abonnement Unibet Coolblue
pi_149744519
Beste mensen,

Ik heb een vriend en hierdoor uiteraard ook sex.. Nu ben ik aan de pil maar ben de pil in de 3e week van de strip 1x vergeten. Ik heb deze de volgende dag alsnog ingenomen maar ik loop nu 1 dag achter op mijn strip. Ik moet vandaag die van maandag innemen, maar ik neem die van zondag nu in. Sinds vandaag heb ik een erg raar opgeblazen gevoel in mijn onderbuik en gisteren verloor ik ook wat bloed.. Het was wel helder rood van kleur maar ik krijg een heel naar gevoel erbij. Kan ik zwanger zijn, of maak ik mezelf te gek nu?
pi_149744638
Kan, kan ook niet.
Chain SMOKING. Pill POPPING. Drunken INSANITY.
Sign me up, darling
pi_149744956
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:26 schreef kortvraagje het volgende:
Beste mensen,

Ik heb een vriend en hierdoor uiteraard ook sex.. Nu ben ik aan de pil maar ben de pil in de 3e week van de strip 1x vergeten. Ik heb deze de volgende dag alsnog ingenomen maar ik loop nu 1 dag achter op mijn strip. Ik moet vandaag die van maandag innemen, maar ik neem die van zondag nu in. Sinds vandaag heb ik een erg raar opgeblazen gevoel in mijn onderbuik en gisteren verloor ik ook wat bloed.. Het was wel helder rood van kleur maar ik krijg een heel naar gevoel erbij. Kan ik zwanger zijn, of maak ik mezelf te gek nu?
Lees de bijsluiters eens wat je moet doen als je een dag vergeten bent.

Daarnaast is het volgens mij onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Vrouwen weten hier waarschijnlijk een beter antwoord op :)
pi_149745018
Dus als je een vriend hebt dan heb je automatisch sex.

Mijn dochter zegt dat ze nog maagd is en heeft al een jaar een vriend. Ze kijken gewoon gezellig film boven :)
U MAD?
  maandag 16 februari 2015 @ 22:38:27 #5
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_149745097
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Dus als je een vriend hebt dan heb je automatisch sex.

Mijn dochter zegt dat ze nog maagd is en heeft al een jaar een vriend. Ze kijken gewoon gezellig film boven :)
:')
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_149745098
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:35 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Lees de bijsluiters eens wat je moet doen als je een dag vergeten bent.

Daarnaast is het volgens mij onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Vrouwen weten hier waarschijnlijk een beter antwoord op :)
Dankje, ik had inderdaad met deze post gehoopt dat ik mensen zou treffen die misschien hetzelfde ooit hebben meegemaakt.
  maandag 16 februari 2015 @ 22:40:00 #7
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149745167
Je maakt jezelf gek. Ik weet er niet veel van, maar hoe kan je bloeden én zwanger zijn? Lijkt me een onlogische combinatie.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149745230
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Je maakt jezelf gek. Ik weet er niet veel van, maar hoe kan je bloeden én zwanger zijn? Lijkt me een onlogische combinatie.
innestelingsbloeding zou het kunnen zijn.. Maar ja daarom denk ik dus dat ik mezelf te gek maak. Het maakt me gek dat die twee symptomen elkaar zo tegelijk treffen
  maandag 16 februari 2015 @ 22:44:16 #9
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149745354
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:41 schreef kortvraagje het volgende:
innestelingsbloeding
Dit komt echt maar bij weinig zwangerschappen voor, dus dat zou wel erg toevallig moeten zijn. Als je het binnen 12 uur je bedenkt kun je altijd nog de pil alsnog slikken hè.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149746273
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:26 schreef kortvraagje het volgende:
Beste mensen,

Ik heb een vriend en hierdoor uiteraard ook sex.. Nu ben ik aan de pil maar ben de pil in de 3e week van de strip 1x vergeten. Ik heb deze de volgende dag alsnog ingenomen maar ik loop nu 1 dag achter op mijn strip. Ik moet vandaag die van maandag innemen, maar ik neem die van zondag nu in. Sinds vandaag heb ik een erg raar opgeblazen gevoel in mijn onderbuik en gisteren verloor ik ook wat bloed.. Het was wel helder rood van kleur maar ik krijg een heel naar gevoel erbij. Kan ik zwanger zijn, of maak ik mezelf te gek nu?
Hoelang voor en na je 'ik ben de pil vergeten dag' heb je seks zonder condoom e.d. gehad dan?

En is het al te lang geleden voor de morning after?

Ik herken het gevoel wel hoor, iig het mezelf dan gek maken. Idd ook pil vergeten + condoom kapot gegaan, was voor mij toen reden om zo snel mogelijk naar de drogist te rennen voor de morning after pil. :@
live like tomorrow doesn't exist
pi_149747352
Je had beter de vergeten pil alsnog in kunnen nemen en de rest van je strip als gewoon vervolgen. (dus 2 pillen op 1 dag). Of vanaf het moment dat je hem was vergeten, je stopweek inlassen.
Als je de gebruiksaanwijzing had gelezen en had begrepen, dan had je die geweten. Staat er duidelijk in.

De kans op zwangerschap is zeer klein. Vermoedelijk is het een ontrekkingsbloeding en ben je wat gespannen waardoor je opgeblazen bent.
Ga ook even na wanneer je voor het laatst zonder condoom hebt gevreeën en hij is klaargekomen.
Staat allemaal uitgelegd in de gebruiksaanwijzing!!!!
Ik zou me geen zorgen maken, kans is erg klein. Leer ervan!
pi_149748587
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Dus als je een vriend hebt dan heb je automatisch sex.

Mijn dochter zegt dat ze nog maagd is en heeft al een jaar een vriend. Ze kijken gewoon gezellig film boven :)
Aaahh schattig naïeve vader.
pi_149748588
En dit noem je kort?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_149749515
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Dus als je een vriend hebt dan heb je automatisch sex.

Mijn dochter zegt dat ze nog maagd is en heeft al een jaar een vriend. Ze kijken gewoon gezellig film boven :)
haha die meiden zijn juist de ergste weet ik uit ervaring.
melk is goed voor elk
-imikethat
  dinsdag 17 februari 2015 @ 08:34:58 #15
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_149751423
Als je pil vergeten bent, z.s.m. innemen en je verder gewoon aan de regels houden, dus de volgende pil gewoon op het tijdstip nemen wanneer je hem zou moeten nemen.

Als je de vergeten pil binnen 12u na geplande tijd alsnog hebt ingenomen, loop je volgens mij geen risico.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 08:35:25 #16
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_149751428
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Dus als je een vriend hebt dan heb je automatisch sex.

Mijn dochter zegt dat ze nog maagd is en heeft al een jaar een vriend. Ze kijken gewoon gezellig film boven :)
Papa wilt het gewoon niet weten :')
pi_149751433
Even test kopen en klaar.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_149752188
Bij mijn pil was het vroeger zo dat als ik er eentje vergeten was ik de volgende dag 2 pillen moest slikken en daarna minimaal 7 dagen met condoom moest vrijen. Staat zoiets ook niet in de bijsluiter van jouw pil? Een innestelingsbloeding lijkt me stug maar je kunt over 2 weken natuurlijk altijd een testje doen voor de zekerheid en voor je eigen gemoedsrust?
Hoe lang geleden heb je eigenlijk seks gehad dan? Zaad kan max 3 dagen overleven dacht ik...
pi_149752712
Lijkt mij een doorbraakbloeding omdat je te laat was met de pil. Maar een test is zo gedaan als je je zorgen maakt.
pi_149772182
Heb dit al meerdere keren gehad testjes gedaan maar niks, ben toen naar de dokter gegaan en die zegt dat het komt omdat je abrupt stopt met de pil ^O^
pi_149772218
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:26 schreef kortvraagje het volgende:
Beste mensen,

Ik heb een vriend en hierdoor uiteraard ook sex..
Zo uiteraard is dat niet hoor.
5 Ferrari's op videoband!
pi_149775144
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:26 schreef kortvraagje het volgende:
Beste mensen,

Ik heb een vriend en hierdoor uiteraard ook sex.. Nu ben ik aan de pil maar ben de pil in de 3e week van de strip 1x vergeten. Ik heb deze de volgende dag alsnog ingenomen maar ik loop nu 1 dag achter op mijn strip. Ik moet vandaag die van maandag innemen, maar ik neem die van zondag nu in. Sinds vandaag heb ik een erg raar opgeblazen gevoel in mijn onderbuik en gisteren verloor ik ook wat bloed.. Het was wel helder rood van kleur maar ik krijg een heel naar gevoel erbij. Kan ik zwanger zijn, of maak ik mezelf te gek nu?
je kan ook gweoon niet neuken hoor!!!

onzekere meisjes
pi_149775905
Dit soort vragen worden beantwoord in de bijsluiter of in de apotheek (de meeste apotheken hebben tegenwoordig een spreekkamer voor de nodige privacy).
Professioneel gifmenger.
pi_149777786
als je een stofzuiger hebt kun je het er uit halen anders moet je naar een speciaal iets ofzo abortus kliniek zoiets denk ik
Liefhebber van oldtimers en LPG
pi_149777941
En ts ben je zwanger?
Ik zwaai naar dieren.
pi_149780826
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:26 schreef kortvraagje het volgende:
Beste mensen,

Ik heb een vriend en hierdoor uiteraard ook sex.. Nu ben ik aan de pil maar ben de pil in de 3e week van de strip 1x vergeten. Ik heb deze de volgende dag alsnog ingenomen maar ik loop nu 1 dag achter op mijn strip. Ik moet vandaag die van maandag innemen, maar ik neem die van zondag nu in. Sinds vandaag heb ik een erg raar opgeblazen gevoel in mijn onderbuik en gisteren verloor ik ook wat bloed.. Het was wel helder rood van kleur maar ik krijg een heel naar gevoel erbij. Kan ik zwanger zijn, of maak ik mezelf te gek nu?
Niet per definitie waar, genoeg christelijke meisjes met een vriend die strak de benen dicht houden
pi_149783450
Bij microgynon 30 is het zo dat als je in de derde week 1 pil vergeet (bij meer dan 12 uur, dan je hem normaal zou nemen) je twee keuzes hebt.

1. Bij moment van realisatie die vergeten pil alsnog nemen en je strip normaal afmaken. Daarbij moet je je stopweek overslaan en gelijk doorgaan met een nieuwe strip.
2. Gelijk een stopweek inlassen en na je stopweek met een nieuwe strip beginnen.

Als het goed is heeft je bijsluiter gewoon zo'n mooi schema zoals deze. Die elke vrouw uit d'r hoofd kent toch?! Ik wel in ieder geval.



Ik week 1 vergeten is dus het meest gevaarlijk.


Edit: Je hebt dus 1 dag helemaal overgeslagen en pas de dag nadat je eigenlijk al had moeten nemen pas genomen? Ik zou je huisarts contacten. Je had dan eigenlijk twee pillen moeten nemen op dat moment. En voortaan je bijsluiter erbij pakken of op internet opzoeken. Staat allemaal online ook.

Edit 2: Neem een pill reminder app voor op je mobiel. Die blijft je stalken tot je aangeeft dat je je pil hebt genomen. Erg handig.

[ Bericht 5% gewijzigd door Elvanera op 18-02-2015 02:19:30 ]
pi_149834826
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:41 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Niet per definitie waar, genoeg christelijke meisjes met een vriend die strak de benen dicht houden
Can confirm... Gaan ze zeuren dat ze je niet kennen enzo.
Liefhebber van oldtimers en LPG
  donderdag 19 februari 2015 @ 23:22:27 #29
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149846184
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Dus als je een vriend hebt dan heb je automatisch sex.

Mijn dochter zegt dat ze nog maagd is en heeft al een jaar een vriend. Ze kijken gewoon gezellig film boven :)
Hoe naïef :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')