abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 februari 2015 @ 22:15:47 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149971837
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Huuuuu dat geslobber van die geit! Mn melk droogt ter plekke op ;(
Incluis lekker stompen op die borst :').
KuikenGuppy
pi_149973634
Ik was aan t werk en het vergeten op te nemen!
Maar als ik de reacties lees hier :X
  maandag 23 februari 2015 @ 23:45:30 #128
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_149975483
Omg, ik heb wat gemist zo te lezen ;(
.... met gevoel voor drama....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 februari 2015 @ 10:19:47 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149980628
met een knipoog naar het voeden op verzoek; de plek waar ik m'n flesjes en kolf heb staan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 24 februari 2015 @ 10:34:53 #130
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149981042
Ik zou dat eerst een paar keer heroverwegen, DJMO. Voordat je over een aantal jaar het argument 'het is hier geen hotel!' niet meer kunt gebruiken bij je puberzoons die vooral nergens bij willen helpen en alleen maar hun kamer af komen voor een hapje eten :P.
KuikenGuppy
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 februari 2015 @ 10:47:58 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149981443
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:34 schreef Burdie het volgende:
Ik zou dat eerst een paar keer heroverwegen, DJMO. Voordat je over een aantal jaar het argument 'het is hier geen hotel!' niet meer kunt gebruiken bij je puberzoons die vooral nergens bij willen helpen en alleen maar hun kamer af komen voor een hapje eten :P.
_O- daar had ik nog heul niet bij stil gestaan haha
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149982341
Sinds donderdag 220 gram gegroeid! Baby weegt nu 2720 gram :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149982592
Volgens mij zijn mijn hormonen stuk want inslapen na nachtvoedingen blijkt hier vrij onmogelijk. Na een aantal weken met een eerste nachtvoeding om 1 uur of eerder begint dat inmiddels aardige slaapproblemen op te leveren.

Iemand tips?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149982802
Vervelend DaD! Kan je liggend voeden? Dat hielp bij mij in ieder geval om zo min mogelijk echt wakker te worden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 februari 2015 @ 11:29:23 #135
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149982862
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij zijn mijn hormonen stuk want inslapen na nachtvoedingen blijkt hier vrij onmogelijk. Na een aantal weken met een eerste nachtvoeding om 1 uur of eerder begint dat inmiddels aardige slaapproblemen op te leveren.

Iemand tips?
kolven en een nachtvoeding door je vriend/man laten overnemen een optie? al dan niet tijdelijk ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149983048
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef Phaidra het volgende:
Vervelend DaD! Kan je liggend voeden? Dat hielp bij mij in ieder geval om zo min mogelijk echt wakker te worden.
Liggend voeden kan ik niet. Ik twijfel ook of dat zou schelen. Tijdens nachtvoedingen laat ik het licht uit en houd ik mijn ogen zelfs zoveel mogelijk dicht, maar ik kan al niet meer slapen vanaf het moment dat ik I geluidjes hoor maken.

DJMO, helaas snapt mijn baby de fles (nog) niet, ondanks oefenen. Ik hoop dat dat beter wordt als hij vanaf volgende week naar de gastouder moet en wel zal moeten. We gaan meemaken hoe naief dit is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149983332
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Liggend voeden kan ik niet. Ik twijfel ook of dat zou schelen. Tijdens nachtvoedingen laat ik het licht uit en houd ik mijn ogen zelfs zoveel mogelijk dicht, maar ik kan al niet meer slapen vanaf het moment dat ik I geluidjes hoor maken.

DJMO, helaas snapt mijn baby de fles (nog) niet, ondanks oefenen. Ik hoop dat dat beter wordt als hij vanaf volgende week naar de gastouder moet en wel zal moeten. We gaan meemaken hoe naief dit is.
Ik leerde ook pas liggend voeden toen mijn I. wat ouder was, een maand of 6 denk ik. Ik zou het blijven oefenen iig.

Verschoon je nog 's nachts? Dat scheelt eventueel ook weer iets.

Toen ik in de zwangerschap slecht in slaap kon komen, hielp het heel goed om even uit bed te gaan en wat te eten/drinken. Daarna had ik weer meer rust in mijn hoofd om verder te slapen. Gefrustreerd liggen draaien is echt klote! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149983624
Verschonen doen we 's nachts al een hele poos niet meer. Ik hoef sowieso mijn bed niet eens uit, Baard haalt en brengt.

De voedingen zijn op zich ook het probleem niet eens helemaal. Laatst sliep I tot 4 uur en lag ik alsnog van 1 tot 6 wakker.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149983645
Had je dit voor je zwangerschap ook?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_149983677
Vannacht ga ik even wat eten en drinken maar proberen ja. Warme melk of zo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149983739
Af en toe wel ja. Tijdens de zwangerschap lag ik wel eens wakker van kramp of getrappel, maar eigenlijk sliep ik tot het einde wel vrij goed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149984302
Klinkt hormonaal idd..

Wat ik op een gegeven moment wel merkte, is dat als ik echt wakker moest worden omdat *insert reden* ik moeilijker in slaap kwam dan wanneer ik alleen 1 oog half open hoefde doen en kind aanschuiven.
Misschien kan Baard de eerste voeding doen, dat jij met oordoppen gaat slapen? Doe je ontspanningsoefeningen voor je gaat/probeert te slapen?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_149985271
Mag melatonine gebruikt worden bij bv? Want dan zou ik proberen of dat verschil maakt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149985996
Nee, dat mag niet. Had ik ook al opgezocht.

Mijn moeder stelde al voor om I zondag mee te nemen zodat ik in ieder geval wat kan slapen voor mijn eerste werkdag maandag, maar zolang I alleen the real deal wil is dat geen oplossing.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149986416
Wel heel lief van je moeder meegedacht O+ ook in het kader van je eerste werkdag.
Heb helaas niet de oplossing voor je, heb er zelf ook last van als ik 's nachts er eens uitmoet voor een voeding.
pi_149989000
Melatonine is een L3 toch? En als je die dan neemt na het voeden... Ik zou eens een medicijnconsult met Gonneke van Eurolac doen denk ik. Tenminste, als melatonine je probleem oplost.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_150002045
Een dag later ook gekeken naar shocking breastfeeding men zo shocking vond ik het eigenlijk niet :D
Het enige zielige vond ik het voor het achtjarige meisje dat het gevoel had dat haar moeder minder tijd had voor haar, omdat haar vijfjarige zusje telkens bv wilde en zij dan opzij moest voor haar zusje
pi_150010282
Ik ben van plan om borstvoeding te geven en ben al druk aan het brainstormen over hoe en wat.
Nu heb ik een vraag over voeden in het openbaar. Wat is jullie ervaring hiermee? En hoe los je dat op in bijvoorbeeld een restaurant of als je op visite bent?

Mijn schoonfamilie klonk niet zo enthousiast en vinden het wat raar als iedereen er bij zit want 'ieuw bah een blote borst'. Terwijl ik dan gewoon mijn kind wil voeden, en ik vind dat het juist even normaal moet zijn als flesvoeding (eigenlijk normaler want 'natuur', maar lukt het niet dan lukt het niet). Ik ben juist bang dat ik altijd ergens anders moet gaan voeden omdat men het niet normaal vind.
pi_150010521
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef coccinelle het volgende:
Ik ben van plan om borstvoeding te geven en ben al druk aan het brainstormen over hoe en wat.
Nu heb ik een vraag over voeden in het openbaar. Wat is jullie ervaring hiermee? En hoe los je dat op in bijvoorbeeld een restaurant of als je op visite bent?

Mijn schoonfamilie klonk niet zo enthousiast en vinden het wat raar als iedereen er bij zit want 'ieuw bah een blote borst'. Terwijl ik dan gewoon mijn kind wil voeden, en ik vind dat het juist even normaal moet zijn als flesvoeding (eigenlijk normaler want 'natuur', maar lukt het niet dan lukt het niet). Ik ben juist bang dat ik altijd ergens anders moet gaan voeden omdat men het niet normaal vind.
Bij mij ging het voeden vanaf de eerste week heel soepel en heb ik ook ontzettend makkelijk in cafés slash terrasjes slash filmavondjes mijn dochter borstvoeding gegeven. Zonder expliciete voorbereiding en specifieke trucs. Ik voedde makkelijk en zij dronk prima. Als je vol vertrouwen er in gaat, zou ik zelf gewoon even afwachten, wellicht heb je geluk. Anders is hef vroeg genoeg om te gaan plannen.
pi_150010554
Beetje nette kleding aan en gewoon aanleggen ;). Ik heb er ook nooit vervelende reacties op gehad. Mijn oudste werd alleen vanaf 3-4 maanden overal door afgeleid, zodat ik me alsnog moest afzonderen.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')