abonnement Unibet Coolblue
pi_150019026
Ik vind het idee van een persconferentie wel prima, maar doe dit dan eerder of maak niet de halve line up al eerder bekend. Het lijkt erop dat 7 van de 9 grotere namen nu bekend zijn..
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:07:13 #252
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150019058
als een artiest het op hun Tour Agenda zet dan moet Pinkpop erop inspringen.
en dit vermelden op hun Social Media dat doen ze ook niet.

je moet een buzz creëren.
pi_150019661
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:06 schreef TRNR het volgende:
Tsja. Zou van mij wel rond een uur of 4 op 3FM mogen staan. Denk echter dat ze gaat subben op main of subben op 3FM
Volgens nu 'vroege avond op de main'. Ik gok vóór de sub als ze dus op main staat, 3e plek zeg maar.

Klopt wel ongeveer als je globaal deze tijden aanhoudt

Headliner: 2115 - 22:45
Sub: 19:15 - 20:15
3e act: 1700 - 18:00

Of nou ja, dan zou je wellicht sub ook nog 'vroeg op de avond' kunnen noemen. Maar denk niet dat ze FNM of Pharrell verdringt, en The Script komt denk ik simpelweg niet voor minder dan subhead. Ze zouden eventueel 3FM kunnen afsluiten, maar lijkt me dan weer logischer dat Anouk te laten doen.

EDIT: staat zaterdag, dus wellicht vóór The Script, of The Script sluit 3FM af.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 08:59:06 ]
  Redactie Sport woensdag 25 februari 2015 @ 08:55:10 #254
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150019662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:06 schreef TRNR het volgende:
Tsja. Zou van mij wel rond een uur of 4 op 3FM mogen staan. Denk echter dat ze gaat subben op main of subben op 3FM
Die wil echt niet op de 3fm
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150019711
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:04 schreef theodoor9 het volgende:
Ik vind het idee van een persconferentie wel prima, maar doe dit dan eerder of maak niet de halve line up al eerder bekend. Het lijkt erop dat 7 van de 9 grotere namen nu bekend zijn..
Precies, het idee is best leuk en je merkt wel dat er al de hele week een buzz om is en overal over de persco wordt geluld. Maar zoiets pas eind feb doen is niet meer van deze tijd. Rock am Ring komt tegenwoordig vaak in oktober/november al met headliners, Werchter ook vrij vroeg, en dan moet Pinkpop wel mee, en wat je dan overhoudt is vaak inderdaad het 'grut' onder de heads/subheads. Kan nog genoeg leuks tussenzitten hoor, maar niet echt een verrassing meer zo'n persco.

Aan de andere kant; in de huidige festivalmarkt is Pinkpop ook gewoon simpelweg niet groot/belangrijk genoeg het naar voren te halen en als eerste met grote namen te gaan strooien. Dat is toch meer voorbehouden aan de Roskilde's, Glasto's, Download's, Werchter's en Rock am Ring's van deze wereld.
pi_150019770
Die DJ met een A zal de 3FM stage afsluiten.
pi_150019776
‘A’ / Aaron Keylock / Allusondrugs / American Fangs / Apocalyptica / Beartooth / Blackberry Smoke / Butcher Babies / Cavalera Conspiracy / Code Orange / Counterparts / Crobot / Dead Daises / Decade / Dolomite / Minor / Emp!re / Fightstar / Ghost Town / God Damn / Heart of a Coward / Hey! Hello! / Hyena / Iconic Eye / In Hearts Wake / Insomnium / Love Zombies / Modestep / New Years Day / The One Hundred / The Pink / Slips / Pop Evil / Purson / Roam / Rival State / Sirens In The Delta / The Sword / Sylosis / Trash Boat

Voor Download er nu net bij. Zelfde weekend.
pi_150019781
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Die DJ met een A zal de 3FM stage afsluiten.
Festileaks slingert Black Keys weer de wereld in
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 25 februari 2015 @ 09:02:46 #259
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150019811
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Festileaks slingert Black Keys weer de wereld in
Geen vervangende Ziggo datum dus die kunnen ze prima kwijt dan op Pinkpop.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150019854
We gaan het zien, nog maar paar uurtjes. The Black Keys zou ik best tof vinden overigens.
pi_150019863
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:02 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Geen vervangende Ziggo datum dus die kunnen ze prima kwijt dan op Pinkpop.
Kunnen alleen 13e nog. Zou een nette naam zijn hoor, maar vraag me ten zeerste af of die komen voor de 3FM...
pi_150019937
Ze hadden die gewoon voor de Foo's moeten zetten, ipv Pharrell :') Heb niet eens iets tegen Pharrell, maar die combi is zo debiel.

Black Keys + Foo's was echt _O_ op Pukkelpop '12.
pi_150020061
Zijn Jett Rebel, Kensington, Dotan en die andere acts waarvan 3FM het aarsje het hele jaar door tot bloedens toe kapotlikt al aangekondigd?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 25 februari 2015 @ 09:15:07 #264
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150020115
Dotan wel, rest nog niet.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:15:16 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150020122
quote:
15s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn Jett Rebel, Kensington, Dotan en die andere acts waarvan 3FM het aarsje het hele jaar door tot bloedens toe kapotlikt al aangekondigd?
Ach, ik snap best dat de eigengeilerij nodig is in Nederland, er komt eigenlijk geen hond kijken, dus moeten de bands zelf en DWDD maar doen alsof het iets voorstelt he? Er moet toch een markt zijn in NL voor bands in Schubbekuttenveen voor schnabbels.

Maar ik blijf lekker weg bij dit soort fake-ass gemaakte shit, puur opgericht om een leegte in de nederlandse gig-markt op te vullen. Anouk, Kane, deze shit, allemaal marketingbureau's die gekeken hebben wat er nog niet echt is in NL.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_150020143
quote:
15s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn Jett Rebel, Kensington, Dotan en die andere acts waarvan 3FM het aarsje het hele jaar door tot bloedens toe kapotlikt al aangekondigd?
Dotan wel, Kensington is een gerucht. Jett Rebel weinig over gehoord, maar zou zomaar kunnen, al stond die er vorig jaar al?
pi_150020649
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:02 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ze kunnen er beter mee stoppen, en het geld beter besteden aan Social Media.
daar valt nog veel te winnen bij bureau Pinkpop.
Of knal m naar januari om daar je echte grote namen te presenteren, maar die lekken ze juist zelf wel via de pers omdat ze anders de boot missen in de strijd met andere festivals... het is een beetje hinken op twee gedachtes
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150020686
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Of knal m naar januari om daar je echte grote namen te presenteren, maar die lekken ze juist zelf wel via de pers omdat ze anders de boot missen in de strijd met andere festivals... het is een beetje hinken op twee gedachtes
Precies mijn idee. Ze 'moeten' wel eerder acts droppen om niet teveel klandizie te verliezen aan RaR / Werchter, want die beginnen ook al veel eerder met hun VVK, maar aan de andere kant moet er ook wat 'overblijven' voor de persco. Krijg je van die sneue shit als vorig jaar met de telefoon en het 'verlossende woord' over The Stones :')
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:41:25 #269
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150020711
Pinkpop moet vernieuwen.

ben toch wel benieuwd wat er met gaat gebeuren als Jan zich terug trekt.
pi_150020726
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, ik snap best dat de eigengeilerij nodig is in Nederland, er komt eigenlijk geen hond kijken, dus moeten de bands zelf en DWDD maar doen alsof het iets voorstelt he? Er moet toch een markt zijn in NL voor bands in Schubbekuttenveen voor schnabbels.

Maar ik blijf lekker weg bij dit soort fake-ass gemaakte shit, puur opgericht om een leegte in de nederlandse gig-markt op te vullen. Anouk, Kane, deze shit, allemaal marketingbureau's die gekeken hebben wat er nog niet echt is in NL.
Nou die bands kunnen er tot op zekere hoogte echt niet veel aan doen dat ze zo gehyped worden door programma's als DWDD en zenders als 3FM, je zou als band alleen de ballen moeten hebben om niet overal ja op te zeggen en een bepaalde exclusiviteit te houden. Maar je moet als beginnende band sterk in je schoenen staan als je die kansen bewust met een zeker risico terzijde schuift...

Ik vind het wel opvallend dat iemand als Anouk dit jaar ook werkelijk alle festivals afstruint, tuurlijk moet ze dat vooral zelf weten als ze het leuk vindt (wat ik betwijfel op basis van eerdere uitspraken van haar) maar je doet je martkwaarde denk ik geen goed
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150020750
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:41 schreef KingRadler het volgende:
Pinkpop moet vernieuwen.

ben toch wel benieuwd wat er met gaat gebeuren als Jan zich terug trekt.
Ik denk echt dat Mojo het dan flink onder handen gaat nemen, wellicht zelfs verhuizen. Het zit nu tussen wal en schip. Te groot om weg te komen met een editie met geen extreem grote acts en goede 'opvulling', en te klein om echt mee te kunnen met Werchter/Rock am Ring/Download/Roskilde/etc.
pi_150020770
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:41 schreef KingRadler het volgende:
Pinkpop moet vernieuwen.

ben toch wel benieuwd wat er met gaat gebeuren als Jan zich terug trekt.
Dan wordt het definitief "MOJO-3FM-Pop", al heeft Jan sowieso al niet heel veel meer te vertellen denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:45:13 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150020817
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou die bands kunnen er tot op zekere hoogte echt niet veel aan doen dat ze zo gehyped worden door programma's als DWDD en zenders als 3FM, je zou als band alleen de ballen moeten hebben om niet overal ja op te zeggen en een bepaalde exclusiviteit te houden. Maar je moet als beginnende band sterk in je schoenen staan als je die kansen bewust met een zeker risico terzijde schuift...

Ik vind het wel opvallend dat iemand als Anouk dit jaar ook werkelijk alle festivals afstruint, tuurlijk moet ze dat vooral zelf weten als ze het leuk vindt (wat ik betwijfel op basis van eerdere uitspraken van haar) maar je doet je martkwaarde denk ik geen goed
Ach, het is ook niet allemaal enorm waardeloos, maar voor elke Nederlandse act is er een buitenlandse die beter is, het is allemaal gewoon onorigineel, een slap aftreksel van...

Kane wou U2+Pearl Jam zijn
Anouk vulde de leegte van een rockchick op de markt op.

Acts als Racoon, Kensington etc, allemaal best aardige muzikanten, kunnen goed spelen etc, maar het brengt 0,0 nieuws vergeleken met wat er al jaren bestaat.

En dan vraag ik me af waarom ik naar een nederlandse act zou luisteren als ik ook gewoon naar "het origineel" kan luisteren.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 25 februari 2015 @ 09:45:43 #274
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150020831
Dan komt er gewoon een opvolger voor Jan die vanuit bureau Pinkpop blijft fungeren.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:47:43 #275
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150020895
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dan wordt het definitief "MOJO-3FM-Pop", al heeft Jan sowieso al niet heel veel meer te vertellen denk ik
klopt, Jan heeft ook een Veto recht waar hij zelf nooit gebruik van maakt om een Artiest te nemen of niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')