abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_149655654
registreer om deze reclame te verbergen
Als onderdeel van het semifictieve duo De neven maakt Kasper C. Jansen onder andere animaties en filmbesprekingen. Sinds september 2012 produceert hij de internetvideoserie De snijtafel, waarin hij samen met collega-schrijver Michiel Lieuwma de Nederlandse cultuur analyseert en interpreteert.

Enkele video's:

“Je zou ons een komisch duo kunnen noemen in die zin dat we een duo zijn en humor gebruiken om onze argumenten kracht bij te zetten, maar de term ‘komisch duo’ suggereert toch meer iets cabaretesks. De snijtafel is in wezen geen cabaret, maar een ernstige beschouwing van populaire cultuur”.

Website
Youtube
De snijtafel op De correspondent
The Ultimate Predictor November 2017!
pi_149663314
Ik ben fan. _O_
pi_149664035
registreer om deze reclame te verbergen
Ik vind hun besprekingen van DWDD heel erg goed. Daarstraks even naar de aflevering gekeken over Toren C en dat was best matig. Ik denk dat ze op hun sterkst zijn als ze teksten fileren en wat minder als ze humor gaan beoordelen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_149664098
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:54 schreef Mike het volgende:
Ik vind hun besprekingen van DWDD heel erg goed. Daarstraks even naar de aflevering gekeken over Toren C en dat was best matig. Ik denk dat ze op hun sterkst zijn als ze teksten fileren en wat minder als ze humor gaan beoordelen.
Humor beoordelen blijft lastig.
pi_176318023
Hoe kan het dat dit topic zo weinig reacties heeft
Op maandag 2 oktober 2017 21:58 schreef 8777 het volgende:
De vrouwelijke fokkers zijn halve mannen. Vooral Chai.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')