abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 oktober 2000 @ 21:23:36 #1
1169 BigDick
size DOES matter
pi_429673
Genoeg over Ed, maar nu even wat in de laatste dagen aan het licht is gekomen:


- regels vs. onrecht,
de vrijdenkers en de getrouwen.

Foi! wat hebben een paar mensen zich laten kennen. Geen solidariteit, maar structuur en gezagsgetrouwheid. Hieke, Bianca (geef acht!) en Kim.
Rechtvaardigheid ontlenen aan regels. Dreigen met opstappen als de regels niet worden nageleefd. De vergelijking met het 'verzet in de oorlog' gaat niet op, maar zo'n associatie komt stiekum wel bij me op, houzee.

daartegenover de vrijdenkers, met mate, toegegeven, maar wel tolerant en verdraagzaam, een zaadje is geplant (zie later)Robin ok, Koos bedachtzaam, georgie volwassen, Dees, ontzEttend veel bijgeleerd!

En de Losers nog. Ferdie, wel schelden en geen argumenten. Annet, waarvan op haar crematie haar rook nog met alle winden mee zal waaien (voor de mensen die hier van schrikken, ik doel op het liedje van Klein Orkest).

De kaarten zijn opnieuw geschud, mensen hebben zich blootgegeven. Ik heb mijn mening moeten herzien...

Blijven:
- Robin
- Desiree (gaat heel erg de goeie kant op)
- Koos
- Georgie

Per direct over de Schutting:
- Hieke (eng gewoon)
- Bianca (frust)

Per kerende post:
- Kim (de aap komt nu uit de mouw)
- Annet (moet bij de dierenambulance gaan werken)
- Furby (terug naar school)


- Schrijfkrampen en Waskracht

nieuwe regels door BB, je kan er op wachten. De opstand voor Ed was goed voor de cijfers. Nu de volgende. En ja hoor, schijnheilige Hieke gaat weer dreigen, zout toch op doos!
De groep lijkt redelijk unaniem, maar het verschil zoals boven beschreven zit ook hier.
Hieke & Co. willen de oude (eigenlijk getolereerde afwijking van)de regels houden. Geen veranderingen, help!
de Vrijdenkers (Koos & Co.) strijden tegen onrechtvaardigheid. En dus (toch nog even over Ed)heeft het allemaal wel wat opgeleverd.

Jammer dat de bewoners vorig jaar Fok! niet hebben gevolgd. Hadden ze kunnen lezen hoeveel macht de bewoners hebben. Misschien dat ze iig iets over solidariteit bijleren.

Kijken wie met Koos meeweggaat.

Laat het asjeblieft Hieke zijn.

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_430992
quote:
BigDick schreef maandag 30 oktober 2000 21:23

Schrijfkrampen en Waskracht

nieuwe regels door BB, je kan er op wachten. De opstand voor Ed was goed voor de cijfers. Nu de volgende. En ja hoor, schijnheilige Hieke gaat weer dreigen, zout toch op doos!

De groep lijkt redelijk unaniem, maar het verschil zoals boven beschreven zit ook hier.
Hieke & Co. willen de oude (eigenlijk getolereerde afwijking van)de regels houden. Geen veranderingen, help!
de Vrijdenkers (Koos & Co.) strijden tegen onrechtvaardigheid. En dus (toch nog even over Ed)heeft het allemaal wel wat opgeleverd.

Jammer dat de bewoners vorig jaar Fok! niet hebben gevolgd. Hadden ze kunnen lezen hoeveel macht de bewoners hebben. Misschien dat ze iig iets over solidariteit bijleren.

Kijken wie met Koos meeweggaat.

Laat het asjeblieft Hieke zijn.


Ik weet dat Hieke het met haar reactie op de mededeling van Ed dat hij niet weg ging bij velen op dit forum voor zichzelf heeft verpest, die mening heeft men gebaseerd op wat er over in de uitzending van de dag erna te zien is geweest en/of wat er in de streamverslagen over stond geschreven

Als je op die manier je mening hebt gevormd kan men het daar mee eens zijn of niet maar dan is die mening in elk geval wel op feiten gebaseerd.

In het stuk wat je schreef verwijs je naar het incident waar de schrijfspullen moeten worden ingeleverd waarop Koos woedend werd, daarna geef je aan hoe Hieke daar volgens jou op heeft gereageerd, ik vraag me echter af waar je dit op hebt gebaseerd want zo is het zeker niet gegaan!

In zowel de streamverslagen als de nieuwsmededelingen van de BB site staat juist het tegenovergestelde geschreven van wat jij hier beweert. En niet alleen wat Hieke betreft want juist Desiree, die volgens jou de goede kant op gaat! is samen met Ferdi een ander mening toegedaan dan de rest van de verder redelijk unanieme groep!

Je kan de streamverslagen er zo op na lezen, ik kan ze je ook zo aangeven maar daar zal je waarschijnlijk geen interesse in hebben gezien je stellige mening, ook prima, maar als je bep. dingen aandraagt waardoor je die mening bent toegedaan, vind ik wel dat dit feiten zouden moeten zijn en geen onwaarheden.

pi_430997
sorry, bleek dubbel gepost?

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 31-10-2000 12:24]

pi_431125
Degenen die vorige week zeiden regels zijn regels moeten die zelfde regels nu ook naleven. Anders zijn het nog grotere losers als ze vorige week al hebben aangetoond te wezen. Ed's actie roels nog steeds.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:22:44 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_431180
quote:
Op 30 oktober 2000 21:23 schreef BigDick het volgende:
Genoeg over Ed, maar nu even wat in de laatste dagen aan het licht is gekomen:


- regels vs. onrecht,
de vrijdenkers en de getrouwen.

Foi! wat hebben een paar mensen zich laten kennen. Geen solidariteit, maar structuur en gezagsgetrouwheid. Hieke, Bianca (geef acht!) en Kim.
Rechtvaardigheid ontlenen aan regels. Dreigen met opstappen als de regels niet worden nageleefd. De vergelijking met het 'verzet in de oorlog' gaat niet op, maar zo'n associatie komt stiekum wel bij me op, houzee.

daartegenover de vrijdenkers, met mate, toegegeven, maar wel tolerant en verdraagzaam, een zaadje is geplant (zie later)Robin ok, Koos bedachtzaam, georgie volwassen, Dees, ontzEttend veel bijgeleerd!

En de Losers nog. Ferdie, wel schelden en geen argumenten. Annet, waarvan op haar crematie haar rook nog met alle winden mee zal waaien (voor de mensen die hier van schrikken, ik doel op het liedje van Klein Orkest).

De kaarten zijn opnieuw geschud, mensen hebben zich blootgegeven. Ik heb mijn mening moeten herzien...

Blijven:
- Robin
- Desiree (gaat heel erg de goeie kant op)
- Koos
- Georgie

Per direct over de Schutting:
- Hieke (eng gewoon)
- Bianca (frust)

Per kerende post:
- Kim (de aap komt nu uit de mouw)
- Annet (moet bij de dierenambulance gaan werken)
- Furby (terug naar school)


- Schrijfkrampen en Waskracht

nieuwe regels door BB, je kan er op wachten. De opstand voor Ed was goed voor de cijfers. Nu de volgende. En ja hoor, schijnheilige Hieke gaat weer dreigen, zout toch op doos!
De groep lijkt redelijk unaniem, maar het verschil zoals boven beschreven zit ook hier.
Hieke & Co. willen de oude (eigenlijk getolereerde afwijking van)de regels houden. Geen veranderingen, help!
de Vrijdenkers (Koos & Co.) strijden tegen onrechtvaardigheid. En dus (toch nog even over Ed)heeft het allemaal wel wat opgeleverd.

Jammer dat de bewoners vorig jaar Fok! niet hebben gevolgd. Hadden ze kunnen lezen hoeveel macht de bewoners hebben. Misschien dat ze iig iets over solidariteit bijleren.

Kijken wie met Koos meeweggaat.

Laat het asjeblieft Hieke zijn.


Al dat groepje blijvers van jou overblijft kun je dit forum wel sluiten. Dat is toch wel het meest nietszeggende plukje mensen bijelkaar, wat er in het programma zit.

Koos zit/zat hele avonden te schrijven de laatste week. "Ik volg de regels zo ben ik nu eenmaal".


Dees zeurt zeurt zeurt bla bla bla "ik ben zo zielig".

Robin "Ik ben tegen omdat Bart vorig jaar ook zo deed". "En mijn autotje reed ik zo tussen de paaltjes door en ik had van die leuke kuipstoeltjes erin".

Georgie "ik ben nu eenmaal zo" "ik kan er niet tegen als mensen zo.. weet je wel dat je dan het gevoel hebt van... snap je"

Nee dat zijn echte vrijdenkers van een fantastisch kaliber.

Wil je een beetje vuur overhouden dan Zullen Bianca, Ferdi en Hieke erin moeten.

Ferdi die de heerlijke krachttermen eruit kan gooien Oetlul, Paardelul, Klootzak

Hieke "dan gooien ze zijn koffers maar naar buiten".

Bianca "ik ben het hier helemaal niet mee eens, het kan me niet schelen dan komen ze hem maar halen"

Ook al komen ze dan niet direct tot aktie er komt in ieder geval meer uit dan dat plukje blijvers van jou.

En wat nou vrijdenkers. Die hele Ed is een grote seepbel gebleken. Dat was duidelijk te zien bij Barend en van Dorp.

Verder heeft dat plukje blijvers, tijdens het Koos incident, weer precies zo gereageerd zoals de regie van het programma dat wil hebben. Dus de term vrijdenkers lijkt me erg overdreven.

  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:51:10 #6
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_431261
quote:
Op 31 oktober 2000 13:22 schreef marky het volgende:
Ferdi die de heerlijke krachttermen eruit kan gooien Oetlul, Paardelul, Klootzak
Is het je wel eens opgevallen dat Fewdi pas een dergelijke krachtterm gebruikt NADAT iemand anders deze gebezigd heeft.

Georgie had het eerst over 'oetlul' waarna Fewdi het tot in het oneindig bleef herhalen om bij Hieke een wit voetje te halen.

En in de uitzendig van gister: weer Georgie die het over 'klopdoos' had (tegen Kimmmie), waarna Fewdi dit woord weer herhaalde naar Koos toe.

Triest! Geen enkel g(r)eintje van zichzelf...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:57:36 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_431277
quote:
Op 31 oktober 2000 13:51 schreef Doc het volgende:
Is het je wel eens opgevallen dat Fewdi pas een dergelijke krachtterm gebruikt NADAT iemand anders deze gebezigd heeft.

Georgie had het eerst over 'oetlul' waarna Fewdi het tot in het oneindig bleef herhalen om bij Hieke een wit voetje te halen.

En in de uitzendig van gister: weer Georgie die het over 'klopdoos' had (tegen Kimmmie), waarna Fewdi dit woord weer herhaalde naar Koos toe.

Triest! Geen enkel g(r)eintje van zichzelf...


Paardelul en Klootzak kwam hij toch echt zelf mee. En Koos ergert zich altijd aan de grove bewordingen van Ferdi.

En ik wil niet zeikerig doen. Maar Ferdi begon Ed Oetlul te noemen tijdens het Slaapkamer gesprek. Georgie stond daar op de gang.

  dinsdag 31 oktober 2000 @ 14:09:25 #8
1169 BigDick
size DOES matter
pi_431316
quote:
Op 31 oktober 2000 13:22 schreef marky het volgende:
Al dat groepje blijvers van jou overblijft kun je dit forum wel sluiten. Dat is toch wel het meest nietszeggende plukje mensen bijelkaar, wat er in het programma zit.


Nee dat zijn echte vrijdenkers van een fantastisch kaliber.

Wil je een beetje vuur overhouden dan Zullen Bianca, Ferdi en Hieke erin moeten.

Verder heeft dat plukje blijvers, tijdens het Koos incident, weer precies zo gereageerd zoals de regie van het programma dat wil hebben. Dus de term vrijdenkers lijkt me erg overdreven.


ik zal de laatste zijn die zal ontkennen dat deze groep uit een stel egoistische leeghoofden bestaat. Desondanks zijn er wel verschillen aan te duiden tussen de bewoners.

Zoals ik zei heb ik mijn mening aangepast na het Ed-verhaal, ik kwam ook eerst op jouw rijtje uit. nu denk ik dat je mensen nodig die zich tegen de regels durven te verzetten, en niet mensen die hun identiteit ontlenen aan regels.


Wat betreft de reactie van de groep op het schrijfwaren-gedoe is het heel moeilijk om een duidelijk verschil te ontdekken in de reacties van de verschillende mensen. ik denk dat, alhoewel woordelijk de reacties op elkaar lijken, ze vanuit een andere intentie tot stand zijn gekomen, zoals eerder beschreven.

En welke overblijvers de leukste TV opleveren? Ik denk toch de groep die zich tegen regels verzet. De rest moet maar thuis achter de geraniums gaan zitten.

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_431376
Ik wil geen groep die zich tegen de regels verzet. Nee, ik wil groepjes en personen die zich tegen elkaar verzetten, ik wil onenigheid, jaloezie, roddel, wraak, haat en nijd, bewoners die met modder naar elkaar gooien etc. De BB uitzendingen moeten vermakelijk zijn. Momenteel zijn is het Fokforum leuker dan de uitzendingen.
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 14:31:02 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_431418
quote:
Op 31 oktober 2000 14:09 schreef BigDick het volgende:
ik zal de laatste zijn die zal ontkennen dat deze groep uit een stel egoistische leeghoofden bestaat. Desondanks zijn er wel verschillen aan te duiden tussen de bewoners.

Zoals ik zei heb ik mijn mening aangepast na het Ed-verhaal, ik kwam ook eerst op jouw rijtje uit. nu denk ik dat je mensen nodig die zich tegen de regels durven te verzetten, en niet mensen die hun identiteit ontlenen aan regels.


Wat betreft de reactie van de groep op het schrijfwaren-gedoe is het heel moeilijk om een duidelijk verschil te ontdekken in de reacties van de verschillende mensen. ik denk dat, alhoewel woordelijk de reacties op elkaar lijken, ze vanuit een andere intentie tot stand zijn gekomen, zoals eerder beschreven.

En welke overblijvers de leukste TV opleveren? Ik denk toch de groep die zich tegen regels verzet. De rest moet maar thuis achter de geraniums gaan zitten.


Zoals gemeld reageert jou groep juist op de manier de de regie van het programma wil. Zei volgen het schaduw regelboek van BB.

Als het gaat om je verzetten tegen BB kan je dat op twee manieren doen.
Je kan doen of je neus bloed en alle door BB opgelegde regels volgen en daarmee BB tegenwerken omdat zei aktie willen om TV te maken.

Je kan ook gelijk in de stress schieten heftig reageren en oproepen tot aktie en een strijdvaardig te keer gaan en hopen dat je het wint. Dit levert een week leuke TV op maar dan. Ze krijgen hun zin natuurlijk niet. Dus heeft het geen zin. Koos gaat dan toch weg en we zijn weer terug bij af.


Als ze reageren 'zoals de niet reagerende groep' Ferdi, Annet, Deez die de strijd aangaat met zichzelf en zich niet veel aantrekt van de roep om aktie van BB werkt meer op de irritatie van BB redactie ze geven eigenlijk BB niet hun zin en gaan volledig verder in in hun eigen manier van doen. De kwelling voor BB wordt zo groot dat ze rare sprongen gaat maken. En ze zal de meest rare onzin gaan verzinnen om ze uit de tent te lokken.

Ik denk dus dat de groep Ferdi, Annet, Deez meer handeld naar de geest van het spel. Het is proberen te overleven ondanks BB en niet dankzij BB. Want als je de bewoners zo kan prikkelen dat ze volledig over de zeik gaan wordt het voor de bewoners alleen maar makkelijker omdat de tijd die ze er nog moeten doot brengen veel korter lijkt.

Al met al blijft het psychische SM.

  Moderator dinsdag 31 oktober 2000 @ 18:54:33 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_432700
quote:
Marky wrote:
Wil je een beetje vuur overhouden dan Zullen Bianca, Ferdi en Hieke erin moeten.

Ferdi die de heerlijke krachttermen eruit kan gooien Oetlul, Paardelul, Klootzak


Sjonge. Krijg je daar al een stijve plasser van? Of ben je daar nog te jong voor? Waar woon jij, in Oude-Schapemaheerd? Waar scheld jij je vriendjes voor uit als ze je knikkers hebben gestolen? Deugniet? Doerak? Schavuit?

Ik vind Ferdi een onuitstaanbaar achterbaks leeghoofd. Een echte niX. Kruimeltjes van het tafelkleed plukken, dat kan-ie goed.
En hij denkt dat hij leuk stemmetjes na kan doen, maar zelfs de niet overgetalenteerde Georgie beheerst dat beter.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 31-10-2000 18:54]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 20:00:57 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_432917
quote:
Op 31 oktober 2000 18:54 schreef Gert het volgende:
Sjonge. Krijg je daar al een stijve plasser van? Of ben je daar nog te jong voor? Waar woon jij, in Oude-Schapemaheerd? Waar scheld jij je vriendjes voor uit als ze je knikkers hebben gestolen? Deugniet? Doerak? Schavuit?

Ik vind Ferdi een onuitstaanbaar achterbaks leeghoofd. Een echte niX. Kruimeltjes van het tafelkleed plukken, dat kan-ie goed.
En hij denkt dat hij leuk stemmetjes na kan doen, maar zelfs de niet overgetalenteerde Georgie beheerst dat beter.


Met het risico dat het kan worden verwijderd zal ik effe een voorbeeld geven voor wat ik jou bijvoorbeeld kan uitschelden.

Vuile gore kanker idioot
of
Ben je naar de kapper geweest of heb je een gemokuurtje gehad
of
een simpele teringlijer
of
schuil homo


Overigens dacht ik dat de geen die die stemmetjes na deed Robin was.
Ferdi doet geen stemmetjes na. Hij bedenkt ze zelf.

En wat kan mij het in godsnaam schelen wat jij vind. Ik geef alleen mijn mening. En het kan me eigenlijk ook al geen moer schelen wat je van me denkt of vind. Jij kent mij niet en ik ken jou niet.

Zo...en nu kunnen we weer on topic.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 31-10-2000 20:06]

  dinsdag 31 oktober 2000 @ 20:07:39 #13
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_432935
"Zo, nu kunnen we weer on topic"

Wat was dat ook al weer?

Nou doe je het weer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')