abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 juli 2015 @ 10:55:25 #201
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_154053695
Zijn er Ti5 pubstomps in NL? Lijkt me wel leuk om te gaan (misschien met mensen van hier?)
pi_154056785
Ik ben weer 'overgestapt' naar de oude dota 2 want er zit nog geen Brightness changer in de opties. Leek alsof ik recht de zon in keek, kon helemaal niks :p of zit die optie er nu wel in?
pi_154091204
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 10:55 schreef Burrito het volgende:
Zijn er Ti5 pubstomps in NL? Lijkt me wel leuk om te gaan (misschien met mensen van hier?)
dat klinkt zeker als een goed idee *O*

kan op google niks vinden alleen van een dota pubstomp wat dichterbij is dan karlsruhe (duitsland)
  zondag 5 juli 2015 @ 22:00:37 #204
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_154099747
Als er genoeg animo is zouden we eventueel zoiets kunnen regelen: http://www.schreierstoren.nl/ruimtes/

is vlakbij a'dam centraal station met een beamer en een bar (Terraskamer)
  zondag 5 juli 2015 @ 23:58:49 #205
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_154103793
Wat houdt die nieuwe Dota versie in? Heb net sinds maanden weer 2 potjes gespeeld (en gewonnen :7).
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_154108617
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:58 schreef Quotidien het volgende:
Wat houdt die nieuwe Dota versie in? Heb net sinds maanden weer 2 potjes gespeeld (en gewonnen :7).
Source 2 engine! harder, better, faster, stronger
  maandag 6 juli 2015 @ 10:57:19 #207
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_154109361
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 10:05 schreef hehehe het volgende:

[..]

Source 2 engine! harder, better, faster, stronger
Ik zal wel volkomen blind zijn maar ik merk nauwelijks verschil tussen de normale en reborn :@
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_154111076
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 10:05 schreef hehehe het volgende:

[..]

Source 2 engine! harder, better, faster, stronger
Draait het soepeler? Dan wordt het intetessant.
pi_154112735
Ik merk ook geen verschil maar dat is wat ze zeggen. :p oké de hud enzo is wel anders, ziet er wel slick uit maar ook even wennen.
pi_154780672
Reborn ziet er iets anders uit, maar zijn nog altijd een aantal spots waar je in source 1 dota kan juken en in source 2 omdat je eerst een boom neer moet halen. Moeten ze nog even fixen.

En verder: Sterf echt met je techies picks op TI, hero moet dood genegeerd en kapot generfed worden. Idioten die dat ding per se in het spel moesten hebben, hou 'm dan ieder geval alleen voor fun modes ofzo, niet voor iets wat ook maar enigszins serieus word.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 08:06:27 #211
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_154784173
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:17 schreef Harlon het volgende:
Reborn ziet er iets anders uit, maar zijn nog altijd een aantal spots waar je in source 1 dota kan juken en in source 2 omdat je eerst een boom neer moet halen. Moeten ze nog even fixen.

En verder: Sterf echt met je techies picks op TI, hero moet dood genegeerd en kapot generfed worden. Idioten die dat ding per se in het spel moesten hebben, hou 'm dan ieder geval alleen voor fun modes ofzo, niet voor iets wat ook maar enigszins serieus word.
Kan je er niet mee omgaan? Wat is zo kut aan techies?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 08:51:28 #212
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_154784598
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 08:06 schreef Holy_Goat het volgende:
En verder: Sterf echt met je techies picks op TI, hero moet dood genegeerd en kapot generfed worden. Idioten die dat ding per se in het spel moesten hebben, hou 'm dan ieder geval alleen voor fun modes ofzo, niet voor iets wat ook maar enigszins serieus word
Ik vind hem grappig. Het is echt zo een game-maker of breaker afhankelijk van hoe goed hij is. Je moet als tegenpartij ook echt schakelen als er een techies is en als team zelf ook rekening houden dat de meeste teamfights 4v5 zullen zijn als je techies geen goede pickoff heeft.

Ik weet wel dat het een hero is die ik gewoon niet moet spelen maar al geregeld gehad dat ik een game won met een goede techies in mijn team die steeds hun carry wist te pakken en daarna wonnen wij de teamfight.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_154786299
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 08:06 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Kan je er niet mee omgaan? Wat is zo kut aan techies?
Wat is er zo kut aan techies? dat je geen dota meer kunt spelen, je kunt niet meer over de map heenlopen zonder true sight. Als jij een lane wilt pushen moet je eerst overal en nergens sentries neer flikkeren anders loop je het risico dat je opgeblazen word en als er mijnen liggen moet je die weghalen voor je creepwave er is anders is je push weer 30sec later. 't is niet heel moeilijk om tegen te spelen maar gewoon echt rukkend saai.

Andere probleem: in ranked is grofweg de helft aan het scripten met techies. Auto forcestaff, in een minestack van remotes gaan precies genoeg mijnen af om de hero die erop staat te killen. Wederom is dat wel tegen te gaan, maar er is gewoon geen kont aan. En als je niet snel genoeg bent dan is de highground een grote berg van mijnen en ben je een half uur langer bezig dan dat nodig was. Schijthero.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:13:58 #214
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_154786967
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:38 schreef Harlon het volgende:

[..]

Wat is er zo kut aan techies? dat je geen dota meer kunt spelen, je kunt niet meer over de map heenlopen zonder true sight. Als jij een lane wilt pushen moet je eerst overal en nergens sentries neer flikkeren anders loop je het risico dat je opgeblazen word en als er mijnen liggen moet je die weghalen voor je creepwave er is anders is je push weer 30sec later. 't is niet heel moeilijk om tegen te spelen maar gewoon echt rukkend saai.

Andere probleem: in ranked is grofweg de helft aan het scripten met techies. Auto forcestaff, in een minestack van remotes gaan precies genoeg mijnen af om de hero die erop staat te killen. Wederom is dat wel tegen te gaan, maar er is gewoon geen kont aan. En als je niet snel genoeg bent dan is de highground een grote berg van mijnen en ben je een half uur langer bezig dan dat nodig was. Schijthero.
Ik snap je punt ook wel. Zeker als er gescript wordt. Gebeurt dat echt, scripting?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:27:06 #215
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_154790494
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:13 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Ik snap je punt ook wel. Zeker als er gescript wordt. Gebeurt dat echt, scripting?
Ook bij Invokers. Ik zat eens tegen iemand die iedereen gankte met vier spreuken achter elkaar, allemaal op precies het juiste moment. Het mislukte nooit.
Helemaal super.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:54:56 #216
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_154791367
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:27 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ook bij Invokers. Ik zat eens tegen iemand die iedereen gankte met vier spreuken achter elkaar, allemaal op precies het juiste moment. Het mislukte nooit.
Maar hoe de f werkt dat dan? En worden die mensen aangepakt ?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:56:56 #217
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_154791424
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:54 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Maar hoe de f werkt dat dan? En worden die mensen aangepakt ?
Geen flauw idee... Als je vermoedt dat iemand heeft gescript kun je misschien de oude game terugkijken, en als je te weinig muisbewegingen ofzo ziet kun je misschien een mailtje naar Gaben sturen... Kun je na de game nog reporten? Ik weet niet.
Helemaal super.
pi_154797695
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:13 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Ik snap je punt ook wel. Zeker als er gescript wordt. Gebeurt dat echt, scripting?
Auto hex, auto orchid (leuk als je bijvoorbeeld blink rp of blink call wil doen op een storm) auto euls, zelfs een vorm van maphack, een hack waarbij je kan zien hoeveel mana iemand heeft en hp (staat in getallen boven 'm). Je kan het inmiddels zo gek niet meer verzinnen of er is een script voor
En ja ook eentje voor invoker waarbij je gewoon de hele combo in een bestandje zet en die er in perfecte volgorde uit gooit zodra je die knop in drukt. En meepo is er ook een blink poof script. Valve staat er bij en kijkt er naar.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:54 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Maar hoe de f werkt dat dan? En worden die mensen aangepakt ?
Nope, zelfs mensen die op twitch hun cheats aan het streamen zijn, ze worden door twitch gebanned maar dan hebben ze hun shit al ten toon gesteld en zijn er wel weer wat scrub russen die het kopen.

In ranked zijn die dingen helemaal aids, vooral nu techies scripts zo vaak gebruikt word. Nog erger dan account buyers of boosters.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 17:48:21 #219
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_154798227
Ik vraag me ook altijd af wtf heb je er aan :') das toch helemaal niet leuk om te doen?
pi_154807642
Meepo scripters zijn irritant, eerst heb je respect zo van wooojooo die lui zijn pro maar 10 minuten later met meer meepos en items zijn ze te pro en dan is het saai. :')
pi_154818241
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:48 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik vraag me ook altijd af wtf heb je er aan :') das toch helemaal niet leuk om te doen?
EZ mmr gast, gotta farm dem internet points. Ik snap ook niet wat er leuk aan is, maar het is en blijft gruwelijk irritant. Vooral dat bijvoorbeeld de auto hex en auto orchid iets van een jaar geleden al is doorgegeven aan Valve en ze er echt geen flikker aan doen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_154818403
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:27 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ook bij Invokers. Ik zat eens tegen iemand die iedereen gankte met vier spreuken achter elkaar, allemaal op precies het juiste moment. Het mislukte nooit.
Scripts en macro's zijn wel wat anders dan auto hex hacks etc.

Ik heb ook gewoon macro keys voor invoker ingesteld op m'n Corsair toetsenbord.
Voor elke spel een aparte button.

Console scripts en macro keys zijn niks mis mee
pi_154819429
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Scripts en macro's zijn wel wat anders dan auto hex hacks etc.

Ik heb ook gewoon macro keys voor invoker ingesteld op m'n Corsair toetsenbord.
Voor elke spel een aparte button.

Console scripts en macro keys zijn niks mis mee
Macro's okay. Die heb ik ook. Invoker is niet te spelen zonder. Maar scripts doe je geen hol voor, en is skillloos.
pi_154819454
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:18 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Macro's okay. Die heb ik ook. Invoker is niet te spelen zonder. Maar scripts doe je geen hol voor, en is skillloos.
Boeiend? Het zijn gewoon console commands, fair game dus. Je zou stom zijn om die niet te gebruiken.

Zelfs voor Axe gebruik ik console commands.
pi_154819513
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Boeiend? Het zijn gewoon console commands, fair game dus. Je zou stom zijn om die niet te gebruiken.

Zelfs voor Axe gebruik ik console commands.
Nee. je begrijpt volgens mij niet helemaal water bedoelt word met scripts. Je drukt op 1 knop en je speelt verder niet meer zelf. Dat doe je niet via de console maar een script is een autorun programmaatje. Dus je target niet zelf, je klikt je spells niet zelf, en je beweegt je poppetje niet zelf. Capiche?

Je drukt bv gewoon op middelste muisknop ne je hoeft niks meer te doen voor de rest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')