abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 februari 2015 @ 18:12:36 #101
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_149960776
Nice _O_
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 23 februari 2015 @ 19:04:42 #102
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_149962467
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:38 schreef twiFight het volgende:
Ik kan nog steeds niemand die "dikke leasebak(ken)" blijft zeggen serieus nemen :') Nederland op zijn jaloerst.
Dit. :')

Klacht van vandaag: mensen die op willekeurige momenten zonder énige logica ineens van rijstrook wisselen, en dan ook nog zonder te kijken. Zat bijna achterin een C1 die ineens de behoefte had om op de tweede strook te rijden i.p.v. de eerste.
  maandag 23 februari 2015 @ 19:30:45 #103
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_149963665
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:38 schreef twiFight het volgende:
Ik kan nog steeds niemand die "dikke leasebak(ken)" blijft zeggen serieus nemen :') Nederland op zijn jaloerst.
Absoluut niet, ik ben alleenverdiener voor een 4-persoons huishouden, heb iedere iedere maand net zoveel uitgegeven als er binnen kwam. Desondanks rijd ik een eigen, afbetaalde Citroen C5 uit 2003, heb een eigen caravan waar ik zonder lening mee op vakantie kan en ben absoluut NIET jaloers op iemand die van zijn werkgever een A6, V70xc of whatever mag rijden. Ik gebruik deze cliché matige uitspraak enkel om aan te geven wat ik constateer. Kleine leasebakken rijden, in ieder geval op de snelwegen, een stuk minder asociaal.
Tevens heb ik het idee dat mensen die zo'n auto prive rijden dat minder in de ochtend en avondspits doen, wat de tijden zijn dat ik de meeste van mijn 42000km per/jaar op de weg ben, en dan ook een stuk socialer rijden.
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_149965166
Mijn ervaring is, dat er doordeweeks een stuk socialer gereden wordt dan in het weekend. Hele week kan ik namelijk een vrij constante snelheid aanhouden, zelfs in druk verkeer.

In het weekend is het vaak iets rustiger, maar veel slakken die 90-110 wisselen over de middelste en rechterbaan. Zodra ik dan wil inhalen, gelijk iemand in mijn nek die 130 wil, waar je 100 mag.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fer op 23-02-2015 21:39:31 ]
.
pi_149968134
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:03 schreef Fer het volgende:
Mijn ervaring is, dat er doordeweeks een stuk socialer gereden wordt dan doordeweeks. Hele week kan ik namelijk een vrij constante snelheid aanhouden, zelfs in druk verkeer.

In het weekend is het vaak iets rustiger, maar veel slakken die 90-110 wisselen over de middelste en rechterbaan. Zodra ik dan wil inhalen, gelijk iemand in mijn nek die 130 wil, waar je 100 mag.
???? :?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_149969908
Je snapte het wel :P
pi_149970697
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef Rob310 het volgende:
Hallo,

welke volslagen idioot reed er vanmiddag rond 14:45 uur op de N62 van Breskens naar Terneuzen in een auto van jullie met kenteken x-xxx-x ?

Ik zal kort toelichten:
1) hij haalt de auto achter mij in, over een dubbele doorgetrokken streep (auto reed netjes 80 km/h).
2) hij komt daarna vrij kort bij mij achterop
3) we komen op een afgezette rijstrook met aanduiding 50, waar ik 60 op de teller rijd. Na dat stukje haalt hij mij volgas in, aan de rechterkant over een uitvoegstrook!!!
4) tijdens dat inhalen steekt hij met een spottende blik een duim op om te zeggen dat ik goed bezig ben......
5 daarna komt hij achter een auto met caravan waar hij 2-3 meter achter blijft plakken om deze bij de eerste de beste mogelijkheid in te halen over een gele! doorgetrokken streep op een wegwerkvak met gele lijnen, pionnen langs de kant en snelheidsbeperking 50!!!
5) in de verte heb ik hem ook nog 2 auto's en 1 vrachtwagen in zien halen waarna ik hem niet meer gezien heb.

Hij bewijst maar weer eens dat de top 3 van asociale weggebruikers bestaat uit dikke leasebakken, jongetjes met petjes op en auto's met een gele plaat "Werkverkeer" op de achterkant.

Ik hoop van harte dat de bewuste man hier op aangesproken wordt. Wanneer ik 130 kilometer van huis ben, wil ik ook weer heelhuids thuis komen en niet gehinderd worden door een persoon die overal lak aan lijkt te hebben.

Met vriendelijke groet,

Rob



Dit is de email zoals ik die naar het betrokken bedrijf heb gestuurd met het idee "daar hoor ik toch nooit iets van" maar dan ben ik het wel kwijt. Ik erger me wel vaker met de hoeveelheid kilometers die ik rijd maar dit was wel heel extreem en met een meervoudig bestickerde bedrijfsauto van een groot concern makkelijk te traceren :p
Ik kreeg echter de volgende dag al een zeer net antwoord terug:

Gisteren heb ik uw email bericht ontvangen met de klacht m.b.t. het rijgedrag van de chauffeur van een xx VW Caddy.

Allereerst wil u namens xx mijn welgemeende excuses geven t.a.v. van dit ontoelaatbare gedrag waarbij de verkeersveiligheid in gevaar is gebracht.

xx heeft veiligheid zeer hoog in het vaandel staan. xx doet er d.m.v. training, campagnes en voorlichting alles aan om ervoor te zorgen dat xx medewerkers voorbeeld gedrag uitstralen. Wij betreuren het ten zeerste dat het gedrag van een individu zorgdraagt voor een negatief beeld van xx.



xx heeft intern een procedure om klachten snel en goed te registreren, te onderzoeken en de juiste maatregelen te nemen. Ik heb gisteren direct intern de juiste lijnen uitgezet om te achterhalen welke medewerker dit geweest kon zijn. En dat is gelukt. De bewuste medewerker is vandaag direct op kantoor binnengehaald en is geconfronteerd met uw email. Hij heeft aan zijn leidinggevende erkend dat hij roekeloos heeft gereden en hij kon dit niet verklaren.

U zult begrijpen dat het gedrag van deze medewerker voor xx niet toelaatbaar is en de medewerker is hier door zijn leidinggevende ook op aangesproken. Conform ons interne sanctiebeleid hebben wij onze medewerker gesanctioneerd. De bewuste medewerker krijgt een schriftelijke waarschuwing die in zijn personeelsfile wordt gearchiveerd. Ik kan u verzekeren dat een schriftelijke waarschuwing een dusdanig effect heeft dat dit gedrag zich niet zal herhalen.



Het gedrag van onze collega is op geen enkele manier goed te praten. xx herkent zich niet in dit gedrag en ziet dit als een incident. Ik wil u nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden. Daarnaast wil ik u bedanken voor het melden van dit incident, want op deze manier hebben wij een medewerker die zich niet aan onze standaard heeft gehouden toch terecht kunnen wijzen op zijn gedrag.



Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Mocht u desondanks nog vragen hebben dan kunt u mij bereiken op onderstaand telefoonnummer.

Er zit een hoop eigen frustratie in. Niet dat dit goed te praten valt, maar als ik iedere bedrijfswagen (inclusief vrachtauto's) een mailtje moet sturen wegens rariteiten in het verkeer blijf ik bezig.

Motto: iedere bedrijfsautobestuurder neemt het niet al te nauw met de verkeersregels. Natuurlijk zullen er vast een hoop "uitzonderingen" zich hier melden en zeggen dat het allemaal incidenten zijn, maar dat maakt het aantal "incidenten" niet minder op.

Dat mailtje zal vast uit een soort gewoonte zijn verstuurd. Bij mijn bedrijf (sector transport) is zoiets iig standaardprocedure. Vaak is de chauffeur in kwestie niet eens op de hoogte van deze communicatie.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 23 februari 2015 @ 22:32:09 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149972635
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Er zit een hoop eigen frustratie in. Niet dat dit goed te praten valt, maar als ik iedere bedrijfswagen (inclusief vrachtauto's) een mailtje moet sturen wegens rariteiten in het verkeer blijf ik bezig.

Motto: iedere bedrijfsautobestuurder neemt het niet al te nauw met de verkeersregels. Natuurlijk zullen er vast een hoop "uitzonderingen" zich hier melden en zeggen dat het allemaal incidenten zijn, maar dat maakt het aantal "incidenten" niet minder op.

Dat mailtje zal vast uit een soort gewoonte zijn verstuurd. Bij mijn bedrijf (sector transport) is zoiets iig standaardprocedure. Vaak is de chauffeur in kwestie niet eens op de hoogte van deze communicatie.
sowieso een kansloze aktie imho, voor hetzelfde geld wordt ie op straat geknikkerd met alle gevolgen en ellende van dien. is dat het waard om je gram in het verkeer te halen?

Onverdraagzaamheid en 0,0 tolerantie :N

Ik zit ook vaak te foeteren, en ik bumperkleef nog wel eens als mensen me bewust of onbewust ophouden, maar iemand een oor aannaaien bij zijn werkgever om je gram te halen vind ik wel heel erg triest hoor :')

Dat zijn dezelfde soort figuren die je het bloed onder je nagels vandaan treiteren, maar wel aangifte gaan doen bij de politie als je ze een keer op de neus toucheert.

Triest, meer kan ik niet van maken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  FOK!fotograaf maandag 23 februari 2015 @ 23:05:10 #109
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_149974131
Overigens mag je iemand gewoon inhalen over een uitvoegstrook.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_149974395
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef Rob310 het volgende:
Hallo,

welke volslagen idioot reed er vanmiddag rond 14:45 uur op de N62 van Breskens naar Terneuzen in een auto van jullie met kenteken x-xxx-x ?

Ik zal kort toelichten:
1) hij haalt de auto achter mij in, over een dubbele doorgetrokken streep (auto reed netjes 80 km/h).
2) hij komt daarna vrij kort bij mij achterop
3) we komen op een afgezette rijstrook met aanduiding 50, waar ik 60 op de teller rijd. Na dat stukje haalt hij mij volgas in, aan de rechterkant over een uitvoegstrook!!!
4) tijdens dat inhalen steekt hij met een spottende blik een duim op om te zeggen dat ik goed bezig ben......
5 daarna komt hij achter een auto met caravan waar hij 2-3 meter achter blijft plakken om deze bij de eerste de beste mogelijkheid in te halen over een gele! doorgetrokken streep op een wegwerkvak met gele lijnen, pionnen langs de kant en snelheidsbeperking 50!!!
5) in de verte heb ik hem ook nog 2 auto's en 1 vrachtwagen in zien halen waarna ik hem niet meer gezien heb.

Hij bewijst maar weer eens dat de top 3 van asociale weggebruikers bestaat uit dikke leasebakken, jongetjes met petjes op en auto's met een gele plaat "Werkverkeer" op de achterkant.

Ik hoop van harte dat de bewuste man hier op aangesproken wordt. Wanneer ik 130 kilometer van huis ben, wil ik ook weer heelhuids thuis komen en niet gehinderd worden door een persoon die overal lak aan lijkt te hebben.

Met vriendelijke groet,

Rob



Dit is de email zoals ik die naar het betrokken bedrijf heb gestuurd met het idee "daar hoor ik toch nooit iets van" maar dan ben ik het wel kwijt. Ik erger me wel vaker met de hoeveelheid kilometers die ik rijd maar dit was wel heel extreem en met een meervoudig bestickerde bedrijfsauto van een groot concern makkelijk te traceren :p
Ik kreeg echter de volgende dag al een zeer net antwoord terug:

Gisteren heb ik uw email bericht ontvangen met de klacht m.b.t. het rijgedrag van de chauffeur van een xx VW Caddy.

Allereerst wil u namens xx mijn welgemeende excuses geven t.a.v. van dit ontoelaatbare gedrag waarbij de verkeersveiligheid in gevaar is gebracht.

xx heeft veiligheid zeer hoog in het vaandel staan. xx doet er d.m.v. training, campagnes en voorlichting alles aan om ervoor te zorgen dat xx medewerkers voorbeeld gedrag uitstralen. Wij betreuren het ten zeerste dat het gedrag van een individu zorgdraagt voor een negatief beeld van xx.



xx heeft intern een procedure om klachten snel en goed te registreren, te onderzoeken en de juiste maatregelen te nemen. Ik heb gisteren direct intern de juiste lijnen uitgezet om te achterhalen welke medewerker dit geweest kon zijn. En dat is gelukt. De bewuste medewerker is vandaag direct op kantoor binnengehaald en is geconfronteerd met uw email. Hij heeft aan zijn leidinggevende erkend dat hij roekeloos heeft gereden en hij kon dit niet verklaren.

U zult begrijpen dat het gedrag van deze medewerker voor xx niet toelaatbaar is en de medewerker is hier door zijn leidinggevende ook op aangesproken. Conform ons interne sanctiebeleid hebben wij onze medewerker gesanctioneerd. De bewuste medewerker krijgt een schriftelijke waarschuwing die in zijn personeelsfile wordt gearchiveerd. Ik kan u verzekeren dat een schriftelijke waarschuwing een dusdanig effect heeft dat dit gedrag zich niet zal herhalen.



Het gedrag van onze collega is op geen enkele manier goed te praten. xx herkent zich niet in dit gedrag en ziet dit als een incident. Ik wil u nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden. Daarnaast wil ik u bedanken voor het melden van dit incident, want op deze manier hebben wij een medewerker die zich niet aan onze standaard heeft gehouden toch terecht kunnen wijzen op zijn gedrag.



Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Mocht u desondanks nog vragen hebben dan kunt u mij bereiken op onderstaand telefoonnummer.

Jij bent echt te sneu voor woorden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 23 februari 2015 @ 23:13:18 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149974440
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
Overigens mag je iemand gewoon inhalen over een uitvoegstrook.
jep, als je daarna uitvoegt, niet als je vervolgens weer invoegt natuurlijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_149974723
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

jep, als je daarna uitvoegt, niet als je vervolgens weer invoegt natuurlijk.
Pas vanaf de plaats waar de pijlen op het wegdek staan mag je niet meer invoegen.

Die NSB actie hierboven doet me denken aan die FOK!ker die toen mijn werkgever mailde om wat ik in m'n vrije tijd uitvoerde op de weg. Waarom doen mensen dit? Als ik alle halve zolen die ik onderweg tegenkom moet onthouden heb ik echt een probleem.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  FOK!fotograaf maandag 23 februari 2015 @ 23:32:14 #113
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_149975092
Snap wel weer helemaal waarom mijn opa de bussen waarin zijn personeel reed voor hun klussen (mijn opa had een eigen bedrijf) niet van bedrijfsreclame had voorzien en dat ook altijd zei tegen anderen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 24 februari 2015 @ 00:11:41 #114
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_149976090
Of je gedraagt je gewoon op de weg. Heb je die problemen ook niet.
pi_149976146
Lijkt er trouwens op dat vandaag de dag iedereen een Leon (ST) Ecomotive Lease Sport uitvoering rijdt. En natuurlijk allemaal grijs. Leuk, denk je een unieke auto te hebben..
.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 03:43:39 #116
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_149977883
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 00:14 schreef Fer het volgende:
Lijkt er trouwens op dat vandaag de dag iedereen een Leon (ST) Ecomotive Lease Sport uitvoering rijdt. En natuurlijk allemaal grijs. Leuk, denk je een unieke auto te hebben..
Je dacht serieus met een grijze Leon mueslimotive een unieke auto te rijden?
pi_149978120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 00:14 schreef Fer het volgende:
Lijkt er trouwens op dat vandaag de dag iedereen een Leon (ST) Ecomotive Lease Sport uitvoering rijdt. En natuurlijk allemaal grijs. Leuk, denk je een unieke auto te hebben..
Wat is de bijtelling van zo'n hok?

Laat maar: 20%, maar dat zijn bijna alle Leons. Ook niet zo bijzonder. Nee, dan snap ik niet waarom iedereen zo'n unieke ( :') ) auto wilt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Ridocar op 24-02-2015 07:15:50 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_149978190
quote:
13s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

sowieso een kansloze aktie imho, voor hetzelfde geld wordt ie op straat geknikkerd met alle gevolgen en ellende van dien. is dat het waard om je gram in het verkeer te halen?

Onverdraagzaamheid en 0,0 tolerantie :N

Ik zit ook vaak te foeteren, en ik bumperkleef nog wel eens als mensen me bewust of onbewust ophouden, maar iemand een oor aannaaien bij zijn werkgever om je gram te halen vind ik wel heel erg triest hoor :')

Dat zijn dezelfde soort figuren die je het bloed onder je nagels vandaan treiteren, maar wel aangifte gaan doen bij de politie als je ze een keer op de neus toucheert.

Triest, meer kan ik niet van maken.
Ik stel voor om in iedere auto een bakkie te installeren. De meeste frustraties komen voort doordat men niet kan communiceren. Een "Hee lul, doe eens rustig. Ik wil ook heel thuiskomen" is dan makkelijker te roepen over de bak dan proberen met handgebaren (wijsvinger over de nek, of een sarcastisch duimpje is ook niet subtiel) iets duidelijk te maken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_149978379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:09 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Wat is de bijtelling van zo'n hok?

Laat maar: 20%, maar dat zijn bijna alle Leons. Ook niet zo bijzonder. Nee, dan snap ik niet waarom iedereen zo'n unieke ( :') ) auto wilt.
Die van 2014 waren 14% en full option. Denk dat ze in de laatste 2 maanden van afgelopen jaar de weg op gespoten zijn. Mijne is ook van 16 December.
.
pi_149979505
Wat een gezeur :') Die mail was terecht, als je in een auto rijdt met daarop duidelijk kenmerken van je werkgever moet je niet als een mafketel over de weg knallen. Nou moet je dat sowieso al niet, maar op deze manier laat je geen bijzonder positief beeld achter over je bedrijf bij anderen, en daar mag die werknemer best op aangesproken worden.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_149980466
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:09 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Wat is de bijtelling van zo'n hok?

Laat maar: 20%, maar dat zijn bijna alle Leons. Ook niet zo bijzonder. Nee, dan snap ik niet waarom iedereen zo'n unieke ( :') ) auto wilt.
Op zich een prima auto natuurlijk en het biedt wat weerstand aan al die Megane Estates :D Wel een beetje dom dat een dieseltje met 110 pk een 'Sport' moet heten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 10:13:03 #122
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_149980480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:28 schreef Tunafish het volgende:
Wat een gezeur :') Die mail was terecht, als je in een auto rijdt met daarop duidelijk kenmerken van je werkgever moet je niet als een mafketel over de weg knallen. Nou moet je dat sowieso al niet, maar op deze manier laat je geen bijzonder positief beeld achter over je bedrijf bij anderen, en daar mag die werknemer best op aangesproken worden.
Je moet je gewoon lekker met je eigen zaken bemoeien. Als iemand echt als een mongool rijdt neem je contact op met de politie. Vind je dat niet nodig, dan is het blijkbaar "slechts" heel hinderlijk of een incident en niet structureel levensgevaarlijk. Van wat ik zo lees was het dat ook niet. Dus dan hoef je ook niet z'n baas te mailen als de eerste de beste klikspaan. SD zegt het goed: wat als die gozer wordt ontslagen met alle gevolgen? Voel je je daar dan lekker bij? Zo ja, zoek hulp. :')
pi_149981019
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:13 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Je moet je gewoon lekker met je eigen zaken bemoeien. Als iemand echt als een mongool rijdt neem je contact op met de politie. Vind je dat niet nodig, dan is het blijkbaar "slechts" heel hinderlijk of een incident en niet structureel levensgevaarlijk. Van wat ik zo lees was het dat ook niet. Dus dan hoef je ook niet z'n baas te mailen als de eerste de beste klikspaan. SD zegt het goed: wat als die gozer wordt ontslagen met alle gevolgen? Voel je je daar dan lekker bij? Zo ja, zoek hulp. :')
In de VS is het best gebruikelijk dat (vrachtwagen) chauffeurs achterop een sticker hebben met 'How do I drive? Call 555-0832223'. :)
Daarnaast, als iemand als een klapjosti over de weg banjert en daarbij mij hindert/in gevaar brengt, zijn het mijn 'zaken'. Mocht die vent daarom ontslagen worden, dan was die relatie tussen hem en de baas sowieso al niet helemaal 100...
Mensen vergeten vaak dat wanneer zij in een bestickerde wagen rijden, zij een visitekaartje voor hun werkgever zijn en hun handelingen hierop reflecteren. Je kan het een baas niet kwalijk nemen dat hij geen zin heeft in een opgeschoten joch op de weg die in zijn naam andere mensen in gevaar brengt...
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_149981071
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:30 schreef Rob310 het volgende:

[..]

Absoluut niet, ik ben alleenverdiener voor een 4-persoons huishouden, heb iedere iedere maand net zoveel uitgegeven als er binnen kwam. Desondanks rijd ik een eigen, afbetaalde Citroen C5 uit 2003, heb een eigen caravan waar ik zonder lening mee op vakantie kan en ben absoluut NIET jaloers op iemand die van zijn werkgever een A6, V70xc of whatever mag rijden. Ik gebruik deze cliché matige uitspraak enkel om aan te geven wat ik constateer. Kleine leasebakken rijden, in ieder geval op de snelwegen, een stuk minder asociaal.
Tevens heb ik het idee dat mensen die zo'n auto prive rijden dat minder in de ochtend en avondspits doen, wat de tijden zijn dat ik de meeste van mijn 42000km per/jaar op de weg ben, en dan ook een stuk socialer rijden.
Met die caravan achter je Citroen en je twee koters achterin ben je zelf een rijdende irritatie op de weg :D
Met je 42.000 km per jaar :')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_149981129
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:13 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Je moet je gewoon lekker met je eigen zaken bemoeien. Als iemand echt als een mongool rijdt neem je contact op met de politie. Vind je dat niet nodig, dan is het blijkbaar "slechts" heel hinderlijk of een incident en niet structureel levensgevaarlijk. Van wat ik zo lees was het dat ook niet. Dus dan hoef je ook niet z'n baas te mailen als de eerste de beste klikspaan. SD zegt het goed: wat als die gozer wordt ontslagen met alle gevolgen? Voel je je daar dan lekker bij? Zo ja, zoek hulp. :')
Ja, en dan gaat de politie contact opnemen met die baas en wordt 'ie alsnog op de vingers getikt. Het zijn wel degelijk mijn zaken als die kerel van links naar rechts scheurt en daarbij geen omkijken heeft naar wat er nog meer op de weg rijdt, want hij brengt mij daarmee in gevaar. Daar mag die baas de werknemer echt wel op aanspreken, zeker omdat hij met een uithangbord is van zijn baas rondrijdt. Die zou van mij geen auto meer meekrijgen.

Als die vent wordt ontslagen is het, zoals hcwp al zegt, waarschijnlijk al een tijdje geen goede relatie tussen baas en werknemer. Het is niet alsof de laatste druppel in de emmer verantwoordelijk is voor alle eerdere druppels :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')