abonnement Unibet Coolblue
pi_149762004
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Interessant artikel van Bellingcat opnieuw:

https://www.bellingcat.co(...)f-artillery-attacks/

Er is uitgezocht waar bepaalde aanvallen vandaan kwamen.. bellingcat zegt (met bewijsmateriaal); uit Rusland..

Dustpuppy was eerst :P
juist, van bellingcat.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 17 februari 2015 @ 15:32:06 #27
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_149762197
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:24 schreef reza1 het volgende:

[..]

De NAVO/VS maakt Rusland bang met haar illegale acties in o.a. Irak en Joegoslavië, een coup uitvoeren in Oekraïne, het bewapen van terroristen tegen Syrië (een Russische bondgenoot) en haar constante uitbreiding ondanks dat afgesproken was dat de NAVO niet zou uitbreiden.
Als je toch op die tour gaat, ben je Georgië en Tsjetsjenië en zelfs Afghanistan vergeten? Je hebt gelijk inzake Syrië, dat is een in mijn ogen erg misselijkmakende situatie zeker omdat wij zogenaamde ''rebellen'' bewapenen. Verder heeft Rusland natuurlijk geen flikker te zeggen over soevereine landen die wel of niet bij de NAVO willen, ook al is dat vroeger misschien een keer afgesproken. Dat is nou namelijk het hele idee van soeverein zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_149762243
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:26 schreef meth1745 het volgende:

[..]

juist, van bellingcat.
En dat is, slecht? Ofzo? Wat wil je zeggen?
pi_149762319
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En dat is, slecht? Ofzo? Wat wil je zeggen?
Ja, die zijn kritisch richting Rusland. Dus dat is reden om ze uit te lachen.
pi_149762363
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja, die zijn kritisch richting Rusland. Dus dat is reden om ze uit te lachen.
Ach zo. Logisch :Y. Bellingcat :N
pi_149762417
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja, die zijn kritisch richting Rusland. Dus dat is reden om ze uit te lachen.
Val je nu niet achterstevoren uit je rol? :D *bookmarkt deze alvast :)
so long and thanks for all the fish
pi_149762423
Rebellenleider (Alexander Zakharchenko) is bij Debaltseve geraakt aan zijn been en ligt in het ziekenhuis, toch nog een beetje goed nieuws.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 15:38:35 #33
192592 SureD1
------------------------------
pi_149762433
Ben ik even weg breekt hier de pleuris uit ;)

Ik moet het, hoewel we inhoudelijk van mening verschillen, even opnemen voor Meth. Waardevolle info en inderdaad waar nodig de nodige reflectie met verwijzingen waar het Westen gelijkaardige dingen gedaan heeft als die we nu van Rusland zien. Houdt de zaken een beetje in balans.

Er zitten (zaten) hier mensen die het veel bonter maken!
pi_149762471
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:38 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Val je nu niet achterstevoren uit je rol? :D *bookmarkt deze alvast :)
Door de eenzijdigheid van meth of jou weer eens aan te tonen?
  dinsdag 17 februari 2015 @ 15:40:37 #35
321876 Cherna
Fuck the System
pi_149762506
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Ok, ze hebben Debaltseve verloren en willen dat dus weer terugveroveren.
Het maakt allemaal niets meer uit. Zowel Rusland als het Westen hebben een probleem. Beide gebruiken hun propaganda.

Zowel aan de kant van de separatisten als aan de zijde van Kiev heb je teveel vrijwilligers die totaal niet in de hand te houden zijn en hun eigen agenda hebben.

Kiev heeft te maken met circa 44 bataljons die uit vrijwilligers bestaat. Het Aidar bataljon is al in opstand tegen Kiev gekomen omdat het ontbonden zou worden. Zij zijn het daar totaal niet mee eens. Dan krijgen al die bataljons geen hulp van het reguliere leger waarvan een groot deel deserteert.
Overzicht van de vrijwilligers die zich niet aan het staakt het vuren houden net zoals de pro-russen.
http://www.kyivpost.com/c(...)ographic-363944.html

Wanneer de Russen worden verslagen(als dat al mogelijk is) zijn al die vrijwilligers nog niet klaar. Kiev kan dan de borst nat maken voor de volgende opstand.
http://www.theguardian.co(...)rs-ukraine-neo-nazis
Azov is niet te spreken over Kiev. Ze krijgen geen enkele hulp om de strijd aan te gaan.

Het feestje zal geheel compleet worden mochten al die bataljons wapens geleverd krijgen van de VS.
Zelfs Amnesty International maakt zich grote zorgen

Bij de pro-russen is het niet anders.
Met dit mokkel moet je niet getrouwd zijn. :)
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_149762552
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:39 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Door de eenzijdigheid van meth of jou weer eens aan te tonen?
Vijf woorden enigzins grammaticaal correct achter elkaar zetten, is iets aantonen volgens jou? :D

Vooruit dan, leg eens uit.
so long and thanks for all the fish
  dinsdag 17 februari 2015 @ 15:42:22 #37
104871 remlof
Europees federalist
pi_149762562
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:40 schreef meth1745 het volgende:
weird, zelfs images kan je niet doorsturen.... img]www.alterinfo.net/photo/a(...)674.jpg?v=1399358488[/img]
Jawel, maar die foto hoort in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149762587
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Jawel, maar die foto hoort in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doe maar ;(
so long and thanks for all the fish
pi_149762743
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Jawel, maar die foto hoort in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog steeds niemand in beschuldiging gesteld...
DAT is m'n reden waarom ik achter de rebellen sta. Ik heb verdomme 10 uur lang afgrijselijke zaken moeten aanzien.
Fuck the rest, 2 mei heeft m'n leven bepaald, en ik ben bereid m'n leven te geven om wraak te nemen op die klootzakken.
pi_149762769
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Als je toch op die tour gaat, ben je Georgië en Tsjetsjenië en zelfs Afghanistan vergeten? Je hebt gelijk inzake Syrië, dat is een in mijn ogen erg misselijkmakende situatie zeker omdat wij zogenaamde ''rebellen'' bewapenen. Verder heeft Rusland natuurlijk geen flikker te zeggen over soevereine landen die wel of niet bij de NAVO willen, ook al is dat vroeger misschien een keer afgesproken. Dat is nou namelijk het hele idee van soeverein zijn.
Nee hoor, Tsjetsjenië is gewoon onderdeel van Rusland. Nederland heeft ook gewoon het recht om Friesland weer in te nemen als het overgenomen zou zijn door terroristen. Zelfs de EU heeft bepaald dat Georgië de oorlog begon en niet Rusland. In Afghanistan hielp Sovjet-Unie gewoon het communistische regime daar dat al aan de macht was voordat de SU ging vechten tegen de Mujahideen.
De VS heeft geen flikker te zeggen over of Cuba kernwapens mag hebben op haar grondgebied, toch deden ze het..
pi_149762812
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:47 schreef meth1745 het volgende:

[..]

nog steeds niemand in beschuldiging gesteld...
DAT is m'n reden waarom ik achter de rebellen sta. Ik heb verdomme 10 uur lang afgrijselijke zaken moeten aanzien.
Fuck the rest, 2 mei heeft m'n leven bepaald, en ik ben bereid m'n leven te geven om wraak te nemen op die klootzakken.
Nu komt de aap uit de mouw.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2015 @ 15:50:49 #42
230491 Zith
pls tip
pi_149762828
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:47 schreef meth1745 het volgende:

[..]

nog steeds niemand in beschuldiging gesteld...
DAT is m'n reden waarom ik achter de rebellen sta. Ik heb verdomme 10 uur lang afgrijselijke zaken moeten aanzien.
Fuck the rest, 2 mei heeft m'n leven bepaald, en ik ben bereid m'n leven te geven om wraak te nemen op die klootzakken.
:{w
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_149762841
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:47 schreef meth1745 het volgende:

[..]

nog steeds niemand in beschuldiging gesteld...
DAT is m'n reden waarom ik achter de rebellen sta. Ik heb verdomme 10 uur lang afgrijselijke zaken moeten aanzien.
Fuck the rest, 2 mei heeft m'n leven bepaald, en ik ben bereid m'n leven te geven om wraak te nemen op die klootzakken.
Dit verklaart een hoop. Snap je woede hierover, maar snap niet dat je dan direct achter de rebellen zou moeten staan, en alles wat hun doen goed hoort te praten (talloze incidenten die van hetzelfde niveau zijn) en alles wat de andere doet als kwaadaardig ziet. Wraak is sowieso een slechte raadgever en zou ook niet weten op je wie je dan wraak moet nemen?, aangezien je moeilijk iedereen over één kant kan scheren.

Waarom was je daar sowieso aanwezig eigenlijk?
pi_149762971
Ukraine Military High Command Confirms: “No Russian Invasion or Regular Troops”. Presence of NATO Forces in Donbass
quote:
In an interview with Ukrainian Espesso TV, Ukrainian military expert Major Aleksander Taran confirmed what General Muzenko head of the Ukrainian Armed Forces had to say on the subject.

During a briefing with General Muzenko he announced that “To date, we have only the involvement of some members of the Armed Forces of the Russian Federation and Russian citizens that are part of illegal armed groups involved in the fighting. We are not fighting with the regular Russian Army. We have enough forces and means in order to inflict a final defeat even with illegal armed formation present. “- he said.

Both of these statements further confirmed the head of the SBU position.
November 6th in an interview with Gromadske.TV, Markian Lubkivsky, the adviser to the head of the SBU (the Ukrainian version of the CIA) stated there are NO RUSSIAN TROOPS ON UKRANIAN SOIL! This unexpected announcement came as he fumbled with reporters’ questions on the subject. According to his statement, he said the SBU confirmed that there were some 5000 Russian nationals [volunteers], but no Russian soldiers in Donetsk and Lugansk Peoples Republics.

All of these statements add weight to the otherwise untrustworthy comments of Alexander Torchynov back in June of 2014.

According to speaker of the Verkhovna Rada of Ukraine Alexander Turchynov, representatives of security agencies deliberately whipped up the situation systematically misinforming the country’s leadership about Russia’s possible military intervention, which had never happened.

“Our intelligence agencies have about ten times a month reported that the time of a military attack on the part of the Russian Federation was defined – usually it was at three or four in the morning. And we sat in combat readiness at the command post… and the rest of the army was preparing for an open war with the Eastern neighbor. But it did not happen,” Alexander Turchinov said in an interview with Novoye Vremya, which is to be released tomorrow.

It would seem we have a long and illustrious history of Russia NOT attacking Ukraine in 2014.

Who is attacking then, that’s the question.

This morning NAF scouts spotted NATO tanks inside the encirclement (Cauldron) at Debaltseve. According to their information the possibility is strong that up to 25% of the trapped army may be NATO.

Shell remnants marked clearly with US identifying numbers from 155mm shells, shot by the Paladin artillery system have been recovered from areas the Ukrainian army have attacked civilian targets. If the NATO troops are there, and who else would be running the complicated military equipment, the possibility that they won’t make it home is in the same government’s hands that brought the world a non-existent Russian invasion and is pushing the world to the brink.

This would explain both the US and EU trying to push a new peace initiative. If NATO troops are taken captive, what then? If hundreds of NATO troops are fighting for Ukraine in a war that even John McCain says is using prohibited weapons, what are the liabilities after? American troops in this case and just based on McCain’s admission are by any definition War Criminals for participating.

Support our Troops and keep them home.

What will Russia’s Reaction Be?

Until this point Russia has been the only country to show restraint and a desire to stop the conflict. The US and EU have wholeheartedly helped Kiev go forward knowing it was committing war crimes; terrorist bombings of buses, rockets and missiles at cities, and phosphorus bombs. The west knows the volunteer battalions are committing mass war crimes.

If NATO soldiers are captured or their remains recovered and confirmed it will certainly change the nature of the war. The Russian weapons that the entire MSM have insisted are here will no doubt show up. If NATO pushes back, where ever isn’t far enough. It will be the brink of WWIII.
pi_149763005
Staan heel wat mensen in dit topic op de loonlijst in Moskou volgens mij.
pi_149763015
Staan heel wat mensen in dit topic op de loonlijst in Washington volgens mij.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 15:56:45 #47
321876 Cherna
Fuck the System
pi_149763026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:38 schreef Matedeor het volgende:
Rebellenleider (Alexander Zakharchenko) is bij Debaltseve geraakt aan zijn been en ligt in het ziekenhuis, toch nog een beetje goed nieuws.
Of dat goed nieuws is weet ik niet. Je kunt alles zeggen over die rebellen. Maar hun leiders zijn wel aan het front. Dat kun je van Kiev niet zeggen. Die laten hun manschappen in de steek. En dat is nimmer goed voor de moraal.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_149763094
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:56 schreef Infection het volgende:
Staan heel wat mensen in dit topic op de loonlijst in Moskou volgens mij.
Dit. Heel erg.

Irritant ook.
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2015 @ 16:00:01 #49
230491 Zith
pls tip
pi_149763117
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:56 schreef Cherna het volgende:

[..]

Of dat goed nieuws is weet ik niet. Je kunt alles zeggen over die rebellen. Maar hun leiders zijn wel aan het front. Dat kun je van Kiev niet zeggen. Die laten hun manschappen in de steek. En dat is nimmer goed voor de moraal.
Dat werkte misschien in de tijd dat een erewacht op paard je kon beschermen maar dat is nu het meest amateuristische wat je kan doen. 1 lucky mortier en je land ligt plat.

Tegenwoordig selecteert men mensen die goed zijn in het leiden van eenheden en tactische beslissingen maken en heeft men anderen om strategische beslissingen te maken.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_149763120
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:56 schreef reza1 het volgende:
Staan heel wat mensen in dit topic op de loonlijst in Washington volgens mij.
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')