abonnement Unibet Coolblue
pi_149657345
Gegroet beste medefokkers,

Tijdens de seks met mijn huidige vriendin (2,5 jaar relatie) merk ik dat ze na een tijdje altijd heel nat wordt waardoor het gevoel bij mij (en haar) natuurlijk een pak minder wordt. Toen ik haar overlaatst met de vingers aan het bevredigen was en ze daarna over mij kwam gebogen, zag ik zelfs vocht langs haar been naar beneden lopen. Is dit wel normaal en is hier iets aan te doen?

(Ik heb voor haar maar 1 andere vriendin gehad en daar heb ik nooit gemerkt dat het er gewoon uit droop of echt super vochtig werd, maar heb voor de rest weinig vergelijking)
pi_149658218
Dat is gewoon normaal hoor. Wat zou je daar aan willen doen dan? Ik ben ook de ene keer natter dan de andere keer. Hoe geiler hoe natter dus ik denk dat je haar gewoon ontzettend geil maakt. Zie het maar als een complimentje;)
Als je wat last heb van al die nattigheid tijdens het neuken kun je het misschien tussendoor wat droogdeppen met een handdoek zodat je wat meer wrijving krijgt?!
pi_149658278
Dat kan ik eens voorstellen! Al lijkt het mij wel een beetje de 'flow' weg te nemen als je even moet pauzeren om droog te wrijven :)
pi_149659824
Gewoon even snel als je van standje wisselt ofzo? Hoeft maar een paar seconde te duren toch? Uitgebreid afdrogen hoeft nou ook weer niet. Of anders alleen even snel je pik droogmaken? Scheelt misschien ook al?!
pi_149660820
Nat is het probleem niet, dat is juist geil. Maar zeer opgewonden of klaargekomen vrouwen kunnen een weke kut krijgen. Ik heb daar zelf nooit zoveel problemen mee, want dan kan ik lekker hard neuken zonder mijn zaadlozing te hoeven tegenhouden, en dat genoegen is doorgaans wederzijds.

Maar als je nou het gevoel hebt dat je een banaan in een gymzaal aan het gooien bent, dan kun je anderen hoeken maken, het accent verleggen naar de opening die wat nauwer is, je kunt haar benen kruisen, zij kan haar spieren gebruiken en tot slot zou je ook nog kunnen plompzakken, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_149662592
Een ander standje of een andere opening zou ook nog kunnen schelen idd. Op zijn hondjes geeft ook wat meer wrijving, althans bij mij dan;)
pi_149684309
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 09:34 schreef Steentje7 het volgende:
Is dit wel normaal en is hier iets aan te doen?
Ja is normaal. Teken dat ze goed opgewonden is.
Als je het echt wil tegengaan dan is haar minder opgewonden laten worden een oplossing ;)
Droogdeppen wil ook nog wel eens helpen net als andere standjes id.
Hormonen kunnen ook van invloed zijn. Dus andere/beginnen/stoppen met de pil, haar bezwangeren of wachten tot ze in de overgang zit.
pi_149687311
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Nat is het probleem niet, dat is juist geil. Maar zeer opgewonden of klaargekomen vrouwen kunnen een weke kut krijgen. Ik heb daar zelf nooit zoveel problemen mee, want dan kan ik lekker hard neuken zonder mijn zaadlozing te hoeven tegenhouden, en dat genoegen is doorgaans wederzijds.

Maar als je nou het gevoel hebt dat je een banaan in een gymzaal aan het gooien bent, dan kun je anderen hoeken maken, het accent verleggen naar de opening die wat nauwer is, je kunt haar benen kruisen, zij kan haar spieren gebruiken en tot slot zou je ook nog kunnen plompzakken, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Zo inderdaad, behalve dat van die zaadlozing dan.

Gelukkig heb ik maar met één meid meegemaakt dat het leek alsof ik een emmer water aan het plezieren was. Zo zonde is dat. ;(

Vrouwen: zorgt voor uw bekkenbodemspieren! (mannen ook trouwens)
pi_149688171
Sinds wanneer is het een afknapper als een vrouw nat wordt!?
Ik sta met m'n oren te klapperen hier.
pi_149690959
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 09:34 schreef Steentje7 het volgende:
Gegroet beste medefokkers,

Tijdens de seks met mijn huidige vriendin (2,5 jaar relatie) merk ik dat ze na een tijdje altijd heel nat wordt waardoor het gevoel bij mij (en haar) natuurlijk een pak minder wordt. Toen ik haar overlaatst met de vingers aan het bevredigen was en ze daarna over mij kwam gebogen, zag ik zelfs vocht langs haar been naar beneden lopen. Is dit wel normaal en is hier iets aan te doen?

(Ik heb voor haar maar 1 andere vriendin gehad en daar heb ik nooit gemerkt dat het er gewoon uit droop of echt super vochtig werd, maar heb voor de rest weinig vergelijking)
Ga er maar vanuit dat als ze zo nat wordt, dat je haar goed geil gekregen hebt.

Maar welk gevoel wordt er dan een pak minder bij jullie? En waarom zou je hier wat aan willen veranderen?
live like tomorrow doesn't exist
pi_149690973
Ik denk dat ze lek is.
Wat een topic weer man man man
Ik zwaai naar dieren.
pi_149701906
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 13:43 schreef BeltaneFire het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat als ze zo nat wordt, dat je haar goed geil gekregen hebt.

Maar welk gevoel wordt er dan een pak minder bij jullie? En waarom zou je hier wat aan willen veranderen?
De wrijving wordt minder waardoor er minder 'gevoel' is
pi_149702349
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 01:49 schreef Sekhmet het volgende:
, haar bezwangeren of wachten tot ze in de overgang zit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149702359
TS is in het bezit van een micro penis. Enige andere reden dat dit een hiaat zou zijn kan ik me niet voorstellen.
pi_149707804
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:15 schreef Steentje7 het volgende:

[..]

De wrijving wordt minder waardoor er minder 'gevoel' is
Daar zijn der bekkenbodemspieren voor ;)
live like tomorrow doesn't exist
  zondag 15 februari 2015 @ 21:15:06 #16
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_149707884
vochtvreters
  zondag 15 februari 2015 @ 22:51:05 #17
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_149713239
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Sinds wanneer is het een afknapper als een vrouw nat wordt!?
Ik sta met m'n oren te klapperen hier.
Heel maf dit . Droog deppen, raap me op :D
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_149720131
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:28 schreef Rozekwarts het volgende:
TS is in het bezit van een micro penis. Enige andere reden dat dit een hiaat zou zijn kan ik me niet voorstellen.
Bedankt voor deze verhelderende reactie! Na meten blijkt inderdaad dat mijn micropenus van 1cm lengte en 2cm omtrek de schuldige is! Het gemiddekde van alle fokkers zal nu wel een daling kennen van 30 cm naar 29,9.
  maandag 16 februari 2015 @ 16:05:56 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149728962
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Sinds wanneer is het een afknapper als een vrouw nat wordt!?
Ik sta met m'n oren te klapperen hier.
Ook voor het eerst dat ik dit hoor, ik heb nog nooit iemand horen klagen. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149729113
Vingeren en beffen helpt ook, dan stopt de aanmaak van vocht.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_149729603
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ook voor het eerst dat ik dit hoor, ik heb nog nooit iemand horen klagen. :P
Wanneer het vocht langs haar benen loopt van opwinding is dat enorm spannend. :9

Maar wanneer je het gevoel hebt een emmer water te neuken, dan voel je er als man (en als vrouw?) maar weinig van.
  maandag 16 februari 2015 @ 16:30:19 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149729625
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vingeren en beffen helpt ook, dan stopt de aanmaak van vocht.
Bij mij niet hoor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 16 februari 2015 @ 16:32:25 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149729715
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:29 schreef Gray het volgende:

[..]

Wanneer het vocht langs haar benen loopt van opwinding is dat enorm spannend. :9

Maar wanneer je het gevoel hebt een emmer water te neuken, dan voel je er als man (en als vrouw?) maar weinig van.
Hoe vochtig ik ook ben, mijn vriend voelt altijd nog voldoende en ik ook overigens.
Hebben die kegel oefeningen toch goed geholpen. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149730687
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoe vochtig ik ook ben, mijn vriend voelt altijd nog voldoende en ik ook overigens.
Hebben die kegel oefeningen toch goed geholpen. :P
Dat maakt zeker verschil en is zeer opwindend om te voelen. :Y
  dinsdag 17 februari 2015 @ 08:36:13 #25
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_149751437
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 09:34 schreef Steentje7 het volgende:
zag ik zelfs vocht langs haar been naar beneden lopen. Is dit wel normaal en is hier iets aan te doen?
Nee dat is niet normaal! Ik ben bang dat je de blaas hebt lekgeprikt met je nagels!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')