abonnement Unibet Coolblue
pi_150318689
Nee, portable als in werkt ook gewoon vanaf een USB stick op welke locatie dan ook, geen installatie of specifieke modules/installaties nodig!!

Ik werk namelijk op verschillende locaties met mijn USB stickkie met notepad++ portable.

Betalen wil ik zeker, mits redelijke prijzen zijn, zo ben ik al jaren in het bezit van een echte en ja betaalde licentie voor TotalCommander! :)
Just say hi!
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:07:51 #52
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_150319933
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

portable als in je wil niet betalen?

Ik gebruik zelf Netbeans (want dat gebruiken mijn backenders ook en anders kan ik de Java projecten niet draaien), maar eclipse is ook fijn. Voor MacOSX zijn er een aantal andere prettige (SublimeText et al)
Bluh maar zware programma's als Netbeans en Eclipse omdat je anders Java niet kan draaien is ook bagger als (voornamelijk) front-ender.

Ik gebruik zelf Sublime. Heb een tijd met Atom gespeeld maar die vind ik behoorlijk traag.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:15:08 #53
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150320197
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:33 schreef Chandler het volgende:
Nee, portable als in werkt ook gewoon vanaf een USB stick op welke locatie dan ook, geen installatie of specifieke modules/installaties nodig!!

Ik werk namelijk op verschillende locaties met mijn USB stickkie met notepad++ portable.

Betalen wil ik zeker, mits redelijke prijzen zijn, zo ben ik al jaren in het bezit van een echte en ja betaalde licentie voor TotalCommander! :)
Gezien je Total Commander gebruikt ga ik er even vanuit dat je met Windows werkt. Daar heeft Sublime ook een portable versie voor, mocht je die eens willen proberen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:42:39 #54
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_150321096
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:07 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Bluh maar zware programma's als Netbeans en Eclipse omdat je anders Java niet kan draaien is ook bagger als (voornamelijk) front-ender.

Ik gebruik zelf Sublime. Heb een tijd met Atom gespeeld maar die vind ik behoorlijk traag.
Op mijn PC merk ik geen performancedrop door Netbeans.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_150322745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 02:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
elt het toch een hoop tijd. Tijd die beter besteed is aan het nadenken over wat je wilt bouwen en hoe je dat gaat doen.
Zie dit nu pas, maar thnx nog voor je reply! Klinkt allemaal goed, ik heb al een baan dus moet het coden me een beetje in de avonduren aanleren, dus een beetje besparing op typwerk is altijd welkom.
Is het weer om te lachen?
pi_150322952
En lees nu de rest van de comments. Ik gebruikte tot nu toe ook Notepad++ maar misschien toch maar ff switchen naar Sublime dan..

Edit: zie nu wel dat het $ 70,- kost. Toch wel veel geld voor iemand die net begonnen is met coden.

[ Bericht 30% gewijzigd door Tshot op 05-03-2015 18:52:22 ]
Is het weer om te lachen?
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:01:19 #57
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150323471
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:46 schreef Tshot het volgende:
En lees nu de rest van de comments. Ik gebruikte tot nu toe ook Notepad++ maar misschien toch maar ff switchen naar Sublime dan..

Edit: zie nu wel dat het $ 70,- kost. Toch wel veel geld voor iemand die net begonnen is met coden.
Hij is altijd gratis, onbeperkt te proberen. Enige "belemmering" die ze geven is een popupje om de zoveel keer opslaan of je mischien wilt kopen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_150323791
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:01 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Hij is altijd gratis, onbeperkt te proberen. Enige "belemmering" die ze geven is een popupje om de zoveel keer opslaan of je mischien wilt kopen.
Ok, dat scheelt. Is 'ie ook geschikt voor PHP? Als ik wat verder ben wil ik daar misschien ook wel wat dingetjes mee gaan doen namelijk..
Is het weer om te lachen?
pi_150323829
Zijn er hier eigenlijk mensen die webstorm of phpstorm gebruiken?
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:12:47 #60
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150323867
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die webstorm of phpstorm gebruiken?
Phpstorm gebruiker hier :W
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150323921
En hoe bevalt dat voor frontend development? Net zo geniaal als voor PHP?
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:15:47 #62
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150323966
Werkt erg prettig. Hij geeft zelfs opmerkingen als jquery selectors inefficiënt zijn enzo :)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:59:27 #63
230788 n8n
Pragmatisch
pi_150325622
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:15 schreef mstx het volgende:
Werkt erg prettig. Hij geeft zelfs opmerkingen als jquery selectors inefficiënt zijn enzo :)
dat is simpelweg altijd zo
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:26:51 #64
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150326788
quote:
5s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:10 schreef Tshot het volgende:

[..]

Ok, dat scheelt. Is 'ie ook geschikt voor PHP? Als ik wat verder ben wil ik daar misschien ook wel wat dingetjes mee gaan doen namelijk..
Jup. Code highlighting en auto compleet e.d. werken allemaal prima voor PHP (zitten een aardige lijst van ondersteunde talen in). En als je bijvoorbeeld wilt werken met een framework als Laravel kun je snel even een plug in installeren om alle daarbij behorende functies in te laden.

Als je het gaat proberen, zoek dan ook even op Package Control van Will Bond. Als je die plug in installeert kun je razend snel vanuit Sublime zelf in een heel scala aan plug in pakketten zoeken en installeren. Hoef je niet steeds naar sites te zoeken e.d.

Hier een voorbeeldje. 5 seconden werk met minimaal typ werk.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_150329552
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die webstorm of phpstorm gebruiken?
_O_ PHPStorm

quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:14 schreef KomtTijd... het volgende:
En hoe bevalt dat voor frontend development? Net zo geniaal als voor PHP?
Veel al voor geinstalleerd, emmet bijvoorbeeld.
En daarnaast de live templates die je leven een heeel stuk makkelijker maken.

Zowel de custom templates die je zelf maakt als de standaard ingebouwde templates.

pi_150329886
Webstorm <3
Bleuh.
  donderdag 5 maart 2015 @ 23:31:12 #67
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_150337390
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:14 schreef KomtTijd... het volgende:
En hoe bevalt dat voor frontend development? Net zo geniaal als voor PHP?
Works like a charm.

Maar goed, voor allerhande frontend zaken heb je natuurlijk WebStorm, wat eigenlijk bijna een kopie is van PHPStorm en terug naar de basis is het allemaal IntelliJ.
Je moeder is een hamster
pi_150344312
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef Crutch het volgende:

[..]

Works like a charm.

Maar goed, voor allerhande frontend zaken heb je natuurlijk WebStorm, wat eigenlijk bijna een kopie is van PHPStorm en terug naar de basis is het allemaal IntelliJ.
Als het goed is kan PHPStorm alles wat WebStorm kan ook. Heb er wel eens een paar regels JS mee geschreven maar niet genoeg om het echt te kunnen beoordelen voor frontend zaken :P
pi_150345007
webstorm voor de win
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:26:52 #70
230788 n8n
Pragmatisch
pi_150348272
https://chocolatapp.com



Chocolat vriendjes
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_150353893
quote:
Angular 2: Built on TypeScript
We're excited to unveil the result of a months-long partnership with the Angular team.

This partnership has been very productive and rewarding experience for us, and as part of this collaboration, we're happy to announce that Angular 2 will now be built with TypeScript. We're looking forward to seeing what people will be able to do with these new tools and continuing to work with the Angular team to improve the experience for Angular developers.

The first fruits of this collaboration will be in the upcoming TypeScript 1.5 release.

We have worked with the Angular team to design a set of new features that will help you develop cleaner code when working with dynamic libraries like Angular 2, including a new way to annotate class declarations with metadata. Library and application developers can use these metadata annotations to cleanly separate code from information about the code, such as configuration information or conditional compilation checks.

We've also added a way to retrieve type information at runtime. When enabled, this will enable developers to do a simple type introspection. To verify code correctness with additional runtime checks. It also enables libraries like Angular to use type information to set up dependency injection based on the types themselves.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 18:17:47 #73
396299 Tshot
Dwazerik.
pi_150360326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:26 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Jup. Code highlighting en auto compleet e.d. werken allemaal prima voor PHP (zitten een aardige lijst van ondersteunde talen in). En als je bijvoorbeeld wilt werken met een framework als Laravel kun je snel even een plug in installeren om alle daarbij behorende functies in te laden.

Als je het gaat proberen, zoek dan ook even op Package Control van Will Bond. Als je die plug in installeert kun je razend snel vanuit Sublime zelf in een heel scala aan plug in pakketten zoeken en installeren. Hoef je niet steeds naar sites te zoeken e.d.

Hier een voorbeeldje. 5 seconden werk met minimaal typ werk.
[ afbeelding ]
Thnx! Ga me d'r dit weekend ff verder in verdiepen.
Is het weer om te lachen?
pi_151742770
- aanbieden van betaalde diensten is niet toegestaan op FOK -

[ Bericht 57% gewijzigd door Bart op 16-04-2015 15:08:46 ]
pi_151745306
Sorry modjes. Had er niet eens bij stilgestaan dat dat daaronder valt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')