prodigy. Geen Deadmau5.

Dit is toch het 2e 'Boehoe wij zijn Mojo en we willen BKS pesten' festival? :7
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 4 maart 2015 @ 11:09:13 #82
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150276401
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Daar is The Prodigy. Geen Deadmau5.

Dit is toch het 2e 'Boehoe wij zijn Mojo en we willen BKS pesten' festival? :7
We Are Electric groeide alleen maar, ik vind dit wel een logische stap.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 4 maart 2015 @ 11:10:26 #83
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150276436
Plus dik promo filmpje.

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150276445
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

We Are Electric groeide alleen maar, ik vind dit wel een logische stap.
Ach, de keuze van de datum zal niet geheel los staan van het feit dat dat weekend ook BKS is gok ik zo maar. Ze kwamen ook met de aankondiging rond/tijdens de eerste namen voor BKS.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 4 maart 2015 @ 11:13:40 #85
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150276515
quote:
Na twee uitverkochte edities in het Eindhovense Klokgebouw in 2013 en 2014 gaat het crossover dance evenement WE ARE ELECTRIC een nieuw avontuur aan op het idyllische E3 Strand in Eersel vlakbij Eindhoven. Op vrijdag 19 juni en zaterdag 20 juni wordt hier aan de rand van het bos bij een kraakhelder meer voor het eerst het tweedaagse WE ARE ELECTRIC-Wild Weekend of Electronic Wonders gehouden. Twee eindeloze zomeravonden in dit langste weekend van het jaar die eeuwig lijken te duren alsof de factor tijd niet bestaat.

Op vrijdag 6 maart om 10.00 uur start de officiële voorverkoop.

Het festival begint vrijdagmiddag 19 juni op twee van de vijf area’s. Op zaterdag 20 juni betoveren (inter)nationale elektronische acts en DJ’s op maar liefst vijf podia rondom het meer het publiek met ijzersterke live-performances en indrukwekkende shows. Een samensmelting van gevestigde namen en de allernieuwste acts, van drum ‘n’ bass tot electro en van trap door naar house en techno. Bezoekers hoeven bovendien niet naar huis maar zijn welkom op de mooiste festivalcamping van Nederland middenin het bos, voorzien van alle comfort zoals luxe douchefaciliteiten en een uitstekend geassorteerde supermarkt.

Vandaag zijn de eerste namen voor de zaterdag bekendgemaakt; The Prodigy, Paul Kalkbrenner, Chase & Status DJ Set, Pendulum DJ Set & Verse, Hudson Mohawke (live), The Magician, Speedy J, Ben Sims, Gui Boratto, Joost van Bellen, Mike Mago en Falco Benz. Meer namen volgen spoedig.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150286719
pi_150299626
Dotan goes Germany:

Haldern Pop:
Benjamin Booker
Courtney Barnett
Father John Misty
dEUS
AnnenMayKantereit
Bernd Begemann
Die Sonne
Dotan
Frances
Heisskalt
Intergalactic Lovers
Jack Garrat
Johann Sebastian Bach (??)
Kiasmos
Olli Schulz
Rae Morris
Soak
Mammut
Steve Gunn
The Districts
Woods Of Birnam
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:51:22 #88
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_150306681
quote:
6s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

W00P Woop!
Leuke line-up
pi_150310764
Nieuw festival Beyond moet Nederlands Burning Man worden

Op 16 mei 2015 zal de eerste editie van Beyond plaatsvinden op het evenemententerrein Velsen Valley te Spaarnwoude. Beyond kondigt zichzelf aan als een soort anti-festival, een Nederlands antwoord op het Amerikaanse Burning Man. Er is geen mainstage, geen blokkenschema, geen 'commerciële diva-dj’s', geen wifi, geen selfies en geen telefoons.

Uit het persbericht: "Beyond zal onder andere een Kabouterwereld bieden waar met knikkers betaald kan worden, een Feromonentempel voor stimulatie van het vijfde en andere zintuigen, een Losing point om van je vaste vriendengroep af te komen en uit je comfort zone te komen, en een Rent-A-Friend service om juist nieuwe vrienden te maken."

Het festival biedt ruimte aan 5000 bezoekers. Voor 32,50 euro heb je een kaartje. Meer info vind je op de website van Beyond.
  donderdag 5 maart 2015 @ 13:00:58 #90
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_150311474
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuw festival Beyond moet Nederlands Burning Man worden

Op 16 mei 2015 zal de eerste editie van Beyond plaatsvinden op het evenemententerrein Velsen Valley te Spaarnwoude. Beyond kondigt zichzelf aan als een soort anti-festival, een Nederlands antwoord op het Amerikaanse Burning Man. Er is geen mainstage, geen blokkenschema, geen 'commerciële diva-dj’s', geen wifi, geen selfies en geen telefoons.

Uit het persbericht: "Beyond zal onder andere een Kabouterwereld bieden waar met knikkers betaald kan worden, een Feromonentempel voor stimulatie van het vijfde en andere zintuigen, een Losing point om van je vaste vriendengroep af te komen en uit je comfort zone te komen, en een Rent-A-Friend service om juist nieuwe vrienden te maken."

Het festival biedt ruimte aan 5000 bezoekers. Voor 32,50 euro heb je een kaartje. Meer info vind je op de website van Beyond.
beetje kortdag lijkt me. En qua burningman gevoel lijkt mij in Augustus beter. Had leuk geweest als ze tegenover Lowlands waren gaan zitten.
pi_150312817
Uh ok :')

quote:
Beyond is een open source initiatief, geinitieerd door de visie van Dadara en Eileen Azad. Vanaf deze eerste editie wordt iedereen onderdeel van het verhaal, en schrijven wij het verhaal met iedereen samen.

Beyond gaat over connecten en één zijn
– Er is geen mainstage waar duizenden mensen focussen op één ster op een podium, maar kleine area’s/dorpjes waar ruimte is voor interactie en beleving.
– Er is geen randprogrammering, maar een community van kunstenaars, DJ’s, performers, vrijwilligers én publiek. Zij zijn allemaal essentieel in het verhaal. All is One.
– Iedereen is VIP en iedereen gaat backstage.

Beyond gaat over in het Hier en Nu zijn
– Écht op het festival zijn en niet ondertussen je energie en focus verspillen met Plan B (B van Buitenwereld). Laat je mobiel uit. Grijp de kans om je écht in het festival, de realiteit, oftewel het leven zelf te kunnen storten.
– We hebben geen free Wi-Fi, maar wél free Hu-Fi (Human Fidelity)
– En als je je vrienden kwijtraakt? Raak niet in paniek en je hoeft niet te WhatsAppen: “wij zijn rechtsvoor”. Ga Beyond bestaande connecties en maak nieuwe vrienden. We zijn allemaal Beyonder tenslotte. We hebben ook een special “Losing Point” om je vrienden kwijt te raken : )

Beyond is onvoorspelbaarheid en jezelf laten verrassen
– Beyond is een mindfuck die de werkelijkheid een klein beetje op zijn kop zet en je daardoor de realiteit laat zien.
– Er is geen timetable. Die hebben de meesten van jullie al genoeg van Ma t/m Vrijdag.
– We hebben niet alleen Security op Beyond maar ook Insecurity.

Iedereen kan participeren
Onder de initiërende creatieve communities bevinden zich onder meer de partijen Ruigoord, Robodock, Bauhaus, Circus Klauterwerck, Edit Festival, At Worlds End, Classical Music Rave, Frank Festival, Psy-Fi, BeatUnique en het Berlijnse Perception. Deze lijst groeit voortdurend en Beyond staat blijvend open voor nieuwe initiatieven.

Praktische Informatie
Beyond vindt plaats op 16 Mei van 12:00 tot 23:00 in Velsen Valley, Spaarnwoude

Beyond is goed bereikbaar met Openbaar vervoer. Vanuit Amsterdam gaan er bussen vanaf Station Sloterdijk.
Beyond is ook per auto en fiets goed bereikbaar en heeft voldoende parkeerruimte.
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:00:07 #92
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_150313795
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuw festival Beyond moet Nederlands Burning Man worden

Op 16 mei 2015 zal de eerste editie van Beyond plaatsvinden op het evenemententerrein Velsen Valley te Spaarnwoude. Beyond kondigt zichzelf aan als een soort anti-festival, een Nederlands antwoord op het Amerikaanse Burning Man. Er is geen mainstage, geen blokkenschema, geen 'commerciële diva-dj’s', geen wifi, geen selfies en geen telefoons.

Uit het persbericht: "Beyond zal onder andere een Kabouterwereld bieden waar met knikkers betaald kan worden, een Feromonentempel voor stimulatie van het vijfde en andere zintuigen, een Losing point om van je vaste vriendengroep af te komen en uit je comfort zone te komen, en een Rent-A-Friend service om juist nieuwe vrienden te maken."

Het festival biedt ruimte aan 5000 bezoekers. Voor 32,50 euro heb je een kaartje. Meer info vind je op de website van Beyond.
Haha wat een verschrikkelijk iets.
pi_150315446
Hipster alert
pi_150315574
Ik krijg gewoon overal jeuk als ik dat lees.
pi_150315589
Wel gratis HuFi *O*
  Redactie Sport donderdag 5 maart 2015 @ 15:05:36 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150315620
Godverdomme.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 5 maart 2015 @ 15:24:06 #97
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_150316209
quote:
Praktische Informatie
Beyond vindt plaats op 16 Mei van 12:00 tot 23:00 in Velsen Valley, Spaarnwoude
Deze bekendmaking staat haaks op het concept :N
nee, jij dan!
  Redactie Sport donderdag 5 maart 2015 @ 15:30:20 #98
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150316441
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:24 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Deze bekendmaking staat haaks op het concept :N
Gewoon 365 dagen per jaar dit door laten gaan!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150316447
Maar dat Burning Man zelf zie ik ook niet zitten, allemaal iets te over voor mij.

http://3opreis.bnn.nl/bestemming/35/burning-man-festival

Leuke TV dat wel.
  Redactie Sport donderdag 5 maart 2015 @ 15:30:56 #100
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150316462
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar dat Burning Man zelf zie ik ook niet zitten, allemaal iets te over voor mij.

http://3opreis.bnn.nl/bestemming/35/burning-man-festival

Leuke TV dat wel.
In brand staan is ook niet mijn ding nee
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')