abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 februari 2015 @ 11:03:55 #126
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_149981959
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Pas vanaf de plaats waar de pijlen op het wegdek staan mag je niet meer invoegen.

Die NSB actie hierboven doet me denken aan die FOK!ker die toen mijn werkgever mailde om wat ik in m'n vrije tijd uitvoerde op de weg. Waarom doen mensen dit? Als ik alle halve zolen die ik onderweg tegenkom moet onthouden heb ik echt een probleem.
het is hier toch een 'klaag' topic, of niet dan

Voor rellen, trollen, schelden en het steeds maar uitlokken van een verdediging bij degene die een irritatie post, wordt in dit topic vanaf heden niet meer gewaarschuwd, maar worden er streng notes uitgedeeld die tot een ban kunnen leiden. Kun je je niet gedragen of beheersen? Klik dan gerust dit topic weg

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:13 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Je moet je gewoon lekker met je eigen zaken bemoeien. Als iemand echt als een mongool rijdt neem je contact op met de politie. Vind je dat niet nodig, dan is het blijkbaar "slechts" heel hinderlijk of een incident en niet structureel levensgevaarlijk. Van wat ik zo lees was het dat ook niet. Dus dan hoef je ook niet z'n baas te mailen als de eerste de beste klikspaan. SD zegt het goed: wat als die gozer wordt ontslagen met alle gevolgen? Voel je je daar dan lekker bij? Zo ja, zoek hulp. :')
Je ziet aan de rijstijl wel dat dit geen incident was, hij werkt notabene bij het bedrijf wat daar bezig was met de infrastructuur van de weg.

Ik zou trouwens ook niet gemaild hebben als hij niet die actie met die opgestoken duim had uitgevoerd met die arrogante blik erbij. Het was ook niet eens een jong gastje ofzo maar een volwassen vent van ergens tussen de 40 en 50.
En ik bemoei me er mee zodat ik hoop te voorkomen dat zo'n droplul ooit iemand van de weg afduwt wat ik zo had kunnen voorkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
Of je gedraagt je gewoon op de weg. Heb je die problemen ook niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:28 schreef Tunafish het volgende:
Wat een gezeur :') Die mail was terecht, als je in een auto rijdt met daarop duidelijk kenmerken van je werkgever moet je niet als een mafketel over de weg knallen. Nou moet je dat sowieso al niet, maar op deze manier laat je geen bijzonder positief beeld achter over je bedrijf bij anderen, en daar mag die werknemer best op aangesproken worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:34 schreef hcwp het volgende:

[..]

In de VS is het best gebruikelijk dat (vrachtwagen) chauffeurs achterop een sticker hebben met 'How do I drive? Call 555-0832223'. :)
Daarnaast, als iemand als een klapjosti over de weg banjert en daarbij mij hindert/in gevaar brengt, zijn het mijn 'zaken'. Mocht die vent daarom ontslagen worden, dan was die relatie tussen hem en de baas sowieso al niet helemaal 100...
Mensen vergeten vaak dat wanneer zij in een bestickerde wagen rijden, zij een visitekaartje voor hun werkgever zijn en hun handelingen hierop reflecteren. Je kan het een baas niet kwalijk nemen dat hij geen zin heeft in een opgeschoten joch op de weg die in zijn naam andere mensen in gevaar brengt...
Dank jullie wel, toch nog mensen die de strekking van dit topic snappen ^O^
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_149982131
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:03 schreef Rob310 het volgende:

[..]

het is hier toch een 'klaag' topic, of niet dan

Voor rellen, trollen, schelden en het steeds maar uitlokken van een verdediging bij degene die een irritatie post, wordt in dit topic vanaf heden niet meer gewaarschuwd, maar worden er streng notes uitgedeeld die tot een ban kunnen leiden. Kun je je niet gedragen of beheersen? Klik dan gerust dit topic weg

[..]

Je ziet aan de rijstijl wel dat dit geen incident was, hij werkt notabene bij het bedrijf wat daar bezig was met de infrastructuur van de weg.

Ik zou trouwens ook niet gemaild hebben als hij niet die actie met die opgestoken duim had uitgevoerd met die arrogante blik erbij. Het was ook niet eens een jong gastje ofzo maar een volwassen vent van ergens tussen de 40 en 50.
En ik bemoei me er mee zodat ik hoop te voorkomen dat zo'n droplul ooit iemand van de weg afduwt wat ik zo had kunnen voorkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]


[..]


[..]

Dank jullie wel, toch nog mensen die de strekking van dit topic snappen ^O^
Heb je al een TR gemacht? Zo niet, doen!
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_149982148
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:34 schreef hcwp het volgende:

[..]

In de VS is het best gebruikelijk dat (vrachtwagen) chauffeurs achterop een sticker hebben met 'How do I drive? Call 555-0832223'. :)
Daarnaast, als iemand als een klapjosti over de weg banjert en daarbij mij hindert/in gevaar brengt, zijn het mijn 'zaken'. Mocht die vent daarom ontslagen worden, dan was die relatie tussen hem en de baas sowieso al niet helemaal 100...
Mensen vergeten vaak dat wanneer zij in een bestickerde wagen rijden, zij een visitekaartje voor hun werkgever zijn en hun handelingen hierop reflecteren. Je kan het een baas niet kwalijk nemen dat hij geen zin heeft in een opgeschoten joch op de weg die in zijn naam andere mensen in gevaar brengt...
Niet vergeten dat degene die aan de bel trekt het ook fout kan hebben.
Ik ben er wel eens van beschuldigd geweest dat ik iemand met mijn lesauto heb ingehaald met minimaal 200 km/h.
Dat wist hij heel zeker want hij rijdt heel vaak in Duitsland DUS kan hij het goed inschatten.
Nou, hij had het fout. Een Kia Rio met een klein dieselblokje kan heul niet zo hard.
Maar ik kreeg het dus wel op m'n bordje, aantoonbaar onterecht.
Gelukkig had mijn franchisegever ook gevoel voor humor en hebben we er smakelijk om gelachen.
Maar mijn punt is dus dat klachten niet altijd terecht zijn, kan een inschattingsfout van de klager zijn.
pi_149983963
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:08 schreef vannelle het volgende:

[..]

Niet vergeten dat degene die aan de bel trekt het ook fout kan hebben.
Ik ben er wel eens van beschuldigd geweest dat ik iemand met mijn lesauto heb ingehaald met minimaal 200 km/h.
Dat wist hij heel zeker want hij rijdt heel vaak in Duitsland DUS kan hij het goed inschatten.
Nou, hij had het fout. Een Kia Rio met een klein dieselblokje kan heul niet zo hard.
Maar ik kreeg het dus wel op m'n bordje, aantoonbaar onterecht.
Gelukkig had mijn franchisegever ook gevoel voor humor en hebben we er smakelijk om gelachen.
Maar mijn punt is dus dat klachten niet altijd terecht zijn, kan een inschattingsfout van de klager zijn.
Is ook zeker waar. Zo mag je bijvoorbeeld gewoon rechts inhalen over een in-/uitvoegstrook ;)
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_149984144
Mensen die afval uit het raam gooien.
Op de snelweg.
Tegen je auto.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_149984591
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:03 schreef Rob310 het volgende:

[..]

het is hier toch een 'klaag' topic, of niet dan

Voor rellen, trollen, schelden en het steeds maar uitlokken van een verdediging bij degene die een irritatie post, wordt in dit topic vanaf heden niet meer gewaarschuwd, maar worden er streng notes uitgedeeld die tot een ban kunnen leiden. Kun je je niet gedragen of beheersen? Klik dan gerust dit topic weg

[..]

Je ziet aan de rijstijl wel dat dit geen incident was, hij werkt notabene bij het bedrijf wat daar bezig was met de infrastructuur van de weg.

Ik zou trouwens ook niet gemaild hebben als hij niet die actie met die opgestoken duim had uitgevoerd met die arrogante blik erbij. Het was ook niet eens een jong gastje ofzo maar een volwassen vent van ergens tussen de 40 en 50.
En ik bemoei me er mee zodat ik hoop te voorkomen dat zo'n droplul ooit iemand van de weg afduwt wat ik zo had kunnen voorkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]


[..]


[..]

Dank jullie wel, toch nog mensen die de strekking van dit topic snappen ^O^
Wat iemand hier al zei, is het het waard om iemand z'n leven te verneuken omdat hij toevallig in een bestickerde wagen rijdt? Was het een petje in een Golf geweest had je je schouders opgehaald, of had je dan ook de moeite genomen zijn kenteken na te trekken en je problemen te komen melden?

Ik praat zijn rijstijl niet goed, ik veroordeel alleen jouw actie. Maak gerust je TR maar ik vind het een NSB actie. Ik denk dat je heus wel snapt dat dat als metafoor bedoeld was.

Ik kan me niet herinneren dat de strekking van het topic was om voor politieagent te spelen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149986211
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:58 schreef hcwp het volgende:

[..]

Is ook zeker waar. Zo mag je bijvoorbeeld gewoon rechts inhalen over een in-/uitvoegstrook ;)
Klopt, maar niet iedereen vindt het grappig en dus klachtwaardig.
Terwijl er regeltechnisch dus helemaal niks aan de hand is.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:42:28 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_149988445
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat iemand hier al zei, is het het waard om iemand z'n leven te verneuken omdat hij toevallig in een bestickerde wagen rijdt? Was het een petje in een Golf geweest had je je schouders opgehaald, of had je dan ook de moeite genomen zijn kenteken na te trekken en je problemen te komen melden?

Ik praat zijn rijstijl niet goed, ik veroordeel alleen jouw actie. Maak gerust je TR maar ik vind het een NSB actie. Ik denk dat je heus wel snapt dat dat als metafoor bedoeld was.

Ik kan me niet herinneren dat de strekking van het topic was om voor politieagent te spelen.
Wat een bullshit.

Als je als werknemer voor een bedrijf werkt bestaat er zoiets als 2x nadenken voordat je bepaalde dingen doet omdat je wellicht het bedrijf een slechte naam geeft?

Helemaal als je uit naam van dat bedrijf onderweg bent en dusdanig gevaarlijke capriolen uithaalt, waarbij het overige verkeer in gevaar komt, dan is het gewoon je eigen domme schuld dat je een berisping krijgt en volledig terecht dat ze je eruit trappen als het vaker voorkomt.
pi_149988533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:58 schreef hcwp het volgende:

[..]

Is ook zeker waar. Zo mag je bijvoorbeeld gewoon rechts inhalen over een in-/uitvoegstrook ;)
tenzij je daarna weer naar links gaat, maar dat is niet duidelijk in de brief
pi_149989509
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat een bullshit.

Als je als werknemer voor een bedrijf werkt bestaat er zoiets als 2x nadenken voordat je bepaalde dingen doet omdat je wellicht het bedrijf een slechte naam geeft?

Helemaal als je uit naam van dat bedrijf onderweg bent en dusdanig gevaarlijke capriolen uithaalt, waarbij het overige verkeer in gevaar komt, dan is het gewoon je eigen domme schuld dat je een berisping krijgt en volledig terecht dat ze je eruit trappen als het vaker voorkomt.
Ja en het is niet volledig terecht dat jij daarvoor moet zorgen. Ik praat nergens zijn gedrag goed maar we hebben handhavers aangesteld om daarop te letten. Als jij je verantwoordelijk voelt om andere mensen op hun gedrag te wijzen wordt dan alsjeblieft agent. Als er een agent op dat traject had gereden die hem voor honderden euro's aan bekeuringen gaf is dat terecht. Niet een of andere e-mail naar zijn werkgever om maar voor eigen rechter te spelen.

Ik houd erover op. Het is wel duidelijk dat er twee kampen zijn hier.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:08:01 #136
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_149991216
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Was het een petje in een Golf geweest had je je schouders opgehaald, of had je dan ook de moeite genomen zijn kenteken na te trekken en je problemen te komen melden?
Als zo'n gast met het telefoonnummer van z'n moeder op z'n auto rondrijdt, zou ik wel even de moeite nemen te bellen, ja.
pi_149992024
Gisteravond tot twee keer toe gebeurd, op verschillende plekken:
Reed ik op de linkerbaan achter een vrachtwagen die een andere vrachtwagen aan 't inhalen was.
Achter mij kwam met hoge snelheid een auto aangereden die vermoedelijk niet doorhad dat ik niet zomaar 90 reed op de linkerbaan (misschien geen erg in die vrachtwagen die voor me reed of zo), en hevig begon te bumperkleven en met z'n grootlicht te seinen, of ik even een eind op wou rotten cq. gas geven. ;(
pi_149992871
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:31 schreef Gwywen het volgende:
Gisteravond tot twee keer toe gebeurd, op verschillende plekken:
Reed ik op de linkerbaan achter een vrachtwagen die een andere vrachtwagen aan 't inhalen was.
Achter mij kwam met hoge snelheid een auto aangereden die vermoedelijk niet doorhad dat ik niet zomaar 90 reed op de linkerbaan (misschien geen erg in die vrachtwagen die voor me reed of zo), en hevig begon te bumperkleven en met z'n grootlicht te seinen, of ik even een eind op wou rotten cq. gas geven. ;(
Dat is inderdaad hinderlijk ja :')

Gebeurt overigens ook geregeld in files e.d, lekker drukken terwijl ervoor nog 376 auto's dezelfde (lage) snelheid hebben.

Gewoon aanhouden en aan de wegkant neerknallen dit soort figuren :D
  dinsdag 24 februari 2015 @ 16:03:53 #139
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_149993315
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:45 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

tenzij je daarna weer naar links gaat, maar dat is niet duidelijk in de brief
we komen op een afgezette rijstrook met aanduiding 50, waar ik 60 op de teller rijd. Na dat stukje haalt hij mij volgas in, aan de rechterkant over een uitvoegstrook!!!


Daarmee bedoel ik dus inderdaad dat ie de uitvoegstrook gebruikte om mij op de afgezette enkele rijbaan voorbij te gaan en net op het eind van de strook weer voor mij er op te komen.
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:05:25 #140
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_149996052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:31 schreef Gwywen het volgende:
Gisteravond tot twee keer toe gebeurd, op verschillende plekken:
Reed ik op de linkerbaan achter een vrachtwagen die een andere vrachtwagen aan 't inhalen was.
Achter mij kwam met hoge snelheid een auto aangereden die vermoedelijk niet doorhad dat ik niet zomaar 90 reed op de linkerbaan (misschien geen erg in die vrachtwagen die voor me reed of zo), en hevig begon te bumperkleven en met z'n grootlicht te seinen, of ik even een eind op wou rotten cq. gas geven. ;(
Ook altijd mooi op de N50 van Emmeloord richting het nieuwe vierbaans stuk. Kleven en moeilijk doen, terwijl er maar 1 rijstrook is. Alsof ik de vluchtstrook op zou gaan om ruimte te maken. :')
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  Moderator dinsdag 24 februari 2015 @ 17:23:33 #141
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_149996574
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ook altijd mooi op de N50 van Emmeloord richting het nieuwe vierbaans stuk. Kleven en moeilijk doen, terwijl er maar 1 rijstrook is. Alsof ik de vluchtstrook op zou gaan om ruimte te maken. :')
Ik had dat van de week ook. Zo'n persoon die dan op een buitenweg waar je 60 mag bij me gaat lopen kleven als een idioot, terwijl ik gewoon normaal 60/65 rijd en er verder niemand op de weg te bekennen is.

Echt...flikker>toch>op }:| wat de fuck wil je nou van me??? Dat ik 120 ga rijden op een kronkelig dijkweggetje waar je 60 mag? Op n gegeven moment heb ik nog ruimte gemaakt naar rechts want de weg was op dat moment even breed genoeg dat ie me kon inhalen. Maar nee hoor, zelfs toen ik expres wat vertraagde naar 50 en vrij ver naar rechts ging rijden bleef die autist strak achter me hangen, not getting the hint.

Pffff....zucht.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:41:49 #142
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_149998931
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:23 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik had dat van de week ook. Zo'n persoon die dan op een buitenweg waar je 60 mag bij me gaat lopen kleven als een idioot, terwijl ik gewoon normaal 60/65 rijd en er verder niemand op de weg te bekennen is.

Echt...flikker>toch>op }:| wat de fuck wil je nou van me??? Dat ik 120 ga rijden op een kronkelig dijkweggetje waar je 60 mag? Op n gegeven moment heb ik nog ruimte gemaakt naar rechts want de weg was op dat moment even breed genoeg dat ie me kon inhalen. Maar nee hoor, zelfs toen ik expres wat vertraagde naar 50 en vrij ver naar rechts ging rijden bleef die autist strak achter me hangen, not getting the hint.

Pffff....zucht.
Heel typisch ja. Ik ben niet blij met mensen die (veel) te snel willen rijden, maar ik ga je niet tegenhouden. Ga dus gerust mij voorbij. Maar dat plakken heeft geen zin. Als je achter mij blijft ben je het blijkbaar met mij eens om de max. snelheid aan te houden, maar wat heeft bumperkleven dan voor 'n zin? Als je toch echt sneller wilt, be my guest. Ook al ligt er een doorgetrokken streep. Met bumperkleven maak je al een overtreding, dus dan maakt inhalen bij een doorgetrokken streep ook geen donder uit. Vooral al niet omdat je toch te snel wilt rijden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_150001181
Vanmiddag een automobilist die niet langer in de file voor het stoplicht wilde staan,de file verliet door het aangrenzende fietspad te nemen als uitvlucht. Laat nou net een motoragent in tegenovergestelde richting aankomen rijden. _O-

Boontje kwam om zijn loontje en we zwaaiden triomfantelijk naar hem aan de kant van de weg toen het licht op groen sprong. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2015 19:18:40 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:22:08 #144
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_150001369
Heb tijdje terug nog bijna een bumperklever zien verongelukken; ik reed op een provinciale weg in het duister 80-85 km/u, met een bumperklever op misschien een meter van mijn achterbumper. Vóór mij naderde ik een trekker + oplegger. Ik zag geen tegemoetkomend verkeer en week alvast naar links uit voor het inhalen van de trekker. De bumperklever interpreteerde mijn gang naar links blijkbaar als voorbereiding tot afslaan naar een landweggetje links, en ging schijnbaar op het gas. De stakker in kwestie kreeg echter toen pas de trekker in de gaten en moest VOL in de remmen om een stevige aanrijding te voorkomen.
pi_150002783
Zo dan. Over een verkeerde inschatting gesproken...
pi_150003357
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef Rob310 het volgende:
Hallo,

welke volslagen idioot reed er vanmiddag rond 14:45 uur op de N62 van Breskens naar Terneuzen in een auto van jullie met kenteken x-xxx-x ?

Ik zal kort toelichten:
1) hij haalt de auto achter mij in, over een dubbele doorgetrokken streep (auto reed netjes 80 km/h).
2) hij komt daarna vrij kort bij mij achterop
3) we komen op een afgezette rijstrook met aanduiding 50, waar ik 60 op de teller rijd. Na dat stukje haalt hij mij volgas in, aan de rechterkant over een uitvoegstrook!!!
4) tijdens dat inhalen steekt hij met een spottende blik een duim op om te zeggen dat ik goed bezig ben......
5 daarna komt hij achter een auto met caravan waar hij 2-3 meter achter blijft plakken om deze bij de eerste de beste mogelijkheid in te halen over een gele! doorgetrokken streep op een wegwerkvak met gele lijnen, pionnen langs de kant en snelheidsbeperking 50!!!
5) in de verte heb ik hem ook nog 2 auto's en 1 vrachtwagen in zien halen waarna ik hem niet meer gezien heb.

Hij bewijst maar weer eens dat de top 3 van asociale weggebruikers bestaat uit dikke leasebakken, jongetjes met petjes op en auto's met een gele plaat "Werkverkeer" op de achterkant.

Ik hoop van harte dat de bewuste man hier op aangesproken wordt. Wanneer ik 130 kilometer van huis ben, wil ik ook weer heelhuids thuis komen en niet gehinderd worden door een persoon die overal lak aan lijkt te hebben.

Met vriendelijke groet,

Rob



Dit is de email zoals ik die naar het betrokken bedrijf heb gestuurd met het idee "daar hoor ik toch nooit iets van" maar dan ben ik het wel kwijt. Ik erger me wel vaker met de hoeveelheid kilometers die ik rijd maar dit was wel heel extreem en met een meervoudig bestickerde bedrijfsauto van een groot concern makkelijk te traceren :p
Ik kreeg echter de volgende dag al een zeer net antwoord terug:

Gisteren heb ik uw email bericht ontvangen met de klacht m.b.t. het rijgedrag van de chauffeur van een xx VW Caddy.

Allereerst wil u namens xx mijn welgemeende excuses geven t.a.v. van dit ontoelaatbare gedrag waarbij de verkeersveiligheid in gevaar is gebracht.

xx heeft veiligheid zeer hoog in het vaandel staan. xx doet er d.m.v. training, campagnes en voorlichting alles aan om ervoor te zorgen dat xx medewerkers voorbeeld gedrag uitstralen. Wij betreuren het ten zeerste dat het gedrag van een individu zorgdraagt voor een negatief beeld van xx.



xx heeft intern een procedure om klachten snel en goed te registreren, te onderzoeken en de juiste maatregelen te nemen. Ik heb gisteren direct intern de juiste lijnen uitgezet om te achterhalen welke medewerker dit geweest kon zijn. En dat is gelukt. De bewuste medewerker is vandaag direct op kantoor binnengehaald en is geconfronteerd met uw email. Hij heeft aan zijn leidinggevende erkend dat hij roekeloos heeft gereden en hij kon dit niet verklaren.

U zult begrijpen dat het gedrag van deze medewerker voor xx niet toelaatbaar is en de medewerker is hier door zijn leidinggevende ook op aangesproken. Conform ons interne sanctiebeleid hebben wij onze medewerker gesanctioneerd. De bewuste medewerker krijgt een schriftelijke waarschuwing die in zijn personeelsfile wordt gearchiveerd. Ik kan u verzekeren dat een schriftelijke waarschuwing een dusdanig effect heeft dat dit gedrag zich niet zal herhalen.



Het gedrag van onze collega is op geen enkele manier goed te praten. xx herkent zich niet in dit gedrag en ziet dit als een incident. Ik wil u nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden. Daarnaast wil ik u bedanken voor het melden van dit incident, want op deze manier hebben wij een medewerker die zich niet aan onze standaard heeft gehouden toch terecht kunnen wijzen op zijn gedrag.



Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Mocht u desondanks nog vragen hebben dan kunt u mij bereiken op onderstaand telefoonnummer.

Een mail met zoveel taal- en spelfouten zou ik niet beantwoorden als bedrijf zijnde.
  Moderator dinsdag 24 februari 2015 @ 20:55:37 #147
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_150005710
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb tijdje terug nog bijna een bumperklever zien verongelukken; ik reed op een provinciale weg in het duister 80-85 km/u, met een bumperklever op misschien een meter van mijn achterbumper. Vóór mij naderde ik een trekker + oplegger. Ik zag geen tegemoetkomend verkeer en week alvast naar links uit voor het inhalen van de trekker. De bumperklever interpreteerde mijn gang naar links blijkbaar als voorbereiding tot afslaan naar een landweggetje links, en ging schijnbaar op het gas. De stakker in kwestie kreeg echter toen pas de trekker in de gaten en moest VOL in de remmen om een stevige aanrijding te voorkomen.
Mensen moeten sowieso gewoon eens kappen met dat fucking bumperkleven. Het is zó ontieglijk irritant en zinloos.

De keren dat ik zelf eventjes heb gebumperkleefd (is dat een kloppend woord? :P ) zijn op een hand te tellen en dat heb ik alleen gedaan bij mensen die echt belachelijk ver onder de normale vmax aan t rijden waren. Bijv, keertje bij iemand die serieus 40/50 reed op een prov. weg waar je 80 mocht.

En toen nóg heb ik het niet onophoudelijk gedaan maar gewoon eventjes om die persoon hopelijk te doen inzien dat je echtwel iets harder mag dan dit.
En als je er persé langs wil, ga dan ook maar over die doorgetrokken streep idd. Als je toch al onverantwoord en aso bezig wil zijn, haal dan gewoon ook als een aso in.
Ik ga echt never nooit harder rijden als iemand bij me gaat kleven. Ik rijd gewoon vmax en als dat niet hard genoeg is, ga me dan maar voorbij. Dikke doei.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:01:32 #148
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_150006038
En dan nog, denk je écht dat iemand harder gaat rijden omdat er iemand op zijn bumper zit? Ik ga er meestal nog net iets rustiger door rijden...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:32 #149
11102 knep
Mountainfreak
pi_150006343
Mensen voor je die teveel afstand houden in een rijdende file waardoor je telkens rechts ingehaald wordt :').
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:50:15 #150
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150008789
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef knep het volgende:
Mensen voor je die teveel afstand houden in een rijdende file waardoor je telkens rechts ingehaald wordt :').
Deed iedereen dit maar. Een van de meest voorkomende reden dat er uberhaupt een file is, danwel de file zo lang is, is dat eindeloos snel optrekken en 12 meter later weer remmen gedrag. In de file achter iemand rijden die voldoende afstand houdt is heerlijk, want je kunt 'm gewoon op de cruise control zetten op 25 km/u of zo. Die uiterst tijdelijke stopmomenten kun je dan prima opvangen met de afstand. Helaas plempt heel nederland met een IQ < 80 zijn wagen er gelijk weer tussen, want 'dan ben je sneller' of zo.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')