abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:20:26 #26
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149765537
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Tegenover Stefanos gegeten?
Nee, Billy Burger. En daarna bij Huiskes. Ben langzaamaan wat aan het herstellen dus hopelijk kan ik vanavond nog een paar uurtje meepakken... Geloof er niet veel van.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:20:24 #27
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_149771894
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:41 schreef BarrieBufkes het volgende:
Muisraket leef je nog?! Teken van leven?
Teken

En Barrie jij met je eierstokken _O- Best een aantal mensen met wie ik op de basisschool heb gezeten zijn bevallen of zwanger, wtf. :o Moet er niet aan denken. :o

Weet je al wie die FOK!ker was? DuTank? Kutmanager? Augustus_Thijs? Shifty?
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:21:03 #28
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_149771934
Vloeken in de kerk: ik vind carnaval buiten DB ook leuker vanwege de grotere variatie in muziek en verklede mensen.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:28:04 #29
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_149772249
Hoezo moest ik trouwens een teken geven? :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:51:04 #30
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149773298
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:20 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Teken

En Barrie jij met je eierstokken _O- Best een aantal mensen met wie ik op de basisschool heb gezeten zijn bevallen of zwanger, wtf. :o Moet er niet aan denken. :o

Weet je al wie die FOK!ker was? DuTank? Kutmanager? Augustus_Thijs? Shifty?
Ja bij mij ook echt belachelijk. Ook allemaal ongelukjes trouwens. Snap niet dat ze op deze leeftijd/hun situatie aan kinderen beginnen. :')

Ja ArnieAlberts en ik heb ook FedExpress gespot. :P
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:52:50 #31
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149773381
Na zes daagjes carnavallen ben ik zo blij dat ik al lekker warm in mijn bedje lig _O_
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:55:36 #32
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_149773524
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Ja bij mij ook echt belachelijk. Ook allemaal ongelukjes trouwens. Snap niet dat ze op deze leeftijd/hun situatie aan kinderen beginnen. :')

Ja ArnieAlberts en ik heb ook FedExpress gespot. :P
Ik snap niet waarom ze het dan niet laten weghalen tbh. Hoorde laatst van een jongen van 18 (!) die zijn ongeveer even oude vriendin, X, had bezwangerd. Zet Y, een vriendin van X, de echo op facebook met hen erin getagd nog voordat de familie het wist! Weet niet wat ik daar het ergste aan moet vinden. 8)7
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:56:08 #33
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_149773558
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Ja bij mij ook echt belachelijk. Ook allemaal ongelukjes trouwens. Snap niet dat ze op deze leeftijd/hun situatie aan kinderen beginnen. :')

Ja ArnieAlberts en ik heb ook FedExpress gespot. :P
OMG FedEx! Die heb ik nog nooit IRL gezien bedenk ik me nu, AE ook niet trouwens.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:57:40 #34
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149773645
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze het dan niet laten weghalen tbh. Hoorde laatst van een jongen van 18 (!) die zijn ongeveer even oude vriendin, X, had bezwangerd. Zet Y, een vriendin van X, de echo op facebook met hen erin getagd nog voordat de familie het wist! Weet niet wat ik daar het ergste aan moet vinden. 8)7
Tsja ik ook niet.. Zou desnoods zelf met een breinaald aan de slag gaan :X
Jezus lekkere actie.. Weet je toch ook gelijk wat voor volk het is. :')

Ik vind het helemaal raar als leefijdsgenoten kindjes hebben die al naar school gaan...
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:59:02 #35
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149773716
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef Muisraket het volgende:

[..]

OMG FedEx! Die heb ik nog nooit IRL gezien bedenk ik me nu, AE ook niet trouwens.
Ohja hij is nooit naar meets geweest he.. Fed woont/woonde(?) zo dichtbij mij :'(

Jij hebt alleen de eckte bazen gemeet :@
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:00:50 #36
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_149773821
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Tsja ik ook niet.. Zou desnoods zelf met een breinaald aan de slag gaan :X
Jezus lekkere actie.. Weet je toch ook gelijk wat voor volk het is. :')

Ik vind het helemaal raar als leefijdsgenoten kindjes hebben die al naar school gaan...
Haha hoorde het op stage, dus weet niet wat voor volk het is, maar als ik moet afgaan op die situatie weet ik genoeg ja.

Wow dat is al helemaal gek ja. Maar ja, die hebben dan vaak ook al een heel ander leven dan ik. Ik moet na dit jaar nog een jaar studeren en ga dan, als het goed is, een super drukke tijd tegemoet, dus ik moet er nog even niet aan denken. Terwijl zij dan vaak al lang een vaste baan hebben, een huis etc. Ik vind het vaak ook lastig om te praten met mensen die al zoveel verder zijn, omdat ik me er vaak nog weinig bij kan voorstellen. Behalve toen een zwangere vrouw zei dat ze kei gek werd van haar buik en dus medelijden had met haar bierpens-hebbende schoonvader. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:02:30 #37
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_149773909
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Ohja hij is nooit naar meets geweest he.. Fed woont/woonde(?) zo dichtbij mij :'(

Jij hebt alleen de eckte bazen gemeet :@
Niet dat ik weet, maar ik ben dan ook alleen maar naar meets geweest tijdens de eckte bazen tijd. :7
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:03:14 #38
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149773939
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:00 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Haha hoorde het op stage, dus weet niet wat voor volk het is, maar als ik moet afgaan op die situatie weet ik genoeg ja.

Wow dat is al helemaal gek ja. Maar ja, die hebben dan vaak ook al een heel ander leven dan ik. Ik moet na dit jaar nog een jaar studeren en ga dan, als het goed is, een super drukke tijd tegemoet, dus ik moet er nog even niet aan denken. Terwijl zij dan vaak al lang een vaste baan hebben, een huis etc. Ik vind het vaak ook lastig om te praten met mensen die al zoveel verder zijn, omdat ik me er vaak nog weinig bij kan voorstellen. Behalve toen een zwangere vrouw zei dat ze kei gek werd van haar buik en dus medelijden had met haar bierpens-hebbende schoonvader. :P
Mja als je alles op een rijtje hebt/een leuke relatie vind ik het ookal een heel ander verhaal. Maar met een kutrelatie/geen geld/geen basiscertificaat is het gedoemd te mislukken. :')

Mja over 10 jaar zijn hun al een heel eind van de kinderen af en begin jij er misschien pas mee :o
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:03:44 #39
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149773971
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, maar ik ben dan ook alleen maar naar meets geweest tijdens de eckte bazen tijd. :7
:D
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:05:50 #40
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_149774074
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:03 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Mja als je alles op een rijtje hebt/een leuke relatie vind ik het ookal een heel ander verhaal. Maar met een kutrelatie/geen geld/geen basiscertificaat is het gedoemd te mislukken. :')

Mja over 10 jaar zijn hun al een heel eind van de kinderen af en begin jij er misschien pas mee :o
Ja dat sowieso, maar zelfs als mijn vriend en ik nou samen zouden wonen, zou ik nog echt even geen kind hoeven. En hij gelukkig ook niet.

Maar jij hebt dus al rammelende eierstokken? :P Ah koetsiekoe. :+
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:08:04 #41
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149774185
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ja dat sowieso, maar zelfs als mijn vriend en ik nou samen zouden wonen, zou ik nog echt even geen kind hoeven. En hij gelukkig ook niet.

Maar jij hebt dus al rammelende eierstokken? :P Ah koetsiekoe. :+
Hebben jullie eigenlijk al samenwoon plannen? :)

Nee hoor, carnaval is alweer voorbij dus die rammelende eierstokken zijn ook weer gestopt. Ik kots op kinderen.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:10:25 #42
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_149774301
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:08 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Hebben jullie eigenlijk al samenwoon plannen? :)

Nee hoor, carnaval is alweer voorbij dus die rammelende eierstokken zijn ook weer gestopt. Ik kots op kinderen.
Al beschamend lang. :@ Maar te weinig geld helaas. Woon jij eigenlijk al samen?

Oh gelukkig, zo ken ik je weer. :7
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:14:03 #43
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149774490
Poep

[ Bericht 99% gewijzigd door BarrieBufkes op 17-02-2015 21:31:33 ]
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:55:04 #44
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149776482
Liedje alvast voor morgenvroeg;

Woensdagmorgen krijg je rooie rozen
Woensdagmorgen krijg je thee op bed
Woensdagmorgen smeer ik de beschuitjes
Woensdagmorgen word je in de bloemetjes gezet
Want woensdagmorgen krijg je rooie rozen
Woensdagmorgen dan verwen ik jou
Woensdagmorgen heb ik uitgekozen
Woensdagmorgen laat ik zien hoeveel ik van je hou

Zondag, maandag, dinsdag, ieder jaar met carnaval
Dan gaat pappie lekker pierewaaien
Zondag, maandag, dinsdag zie je pappie overal
Kijk 'm met de meisjes maar eens draaien
Moet je 'm daar zien schuiven met dat spul van twintig jaar
Pappie wordt wat wilder, pappie is al middelbaar
Maar als 'ie 's avonds heel alleen naar huis toe gaat
Dan zingt 'ie in de Twijfelaar al wordt 't nog zo laat

Zondag, maandag, dinsdag, ieder jaar met carnaval
Dan wil mammie ook wel eens naar buiten
Zondag, maandag, dinsdag gaat ze naar 't boerenbal
Dan krijgt ze de kriebels in d'r kuiten
En mammie krijgt een kleurtje als 't langzaam later wordt
Dat komt door 't dansorkest en van de rooie port
En als ze 's avonds heel alleen naar huis toe gaat
Dan zingt ze voor d'r eigen man al wordt 't nog zo laat

Woensdagmorgen krijg je rooie rozen
Woensdagmorgen heb ik uitgekozen
Woensdagmorgen laat ik zien hoeveel ik van je hou...
  woensdag 18 februari 2015 @ 08:48:17 #45
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149785185
Oeteldonk, dè's écht Bosch
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149793496
Hi.
Topic niet gelezen :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 18 februari 2015 @ 14:41:29 #47
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149793528
Hoi
pi_149793799
Uitgekaterd?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149793834
*komt ook voorzichtig weer kijken*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149793912
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:49 schreef Ceased2Be het volgende:
*komt ook voorzichtig weer kijken*
_O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')