abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 april 2015 @ 11:28:27 #226
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_151639736
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 11:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O, maar wij zijn heel erg burgerlijk :D met doorzonwoning, tuin, anderhalve baan en zomervakantie op een camping in Frankrijk :D

We hebben alleen geen eigen kampeerspullen, dus huren een stacaravan met eigen sanitaire voorzieningen :P
Wij hebben wel een tent, maar ik vind het zo'n gedoe :D.
Het is leuk voor een weekendje waarbij je op dag 1 alweer kunt verlangen naar het opruimen van de troep.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 11:30:14 #227
5428 crew  miss_sly
pi_151639783
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 11:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wij hebben wel een tent, maar ik vind het zo'n gedoe :D.
Het is leuk voor een weekendje waarbij je op dag 1 alweer kunt verlangen naar het opruimen van de troep.
B wil een eigen toilet en douche, dus tja :P
Tent opzetten lijkt me echt zo'n gedoe! Hoewel ik ook wel het idee krijg dat dat tegenwoordig heel erg mee moet vallen met die moderne tenten? Nou ja, en rijden met caravan of vouwwagen wil B ook niet, dus veel keus hebben we dan niet meer :P

We tellen overigens al af: nog iets meer dan 11 weken en dan gaan we al *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 april 2015 @ 11:33:13 #228
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_151639857
11 weken en 3 dagen.
We gaan met 4 volwassenen en 4 kinderen. Ik ben heel benieuwd :D.

Ik denk dat we het echt onwijs leuk gaan hebben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 11:35:27 #229
5428 crew  miss_sly
pi_151639921
Heerlijk!
Wij hadden het gisteren met vrienden ook over om met elkaar te gaan. Zij wonen echter nog in Antalya, maar hopelijk komen ze terug en hebben dan wat meer mogelijkheden om zulke dingen te doen. Lijkt me echt heel leuk om met vrienden met kind(eren) te gaan. Mits je elkaar ook wel een beetje vrij kunt laten, niet verplicht bent 24/7 alles samen te doen.

Ja, 11 weken 3 dagen, wij ook :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 april 2015 @ 11:37:43 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_151639978
Wij gaan de vrijdag al rijden. Alleen Jen is leerplichtig, we gaan de school vragen om de halve dag vrij..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 11:38:19 #231
5428 crew  miss_sly
pi_151639996
Onze school heeft vrijdag al vrij, dus wij vertrekken ook de vrijdag!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_151640591
Miss ik heb in het verleden wel groepsreizen gedaan. Dat ging prima alhoewel in de mensen niet zelf zou uitkiezen hebben we ons 3 weken prima vermaakt. Je weet dat het tijdelijk is, zelfde doel en vakantiesfeer. Dat maakt al een hoop goed voor de combi. 1x echt ruzie gehad. Maar goed daar heb ik wat van gezegd en toen was het klaar. Ruzie maken in het engels in niet zo aan mij besteed :P

maar wij zijn vrij makkelijk maar zoals jullie over komen zijn jullie dat ook.

verder doen wij bijna elke vakantie wel cultuur. Natuurlijk plannen we wel dingen tussendoor voor de kids zoals een speeltuin, dierentuin, zwemmen. Maar vooral Yaro is al van kleins af aan geintresseerd in cultuur. Oke zijn spanningsboog is anders dan die van ons maar hij vind het echt leuk/interessant.

zo vind hij opgravingen heel boeiend. Maar werd hij ook stil van het oorlogsmonument in Miami. Stelt daar vragen over werd er wat verdrietig van. Maar vervolgens deden we dan wat luchtigs en was dat ook prima.

in Bulgarije hebben we wel ook veel gereisd maar met slapen/tablet/naar buiten kijken was dat ook te doen.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 12:05:26 #233
5428 crew  miss_sly
pi_151640842
S is op zich ook zeker geïnteresseerd in van alles, maar ik vind ook wel dat de vakantie ook moet zijn om te kunnen spelen. Dat is op een camping gewoon veel gemakkelijker: je maakt een tochtje ergens heen, strijkt weer neer op de camping en weg is je kind :D Van de andere kant realiseer ik me dat wij onze reizen zonder kind altijd buiten het hoogseizoen deden. Mijn idee is dus dat er geen kinderen in die hotels zitten, maar wellicht is dat in het hoogseizoen toch weer anders. Als er dan ook nog een zwembad is, is er best wel wat te relaxen en spelen waarschijnlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_151640849
Wij gingen vroeger altijd naar een camping, vouwwagen mee en Frankrijk in. Toen mijn broer en zus nog meegingen (ik ben een nakomertje) vond ik het heerlijk. De 2 jaren zonder mijn broer en zus herinner ik me vooral als verveel-me vakanties. Ik maakte niet zo makkelijk vriendjes/vriendinnetjes dus was veel alleen. Daarnaast was al die animatie ook niet aan mij besteed. Achteraf gezien had ik het denk ik veel leuker gevonden als mijn ouders dingen hadden ondernomen. Nu lagen wij hele dagen op het strand en de camping. Groot gelijk overigens, mijn vader werkte zich het schampes.

Wij willen de komende jaren in de zomer kamperen, het liefst op kleine(ere) campings zonder disco gedoe enzo en dichtbij leuke uitstapjes voor ons. Zodra hij zichzelf goed kan vermaken en duidelijk kan maken wat er is (ik ben misselijk, ik heb pijn etc) willen we weer wat mooie reizen in de zomervakanties gaan maken. Of de meivakantie of allebei ;)

Overigens niet georganiseerd, ik krijg daar jeuk van, ik zo daar heel opstandig van worden. Maar dat is mijn persoonlijke gevoel. Ik begrijp heel goed dat andere mensen het wel leuk vinden.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 12:09:42 #235
5428 crew  miss_sly
pi_151640962
Wij zijn ook nooit georganiseerd gegaan, maar we dachten daar nu aan ivm georganiseerde familiereizen, zodat er ook andere gezinnen met kind(eren) zijn en meer aanspraak is.

Maar misschien is dat ook wel helemaal niets. We gaan dit jaar iig naar Frankrijk en voor volgend jaar zullen we eens verder kijken. Als onze vrienden dan meegaan, zullen we zeker nog een jaar naar Frankrijk gaan, maar misschien dat we dan het jaar erop een mooie reis kunnen maken met drieen. S wordt dan 8 in de vakantie, dus dat is een mooie leeftijd voor reizen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_151641380
Ik geef je groot gelijk hoor Sly! Ik denk ook dat het heel fijn kan zijn, zeker met andere gezinnen!
Het ligt ook meer aan mij dan de mensheid ;) Ik kan niet zo goed tegen 'regeltjes' zeker niet tijdens een vakantie.

Samen met vrienden met kinderen klinkt heel gezellig.
  maandag 13 april 2015 @ 12:32:48 #237
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_151641559
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 12:09 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn ook nooit georganiseerd gegaan, maar we dachten daar nu aan ivm georganiseerde familiereizen, zodat er ook andere gezinnen met kind(eren) zijn en meer aanspraak is.

Maar misschien is dat ook wel helemaal niets. We gaan dit jaar iig naar Frankrijk en voor volgend jaar zullen we eens verder kijken. Als onze vrienden dan meegaan, zullen we zeker nog een jaar naar Frankrijk gaan, maar misschien dat we dan het jaar erop een mooie reis kunnen maken met drieen. S wordt dan 8 in de vakantie, dus dat is een mooie leeftijd voor reizen O+
8? Hou op joh!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 12:40:26 #238
5428 crew  miss_sly
pi_151641801
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 12:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

8? Hou op joh!
Ja. Echt he, absurd. Ze wordt over 3 maanden al 6. Ik kan daar ook maar niet over uit, dat dat groeien en ouder worden maar gewoon gestaag doorgaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 april 2015 @ 12:50:57 #239
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_151642190
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 12:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja. Echt he, absurd. Ze wordt over 3 maanden al 6. Ik kan daar ook maar niet over uit, dat dat groeien en ouder worden maar gewoon gestaag doorgaat.
Die oudste van mij groeit uit maat 128.. Soms loopt ze langs en dan kijk ik echt 2x, wanneer ben je opeens zo groot geworden?!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 12:56:31 #240
5428 crew  miss_sly
pi_151642373
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 12:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die oudste van mij groeit uit maat 128.. Soms loopt ze langs en dan kijk ik echt 2x, wanneer ben je opeens zo groot geworden?!
Ja!
Ik zag laatst een vestje aan de waslijn hangen...dat waren ooit van die kleine poppenkleertjes, nu zijn het echte grote meisjes vesten. Het gaat zo bizar hard, ik kan er maar niet over uit.

uit 128? Dat is echt groot! Hoe oud is ze ook alweer? jaartje ouder dan S?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 april 2015 @ 13:19:00 #241
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_151643049
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 12:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja!
Ik zag laatst een vestje aan de waslijn hangen...dat waren ooit van die kleine poppenkleertjes, nu zijn het echte grote meisjes vesten. Het gaat zo bizar hard, ik kan er maar niet over uit.

uit 128? Dat is echt groot! Hoe oud is ze ook alweer? jaartje ouder dan S?
Jen is 7 jaar en 3 maanden.
Die is boekjes aan het voorlezen aan haar zus ...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 13 april 2015 @ 13:33:00 #242
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_151643431
F wordt deze week al 11 :X en wil haar kleren bij de Coolcat kopen }:| .

Qua met 1 kind op vakantie: Ik vind het wel prettig dat er voor F aanspraak is op de camping / appartement waar we naartoe gaan. Heel massaal is niets voor haar, dan durft ze niet zelfstandig wat te ondernemen. Dus wij zoeken geen mega-accommodaties, maar wel kindvriendelijk, dus met zwembad / pingpongtafel, dat soort dingen.

Als we een rondreis zouden maken, zou ik me niet zo druk maken om aanspraak voor haar. Je bent dan meestal de hele dag op pad en doet zoveel indrukken op. En dan 's avonds nog ff wat drinken en een spelletje doen met papa en/of mama, nog even op de ipad en dan is het ook wel klaar :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 14:43:12 #243
5428 crew  miss_sly
pi_151645521
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jen is 7 jaar en 3 maanden.
Die is boekjes aan het voorlezen aan haar zus ...
O, wat lief! Dat lijkt me zo leuk.
Is ze dus anderhalf jaar ouder.
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:33 schreef MaLo het volgende:
F wordt deze week al 11 :X en wil haar kleren bij de Coolcat kopen }:| .

Qua met 1 kind op vakantie: Ik vind het wel prettig dat er voor F aanspraak is op de camping / appartement waar we naartoe gaan. Heel massaal is niets voor haar, dan durft ze niet zelfstandig wat te ondernemen. Dus wij zoeken geen mega-accommodaties, maar wel kindvriendelijk, dus met zwembad / pingpongtafel, dat soort dingen.

Als we een rondreis zouden maken, zou ik me niet zo druk maken om aanspraak voor haar. Je bent dan meestal de hele dag op pad en doet zoveel indrukken op. En dan 's avonds nog ff wat drinken en een spelletje doen met papa en/of mama, nog even op de ipad en dan is het ook wel klaar :P.
Dat is ook wel weer waar, inderdaad!

Mijn kijk erop is weer een tikje veranderd, positiever om het zonder groepsreis te doen. Lijkt me namelijk echt wel fijner. Ik hoef niet per se met een groep op reis ;)

11?? Coolcat?
Pfff, dat is echt een heeeel andere fase weer!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_151646881
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jen is 7 jaar en 3 maanden.
Die is boekjes aan het voorlezen aan haar zus ...
Hier eentje van 4 jaar met maat 128...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:40:52 #245
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_151670089
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:33 schreef MaLo het volgende:
F wordt deze week al 11 :X en wil haar kleren bij de Coolcat kopen }:| .

Qua met 1 kind op vakantie: Ik vind het wel prettig dat er voor F aanspraak is op de camping / appartement waar we naartoe gaan. Heel massaal is niets voor haar, dan durft ze niet zelfstandig wat te ondernemen. Dus wij zoeken geen mega-accommodaties, maar wel kindvriendelijk, dus met zwembad / pingpongtafel, dat soort dingen.

Als we een rondreis zouden maken, zou ik me niet zo druk maken om aanspraak voor haar. Je bent dan meestal de hele dag op pad en doet zoveel indrukken op. En dan 's avonds nog ff wat drinken en een spelletje doen met papa en/of mama, nog even op de ipad en dan is het ook wel klaar :P.
Oh geweldig, dat was ook mijn lievelingszaak zo in de vroege tienerjaren. En nu snap ik ook waarom mn ouders het vreselijk vonden :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 14 april 2015 @ 15:21:02 #246
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_151679767
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 12:09 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn ook nooit georganiseerd gegaan, maar we dachten daar nu aan ivm georganiseerde familiereizen, zodat er ook andere gezinnen met kind(eren) zijn en meer aanspraak is.

Maar misschien is dat ook wel helemaal niets. We gaan dit jaar iig naar Frankrijk en voor volgend jaar zullen we eens verder kijken. Als onze vrienden dan meegaan, zullen we zeker nog een jaar naar Frankrijk gaan, maar misschien dat we dan het jaar erop een mooie reis kunnen maken met drieen. S wordt dan 8 in de vakantie, dus dat is een mooie leeftijd voor reizen O+
Een collega van me heeft vorig jaar een familiegroepsreis gedaan door Thailand met zijn gezin. Wel iets grotere kinderen, geloof ik, 10 en 11 dacht ik. Hij was er heel enthousiast over. Je treft inderdaad min of meer gelijkgestemde mensen die op zoek zijn naar (een beetje) avontuur. Je zit bij elkaar in de hotels en resorts, maar de excursies zijn facultatief. Er is ook genoeg ruimte in het programma om met elkaar op te trekken als je even geen zin hebt in anderen (Djoser is sowieso wel ontspannen wat dat betreft, het zijn geen superdrukke schema's, mijn zus is een paar jaar reisleider geweest in Z-Afrika en is er ook heel positief over). Die kids van mijn collega hebben daar wel veel vriendjes gemaakt. Je eindigt ook op een fijn eiland waar je nog een paar dagen zelf hebt (met de rest in de buurt, zo nodig). 't Is alleen wel aan de prijs, maar ja, dat spreekt voor zich.

Wij broeden op een plannetje om volgend jaar naar Singapore / Maleisië te gaan met het gezin (dan 7 en 5). We hebben vrienden in Singapore wonen, die hebben we vorig jaar zonder kids opgezocht. Wat superchill was, al zeiden we continu tegen elkaar dat het zo leuk zou zijn als ze ook mee waren (mits wat groter). Maar goed, eerst ff sparen. Dit jaar Terschelling :P
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 14 april 2015 @ 15:38:03 #247
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_151680291
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:17 schreef Soohr het volgende:

[..]

Leuk,

ik heb in de planning staan om nog enkele dagen in Ladis op de camping te gaan staan.
Dan wel naar boven naar Fiss, de gondel in en lekker wandelen.
Ben jij eerder bij Serfaus/Fiss/Ladis geweest? Zo ja, hoe vond je het? Wij horen dat het erg leuk moet zijn, ook voor wat "oudere" kinderen (F is dan 11).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_151680485
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:38 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ben jij eerder bij Serfaus/Fiss/Ladis geweest? Zo ja, hoe vond je het? Wij horen dat het erg leuk moet zijn, ook voor wat "oudere" kinderen (F is dan 11).
Het is te gek daar! Meerdere keren in zomer en heel vaak in de winter geweest ❤️
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_151702861
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:38 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ben jij eerder bij Serfaus/Fiss/Ladis geweest? Zo ja, hoe vond je het? Wij horen dat het erg leuk moet zijn, ook voor wat "oudere" kinderen (F is dan 11).
Ik ben van de leeftijd 0 tot 14 elke winter daar geweest en vaak ook met de herfst,
en af en toe in de zomer. nu kom ik er om de 3 jaar ongeveer weer in de winter.

vroeg was het in de zomer vooral wandelen en klauteren over de pistes heen,
tegenwoordig zijn er ook fietsafdalingen, zomerrodelbanen, de fisher vlieger (soort tokkelen, maar dan met 4 man naast elkaar)

Het is dat ik in Italië moet zijn deze zomer, maar anders had ik langer in dat gebied geweest.
  dinsdag 21 april 2015 @ 23:14:44 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_151910836
Euh..... er staan vast massa's verhalen over vliegen met peuters, maar ik kon t in dit of het vorige topic zo niet vinden.

Hoe gaat het met een kind van 2,5 jaar in het vliegtuig? Zit die de hele reis op een eigen stoel? Is jullie ervaring dat een kind dan nog slaapt onderweg?

Wij gaan eind augustus naar Lissabon, naar een superleuk appartement in het centrum *O* en ik heb er helemaal zin in, maar totáál geen ervaring :D We nemen de draagzak mee, dus in de stad zullen we ons wel redden, maar het vliegen ben ik wel benieuwd naar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')