abonnement Unibet Coolblue
pi_149827229



Life is Strange is een vijfdelige episodische game die als doel heeft de op verhaal gebaseerde zogenaamde keuze en gevolg-games te revolutioneren door de speler de mogelijkheid te geven tijd terug te draaien, waardoor de speler invloed heeft op het verleden, heden en de toekomst.

Als Max kom je terug naar Arcadia Bay na vijf jaar afwezigheid. Samen met vroegere vriendin Chloe probeer je de waarheid achter je voorgevoelens te achterhalen en zo de mysterieuze verdwijning van medestudent Rachael Amber op te lossen. Zo kom je erachter dat het veranderen van het verleden kan leiden tot een verwoeste toekomst.

Uitgekomen op (bijna) alle platformen.

Review van FOK!
Life is Strange - Episode 1
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_149827318
Heb zojuist episode 1 in twee uurtjes uitgespeeld. Voelt erg lekker aan, maar net als in de meeste reviews belooft het heel erg veel, maar gebeurt er eigenlijk nog weinig. Ik heb echt het gevoel alsof ik net een intro heb gespeeld, het voelt nog erg kalm aan. Het is echt wachten op het verhaal.

Besturing is redelijk. Even wennen, maar duidelijk. Graphics zijn op de lipsync na in mijn optiek prima. Speelt lekker weg en ik zit hier nu al met het gevoel dat ik eigenlijk verder wilde spelen.

Anderen al ervaring hier? :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:10:12 #3
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149827829
Ik heb het een half uurtje gespeeld. Ik speelde het samen met een vriend. Ik vond het leuk, hij vond het kut. Wil wanneer er meer episodes zijn wel verder spelen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149829469
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb het een half uurtje gespeeld. Ik speelde het samen met een vriend. Ik vond het leuk, hij vond het kut. Wil wanneer er meer episodes zijn wel verder spelen.
Het komt ook wel echt traag op gang, sterker nog, die gang blijft eigenlijk wel weg in ep 1. :+ Verwacht veel actie in de volgende.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:32:45 #5
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149830160
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:07 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Het komt ook wel echt traag op gang, sterker nog, die gang blijft eigenlijk wel weg in ep 1. :+ Verwacht veel actie in de volgende.
Ja, precies, daarom wacht ik tot er wat meer episodes zijn.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:47:11 #6
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_151020242
Episode 2 is inmiddels uit. _O_ Stuk meer actie. Heb er wel een goed gevoel over. Is alleen weer een beetje kort. :'(

Oh EN DE KEUZES MAN. DE KEUZES. :'(

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_151289754
Ik heb gisteravond het eerste stukje van Episode 1 gespeeld.
Best leuk gedaan, ik heb haar dagboek/agenda dan ook helemaal gelezen om in het verhaal te komen.

Wat ik wel vervelend vond is dat ik eerst een keuze had gemaakt en het spel me dwong om deze terug te draaien. ik heb nog niet het idee echt invloed te hebben op het verhaal, maar dat komt waarschijnlijk nog wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door 44rdbei op 02-04-2015 12:13:27 ]
  donderdag 2 april 2015 @ 12:48:19 #8
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_151291020
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
Episode 2 is inmiddels uit. _O_ Stuk meer actie. Heb er wel een goed gevoel over. Is alleen weer een beetje kort. :'(

Oh EN DE KEUZES MAN. DE KEUZES. :'(

[ afbeelding ]
Beetje jammer dat een omelet juist rond is en een wafel vierkant, die knopjes zitten precies omgedraaid.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 20:22:10 #9
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_152761575
Volgens mij ben ik de enige hier die het nog volgt, maar Ep 3 is vandaag uitgekomen. :+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:44:15 #10
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_152778609
Ep 3 is inmiddels uitgespeeld :@

Het tempo in de game is gewoon erg traag, moet daar nog steeds een beetje aan wennen.

Ep 3 is tot nu toe qua verhaal het beste, dit einde is echt briljant. Zit hier echt met een zieke mindfuck. Epische plottwist. _O_ Geniaal. Kan niet wachten op 4.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_152784926
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die het nog volgt, maar Ep 3 is vandaag uitgekomen. :+
Ik had gisteravond geen tijd. misschien ga ik vanavond spelen.
Anders bewaar ik hem tot het weekend.
  woensdag 20 mei 2015 @ 14:09:54 #12
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_152788885
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:42 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik had gisteravond geen tijd. misschien ga ik vanavond spelen.
Anders bewaar ik hem tot het weekend.
Je gaat 'm episch vinden. :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_152789017
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:09 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Je gaat 'm episch vinden. :)
:D ik vond de eerste 2 al grote klasse, dat belooft wat.

Ik ga nu ook meer op de foto momenten letten, in aflevering 1 had ik er totaal niet opgelet en had er dus maar een paar. in aflevering 2 had ik ze bijna allemaal maar ook een paar gemist.

Kijken of ik ze nu allemaal kan meepakken.
pi_152789067
Ja hallo... ik kan niet eens meer normaal naar Kids Will Be Skeletons luisteren...
pi_153026065
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:09 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Je gaat 'm episch vinden. :)
Deze episode was inderdaad erg goed gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 16:54:44 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154706568
De volgende episode is uit! :). Ik heb hem thuis al binnen, vanavond of morgen eens kijken :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 16:59:18 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154706670
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:14 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

:D ik vond de eerste 2 al grote klasse, dat belooft wat.

Ik ga nu ook meer op de foto momenten letten, in aflevering 1 had ik er totaal niet opgelet en had er dus maar een paar. in aflevering 2 had ik ze bijna allemaal maar ook een paar gemist.

Kijken of ik ze nu allemaal kan meepakken.
Je kunt je saved game later nog terugherunterladen en de fotomomentjes meepakken, die blijven dan later staan :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154709745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je kunt je saved game later nog terugherunterladen en de fotomomentjes meepakken, die blijven dan later staan :).
Speel liever in 1 keer door, voelt ook een beetje als cheaten.
Vanavond kan ik aan het nieuwe deel beginnen :9
  dinsdag 28 juli 2015 @ 19:28:38 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154710145
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:14 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Speel liever in 1 keer door, voelt ook een beetje als cheaten.
Vanavond kan ik aan het nieuwe deel beginnen :9
ik geef het ook maar aan voor het geval je het niet wist ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:43:54 #20
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_154714268
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:54 schreef Maanvis het volgende:
De volgende episode is uit! :). Ik heb hem thuis al binnen, vanavond of morgen eens kijken :).
Nice, ben zelf niet in de buurt van mijn PS4, maar ga 'm eind deze week spelen denk ik. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_154720020
Pff deze episode werd super bizar het laatste uur..
pi_154721938
Wat een episode. _O_
Kwam een beetje langzaam op gang, maar uiteindelijk werd het toch weer erg tof. Ligt het trouwens aan mij of duurde deze langer dan normaal? Heb er zo'n 4 uur over gedaan. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:48:49 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154727571
SPOILER: begin e4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154727780
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:48 schreef Maanvis het volgende:
SPOILER: begin e4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was meer gefrustreerd dat ik me weer uit die hele 'waarom was je er niet voor me' situatie moest zien te redden. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Cikx op 29-07-2015 13:24:36 ]
pi_154729809
Heb alleen deel 1 gespeeld, maar _O_ _O_
Toch maar eens kijken of ik die andere 3 even haal :D
pi_154729949
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb alleen deel 1 gespeeld, maar _O_ _O_
Toch maar eens kijken of ik die andere 3 even haal :D
Ik zou het zeker aanraden! Het wordt steeds beter. :)
pi_154730184
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:22 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik zou het zeker aanraden! Het wordt steeds beter. :)
Ik moet zeggen dat ik 17E voor die andere 4 delen wel prijzig vond. Zeker een leuk spel, maar toch. Evt in de sale. Sws nog een backlog hehe
pi_154730527
Een paar maanden geleden de Let's Play gekeken. Aangrijpend verhaal. Ontzettend frustrerend dat het in mondjesmaat wordt aangeboden. Op het puntje van je stoel zitten wachten tot het gaat gebeuren, zoals eerder opgemerkt in dit topic. Ik kan niet wachten tot alles is uitgebracht, zodat ik in een keer alles kan zien. Tot die tijd probeer ik de game te vergeten.
pi_154730669
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:31 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik 17E voor die andere 4 delen wel prijzig vond. Zeker een leuk spel, maar toch. Evt in de sale. Sws nog een backlog hehe
Begrijpelijk. Heb zelf niet het geduld om te wachten en ben toch al gewend om dat soort prijzen neer te leggen voor Telltale games die minder content bieden. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:44 schreef Drieklank het volgende:
Een paar maanden geleden de Let's Play gekeken. Aangrijpend verhaal. Ontzettend frustrerend dat het in mondjesmaat wordt aangeboden. Op het puntje van je stoel zitten wachten tot het gaat gebeuren, zoals eerder opgemerkt in dit topic. Ik kan niet wachten tot alles is uitgebracht, zodat ik in een keer alles kan zien. Tot die tijd probeer ik de game te vergeten.
Het zou wat dat betreft inderdaad dragelijker zijn als ze het per week zouden doen zoals TV-series. 2 Maanden tussen elke aflevering is erg veel.
pi_154730772
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:50 schreef Cikx het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Heb zelf niet het geduld om te wachten en ben toch al gewend om dat soort prijzen neer te leggen voor Telltale games die minder content bieden. :P

[..]

Het zou wat dat betreft inderdaad dragelijker zijn als ze het per week zouden doen zoals TV-series. 2 Maanden tussen elke aflevering is erg veel.
Eerst eens kijken of mn toetsenbord VVVVVV gaat overleven _O-
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:09:34 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154731215
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:44 schreef Drieklank het volgende:
Een paar maanden geleden de Let's Play gekeken. Aangrijpend verhaal. Ontzettend frustrerend dat het in mondjesmaat wordt aangeboden. Op het puntje van je stoel zitten wachten tot het gaat gebeuren, zoals eerder opgemerkt in dit topic. Ik kan niet wachten tot alles is uitgebracht, zodat ik in een keer alles kan zien. Tot die tijd probeer ik de game te vergeten.
ik vind zo'n episodisch format juist wel wat hebben.. dan blijft de game langer in je gedachten. Ondertussen beginnen dingen in E2 en E3 echt serieus dingen te veranderen in E4, dus replayability is sowieso groot tot die tijd.

Toen het scherm in e4 weer voor het eerst rood begon te flikkeren en 'Accept/Refuse' in beeld kwam dacht ik trouwens 'WTF game, waarom doe je dit me aan!!'
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154731635
Verfrissend inderdaad dat de keuzes er hier wel echt toe doen. Ben je in de eerste paar episodes een bitch tegen iemand dan gelooft diegene je waarschijnlijk niet als je hem/haar wil waarschuwen voor gevaar bijvoorbeeld. Komt een stuk beter uit de verf dan bij de Telltale games. :P

Die eerste keuze was lastig inderdaad. _O-
pi_154732692
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik vind zo'n episodisch format juist wel wat hebben.. dan blijft de game langer in je gedachten. Ondertussen beginnen dingen in E2 en E3 echt serieus dingen te veranderen in E4, dus replayability is sowieso groot tot die tijd.

Toen het scherm in e4 weer voor het eerst rood begon te flikkeren en 'Accept/Refuse' in beeld kwam dacht ik trouwens 'WTF game, waarom doe je dit me aan!!'
E4 moet ik nog zien, dus ik ben benieuwd.

De game doet me trouwens denken aan Beyond: Two Souls. Ook een aangrijpend verhaal over het leven van een meisje met een bijzondere gave.
  woensdag 29 juli 2015 @ 21:48:57 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154745432
Zojuist e4 uitgespeeld, zit idd goed in elkaar :). Het verhaal wordt nu wel veel duisterder en serieuzer, ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten. Ik hoop echt op een happy ending ondanks alles ;(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154746660
Dit stuk was goud. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:58:55 #36
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154828041
SPOILER: einde e4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154828454
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:58 schreef Maanvis het volgende:
SPOILER: einde e4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 22:14:42 #38
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154828490
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:13 schreef Cikx het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154828569
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 22:19:01 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154828625
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154828898
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:19 schreef Maanvis het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 23:22:50 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154830455
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154831130
Klinkt heel plausibel inderdaad, ben benieuwd. :P
  zondag 2 augustus 2015 @ 00:05:40 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154831721
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 23:45 schreef Cikx het volgende:
Klinkt heel plausibel inderdaad, ben benieuwd. :P
Het is gewoon heel wrang om hem daar bijna letterlijk te horen bekennen wat ie heeft gedaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154866701
Net E4 gekeken. Eerste reactie: oh nee, nee, nee, nee, niet jeweetwel, niet jeweetwel! Ik kon het niet aan :P

Ik ben trouwens stikjaloers op de makers van de game. Hoe komen ze toch steeds op die gevatte opmerkingen, niet alleen in de dialoog, maar ook de teksten op muren, in het dagboek, de sms-berichten, dingen als 'oh deer' en 'dokter Bill'. Hoe komen ze op alle details waarmee ze de ruimtes inrichten, wat je aan spullen vindt in een klaslokaal, een huis of een camper? En dan nog het inlevingsvermogen in hoe jongeren met elkaar praten en sociale media gebruiken om de dialoog geloofwaardig neer te zetten.

Kunstenaars wat mij betreft.
pi_154867617
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:10 schreef Drieklank het volgende:
Net E4 gekeken. Eerste reactie: oh nee, nee, nee, nee, niet jeweetwel, niet jeweetwel! Ik kon het niet aan :P

Ik ben trouwens stikjaloers op de makers van de game. Hoe komen ze toch steeds op die gevatte opmerkingen, niet alleen in de dialoog, maar ook de teksten op muren, in het dagboek, de sms-berichten, dingen als 'oh deer' en 'dokter Bill'. Hoe komen ze op alle details waarmee ze de ruimtes inrichten, wat je aan spullen vindt in een klaslokaal, een huis of een camper? En dan nog het inlevingsvermogen in hoe jongeren met elkaar praten en sociale media gebruiken om de dialoog geloofwaardig neer te zetten.

Kunstenaars wat mij betreft.
Zo geloofwaardig vind ik het niet, geen een tiener praat op die manier
_O-
pi_154868633
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:52 schreef Cikx het volgende:

[..]

Zo geloofwaardig vind ik het niet, geen een tiener praat op die manier
_O-
Dus er zijn bijvoorbeeld de afgelopen tijd niet veel video's op Youtube geplaatst van dronken en/of gedrogeerde meisjes in gênante situaties, die vervolgens voor hoer worden uitgemaakt en tot zelfmoord worden gedreven, waarna iedereen opeens gechoqueerd reageert als het in het nieuws komt? ;)
pi_154869141
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:36 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dus er zijn bijvoorbeeld de afgelopen tijd niet veel video's op Youtube geplaatst van dronken en/of gedrogeerde meisjes in gênante situaties, die vervolgens voor hoer worden uitgemaakt en tot zelfmoord worden gedreven, waarna iedereen opeens gechoqueerd reageert als het in het nieuws komt? ;)
Ik heb het meer over het taalgebruik in de dialogen zelf. Zoals het woord ''hella'' en als Max op gegeven moment zegt ''ready for the mosh pit shaka brah'' oid. Dat slaat de plank wel redelijk mis. Ook het gebruik van internetmemes op shirts, muren en gesprekken is erg overdreven. :P
  maandag 3 augustus 2015 @ 17:07:17 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154871048
De dialoog is soms wel wat cheesy, maar ik denk persoonlijk dat het gedaan is om ook een beetje te relateren aan de grotendeels 25+ mensen die dit spel spelen.
Verder zijn de enige minputen de belabberde lipsync en de stukjes waarbij vlak na een verschrikkelijke gebeurtenis Max weer hele vrolijke/grappige opmerkingen maakt over de 'flavour' objecten die ze tegen komt. Wat overigens niet zo was toen ze de eerste keer de junkyard bezocht toen er nog helemaal niets aan de hand was, toen maakte ze allemaal melancholische opmerkingen over de verscheidenheid aan auto's en rommel die daar lag.

Dat kan allemaal verbeterd worden in een re-release, hopelijk gebruiken ze dan La Noire style lip sync en halen ze de originele voice actors dan weer terug. De voice acting vind ik echt geweldig, de 'getekende' graphics erg origineel en de muziek maakt het helemaal af zodat je echt een geweldige atmosfeer hebt.


SPOILER: e4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154873043
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:57 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik heb het meer over het taalgebruik in de dialogen zelf. Zoals het woord ''hella'' en als Max op gegeven moment zegt ''ready for the mosh pit shaka brah'' oid. Dat slaat de plank wel redelijk mis. Ook het gebruik van internetmemes op shirts, muren en gesprekken is erg overdreven. :P
Er is nog een South Park aflevering geweest over het woord 'hella', dus ik denk dat het even populair taalgebruik is geweest in de VS en ik vond dat moment tussen Chloe en Max wel herkenbaar, omdat ik meisjes onder elkaar wel vaker grapjes hoor maken met ironisch gebruikte 'stoere taal'. :P

Lip sync is wel slecht ja, maar als je er niet op let, dan is het niet storend. Wel mooi dat de muziek ook 'echt' is (je hoort de vingers over de snaren schuiven) en geen digitale rotzooi.

Hierbij mijn tab trouwens. Zo hoef je niet met de stemming te prutsen.

e-------------------
---7--7--7---7---
--------------------
D----8--8--8--8--
---------------------
E------------------

e-------------------
---6--6--6---6---
--------------------
----8---8--8---8--
--------------------
E------------------

e---6--6---6--6--
-------------------
-------------------
-----8---8---8--8--
-------------------
E------------------

e---9--9--9--9---
---------------------
--------------------
-----8---8--8---8--
-------------------
E---------------------

e-----------------------------------
---7----7h9-----7----7h9-----
------------------------------------
------------------------------------
-----8---------8----8--------8--
E----------------------------------

e---------------------------------
---6---6h7----6----6h7---
---------------------------------
-----8-------8----8---------8--
---------------------------------
E--------------------------------

enz. (geen zin om helemaal uit te werken :P )

[ Bericht 9% gewijzigd door Drieklank op 03-08-2015 18:45:49 ]
pi_154881953
Geweldige episode, stuk bij dat feest is erg goed gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een geweldige sfeer zetten ze toch neer. 1 van mijn favoriete games van deze generatie _O_
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_154886920
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:07 schreef Maanvis het volgende:

SPOILER: e4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die breakdown was erg goed gedaan. _O_

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:05 schreef MaxC het volgende:
Geweldige episode, stuk bij dat feest is erg goed gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een geweldige sfeer zetten ze toch neer. 1 van mijn favoriete games van deze generatie _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154894178
Een paar dingen die mij opvallen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154896453
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:53 schreef Drieklank het volgende:
Een paar dingen die mij opvallen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154920361
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:22 schreef Cikx het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Ik bedoelde dit verschil.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je punt wel, dat je de game niet te serieus moet nemen, maar na EP4 blijkt alles toch een hint te zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Drieklank op 05-08-2015 10:12:22 ]
pi_154969049
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang blijven we alles tussen spoilers zetten? ik ga ervan uit dat als je dit topic opent je de laatste aflevering wel hebt gespeeld.
pi_154971854
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:56 schreef 44rdbei het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang blijven we alles tussen spoilers zetten? ik ga ervan uit dat als je dit topic opent je de laatste aflevering wel hebt gespeeld.
Ik word eerlijk gezegd wel een beetje moe van Chloe. Na alles wat er gebeurd is, ging ze gewoon nonchalant met een pistool naar Frank en kon ze zich nauwelijks gedragen, zelfs na een waarschuwing van Max. Zelfs de personages zijn haar grote mond wel een beetje zat. Het is ook makkelijk te denken dat ze vast wel weer tot leven komt in een andere tijd. Ik hoop dat ze zich nog wel verder ontwikkelt. Ze is onmisbaar. Life is Strange zou niet hetzelfde zijn zonder haar.
pi_154974204
Wat kost deze game? Wat betaal je per episode?
Rossoneri siamo noi.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 08:43:21 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154976112
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:05 schreef MaxC het volgende:
Geweldige episode, stuk bij dat feest is erg goed gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een geweldige sfeer zetten ze toch neer. 1 van mijn favoriete games van deze generatie _O_
Ik speel echt de good guy dus ik had haar niet uitgelachen toen ze verf over haar heen kreeg ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154980521
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:35 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik word eerlijk gezegd wel een beetje moe van Chloe. Na alles wat er gebeurd is, ging ze gewoon nonchalant met een pistool naar Frank en kon ze zich nauwelijks gedragen, zelfs na een waarschuwing van Max. Zelfs de personages zijn haar grote mond wel een beetje zat. Het is ook makkelijk te denken dat ze vast wel weer tot leven komt in een andere tijd. Ik hoop dat ze zich nog wel verder ontwikkelt. Ze is onmisbaar. Life is Strange zou niet hetzelfde zijn zonder haar.
Dat ze weer tot leven komt zit er dik in, ik hoop daar ook een beetje op.
Ik heb me niet gestoord aan chloe maar snap je punt.

Nu weer 2 maanden wachten op de volgende episode. ;(
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 12:32:13 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154980629
Ik snap Chloe ook niet echt soms, en wat ik echt ongeloofwaardig vond was dat er op een gegeven moment niet naar de politie gegaan werd. Arcadia bay is niet zo'n shithole dat de politie in dit geval de prescotts de hand boven het hoofd houdt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154984242
Nee je gaat inderdaad niet 's avonds in het donker naar een verlaten terrein om een moordenaar te confronteren. De agent in het café lijkt wel aardig en niet omgekocht.

Gelukkig hebben we David en Nathan zal nog tot inkeer komen.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:34:39 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154984396
David of Joyce zal er inderdaad achtergekomen zijn wat Chloe en Max in hun schild voerden :).
Ik vraag me af of er in mijn tijdlijn (pompidou leeft en chloe heeft het geweer) trouwens een happy ending is voor de scène met Frank? Ik heb hem zovaak geprobeerd (er zijn veel mogelijkheden) maar het eindigt altijd OF in een forced rewind omdat de hond je pakt, chloe schiet frank neer/dood, of ze zet een mes in zijn been.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154984572
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:34 schreef Maanvis het volgende:
David of Joyce zal er inderdaad achtergekomen zijn wat Chloe en Max in hun schild voerden :).
Ik vraag me af of er in mijn tijdlijn (pompidou leeft en chloe heeft het geweer) trouwens een happy ending is voor de scène met Frank? Ik heb hem zovaak geprobeerd (er zijn veel mogelijkheden) maar het eindigt altijd OF in een forced rewind omdat de hond je pakt, chloe schiet frank neer/dood, of ze zet een mes in zijn been.
Bij ging dat stuk in 1 keer goed.

Maar ik begrijp hieruit dat je regelematig herlaad? ik doe dat niet als de hond me had gebeten had ik dat ook geaccepteerd.
pi_154984996
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:34 schreef Maanvis het volgende:
David of Joyce zal er inderdaad achtergekomen zijn wat Chloe en Max in hun schild voerden :).
Ik vraag me af of er in mijn tijdlijn (pompidou leeft en chloe heeft het geweer) trouwens een happy ending is voor de scène met Frank? Ik heb hem zovaak geprobeerd (er zijn veel mogelijkheden) maar het eindigt altijd OF in een forced rewind omdat de hond je pakt, chloe schiet frank neer/dood, of ze zet een mes in zijn been.
Chloe, gooi je pistool weg

Frank, doe deur dicht

Frank, sorry

Frank, je hebt de hond gered

Rachel's foto
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:05:59 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154985353
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:40 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Bij ging dat stuk in 1 keer goed.

Maar ik begrijp hieruit dat je regelematig herlaad? ik doe dat niet als de hond me had gebeten had ik dat ook geaccepteerd.
Ik probeer een verhaallijn te krijgen waarmee ik kan leven ;). Zodat Max een personage blijft waarmee ik me kan identificeren.

Dus niet zoals hier waar ze max een bitch laten zijn ;).

Het nadeel is echter wel dat ik me zo met max identificeerde dat ik echt een kutgevoel overhield aan het einde, het voelde alsof ik zelf verkracht zou worden (wat het meteen weer een heel goed spel maakt eigenlijk) :).

Als de hond je bijt dan krijg je een forced rewind dus dan kan je niet verder tot je het goed hebt gedaan :).

[ Bericht 10% gewijzigd door Maanvis op 07-08-2015 15:36:55 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:07:10 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154985385
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:53 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Chloe, gooi je pistool weg

Frank, doe deur dicht

Frank, sorry

Frank, je hebt de hond gered

Rachel's foto
thanks.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154985562
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik probeer een verhaallijn te krijgen waarmee ik kan leven ;). Zodat Max een personage blijft waarmee ik me kan identificeren.

Dus niet zoals hier waar ze max een bitch laten zijn ;).

Het nadeel is echter wel dat ik me zo met max identificeerde dat ik echt een kutgevoel overhield aan het einde, het voelde alsof ik zelf verkracht zou worden (wat het meteen weer een heel goed spel maakt eigenlijk) :).

Als de hond je bijt dan krijg je een forced rewind dus dan kan je niet verder tot je het goed hebt gedaan :).

Opvallend dat je dat zegt, want die indruk kreeg ik ook, maar het wordt niet geïmpliceerd. Alleen wat wazige foto's, doodschieten en begraven. Kate is ook niet verkracht en hij wil blijkbaar ook geen seks met Chloe.
pi_154985840
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik snap Chloe ook niet echt soms, en wat ik echt ongeloofwaardig vond was dat er op een gegeven moment niet naar de politie gegaan werd. Arcadia bay is niet zo'n shithole dat de politie in dit geval de prescotts de hand boven het hoofd houdt.
Chloe zegt op gegeven moment wel dat de Prescotts de politie in hun zak hebben, maar ik ergerde me hier ook wel aan. Pleeg desnoods een anoniem telefoontje met de locatie van die stal & bunker ofzo. :P
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:50:23 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154986681
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:21 schreef Cikx het volgende:

[..]

Chloe zegt op gegeven moment wel dat de Prescotts de politie in hun zak hebben, maar ik ergerde me hier ook wel aan. Pleeg desnoods een anoniem telefoontje met de locatie van die stal & bunker ofzo. :P
Of desnoods David inlichten, Chloe en Max weten allebei dat ondanks dat het een stepdouche is dat hij absoluut een goed hart heeft.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154986725
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik probeer een verhaallijn te krijgen waarmee ik kan leven ;). Zodat Max een personage blijft waarmee ik me kan identificeren.

Dus niet zoals hier waar ze max een bitch laten zijn ;).

Het nadeel is echter wel dat ik me zo met max identificeerde dat ik echt een kutgevoel overhield aan het einde, het voelde alsof ik zelf verkracht zou worden (wat het meteen weer een heel goed spel maakt eigenlijk) :).

Als de hond je bijt dan krijg je een forced rewind dus dan kan je niet verder tot je het goed hebt gedaan :).

ah, ok.

als ik een beslissing maak die verkeerd uitpakt dan accepteer ik hem gewoon, gebeurt in het echte leven ook, maar dat moet ieder voor zich bepalen.

Je hebt soms inderdaad van die geforceerde rewinds, maar deze heb ik dus niet gehad.
pi_155023509
Damn wat een awesome spel. Heb zin om te spelen maar moet zo naar vrienden. :(
Rossoneri siamo noi.
  zondag 9 augustus 2015 @ 00:59:55 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155034137
Hebben Chloe en Rachel trouwens een relatie gehad of was het meer vriendschappelijk?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 9 augustus 2015 @ 01:00:36 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155034155
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 20:32 schreef ForzaMilan het volgende:
Damn wat een awesome spel. Heb zin om te spelen maar moet zo naar vrienden. :(
Life is strange is geen spel om ff snel ste spelen, ik vind de trage pacing geweldig, ook dat je af en toe gewoon ergens kunt gaan zitten om naar muziek te luisteren en een beetje na te denken en te reflecteren op het leven.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155040608
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 00:59 schreef Maanvis het volgende:
Hebben Chloe en Rachel trouwens een relatie gehad of was het meer vriendschappelijk?
Nee, ze wilden allebei meester Jefferson. :P
pi_155040908


Geef toe, jij zou toch ook graag wat tijd met haar doorbrengen in een donkere kamer? Meester Jefferson is gewoon een gezonde man met een interessante visie en niet zo'n saaie moraalridder als Max. Daarom houd ik zo van antagonisten in verhalen.
pi_155042812
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:07 schreef Drieklank het volgende:
[ afbeelding ]

Geef toe, jij zou toch ook graag wat tijd met haar doorbrengen in een donkere kamer? Meester Jefferson is gewoon een gezonde man met een interessante visie en niet zo'n saaie moraalridder als Max. Daarom houd ik zo van antagonisten in verhalen.
Misschien is Max in bed ook wel een beest :P
pi_155052264
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Life is strange is geen spel om ff snel ste spelen, ik vind de trage pacing geweldig, ook dat je af en toe gewoon ergens kunt gaan zitten om naar muziek te luisteren en een beetje na te denken en te reflecteren op het leven.
Ja klopt, op een gegeven moment was ik op m'n eigen kamer (Max's kamer) en heb ik zeker 5 minuten op de gitaar gespeeld.
Rossoneri siamo noi.
pi_155058879
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:15 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Misschien is Max in bed ook wel een beest :P
Ik kan Max niet zo zien. :P

Ik vond de Vortex Club Party wel herkenbaar trouwens. Zo ging het precies bij mij op school: housemuziek, populaire jongetjes en meisjes aan het zuipen, blowen en flikflooien, minder populaire jongetjes en meisjes staan er een beetje bij en zeuren dat het feest kut is.

Ook rot gelachen om die Max vs. Victoria: Total Annihilation video. Niet alleen inhoudelijk maar ook het gegiechel en de stem van de Youtuber. Ik stel me zo'n super knap, maar zwaar puberend meisje voor. Zo'n Rachel/Chloe type. :')
pi_155059171
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:56 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik kan Max niet zo zien. :P

Ik vond de Vortex Club Party wel herkenbaar trouwens. Zo ging het precies bij mij op school: housemuziek, populaire jongetjes en meisjes aan het zuipen, blowen en flikflooien, minder populaire jongetjes en meisjes staan er een beetje bij en zeuren dat het feest kut is.

Ook rot gelachen om die Max vs. Victoria: Total Annihilation video. Niet alleen inhoudelijk maar ook het gegiechel en de stem van de Youtuber. Ik stel me zo'n super knap, maar zwaar puberend meisje voor. Zo'n Rachel/Chloe type. :')
Dit is ook hilarisch vanaf 3:40:00. :D
pi_155059583
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 22:04 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dit is ook hilarisch vanaf 3:40:00. :D
Dat stukje heb ik helemaal niet gezien tijdens het spelen. Ik was omgelopen langs de andere kant van het zwembad :D
pi_155059946
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 22:04 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dit is ook hilarisch vanaf 3:40:00. :D
Daar maakt Victoria wel een goede opmerking, maar 'No bitch, you won't. Eat a dick.' blijven favoriet. Ik vermoed ook dat menig vrouwelijk gamer de eerste keer betere/leukere maakt dan de mannen.
pi_155088823
Vraagje over het einde van episode 3:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossoneri siamo noi.
  maandag 10 augustus 2015 @ 19:50:32 #84
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_155089172
Is het complete spel er al voor de ps4?
pi_155089209
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:50 schreef maickeltje het volgende:
Is het complete spel er al voor de ps4?
Er zijn nu 4 van de 5 episodes uit, laatste episode komt in oktober.
Rossoneri siamo noi.
  maandag 10 augustus 2015 @ 19:52:49 #86
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_155089285
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:51 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Er zijn nu 4 van de 5 episodes uit, laatste episode komt in oktober.
Oke heb ff zitten lezen hier...lijkt me wel een vette game! Maar speel graag Door wanneer ik zelf wil
pi_155089731
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:41 schreef ForzaMilan het volgende:
Vraagje over het einde van episode 3:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155094016
Ik houd het niet meer. Max, Chloe, Rachel, lekker boeiend, einde van de wereld, ik wil gewoon de bad guy speech horen, nu meteen. Geef mij het filosofische vertoog van meester Jefferson, nu. :'(

Max: boehoe, waarom?
Jefferson: omdat je eieren moet breken om een omelet te maken, onnozel kind!
Max: ik bewonderde je!
Jefferson: niet getreurd, ik ga ook hele mooie foto's van je maken.
Max: :'(
Jefferson: >:)

Ligt het verhaal al vast, of gaan de makers nu pas het vervolg bedenken, want dan kunnen ze de mening van de fans nog meenemen en ons verrassen.
pi_155094344
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef Drieklank het volgende:
Ik houd het niet meer. Max, Chloe, Rachel, lekker boeiend, einde van de wereld, ik wil gewoon de bad guy speech horen, nu meteen. Geef mij het filosofische vertoog van meester Jefferson, nu. :'(

Max: boehoe, waarom?
Jefferson: omdat je eieren moet breken om een omelet te maken, onnozel kind!
Max: ik bewonderde je!
Jefferson: niet getreurd, ik ga ook hele mooie foto's van je maken.
Max: :'(
Jefferson: >:)

Ligt het verhaal al vast, of gaan de makers nu pas het vervolg bedenken, want dan kunnen ze de mening van de fans nog meenemen en ons verrassen.
Denk dat er meerdere eindes zijn. Bij episode 2 was het ook mogelijk om dat meisje te redden.
pi_155095077
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:40 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Denk dat er meerdere eindes zijn. Bij episode 2 was het ook mogelijk om dat meisje te redden.
Maar Kate is niet zo belangrijk. Wie leeft of dood gaat vind ik ook niet zo boeiend. Ik wil vooral meer diepgang. Een goeie verklaring voor de storm, het hert, de rewind power, meester Jefferson, de zwerver, indianen...Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren in een paar uur tijd.

Het wordt meer zoiets als; oh nee he, niet ook het schoolhoofd in het complot! Ja muts, meester Jefferson is een goede naam voor deze school, lol. Ok, rewind naar begin van de week, k thnx bye. The end.
pi_155095461
Life is strange _O_
pi_155096197
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:52 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Maar Kate is niet zo belangrijk. Wie leeft of dood gaat vind ik ook niet zo boeiend. Ik wil vooral meer diepgang. Een goeie verklaring voor de storm, het hert, de rewind power, meester Jefferson, de zwerver, indianen...Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren in een paar uur tijd.

Het wordt meer zoiets als; oh nee he, niet ook het schoolhoofd in het complot! Ja muts, meester Jefferson is een goede naam voor deze school, lol. Ok, rewind naar begin van de week, k thnx bye. The end.
Na 4 goede afleveringen gaan ze de laatste echt niet verzieken. Ik verwacht een briljante laatste aflevering.
pi_155097423
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:12 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Na 4 goede afleveringen gaan ze de laatste echt niet verzieken. Ik verwacht een briljante laatste aflevering.
Ik hoop het, maar wel een dubbel zo lange. Denk ook aan de gameplay: een darkroom leent zich niet voor gezellig kletsen op de campus etc., dus dat zal drastisch moeten veranderen.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:16:21 #94
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155115009
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:39 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik hoop het, maar wel een dubbel zo lange. Denk ook aan de gameplay: een darkroom leent zich niet voor gezellig kletsen op de campus etc., dus dat zal drastisch moeten veranderen.
Je ziet Max bij de preview polaroids voor haar eigen collectie polaroids staan. Dus ik denk dat we nog heel veel van die 'terug in de tijd reis' momentjes krijgen op basis van die foto's. Ik hoop ook niet op een loop ending ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155120657
Einde episode 4:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:14:48 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155151494
Life is Deranged stripjes zijn wel grappig ;).
http://thegouldenway.devi(...)1712/Life-is-Strange

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155151845
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155151876
quote:
Die strips kende ik nog niet.
pi_155151903
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:31 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Die strips kende ik nog niet.
Ik ook niet, ben ze gaan zoeken na de post van Maanvis.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:56:57 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155152557
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:32 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik ook niet, ben ze gaan zoeken na de post van Maanvis.
ze zijn idd geniaal :). Hoop dat er nog veul komen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 17:02:21 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155152709
Oeh life is strange cosplay.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155152871
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:02 schreef Maanvis het volgende:
Oeh life is strange cosplay.
[ afbeelding ]
Je oude sokken zijn op zeker? :P

  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:18:14 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155162226
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:09 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Je oude sokken zijn op zeker? :P

[ afbeelding ]
hella gay *)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155167471
Rossoneri siamo noi.
pi_155176887
quote:
Oh deer! Ready for the moshpit, shakah brah. :D

Tijd voor een verfilming.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:49:22 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155179160
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:13 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Oh deer! Ready for the moshpit, shakah brah. :D

Tijd voor een verfilming.
Het concept leent zich wel uitstekend voor een serie, waar Max iedere aflevering weer stukjes tijd verandert. En dan kun je de hele week speculeren over hoe de toekomst zal verlopen :).

Alleen of het taalgebruik dan ook moet overgenomen worden...

Alhoewel ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:48:09 #107
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155281203
Guys :'(

Holy shit. Net ep 4 uitgespeeld, vond hem het eerste uur echt weer tergend langzaam op niveau komen maar dat einde maakt alles weer goed. Jezus. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 17 augustus 2015 @ 01:56:41 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155283408
Ik zat me net te bedenken dat het zeer waarschijnlijk is dat David er achter komt dat Chloe en Max in hun jeugdige onnozelheid zelf een moord aan het oplossen zijn.

Hij stalkt een aantal mensen dagelijks en hij komt er dan achter dat zijn aantekeningen verdwenen zijn als ie weer een volgende aantekening erbij maakt en in de la kijkt. Zijn eerste verdachte is natuurlijk Chloe, maar wie was er ook in de tussentijd in de garage? Max dus. Hij weet ook hoe lang Chloe en Max op hun kamer zaten dus hij stormt dan natuurlijk Chloe's kamer in om hem te doorzoeken. Hij komt dan ook dat bord tegen (tenzij ze het hebben opgeruimd, maar daar zie ik ze niet voor aan in al de haast.
Misschien vermoedde hij het zelf nog niet maar hij kan vervolgens de clues bij elkaar zoeken en naar de schuur toe rijden. Hem kennende doet ie dat helemaal zelf zonder hulp in te schakelen (want hij vertrouwt niemand, wat blijkt uit zijn stalking van Chloe (TWNPKS), Mr. Jefferson (TPFTHLK) en Nathan. Wat die andere rode pickup truck is weet ik niet.



Alhoewel, misschien belt ie Warren wel op om als een soort van Felicity Smoak Chloe's zoekgeschiedenis te achterhalen ;).

Overigens wel subtiel dat in het einde van Episode 2 de schooldirecteur en mr. jefferson ruzie maken, daardoor herkende ik de auto ook, en dit fragment verschijnt ongeacht wie je de schuld hebt gegeven van de zelfmoord(poging) van Kate (dus het is niet zo dat ze hier ruzie maken over de beschuldiging zelf, alhoewel Wells sowieso al een sneer maakt naar Jefferson in zijn kantoor, ongeacht wie je beschuldigt.

Ik vraag me af waar die discussie dan over gaat. Opties die in me op komen zijn 'Waarom heb je dat arme meisje niet geholpen toen ze om hulp vroeg', maar ook 'Als je zo blijft handelen komt onze hele misbruikoperatie aan het licht'.
Subtiele hints dat Principal Wells er ook mee te maken heeft kun je vinden in het feit dat hetzelfde merk whiskeyfles zowel in the dark room op de tafel staat als in principal well's kantoor.

Overigens, als je het einde van e2 bekijkt is de tekst op het moment dat je jefferson ziet wegrijden wel heel erg wrang.
'Digging like you can bury something that cannot die'.

Misschien is het teveel aluhoedjes theorie maar als Dontnod dat bewust heeft gedaan dan zijn ze geniaal. En misschien is er dan toch nog hoop:

"We could wash the dirt off our hands now, keep it from living underground".

[ Bericht 9% gewijzigd door Maanvis op 17-08-2015 02:17:19 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155309534
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 01:56 schreef Maanvis het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat het zeer waarschijnlijk is dat David er achter komt dat Chloe en Max in hun jeugdige onnozelheid zelf een moord aan het oplossen zijn.

Hij stalkt een aantal mensen dagelijks en hij komt er dan achter dat zijn aantekeningen verdwenen zijn als ie weer een volgende aantekening erbij maakt en in de la kijkt. Zijn eerste verdachte is natuurlijk Chloe, maar wie was er ook in de tussentijd in de garage? Max dus. Hij weet ook hoe lang Chloe en Max op hun kamer zaten dus hij stormt dan natuurlijk Chloe's kamer in om hem te doorzoeken. Hij komt dan ook dat bord tegen (tenzij ze het hebben opgeruimd, maar daar zie ik ze niet voor aan in al de haast.
Misschien vermoedde hij het zelf nog niet maar hij kan vervolgens de clues bij elkaar zoeken en naar de schuur toe rijden. Hem kennende doet ie dat helemaal zelf zonder hulp in te schakelen (want hij vertrouwt niemand, wat blijkt uit zijn stalking van Chloe (TWNPKS), Mr. Jefferson (TPFTHLK) en Nathan. Wat die andere rode pickup truck is weet ik niet.

[ afbeelding ]

Alhoewel, misschien belt ie Warren wel op om als een soort van Felicity Smoak Chloe's zoekgeschiedenis te achterhalen ;).

Overigens wel subtiel dat in het einde van Episode 2 de schooldirecteur en mr. jefferson ruzie maken, daardoor herkende ik de auto ook, en dit fragment verschijnt ongeacht wie je de schuld hebt gegeven van de zelfmoord(poging) van Kate (dus het is niet zo dat ze hier ruzie maken over de beschuldiging zelf, alhoewel Wells sowieso al een sneer maakt naar Jefferson in zijn kantoor, ongeacht wie je beschuldigt.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waar die discussie dan over gaat. Opties die in me op komen zijn 'Waarom heb je dat arme meisje niet geholpen toen ze om hulp vroeg', maar ook 'Als je zo blijft handelen komt onze hele misbruikoperatie aan het licht'.
Subtiele hints dat Principal Wells er ook mee te maken heeft kun je vinden in het feit dat hetzelfde merk whiskeyfles zowel in the dark room op de tafel staat als in principal well's kantoor.

Overigens, als je het einde van e2 bekijkt is de tekst op het moment dat je jefferson ziet wegrijden wel heel erg wrang.
'Digging like you can bury something that cannot die'.

Misschien is het teveel aluhoedjes theorie maar als Dontnod dat bewust heeft gedaan dan zijn ze geniaal. En misschien is er dan toch nog hoop:

"We could wash the dirt off our hands now, keep it from living underground".
Had je de pincode van die mobiel gevonden?
Ik kreeg het niet voor elkaar na een uur puzzelen heb ik het met de puk code opgelost. Ik voelde me best wel dom. How hard can it be :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:55:36 #110
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155310325
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:35 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Had je de pincode van die mobiel gevonden?
Ik kreeg het niet voor elkaar na een uur puzzelen heb ik het met de puk code opgelost. Ik voelde me best wel dom. How hard can it be :P
ik had ook gewoon de puk code gebruikt :). zie niet in waarom je dat niet zou doen aangezien je hem toch hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155310692
Leuke post Maan, zelf bedacht? Maak een Youtube video. :P

Ik ga er nog eens over nadenken.
pi_155311192
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik had ook gewoon de puk code gebruikt :). zie niet in waarom je dat niet zou doen aangezien je hem toch hebt.
Omdat echte bazen de code kraken... :P
maar voor het verhaal maakt het inderdaad geen donder uit.
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:19:16 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155311326
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:03 schreef Drieklank het volgende:
Leuke post Maan, zelf bedacht? Maak een Youtube video. :P

Ik ga er nog eens over nadenken.
Op tvtropes staan de meeste theorietjes eigenlijk al gewoon..
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/VideoGame/LifeIsStrange
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:22:27 #114
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155311447
De preview van e5 geeft eigenlijk wel aan dat je in e5 in een aantal andere foto's gaat kunnen duiken, op basis van de foto's die ze zelf heeft gemaakt in het verleden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:50:32 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_155312422
Life is Strange _O_. Moet raar lopen als, in een van de beste games jaren ooit, dit niet mijn GOTY wordt. Ik luister zelfs al het hele jaar naar hipstermuziek.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:12:16 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155313050
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:50 schreef speknek het volgende:
Life is Strange _O_. Moet raar lopen als, in een van de beste games jaren ooit, dit niet mijn GOTY wordt. Ik luister zelfs al het hele jaar naar hipstermuziek.
Zoiets zal het voor mij ook wel worden. Geen gameverhaal heeft me ooit zo aangegrepen als dit verhaal (misschien op mass effect 2 en 3 na dan). Ik hoop dat het einde ook is wat ik er van hoop, dus dat je keuzes invloed hebben ipv dat het lot al bepaald is (alhoewel het er alle schijn van heeft dat Chloe hoe dan ook dood gaat, in welke tijdlijn dan ook).
We zullen moeten afwachten tot oktober. Ik gok zo dat het op 11 oktober uit komt, aangezien dan ook de laatste dag in het spel speelt :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155316793
11 oktober hoop ik niet, dat is nog best ver weg.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:27:07 #118
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155325409
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 01:56 schreef Maanvis het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat het zeer waarschijnlijk is dat David er achter komt dat Chloe en Max in hun jeugdige onnozelheid zelf een moord aan het oplossen zijn.

Hij stalkt een aantal mensen dagelijks en hij komt er dan achter dat zijn aantekeningen verdwenen zijn als ie weer een volgende aantekening erbij maakt en in de la kijkt. Zijn eerste verdachte is natuurlijk Chloe, maar wie was er ook in de tussentijd in de garage? Max dus. Hij weet ook hoe lang Chloe en Max op hun kamer zaten dus hij stormt dan natuurlijk Chloe's kamer in om hem te doorzoeken. Hij komt dan ook dat bord tegen (tenzij ze het hebben opgeruimd, maar daar zie ik ze niet voor aan in al de haast.
Misschien vermoedde hij het zelf nog niet maar hij kan vervolgens de clues bij elkaar zoeken en naar de schuur toe rijden. Hem kennende doet ie dat helemaal zelf zonder hulp in te schakelen (want hij vertrouwt niemand, wat blijkt uit zijn stalking van Chloe (TWNPKS), Mr. Jefferson (TPFTHLK) en Nathan. Wat die andere rode pickup truck is weet ik niet.

[ afbeelding ]

Alhoewel, misschien belt ie Warren wel op om als een soort van Felicity Smoak Chloe's zoekgeschiedenis te achterhalen ;).

Overigens wel subtiel dat in het einde van Episode 2 de schooldirecteur en mr. jefferson ruzie maken, daardoor herkende ik de auto ook, en dit fragment verschijnt ongeacht wie je de schuld hebt gegeven van de zelfmoord(poging) van Kate (dus het is niet zo dat ze hier ruzie maken over de beschuldiging zelf, alhoewel Wells sowieso al een sneer maakt naar Jefferson in zijn kantoor, ongeacht wie je beschuldigt.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waar die discussie dan over gaat. Opties die in me op komen zijn 'Waarom heb je dat arme meisje niet geholpen toen ze om hulp vroeg', maar ook 'Als je zo blijft handelen komt onze hele misbruikoperatie aan het licht'.
Subtiele hints dat Principal Wells er ook mee te maken heeft kun je vinden in het feit dat hetzelfde merk whiskeyfles zowel in the dark room op de tafel staat als in principal well's kantoor.

Overigens, als je het einde van e2 bekijkt is de tekst op het moment dat je jefferson ziet wegrijden wel heel erg wrang.
'Digging like you can bury something that cannot die'.

Misschien is het teveel aluhoedjes theorie maar als Dontnod dat bewust heeft gedaan dan zijn ze geniaal. En misschien is er dan toch nog hoop:

"We could wash the dirt off our hands now, keep it from living underground".
_O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:48:56 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155329409
TPFTHLK staat trouwens voor de serie 'Top of the Lake', een serie die over een 12-jarig meisje gaat dat zelfmoord probeerde te plegen omdat ze zwanger is. Uiteindelijk blijkt het dus ook om een pedofielennetwerk te gaan.

Kortom, ik ga de volgende keer zeer zeker beter opletten in de game :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155331584
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:48 schreef Maanvis het volgende:
TPFTHLK staat trouwens voor de serie 'Top of the Lake', een serie die over een 12-jarig meisje gaat dat zelfmoord probeerde te plegen omdat ze zwanger is. Uiteindelijk blijkt het dus ook om een pedofielennetwerk te gaan.

Kortom, ik ga de volgende keer zeer zeker beter opletten in de game :D.
De Twin Peaks referenties zijn ook niet dun gezaaid met TWNPKS, Fire Walk With Me, Dr. Jakoby etc. :P
pi_155331702
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 01:56 schreef Maanvis het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat het zeer waarschijnlijk is dat David er achter komt dat Chloe en Max in hun jeugdige onnozelheid zelf een moord aan het oplossen zijn.

Hij stalkt een aantal mensen dagelijks en hij komt er dan achter dat zijn aantekeningen verdwenen zijn als ie weer een volgende aantekening erbij maakt en in de la kijkt. Zijn eerste verdachte is natuurlijk Chloe, maar wie was er ook in de tussentijd in de garage? Max dus. Hij weet ook hoe lang Chloe en Max op hun kamer zaten dus hij stormt dan natuurlijk Chloe's kamer in om hem te doorzoeken. Hij komt dan ook dat bord tegen (tenzij ze het hebben opgeruimd, maar daar zie ik ze niet voor aan in al de haast.
Misschien vermoedde hij het zelf nog niet maar hij kan vervolgens de clues bij elkaar zoeken en naar de schuur toe rijden. Hem kennende doet ie dat helemaal zelf zonder hulp in te schakelen (want hij vertrouwt niemand, wat blijkt uit zijn stalking van Chloe (TWNPKS), Mr. Jefferson (TPFTHLK) en Nathan. Wat die andere rode pickup truck is weet ik niet.

[ afbeelding ]

Alhoewel, misschien belt ie Warren wel op om als een soort van Felicity Smoak Chloe's zoekgeschiedenis te achterhalen ;).

Overigens wel subtiel dat in het einde van Episode 2 de schooldirecteur en mr. jefferson ruzie maken, daardoor herkende ik de auto ook, en dit fragment verschijnt ongeacht wie je de schuld hebt gegeven van de zelfmoord(poging) van Kate (dus het is niet zo dat ze hier ruzie maken over de beschuldiging zelf, alhoewel Wells sowieso al een sneer maakt naar Jefferson in zijn kantoor, ongeacht wie je beschuldigt.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waar die discussie dan over gaat. Opties die in me op komen zijn 'Waarom heb je dat arme meisje niet geholpen toen ze om hulp vroeg', maar ook 'Als je zo blijft handelen komt onze hele misbruikoperatie aan het licht'.
Subtiele hints dat Principal Wells er ook mee te maken heeft kun je vinden in het feit dat hetzelfde merk whiskeyfles zowel in the dark room op de tafel staat als in principal well's kantoor.

Overigens, als je het einde van e2 bekijkt is de tekst op het moment dat je jefferson ziet wegrijden wel heel erg wrang.
'Digging like you can bury something that cannot die'.

Misschien is het teveel aluhoedjes theorie maar als Dontnod dat bewust heeft gedaan dan zijn ze geniaal. En misschien is er dan toch nog hoop:

"We could wash the dirt off our hands now, keep it from living underground".
Principal Wells zal idd ook wel in het complot zitten. Als alles opgelost is zal die ene donkere dame wel de nieuwe schooldirectrice worden,
Rossoneri siamo noi.
pi_155335926
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:02 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Principal Wells zal idd ook wel in het complot zitten. Als alles opgelost is zal die ene donkere dame wel de nieuwe schooldirectrice worden,
:Y

De keuze van Max i.v.m de dood van William is geen issue meer, omdat David Chloe redt en ze weer een happy family worden.

Nee, Chloe blijft niet dood.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 01:47:52 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155343441
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:06 schreef Drieklank het volgende:

[..]

:Y

De keuze van Max i.v.m de dood van William is geen issue meer, omdat David Chloe redt en ze weer een happy family worden.

Nee, Chloe blijft niet dood.
Chloe is vermoord door nathan, doodgeschoten door een weerkaatsende kogel, overreden door een trein, in laten slapen door Max of doodgegaan door een ademhalingsfailure naar aanleiding van haar verlamming, doodgeschoten door Mr. Jefferson... Vergeet ik iets?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155344356
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 01:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Chloe is vermoord door nathan, doodgeschoten door een weerkaatsende kogel, overreden door een trein, in laten slapen door Max of doodgegaan door een ademhalingsfailure naar aanleiding van haar verlamming, doodgeschoten door Mr. Jefferson... Vergeet ik iets?
Haha ik moest lachen. Als Max er niet was... ;)
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 15:51:36 #125
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155355022
De muziek, voice acting en audio design zijn echt geweldig, maar wat ze in e4 hebben gedaan is geniaal. Als je Chloe euthaniseert of laat leven/lijden dan zou je normaal in een serie emomuziek horen en de aftiteling zou spelen. Maar bij dit spel moet je op dat moeilijke moment door, en de stilte is oorverdovend. Je hoort dan alleen nog maar de ruis van de machines die op haar kamer staan.
Nu als ik in een ruimte kom waar ik zo'n soort ruis hoor moet ik weer aan Chloe denken :'(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 20 augustus 2015 @ 19:12:16 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155386214
Overigens nog zoiets wrangs.. In de alternatieve tijdlijn kun je zien op Chloe's computer dat ze chatte met iemand die van plan was om naar San Francisco te gaan en die haar graag nog voor die tijd wilde zien. In de reguliere tijdlijn kon je juist als je de everyday heroes contest won naar San Francisco.
Het zou best kunnen zijn dat de persoon met wie Chloe chatte eigenlijk Mr. Jefferson was, die op deze manier haar naar de alt-universe versie van de dark room wilde ontvoeren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155387391
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:12 schreef Maanvis het volgende:
Overigens nog zoiets wrangs.. In de alternatieve tijdlijn kun je zien op Chloe's computer dat ze chatte met iemand die van plan was om naar San Francisco te gaan en die haar graag nog voor die tijd wilde zien. In de reguliere tijdlijn kon je juist als je de everyday heroes contest won naar San Francisco.
Het zou best kunnen zijn dat de persoon met wie Chloe chatte eigenlijk Mr. Jefferson was, die op deze manier haar naar de alt-universe versie van de dark room wilde ontvoeren.
Maar Chloe wilde toch juist naar LA met Rachel? SF is de ambitie van Max.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:45:38 #128
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155401151
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Maar Chloe wilde toch juist naar LA met Rachel? SF is de ambitie van Max.
Het wrange is dat in de Alt-universe de snuff porn ring ook actief is en dat Alt-Chloe er bijna door gepakt was.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:15:37 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155406497
Chloe met haar flauwe woordgrapjes (gelukkig heeft ze dat zelf op een gegeven ogenblik ook door met haar rubik's clues)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155410166
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het wrange is dat in de Alt-universe de snuff porn ring ook actief is en dat Alt-Chloe er bijna door gepakt was.
Wut? :P

Ik heb het niet 123 terug kunnen vinden, maar ik wil wel fotograaf worden opeens. Of leraar.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:15:03 #131
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155410280
Het kriebelt nog. Wil verder. ;(

Het enige wat ik echt jammer vind, is de lip sync. Die is echt belabberd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:17:25 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155410369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:11 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Wut? :P

Ik heb het niet 123 terug kunnen vinden, maar ik wil wel fotograaf worden opeens. Of leraar.
zal het straks even screenshotten, het is als je in alt-chloe's kamer op haar computer kijkt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:19:37 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155410427
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
Het kriebelt nog. Wil verder. ;(

Het enige wat ik echt jammer vind, is de lip sync. Die is echt belabberd.
ja da's een budgetkwestie geweest, er is bewust gefocust op voice acting en muziek en hand drawn graphics en verhaallijn, ik hoop dat er nog een re-release komt met goeie lipsync nu de game zo goed loopt. en anders gewoon in life is strange 2 :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:07:55 #134
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_155434203
door de vele positieve reactie op Life is strange, heb ik hem net maar aangeschaft !
Binge-watcher
pi_155437308
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:07 schreef benjamin15 het volgende:
door de vele positieve reactie op Life is strange, heb ik hem net maar aangeschaft !
Daar ga je spijt van krijgen. Nu moet je nog twee maanden wachten op naaktfoto's van Max het einde.
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:58:08 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155490371
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:27 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Daar ga je spijt van krijgen. Nu moet je nog twee maanden wachten op naaktfoto's van Max het einde.
Ik heb het na e2 aangeschaft en vond het niet erg te moeten wachten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 24 augustus 2015 @ 18:49:10 #137
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155504962
En terwijl we wachten kunnen we genieten van alle fanart en theorietjes ;).

Alhoewel, mijn Chloe en Max. Wat doen ze!?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:54:44 #138
8369 speknek
Another day another slay
pi_155574194
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:00:42 #139
8369 speknek
Another day another slay
pi_155574479
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 18:49 schreef Maanvis het volgende:
En terwijl we wachten kunnen we genieten van alle fanart en theorietjes ;).
[ afbeelding ]
Alhoewel, mijn Chloe en Max. Wat doen ze!?
Would watch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 1 september 2015 @ 19:20:40 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155739573
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Would watch.
Ik niet ;)
Hier trouwens de voice actor die de stem van Max heeft gedaan die een nummer uit E1 covert :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155739962
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik niet ;)
Hier trouwens de voice actor die de stem van Max heeft gedaan die een nummer uit E1 covert :).
Klinkt niet best.
pi_155888715
Nog maar 4 weken tot episode 5. Gaat toch sneller dan ik dacht. Als je dat nog niet gedaan hebt, raad ik aan om ook eens andere verhalende games te spelen, zoals Heavy Rain, Beyond: Two Souls en The Last Of Us. Daar ben je wel even een maand zoet mee.
  maandag 7 september 2015 @ 09:00:52 #143
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155889226
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 07:47 schreef Drieklank het volgende:
Nog maar 4 weken tot episode 5. Gaat toch sneller dan ik dacht. Als je dat nog niet gedaan hebt, raad ik aan om ook eens andere verhalende games te spelen, zoals Heavy Rain, Beyond: Two Souls en The Last Of Us. Daar ben je wel even een maand zoet mee.
4 van mijn favo games. :@ Vooral Heavy Rain vond ik ongelofelijk.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_155889677
Ik vind 4 weken nog best lang eigelijk...

TLOU heb ik gespeeld en was inderdaad fantastisch. Heavy rain heb ik nooit gespeeld maar ik heb nu wel een PS4 staan dus ik zou hem kunnen halen. Moet ik even over nadenken want binnenkort komt ook Fallout 4 uit en dan zou ik dus 2 spellen bijna tegelijk kopen.

Daarnaast moet ik eigelijk nog leren en zulks. Daar komt dan vast weer weinig van terecht.
  maandag 7 september 2015 @ 09:37:13 #145
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155889773
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:32 schreef 44rdbei het volgende:
Ik vind 4 weken nog best lang eigelijk...

TLOU heb ik gespeeld en was inderdaad fantastisch. Heavy rain heb ik nooit gespeeld maar ik heb nu wel een PS4 staan dus ik zou hem kunnen halen. Moet ik even over nadenken want binnenkort komt ook Fallout 4 uit en dan zou ik dus 2 spellen bijna tegelijk kopen.

Daarnaast moet ik eigelijk nog leren en zulks. Daar komt dan vast weer weinig van terecht.
Heavy Rain _O_ _O_ Zou 'm iedereen aanraden.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_155891687
Heavy Rain is beschikbaar op de PS4? Dan ga ik hem direct halen. Dit is echt mijn favoriete genre aan het woorden
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_155891740
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:14 schreef MaxC het volgende:
Heavy Rain is beschikbaar op de PS4? Dan ga ik hem direct halen. Dit is echt mijn favoriete genre aan het woorden
nog niet...

http://metro.co.uk/2015/0(...)ming-to-ps4-5249345/
pi_155891746
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:14 schreef MaxC het volgende:
Heavy Rain is beschikbaar op de PS4? Dan ga ik hem direct halen. Dit is echt mijn favoriete genre aan het woorden
Nog niet, er zijn wel plannen voor een Heavy Rain en Beyond 2 Souls bundel voor ps4.

Edit: te laat :P
pi_155891821
Heeft iemand van jullie Until Dawn al gespeeld?

Zou het een idee zijn om een apart topic te maken voor 'story rich' (ik geloof dat dat de juiste term is) games?

Het word nu een beetje off topic.
pi_155892496
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:21 schreef 44rdbei het volgende:
Heeft iemand van jullie Until Dawn al gespeeld?

Zou het een idee zijn om een apart topic te maken voor 'story rich' (ik geloof dat dat de juiste term is) games?

Het word nu een beetje off topic.
Nee, ik zal het eens op zoeken. Ik ben overigens een ongelooflijk goede vergeten die ik net uit heb: Everybody's gone to the rapture. Heel ontroerend, mooie muziek, mooi verhaal. Maar dit is ook echt meer een boek en puur rondlopen. Geen keuzes of echte gameplay.
  maandag 7 september 2015 @ 17:53:16 #151
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155900411
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:21 schreef 44rdbei het volgende:
Heeft iemand van jullie Until Dawn al gespeeld?

Zou het een idee zijn om een apart topic te maken voor 'story rich' (ik geloof dat dat de juiste term is) games?

Het word nu een beetje off topic.
Goed plan. Echt puur mijn genre. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_155902823
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 17:53 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Goed plan. Echt puur mijn genre. _O_
Als ik tijd heb ga ik een goede op schrijven.
pi_155902847
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:57 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Nee, ik zal het eens op zoeken. Ik ben overigens een ongelooflijk goede vergeten die ik net uit heb: Everybody's gone to the rapture. Heel ontroerend, mooie muziek, mooi verhaal. Maar dit is ook echt meer een boek en puur rondlopen. Geen keuzes of echte gameplay.
Die ga ook eens opzoeken. klinkt een beetje als "gone Home".
pi_155912771
Bij games waar je zelf het verhaal mag bepalen ben ik altijd van de partij. Zo dus ook life is strange uitgespeeld (wachtende op episode 5 nu natuurlijk). Zie het topic helaas nu pas, speelde het al een tijdje. Onlangs until dawn uitgespeeld, en ongelofelijk. Waar ik bij de telltale games dacht dat mijn keuzes belangrijk waren was het bij until dawn pas écht kiezen. Een foute keus? Boem, character dood _O-.
أنا مغربي
  donderdag 10 september 2015 @ 20:26:36 #155
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155982333
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:32 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Klinkt niet best.
De voice actress van Kate Marsh doet het iets beter.


En die van Chloe doet niet eens haar best.


[ Bericht 26% gewijzigd door Maanvis op 10-09-2015 20:32:57 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155987817
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De voice actress van Kate Marsh doet het iets beter.


En die van Chloe doet niet eens haar best.
Die 2e _O-
  vrijdag 11 september 2015 @ 09:11:50 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155992053
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 23:14 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Die 2e _O-
Volgens mij kan ze wel echt zingen maar daar kon ik geen vids van vinden ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 11 september 2015 @ 16:53:33 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156002302
Aangrijpende fanvid van arme Chloe

En 1 of andere wazige megarare fanvid waar Max Chloe te hulp schiet ;).

Verder zijn er 198109283129120937812448237r43781239123123 fanartplaatjes van Chloe in love met Max, Max in love met Kate etc etc. Maar daar doe ik maar niet aan mee tenzij ik een echte mooie zie ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 13 september 2015 @ 22:04:04 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156062658
Nog zoiets, iemand die Mr. Jefferson roleplayed die (vermoedelijk max) op gesprek heeft.
Creepy en mij iets te langzaam, maar wel goed gedaan geleuf ik.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:00:00 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156121368
Oke, maar een subtiel schopje omdat ik een supervette fanart tegen kwam ;).










En hier een interview met Hannah telle, de voice actor van Max. In het echt klinkt ze nog wat liever ;).
https://soundcloud.com/10(...)x-in-life-is-strange
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_156134817
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Maanvis het volgende:
Oke, maar een subtiel schopje omdat ik een supervette fanart tegen kwam ;).

Keep 'm coming. :)
  woensdag 16 september 2015 @ 10:25:51 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156135595
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:49 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Keep 'm coming. :)
LiS fans zijn helemaal gek geworden. Afgelopen zaterdag zou Kate Marsh 20 geworden zijn (je kunt iedereens geboortedatum ergens in de documenten van Principal Wells vinden) en hun dan helemaal verjaardagskaartjes schrijven. En de voice actor van Mr. Jefferson heeft doodsbedreigingen gekregen :').
Oh en verder is iedereen natuurlijk helemaal gek van Max en Chloe als liefdesduo, daar is zelfs al manga porn van gemaakt :').

Hier kun je het meeste vinden: https://www.tumblr.com/search/life-is-strange

[ Bericht 7% gewijzigd door Maanvis op 16-09-2015 10:36:40 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_156136565
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

LiS fans zijn helemaal gek geworden. Afgelopen zaterdag zou Kate Marsh 20 geworden zijn (je kunt iedereens geboortedatum ergens in de documenten van Principal Wells vinden) en hun dan helemaal verjaardagskaartjes schrijven. En de voice actor van Mr. Jefferson heeft doodsbedreigingen gekregen :').
Oh en verder is iedereen natuurlijk helemaal gek van Max en Chloe als liefdesduo, daar is zelfs al manga porn van gemaakt :').

Hier kun je het meeste vinden: https://www.tumblr.com/search/life-is-strange
Thnx. Ik vind het een mooie ontwikkeling. Als ik doodsbedreigingen zou krijgen als stemacteur zou ik me vereerd voelen. Blijkbaar kan hij het zo goed inspreken dat het personage voor veel mensen is gaan leven. Hetzelfde compliment aan de schrijvers.
  woensdag 16 september 2015 @ 15:55:42 #164
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156143665
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:16 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Thnx. Ik vind het een mooie ontwikkeling. Als ik doodsbedreigingen zou krijgen als stemacteur zou ik me vereerd voelen. Blijkbaar kan hij het zo goed inspreken dat het personage voor veel mensen is gaan leven. Hetzelfde compliment aan de schrijvers.
Het is zeker realistisch geschreven, en het is voor mij ook echt wel een kanshebber voor GoTY. Het is volgens mij nog niet voorgekomen dat een spel me emotioneel gezien zo beïnvloedde. Komt ook doordat ik me herken in max, en ik denk dat iedereen zich wel een beetje herkent in Max en/of Chloe. Max toont aan dat je ook al ben je een beetje vreemd en ga je niet met de massa mee, dat je toch jezelf kunt blijven en toch ontzettend veel respect kunt krijgen, ook al zal niet iedereen zich daarvoor direct uitspreken (zie de super-max graffiti die op de WC van het zwembad staat als je Kate hebt gered). Ze is een superheld maar toch een alledaags meisje, dat vind ik ook erg tof ;).

Alhoewel ik nooit denk dat een relatie tussen Max en Chloe realistisch is.. Ik denk dat elk meisje wel eens experimenteerde met haar beste vriendin ;).
Maargoed, het is life is strange, en de developers luisteren ook naar de feedback tussen episodes door, dus wie weet krijgen we de keuze nog om een relatie met Chloe te starten, ik hoop alleen niet dat het een verplichting wordt (zoals het bijna verplicht is geworden om warren in de friendzone te zetten, ook al zijn er keuzes in het verhaal om hem aan het lijntje te houden). Als je in alle gevallen voor Chloe kiest zal Chloe Max zelfs als telefoonachtergrond zetten.. dus wie weet is het iets dat alleen in die gevallen voor zal komen. We zullen zien :).

[ Bericht 14% gewijzigd door Maanvis op 16-09-2015 16:02:08 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_156162266
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is zeker realistisch geschreven, en het is voor mij ook echt wel een kanshebber voor GoTY. Het is volgens mij nog niet voorgekomen dat een spel me emotioneel gezien zo beïnvloedde. Komt ook doordat ik me herken in max, en ik denk dat iedereen zich wel een beetje herkent in Max en/of Chloe. Max toont aan dat je ook al ben je een beetje vreemd en ga je niet met de massa mee, dat je toch jezelf kunt blijven en toch ontzettend veel respect kunt krijgen, ook al zal niet iedereen zich daarvoor direct uitspreken (zie de super-max graffiti die op de WC van het zwembad staat als je Kate hebt gered). Ze is een superheld maar toch een alledaags meisje, dat vind ik ook erg tof ;).
[ afbeelding ]
Alhoewel ik nooit denk dat een relatie tussen Max en Chloe realistisch is.. Ik denk dat elk meisje wel eens experimenteerde met haar beste vriendin ;).
Maargoed, het is life is strange, en de developers luisteren ook naar de feedback tussen episodes door, dus wie weet krijgen we de keuze nog om een relatie met Chloe te starten, ik hoop alleen niet dat het een verplichting wordt (zoals het bijna verplicht is geworden om warren in de friendzone te zetten, ook al zijn er keuzes in het verhaal om hem aan het lijntje te houden). Als je in alle gevallen voor Chloe kiest zal Chloe Max zelfs als telefoonachtergrond zetten.. dus wie weet is het iets dat alleen in die gevallen voor zal komen. We zullen zien :).
Ik vind de game ook prijswaardig. :)

Ik heb nooit een relatie tussen Chloe en Max overwogen. Op school, op de universiteit en in het uitgaansleven zie ik zo vaak meisjes die heel close zijn met elkaar. Ze volgen elkaar, nemen het op voor elkaar, troosten elkaar en geven elkaar daarbij weleens een knuffel. Ik denk dat goede vriendinnen nu eenmaal zo zijn, of ben ik naïef? Een relatie tussen twee meisjes lijkt me vooral een jongensfantasie.

Het respect voor Max vind ik ook ongeloofwaardig. Een gamer die zich in haar herkent zou graag zelf gerespecteerd willen worden en de makers van de game bieden een manier om deze fantasie uit te leven die anders misschien niet gerealiseerd kan worden.

De game heeft me wel bewuster gemaakt van de keuzes die ik maak in het dagelijks leven. Misschien is het mogelijk om een betere toekomst te creëren als je positief en behulpzaam blijft reageren, zelfs als anderen onredelijk zijn.
  donderdag 17 september 2015 @ 09:15:08 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156163014
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 08:09 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik vind de game ook prijswaardig. :)

Ik heb nooit een relatie tussen Chloe en Max overwogen. Op school, op de universiteit en in het uitgaansleven zie ik zo vaak meisjes die heel close zijn met elkaar. Ze volgen elkaar, nemen het op voor elkaar, troosten elkaar en geven elkaar daarbij weleens een knuffel. Ik denk dat goede vriendinnen nu eenmaal zo zijn, of ben ik naïef? Een relatie tussen twee meisjes lijkt me vooral een jongensfantasie.
Het is voor de fanbase eerder een meisjesfantasie.. ;) van die lesbiënnes in de dop die dat leuk vinden zegmaar.

quote:
Het respect voor Max vind ik ook ongeloofwaardig. Een gamer die zich in haar herkent zou graag zelf gerespecteerd willen worden en de makers van de game bieden een manier om deze fantasie uit te leven die anders misschien niet gerealiseerd kan worden.
Je zult het respect tijdens je schoolcarriëre misschien niet krijgen, later wel. Tenminste als je dan ok nog eens aantoont een goed hart te hebben.. dan zullen de mensen in omgeving met veul respect over je praten.

quote:
De game heeft me wel bewuster gemaakt van de keuzes die ik maak in het dagelijks leven. Misschien is het mogelijk om een betere toekomst te creëren als je positief en behulpzaam blijft reageren, zelfs als anderen onredelijk zijn.
Daar stuurt de game wel heel erg naar, er zijn maar weinig situaties waarbij het slechte doen een positief effect heeft. (klein voorbeeld als je Kate's telefoongesprek negeert dan vindt Chloe je leuker)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_156200535
Ik ben ondertussen bezig met Until Dawn. Ik heb nu al een hekel aan minstens drie personages, twee anderen mag ik niet zo en twee of drie anderen zijn wel oké (Josh, Ashley). De psychiater/psycholoog vind ik maar een creep. Maar de opzet van het spel en de graphics zijn wel leuk. :P
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:49:14 #168
8369 speknek
Another day another slay
pi_156201023
Until Dawn is ook echt fantastisch
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:06:36 #169
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156202547
bij de meeste horrorfilms doet het schrikeffect afbreuk aan het verhaal. hoe is dat bij deze game?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_156263265
Until Dawn uitgespeeld. Leuke game, maar minder dan het had kunnen zijn. Goed afgekeken van The Descent en Friday the 13th. Helaas evenzo voorspelbaar. In ieder geval een geslaagde ode aan tienerhorror.

Wat me wel verraste was de scene in de tunnels met Ashley. Je denkt Hannah te horen, je wil het goede doen, maar dan...Dat was echt gemeen van de spelmakers, want alle andere keuzes waren veel voor de hand liggender. Overigens zegt ze later in de aftiteling dat ze dacht dat ze Jess hoorde.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:06 schreef Maanvis het volgende:
bij de meeste horrorfilms doet het schrikeffect afbreuk aan het verhaal. hoe is dat bij deze game?
Er is maar een enkele scare. Daar is de game niet afhankelijk van.
pi_156263666
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:06 schreef Maanvis het volgende:
bij de meeste horrorfilms doet het schrikeffect afbreuk aan het verhaal. hoe is dat bij deze game?
Nee dat niet.

Leuk verhaal met mooie cutscenes. Ook de grafisch ziet het er mooi uit.
De caracters zijn wel wat simpel.

Ik ben nu opnieuw begonnen om te zien ik ze allemaal kan redden.
pi_156278261
20 oktober komt epi 5 uit zag ik net.
Rossoneri siamo noi.
  maandag 21 september 2015 @ 21:16:15 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156281179
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:56 schreef ForzaMilan het volgende:
20 oktober komt epi 5 uit zag ik net.
Duurt nog effe dus!

Wel langer dan de vorige keren. Maargoed, het laatste deel schijnt (aldus Hanna Telle) episch te worden. Ik zal haar maar op haar woord geloven ;). De reden dat ze het nu aankondigden is trouwens dat Max in het spel 20 geworden zou zijn vandaag ;).



Arme Max, helemaal in d'r eentje tegen die tornado.



Hmm, deze Chloe cosplay is bijna helemaal geslaagd, jammer dat het meisje in kwestie wat minder badass is dan de ingame Chloe.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_156294205
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Duurt nog effe dus!

Wake me up when september ends. :z
pi_156398042
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:46 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Wake me up when september ends. :z
Bijna maar ik heb wel wat gemaakt voor de tussentijd.



Elke keer als je Fok! opent deze banner :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156442260
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:41 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Bijna maar ik heb wel wat gemaakt voor de tussentijd.

[ afbeelding ]

Elke keer als je Fok! opent deze banner :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik wil. Leuk!

En meer discussies over Until Dawn bitte.
pi_156443356
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 07:34 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ja ik wil. Leuk!

En meer discussies over Until Dawn bitte.
Voor until dawn is toch een apart topic?

Ik heb hem nu bijna voor de 2e keer uitgespeeld. Denk dat ik er dan wel klaar mee ben.
Leuk spel maar de replay waarde is laag.
  maandag 28 september 2015 @ 11:04:36 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156444529
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:49 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Voor until dawn is toch een apart topic?

Ik heb hem nu bijna voor de 2e keer uitgespeeld. Denk dat ik er dan wel klaar mee ben.
Leuk spel maar de replay waarde is laag.
Dan leen ik hem wel ff van het internet.
LiS meerdere keren uitspelen zou ook wel leuk kunnen zijn omdat je dan echt een andere verhaallijn krijgt.. maar ik ben bang dat ik Max toch teveel als mezelf speel en het dus helemaal niet leuk vind om daarin andere beslissingen te maken. Het zou wel leuk kunnen zijn om de 2e x een 'perfect' playthrough te krijgen. Maarja, echt perfect kan bij LiS niet omdat je door de één te helpen de ander benadeelt. Misschien is het ook wel leuk om alle hints terug te zien die in de eerste delen subtiel aangeven wat er in deel 4 en 5 gebeurt.
Maargoed, van een Paragon naar Renegade shepard heeft mij ook nooit echt lang kunnen bekoren :). Wel heb ik destijds ME2 opnieuw uitgespeeld (het eindstuk in die alien basis met name) zodat ik in ME3 een perfecte lineup had.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_156444544
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:49 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Voor until dawn is toch een apart topic?

Ik heb hem nu bijna voor de 2e keer uitgespeeld. Denk dat ik er dan wel klaar mee ben.
Leuk spel maar de replay waarde is laag.
Dat topic is klein en dood. Lage replay waarde? Het is ontmoedigend dat je de clue al weet, maar ben je niet benieuwd naar het effect van andere keuzes?
pi_156445194
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:05 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dat topic is klein en dood. Lage replay waarde? Het is ontmoedigend dat je de clue al weet, maar ben je niet benieuwd naar het effect van andere keuzes?
Ah vandaar, heb al gedacht aan centraal topic voor dit soort spellen maar op een nieuw topic komen altijd eerst kut reacties had ik even geen zin in.

Voor wat betreft de replay waarde; Het is meer dat de spanning eruit is, je weet al een beetje wat er gaat komen. Het is wel leuk om te kijken wat er gebeurd als je andere mensen dood laat gaan, maar dat ga ik geen 4 ~5 keer doen. Het opnieuw zoeken naar aanwijzigingen die je al een keer hebt gevonden en dezelfde stukjes lopen is vervelend.
pi_156445280
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan leen ik hem wel ff van het internet.
LiS meerdere keren uitspelen zou ook wel leuk kunnen zijn omdat je dan echt een andere verhaallijn krijgt.. maar ik ben bang dat ik Max toch teveel als mezelf speel en het dus helemaal niet leuk vind om daarin andere beslissingen te maken. Het zou wel leuk kunnen zijn om de 2e x een 'perfect' playthrough te krijgen. Maarja, echt perfect kan bij LiS niet omdat je door de één te helpen de ander benadeelt. Misschien is het ook wel leuk om alle hints terug te zien die in de eerste delen subtiel aangeven wat er in deel 4 en 5 gebeurt.
Maargoed, van een Paragon naar Renegade shepard heeft mij ook nooit echt lang kunnen bekoren :). Wel heb ik destijds ME2 opnieuw uitgespeeld (het eindstuk in die alien basis met name) zodat ik in ME3 een perfecte lineup had.
ME is niet echt iets voor mij, ik weet niet precies waarom maar trekt me gewoon niet.

LiS zou je opnieuw kunnen spelen maar denk niet dat ik dat ga doen. binnenkort komt Fallout, denk dat ik daar wel even zoet mee ben :)
  maandag 28 september 2015 @ 13:48:23 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156447609
Terwijl we wachten...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 september 2015 @ 20:32:02 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156457149

Ik denk dat ze die 'foute' teksten er in hebben gedaan om nostalgie op te wekken. Want zeg nou zelf, wie praat er nog zoals de jeugd van <instert jouw tijd dat je jong was> en kijk je daar niet met met een beetje schaamte op terug?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 30 september 2015 @ 18:28:12 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156502515
http://darkzero.co.uk/gam(...)chel-koch-at-play15/ interessant artikel over hoe LiS ontworpen is.

Wat echt wel mijn respect heeft is hoe ze blijkbaar de scene met Frank bij de zee hebben gemaakt. Je hebt 8 mogelijke uitkomsten, waarvan een aantal positief en een aantal negatief, en een aantal geen van bijden en ontzettend veel mogelijkheden om dit te spelen, met allemaal andere dialoogopties etc. Wat het echt geniaal maakt is dat je dus ook een 12-tal mogelijkheden hebt waarmee je de scene kunt starten, die afhakelijk zijn van wat je eerder in het spel hebt gedaan. bijv. of iemand een geweer heeft of niet, of de hond nog leeft of in een ongeluk betrokken is, en de dialoogopties die je eerder hebt gekozen in het spel. Deze mogelijkheden beïnvloeden hier ook weer het hele pad dat je kunt bewandelen, dus dat maakt het spel behoorlijk uniek voor iedereen en replayable.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:12:19 #185
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156667786
Hier een teaser trailer die net uit kwam:
Op zich niets nieuws ;(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 11 oktober 2015 @ 17:38:04 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156762873
inmiddels zijn er weer 2 life is strange trailers verscheen maar dat waren allebei gewoon flashbacks naar de vorige episodes.
Vandaar dat ik mijn bureaublad achtergrond maar eens met jullie deel.


bonus: hoorspel over max in the dark room ;)


[ Bericht 51% gewijzigd door Maanvis op 11-10-2015 18:10:36 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_156781572
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 17:38 schreef Maanvis het volgende:
inmiddels zijn er weer 2 life is strange trailers verscheen maar dat waren allebei gewoon flashbacks naar de vorige episodes.
Vandaar dat ik mijn bureaublad achtergrond maar eens met jullie deel.
[ afbeelding ]

bonus: hoorspel over max in the dark room ;)
Mooie achtergrond, die ga ik ook gebruiken :).

en zal ik deze dan maar vast delen, nog een weekje wachten.
  maandag 12 oktober 2015 @ 18:05:18 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156784873
http://www.dailymail.co.u(...)date-October-20.html
Nog een paar dagen en de wereld komt ten einde. Nathan had gelijk 'A storm is coming and you are all going to die.'



[ Bericht 40% gewijzigd door Maanvis op 12-10-2015 18:29:18 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 12 oktober 2015 @ 18:06:53 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156784896
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 15 oktober 2015 @ 16:04:25 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156853488
Een nieuwe trailer met daarin eindelijk wat extra materiaal.
Het is niet veel, hoogstens wat extra beelden van Max in een stoel in de dark room, terwijl we eerst alleen audio hadden. Maar toch, en wel wrang dat ik dalijk een spel moet gaan spelen om de verkrachting/drogering van de hoofdperoon mee te maken. Terwijl ik me wel erg identificeer met Max.



Toch blijf ik hopen op een happy ending :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_156856468
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:04 schreef Maanvis het volgende:
Een nieuwe trailer met daarin eindelijk wat extra materiaal.
Het is niet veel, hoogstens wat extra beelden van Max in een stoel in de dark room, terwijl we eerst alleen audio hadden. Maar toch, en wel wrang dat ik dalijk een spel moet gaan spelen om de verkrachting/drogering van de hoofdperoon mee te maken. Terwijl ik me wel erg identificeer met Max.

[ afbeelding ]

Toch blijf ik hopen op een happy ending :).
Heb er zin in!
Rossoneri siamo noi.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:36:18 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156857893
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:42 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Heb er zin in!
Ik ga het rustig aan doen ;) dus niet rushen om het binnen een dag uit te spelen (bovendien duurt de episode waarschijnlijk langer dan je denkt).

Ik kwam nog een leuk liedje tegen dat over LiS is gemaakt.
Hier een liedje dat ik al eerder tegen kwam:

Zo is er nog meer maar dat is niet echt van kwaliteit ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:47:12 #193
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156945809
Inmiddels is de launch trailer uit. Kijk deze niet als je helemaal niet gespoilerd wilt worden voor Episode 5.

En het release schedule.

Dus vannacht om 2 uur kunnen we aan de slag *O*
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 19 oktober 2015 @ 19:03:13 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156950738
quote:
In preparation for tomorrows Episode 5 launch, we've just pushed a new patch to Steam.

Episode 1 only users will have roughly a 167MB download.

When Episode 5 becomes available:

3.0GB download for Episode 5

New features added in Episode 1 patch:

Preparation for Episode 5.
New improved lipsync for all episodes.
Collectible mode is now available for all sub contexts even if they don’t contain any collectible.
All rewindable dialogs are now skippable from the start in collectible mode.
When finishing an episode, the continue option on the main menu now launches the next episode.
Collectibles photos format changed from 1:1 to 10:15

Fixes incorporated into the patch

Fixed UI in the main menu not properly centred on certain configurations
Fixed ambient sounds playing in all ending credits.
Fixed sound sometimes glitching when switching episodes.
School corridor: Fixed skeleton interaction so it’s easier to highlight
Girl Dormitory : Fixed interaction with Max’s laptop so it is easier to highlight.
Girl Dormitory : fixed audio/sub from the post-it note item being switched with audio/subs from the birthday card item.
Chloe’s House: Fixed wrong comment from Max on the bird interaction when going back from getting the tools.

Fijn dat de lipsync overal verbeterd is. Ik zal zo even een test doen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 19 oktober 2015 @ 19:23:51 #195
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156951446
'sorry my phone was in my bag'.. fijn hoe je dan alles achteruit gaat zeggen ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_156954156
Ik ga denk ik pas zaterdag avond spelen.
pi_156954412
Ik wacht tot de game op TPB is en dan ga ik spelen. Heb volgende week wel tentamens dus denk dat het nog even een paar weekjes moet wachten.
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 02:25:56 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156960546
Hij is binnen, Here We Go!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_156960559
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 02:25 schreef Maanvis het volgende:
Hij is binnen, Here We Go!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier, niet spoilen he! *O*
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 03:08:31 #200
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_156960638
omg

twijfel eraan om mijn bed uit te gaan. _O- Toch maar niet. Speel 'm morgen wel.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:51:09 #201
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_156969259
heel mooi gemaakt!

op het einde kon ik het net droog houden, wel een clusterfuck van alles en nog wat, maar zeer mooi gemaakt!
Binge-watcher
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:07:24 #202
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_156969596
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 03:08 schreef Lindgren. het volgende:
omg

twijfel eraan om mijn bed uit te gaan. _O- Toch maar niet. Speel 'm morgen wel.
Had 'm vannacht gewoon moeten laten downloaden. :') Duurt fucking lang nu. _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:17:52 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156969807
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:07 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Had 'm vannacht gewoon moeten laten downloaden. :') Duurt fucking lang nu. _O-
Mmm raar vannacht duurde het maar even (alhoewel het wel een kwartier te laat er op stond) terwijl je juist verwacht dat iedereen te hammeren zat.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:40:41 #204
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_156974024
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mmm raar vannacht duurde het maar even (alhoewel het wel een kwartier te laat er op stond) terwijl je juist verwacht dat iedereen te hammeren zat.
Even m'n netwerkinstellingen vernieuwd en voila. Was met 10 minuten binnen. :+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:41:35 #205
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_156974049
Heb 'm net afgerond. Zit in een diep zwart gat. Wat een game.

worshippy.gif

Spoilers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:47:03 #206
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156974200
Enn uitgespeeld!
SPOILER: einde e5
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LiS is iig voor mij nu GoTY :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 21 oktober 2015 @ 16:08:51 #207
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156994089
And they lived happily ever after..?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_157023174
Toffe finale. :) In het begin was ik nog niet zo onder de indruk, maar die droom vond ik erg tof. _O_ Ben altijd wel een groot fan van dat soort surrealisme.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:09:40 #209
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157043661
Die droom is idd geniaal.
Het einde is... geen happy end.

Voor die mensen die dat toch wilden hier een happy ending voor je Max en Chloe :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:48:09 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157044283
Het einde dat ik koos was overigens ook Priceless!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_157052912
Waardeloos.

Het verhaal werd ingestoken met het idee dat je bewust moet zijn van de keuzes die je maakt, omdat je met een positieve houding een betere wereld kan creëren. Dat blijkt niet waar te zijn. Je word er zelfs voor gestraft, zoals het waarschuwen van Victoria meneer Jefferson in de kaart speelt. Nee, je moet het lot maar accepteren, want andere keuzes hebben andere nare consequenties en zijn egoïstisch..

Ondertussen wordt er niets uitgelegd, zoals haar rewind powers, het belang van de dieren etc. Walgelijke fanservice van captain obvious proporties, zoals Chloe in haar onderbroek, zoenen met Victoria, de perverse uitspraken van meneer Jefferson en dan nog de vierde muur breken met 'je had het kunnen weten als je beter had opgelet.' Geen diepgang, zoals een intellectuele speech van meneer Jefferson van Hannibal kaliber. Nee, meneer Jefferson blijkt gewoon een ordinaire viezerik.

Wat een teleurstelling. De game is eigenlijk maar 5 minuten lang. :'(

P.S. De 'nachtmerrie' verdient wel lof. Geen blad voor de mond Disney bullshit en heel creatief uitgewerkt, zoals de tentoonstelling waarbij je allerlei scenes voorbij loopt, is niet alleen een verwijzing naar de fotografie, maar ook naar oude media, het peephole/panorama idee. Remediatie op zijn best. Kunst. Hulde. Respect.

Maar het verhaal blijft kut. :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Drieklank op 23-10-2015 22:21:29 ]
pi_157123841
Ook uitgespeeld!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:56:03 #213
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157137834
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:13 schreef MaxC het volgende:
Ook uitgespeeld!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt je in 2006 geregistreerd met de naam Max C, lol. Ben jij Max Caulfield?
In het nachtmerrie stuk zit trouwens een keuze verwerkt die je eerder hebt gemaakt; namelijk of je bacon + ei of pannenkoeken hebt gekozen :).
Het einde is helaas zo omdat het geld op was bij de studio en de tijd begon te dringen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:58:59 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157142878
Sommige mensen vonden het wel echt een geweldig einde.

Something to leave the horror here. Forget the horror here, I'm the fury in your head, I'm the ghost in the back of your head.



Ik hoop op een S2 :)

En tot die tijd.

Just gotta let go... I can't.

[ Bericht 7% gewijzigd door Maanvis op 27-10-2015 20:47:03 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_157148291
Heb het spel uitgespeeld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 00:03:11 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157151447
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
Heb het spel uitgespeeld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E4 en E5 spoilers hieronder!

Oh dat einde waarbij Chloe aan kwam rijden.. Vreselijk! Eigenlijk al 5 seconden eerder toen je Max helemaal zag schrikken en naar beneden zag kijken. En E4 in het begin waarbij Max als 13-jarig meisje het leven van haar beste vriendin probeerde te verbeteren. naief als ze was. Wat dus niet lukte en Chloe ging wederom dood. Doet me denken aan elke keer dat ik iets deed voor iemand waarvan ik houd wat verkeerd uitpakte. Toen ik 17 was (ben nu 34) had ik al ooit het spreekwoord voor mijn eigen leven 'De grootste fouten in mijn leven maak ik met de beste bedoelingen' .. dus je begrijpt wel hoe erg ik me hiermee identificeer. En dan dat stukje waarbij Nathan Max opbelde in de auto en haar voicemail ingesproken had. De muziek die daarbij zat paste perfect. En het nummer op het laatst kan ik maar blijven draaien.

`
Sowieso wel goed hoe je in E5 eigenlijk Max gewoon een sterke vrouw ziet worden.. vooral in die stukjes in de dark room en in Arcadia Bay tijdens de storm. Elke andere 18-jarige had dan al een complete mental breakdown gehad.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_157151827
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:03 schreef Maanvis het volgende:
Elke andere 18-jarige had dan al een complete mental breakdown gehad.
Je wordt getext door een hond die je een bitch noemt en en eten van je wil... :D
  woensdag 28 oktober 2015 @ 00:49:59 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157152169
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:27 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Je wordt getext door een hond die je een bitch noemt en en eten van je wil... :D
Welke hond? Die in E3 voor de vrachtwagen sprong?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_157152337
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Welke hond? Die in E3 voor de vrachtwagen sprong?
Franks hond Pompidou tijdens de nachtmerrie. De hele nachtmerrie was een psychose van Max.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:02:27 #220
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157152370
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:00 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Franks hond Pompidou tijdens de nachtmerrie. De hele nachtmerrie was een psychose van Max.
ja I know ;). Ik dacht effe lekker harteloos doen alsof ik die hond heb laten sterven.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_157152432
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja I know ;). Ik dacht effe lekker harteloos doen alsof ik die hond heb laten sterven.
:D

Ik kwam vrij laat tot de ontdekking dat de storm slaat op de butterfly effect trouwens. Ik ben echt dom.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:24:53 #222
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157152777
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:27 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Je wordt getext door een hond die je een bitch noemt en en eten van je wil... :D
Die was mooi ja :D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157153283
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja I know ;). Ik dacht effe lekker harteloos doen alsof ik die hond heb laten sterven.
Ik werd gek tijdens die nachtmerrie in die plee waar je die code moest vinden. Kwam er pas na 20 minuten achter dat je in de spiegel de code zag.
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 05:30:14 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157153523
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:03 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ik werd gek tijdens die nachtmerrie in die plee waar je die code moest vinden. Kwam er pas na 20 minuten achter dat je in de spiegel de code zag.
Dan heb je niet goed opgelet want Max zegt al vrij snel iets over de spiegel (ik heb hem 3x fout ingevoerd, misschien dat daarom de hint snel kwam).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Eindredactie Games woensdag 28 oktober 2015 @ 20:35:53 #225
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_157167494
Ik vond ep5 zo jammer, in alle opzichten :(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_157173550
Het einde was mooi maar de rest van de laatste aflevering viel me een beetje tegen. moet het nog tussen spoilertags?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar uiteindelijk heb ik me wel vermaakt me deze serie. De sfeer in de game was on geëvenaard.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 23:44:46 #227
8369 speknek
Another day another slay
pi_157174390
Ja ep5 voelde allemaal toch wat meer op rails dan de vorige afleveringen, daardoor had je niet echt het gevoel dat je Max zelf was. Dat was wel jammer. Toch een goede afsluiting. De 'hoofdkeuze' was wat cliche, maar daarom heb ik mooi de andere gekozen. Goed dat dat kon.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 00:11:02 #228
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157174922
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:03 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ik werd gek tijdens die nachtmerrie in die plee waar je die code moest vinden. Kwam er pas na 20 minuten achter dat je in de spiegel de code zag.
Bizar is dat, die had ik echt binnen een paar seconden. :P

Was trouwens de verjaardag van Chloe als ik me niet vergis. :D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 29 oktober 2015 @ 01:47:29 #229
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157176183
Ik vond de nachtmerrie wel het beste stuk eigenlijk uit E5. Samen met het begrafenis einde en het stukje van de voicemail van Nathan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_157177543
Ondanks epi 5 blijft het natuurlijk wel een zeer goede game en dat voor een klein prijsje. Is het zo dat ze epi 5 een beetje afgeraffeld hebben door geldgebrek?
Rossoneri siamo noi.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 09:48:42 #231
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157178117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:06 schreef ForzaMilan het volgende:
Ondanks epi 5 blijft het natuurlijk wel een zeer goede game en dat voor een klein prijsje. Is het zo dat ze epi 5 een beetje afgeraffeld hebben door geldgebrek?
Tijdgebrek met name. Geldgebrek is er niet zozeer, de game doet het heel goed. Met een budget van 5 tot 6 miljoen euro hebben ze (ik gok) 2 miljoen in sales gehad.
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)ert_dontnod_life_is/

Er komt een fysieke CD met de soundtrack en een fysieke LiS game die in de winkels komt liggen. Verder komt er ook een android/ios versie. Ik moet nog zien hoe dat gaat uitpakken :P.

Maar de game doet het dus heel goed.
Al met al voldoende reden voor een LiS 2, maar ik hoop wel dat ze dicht bij hun kern blijven. Dus gevoel van nostalgie, cliffhangers, keuzes die er toe doen, relatable karakters, goede voice acting.
Ik vind echt dat ze Max en Chloe op een bepaalde manier terug moeten laten komen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Maanvis op 29-10-2015 09:58:14 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:25:00 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157204986
Meest accurate Rachel Amber cosplay!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 1 november 2015 @ 23:50:31 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157261594
Keuzes, keuzes!


Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_157261802
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 23:50 schreef Maanvis het volgende:
Keuzes, keuzes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt een beetje moeite met afkicken hè :P .
  maandag 2 november 2015 @ 00:17:43 #235
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157261958
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 00:05 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Je hebt een beetje moeite met afkicken hè :P .
tja totdat ik weer een nieuw spel ga spelen ;).
Overigens heeft LiS 1 golden joystick award gewonnen voor Performance of the year (ashly die Chloe speelt). Dat zijn awards waarvoor de spelers zelf hebben kunnen stemmen. Op zich best goed als je The Witcher 3 en GTA 5 voor je moet dulden.

Best Gaming Performance ( #1 - Ashly Burch for Chloe Price)
Best new IP ( #2)
Best Story Telling ( #2)
Best Audio ( #2)
Best Gaming Moment (#3 - Saving Kate Moment )
Ultimate Game Of The Year ( #3 )
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_157262091
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 23:50 schreef Maanvis het volgende:
Keuzes, keuzes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij eigenlijk een man of vrouw? :P
Rossoneri siamo noi.
  maandag 2 november 2015 @ 00:35:58 #237
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157262224
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 00:26 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ben jij eigenlijk een man of vrouw? :P
Een man.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_157262475
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 00:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Een man.
Ah oke, je ziet niet vaak mannen die zo obsessed zijn met zo'n soort game. Niet dat er iets mis mee is trouwens! ^O^
Rossoneri siamo noi.
  maandag 2 november 2015 @ 18:06:35 #239
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157273378
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 01:04 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ah oke, je ziet niet vaak mannen die zo obsessed zijn met zo'n soort game. Niet dat er iets mis mee is trouwens! ^O^
Tja, geen idee eigenlijk. Dit is gewoon een bijzondere game, denk niet dat er al ooit zoiets is gemaakt :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 5 november 2015 @ 16:50:08 #240
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157338475
Omg d'r komt een LiS webcomic (door fans gemaakt) die speelt nadat je 1 van de eindes hebt gekozen.
http://whatifthecomic.tumblr.com/
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 6 november 2015 @ 18:44:00 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157365051

oke flauw.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_157365973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:44 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
oke flauw.
_O- vond hem wel goed.
  maandag 9 november 2015 @ 21:20:36 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157434603
nog flauwer:

EP5 spoilers!!!!!!!!!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 9 november 2015 @ 23:05:38 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157438609
Dit geeft eigenlijk wel aan hoeveel oog voor detail er in deze game is....




2 situaties die allebei in de game voorkomen.. met allebei ongeveer dezelfde setup.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 12 november 2015 @ 15:29:02 #245
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157492746
Vanaf vandaag is de Limited Edition van de ge-boxte versie van LiS te pre-orderen.
Je krijgt dan voor 24,95 een boxed versie van LiS en de OST soundtrack op CD, en een art book met daarin wat concept art die nog niet gereleased was. Ook krijg je 'director's commentary' maar hoe ze dat gaan inkleden, geen idee :).



http://eu.square-enix.com(...)edition-announcement
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 12 november 2015 @ 16:55:21 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_157494458
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:20 schreef Maanvis het volgende:
nog flauwer:

EP5 spoilers!!!!!!!!!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_157494802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:29 schreef Maanvis het volgende:
Vanaf vandaag is de Limited Edition van de ge-boxte versie van LiS te pre-orderen.
Je krijgt dan voor 24,95 een boxed versie van LiS en de OST soundtrack op CD, en een art book met daarin wat concept art die nog niet gereleased was. Ook krijg je 'director's commentary' maar hoe ze dat gaan inkleden, geen idee :).

[ afbeelding ]

http://eu.square-enix.com(...)edition-announcement
Dat art book is wel leuk, maar geen 25 euro waard. en het spel hoef ik niet opnieuw te kopen.
Sowieso tijd om wat anders te gaan spelen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 12 november 2015 @ 23:50:07 #248
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157504554
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:13 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dat art book is wel leuk, maar geen 25 euro waard. en het spel hoef ik niet opnieuw te kopen.
Sowieso tijd om wat anders te gaan spelen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik doe het meer voor de combinatie van de soundtrack en het boek en de directors cut eigenlijk.
Fallout 4 draait op geen van mijn consoles, ik wacht wel tot januari en monney.

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 18 november 2015 @ 13:10:47 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157646141
De studio die dit spel heeft gemaakt zit in parijs, en gelukkig is met hun alles OK.
Iemand heeft wat fan art gemaakt om ze toch een riem onder het hart te steken.

Da's wel lief dus ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 16 december 2015 @ 15:14:42 #250
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_158284028
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:34:31 #251
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_158854981
Arm meiske kiest de verkeerde B in het einde...
Toch wel mooi om te zien hoeveel dit spel doet met de emoties van mensen...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_158857753
Ik heb deze game nooit gespeeld want ben namelijk geen fan van aparte Episodes downloaden, dus ben heel blij dat hij eind januari fysiek in de winkels komt te liggen.
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:05:16 #253
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_158861431
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:01 schreef Noretz het volgende:
Ik heb deze game nooit gespeeld want ben namelijk geen fan van aparte Episodes downloaden, dus ben heel blij dat hij eind januari fysiek in de winkels komt te liggen.
Mja ik vond dat niet erg, het geeft het spel wel meer diepgang want je zit net zoals bij TV series in de tijd tussen de episodes te speculeren wat er nou weer gaat gebeuren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_158862619
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mja ik vond dat niet erg, het geeft het spel wel meer diepgang want je zit net zoals bij TV series in de tijd tussen de episodes te speculeren wat er nou weer gaat gebeuren.
Dat wachten is wel de hel. Om de 4 weken is prima maar soms zat er gewoon 2 maanden tussen.
pi_158862714
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:34 schreef Maanvis het volgende:
Arm meiske kiest de verkeerde B in het einde...
Toch wel mooi om te zien hoeveel dit spel doet met de emoties van mensen...
In de credits huilt ze gewoon nog,Ik zou haar wel the walking dead willen zien spelen :D
  dinsdag 26 januari 2016 @ 10:51:07 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_159402742
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:52 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

In de credits huilt ze gewoon nog,Ik zou haar wel the walking dead willen zien spelen :D
geen idee, is dat ook zo erg dan?

met het recente nieuws van walvissenstrandingen besloot iemand om een verandering op een walvis aan te brengen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_159403173
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:01 schreef Noretz het volgende:
Ik heb deze game nooit gespeeld want ben namelijk geen fan van aparte Episodes downloaden, dus ben heel blij dat hij eind januari fysiek in de winkels komt te liggen.
Je kunt dit spel ook gewoon in zijn geheel (sinds de laatste ep uit is) via steam/ps store/etc kopen
  dinsdag 26 januari 2016 @ 11:17:44 #258
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_159403299
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je kunt dit spel ook gewoon in zijn geheel (sinds de laatste ep uit is) via steam/ps store/etc kopen
klopt. Echter m'n advies is wel om het per episode te spelen. het verhaal is zo geschreven dat tegen het eind van elke episode de belangrijkste cliffhangers zitten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_159403330
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

klopt. Echter m'n advies is wel om het per episode te spelen. het verhaal is zo geschreven dat tegen het eind van elke episode de belangrijkste cliffhangers zitten.
Ja dat is ook wel zo maar of je het nu fysiek koopt of online maakt voor het spelen niet meer uit, alle episodes zijn inmiddels beschikbaar.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 11:38:37 #260
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_159403729
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:34 schreef Maanvis het volgende:
Arm meiske kiest de verkeerde B in het einde...
Toch wel mooi om te zien hoeveel dit spel doet met de emoties van mensen...
O+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_159404001
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

geen idee, is dat ook zo erg dan?

met het recente nieuws van walvissenstrandingen besloot iemand om een verandering op een walvis aan te brengen.
[ afbeelding ]
Ja, kwa dramatiek wel vergelijkbaar.

Waarom heb je die nog niet gespeeld? denk dat als je LiS leuk vind je dit ook wel kan waarderen.
pi_159404015
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

klopt. Echter m'n advies is wel om het per episode te spelen. het verhaal is zo geschreven dat tegen het eind van elke episode de belangrijkste cliffhangers zitten.
Ik zou hem ook niet achter elkaar doorspelen. gewoon verspreiden over 5 weken ofzo.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 11:59:25 #263
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_159404116
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:53 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ja, kwa dramatiek wel vergelijkbaar.

Waarom heb je die nog niet gespeeld? denk dat als je LiS leuk vind je dit ook wel kan waarderen.
ik ben geen fan van zombiegames. speel wel h1z1 maar voor het basis bouwen en samenwerking deel. walking dead de serie heb ik wel gekeken maar dat vond ik niks meer aan toen de beste maat van de hoofdrolspeler dood ging, uiteindelijk gingen alle mensen die ik leuk vond dood en had je nog alleen die zeikwijven over en die gast met die kruisboog.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_159404193
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:53 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ja, kwa dramatiek wel vergelijkbaar.

Waarom heb je die nog niet gespeeld? denk dat als je LiS leuk vind je dit ook wel kan waarderen.
Dat is wel 1 van de weinige games die in de buurt komt van LiS qua dramatiek en diepgang.

Ben nu bezig met Game of thrones maar dat is best een tegenvaller na LiS, beste antwoord in die game lijkt aldoor het antwoord te zijn wat je de grootste klootzak maakt en de ai is best wel simpel (karakters die je keuze onthouden en in de volgende scene doodgaan :') )
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:13:05 #265
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_159405638
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel zo maar of je het nu fysiek koopt of online maakt voor het spelen niet meer uit, alle episodes zijn inmiddels beschikbaar.
Ja, ik heb de limited edition gekocht. Was maar 1¤ duurder. :)

Ik snap niet hoe ik deze game nou gemist kan hebben toen de episodes uitkwamen...
Het is patat.
pi_159406255
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik ben geen fan van zombiegames. speel wel h1z1 maar voor het basis bouwen en samenwerking deel. walking dead de serie heb ik wel gekeken maar dat vond ik niks meer aan toen de beste maat van de hoofdrolspeler dood ging, uiteindelijk gingen alle mensen die ik leuk vond dood en had je nog alleen die zeikwijven over en die gast met die kruisboog.
De tv serie en de game kan je echt niet vergelijken, allemaal andere karakters en compleet ander verhaal. Je kan volgens mij de eerste episode gratis downloaden.
pi_159406403
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is wel 1 van de weinige games die in de buurt komt van LiS qua dramatiek en diepgang.

Ben nu bezig met Game of thrones maar dat is best een tegenvaller na LiS, beste antwoord in die game lijkt aldoor het antwoord te zijn wat je de grootste klootzak maakt en de ai is best wel simpel (karakters die je keuze onthouden en in de volgende scene doodgaan :') )
GoT was wel ok maar hij viel mij ook een beetje tegen. Ik heb me er wel mee vermaakt maar was minder goed dat TWD of TWAU.
pi_159409344
Vond Life is Strange geweldig, net als The Walking Dead, Wolf among us en Game of Thrones. Dit genre is echt mijn favoriete soort games aan worden.

Zie dat er een HD-remaster komt van Heavy Rain en Beyond: Two Souls. Nooit gespeeld maar hoor ze vaak wel in rijtjes langskomen. Ga ik die ook leuk vinden? :P
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_159410259
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 15:33 schreef MaxC het volgende:
Vond Life is Strange geweldig, net als The Walking Dead, Wolf among us en Game of Thrones. Dit genre is echt mijn favoriete soort games aan worden.

Zie dat er een HD-remaster komt van Heavy Rain en Beyond: Two Souls. Nooit gespeeld maar hoor ze vaak wel in rijtjes langskomen. Ga ik die ook leuk vinden? :P
Beyond two souls heb ik me ook mee vermaakt maar is weer anders dan de Telltale games.
Kijk hier eens :)

GAM / Story telling games
  dinsdag 26 januari 2016 @ 16:12:10 #270
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_159410411
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 15:33 schreef MaxC het volgende:
Vond Life is Strange geweldig, net als The Walking Dead, Wolf among us en Game of Thrones. Dit genre is echt mijn favoriete soort games aan worden.

Zie dat er een HD-remaster komt van Heavy Rain en Beyond: Two Souls. Nooit gespeeld maar hoor ze vaak wel in rijtjes langskomen. Ga ik die ook leuk vinden? :P
Ja.

Al staat Heavy Rain voor mij ver boven Beyond Two Souls. :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 26 januari 2016 @ 16:21:34 #271
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_159410639
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:06 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Beyond two souls heb ik me ook mee vermaakt maar is weer anders dan de Telltale games.
Kijk hier eens :)

GAM / Story telling games
mja in principe weiger ik games met een generieke marketingtitel als XXX : YYY te spelen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:04:44 #272
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_159411824
Heavy Rain vond ik spannender dan Beyond: Two Souls. :Y

Trouwens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 18:52:12 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_159414498
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:04 schreef Evi_90 het volgende:
Heavy Rain vond ik spannender dan Beyond: Two Souls. :Y

Trouwens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 27 januari 2016 @ 14:26:11 #274
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_159437639
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt het heel hard als ik denk dat ze toch maar alleen voor problemen bleef zorgen. :@
Het is patat.
  donderdag 28 januari 2016 @ 14:05:54 #275
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_159465010
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 januari 2016 @ 14:58:46 #276
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_159466324
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:26:28 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_159467212
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:58 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:P
looks like we're made for eachother ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Eindredactie Games donderdag 28 januari 2016 @ 16:27:35 #278
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_159468773
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:57 schreef Cikx het volgende:
haka brah'

Gewoon taal wat je nu nog terug ziet in South Park :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_159485736
Ik heb het spel vorige week vrijdag gehaald en vervolgens elke dag een Episode gespeeld.
Inmiddels alleen paar dagen uitgespeeld en moet zeggen dat ik onder de indruk was van de game zowel kwa gameplay als soundtrack.

Btw, ook lekker makkelijk platinum te halen. :P
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:31:53 #280
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_159488268


Hmm :P
Het is patat.
pi_159488871
Dit is best wel kansloos :') , volgens de uitkomst heb ik serieuze issues .

Geen zin om een screenshot the maken;



It feels like life's always handed you the smelly end of the poking stick, and there are days when its hard to keep fighting. You've been hurt and betrayed, and sometimes you wonder whether it's your own fault. You might come across as jaded and cynical, but deep down you're a romantic who just wants to love and be loved.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 20:30:13 #282
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_160050799
Net episode 3 uitgespeeld en weer een plot twist... :o
Zou eigenlijk gelijk aan 4 willen beginnen maar laat dit even zakken.
Het is patat.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 15:41:56 #283
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_160148379
SPOILERS!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet wachten tot deel twee.

[ Bericht 7% gewijzigd door Oscar. op 23-02-2016 19:01:07 ]
Op het scherp van de snede.
  Redactie Games dinsdag 23 februari 2016 @ 16:29:13 #284
206706 crew  Racerblade
pi_160149541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:41 schreef DuizendGezichten het volgende:
SPOILERS!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het dan ook gelijk in spoiler tags.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 17:21:10 #285
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_160150698
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 16:29 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Doe het dan ook gelijk in spoiler tags.
Oude lul hier... :)

Weet niet hoe.
Op het scherp van de snede.
  Redactie Games dinsdag 23 februari 2016 @ 17:22:37 #286
206706 crew  Racerblade
pi_160150727
[spoiler]*bericht*[ /spoiler]
  dinsdag 23 februari 2016 @ 17:23:39 #287
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_160150740
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:22 schreef Racerblade het volgende:
[spoiler]*bericht*[ /spoiler]
Te simpel dus...

Dank!
Op het scherp van de snede.
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:26:13 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160170809
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:41 schreef DuizendGezichten het volgende:
SPOILERS!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet wachten tot deel twee.
Cities over Titties! O+
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 24 april 2016 @ 19:56:06 #289
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_161682286
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:31 schreef Evi_90 het volgende:
[ afbeelding ]

Hmm :P
Vandaag uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat.
  maandag 25 april 2016 @ 12:00:15 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_161697863
quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2016 19:56 schreef Evi_90 het volgende:

[..]

Vandaag uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het een creep na aflevering 2 waar ie boos wegreed na een discussie met de directeur op het einde.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_161800800
Hij is nu in de sale voor de Playstation.
Maar even halen :)
  maandag 20 juni 2016 @ 08:37:53 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163155662
Geef een gek een unreal editor en je krijgt zoiets.
Helemaal fan-made met content uit de game ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 juli 2016 @ 19:04:47 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_164070827
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_167093302
Net uitgespeeld, mooie game! Nog andere aanraders in dit genre?
pi_167494994
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:26 schreef fixatoman het volgende:
Net uitgespeeld, mooie game! Nog andere aanraders in dit genre?
Dan zou ik je 'Telltale - the walking dead' aanraden. Het is natuurlijk een compleet ander verhaal in een andere andere setting maar zeker een aanrader als je van dit soort emotionele games houd :)
  woensdag 21 december 2016 @ 15:56:29 #296
348973 Sunshineboy
Het zonnetje op fok....
pi_167499792
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 11:57 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dan zou ik je 'Telltale - the walking dead' aanraden. Het is natuurlijk een compleet ander verhaal in een andere andere setting maar zeker een aanrader als je van dit soort emotionele games houd :)
Ik vond die game persoonlijk beter... De laatste aflevering van life is strange viel me tegen.
  woensdag 21 december 2016 @ 16:03:05 #297
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_167499952
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:26 schreef fixatoman het volgende:
Net uitgespeeld, mooie game! Nog andere aanraders in dit genre?
The wolf among us vond ik een erg sterk spel.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 december 2016 @ 16:03:54 #298
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_167499977
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:56 schreef Sunshineboy het volgende:

[..]

Ik vond die game persoonlijk beter... De laatste aflevering van life is strange viel me tegen.
Het werd wel heel erg vaag enzo ja. Dat had van mij niet gehoeven. Slotsom van al je keuzes ontging me ook een beetje.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 december 2016 @ 16:11:20 #299
348973 Sunshineboy
Het zonnetje op fok....
pi_167500171
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het werd wel heel erg vaag enzo ja. Dat had van mij niet gehoeven. Slotsom van al je keuzes ontging me ook een beetje.
Dit is ook precies hoe ik dit heb ervaren. Uiteindelijk ginge het maar om één keuze.
Zeker een goed spel, maar het eind viel tegen. The wolf among us moet ik nog proberen.

The wolf
  woensdag 21 december 2016 @ 16:18:00 #300
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_167500358
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:11 schreef Sunshineboy het volgende:

[..]

Dit is ook precies hoe ik dit heb ervaren. Uiteindelijk ginge het maar om één keuze.
Zeker een goed spel, maar het eind viel tegen. The wolf among us moet ik nog proberen.

The wolf
Dat hadden ze zeker in een heel ander hoesje kunnen steken, zonder tijd ruimte enzo finaal te morphen :P gemiste kans. Eens.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_167500362
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

The wolf among us vond ik een erg sterk spel.
:Y

edit: delen zijn niet gelinked, deel 2;
GAM / Life is strange #2

[ Bericht 11% gewijzigd door 44rdbei op 21-12-2016 16:33:40 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')