abonnement Unibet Coolblue
pi_149690488
hier verder
pi_149690915
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Okee dat zou eens wat anders zijn ;) dus al die notes die je kan inzien daar zitten ook notes tussen voor goed gedrag?
Ik was geinformeerd dat ik 205 heb maar misschien is 't meer...maar ze zijn meestal postieve notejes denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149734691
Treurig natuurlijk, zeker voor een mod:

Dit soort goeie posts worden ondergesneeuwd door het [door mod Lavenderr gewijzigd in: "mijn"] gekissebis

Ik post kaarten, uitgebreide inhoudelijke reacties en reageer OOK op gekissebis dat vooral door anderen levendig wordt gehouden.

Iedereen kan dat in het Kris & Lisannetopic nalezen.

Mods die posts editen om hun eenzijdige mening erdoor te drukken. Erg volwassen, inhoudelijk en "zich verre houden van gekissebis". :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149734922
quote:
9s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef El_Matador het volgende:
Treurig natuurlijk, zeker voor een mod:

Dit soort goeie posts worden ondergesneeuwd door het [door mod Lavenderr gewijzigd in: "mijn"] gekissebis

Ik post kaarten, uitgebreide inhoudelijke reacties en reageer OOK op gekissebis dat vooral door anderen levendig wordt gehouden.

Iedereen kan dat in het Kris & Lisannetopic nalezen.

Mods die posts editen om hun eenzijdige mening erdoor te drukken. Erg volwassen, inhoudelijk en "zich verre houden van gekissebis". :')
Ach, iedereen hoeft maar even terug te lezen daar om te zien dat jíj aan het kissebissen was en tevens de baas speelde. Ik heb een waarschuwing neergezet en daar lees je overheen en blijft precies hetzelfde gedrag vertonen.
Dus dan maar op deze manier. Dan komt het tenminste over.
pi_149735159
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ach, iedereen hoeft maar even terug te lezen daar om te zien dat jíj aan het kissebissen was en tevens de baas speelde. Ik heb een waarschuwing neergezet en daar lees je overheen en blijft precies hetzelfde gedrag vertonen.
Dus dan maar op deze manier. Dan komt het tenminste over.
Tekenend, zeker gezien de inhoudelijke inbreng van mijn hand. De andere partijen in het gekissebis blijven natuurlijk buiten schot.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 17 februari 2015 @ 16:29:45 #6
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_149763882
Kan een mod mijn gebugte post weer herstellen ;( :') pvd. Ik zal niet meer zoveel editten :@

dinsdag 17 februari 2015 16:16
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_149764316
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:29 schreef SicSicSics het volgende:
Kan een mod mijn gebugte post weer herstellen ;( :') pvd. Ik zal niet meer zoveel editten :@

dinsdag 17 februari 2015 16:16
Zo goed SSS?
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:41:06 #8
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_149766237
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
Zo goed SSS?
helemaal top! Thanks!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_149885790
Ik heb heel veel notejes gekregen zie ik. Maar ik heb maar 'n stuk of 3 notificaties of meldingen van notejes ontvangen. Is dit normaal?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149885828
Van notes krijg je geen melding.
Ja doei.
pi_149885892
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:43 schreef Tingo het volgende:
Ik heb heel veel notejes gekregen zie ik. Maar ik heb maar 'n stuk of 3 notificaties of meldingen van notejes ontvangen. Is dit normaal?
Je kunt een abo nemen dan kun je je notes inzien.
Verder wat Moblo zegt. Geen melding.
pi_149886300
Ik heb 326.Is dat veel?

Is er 'n soort Naughty Note League en 'n Leuke Note League?

[ Bericht 60% gewijzigd door Tingo op 21-02-2015 15:37:38 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149928482
Edit: Bans worden niet besproken. Daarnaast is een ban iets tuseen ons en de betreffende user, dus die kan ons benaderen met vragen.

[ Bericht 90% gewijzigd door Snakey op 23-02-2015 10:38:48 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 22 februari 2015 @ 19:30:19 #14
45833 crew  Fogel
pi_149928863
Bans worden niet besproken, da's niks nieuws en daar gaan we ook niet mee beginnen. Steunbetuigingen kunnen achterwege blijven in dit topic. Maar stuur gerust een mail naar forum@fok.nl en wacht (al dan niet vergeefs) op een reactie (zie de regel "bans worden niet besproken").
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149928892
Eens
pi_149928912
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:30 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Pardon?

"Sudden je mag terug komen maar dan mag je geen 'ja' geen 'nee' geen 'zwart' en geen 'wit' zeggen."

Zoiets?

"Sudden als je er mee akkoord gaat dat de twee groene dots de Miradors zijn, dan mag je weer mee doen?"
Nee:

"een of ander vaag medium straalde me in dat het A moet zijn"

of

"ik heb vannacht gedroomd dat Kris en Lisanne helemaal niet op de Pianista geweest zijn"

Ik zoek juist meer discussie en inbreng, geen jaknikkerij. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149928923
Mata, dit is het Fok forum

Alleen in real life heb je kans op gratie.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149928950
Ik zoek juist meer discussie en inbreng, geen jaknikkerij. ;)

Sudden een jaknikker? ?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149928970
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:33 schreef Lutalo het volgende:
Ik zoek juist meer discussie en inbreng, geen jaknikkerij. ;)

Sudden een jaknikker? ?
Nee, per definitie niet, daarom zeg ik het juist.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 22 februari 2015 @ 19:36:21 #20
45833 crew  Fogel
pi_149929029
Vanaf dit punt worden alle verdere reacties met betrekking tot de user sudden zonder pardon in de kliko gegooid.

Bespaar jezelf de moeite van het typen.

En als je het echt van je af wil schrijven: forum@fok.nl

Dank u :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149929547
Kom je zelf ook inhoudelijk bijdragen in de BNW-topics, Fogel?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 22 februari 2015 @ 20:22:06 #22
45833 crew  Fogel
pi_149930824
quote:
11s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:50 schreef El_Matador het volgende:
Kom je zelf ook inhoudelijk bijdragen in de BNW-topics, Fogel?
Als ik daar weer de tijd voor heb zal ik dat zeker doen. ^O^
Momenteel heb ik mijn handen al vol genoeg aan modden alleen (naast een te grote hoeveelheid aan "buiten-FOK!se activiteiten").
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_149962155
Hi, ik heb even over het hoofd gezien dat ik de laatste poster ben in het 'IS: strijd in het midden-oosten topic'
Mijn laptop is ter reperatie buiten gebruik,
zit op mijn mobiel. Kan iemand anders misschien een nieuwe deel openen?
pi_149962982
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:57 schreef Inspireme het volgende:
Hi, ik heb even over het hoofd gezien dat ik de laatste poster ben in het 'IS: strijd in het midden-oosten topic'
Mijn laptop is ter reperatie buiten gebruik,
zit op mijn mobiel. Kan iemand anders misschien een nieuwe deel openen?
Ja tuurlijk. Is gebeurd :)
pi_149973385
Bedankt!
pi_149973535
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:36 schreef Fogel het volgende:
Vanaf dit punt worden alle verdere reacties met betrekking tot de user sudden zonder pardon in de kliko gegooid.

Bespaar jezelf de moeite van het typen.

En als je het echt van je af wil schrijven: forum@fok.nl

Dank u :)
Doe ik!
Make my day!
pi_150046468
Waarom is het onderdeel van de expeditie uit de OP van het Kris en Lisannetopic gehaald? Omdat 1 user die niet eens deel uitmaakt van die expeditie zich daarover op een walgelijke persoonlijke wijze over heeft beklaagd?

- Het is direct gerelateerd aan het topic en aan een flink aantal users (niet alleen zij die gaan, ook zij die sponsoren dan wel ideeen inbrengen of anderszins bij de organisatie betrokken zijn)
- Het is relevant voor de progressie in het topic
- Het staat niemand in de weg
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150046796
quote:
15s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:00 schreef El_Matador het volgende:
Waarom is het onderdeel van de expeditie uit de OP van het Kris en Lisannetopic gehaald? Omdat 1 user die niet eens deel uitmaakt van die expeditie zich daarover op een walgelijke persoonlijke wijze over heeft beklaagd?

- Het is direct gerelateerd aan het topic en aan een flink aantal users (niet alleen zij die gaan, ook zij die sponsoren dan wel ideeen inbrengen of anderszins bij de organisatie betrokken zijn)
- Het is relevant voor de progressie in het topic
- Het staat niemand in de weg
Het is niet de bedoeling dat er via FOK! om sponsoring gevraagd wordt.
Dus dat is er uit en komt er ook niet meer in.
pi_150046878
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is niet de bedoeling dat er via FOK! om sponsoring gevraagd wordt.
Dus dat is er uit en komt er ook niet meer in.
Dat had gewoon even gezegd kunnen worden toch? We zijn toch allemaal mensen? Je kan me toch een DM sturen "Hey Mata, het FOK!beleid staat niet toe dat er om sponsoring gevraagd wordt, kun je de OP aanpassen?"
"Tuurlijk, doe ik".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 22:12:07 #30
45833 crew  Fogel
pi_150047121
Een aantal topics geleden hebben de "vaste users" in het K&L topic zelf geconcludeerd dat sponsorwerving in bijvoorbeeld FHF thuis hoort en niet in BNW. Met daarop volgend dat het waarschijnlijn in FHF ongewenst zou zijn. Daarna heb ik het niet meer gevolgd (en ga de OP ook niet steeds opnieuw lezen).

Maar voor de duidelijkheid: het beleid staat het inderdaad niet toe, ook niet op FHF. En dat komt van de admins.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_150047211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:12 schreef Fogel het volgende:
Een aantal topics geleden hebben de "vaste users" in het K&L topic zelf geconcludeerd dat sponsorwerving in bijvoorbeeld FHF thuis hoort en niet in BNW. Met daarop volgend dat het waarschijnlijn in FHF ongewenst zou zijn. Daarna heb ik het niet meer gevolgd (en ga de OP ook niet steeds opnieuw lezen).

Maar voor de duidelijkheid: het beleid staat het inderdaad niet toe, ook niet op FHF. En dat komt van de admins.
Dat vind ik allemaal prima, Fogel, het beleid is van de eigenaars van het forum.

Maar waarom op deze manier? Waarom niet even een DMmetje of bericht in het topic zelf? We zijn allemaal mensen hier, kunnen toch gewoon met elkaar communiceren?

De OP is trouwens gesloten voor bewerkingen nu.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 22:31:11 #32
45833 crew  Fogel
pi_150048143
quote:
15s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vind ik allemaal prima, Fogel, het beleid is van de eigenaars van het forum.

Maar waarom op deze manier? Waarom niet even een DMmetje of bericht in het topic zelf? We zijn allemaal mensen hier, kunnen toch gewoon met elkaar communiceren?

De OP is trouwens gesloten voor bewerkingen nu.
In het topic zelf was een optie geweest inderdaad. Maar de regels en aanwijzingen van mods worden helaas nogal vaak genegeerd.
De topicpointer en de verwijzingen daarnaar lijken weinig effect te hebben, om maar een voorbeeld te noemen. Communicatie is in dat topic dus blijkbaar niet altijd de juiste keuze.
Daarnaast zijn users ook geen "eigenaar" van een OP.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_150048385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:31 schreef Fogel het volgende:

[..]

In het topic zelf was een optie geweest inderdaad. Maar de regels en aanwijzingen van mods worden helaas nogal vaak genegeerd.
De topicpointer en de verwijzingen daarnaar lijken weinig effect te hebben, om maar een voorbeeld te noemen. Communicatie is in dat topic dus blijkbaar niet altijd de juiste keuze.
De OP wordt zovaak aangepast na een DMmetje van iemand, meestal binnen een paar minuten.
quote:
Daarnaast zijn users ook geen "eigenaar" van een OP.
Dat wordt wel heel selectief toegepast natuurlijk. Bovendien is het werk dat erin zit iets verdergaand dan zomaar een flauw OP'tje.

Maar prima, het blijft eruit, no problem.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150085674
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:36 schreef Fogel het volgende:
Vanaf dit punt worden alle verdere reacties met betrekking tot de user sudden zonder pardon in de kliko gegooid.

Bespaar jezelf de moeite van het typen.

En als je het echt van je af wil schrijven: forum@fok.nl

Dank u :)
Ik heb nu al een paar keer een verzoek gestuurd naar forum@fok.nl om Sudden te unbannen.
Maar ik krijg nooit antwoord.
Worden die mails wel gelezen?
Make my day!
  Moderator donderdag 26 februari 2015 @ 21:28:29 #35
45833 crew  Fogel
pi_150087501
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:01 schreef agter het volgende:

[..]

Ik heb nu al een paar keer een verzoek gestuurd naar forum@fok.nl om Sudden te unbannen.
Maar ik krijg nooit antwoord.
Worden die mails wel gelezen?
Ja, die mails worden gelezen door de admins (niet door mods). Ik gooi deze post maar even in de herhaling voor de waarschijnlijke achterliggende reden van het uitblijven van een reactie:

quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:30 schreef Fogel het volgende:
Bans worden niet besproken, da's niks nieuws en daar gaan we ook niet mee beginnen. Steunbetuigingen kunnen achterwege blijven in dit topic. Maar stuur gerust een mail naar forum@fok.nl en wacht (al dan niet vergeefs) op een reactie (zie de regel "bans worden niet besproken").
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_150173646
Aangezien de grote hoge heren niet naar mij luisteren vraag ik het publiek maar op FOK!. Fogel schijnt het erg druk te hebben dus kan hier niet altijd zijn. Het forum is enorm booming op dit moment dus één mod is op dit moment gewoon te weinig.

Poll: Moet er een extra mod op BNW?
Ja
Nee
Anders....
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Gino ♥
  zondag 1 maart 2015 @ 12:12:53 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150173707
quote:
99s.gif Op zondag 1 maart 2015 12:10 schreef Tjacka het volgende:
Aangezien de grote hoge heren niet naar mij luisteren vraag ik het publiek maar op FOK!. Fogel schijnt het erg druk te hebben dus kan hier niet altijd zijn. Het forum is enorm booming op dit moment dus één mod is op dit moment gewoon te weinig.

Poll: Moet er een extra mod op BNW?
Ja
Nee
Anders....
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
mail naar fokfoum of plaats dit in de klaagbak! Tjacka!
Dit forum is wel heel wat anders dan waar jij mod bent geweest he :)

Heb btw ook al wat berichten gestuurd je bent niet de enige ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150173736
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 12:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

mail naar fokfoum of plaats dit in de klaagbak! Tjacka!
Dit forum is wel heel wat anders dan waar jij mod bent geweest he :)

Heb btw ook al wat berichten gestuurd je bent niet de enige ;)
mijn mening wordt niet serieus genomen daar
Gino ♥
  zondag 1 maart 2015 @ 12:18:29 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150173844
quote:
99s.gif Op zondag 1 maart 2015 12:14 schreef Tjacka het volgende:

mijn mening wordt niet serieus genomen daar
Waar wel?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_150173966
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 12:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waar wel?
ja leuk
Gino ♥
  zondag 1 maart 2015 @ 12:27:13 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150174033
quote:
99s.gif Op zondag 1 maart 2015 12:24 schreef Tjacka het volgende:

ja leuk
Dat is de waarheid bijna nooit. Sorry.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 1 maart 2015 @ 12:31:05 #42
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150174109
Ik neem zijn mening serieus.
Feyenoord!
  zondag 1 maart 2015 @ 12:33:53 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150174165
I rest my case ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 12:35:41 #44
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_150174208
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 12:33 schreef Copycat het volgende:
I rest my case ...
:D
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 1 maart 2015 @ 12:37:13 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150174227
With friends like that... :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Admin zondag 1 maart 2015 @ 12:38:41 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_150174258
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:01 schreef agter het volgende:

[..]

Ik heb nu al een paar keer een verzoek gestuurd naar forum@fok.nl om Sudden te unbannen.
Maar ik krijg nooit antwoord.
Worden die mails wel gelezen?
Bans worden niet besproken ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 1 maart 2015 @ 12:39:58 #47
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150174285
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 12:33 schreef Copycat het volgende:
I rest my case ...
Dat jij andermans mening zo makkelijk afdoet als onbelangrijk zegt veel meer over jezelf dan je zou willen...

Fijne zondag! :)
Feyenoord!
  Admin zondag 1 maart 2015 @ 12:40:48 #48
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_150174311
quote:
99s.gif Op zondag 1 maart 2015 12:10 schreef Tjacka het volgende:
Aangezien de grote hoge heren niet naar mij luisteren vraag ik het publiek maar op FOK!. Fogel schijnt het erg druk te hebben dus kan hier niet altijd zijn. Het forum is enorm booming op dit moment dus één mod is op dit moment gewoon te weinig.

Poll: Moet er een extra mod op BNW?
Ja
Nee
Anders....
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
[quote][b]Op zondag 1 maart 2015 @ 07:26 schreef Danny het volgende:
deze 'discussie' is eigenlijk zo sneu dat het grappig begint te worden. Hoe ze hier ook heen flocken om de wereld te laten zien hoe maf ze eigenlijk denken. Iedereen is verdacht, de overheid en het rivm zitten er om het volk massaal en opzettelijk te vergiftigen, evenals 99% van de medische en onderzoekswereld, als we geen vaccins hadden gehad waren al die enge ziektes ook wel verdwenen en dat ziektes als mazelen en kinkhoest een terugkeer maken omdat dit soort alu-figuren hun medestanders zo gek weten te krijgen dat ze niet vaccineren ligt natuurlijk helemaal niet aan het niet vaccineren. Dat komt door gsm masten. Of chemtrails. Of aliens die de overheid voor ons verstopt houdt.
Volgens mij wordt 't tijd dat we op 't forum ook BNW maar eens sluiten, want het percentage aluhoedjes neemt enge vormen aan -O-
[/quote][/b]

Ik denk dat een extra mod niet zo 1,2,3 nodig is :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_150174351
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]



[..]



Ik denk dat een extra mod niet zo 1,2,3 nodig is :')
jammer

heb je dan voor cre iemand nodig
Gino ♥
  Admin zondag 1 maart 2015 @ 12:43:35 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_150174365
Quotefail ook nog eens.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 1 maart 2015 @ 12:45:10 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150174403
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 12:39 schreef Japie77 het volgende:

Dat jij andermans mening zo makkelijk afdoet als onbelangrijk zegt veel meer over jezelf dan je zou willen...

Fijne zondag! :)
Je snapt dat ik het specifiek over jouw meninkje had?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 12:46:36 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_150174432
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]



[..]



Ik denk dat een extra mod niet zo 1,2,3 nodig is :')
Nou, probleem opgelost _O_
  zondag 1 maart 2015 @ 12:46:50 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150174437
Danny is illuminti!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_150174481
Ik wil wel tijdelijk mod worden. Met als enige voorwaarde; elke ban die ik aanvraag word zonder morren per direct uitgevoerd. Geen tegenspraak.
pi_150174823
tjacka4mod
(she/her)
pi_150174861
Oh wow wil Danny BNW sluiten? :P
(she/her)
pi_150174955
Als BNW sluit sluit ik heel Fok.
pi_150174985
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 13:08 schreef Scrummie het volgende:
Als BNW sluit sluit ik heel Fok.
:')
(she/her)
pi_150175350
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 13:08 schreef Scrummie het volgende:
Als BNW sluit sluit ik heel Fok.
Goffetomme dit ja.

BNW O+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150175955
Zowaar een keer eens met Danny, het is drukker omdat de K&L reeks verplaatst is terwijl die ook prima in NWS kon blijven. Verder is het hele 'oeh er gebeurt iets in de wereld, snel een BNW topic openen, want er klopt vast iets niet als ik t in de mainstream media lees!' gebeuren ook vrij sneu natuurlijk. Wordt zo nogal een selffulfilling prophecy, want hoe harder men er tegenin gaat of hoe meer 'bewijs' uitblijft, dat wordt dan juist weer gezien als bewijs dat men dom gehouden wordt door de MSM en illoemnassie en NSA en open je ogen en wat al niet meer
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 14:03:13 #61
249559 crew  Lavenderr
pi_150176151
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zowaar een keer eens met Danny, het is drukker omdat de K&L reeks verplaatst is terwijl die ook prima in NWS kon blijven. Verder is het hele 'oeh er gebeurt iets in de wereld, snel een BNW topic openen, want er klopt vast iets niet als ik t in de mainstream media lees!' gebeuren ook vrij sneu natuurlijk. Wordt zo nogal een selffulfilling prophecy, want hoe harder men er tegenin gaat of hoe meer 'bewijs' uitblijft, dat wordt dan juist weer gezien als bewijs dat men dom gehouden wordt door de MSM en illoemnassie en NSA en open je ogen en wat al niet meer
Mwah, er zijn meer goedlopende topics. Misschien toch eens vaker lezen hier?
pi_150176274
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mwah, er zijn meer goedlopende topics. Misschien toch eens vaker lezen hier?
Ik ga m'n best doen
pi_150181837
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zowaar een keer eens met Danny, het is drukker omdat de K&L reeks verplaatst is terwijl die ook prima in NWS kon blijven. Verder is het hele 'oeh er gebeurt iets in de wereld, snel een BNW topic openen, want er klopt vast iets niet als ik t in de mainstream media lees!' gebeuren ook vrij sneu natuurlijk. Wordt zo nogal een selffulfilling prophecy, want hoe harder men er tegenin gaat of hoe meer 'bewijs' uitblijft, dat wordt dan juist weer gezien als bewijs dat men dom gehouden wordt door de MSM en illoemnassie en NSA en open je ogen en wat al niet meer
Zwaar oneens met Danny, ondanks dat ik ook Danny heet, maar het feit dat er hier nu al tijden tweeeneenhalve (Lav telt voor twee, Fogel voor een halfje) mod als een dolle aan het werk zijn, kan hij zich ook verantwoordelijk voor voelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2015 16:58:29 ]
pi_150198092
Het is ook redelijk kortzichtig van Danny. Tussen de soms bizarre posts zitten ook een hoop interessante topics zoals een aantal topics van Guyvie (Pearl Harbor) en nog wel een aantal. Als meneer gaat kijken naar de users en de kwaliteit van de posts kan hij andere subfora ook prima sluiten. Laten we beginnen met NWS.
Gino ♥
pi_150198667
Het sluiten van BNW gaat meer druk op NWS geven. Gaan alle topics daarheen.
Zit NWS daar op te wachten?
Klinkt meer als het probleem verplaatsen, imo.
Make my day!
pi_150198829
Sluiten van BNW? Op welke gronden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 23:08:27 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_150198985
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef El_Matador het volgende:
Sluiten van BNW? Op welke gronden?
Voilá: BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingen
pi_150199076
quote:
Ik lees geen andere gronden dat dat er mensen posten die er anders over denken dan Danny zelf.

Gaat dus niet gebeuren, begrijp ik.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 23:17:33 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_150199418
quote:
14s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik lees geen andere gronden dat dat er mensen posten die er anders over denken dan Danny zelf.

Gaat dus niet gebeuren, begrijp ik.
Begrijp jij dat er uit?
pi_150199643
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Begrijp jij dat er uit?
Dat staat er. Hij ergert zich aan BNW'ers. Dat zal ook wel zo zijn met andere subfora.

Er staat geen andere grond dan zijn eigen frustraties die ie deelt.

Denk jij dat 'je' subforum wordt opgeheven dan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 23:25:29 #71
249559 crew  Lavenderr
pi_150199772
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat staat er. Hij ergert zich aan BNW'ers. Dat zal ook wel zo zijn met andere subfora.

Er staat geen andere grond dan zijn eigen frustraties die ie deelt.

Denk jij dat 'je' subforum wordt opgeheven dan?
Ik weet het niet. Kreeg wel even het idee. Zou het zó jammer vinden.
pi_150199916
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Kreeg wel even het idee. Zou het zó jammer vinden.
Daarom joh. Ik neem aan dat jij mocht dat binnen de crew ter sprake komen het fort verdedigt. ;)

Even wat frustratie eruit bij hem, moet kunnen. Danny is geen dictator die subfora waar ie zelf niet komt gaat sluiten.

Aan de populariteit ligt het iig niet. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150199989
quote:
12s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daarom joh. Ik neem aan dat jij mocht dat binnen de crew ter sprake komen het fort verdedigt. ;)

Even wat frustratie eruit bij hem, moet kunnen. Danny is geen dictator die subfora waar ie zelf niet komt gaat sluiten.

Aan de populariteit ligt het iig niet. :)
Het blijft wel ZIJN site. ;)
(she/her)
pi_150200063
Danny gaat BNW niet sluiten, mijn dreigement is overgekomen.
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 23:32:20 #75
249559 crew  Lavenderr
pi_150200081
quote:
12s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daarom joh. Ik neem aan dat jij mocht dat binnen de crew ter sprake komen het fort verdedigt. ;)

Even wat frustratie eruit bij hem, moet kunnen. Danny is geen dictator die subfora waar ie zelf niet komt gaat sluiten.

Aan de populariteit ligt het iig niet. :)
Ja wat dacht je dan! Vanzelfsprekend!
Maar nu eerst slapen. Tot morgen :W
pi_150200225
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja wat dacht je dan! Vanzelfsprekend!
Maar nu eerst slapen. Tot morgen :W
Dan hebben de gekkies niks te vrezen.

Buenas noches.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 2 maart 2015 @ 09:43:26 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150206029
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:47 schreef Tjacka het volgende:
Het is ook redelijk kortzichtig van Danny. Tussen de soms bizarre posts zitten ook een hoop interessante topics zoals een aantal topics van Guyvie (Pearl Harbor) en nog wel een aantal. Als meneer gaat kijken naar de users en de kwaliteit van de posts kan hij andere subfora ook prima sluiten. Laten we beginnen met NWS.
^O^ thnx

Ik doe mijn best *O*
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 maart 2015 @ 11:23:01 #78
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150208396
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat staat er. Hij ergert zich aan BNW'ers. Dat zal ook wel zo zijn met andere subfora.

Er staat geen andere grond dan zijn eigen frustraties die ie deelt.

Denk jij dat 'je' subforum wordt opgeheven dan?
Ik heb wel eens contact met Danny gehad. Totaal geen openminded mens. Dus dat hij zich ergert aan BNW-ers kan ik me goed voorstellen. Waar is dat ergens te lezen?

Al gevonden. Tja zo zijn er wel meer die denken als Danny. Mensen in de politiek, prins Charles laatst nog weer. Die mensen geloven dat de aluhoedjes gevaarlijk zijn omdat ze de autoriteiten ondermijnen. En dat wij aluhoedjes de autoriteiten ondermijnen klopt als een bus. De meeste dingen waar ik mee bezig ben doen dat. Het financiele stukje (al is dat inmiddels geen complottheorie meer maar feit) doet dat door hervorming na te streven die de machtsverhoudingen compleet zal veranderen. Vrije energie idem dito. Openheid van het UFO dossier hetzelfde. Niet meer luisteren naar je dokter (pillenpusher) wb medicijnen en vaccinaties is natuurlijk ook autoriteits ondermijnend. Zelfs het kweken van je eigen groente is wat ze noemen een stille revolutie.

Dus ze hebben gelijk dat wij een gevaar zijn voor het huidige systeem omdat wij een ander systeem willen. Maar goed zo kan je nog veel meer mensen opnoemen die een gevaar voor het huidige systeem zijn. Alle mensen die bezig zijn met grassroots bewegintjes. Wat elke dag meer wordt. Je hoeft maar te kijken naar zo'n documentaire van Tegenlicht over het kantelen hoe ontzettend veel mensen daar op afkomen. En waar die hoogleraar vertelt dat het blinde paniek is bij een heleboel multinationals omdat de dingen zo aan het veranderen zijn en ze niet meer weten wat ze moeten doen. Hij voorspeld dat 7 van de 10 multinationals uit zal sterven omdat ze niet mee kunnen met de veranderingen.

[ Bericht 47% gewijzigd door Japie77 op 02-03-2015 11:35:02 ]
Feyenoord!
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 11:33:26 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_150208635
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens contact met Danny gehad. Totaal geen openminded mens. Dus dat hij zich ergert aan BNW-ers kan ik me goed voorstellen. Waar is dat ergens te lezen?
BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingen
pi_150214476
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:01 schreef agter het volgende:
Het sluiten van BNW gaat meer druk op NWS geven. Gaan alle topics daarheen.
Zit NWS daar op te wachten?
Klinkt meer als het probleem verplaatsen, imo.
En dit.

Maar misschien heeft yvonne het bericht wel uit de verkeerde context getrokken. Dat zou ook nog kunnen natuurlijk.
Gino ♥
  maandag 2 maart 2015 @ 15:25:13 #81
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150215622
Het maakt natuurlijk wel weer een mooi complot.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 15:28:21 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_150215727
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:25 schreef ATuin-hek het volgende:
Het maakt natuurlijk wel weer een mooi complot.
8-)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:50:20 #83
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150261510
TIP: - Ik zag bij een ander forum op FOK deze topic-pointer staan:

"Voor rellen, trollen, schelden en het steeds maar uitlokken van een verdediging bij degene die een reactie post, wordt in dit topic vanaf heden niet meer gewaarschuwd, maar worden er streng notes uitgedeeld die tot een ban kunnen leiden. Kun je je niet gedragen of beheersen?
Klik dan gerust dit topic weg"

Ik weet dat het een illusie is maar zou mooi zijn als die op BNW ook gebruikt zou worden. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_150263774
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef Izzy73 het volgende:
TIP: - Ik zag bij een ander forum op FOK deze topic-pointer staan:

"Voor rellen, trollen, schelden en het steeds maar uitlokken van een verdediging bij degene die een reactie post, wordt in dit topic vanaf heden niet meer gewaarschuwd, maar worden er streng notes uitgedeeld die tot een ban kunnen leiden. Kun je je niet gedragen of beheersen?
Klik dan gerust dit topic weg"

Ik weet dat het een illusie is maar zou mooi zijn als die op BNW ook gebruikt zou worden. :)
Houd je er wel rekening mee dat mods misschien een andere definitie van trollen en uitlokken hebben?
pi_150284867
Lavenderr, ik zie dat je de titel van het Kris en Lisannetopic hebt gewijzigd, prima natuurlijk, maar kun je de OP unlocken please?

Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 15:57:10 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_150285478
quote:
5s.gif Op woensdag 4 maart 2015 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Lavenderr, ik zie dat je de titel van het Kris en Lisannetopic hebt gewijzigd, prima natuurlijk, maar kun je de OP unlocken please?

Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Als je met je hand op je hart belooft hem niet helemaal vol te plempen. Ben vorige week druk geweest met de boel op te schonen en proberen hem leesbaar te houden, ook voor mobiele lezers.
pi_150285696
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 15:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je met je hand op je hart belooft hem niet helemaal vol te plempen. Ben vorige week druk geweest met de boel op te schonen en proberen hem leesbaar te houden, ook voor mobiele lezers.
Ik heb hem juist in de afgelopen weken sterk uitgedund; dingen in spoilers gecombineerd en posts gelinkt in plaats van direct in de OP.

Zo alles onder spoilers staat het prima toch? Er valt ook niet meer zoveel 'vol te plempen' want veel nieuws lijkt er niet meer te komen.

Kort gezegd; die hand ligt er al.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 16:07:33 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_150285863
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb hem juist in de afgelopen weken sterk uitgedund; dingen in spoilers gecombineerd en posts gelinkt in plaats van direct in de OP.

Zo alles onder spoilers staat het prima toch? Er valt ook niet meer zoveel 'vol te plempen' want veel nieuws lijkt er niet meer te komen.

Kort gezegd; die hand ligt er al.
Ik heb de laatste update erbij gezet, dus als je weer echt meer nieuws hebt geef maar een gil.
pi_150310935
Lavenderr,
Zou jij de OP erin willen zetten?
Dank je wel.
BNW / Kris & Lisanne #178 - de val
Make my day!
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 12:47:44 #90
249559 crew  Lavenderr
pi_150311090
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:43 schreef agter het volgende:
Lavenderr,
Zou jij de OP erin willen zetten?
Dank je wel.
BNW / Kris & Lisanne #178 - de val
staat er
pi_150488504
Gaat weer lekker in Het ronde huis topic, dus omdat iemand zegt hoe het ervaren wordt (en lijkt me geen woord over gelogen), wordt er van alles weggepoetst alsof het niks is? Heeeeeel vreemd! Lijkt me dat wanneer er een nieuwe OP gemaakt wordt (met instemming van velen op aanvraag van ITeejer), het prima ontopic is!
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 09:45:23 #92
249559 crew  Lavenderr
pi_150488606
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:40 schreef liedetector het volgende:
Gaat weer lekker in Het ronde huis topic, dus omdat iemand zegt hoe het ervaren wordt (en lijkt me geen woord over gelogen), wordt er van alles weggepoetst alsof het niks is? Heeeeeel vreemd! Lijkt me dat wanneer er een nieuwe OP gemaakt wordt (met instemming van velen op aanvraag van ITeejer), het prima ontopic is!
Je hebt de laatste post gelezen?
Het is niet de bedoeling dat persoonlijke vetes op het topic besproken worden en gestook zit ook niemand op te wachten.
En dat gebeurt nu dus ja, dan gaat er tijdelijk een slotje op.
Heb maar geduld tot Iteejer er weer is en beslist hoe het verder gaat.
pi_150489083
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:45 schreef Lavenderr het volgende:
Je hebt de laatste post gelezen?
Het is niet de bedoeling dat persoonlijke vetes op het topic besproken worden en gestook zit ook niemand op te wachten.
En dat gebeurt nu dus ja, dan gaat er tijdelijk een slotje op.
Heb maar geduld tot Iteejer er weer is en beslist hoe het verder gaat.
Ik vind het gewoon opvallend dat wanneer jij iets als kritiek ervaart het meteen onder het kleed gepoetst moet worden.
pi_150489099
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:08 schreef liedetector het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon opvallend dat wanneer jij iets als kritiek ervaart het meteen onder het kleed gepoetst moet worden.
Je hebt 't wel tegen een Moderator he :')
(she/her)
pi_150489114
Hoi allen!
Zolang Fogel er weinig kan zijn, kom ik weer even invallen :)
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 10:11:00 #96
249559 crew  Lavenderr
pi_150489129
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:08 schreef liedetector het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon opvallend dat wanneer jij iets als kritiek ervaart het meteen onder het kleed gepoetst moet worden.
'en gestook zit ook niemand op te wachten'
pi_150489184
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:09 schreef Fylax het volgende:
Je hebt 't wel tegen een Moderator he :')
Nee hoor helemaal niet, vind het alleen opvallend en voelt als een soort censuur, gooi dan het topic dicht en laat gewoon nog even staan wat er stond tot ITeejer de beslissing neemt bv.

Er stond nl hele mooie info in over Dirk S. endat isnu allemaal weg,erg zonde
pi_150489221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:15 schreef liedetector het volgende:

[..]

Nee hoor helemaal niet, vind het alleen opvallend en voelt als een soort censuur, gooi dan het topic dicht en laat gewoon nog even staan wat er stond tot ITeejer de beslissing neemt bv.
Gooi het weer op censuur ja. :')

Blijkbaar hebben de BNW-mods regels afgesproken en zijn die niet nageleefd. Ik weet de details er niet van, maar je hoort je gewoon te houden aan de regels. :)
(she/her)
pi_150489256
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:16 schreef Fylax het volgende:
Blijkbaar hebben de BNW-mods regels afgesproken en zijn die niet nageleefd. Ik weet de details er niet van, maar je hoort je gewoon te houden aan de regels. :)
Ik mis vooral een post die inhoudelijk heel erg over het onderwerp ging omdat iemand met de persoon in kwestie gemailt heeft en de antwoorden op die mail postte.....Pleitte.
Erg on topic en totaal geen gekift
pi_150489282
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:18 schreef liedetector het volgende:

[..]

Ik mis vooral een post die inhoudelijk heel erg over het onderwerp ging omdat iemand met de persoon in kwestie gemailt heeft en de antwoorden op die mail postte.....Pleitte.
Erg on topic en totaal geen gekift
Je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden hoor. Ik ben geen Moderator ofzo, daarvoor moet je bij Lavenderr zijn. Ik vind het gewoon raar dat je het meteen op censuur gooit. Het sluiten van het topic is hun beslissing en dat moet je accepteren.
(she/her)
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 10:20:05 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_150489286
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:18 schreef liedetector het volgende:

[..]

Ik mis vooral een post die inhoudelijk heel erg over het onderwerp ging omdat iemand met de persoon in kwestie gemailt heeft en de antwoorden op die mail postte.....Pleitte.
Erg on topic en totaal geen gekift
Die post is op dringend verzoek van die poster weggehaald.
pi_150489303
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:19 schreef Fylax het volgende:
Het sluiten van het topic is hun beslissing en dat moet je accepteren.
Het sluiten prima, relevante post verwoorden omdat die persoon ook iets over moderator meld, erg jammer. Haal dan gewoon dat stukje over jezelf weg en laat de rest vande post staan...
pi_150489314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:20 schreef Lavenderr het volgende:
Die post is op dringend verzoek van die poster weggehaald.
Ahhhhh okay, het kwam op mij nogal vreemd over omdat het relevante info was
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 10:21:42 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_150489319
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:20 schreef liedetector het volgende:

[..]

Het sluiten prima, relevante post verwoorden omdat die persoon ook iets over moderator meld, erg jammer. Haal dan gewoon dat stukje over jezelf weg en laat de rest vande post staan...
Laatste keer : die post is weggehaald op dringend verzoek van die poster.
pi_150489334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
Laatste keer : die post is weggehaald op dringend verzoek van die poster.
En nu stoppen met dit gedram.
Daar reageerde ik al op en je doet nu net alsof je dat al 4x vermeld had.... NOT
pi_150489397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:22 schreef liedetector het volgende:

[..]

Daar reageerde ik al op en je doet nu net alsof je dat al 4x vermeld had.... NOT
Take a chill pill.
pi_150490986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:22 schreef liedetector het volgende:

[..]

Daar reageerde ik al op en je doet nu net alsof je dat al 4x vermeld had.... NOT
Twee keer... Maar wat is je probleem?
pi_150491419
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Twee keer... Maar wat is je probleem?
M'n probleem staat er 2x, en dat ze het de eerste keer vermelde reageerde ik daar meteen op, dus de tweede keer was niet eens nodig...
pi_150491928
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:03 schreef liedetector het volgende:

[..]

M'n probleem staat er 2x, en dat ze het de eerste keer vermelde reageerde ik daar meteen op, dus de tweede keer was niet eens nodig...
Dat heet crossposting.. Niks om je druk over te maken :P
  zaterdag 14 maart 2015 @ 22:48:53 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150648039
Ik dacht al: 'Wat een aanwezigheid van E_O ... en Jogy was toch al tijden niet meer blauw?'

De verklaring:
MED / Tijdelijk nieuwe oude mod op BNW

Welkom, for the time being.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_150648352
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 22:48 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht al: 'Wat een aanwezigheid van E_O ... en Jogy was toch al tijden niet meer blauw?'

De verklaring:
MED / Tijdelijk nieuwe oude mod op BNW

Welkom, for the time being.
Ik dacht Lav had 'n vakantie nodig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 14 maart 2015 @ 23:10:37 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_150648822
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 22:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik dacht Lav had 'n vakantie nodig.
Nou, nu je het zegt..
pi_150650130
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 23:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, nu je het zegt..
Ik zeg: Panama!
Ja doei.
  zondag 15 maart 2015 @ 00:04:12 #114
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150650305
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 22:48 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht al: 'Wat een aanwezigheid van E_O ... en Jogy was toch al tijden niet meer blauw?'

De verklaring:
MED / Tijdelijk nieuwe oude mod op BNW

Welkom, for the time being.
Dank. :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 15 maart 2015 @ 01:23:02 #115
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150652072
Ik ben topic opener in het deel van K&L, waarom kan ik niets toevoegen en verwijderen?
  zondag 15 maart 2015 @ 01:52:32 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150652367
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ben topic opener in het deel van K&L, waarom kan ik niets toevoegen en verwijderen?
Vergrendeld door een mod-edit. gebeurd automatisch, ik heb het opgeheven en je kan weer je gang gaan :)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150726842
Jogy? The fuck man?

Waarom zou je in hemelsnaam weer mod worden? En nog wel van dit slangennest.

Succes :D
pi_150791186
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die post is op dringend verzoek van die poster weggehaald.
dat klopt inderdaad.
  woensdag 18 maart 2015 @ 23:58:14 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150798368
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:48 schreef Stranger het volgende:
Jogy? The fuck man?

Waarom zou je in hemelsnaam weer mod worden? En nog wel van dit slangennest.

Succes :D
Ik was dronken toen ze het vroegen. ( En dank :P )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150822639
Jogy, ik wilde je niet dissen, maar het raakt de kern waar het bij HRH misgaat. Er is veel onvrede over het eenzijdig editen. Je bent op zich goed bezit, maar hou de balans in de gaten. Het is toch duidelijk dat een persoon in het bijzonder het hele topic aan het gijzelen is!
pi_150824241
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:42 schreef gerhardius het volgende:
Jogy, ik wilde je niet dissen, maar het raakt de kern waar het bij HRH misgaat. Er is veel onvrede over het eenzijdig editen. Je bent op zich goed bezit, maar hou de balans in de gaten. Het is toch duidelijk dat een persoon in het bijzonder het hele topic aan het gijzelen is!
Ik heb dat verwijt over eenzijdig editten vanuit beide kampen gezien. Ik heb de neiging om te denken dat dat gewoon niet aan de orde is. Het zou wel een poging kunnen zijn om de mod voor de eigen parochie te winnen, dus in feite juist partijdig te maken.
Als iedereen nou eens gewoon op zichzelf let en standpunten uitwisselt zonder in allerlei ruzies te belanden. Is dat nou echt zo moeilijk?
pi_150824585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb dat verwijt over eenzijdig editten vanuit beide kampen gezien. Ik heb de neiging om te denken dat dat gewoon niet aan de orde is. Het zou wel een poging kunnen zijn om de mod voor de eigen parochie te winnen, dus in feite juist partijdig te maken.
Als iedereen nou eens gewoon op zichzelf let en standpunten uitwisselt zonder in allerlei ruzies te belanden. Is dat nou echt zo moeilijk?
ik ben bang dat het zo langzamerhand onmogelijk is geworden. Het is ingewikkeld, ik heb meerdere pogingen gedaan om het topic te redden, maar steeds opnieuw rolt iedereen met elkaar over de grond. Ik heb meerdere keren geprobeerd life met elkaar aan tafel te gaan, ik heb tijd gestoken om te bemiddelen en om zaken te verduidelijken en samen te vatten. De dank die ik vanuit fok krijg is dat mij van alles verweten wordt. Op mij komt het over dat ene AOS maar zijn gang kan gaan, en dat anderen steeds minder ruimte krijgen.
Het topic is gewoonweg door AOS gekaapt. Jammer. Als Fok daar niets aan doet is het topic afgeschreven.
pi_150824657
Goed plan van Lavenderr om het topic maar weer eens te sluiten.
Wat mij betreft permanent. Jammer.
pi_150824866
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:39 schreef gerhardius het volgende:

[..]

ik ben bang dat het zo langzamerhand onmogelijk is geworden. Het is ingewikkeld, ik heb meerdere pogingen gedaan om het topic te redden, maar steeds opnieuw rolt iedereen met elkaar over de grond. Ik heb meerdere keren geprobeerd life met elkaar aan tafel te gaan, ik heb tijd gestoken om te bemiddelen en om zaken te verduidelijken en samen te vatten. De dank die ik vanuit fok krijg is dat mij van alles verweten wordt. Op mij komt het over dat ene AOS maar zijn gang kan gaan, en dat anderen steeds minder ruimte krijgen.
Het topic is gewoonweg door AOS gekaapt. Jammer. Als Fok daar niets aan doet is het topic afgeschreven.
Me dunkt dat juist het andere kamp (ook) veel ruimte heeft gekregen..
Ik denk eigenlijk niet dat er nog heel veel te zeggen is over het onderwerp. Jij wel?
pi_150824954
Er is de laatste tijd toch nog wel het een en ander naar boven gekomen, me dunkt..
pi_150825076
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Me dunkt dat juist het andere kamp (ook) veel ruimte heeft gekregen..
Ik denk eigenlijk niet dat er nog heel veel te zeggen is over het onderwerp. Jij wel?
ik begrijp dat Jogy koud in dit topic valt, maar hij edit in-between (ik neem aan terecht, dat kan ik niet beoordelen), maar hij laat de PA van AOS lopen. Hij zegt dat te moeten doen omdat hij er anders niet op zou kunnen reageren, maar dat lijkt me niet helemaal juist..
  donderdag 19 maart 2015 @ 23:09:17 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150831474
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:53 schreef gerhardius het volgende:

[..]

ik begrijp dat Jogy koud in dit topic valt, maar hij edit in-between (ik neem aan terecht, dat kan ik niet beoordelen), maar hij laat de PA van AOS lopen. Hij zegt dat te moeten doen omdat hij er anders niet op zou kunnen reageren, maar dat lijkt me niet helemaal juist..
Hoi Gerhardius, het was spijtig dat het zo moest lopen maar ik denk dat het topic uiteindelijk zijn koers heeft gelopen, misschien nog niet eens qua alle informatie die er te vergaren viel maar wel qua samenwerken tussen de verschillende werkgroepen. Niemand kon meer iets van iemand anders luchten of zien. Ja, er zaten schreeuwers tussen maar nogmaals, meerdere mensen ruzie, meerdere mensen schuld en ik heb wel wat achtergrond informatie gevraagd bij mijn collega's wat dat betreft. Mja, spijtig in ieder geval. Het was een pijlertje in BNW, één die ik niet zozeer op de voet heb gevolgd maar die wel jarenlang in de topiclijst voorkwam. Als een bank in een woonkamer die opeens verdwenen is :P. Geen idee of het slotje verder permanent is of wat dan ook, denk het wel maar misschien zit ik er helemaal naast. We zien wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150864886
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Hoi Gerhardius, het was spijtig dat het zo moest lopen maar ik denk dat het topic uiteindelijk zijn koers heeft gelopen, misschien nog niet eens qua alle informatie die er te vergaren viel maar wel qua samenwerken tussen de verschillende werkgroepen. Niemand kon meer iets van iemand anders luchten of zien. Ja, er zaten schreeuwers tussen maar nogmaals, meerdere mensen ruzie, meerdere mensen schuld en ik heb wel wat achtergrond informatie gevraagd bij mijn collega's wat dat betreft. Mja, spijtig in ieder geval. Het was een pijlertje in BNW, één die ik niet zozeer op de voet heb gevolgd maar die wel jarenlang in de topiclijst voorkwam. Als een bank in een woonkamer die opeens verdwenen is :P. Geen idee of het slotje verder permanent is of wat dan ook, denk het wel maar misschien zit ik er helemaal naast. We zien wel.
Het was een pijler in BNW... Het heeft mensen geinspireerd tot het schrijven van boeken, het heeft de pers gehaald. Dit alles kan zonder meer op het conto van Lavenderr worden toegeschreven.
Op een gegeven moment echter, is alles wel gezegd. Ik denk zelf dat dat punt was bereikt met het uitkomen van het boek van Gelderzaan..

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 20-03-2015 22:05:10 ]
  zaterdag 21 maart 2015 @ 04:05:44 #129
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150875150
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het was een pijler in BNW... Het heeft mensen geinspireerd tot het schrijven van boeken, het heeft de pers gehaald. Dit alles kan zonder meer op het conto van Lavenderr worden toegeschreven.
Op een gegeven moment echter, is alles wel gezegd. Ik denk zelf dat dat punt was bereikt met het uitkomen van het boek van Gelderzaan..
Mooi gezegd, ben ik helemaal mee eens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:31:32 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151060927
sorry voor aanmaken van het planecrash topic :) zag te laat dat er al een was aangemaakt en gesloten :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:54:12 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151061886
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:31 schreef theguyver het volgende:
sorry voor aanmaken van het planecrash topic :) zag te laat dat er al een was aangemaakt en gesloten :)
Geen probleem :). Maar inderdaad even wachten tot er echt iets BNW achtigs aan de hand is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151062177
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Geen probleem :). Maar inderdaad even wachten tot er echt iets BNW achtigs aan de hand is.
Ik neig anders wel naar een vliegtuig"ramp"hoax, zie ook de verschillende comments hier.

Heb zelfs een ban op NWS :') gekregen omdat ik het nieuws niet eens in twijfel mocht trekken, wat is dat voor waanzin? Moet je alles wat in het nieuws komt opeens voor waar aannemen en anders word je buitengesloten? :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:06:03 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151062285
quote:
12s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neig anders wel naar een vliegtuig"ramp"hoax, zie ook de verschillende comments hier.

Heb zelfs een ban op NWS :') gekregen omdat ik het nieuws niet eens in twijfel mocht trekken, wat is dat voor waanzin? Moet je alles wat in het nieuws komt opeens voor waar aannemen en anders word je buitengesloten? :r
Ik vat je 12.gif maar op dat je het lollig bedoelt. :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:10:19 #134
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151062401
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:31 schreef theguyver het volgende:
sorry voor aanmaken van het planecrash topic :) zag te laat dat er al een was aangemaakt en gesloten :)
Ik stem voor een BNW-topic over de crash :Y Ik vind de verdachtmakingen tegenover de co-piloot nogal voorbarig.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:10:58 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151062426
quote:
12s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neig anders wel naar een vliegtuig"ramp"hoax, zie ook de verschillende comments hier.

Heb zelfs een ban op NWS :') gekregen omdat ik het nieuws niet eens in twijfel mocht trekken, wat is dat voor waanzin? Moet je alles wat in het nieuws komt opeens voor waar aannemen en anders word je buitengesloten? :r
De mensen op dat forum laten veel te vaak zien dat ze geen flauw idee hebben waar ze over praten, laat staan dat ze simpele technische details snappen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151062701
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik vat je [ afbeelding ] maar op dat je het lollig bedoelt. :{.
Nee, is mijn standaard-PI. Ik bedoel het niet "lollig", waarom zou ik?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151062750
ja, posts als deze getuigen inderdaad van echt goed verstand:

quote:
Here is a link to Andreas Lubitz's FB page:

https://www.facebook.com/pages/Andreas-Lubitz/1565862750338783

with additions in German made by whom ? up to 2 hours ago...

Not so much to see for a world-traveler but then it depends on his security settings.
_O- :')
Ja doei.
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:22:58 #138
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_151062771
Wat een ellende.
pi_151062999
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
ja, posts als deze getuigen inderdaad van echt goed verstand:
_O- :')
Goed verstand of niet, maar de eerste BNW-theorieën zijn op die site al wel te vinden.
Niet alleen daar trouwens.
pi_151063767
quote:
12s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neig anders wel naar een vliegtuig"ramp"hoax, zie ook de verschillende comments hier.

Heb zelfs een ban op NWS :') gekregen omdat ik het nieuws niet eens in twijfel mocht trekken, wat is dat voor waanzin? Moet je alles wat in het nieuws komt opeens voor waar aannemen en anders word je buitengesloten? :r
Blijkbaar zijn veel mensen nog erg naïef met betrekking tot de media ondanks dat we hier veelvuldig voor gewaarschuwd zijn door deskundigen, films (die James Bond film waarin Daphne Dekkers een piepklein rolletje kreeg) en wat niet allemaal nog meer. Een hoop wat je via de media verneemt kan je aannemen maar je moet je altijd de vraag stellen of dat iets te verifiëren is. Zo niet, dan moet je de mogelijkheid open houden in bepaalde gevallen dat de journalisten zelf ook niet de waarheid te horen krijgen, of dat de journalisten zelf niet integer kunnen zijn. Dat laatste omdat het zwart op wit staat dat de CIA veel journalisten inzette voor spionnenwerk.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 26 maart 2015 @ 18:09:54 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151063991
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:31 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Goed verstand of niet, maar de eerste BNW-theorieën zijn op die site al wel te vinden.
Niet alleen daar trouwens.
Vast wel ik had het topic geopend met het idee het complot komt vanzelf, zoals met verschillende gebeurtenissen van de afgelopen jaren.

Maar goed, na 30 minuten na het eerste nieuws is er vaak al wel een complotachtig iets te vinden, de situatie met de piloot is in dit geval al zeer apart
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:08:58 #142
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151073861
Zou er een mod eens wat kunnen vegen in het topic Derde wereldoorlog#6 BNW / Derde Wereldoorlog #6
Wordt een beetje flauw van klimaat,co2 , global warming, chernobile , greenpeace gewauwel wat geen kant raakt met het topic -onderwerp. bijna 2 pagina's met offtopic post.
Alvast dank
There is only one religion
  Admin vrijdag 27 maart 2015 @ 00:18:58 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151079281
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef Dance99Vv het volgende:
Zou er een mod eens wat kunnen vegen in het topic Derde wereldoorlog#6 BNW / Derde Wereldoorlog #6
Wordt een beetje flauw van klimaat,co2 , global warming, chernobile , greenpeace gewauwel wat geen kant raakt met het topic -onderwerp. bijna 2 pagina's met offtopic post.
Alvast dank
Ik heb gepoetst
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151174208
Waarom is het vandaag geopende topic "Marianne Vaatstra" op verzoek in BNW geplaatst) gesloten?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  Moderator zondag 29 maart 2015 @ 22:40:31 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_151174624
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:30 schreef Lutalo het volgende:
Waarom is het vandaag geopende topic "Marianne Vaatstra" op verzoek in BNW geplaatst) gesloten?
Omdat het vonnis geveld is en er op dit moment niets nieuws meer over te zeggen valt en dan vervalt men in allerlei verdachtmakingen en dat is niet de bedoeling.
pi_151177135
Dit is subforum BNW, geen nieuws en achtergronden.
Er is genoeg over te zeggen, aan sommige reacties te zien, is er zoveel dat nooit gelezen en/of hoord is.
En dat geeft niet, dan kan ook niet allemaal, maar onthoud je dan van commentaar ipv de standaard opmerkingen. ( je in het algemeen bedoeld)
In die paar berichten die op het betr. topic gepost mochten worden, stond geen 1 verdachtmaking.
En zodra dat wel aan de orde is, zou dat ook wel eens heel terecht kunnen zijn.
Vlgs mij viel er na het vonnis van bijv. Lucia de Berk ook nog wat te vertellen.
Evenzo over Ernest Louwes.
Maar ik begrijp het wel hoor ;) echt wel. En als er hier niet over geschreven mag worden, ondanks dat het binnen de regels en etiquette valt, wordt er niet over geschreven. Punt. Basta.

Goh, postte ik eerder vandaag, niet wetend voor welke commotie mijn postings zouden zorgen:

‘Complotters’ en klokkenluiders kunnen het succes van hun bevindingen blijkbaar geheel afmeten aan de reacties daarop en die is recht-evenredig met de hoogte van de betrokken functies, de belangen van die criticasters, en de omvang of impact van de collusie.
;) :P


BTW: Doofpot wordt het door Maaike genoemd.
;-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lutalo op 29-03-2015 23:47:56 ]
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  maandag 30 maart 2015 @ 10:58:16 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151183551
Een Marianne Vaatstra topic in BNW roept alleen maar boze/heftige reacties op en tel daarbij op dat er inderdaad een veroordeling is die lijkt te kloppen is het beter om de zaak te laten rusten. Al is het alleen maar omdat de opgelopen gemoederen in het verleden een BNW topic niet ten goede zullen komen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151185620
Een veroordeling die lijkt te kloppen, je verwoordt het correct.
Aan wie lag het dat de gemoederen zo hoog opliepen?
En waarom? Waarom die boze/heftige reacties?
Dus als er een paar boos genoeg reageren, ongeacht of dat terecht is, gaat een topic op slot?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  maandag 30 maart 2015 @ 14:00:19 #149
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151188505
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef Lutalo het volgende:
Een veroordeling die lijkt te kloppen, je verwoordt het correct.
Aan wie lag het dat de gemoederen zo hoog opliepen?
En waarom? Waarom die boze/heftige reacties?
Dus als er een paar boos genoeg reageren, ongeacht of dat terecht is, gaat een topic op slot?
Dat laatste lijkt hier wel de regel te zijn ja. Zie bv. het Ronde-Huis-topic.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  maandag 30 maart 2015 @ 14:17:47 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151189074
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef Lutalo het volgende:
Een veroordeling die lijkt te kloppen, je verwoordt het correct.
Je zit in BNW hé :P, dan krijg je dat.

quote:
Aan wie lag het dat de gemoederen zo hoog opliepen?
En waarom? Waarom die boze/heftige reacties?
Dus als er een paar boos genoeg reageren, ongeacht of dat terecht is, gaat een topic op slot?
Het wel of niet toelaten van een topic is gebaseerd op veel meer factoren dan 'wordt er iemand boos of niet', in dit geval is die reden de doorslaggevende factor geweest alleen omdat de rest van de overwegingen achter bleven of ook negatief uitslaan. Potentiële waarde van nieuwe informatie, kans dat het daadwerkelijk meer zou opleveren dan er nu naar voren is gekomen (Je kan hoogstens oude al onderzochte informatie gaan herkauwen), geologische lokatie/hoeveel kans is er dat de familie Vaatstra wordt geconfronteerd met dit topic en de inhoud. (Die is redelijk aanwezig) en nog wat zaken die in het achterhoofd meespelen, alles bij elkaar heeft er dus in dit geval voor gezorgd dat het besluit is gevallen om een BNW Vaatstra topic niet toe te laten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator maandag 30 maart 2015 @ 14:18:08 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_151189084
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:00 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt hier wel de regel te zijn ja. Zie bv. het Ronde-Huis-topic.
Dat laatste klopt niet . Daar gaat het om users die niet met elkaar om kunnen gaan en hun onderlinge vetes daar uitvechten.
  maandag 30 maart 2015 @ 14:40:39 #152
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151189735
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat laatste klopt niet . Daar gaat het om users die niet met elkaar om kunnen gaan en hun onderlinge vetes daar uitvechten.
Ik denk dat Lutalo dat ook bedoelde.

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef Lutalo het volgende:
[...]
Dus als er een paar boos genoeg reageren, ongeacht of dat terecht is, gaat een topic op slot?
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  maandag 30 maart 2015 @ 14:53:26 #153
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151190089
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:40 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik denk dat Lutalo dat ook bedoelde.

[..]

Het is niet wanneer er 'een paar' boos genoeg reageren, in het hrh topic was het op dat moment en al tijden een heen en weer gepost van gekibbel, beschuldigingen en insinuaties waar de verdere uitdieping van het onderwerp achter bleef. Relatief zware moderatie zonder dat er iets voor terug kwam in de vorm van samenwerking.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151193302
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Je zit in BNW hé :P, dan krijg je dat.

[..]

Het wel of niet toelaten van een topic is gebaseerd op veel meer factoren dan 'wordt er iemand boos of niet', in dit geval is die reden de doorslaggevende factor geweest alleen omdat de rest van de overwegingen achter bleven of ook negatief uitslaan. Potentiële waarde van nieuwe informatie, kans dat het daadwerkelijk meer zou opleveren dan er nu naar voren is gekomen (Je kan hoogstens oude al onderzochte informatie gaan herkauwen), geologische lokatie/hoeveel kans is er dat de familie Vaatstra wordt geconfronteerd met dit topic en de inhoud. (Die is redelijk aanwezig) en nog wat zaken die in het achterhoofd meespelen, alles bij elkaar heeft er dus in dit geval voor gezorgd dat het besluit is gevallen om een BNW Vaatstra topic niet toe te laten.
Aan reacties te lezen is bij het grote publiek -oude- informatie niet bekend. Van -oude- informatie is soms maar de vraag of die onderzocht is.
De mogelijkheid dat familieleden geconfronteerd worden met dit topic kan idd aanwezig zijn. En sommige leden van die familie stellen het misschien wel op prijs dat de achtergrondinformatie, waar zij zelf ook bekend mee zijn, openlijk besproken kan worden.
Misschien is de mogelijkheid dat familieleden van getuigen (bijv. Isabella) geconfronteerd worden met dit topic, ook redelijk aanwezig. Dan wordt zij weer niet gehoord.

Maar goed, ik had al gezegd ( maar dat was geloof ik via pm) dat ik goed begrijp, dat niet getolereerd wordt dat een andere kant vh verhaal, vrijelijk hier te lezen en horen is.
Zelfs voor de achtergronden is op NWS geen plek ( tot gisteren dan)

quote:
nog wat zaken die in het achterhoofd meespelen
Duidelijk; ik snap het wel, echt wel.

quote:
Je zit in BNW hé :P, dan krijg je dat
.
Juist, en daarom had ik een verbod hier toch niet verwacht.
Maar de onderwerpen 'Holocaust ontkennen' ......en 'Marianne Vaatstra' zijn verboden.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  Moderator maandag 30 maart 2015 @ 16:39:04 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_151193782
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:27 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Aan reacties te lezen is bij het grote publiek -oude- informatie niet bekend. Van -oude- informatie is soms maar de vraag of die onderzocht is.
De mogelijkheid dat familieleden geconfronteerd worden met dit topic kan idd aanwezig zijn. En sommige leden van die familie stellen het misschien wel op prijs dat de achtergrondinformatie, waar zij zelf ook bekend mee zijn, openlijk besproken kan worden.
Misschien is de mogelijkheid dat familieleden van getuigen (bijv. Isabella) geconfronteerd worden met dit topic, ook redelijk aanwezig. Dan wordt zij weer niet gehoord.

Maar goed, ik had al gezegd ( maar dat was geloof ik via pm) dat ik goed begrijp, dat niet getolereerd wordt dat een andere kant vh verhaal, vrijelijk hier te lezen en horen is.
Zelfs voor de achtergronden is op NWS geen plek ( tot gisteren dan)

[..]

Duidelijk; ik snap het wel, echt wel.

[..]

.
Juist, en daarom had ik een verbod hier toch niet verwacht.
Maar de onderwerpen 'Holocaust ontkennen' ......en 'Marianne Vaatstra' zijn verboden.
Die vergelijking raakt kant noch wal en is op zijn minst dubieus.
pi_151194130
quote:
13s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die vergelijking raakt kant noch wal en is op zijn minst dubieus.
De vergelijking is de daadwerkelijke ongewenstheid van de twee onderwerpen. Inderdaad dubieus, maar dat is niet Lutalo's schuld, maar van degene die bepaalt dat beide onderwerpen taboe zijn in BNW.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 30 maart 2015 @ 16:49:14 #157
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151194193
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:27 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Aan reacties te lezen is bij het grote publiek -oude- informatie niet bekend. Van -oude- informatie is soms maar de vraag of die onderzocht is.
De mogelijkheid dat familieleden geconfronteerd worden met dit topic kan idd aanwezig zijn. En sommige leden van die familie stellen het misschien wel op prijs dat de achtergrondinformatie, waar zij zelf ook bekend mee zijn, openlijk besproken kan worden.
Misschien is de mogelijkheid dat familieleden van getuigen (bijv. Isabella) geconfronteerd worden met dit topic, ook redelijk aanwezig. Dan wordt zij weer niet gehoord.

Maar goed, ik had al gezegd ( maar dat was geloof ik via pm) dat ik goed begrijp, dat niet getolereerd wordt dat een andere kant vh verhaal, vrijelijk hier te lezen en horen is.
Zelfs voor de achtergronden is op NWS geen plek ( tot gisteren dan)

[..]

Duidelijk; ik snap het wel, echt wel.

[..]
Tof :)

.
quote:
Juist, en daarom had ik een verbod hier toch niet verwacht.
Maar de onderwerpen 'Holocaust ontkennen' ......en 'Marianne Vaatstra' zijn verboden.
So close ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151194496
quote:
13s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die vergelijking raakt kant noch wal en is op zijn minst dubieus.
Het topic is toch op slot? Hier op BNW mag het niet en op Nieuws en Achtergronden mag het als er nieuws is en dan eigenlijk het liefst alleen een krantenartikel waar iedereen het dan roerend mee eens is).
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  maandag 30 maart 2015 @ 17:12:26 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151195002
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:57 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Het topic is toch op slot? Hier op BNW mag het niet en op Nieuws en Achtergronden mag het als er nieuws is en dan eigenlijk het liefst alleen een krantenartikel waar iedereen het dan roerend mee eens is).
De vergelijking loopt (extreem) mank op het feit dat de holocaust een verboden onderwerp is omdat het strafbaar is bij de wet om het te ontkennen of te bagatelliseren en wij ons daar aan te houden hebben. En een BNW marianne Vaatstra topic is niet gewenst op basis van de voornoemde overwegingen.

Zo houden we wel vaker onderwerpen/topics buiten BNW die niet bij wet verboden zijn.

Anyway, topic is gesloten en blijft gesloten, daar komt het op neer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 30 maart 2015 @ 17:18:11 #160
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151195190
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:12 schreef jogy het volgende:

[..]

De vergelijking loopt (extreem) mank op het feit dat de holocaust een verboden onderwerp is omdat het strafbaar is bij de wet om het te ontkennen of te bagatelliseren en wij ons daar aan te houden hebben. En een BNW marianne Vaatstra topic is niet gewenst op basis van de voornoemde overwegingen.

Zo houden we wel vaker onderwerpen/topics buiten BNW die niet bij wet verboden zijn.

Anyway, topic is gesloten en blijft gesloten, daar komt het op neer.
Vind het trouwens belachelijk dat het strafbaar is om de holocaust te ontkennen. Ook het beledigen van de koning is strafbaar trouwens. Ook ridicilous natuurlijk (om in de woorden van Oltmans te spreken). Je kan trouwens beter de koningin beledigen dan de koning, want op de koning staat 5 jaar en de koningin maar 4 jaar. Dat vind ik dan wel weer terecht.... ;)
Feyenoord!
  maandag 30 maart 2015 @ 17:19:46 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151195247
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Vind het trouwens belachelijk dat het strafbaar is om de holocaust te ontkennen.
En die discussie gaan we hier niet aanzwengelen graag, dankuwel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:45:29 #162
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_151235677
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:19 schreef jogy het volgende:

[..]

En die discussie gaan we hier niet aanzwengelen graag, dankuwel.
Want waar is Feedback anders voor.

O wacht...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:49:24 #163
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_151235882
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Want waar is Feedback anders voor.

O wacht...
Voor discussie over de Nederlandse wetgeving?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:00:10 #164
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_151236373
Als je het ergens wil beargumenteren lijkt Feedback me daar de plek voor, ja.

Overigens vind ik het belachelijk om de holocaust te ontkennen, voor de duidelijkheid, maar vind ook dat je dat moet verdedigen met feiten en niet met een verbod.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:00:46 #165
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_151236403
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als je het ergens wil beargumenteren lijkt Feedback me daar de plek voor, ja.

Overigens vind ik het belachelijk om de holocaust te ontkennen, voor de duidelijkheid, maar vind ook dat je dat moet verdedigen met feiten en niet met een verbod.
Ik zou een briefje naar Rutte schrijven, Fok! kan vrij weinig aan de wet veranderen :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_151237913
Irrelevant, vuige hengelaar.

[ Bericht 94% gewijzigd door jogy op 31-03-2015 20:58:32 ]
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:01:53 #167
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151239293
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als je het ergens wil beargumenteren lijkt Feedback me daar de plek voor, ja.
Nee, dat is het niet. Vooral omdat het zo'n precair onderwerp is waar heel makkelijk strafbare feiten uit kunnen vloeien is het ook hier niet bespreekbaar. Stuur maar een boze brief naar de 2de kamer. Misschien kan je een 2/3de meerderheid overhalen om het op te heffen en dan mag je wild gaan wat mij betreft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 17:06:44 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151267952
Even een lange offtopic discussie verhuist. Hier verder en niet daar. In het bigpharma topic worden de posts over users en modjes vanaf nu verwijderd. U bent gewaarschuwd. Hier de discussie of geen discussie. Dank.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:
blijf me verbazen over hoe lambiekje in bescherming wordt genomen
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:14 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is, ik lees met verbazing wat sommige mods hier neerplempen.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat mag je in het feedback topic zetten...
:')
Of een mail schrijven
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:51 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ja leuk hè?
Als je vraagt om inhoudelijke discussie word je terechtgewezen, als je het negeert krijg je een aai over je bol.
Als je aandringt op discussie worden doodleuk posts gewist van hen die daar op aandringen, terwijl posts van hen die alle zaken frustreren, doodleuk blijven staan.

Hoeveel tijdelijke bans heeft Dramziekje al gehad? 10? 15? 20?

Het is me echt een raadsel hoe je dit als mod voor jezelf kunt verantwoorden.

Nog erger maakt dit:

[..]

[..]

... waarmee jogy ronduit bevestigt dat BNW draait om Lambiekje. Het is dus gewoon een schijnforum.
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met klagen in het feedbacktopic? Ben je ook iemand die gewoon overal wil zeiken waar het jou uit komt? Of doe je dat lekker zoals de rest in de WC?

Een mail schrijven zou een ander verhaal zijn maar dat zal ik je niet snel vragen, eigenlijk nooit niet want ik hoef je niet echt in mijn mailbox, nofi :{.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:56 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

There, there [ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:58 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Heel BNW is op veel vlakken (en users) een paradox, dat is het mooie eraan.
Alleen hebben sommigen dat niet meer in de gaten, omdat ze te druk bezig zijn met het verkondigen van hun eigen woord.
Narcisme speelt ook een grote rol hier de laatste tijd, te druk met hun eigen bevindingen om naar anderen te luisteren en te kijken.

Tis een grote soap c_/
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Met zulk soort overdrijvingen en verstoorde aannames pas je best in de samenzweringswereld :). Ik heb respect voor het uithoudingsvermogen van Lambiekje ja, dat maakt BNW niet zijn forum en als hij ooit mensen persoonlijk aanvalt en weet ik het wat voor regels overtreed die voor iedereen geld gaat hij er net zo makkelijk af als de rest . Zijn opvattingen daargelaten is hij een stuk beleefder tegen zijn mede-users dan jij dat bent. En je kan iemand niet bannen op basis van opvattingen als die toevallig niet passen in het wereldbeeld van de meerderheid, het kan wel maar dat zou best belachelijk zijn. Zolang zijn uitspraken niet racistisch zijn of wat dan ook dan is hij vrij om de mening te hebben, hoe belachelijk deze volgens jou ook zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:01 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Je gelooft het zelf?

Hij maakt artsen en wetenschappers als gehele groep stelselmatig uit voor fraudeurs en moordenaars.
Bovendien heeft hij niet eens de normale beleefdheid om iemands serieuze vragen te beantwoorden.

Waar doe ík dat, of iets nog ergers?
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het feedback topic is niets meer dan een shoutbox waar je naar wordt doorverwezen door mods als jij, de manier waarop ke hier direct persoonlijk de aanval in gaat zegt genoeg over je instelling
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Zijn mede-users hé, hij schoffeert de rest van de medische wereld, het politieke bestel, de bankiers, piloten en vliegtuigmaatschappijen (en ik mis verder nog wel een aantal groepen waarschijnlijk) maar niet iemand hier persoonlijk. Ja, als je toevallig wetenschapper bent zal je het niet leuk vinden nee maar het is niet persoonlijk. Als ik afgeef op de stadswacht en dat ik vind dat het een stel over het paard getilde wajongers zijn en een mede-user is toevallig een stadswacht is het nog steeds niet persoonlijk, je kan het wel persoonlijk opvatten natuurlijk maar dat is een ander verhaal.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:05 schreef schommelstoel het volgende:
And once again... Wellus/Niettus ect ect ect..
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Je krijgt wat je geeft natuurlijk. Dat is niet meer dan een reflex aan mijn kant :).
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat ook.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat ik inhoudelijk een keer of tien, twintig zoveel bijdraag dan jij.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:07 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit is grotendeels het probleem ook, sommigen zijn niet instaat om een discussie te voeren zonder dat die gene zich aangesproken voelen bij het minste of geringste.

(ja ik meng mij zomaar even in deze discussie, aangezien het tegenwoordig meer over randzaken gaat dan over de onderwerpen die in de TT staan)
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:07 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

"Alle wetenschappers zijn fraudeurs en moordenaars!"

"Hé, ík ben wetenschapper!"

"Ja maar het is niet persoonlijk!"

"Ah nee, dán is alles weer goed hoor! Ga gerust door met waar je gebleven bent!"
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het grappige is dat de mensen die de discussie inhoudelijk willen voeren worden afgestraft, de troll niet. Dat is het hele punt van discussie. Ik leg het je maar even uit want dit kwartje viel blijkbaar niet
quote:
3s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:10 schreef Re het volgende:
joh ik ben ook wetenschapper en wat lambiekje ook probeert te zeggen over de wetenschap absorbeer ik als een repellant ... niet dus
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat doet niets af aan je toontje dus dat boeit me verder niet heel veel.
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:13 schreef Re het volgende:

[..]

19x daarvan is ageren tegen lambiekje... niet echt nuttige bijdragen
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan kweek je maar een teflon laagje zodat het van je af glijd. Wees blij met iemand die de discussie niet volledig aangaat, die lul je makkelijk onder tafel en mag de lezer uitmaken wat die er van vind. Beter dat dan iemand die een gevaarlijke mening heeft en het op een manier uitlegt die voor de leek heel overtuigend klinkt.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat het je niet boeit was al duidelijk, je kan niet tegen inhoudelijk kritiek en begint dan op de man te spelen.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:14 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dank voor de uitleg, maar ook deze (1)houding komt steeds vaker voor.
Users die aannames maken over/richting andere gebruikers.

Dat is iets dat een discussie kan kapot maken, aannames maken de je niet hard kan maken, helemaal als het gaat over hoe users A denkt te weten hoe user B dingen opvat of over denkt.

Geen persoonlijke aanval richting jou toe Piet, maar je gaf even het voorzetje ;)
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Iets met splinters en balkjes :).
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

de klacht is duidelijk, en van meerderen, de mensen die de discussie keer op keer op inhoud willen voeren worden afgestraft, de troll niet.
Als je daar wat van zegt beginnen de modjes op de man te spelen
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een onhoudsloze gemeenplaats.

Duidelijk dat het geen zin heeft om de discussie voort te zetten
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Doe niet zo verongelijkt joh. Als je na al die jaren nog niet weet hoe bepaalde users zijn dan is dat jouw probleem. En misschien moet je de definitie troll ook eens opzoeken want die klopt niet helemaal blijkbaar.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

QED
En weer speel je op de man en doe je niets met de breed gedragen klacht
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik speel niets op de man, ik spreek je aan op de posts die je hier aanvoert en verder niets. En daarbij zijn de schreeuwers niet de enige mensen die de posts van lambiekje lezen (en daar luid op ageren) maar is er ook nog een stille meerderheid die zijn posts graag lezen maar die hoor je niet. En ik ga geen users hier weren omdat er een tweetal mensen zijn die dat eisen omdat hij zogenaamd zou trollen.
quote:
3s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:25 schreef Re het volgende:

[..]

joh dat valt toch allemaal wel mee, ik heb ook vaak genoeg geprobeerd een discussie te voeren maar men focust en hakt liever op die jongen zelf, liefst in groepsverband... de willingness to disucss is er gewoon niet echt hoor, of meestal wordt alles gelijk geridiculiseerd

Wel ben ik het met je eens dat er over BigPharma best nuttig en met zinnigheid over de misstanden kan worden gesproken, maar niet hier in BNW blijkbaar
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 17:13:44 #169
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151268079
.SP. Worteltjestaart, A Tuin-Hek en ik ( en nog een paar anderen users) zijn onafhankelijk van elkaar van mening dat de mensen die de discussie op big pharma inhoudelijk willen voeren worden afgestraft, en dat de troll lambiekje die niets verder doet dan schelden en sleur en pleur posts plaatsen de hand boven het hoofd wordt gehouden.

Ga je wat met die klacht doen, ja of nee?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 1 april 2015 @ 17:19:08 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151268177
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:06 schreef jogy het volgende:
Even een lange offtopic discussie verhuist. Hier verder en niet daar. In het bigpharma topic worden de posts over users en modjes vanaf nu verwijderd. U bent gewaarschuwd. Hier de discussie of geen discussie. Dank.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Waarom heb je zoveel respect voor de posts van Lambiekje? Het is de user de in de loop van de jaren de grootste berg bagger heeft gepost in dit forum. En dan heb ik het over aantoonbare, onvermijdelijke bagger. Artikelen bijvoorbeeld niet goed lezen, en daar een heel relaas over schrijven wat 180 graden op de daadwerkelijke inhoud van het artikel staat. Geen enkel besef hebben van onderliggende mechanismen waar hij zeer sterke en lasterlijke claims over doet, en geen enkele belangstelling tonen dit te leren. Etc etc. Is het dan puur de kwantiteit die je belangrijk vind, met geen enkel oog voor kwaliteit?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151268250
Het schiet meer op om bronnen (door wie dan ook gepost) an sich te ontkrachten en te laten zien dat het al dan niet niet waar is of genuanceerd moet worden zónder Lambiekje daar bij te betrekken. Het zijn de eindeloze posts over 'kom dan met antwoord/reactie' die vooral heel vervelend zijn en nergens heen leiden. Gebruik dan zijn posts als ingang voor een discussie met elkaar zonder hem, ontkracht het zodat een voorbijganger zich vervolgens zelf een mening kan vormen, maar geef het eeuwige om verklaringen en nuanceringen vragen op. Hij post dingen, jullie ontkrachten ze en bediscussieren ze met wie aan die discussie mee wil doen. Als hij daar niet aan mee wil doen dan is dat zijn goed recht, ookal is het wat scheef op een discussieforum, maargoed, niemand kan hem dwingen te reageren. Dus spendeer dan je tijd aan het ontkrachten van de bronnen an sich zonder zijn bijdrage, want die ga je toch niet krijgen, en dat weet iedereen die maar blijft hakken op hem.
Ja doei.
pi_151268346
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:06 schreef jogy het volgende:
Even een lange offtopic discussie verhuist. Hier verder en niet daar. In het bigpharma topic worden de posts over users en modjes vanaf nu verwijderd. U bent gewaarschuwd. Hier de discussie of geen discussie. Dank.

[..]
Wat een farce, relevante vragen worden belachelijk gemaakt door onkundige mods en onrelevant gevaarlijk gereutel wordt als nuttige bijdrage beoordeelt.
  woensdag 1 april 2015 @ 17:31:22 #173
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151268451
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Het schiet meer op om bronnen (door wie dan ook gepost) an sich te ontkrachten en te laten zien dat het al dan niet niet waar is of genuanceerd moet worden zónder Lambiekje daar bij te betrekken. Het zijn de eindeloze posts over 'kom dan met antwoord/reactie' die vooral heel vervelend zijn en nergens heen leiden. Gebruik dan zijn posts als ingang voor een discussie met elkaar zonder hem, ontkracht het zodat een voorbijganger zich vervolgens zelf een mening kan vormen, maar geef het eeuwige om verklaringen en nuanceringen vragen op. Hij post dingen, jullie ontkrachten ze en bediscussieren ze met wie aan die discussie mee wil doen. Als hij daar niet aan mee wil doen dan is dat zijn goed recht, ookal is het wat scheef op een discussieforum, maargoed, niemand kan hem dwingen te reageren. Dus spendeer dan je tijd aan het ontkrachten van de bronnen an sich zonder zijn bijdrage, want die ga je toch niet krijgen, en dat weet iedereen die maar blijft hakken op hem.
Dat is wel waar het op neer komt inderdaad. Pak de bronnen op hun fouten, dat werk honderd keer beter dan de poster proberen te pakken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151268569
quote:
17s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is wel waar het op neer komt inderdaad. Pak de bronnen op hun fouten, dat werk honderd keer beter dan de poster proberen te pakken.
De bron is Lambiekje
  woensdag 1 april 2015 @ 17:52:32 #175
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151269031
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:27 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wat een farce, relevante vragen worden belachelijk gemaakt door onkundige mods en onrelevant gevaarlijk gereutel wordt als nuttige bijdrage beoordeelt.
doe eens een voorbeeld van je stelling over onkunde of nuttigheid
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 april 2015 @ 18:02:25 #176
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151269286
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:35 schreef .SP. het volgende:

[..]

De bron is Lambiekje
Nee. Dat zijn de sites die hij post. Hij valt op in zijn postings en ik zie hem (en andere opvallende users) als de FOK versies van Paul de Leeuw of Bert Visscher, je houdt van ze of je haat ze maar voor elke user die ze haat zijn er meerdere die van ze houden. En op basis van een mondige minderheid kan en wil ik geen zaak maken voor een eventuele ban en ook al wil ik dat wel dan wordt ik terecht uitgelachen door de FA's.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 18:13:28 #177
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151269541
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
.SP. Worteltjestaart, A Tuin-Hek en ik ( en nog een paar anderen users) zijn onafhankelijk van elkaar van mening dat de mensen die de discussie op big pharma inhoudelijk willen voeren worden afgestraft, en dat de troll lambiekje die niets verder doet dan schelden en sleur en pleur posts plaatsen de hand boven het hoofd wordt gehouden.

Ga je wat met die klacht doen, ja of nee?
Lambiekje is de enige die ervoor zorgt dat er gediscussierd word in dat topic. Kijk eerst eens naar je eigen gedrag.
Feyenoord!
  woensdag 1 april 2015 @ 18:14:51 #178
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151269581
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:27 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wat een farce, relevante vragen worden belachelijk gemaakt door onkundige mods en onrelevant gevaarlijk gereutel wordt als nuttige bijdrage beoordeelt.
Gevaarlijk gereutel? Tja als je een kritische blik gevaarlijk vind.
Feyenoord!
  woensdag 1 april 2015 @ 18:15:51 #179
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151269614
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee. Dat zijn de sites die hij post. Hij valt op in zijn postings en ik zie hem (en andere opvallende users) als de FOK versies van Paul de Leeuw of Bert Visscher, je houdt van ze of je haat ze maar voor elke user die ze haat zijn er meerdere die van ze houden. En op basis van een mondige minderheid kan en wil ik geen zaak maken voor een eventuele ban en ook al wil ik dat wel dan wordt ik terecht uitgelachen door de FA's.
^O^
Feyenoord!
  woensdag 1 april 2015 @ 18:21:39 #180
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151269780
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
.SP. Worteltjestaart, A Tuin-Hek en ik ( en nog een paar anderen users) zijn onafhankelijk van elkaar van mening dat de mensen die de discussie op big pharma inhoudelijk willen voeren worden afgestraft, en dat de troll lambiekje die niets verder doet dan schelden en sleur en pleur posts plaatsen de hand boven het hoofd wordt gehouden.

Ga je wat met die klacht doen, ja of nee?
Dus je wil een gematigde discussie voeren over de goede en slechte kanten van de farmaceutische industrie maar lambiekje staat jullie in de weg? Is dat het? Even voor mijn beeldvorming dan, hoe gaat zo'n discussie eruit zien als de typische BNW bronnen geweerd worden? Waar kan de BNW versie van de discussie gevoerd worden als het niet in BNW kan?

Ik blijf erbij dat ik liever een onnozel moedertje hier heb lezen in het bigpharma topic waar jij en je medestanders hem met de feiten om de oren slaan dan dat ze op èèn van de sites terecht komt waar een weerwoord niet gewenst is. Een cruciaal onderdeel daarvan is dat beide partijen welkom zijn om hun input te geven zolang dit niet te persoonlijk wordt. Op een site als niburu zouden jij en je medestanders allang verbannen zijn en omgekeerd is dat het geval voor lambiekje op een serieuze wetenschappelijk gebaseerde site. Hier zijn beide kanten welkom en wint de meest inhoudelijk correcte user. Als men dan gaat klagen over een user die er, toegegeven, een wat aparte manier van discussiëren op nahoudt en daar op doorgaat tot in den treure dan pas ontspoort het topic en wordt het oninteressant voor de informatievergarende lezer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 18:28:35 #181
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151269975
Beantwoord de vraag gewoon, ja of nee
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 1 april 2015 @ 18:31:26 #182
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151270075
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee. Dat zijn de sites die hij post. Hij valt op in zijn postings en ik zie hem (en andere opvallende users) als de FOK versies van Paul de Leeuw of Bert Visscher, je houdt van ze of je haat ze maar voor elke user die ze haat zijn er meerdere die van ze houden. En op basis van een mondige minderheid kan en wil ik geen zaak maken voor een eventuele ban en ook al wil ik dat wel dan wordt ik terecht uitgelachen door de FA's.
Paul de Leeuw em Bert Visscher zijn intelligente mensen die inhoudelijk wat te melden hebben. Het enige wat trolletje biek doet is sleur en pleur posten en schelden.
Hij draagt niets bij.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 1 april 2015 @ 18:35:09 #183
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151270215
Hij heeft een mening en baseert dat op (foutieve) bronnen. Zolang hij niet tegen de policy ingaat lijkt me daar weinig mis mee.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 april 2015 @ 18:36:31 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151270270
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Beantwoord de vraag gewoon, ja of nee
Nee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 18:42:44 #185
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151270511
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:35 schreef Re het volgende:
Hij heeft een mening en baseert dat op (foutieve) bronnen. Zolang hij niet tegen de policy ingaat lijkt me daar weinig mis mee.
Nope, dat heeft hij niet
Hij spreekt zichzelf continue tegen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 1 april 2015 @ 18:49:39 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151270773
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nope, dat heeft hij niet
Hij spreekt zichzelf continue tegen.
dan wijzen wij hem daarop en laten de gemeenschap weten wat wij daar van vinden.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 april 2015 @ 18:51:49 #187
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151270853
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nope, dat heeft hij niet
Hij spreekt zichzelf continue tegen.
Des te makkelijker om het te ontkrachten zonder te vervallen in persoonlijk gehannes. Hij moet zelf lekker weten waar hij zijn kat heen brengt, ook al is het naar een holistische dieren spiritualist in de Andesgebergte.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 01-04-2015 21:35:19 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 18:59:00 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151271097
En het volgende zeg ik niet om jullie weg te jagen want dat zou serieus zonde zijn maar is er geen topic in W&T over de farmaceutische industrie waar jullie een gematigde en inhoudelijke discussie kunnen houden zonder de BNW insteek? Daar wordt de gemiddelde BNW insteek gewoon geweerd. Net als dat in NWS de BNW insteek hard wordt afgestraft, en terecht natuurlijk. Verschillende fora voor verschillende inzichten. Een koeientopic in F&F heeft een heel andere insteek dan een koeientopic in CUL.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151271573
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef jogy het volgende:
En het volgende zeg ik niet om jullie weg te jagen want dat zou serieus zonde zijn maar is er geen topic in W&T over de farmaceutische industrie waar jullie een gematigde en inhoudelijke discussie kunnen houden zonder de BNW insteek? Daar wordt de gemiddelde BNW insteek gewoon geweerd. Net als dat in NWS de BNW insteek hard wordt afgestraft, en terecht natuurlijk. Verschillende fora voor verschillende inzichten. Een koeientopic in F&F heeft een heel andere insteek dan een koeientopic in CUL.
Het idee is toch juist dat het interessant is om een onderwerp van twee zijden te belichten en te bespreken?
pi_151271608
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
.SP. Worteltjestaart, A Tuin-Hek en ik ( en nog een paar anderen users) zijn onafhankelijk van elkaar van mening dat de mensen die de discussie op big pharma inhoudelijk willen voeren worden afgestraft, en dat de troll lambiekje die niets verder doet dan schelden en sleur en pleur posts plaatsen de hand boven het hoofd wordt gehouden.

Ga je wat met die klacht doen, ja of nee?
Dat trollen aangepakt moet worden ben ik het helemaal mee eens daarom vind ik het goed dat jij en je groep aangesproken worden

Blijf je verder net zo lang posten tot de Mod zijn excuses aanbied? Of is het deze keer niet nodig ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 1 april 2015 @ 19:23:39 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151272027
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Het idee is toch juist dat het interessant is om een onderwerp van twee zijden te belichten en te bespreken?
Zeker! Daarom suggereer ik zeker niet dat ze oprotten en ergens anders gaan spelen, wie moet het bigpharma topic dan van feiten voorzien? Maar één van de klachten was juist dat ze het niet inhoudelijk en redelijk konden bediscussiëren hier omdat de BNW insteek de discussie verstoorde maar het is hier BNW dus die insteek hoort er bij, is zelfs essentieel. Het enige wat ik zei is dat eenzelfde onderwerp op meerdere plekken bediscussieerd kan worden maar toch een heel andere kant op kan gaan omdat het in een ander forum staat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 19:33:48 #192
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_151272441
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus je wil een gematigde discussie voeren over de goede en slechte kanten van de farmaceutische industrie maar lambiekje staat jullie in de weg? Is dat het? Even voor mijn beeldvorming dan, hoe gaat zo'n discussie eruit zien als de typische BNW bronnen geweerd worden? Waar kan de BNW versie van de discussie gevoerd worden als het niet in BNW kan?

Ik blijf erbij dat ik liever een onnozel moedertje hier heb lezen in het bigpharma topic waar jij en je medestanders hem met de feiten om de oren slaan dan dat ze op èèn van de sites terecht komt waar een weerwoord niet gewenst is. Een cruciaal onderdeel daarvan is dat beide partijen welkom zijn om hun input te geven zolang dit niet te persoonlijk wordt. Op een site als niburu zouden jij en je medestanders allang verbannen zijn en omgekeerd is dat het geval voor lambiekje op een serieuze wetenschappelijk gebaseerde site. Hier zijn beide kanten welkom en wint de meest inhoudelijk correcte user. Als men dan gaat klagen over een user die er, toegegeven, een wat aparte manier van discussiëren op nahoudt en daar op doorgaat tot in den treure dan pas ontspoort het topic en wordt het oninteressant voor de informatievergarende lezer.
Er is vrij veel onderzoek dat dat soort informatie averechts werkt, en dat het ontkrachten van onzin op de lange termijn vooral als effect heeft dat mensen meer in de onzin geloven.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 1 april 2015 @ 19:34:40 #193
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151272485
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
.SP. Worteltjestaart, A Tuin-Hek en ik ( en nog een paar anderen users) zijn onafhankelijk van elkaar van mening dat de mensen die de discussie op big pharma inhoudelijk willen voeren worden afgestraft, en dat de troll lambiekje die niets verder doet dan schelden en sleur en pleur posts plaatsen de hand boven het hoofd wordt gehouden.

Ga je wat met die klacht doen, ja of nee?
Ik zie hem nu pas, maar hier wil ik me nog van distantieren. Dat is niet wat ik hier over geschreven heb, en niet mijn mening.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 1 april 2015 @ 19:41:47 #194
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151272800
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:33 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Er is vrij veel onderzoek dat dat soort informatie averechts werkt, en dat het ontkrachten van onzin op de lange termijn vooral als effect heeft dat mensen meer in de onzin geloven.
Dus een niburu achtige omgeving waar een weerwoord geheel niet gewenst is en dus niet voorkomt is minder erg dan een topic waar het hele vaccin veroorzaakt autisme gedoe als onderwerp voorbij komt en stelselmatig ontkracht wordt?(Het liefst zonder geschreeuw -O- ) En wat is lange termijn in deze overigens? En hoe werkt het in op de kortstondig nieuwsgierige? Niet op de al gelovende want overtuigde mensen krijg je nou eenmaal extreem moeilijk van hun overtuiging af, dat is een feit waar we zeker op FOK! dagelijks mee moeten leven want daar hoeft enige nuance niet perse aanwezig te zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 19:51:20 #195
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151273156
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik zie hem nu pas, maar hier wil ik me nog van distantieren. Dat is niet wat ik hier over geschreven heb, en niet mijn mening.
Tof dat je het nog even expliciet erbij zegt trouwens :).

En op je voorgaande post ingaand is het nog niet eens expliciet of alleen lambiekje en ook niet zijn postings an sich maar wel dat hij door de jaren heen één van de echte die-hard BNW posters is gebleven.

Even ongeacht wat zijn opvattingen zijn en wat de meerderheid er van vindt zou ik het bijvoorbeeld geen 10 jaar uithouden op een plek waar de meerderheid het onzin vind en er ook tegen in gaat en het zelfs bewijst. Dus ja, ik heb respect voor zijn queeste, ongeacht of ik het er mee eens ben.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 19:55:03 #196
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_151273278
quote:
11s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus een niburu achtige omgeving waar een weerwoord geheel niet gewenst is en dus niet voorkomt is minder erg dan een topic waar het hele vaccin veroorzaakt autisme gedoe als onderwerp voorbij komt en stelselmatig ontkracht wordt?(Het liefst zonder geschreeuw -O- ) En wat is lange termijn in deze overigens? En hoe werkt het in op de kortstondig nieuwsgierige? Niet op de al gelovende want overtuigde mensen krijg je nou eenmaal extreem moeilijk van hun overtuiging af, dat is een feit waar we zeker op FOK! dagelijks mee moeten leven want daar hoeft enige nuance niet perse aanwezig te zijn.
Ik denk niet dat er vergeleken is tov onjuiste informatie.

Even uit mijn hoofd, als je interesse hebt kan ik wel de relevante literatuur zoeken wanneer ik meer tijd heb:

1 groep krijgt geen informatie
Andere groep krijgt ontkrachtte informatie, dus bv, men zegt dat de aarde plat is. Dat kan helemaal niet want blablabla, tevens zijn er beelden die laten zien dat de aarde rond is.

Week later vraag je al die mensen denk je dat de aarde rond of plat is? Die tweede groep is eerder geneigd / heeft meer mensen die denken dat de aarde plat is.

Heeft te maken met ons slecht geheugen. Dus iemand die niets weet en hier een bigpharma thread leest zal uiteindelijk vooral onthouden "er is iets met vaccinaties en autisme".
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 1 april 2015 @ 19:59:07 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151273440
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:55 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er vergeleken is tov onjuiste informatie.

Even uit mijn hoofd, als je interesse hebt kan ik wel de relevante literatuur zoeken wanneer ik meer tijd heb:

1 groep krijgt geen informatie
Andere groep krijgt ontkrachtte informatie, dus bv, men zegt dat de aarde plat is. Dat kan helemaal niet want blablabla, tevens zijn er beelden die laten zien dat de aarde rond is.

Week later vraag je al die mensen denk je dat de aarde rond of plat is? Die tweede groep is eerder geneigd / heeft meer mensen die denken dat de aarde plat is.

Heeft te maken met ons slecht geheugen. Dus iemand die niets weet en hier een bigpharma thread leest zal uiteindelijk vooral onthouden "er is iets met vaccinaties en autisme".
Ah oké. duidelijk :). Als je een keer de literatuur vind lees ik het graag trouwens want ik vind het machtig interessant, desnoods via een PM oid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 20:31:56 #198
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151274731
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Paul de Leeuw em Bert Visscher zijn intelligente mensen die inhoudelijk wat te melden hebben. Het enige wat trolletje biek doet is sleur en pleur posten en schelden.
Hij draagt niets bij.
Zo denk ik dan weer over jouw posts. :)
Feyenoord!
  woensdag 1 april 2015 @ 22:05:03 #199
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151278515
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef jogy het volgende:
En het volgende zeg ik niet om jullie weg te jagen want dat zou serieus zonde zijn maar is er geen topic in W&T over de farmaceutische industrie waar jullie een gematigde en inhoudelijke discussie kunnen houden zonder de BNW insteek? Daar wordt de gemiddelde BNW insteek gewoon geweerd. Net als dat in NWS de BNW insteek hard wordt afgestraft, en terecht natuurlijk. Verschillende fora voor verschillende inzichten. Een koeientopic in F&F heeft een heel andere insteek dan een koeientopic in CUL.
Pardon? De BNW insteek word TERECHT afgestrafd? Aparte uitspraak...
Feyenoord!
  woensdag 1 april 2015 @ 22:07:12 #200
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151278586
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:33 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Er is vrij veel onderzoek dat dat soort informatie averechts werkt, en dat het ontkrachten van onzin op de lange termijn vooral als effect heeft dat mensen meer in de onzin geloven.
Haha. Waarom doe je dan zo je best om toch te discussieren?
Feyenoord!
  woensdag 1 april 2015 @ 22:23:46 #201
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_151279323
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Haha. Waarom doe je dan zo je best om toch te discussieren?
Omdat ik betaald wordt door naturalnews :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 1 april 2015 @ 22:29:30 #202
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151279530
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:05 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Pardon? De BNW insteek word TERECHT afgestrafd? Aparte uitspraak...
FOK! is geen conspiracy website, het is een heel algemene website met een conspiracy onderdeel en dat maakt het inderdaad terecht dat de conspiracy kant blijft waar het hoort, in BNW. En neem het niet te persoonlijk op hoor, een CUL insteek in een katten topic van F&F wordt ook terecht afgestraft, het hoort er niet. Simpel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 22:29:52 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151279548
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Omdat ik betaald wordt door naturalnews :D
_O-!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 22:50:06 #204
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151280283
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:29 schreef jogy het volgende:

[..]

FOK! is geen conspiracy website, het is een heel algemene website met een conspiracy onderdeel en dat maakt het inderdaad terecht dat de conspiracy kant blijft waar het hoort, in BNW. En neem het niet te persoonlijk op hoor, een CUL insteek in een katten topic van F&F wordt ook terecht afgestraft, het hoort er niet. Simpel.
Je kunt toch niet zeggen dat wanneer mensen een bepaalde mening hebben die afwijkend is van de mainstream mening deze bij de uiting van deze mening terecht word afgestrafd?
Feyenoord!
  woensdag 1 april 2015 @ 22:57:45 #205
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151280506
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:50 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je kunt toch niet zeggen dat wanneer mensen een bepaalde mening hebben die afwijkend is van de mainstream mening deze bij de uiting van deze mening terecht word afgestraft?
Dat heb ik net gedaan. Doet verder niets af aan de BNW insteek zelf maar op zijn allerminst willen de meeste mensen niet geconfronteerd worden met een mogelijke samenzwering, ook al is het waar. En FOK is nou niet bepaald een openbare dienst, het is een website met regels en één van die regels is dat je postings in het daarvoor bestemde forum gemaakt worden. BNW is geen uitzondering daarop. Er is hier en daar wat uitvloei, AEX heeft hier en daar een BNW vleugje, POL en NWS doen ook wel eens mee en er zullen nog wel wat grijze gebieden zijn, BNW is voor de zaken waar nog geen of te weinig bewijs voor is om het uit het schimmige te trekken, dus daar moet je het mee doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 23:16:05 #206
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151281090
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat heb ik net gedaan. Doet verder niets af aan de BNW insteek zelf maar op zijn allerminst willen de meeste mensen niet geconfronteerd worden met een mogelijke samenzwering, ook al is het waar. En FOK is nou niet bepaald een openbare dienst, het is een website met regels en één van die regels is dat je postings in het daarvoor bestemde forum gemaakt worden. BNW is geen uitzondering daarop. Er is hier en daar wat uitvloei, AEX heeft hier en daar een BNW vleugje, POL en NWS doen ook wel eens mee en er zullen nog wel wat grijze gebieden zijn, BNW is voor de zaken waar nog geen of te weinig bewijs voor is om het uit het schimmige te trekken, dus daar moet je het mee doen.
Vind ik echt een hele aparte benadering. Als ik mijn mening verkondig in een NWS topic ga ik niet opeens mijn mening veranderen omdat je in NWS een mainstream mening hoort te hebben. BNW is trouwens niet alleen complotten. Het is veel meer dan dat, het is een wereldbeeld. Enorm wantrouwen tegen het huidige systeem. En er zullen veel meer mensen zijn die daar stukjes van hebben, bv alleen wantrouwen tegen overheden en die mening ook verkondigen in NWS.

En trouwens veel dingen die eerst in BNW werden besproken en gezien werden als complotten etc zijn tegenwoordig al zo bewezen dat ze helemaal geen complottheorie meer zijn.
Feyenoord!
  woensdag 1 april 2015 @ 23:18:24 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151281147
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:16 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Vind ik echt een hele aparte benadering. Als ik mijn mening verkondig in een NWS topic ga ik niet opeens mijn mening veranderen omdat je in NWS een mainstream mening hoort te hebben. BNW is trouwens niet alleen complotten. Het is veel meer dan dat, het is een wereldbeeld. Enorm wantrouwen tegen het huidige systeem. En er zullen veel meer mensen zijn die daar stukjes van hebben, bv alleen wantrouwen tegen overheden en die mening ook verkondigen in NWS.

En trouwens veel dingen die eerst in BNW werden besproken en gezien werden als complotten etc zijn tegenwoordig al zo bewezen dat ze helemaal geen complottheorie meer zijn.
Welke dingen zoal dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 1 april 2015 @ 23:23:30 #208
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151281292
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:16 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Vind ik echt een hele aparte benadering. Als ik mijn mening verkondig in een NWS topic ga ik niet opeens mijn mening veranderen omdat je in NWS een mainstream mening hoort te hebben. BNW is trouwens niet alleen complotten. Het is veel meer dan dat, het is een wereldbeeld. Enorm wantrouwen tegen het huidige systeem. En er zullen veel meer mensen zijn die daar stukjes van hebben, bv alleen wantrouwen tegen overheden en die mening ook verkondigen in NWS.

En trouwens veel dingen die eerst in BNW werden besproken en gezien werden als complotten etc zijn tegenwoordig al zo bewezen dat ze helemaal geen complottheorie meer zijn.
Ik kan je niet tegenhouden om in NWS te verkondigen dat de Boston Bombing een hoax is maar je wordt eerst uitgelachen, dan weggehoond, daarna geëdit en als je maar lang genoeg doorgaat heb je opeens geen postrechten meer. Zo is het en zo zal het altijd zijn. En er is inderdaad een overlap met andere fora maar de echte hardcore zaken zal je nergens anders kwijt kunnen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 23:25:46 #209
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151281341
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welke dingen zoal dan?
Zo ongeveer het hele financiele stuk wat begon met documentaires als Money as Debt. Afluisterpraktijken van de NSA. Leugens van overheden om oorlogen te beginnen. Er komt ook steeds meer mainstream kritiek op bv vaccinatiebeleid. Er komt steeds meer bewijs voor chemtrails. En ga zo maar door.
Feyenoord!
  woensdag 1 april 2015 @ 23:25:49 #210
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151281343
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welke dingen zoal dan?
Afluisterpraktijken zijn redelijk mainstream geworden door Snowden. Alle openbaringen van Snowden waren redelijk BNW voor hij er mee kwam eigenlijk. Niet reptillians eten babies BNW maar BNW nonetheless.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 23:26:13 #211
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151281355
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik kan je niet tegenhouden om in NWS te verkondigen dat de Boston Bombing een hoax is maar je wordt eerst uitgelachen, dan weggehoond, daarna geëdit en als je maar lang genoeg doorgaat heb je opeens geen postrechten meer. Zo is het en zo zal het altijd zijn. En er is inderdaad een overlap met andere fora maar de echte hardcore zaken zal je nergens anders kwijt kunnen.
Klinkt als BNW

[ Bericht 0% gewijzigd door Izzy73 op 01-04-2015 23:39:29 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 1 april 2015 @ 23:27:04 #212
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151281383
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik kan je niet tegenhouden om in NWS te verkondigen dat de Boston Bombing een hoax is maar je wordt eerst uitgelachen, dan weggehoond, daarna geëdit en als je maar lang genoeg doorgaat heb je opeens geen postrechten meer. Zo is het en zo zal het altijd zijn. En er is inderdaad een overlap met andere fora maar de echte hardcore zaken zal je nergens anders kwijt kunnen.
Ik hou me niet bezig met zulke kleine complotten. Dat is maar 1 ding. Er zijn zoveel meer meningen over zoveel meer zaken.
Feyenoord!
  woensdag 1 april 2015 @ 23:28:34 #213
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151281426
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zo ongeveer het hele financiele stuk wat begon met documentaires als Money as Debt. Afluisterpraktijken van de NSA. Leugens van overheden om oorlogen te beginnen.
Eens.

quote:
Er komt ook steeds meer mainstream kritiek op bv vaccinatiebeleid. Er komt steeds meer bewijs voor chemtrails. En ga zo maar door.
Wat Chemtrails betreft ben ik daar nog weinig van tegengekomen eerlijk en vaccinatiebeleid stuit wel op weerstand maar dan is het onderwerp dat mensen bang zijn voor die dingen, niet dat ze daadwerkelijk slecht voor je zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 23:31:04 #214
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151281513
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens.

[..]

Wat Chemtrails betreft ben ik daar nog weinig van tegengekomen eerlijk en vaccinatiebeleid stuit wel op weerstand maar dan is het onderwerp dat mensen bang zijn voor die dingen, niet dat ze daadwerkelijk slecht voor je zijn.
Kijk dit maar eens dan:

http://www.earth-matters.(...)breid-besproken.html
Feyenoord!
  woensdag 1 april 2015 @ 23:59:32 #215
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151282411
quote:
Earth-matters is niet bepaald een mainstream bron, daar bedoel ik dus nrc,nu,telegraaf ( ;( ), NOS en dergelijke mee. Maar dat terzijde.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 2 april 2015 @ 00:02:20 #216
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151282507
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:26 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Klinkt als BNW
Eikelgedrag wordt overal bestraft, dat heeft niets met je mening te maken verder. :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 2 april 2015 @ 00:03:11 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151282528
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zo ongeveer het hele financiele stuk wat begon met documentaires als Money as Debt. Afluisterpraktijken van de NSA. Leugens van overheden om oorlogen te beginnen. Er komt ook steeds meer mainstream kritiek op bv vaccinatiebeleid. Er komt steeds meer bewijs voor chemtrails. En ga zo maar door.
Over de afluister praktijken heb je nog enigszins een punt, maar over de rest totaal niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 2 april 2015 @ 00:11:41 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151282778
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Afluisterpraktijken zijn redelijk mainstream geworden door Snowden. Alle openbaringen van Snowden waren redelijk BNW voor hij er mee kwam eigenlijk. Niet reptillians eten babies BNW maar BNW nonetheless.
Vind ik zelf nog wel redelijk meevallen. Zaken als Echelon werden al jaren over gesproken, ook in de MSM.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 2 april 2015 @ 00:17:00 #219
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151282901
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vind ik zelf nog wel redelijk meevallen. Zaken als Echelon werden al jaren over gesproken, ook in de MSM.
Ja maar de omvang werd altijd gebagatelliseerd en bleek toch net zo ernstig te zijn als men had gevreesd, ook de internationale afluisterpraktijken waren, best schokkend, en grappig dat ook :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 2 april 2015 @ 00:19:04 #220
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151282965
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Earth-matters is niet bepaald een mainstream bron, daar bedoel ik dus nrc,nu,telegraaf ( ;( ), NOS en dergelijke mee. Maar dat terzijde.
Het is een toespraak bij de VN. Is dat niet mainstream genoeg voor je?
Feyenoord!
  donderdag 2 april 2015 @ 00:20:20 #221
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151282994
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Over de afluister praktijken heb je nog enigszins een punt, maar over de rest totaal niet.
Tja wat moet ik hier dan weer mee. edit: Rustig aan.

[ Bericht 16% gewijzigd door jogy op 02-04-2015 00:25:46 ]
Feyenoord!
  donderdag 2 april 2015 @ 00:21:52 #222
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151283026
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vind ik zelf nog wel redelijk meevallen. Zaken als Echelon werden al jaren over gesproken, ook in de MSM.
Net zoals er nu over chemtrails en Big Pharma word gesproken inderdaad. En nu zijn er nog steeds veel mensen die dan complotgekkies roepen over die onderwerpen. Alleen niet meer over de afluisteronderwerpen aangezien die nu feit zijn geworden in de mainstream.
Feyenoord!
  donderdag 2 april 2015 @ 00:22:21 #223
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151283031
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is een toespraak bij de VN. Is dat niet mainstream genoeg voor je?
Een lezing is niet meer dan dat, dat het in de VN komt is best stoer, daar niet van maar volgens mij kan je met een beetje moeite en wat bekendheid wel een lezing aanvragen en krijgen, het is niet dat het tot een stemming is gekomen of wat dan ook. Ik zal het filmpje nog wel eens kijken en misschien zit ik er totaal naast natuurlijk, had ik ook met je topic over die Nederlandse econoom :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 2 april 2015 @ 00:29:05 #224
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151283159
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Net zoals er nu over chemtrails en Big Pharma word gesproken inderdaad. En nu zijn er nog steeds veel mensen die dan complotgekkies roepen over die onderwerpen. Alleen niet meer over de afluisteronderwerpen aangezien die nu feit zijn geworden in de mainstream.
Het is inderdaad wel zo dat wanneer een BNW achtig onderwerp opeens bewezen wordt door welke openbaring dan ook dat de meeste mensen het 'altijd al geweten' hebben. Dat is mij ook wel opgevallen.doe je ook al niks aan. Menselijk gedrag is dan ook stom.

Anyway, dit is het feedbacktopic Voor een algemene samenzweringsdiscussie kan je beter in BNW / Algemeen Complotten-topic - Bespreek the BNW we live in... #3 terecht :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 2 april 2015 @ 00:40:47 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151283338
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Net zoals er nu over chemtrails en Big Pharma word gesproken inderdaad. En nu zijn er nog steeds veel mensen die dan complotgekkies roepen over die onderwerpen. Alleen niet meer over de afluisteronderwerpen aangezien die nu feit zijn geworden in de mainstream.
Praten over de mogelijkheden tot geoengineering wordt gelijkgesteld aan chemtrails zijn echt. Er is geen enkele reden om die stap gefundeerd te kunnen zetten, dat is het probleem.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151283588
nevermind
dus

[ Bericht 37% gewijzigd door overstekendekameel op 02-04-2015 01:07:44 ]
pi_151285154
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Net zoals er nu over chemtrails en Big Pharma word gesproken inderdaad. En nu zijn er nog steeds veel mensen die dan complotgekkies roepen over die onderwerpen. Alleen niet meer over de afluisteronderwerpen aangezien die nu feit zijn geworden in de mainstream.
Heb je al vaker aangetoond dat je onzin loopt te verkondigen wat dit betreft, afluisterpraktijken waren al ver voor dat Snowden bekend werd gewoon nieuws in de MSM. Je draait de boel weer eens om.

Misstanden in de medische wereld worden ook gewoon besproken in de MSM (recent nog met die naalden msm was hier eerder mee dan de zorgenaamde alternatieve media) en chemtrails ook maar die worden terecht afgedaan als onzin want dat is het ook gewoon.

De MSM zal nooit beweren dat vaccineren autisme veroorzaakt omdat die link domweg niet bestaat. Voor iedereen met een beetje kennis van de materie is dat ook wel duidelijk, behalve dan op zogenaamde alternatieve media die eigenlijk niks anders zijn dan (reclame) uithangborden voor homeopathische middelen en andere kwakzalverij maar goed kennis van de materie hebben ze daar ook niet.

Blijft toch bijzonder hoe de zogenaamde "waarheidszoekers" kritisch naar de MSM kijken maar die kritische houding onmiddelijk los laten bij de zogenaamde alternatieve media.

Dat Lambiekje vragen weigert te beantwoorden is inderdaad zijn goed recht, het is wel vervelend in een discussie. Waar ik me meer aan stoor is dat als weer eens 1 van zijn bronnen onderuit gehaald word (en dat is eigenlijk altijd), deze bron enkele weken later gewoon weer gebruikt word door Lambiekje.
  donderdag 2 april 2015 @ 11:17:14 #228
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151288409
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb je al vaker aangetoond dat je onzin loopt te verkondigen wat dit betreft, afluisterpraktijken waren al ver voor dat Snowden bekend werd gewoon nieuws in de MSM. Je draait de boel weer eens om.

Misstanden in de medische wereld worden ook gewoon besproken in de MSM (recent nog met die naalden msm was hier eerder mee dan de zorgenaamde alternatieve media) en chemtrails ook maar die worden terecht afgedaan als onzin want dat is het ook gewoon.

De MSM zal nooit beweren dat vaccineren autisme veroorzaakt omdat die link domweg niet bestaat. Voor iedereen met een beetje kennis van de materie is dat ook wel duidelijk, behalve dan op zogenaamde alternatieve media die eigenlijk niks anders zijn dan (reclame) uithangborden voor homeopathische middelen en andere kwakzalverij maar goed kennis van de materie hebben ze daar ook niet.

Blijft toch bijzonder hoe de zogenaamde "waarheidszoekers" kritisch naar de MSM kijken maar die kritische houding onmiddelijk los laten bij de zogenaamde alternatieve media.

Dat Lambiekje vragen weigert te beantwoorden is inderdaad zijn goed recht, het is wel vervelend in een discussie. Waar ik me meer aan stoor is dat als weer eens 1 van zijn bronnen onderuit gehaald word (en dat is eigenlijk altijd), deze bron enkele weken later gewoon weer gebruikt word door Lambiekje.
Word er weer iets verkondigd wat ik al twee keer duidelijk heb laten zien niet te kloppen. Het is toch vermoeiend...Als er hier iemand onzin verkondigd ben jij het wel.
Feyenoord!
pi_151288466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Word er weer iets verkondigd wat ik al twee keer duidelijk heb laten zien niet te kloppen. Het is toch vermoeiend...
Ja heel vermoeied aangezien je niks hebt laten zien, je wilt maar blijven geloven(ja het is een geloof bij jou) dat de msm ergens geen aandacht aan besteed en ook al word je met de neus op de feiten gedrukt blijf je als een fundamentalist bij hoog en laag beweren dat het niet zo is.

Toon maar eens aan dat ik onzin verkondig, tot nu toe heb ik je met bronnen aan kunnen tonen dat je perceptie van de msm gewoon fout is.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2015 11:20:04 ]
  donderdag 2 april 2015 @ 11:23:00 #230
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151288563
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:20 schreef Chewie het volgende:
Dat Lambiekje vragen weigert te beantwoorden is inderdaad zijn goed recht, het is wel vervelend in een discussie. Waar ik me meer aan stoor is dat als weer eens 1 van zijn bronnen onderuit gehaald word (en dat is eigenlijk altijd), deze bron enkele weken later gewoon weer gebruikt word door Lambiekje.
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 2 april 2015 @ 11:24:29 #231
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151288600
Japie77, dit topic is bedoeld voor Feedback, niet voor ruzie maken met je mede-users. Dus vecht je onenigheid even ergens anders uit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 2 april 2015 @ 11:24:40 #232
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151288603
Geldt voor de rest ook natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151289725
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:24 schreef jogy het volgende:
Japie77, dit topic is bedoeld voor Feedback, niet voor ruzie maken met je mede-users. Dus vecht je onenigheid even ergens anders uit.
Nou ja zeg L is weg en dan gelijk zo.
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 2 april 2015 @ 12:06:20 #234
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151289745
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:05 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nou ja zeg L is weg en dan gelijk zo.
Ja ik schrik elke keer wanneer er weer een reactie in het feedbacktopic is, niet goed voor mijn bloeddruk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151289829
quote:
9s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja ik schrik elke keer wanneer er weer een reactie in het feedbacktopic is, niet goed voor mijn bloeddruk.
Ja sorry zal proberen hier weg te blijven.
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 2 april 2015 @ 12:26:42 #236
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151290322
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Word er weer iets verkondigd wat ik al twee keer duidelijk heb laten zien niet te kloppen. Het is toch vermoeiend...Als er hier iemand onzin verkondigd ben jij het wel.
Kan je daar in de desbetreffende topics verder op in gaan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 2 april 2015 @ 15:44:19 #237
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151296916
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja heel vermoeied aangezien je niks hebt laten zien, je wilt maar blijven geloven(ja het is een geloof bij jou) dat de msm ergens geen aandacht aan besteed en ook al word je met de neus op de feiten gedrukt blijf je als een fundamentalist bij hoog en laag beweren dat het niet zo is.

Toon maar eens aan dat ik onzin verkondig, tot nu toe heb ik je met bronnen aan kunnen tonen dat je perceptie van de msm gewoon fout is.
Dat kan je niet zo stellen , er was bij iedere complotter een tijd dat ze niet zagen hoe fout de msm was . Tot voor 4 jaar geleden zag ik het ook niet en kon ik het in mijn wildste fantasie niet voorstellen . Totdat jij het inziet is het voor jou niet waar maar voor een ander wel .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:49:58 #238
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151322085
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat kan je niet zo stellen , er was bij iedere complotter een tijd dat ze niet zagen hoe fout de msm was . Tot voor 4 jaar geleden zag ik het ook niet en kon ik het in mijn wildste fantasie niet voorstellen . Totdat jij het inziet is het voor jou niet waar maar voor een ander wel .
Precies.
Feyenoord!
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:19:13 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151328231
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat kan je niet zo stellen , er was bij iedere complotter een tijd dat ze niet zagen hoe fout de msm was . Tot voor 4 jaar geleden zag ik het ook niet en kon ik het in mijn wildste fantasie niet voorstellen . Totdat jij het inziet is het voor jou niet waar maar voor een ander wel .
Natuurlijk kan dat wel. Als iemand beweert dat de MSM ergens geen aandacht aan besteed, en iemand komt op de proppen met een lijst aan MSM artikelen over dat onderwerp heb je het gewoon simpelweg fout.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:24:05 #240
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151330149
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat wel. Als iemand beweert dat de MSM ergens geen aandacht aan besteed, en iemand komt op de proppen met een lijst aan MSM artikelen over dat onderwerp heb je het gewoon simpelweg fout.
Het is ook een kwestie van ergens de rode draad inzien en het grotere geheel bekijken maar de meeste mensen zijn gewend iets af te wijzen op 1 detail en komen nooit tot de rode draad of het grotere geheel en dat is toch iets wat ze zelf doen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:28:54 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151330295
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is ook een kwestie van ergens de rode draad inzien en het grotere geheel bekijken maar de meeste mensen zijn gewend iets af te wijzen op 1 detail en komen nooit tot de rode draad of het grotere geheel en dat is toch iets wat ze zelf doen .
De rode draad maakt geen ene flikker uit als de feiten waar deze op gebaseerd is niet kloppen of ontbreken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:32:45 #242
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151330403
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De rode draad maakt geen ene flikker uit als de feiten waar deze op gebaseerd is niet kloppen of ontbreken.
Is goed man , we zien het wel bij een onderwerp
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151333115
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is ook een kwestie van ergens de rode draad inzien en het grotere geheel bekijken maar de meeste mensen zijn gewend iets af te wijzen op 1 detail en komen nooit tot de rode draad of het grotere geheel en dat is toch iets wat ze zelf doen .
Ik dacht dat je dat zelf altijd zei.. Als het verhaal niet helemaal klopt moet het wel nep zijn. Dus als er een paar pixels niet kloppen op een foto, is het al een complot ofzo. Want dat kan niet.
pi_151333279
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De rode draad maakt geen ene flikker uit als de feiten waar deze op gebaseerd is niet kloppen of ontbreken.
Spaar je adem, het is een religie voor sommige mensen.
  vrijdag 3 april 2015 @ 17:30:09 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151333826
Iets wat ik eerder al een keer hierover geschreven heb:

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 20:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja leuk, maar op welk concreet iets is dat nog gebaseerd? Zie je niet dat zoiets zichzelf eigenlijk veroorzaakt? Je hebt maar een paar mensen nodig met genoeg fantasie om wat verhalen over onderwerp X te schrijven. Het maakt dan helemaal niets uit dat deze verhalen helemaal niet (kunnen) kloppen, deze mensen kiezen ervoor dit te negeren, missen de benodigde kennis etc etc. Andere mensen lezen dit op internet, geloven dit als waarheid want ja, het staat op internet he! Deze mensen schrijven er zelf weer over. Uiteindelijk heb je een hele verzameling mensen die zonder kritisch te zijn over hun eigen schrijven een heel spannend verhaal op weten te zetten. Deze verzameling geeft jou en anderen hier weer het idee dat er meer moet spelen, want ja, het grote plaatje laat dat toch echt zien. Dat de oorspronkelijke details niet kloppen doet er dan opeens niet meer toe, of nog erger, deze details heb je helemaal niet.

[..]

Ik wil zeker zeggen dat er veel verdraait en bijverzonnen wordt ja. Neem nou die petitie die zogenaamd ondertekend was door heel veel academici die het officiele verhaal niet geloven, die niet zouden geloven dat vliegtuigen de torens in hadden laten storten etc. Al die dramatische dingen, die op het oog heel ernstig lijken. Tot je de petitie er eens bij pakt, en blijkt dat het simpelweg een vraag is voor een nieuw onderzoek. Er wordt heel veel uit de grote duim gezogen, en het erge is, heel veel mensen die niet kritisch genoeg zijn trappen hier in.

Dit voorbeeld is dan specifiek 9/11, maar het werkt ook voor andere onderwerpen. Mensen die denken dat het maanden duurt om bij de maan te komen, dat er gemalen ongeboren babies in vaccins zitten, dat raketten niet kunnen werken in een vacuum. Allemaal dingen die met een beetje uitzoek werk best te snappen zijn, op verkeerd begrepen info gebaseerd zijn, of simpelweg niet kloppen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:00:27 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151334545
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik dacht dat je dat zelf altijd zei.. Als het verhaal niet helemaal klopt moet het wel nep zijn. Dus als er een paar pixels niet kloppen op een foto, is het al een complot ofzo. Want dat kan niet.
Dat klinkt lekker makkelijk maar in werkelijkheid heeft zo iemand daar veel tijd ingestopt , meestal nog meer dan mensen die zich door minder relevante zaken laten leiden zoals " klinkt gek " of gewoon vooroordelen hebben en daarmee een excuus om zich niet te verdiepen . Een complot word nooit geroepen bij een paar pixels die niet kloppen maar bij serieuzere zaken als tegenstrijdige getuigenverklaringen , bewerkte foto's , wanneer er afgeweken word van protocollen , zaken die bij een politieonderzoek ook van belang zouden zijn .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:13:26 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151334822
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat klinkt lekker makkelijk maar in werkelijkheid heeft zo iemand daar veel tijd ingestopt , meestal nog meer dan mensen die zich door minder relevante zaken laten leiden zoals " klinkt gek " of gewoon vooroordelen hebben en daarmee een excuus om zich niet te verdiepen . Een complot word nooit geroepen bij een paar pixels die niet kloppen maar bij serieuzere zaken als tegenstrijdige getuigenverklaringen , bewerkte foto's , wanneer er afgeweken word van protocollen , zaken die bij een politieonderzoek ook van belang zouden zijn .
Tegenstrijdige getuigen verklaringen zijn doodnormaal.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 3 april 2015 @ 18:15:52 #248
45833 crew  Fogel
pi_151334910
Dames, heren, dit is de feedback, geen slowchat.
En naast de SC zijn er meer dan genoeg open topics waar dit soort discussies relevant zijn. Dus daar verder en hier weer ontopic graag.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_151477864
Stil hier. Is er niks te feedbacken?
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 8 april 2015 @ 11:33:48 #250
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_151478231
Beter zou zijn de naam van dit topic te wijzigen in schuimbektopic.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_151553580
Waarom mag Lavenderr wel voor 'tiepmiep' worden uitgemaakt en mag ik geen grapje maken over het beroep van El_Matador? Vooral omdat hij idd weleens selectief reageert vond ik mijn opmerking echt niet te ver gaan.
  vrijdag 10 april 2015 @ 16:58:13 #252
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151553964
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom mag Lavenderr wel voor 'tiepmiep' worden uitgemaakt en mag ik geen grapje maken over het beroep van El_Matador? Vooral omdat hij idd weleens selectief reageert vond ik mijn opmerking echt niet te ver gaan.
Ik was te laat om de vorige uitbarsting van persoonlijke aanvallen te stoppen en het leek weer even gekalmeerd te zijn dus liet ik het staan. Het belachelijk maken dat mata les geeft was overigens van hetzelfde niveau. Anyway, het was weer (relatief) rustig en op de rails en ik had geen zin om het nog een keer uit de bocht te laten vliegen dus greep ik in toen ik het zag.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151554181
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik was te laat om de vorige uitbarsting van persoonlijke aanvallen te stoppen en het leek weer even gekalmeerd te zijn dus liet ik het staan. Het belachelijk maken dat mata les geeft was overigens van hetzelfde niveau. Anyway, het was weer (relatief) rustig en op de rails en ik had geen zin om het nog een keer uit de bocht te laten vliegen dus greep ik in toen ik het zag.
Het zou te ver offtopic gaan om hier te beargumenteren waarom het belachelijk maken van Mata's lessen helemaal zo belachelijk niet is, gezien zijn redenerigen op andere topics.. Maar ok, zolang er maar niet met twee maten gemeten wordt.
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:16:22 #254
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151561848
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het zou te ver offtopic gaan om hier te beargumenteren waarom het belachelijk maken van Mata's lessen helemaal zo belachelijk niet is, gezien zijn redenerigen op andere topics.. Maar ok, zolang er maar niet met twee maten gemeten wordt.
Dat probeer ik wel te voorkomen inderdaad maar ik blijf een mens natuurlijk :P.

Nu even de rest lezen, ik kan ook nooit even rustig een biertje drinken ;(. ( :P )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 21:18:56 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_151561946
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat probeer ik wel te voorkomen inderdaad maar ik blijf een mens natuurlijk :P.

Nu even de rest lezen, ik kan ook nooit even rustig een biertje drinken ;(. ( :P )
Dit is geen feedback maar natraptopic geworden. Nice.
pi_151562200
Waarom zijn mijn ontopic posts weg gehaald. Wat ben je toch een afschuwelijke mod Jogy.

Dit wel allemaal snel gaan wissen, maar als een exmod word uitgescholden voor tiepmiep heb je een lulverhaal waarom je het niet hebt weg gehaald.
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:26:48 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151562226
Excuus voor de heftige bezem. Ik vind het niet kies om lavenderr en O_E op de verwijderde manier te schofferen voor de inzet die ze er jaren in hebben gepropt, ik mag hopen dat het na hun half zo goed blijft gaan.

Vanaf onder de streep weer lief doen tegen elkaar, dit is niet de plek om oud-modjes te beledigen. Bedankt. Groetjes.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151562245
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit is geen feedback maar natraptopic geworden. Nice.
Zoals de discussie over mijn lessen, die buiten FOK! staan. Het modden van BNW is heel erg relevant en zeker in dit topic.

Een kinderhater als mod op OUD lijkt me ook geen goed idee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151562267
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:26 schreef jogy het volgende:
Vanaf onder de streep weer lief doen tegen elkaar, dit is niet de plek om oud-modjes te beledigen. Bedankt. Groetjes.
Beledigen is niet het punt. De houding van een mod aan de kaak stellen is dat wel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:28:14 #260
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151562278
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:25 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zijn mijn ontopic posts weg gehaald. Wat ben je toch een afschuwelijke mod Jogy.

Dit wel allemaal snel gaan wissen, maar als een exmod word uitgescholden voor tiepmiep heb je een lulverhaal waarom je het niet hebt weg gehaald.
Niet zo miepen, ik heb de hele natrap ruzie verwijderd en daar horen ook de andere posts bij die op zich oké waren. Al waren jouw posts daar geen deel van.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:29:51 #261
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151562342
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Beledigen is niet het punt. De houding van een mod aan de kaak stellen is dat wel.
Dan ben je er nu een beetje laat mee hé? Dus nu weer verder met feedback voor wat er nu speelt en niet de nog onopgeloste frustratie die er eventueel is blijven hangen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 21:33:24 #262
249559 crew  Lavenderr
pi_151562506
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Beledigen is niet het punt. De houding van een mod aan de kaak stellen is dat wel.
Pardon?
Ik heb sinds 2009 BNW gemod. Nu ben ik gestopt en nu kom je janken en mijn houding aan de kaak stellen?
Wie denk je wel dat je bent?
pi_151562582
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Pardon?
Ik heb sinds 2009 BNW gemod. Nu ben ik gestopt en nu kom je janken en mijn houding aan de kaak stellen?
Wie denk je wel dat je bent?
Welnee, ik heb dat allang op vele momenten openlijk aangegeven. Niks "natrappen" dus. Maar goed, jogy was duidelijk; Feedback over BNW, niet elkaar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 21:39:56 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_151562742
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welnee, ik heb dat allang op vele momenten openlijk aangegeven. Niks "natrappen" dus. Maar goed, jogy was duidelijk; Feedback over BNW, niet elkaar.
Dat had je eerder moeten bedenken. Ik laat me door jou niet beledigen edit

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 10-04-2015 21:51:07 ]
pi_151562771
Beste Jogy,

Heb begrepen dat je hier tijdelijk de taak overneemt van de vorige mod. Hoop dat je je laat overtuigen voor een langere verblijf. Het is een verademing om een echte BNW'er in ons midden te hebben. Iemand die echt openstaat voor het ''out of the box thinking''

Mensen wees zuinig op deze man :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_151562808
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welnee, ik heb dat allang op vele momenten openlijk aangegeven. Niks "natrappen" dus. Maar goed, jogy was duidelijk; Feedback over BNW, niet elkaar.
We hebben ook veel aangegeven.. maar ok, ik zal er over ophouden
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 21:42:39 #267
249559 crew  Lavenderr
pi_151562810
Edit: Kalmeer

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 10-04-2015 21:53:49 ]
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:51:49 #268
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151563140
Even een afkoelslotje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:08:28 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151563755
En weer open. Klaar nu. Alle offtopic posts worden vanaf hier verwijderd en genote.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151563847
edit: Omdat jij het bent

[ Bericht 94% gewijzigd door jogy op 10-04-2015 22:54:03 ]
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 22:11:40 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_151563850
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:08 schreef jogy het volgende:
En weer open. Klaar nu. Alle offtopic posts worden vanaf hier verwijderd en genote.
Misschien ook even op de SC kijken. Men vindt het nodig om me ook daar de grond in te trappen.
pi_151563918
Jogy "The noter". _O-

:D
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:14:16 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151563952
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:08 schreef jogy het volgende:
En weer open. Klaar nu. Alle offtopic posts worden vanaf hier verwijderd en genote.
Jogy de feedback staat niet bovenin maar midden tussen de overige topics ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151582944
Waarom hebben degenen die het nodig vonden Lavenderr zo af te fakkelen gister, eigenlijk geen ban gekregen?
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:02:40 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151583023
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom hebben degenen die het nodig vonden Lavenderr zo af te fakkelen gister, eigenlijk geen ban gekregen?
Als mata door zou gaan .. WAT HIJ DEED .. zou hij van het forum gegooid worden..

In plaats daarvan zijn ze zijn kont aan het kussen en af en toe een veer er aan het in drukken!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151583074
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als mata door zou gaan .. WAT HIJ DEED .. zou hij van het forum gegooid worden..

In plaats daarvan zijn ze zijn kont aan het kussen en af en toe een veer er aan het in drukken!
Ja leuk dat ze het over zijn basishouding hebben. Maar aan andere dingen wordt voorbijgegaan.
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:05:24 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151583108
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja leuk dat ze het over zijn basishouding hebben. Maar aan andere dingen wordt voorbijgegaan.
Exact! en zelfs zijn basishouding klopt niet!

Het lijkt wel een complot!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151583170
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Exact! en zelfs zijn basishouding klopt niet!

Het lijkt wel een complot!
Pas op dat je sommige mensen geen woorden in de mond legt..
  Admin zaterdag 11 april 2015 @ 18:10:10 #279
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151583227
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als mata door zou gaan .. WAT HIJ DEED .. zou hij van het forum gegooid worden..

In plaats daarvan zijn ze zijn kont aan het kussen en af en toe een veer er aan het in drukken!
Ik vind dit in feite een regelrechte FA/A bash.
Ik heb hier nu een paar keer zien suggereren dat FOK! (wij dus) hem z'n gang laten gaan en we hem maar eik mod moeten maken en hij komt dankzij ons overal mee weg.

Je kunt ook tever gaan...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:15:00 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151583376
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik vind dit in feite een regelrechte FA/A bash.
Ik heb hier nu een paar keer zien suggereren dat FOK! (wij dus) hem z'n gang laten gaan en we hem maar eik mod moeten maken en hij komt dankzij ons overal mee weg.

Je kunt ook tever gaan...
No offence, maar Typ het er dan niet neer!

Geen idee wie het er neer gezet had!

quote:
11s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:42 schreef El_Matador het volgende:
edit: kappen. Doorgaan is postrechten kwijt.
Gisteren liep het totaal uit de hand!
zo erg dat De SC plat gelegd wet, een oud Mod er van langs kreeg en users die voor haar opkwamen genote werden!

Als dat schijnbaar normale gang van zaken word hier op BNW.

Dan is het puur mijn mening maar dan gaat er goed iets mis hier op FOK!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Admin zaterdag 11 april 2015 @ 18:21:55 #281
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151583572
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

No offence, maar Typ het er dan niet neer!

Geen idee wie het er neer gezet had!

[..]

Gisteren liep het totaal uit de hand!
zo erg dat De SC plat gelegd wet, een oud Mod er van langs kreeg en users die voor haar opkwamen genote werden!

Als dat schijnbaar normale gang van zaken word hier op BNW.

Dan is het puur mijn mening maar dan gaat er goed iets mis hier op FOK!
Zal ik nou eens alle posts terugzetten? En heel FOK! eens mee laten kijken wát er nu precies gebeurde?
Ik denk dat je niet helemaal gezien hebt wat er door iedereen gezegd is.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151583578
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

No offence, maar Typ het er dan niet neer!

Geen idee wie het er neer gezet had!

[..]

Gisteren liep het totaal uit de hand!
zo erg dat De SC plat gelegd wet, een oud Mod er van langs kreeg en users die voor haar opkwamen genote werden!

Als dat schijnbaar normale gang van zaken word hier op BNW.

Dan is het puur mijn mening maar dan gaat er goed iets mis hier op FOK!
Nou ja guyvie eerlijk is eerlijk het ging van beide kanten mis. Ik kwam ook voor haar op maar niet op een manier die een note waar was(kreeg er wel 1 maar dat was meer een cadeautje :D)

Ik vroeg bijv of de mensen die nooit in de SC komen weer weg wilde gaan en niet het topic verzieken omdat FB even dicht was(die post was ook weg dat is dan wel weer jammer).

Blijkbaar is het heel moeilijk om gewoon rustig te blijven/negeren als de emoties oplopen.
Ich hock in meinem Bonker
  Admin zaterdag 11 april 2015 @ 18:22:51 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151583596
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:22 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nou ja guyvie eerlijk is eerlijk het ging van beide kanten mis. Ik kwam ook voor haar op maar niet op een manier die een note waar was(kreeg er wel 1 maar dat was meer een cadeautje :D)

Ik vroeg bijv of de mensen die nooit in de SC komen weer weg wilde gaan en niet het topic verzieken omdat FB even dicht was(die post was ook weg dat is dan wel weer jammer).

Blijkbaar is het heel moeilijk om gewoon rustig te blijven/negeren als de emoties oplopen.
Kernwoord: objectief :)

En die note was idd een grapje, weet je zelf ook :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151583712
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kernwoord: objectief :)

En die note was idd een grapje, weet je zelf ook :)
I know :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_151583716
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef yvonne het volgende:

we hem maar eik mod moeten maken
Liever niet zeg. :*

jogy is een prima mod voor BNW trouwens.

Komende tijd toch nauwelijks aanwezig, dus effectief "een (zelf)ban".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:31:40 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151583818
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zal ik nou eens alle posts terugzetten? En heel FOK! eens mee laten kijken wát er nu precies gebeurde?
Ik denk dat je niet helemaal gezien hebt wat er door iedereen gezegd is.
Ja doe maar!

heb je het zelf ook al gelezen?


kan dit ook morgen zit midden in een verhuizing! ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Admin zaterdag 11 april 2015 @ 18:45:58 #287
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151584159
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja doe maar!

heb je het zelf ook al gelezen?

kan dit ook morgen zit midden in een verhuizing! ;)
Ja ik heb alles gelezen.
En je gaat gewoon van mij aannemen dat er door diverse partijen veel banwaardige zooi gezegd werd.
Als ik moet gaan bannen gaat dus iedereen die zich gister druk maakte.
Of we doen volwassen en denken, pff heat of the moment, en doen vanaf nu weer net alsof we geciviliseerde mensen zijn..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:51:28 #288
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151584327
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom hebben degenen die het nodig vonden Lavenderr zo af te fakkelen gister, eigenlijk geen ban gekregen?
Kritiek op mensen is een ban waardig? Het is hier toch gelukkig geen politiestaat of wel?
Feyenoord!
pi_151584344
Can I help? :).
I´m back.
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:52:47 #290
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151584365
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kritiek op mensen is een ban waardig? Het is hier toch gelukkig geen politiestaat of wel?
modjes kunnen erg slecht tegen kritiek.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_151584453
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik vind dit in feite een regelrechte FA/A bash.

Ik ook. Dit kan echt niet. Ik ga nu in een hoekje liggen. Dit gaat veel te ver. Belachelijk gewoon.
pi_151584486
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kritiek op mensen is een ban waardig? Het is hier toch gelukkig geen politiestaat of wel?
Kritiek oké. Maar ik ga aangifte tegen U doen.

Je snapt toch zelf het verschil wel tussen kritiek of iemand tot de grond toe afbranden?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151584505
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja ik heb alles gelezen.
En je gaat gewoon van mij aannemen dat er door diverse partijen veel banwaardige zooi gezegd werd.
Als ik moet gaan bannen gaat dus iedereen die zich gister druk maakte.
Of we doen volwassen en denken, pff heat of the moment, en doen vanaf nu weer net alsof we geciviliseerde mensen zijn..
Geef mij die ban maar hoor, als mata dat ook een ban oplevert en de rest.
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:59:56 #294
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151584571
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:56 schreef Divje het volgende:

[..]

Kritiek oké. Maar ik ga aangifte tegen U doen.

Je snapt toch zelf het verschil wel tussen kritiek of iemand tot de grond toe afbranden?
Lijkt me niet dat dat mogelijk is als er zoveel Lavenderlovers ook bij waren. Je kan iemand alleen afbranden als je met zijn allen tegen 1 gaat.

Het lijkt me ook een natuurlijk reactie op al dat overdreven ophemelen van Lavender. Niet dat ik afbranden van mensen goed keur, integendeel. Maar een gezonde portie kritiek is niks mis mee.
Feyenoord!
  Admin zaterdag 11 april 2015 @ 19:01:24 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151584614
Was zeker teveel gevraagd dat " geciviliseerde mensen "
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 11 april 2015 @ 19:02:53 #296
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151584656
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
Can I help? :).
ja Let jij ff op, ik ga werken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151584670
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

ja Let jij ff op, ik ga werken.
Was een grapje, yvonne. :).
eh garpje.
I´m back.
pi_151584750
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat dat mogelijk is als er zoveel Lavenderlovers ook bij waren. Je kan iemand alleen afbranden als je met zijn allen tegen 1 gaat.

Het lijkt me ook een natuurlijk reactie op al dat overdreven ophemelen van Lavender. Niet dat ik afbranden van mensen goed keur, integendeel. Maar een gezonde portie kritiek is niks mis mee.
Waarom is het überhaupt nodig om nu ze geen mod meer is op zo'n manier kritiek te gaan geven? Dat is wat ik me afvraag.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151584942
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:01 schreef yvonne het volgende:
Was zeker teveel gevraagd dat " geciviliseerde mensen "
Ja, wat verwacht je nou? Even serieus.
  zaterdag 11 april 2015 @ 19:13:10 #300
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151584957
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Waarom is het überhaupt nodig om nu ze geen mod meer is op zo'n manier kritiek te gaan geven? Dat is wat ik me afvraag.
Waarschijnlijk omdat mensen dan geen notes meer konden krijgen. Ik heb mijn kritiek op de mods ook gespuid terwijl ze mod waren en heb inmiddels 125 notes.
Feyenoord!
pi_151584959
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat dat mogelijk is als er zoveel Lavenderlovers ook bij waren. Je kan iemand alleen afbranden als je met zijn allen tegen 1 gaat.

Het lijkt me ook een natuurlijk reactie op al dat overdreven ophemelen van Lavender. Niet dat ik afbranden van mensen goed keur, integendeel. Maar een gezonde portie kritiek is niks mis mee.
Hmmm, ik kan jou ook in mijn eentje afbranden hoor. Daar is geen groep voor nodig.

Ik heb alleen wat les nodig. :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')