abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_149646039



• FOK!:Baajguardian
• IGN: Geen FOK!ers


• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje



• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown


• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Fruitcakes

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Šenied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje



• FOK! Tailfox
• IGN: Dark Tweening

• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie


• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema


• FOK! Zjin
• IGN: MrOperat0r

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: M0cr1nat0r
• IGN: Pixxelking


• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda, mouce

• FOK!: Fluorescent-Adolescent
• IGN: ur mom is a noob

• FOK!: StefanW
• IGN: Corvinus

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door dustbrain op 14-02-2015 11:30:29 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_149646672
FIPO *O*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149649767


d1 boys
🔒
pi_149650024
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:26 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

d1 boys
Baas, ik zag je zelfs bij featured ranked draft staan rechts onderin _O_
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_149654246
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:26 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

d1 boys
Netjes, lang over gedaan?
pi_149657541
Mystery gifts ruilen met vriendin. Zij final boss Veigar, ik sweetheart Annie. #FML :')
pi_149658342
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 00:37 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Netjes, lang over gedaan?
valt mee, lucky win streak met thresh gehad
🔒
  zaterdag 14 februari 2015 @ 12:15:38 #8
308981 Narcotical
Best in the World
pi_149659828
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:26 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

d1 boys
Goed bezig!

Voor dat ik zover ben duurt nog wel even :')
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_149667483
Zitten alle gefrustreerde nerds vandaag op LoL omdat ze alweer geen roos van hun geheime liefde hebben gekregen ofzo :') man alleen maar trollen in ieder potje deze middag...
pi_149668047
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 09:56 schreef GlenSpey het volgende:
Mystery gifts ruilen met vriendin. Zij final boss Veigar, ik sweetheart Annie. #FML :')
Eergister SGU ermee gekregen :7
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:38:53 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149668355
wat is dit nou voor onhendige poging om mij dit topic in te lokken.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149668704
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:26 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

d1 boys
Lekker gedaan jonge! :P Ik heb je ook een paar langs zien komen bij featured draft. :)
pi_149670106
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:11 schreef GlenSpey het volgende:
Zitten alle gefrustreerde nerds vandaag op LoL omdat ze alweer geen roos van hun geheime liefde hebben gekregen ofzo :') man alleen maar trollen in ieder potje deze middag...
_O-

Nog geen potje gespeeld vandaag dus zal het niet weten.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_149672296
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:11 schreef GlenSpey het volgende:
Zitten alle gefrustreerde nerds vandaag op LoL omdat ze alweer geen roos van hun geheime liefde hebben gekregen ofzo :') man alleen maar trollen in ieder potje deze middag...
Zeg dat wel. jezus mina :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149679364
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:11 schreef GlenSpey het volgende:
Zitten alle gefrustreerde nerds vandaag op LoL omdat ze alweer geen roos van hun geheime liefde hebben gekregen ofzo :') man alleen maar trollen in ieder potje deze middag...
3 potjes gespeeld vandaag. Alleen 1 trollgame bij het enemy team. Voor de rest nergens last van gehad.
pi_149689271
Echt, sommige games.
Ik (Ahri mid) tegen LB. LB roamt bottom lane en ik ga erachteraan. Jungler pinged mij vervolgens dat ik terug moet trekken dus dan doe ik dat maar. Want communicatie. Vervolgens gaat de hele zooi bottom lane en jungler dood en heb ik het plots gedaan _O- hoe achterlijk kan je zijn. Uiteindelijk nog 6-5 behaald terwijl de rest allemaal 10 keer dood was gegaan en bijna geen kills had gemaakt. Toch was ik de retard die het voor ze had verpest.

Bronze level over 9000 :')
pi_149689589
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:35 schreef GlenSpey het volgende:
Echt, sommige games.
Ik (Ahri mid) tegen LB. LB roamt bottom lane en ik ga erachteraan. Jungler pinged mij vervolgens dat ik terug moet trekken dus dan doe ik dat maar. Want communicatie. Vervolgens gaat de hele zooi bottom lane en jungler dood en heb ik het plots gedaan _O- hoe achterlijk kan je zijn. Uiteindelijk nog 6-5 behaald terwijl de rest allemaal 10 keer dood was gegaan en bijna geen kills had gemaakt. Toch was ik de retard die het voor ze had verpest.

Bronze level over 9000 :')
Het merendeel van de spelers geeft iedere keer weer onmiddellijk de schultd aan iemand anders. Zeer irritant, vooral omdat ze zelf zo ook nooit beter zullen worden ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door nikao op 15-02-2015 14:59:28 ]
pi_149692287
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:45 schreef nikao het volgende:

[..]

Het merendeel van de spelers geeft iedere keer weer onmiddellijk de schult aan iemand anders. Zeer irritant, vooral omdat ze zelf zo ook nooit beter zullen worden ;)
*Schuld

Bijna weer 4800 ip, lekker j4 halen _O_
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 15 februari 2015 @ 15:04:12 #19
308981 Narcotical
Best in the World
pi_149693193
Ik moet eigenlijk nog een goede jungle champion hebben maar ik heb geen idee wie er nou een beetje foolproof is :').

Op het moment heb ik eigenlijk alleen Yi en Udyr die een beetje uit de voeten kunnen in de jungle maar daar heb ik nog maar weinig succes mee gehad
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_149693657
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:26 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

d1 boys
Carry ff mijn promos naar D5 dan. Altijd noobs in mijn promos :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_149695166
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:04 schreef Narcotical het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een goede jungle champion hebben maar ik heb geen idee wie er nou een beetje foolproof is :').

Op het moment heb ik eigenlijk alleen Yi en Udyr die een beetje uit de voeten kunnen in de jungle maar daar heb ik nog maar weinig succes mee gehad
Pantheon, vi of jarvan 4
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 15 februari 2015 @ 16:46:05 #22
308981 Narcotical
Best in the World
pi_149696853
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Pantheon, vi of jarvan 4
Ja, Pantheon wou ik opzich al wel proberen :). Vi heb ik in aram weleens gekregen en is inderdaad ook wel een leuke champ. Jarvan heb ik opzich zelf niet zoveel mee maar kan ik inderdaad ook wel eens proberen.

Thanks voor de suggesties :)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_149697769
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:45 schreef nikao het volgende:

[..]

Het merendeel van de spelers geeft iedere keer weer onmiddellijk de schult aan iemand anders. Zeer irritant, vooral omdat ze zelf zo ook nooit beter zullen worden ;)
Mja idd. En wat dan nog als iemand een fout maakt in jouw ogen, waarom altijd gelijk dat commentaar erop gooien. Net alsof het dan plots beter gaat... hell ik denk dat ik het zelfs slechter ga doen, of het nou terecht was of niet :P
pi_149708819
Elise jung gaat goed O+ Shaco wat minder moet nog veel leren ;(
pi_149709064
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:32 schreef elshaarawy92 het volgende:
Elise jung gaat goed O+ Shaco wat minder moet nog veel leren ;(
Werd geclaimd niet meer viable te zijn, maar op de lagere elo's is ze inderdaad nog echt wel een mogelijkheid.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_149710953
Vanavond trouwens CLG vs TSM. Gaat wel leuke match worden denk ik!
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_149718651
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Werd geclaimd niet meer viable te zijn, maar op de lagere elo's is ze inderdaad nog echt wel een mogelijkheid.
Ik kom der nog wel eens tegen. Meestal starten ze erg goed, maar of ze nou 6-0 of 0-6 staan na 20 minuten, op één of andere manier voegen ze nooit meer wat toe aan hun team.
  maandag 16 februari 2015 @ 10:07:45 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149719886

_O-
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149720360
:D
We're slowly approaching inevitable death.
pi_149720530
Tja, dat heb je in aram :)
pi_149720559
All Random All Shit
pi_149720564
Behalve de grootmeester BG dan, natuurlijk :D
  maandag 16 februari 2015 @ 11:17:38 #33
308981 Narcotical
Best in the World
pi_149721182
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 08:52 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Ik kom der nog wel eens tegen. Meestal starten ze erg goed, maar of ze nou 6-0 of 0-6 staan na 20 minuten, op één of andere manier voegen ze nooit meer wat toe aan hun team.
Later in een game voelt Elise voor mij een beetje als een stun bot en als je je cocoon mist dan kan je verder weinig doen
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  maandag 16 februari 2015 @ 13:38:02 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149724353
potverdikkie, krijg ik alwéér taric in een nemesis _O-
http://matchhistory.euw.l(...)4071607?tab=overview

Vinden mensen die opeens niet meer viable ofzo, ik pwn er anders tering hard mee.
(ja ik weet ook wel dat het 5v4 was maar toch)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149724474
Toch wel zonde die nemesis, dat je alleen maar supports krijgt. Ik kreeg zelfs een Sona deze week, alsof die niet gewoon iedereen in elkaar beukt wanneer je full ap gaat.
  maandag 16 februari 2015 @ 13:50:49 #36
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149724828
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:41 schreef EroSensei het volgende:
Toch wel zonde die nemesis, dat je alleen maar supports krijgt. Ik kreeg zelfs een Sona deze week, alsof die niet gewoon iedereen in elkaar beukt wanneer je full ap gaat.
Ik gaf enimy team draven omdat hij moeilijkste adc is, gaven ze ons geen adc die lutsers, maar sotty heeft wel hard gepwnt met janna rofl, 2 hitte zilean voordat ze sur.

Was wel beetje makkelijk allemaal, gold en plat spelers. meh.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149725869
Voor ik me weer aan ranked waag wil ik de toplane nog leren. Ik zoek de meest geschikte toplaners in de rol fighter en tank. Ik heb voor fighter al Fiora en voor tank Mundo en Nasus. Ik vind Mundo leuker om te spelen dan Nasus, maar volgens mij is die laatste beter. Fiora ligt me eigenlijk niet. Welke champions kan ik het beste aanschaffen?
pi_149726121
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef GlenSpey het volgende:
Voor ik me weer aan ranked waag wil ik de toplane nog leren. Ik zoek de meest geschikte toplaners in de rol fighter en tank. Ik heb voor fighter al Fiora en voor tank Mundo en Nasus. Ik vind Mundo leuker om te spelen dan Nasus, maar volgens mij is die laatste beter. Fiora ligt me eigenlijk niet. Welke champions kan ik het beste aanschaffen?
Nasus is niet persé beter dan Mundo. Als Nasus ben je veel afhankelijker van je team (zeker low elo): kun je lang genoeg farmen, en wordt je niet de lane uit gebullied.

Mundo is veel minder situatie afhankelijk: bouw full tank (en ik neem altijd een Liandry's). Je doet gewoon veel dmg door de passive van Liandry's, je W in combinatie met de pen van Liandry's en last but not least je Q doet mega dmg (ook op enemy frontline- tanks). Is wel een skillshot dus is wat lastiger dan Nasus' Q :).

Je ult maakt je praktisch niet te killen, je kan slowen met je Q en je haalt de squishy's toch zeer makkelijk neer. Heerljik, die mundo.
pi_149728429
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:28 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Nasus is niet persé beter dan Mundo. Als Nasus ben je veel afhankelijker van je team (zeker low elo): kun je lang genoeg farmen, en wordt je niet de lane uit gebullied.

Mundo is veel minder situatie afhankelijk: bouw full tank (en ik neem altijd een Liandry's). Je doet gewoon veel dmg door de passive van Liandry's, je W in combinatie met de pen van Liandry's en last but not least je Q doet mega dmg (ook op enemy frontline- tanks). Is wel een skillshot dus is wat lastiger dan Nasus' Q :).

Je ult maakt je praktisch niet te killen, je kan slowen met je Q en je haalt de squishy's toch zeer makkelijk neer. Heerljik, die mundo.
Ga het gelijk proberen. Bouw je de liandry's al vroeg of meer in de lategame?
  maandag 16 februari 2015 @ 17:01:21 #40
308981 Narcotical
Best in the World
pi_149730663
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef GlenSpey het volgende:
Voor ik me weer aan ranked waag wil ik de toplane nog leren. Ik zoek de meest geschikte toplaners in de rol fighter en tank. Ik heb voor fighter al Fiora en voor tank Mundo en Nasus. Ik vind Mundo leuker om te spelen dan Nasus, maar volgens mij is die laatste beter. Fiora ligt me eigenlijk niet. Welke champions kan ik het beste aanschaffen?
Ik heb beiden weleens toplane gespeeld en Nasus heb je wat meer farm nodig om relevant te worden als frontline. Zelf bouw ik altijd Triforce en daarna tank. Je hebt vooral wat tijd nodig om je Q te stacken enzo en als je dat niet krijgt dan zou je waarschijnlijk beter af zijn geweest met een Mundo bijvoorbeeld. Mundo meestal gewoon full tank en dan in teamfight gewoon de irritante beefy frontline zijn werkt altijd wel goed.

Momenteel zijn AP toplaners ook wel erg in volgens mij, maar als je dat niet ligt zou ik gewoon wanneer ze gratis zijn wat van de toplane tanks proberen en kijken welke je leuk vind spelen
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_149733166
Op aanraden van een video Irelia voor de toplane gekocht. Hoe de fuck kan dat ding de 'top 1' aanrader van dit moment zijn? :') Kan er helemaal niks mee!
pi_149734325
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:01 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Ik heb beiden weleens toplane gespeeld en Nasus heb je wat meer farm nodig om relevant te worden als frontline. Zelf bouw ik altijd Triforce en daarna tank. Je hebt vooral wat tijd nodig om je Q te stacken enzo en als je dat niet krijgt dan zou je waarschijnlijk beter af zijn geweest met een Mundo bijvoorbeeld. Mundo meestal gewoon full tank en dan in teamfight gewoon de irritante beefy frontline zijn werkt altijd wel goed.

Momenteel zijn AP toplaners ook wel erg in volgens mij, maar als je dat niet ligt zou ik gewoon wanneer ze gratis zijn wat van de toplane tanks proberen en kijken welke je leuk vind spelen
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:01 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Ik heb beiden weleens toplane gespeeld en Nasus heb je wat meer farm nodig om relevant te worden als frontline. Zelf bouw ik altijd Triforce en daarna tank. Je hebt vooral wat tijd nodig om je Q te stacken enzo en als je dat niet krijgt dan zou je waarschijnlijk beter af zijn geweest met een Mundo bijvoorbeeld. Mundo meestal gewoon full tank en dan in teamfight gewoon de irritante beefy frontline zijn werkt altijd wel goed.

Momenteel zijn AP toplaners ook wel erg in volgens mij, maar als je dat niet ligt zou ik gewoon wanneer ze gratis zijn wat van de toplane tanks proberen en kijken welke je leuk vind spelen
Ja klopt, dat vind ik zelf ook het lastige aan Nasus... je hebt die stacks nodig en iedere tegenstander + hun jungler weet dat. Dus word je meestal de lane uitgepest door een babysit en ben je lategame nutteloos. Mundo vind ik altijd wel erg prettig werken. Wel even z'n moeilijke earlygame doorkomen.
  maandag 16 februari 2015 @ 19:23:39 #43
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149735707
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:23 schreef GlenSpey het volgende:
Op aanraden van een video Irelia voor de toplane gekocht. Hoe de fuck kan dat ding de 'top 1' aanrader van dit moment zijn? :') Kan er helemaal niks mee!
Ze heeft redelijke sustain en scalet als een hoer vanaf midgame. Lategame is ze niet te stoppen, tanky en veel damage. Tot lv 9 moet je proberen te farmen en niet dood gaan, daarna kun je bijna iedere matchup winnen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 16 februari 2015 @ 19:38:52 #44
308981 Narcotical
Best in the World
pi_149736332
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

[..]

Ja klopt, dat vind ik zelf ook het lastige aan Nasus... je hebt die stacks nodig en iedere tegenstander + hun jungler weet dat. Dus word je meestal de lane uitgepest door een babysit en ben je lategame nutteloos. Mundo vind ik altijd wel erg prettig werken. Wel even z'n moeilijke earlygame doorkomen.
Ja, je hebt met Nasus tijdens laning phase wel een soort target op je rug ja. Als je daar doorheen weet te komen gaat het meestal wel goed
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_149736721
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ze heeft redelijke sustain en scalet als een hoer vanaf midgame. Lategame is ze niet te stoppen, tanky en veel damage. Tot lv 9 moet je proberen te farmen en niet dood gaan, daarna kun je bijna iedere matchup winnen.
Hoe bouw je haar een beetje fatsoenlijk op? Want ik kom veel tank builds tegen maar dat vind ik niet lekker spelen op zo'n champion...
  maandag 16 februari 2015 @ 20:03:36 #46
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149737382
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hoe bouw je haar een beetje fatsoenlijk op? Want ik kom veel tank builds tegen maar dat vind ik niet lekker spelen op zo'n champion...
Je hebt 1/2 damage items nodig. Vaak begin je met een damage item, tenzij je hard wordt gebullied. Begin met een trinity force en daarna kijk je naar de enemy team. Wie is er sterk, wat voor damage doen ze? Irelia is geen glass canon carry. Daar heeft ze niet de tools voor. Door haar passive is ze echter niet lang tegen te houden en maakt ze het veel supports onmogelijk om goed te peelen. Dit komt ook door haar mobility.

Zelf ga ik vaak: Trinity -> Randuins/Banshees/Spirit Visage (kies 2) -> BotRK, Frozen Mallet, Hydra, Guardian of Warmogs. Zo wordt Irelia meestal gebuild.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149738428
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef GlenSpey het volgende:
Welke champions kan ik het beste aanschaffen?
Voor toplane vind ik Wukong, Jax, J4 erg sterk! ook niet moelijk te leren. Rumble bevalt mij ook zeer goed maar die is wel lastiger
~Si vis amari, ama~
pi_149741837
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:28 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Voor toplane vind ik Wukong, Jax, J4 erg sterk! ook niet moelijk te leren. Rumble bevalt mij ook zeer goed maar die is wel lastiger
Jarvan is heel sterke champ momenteel. Sowieso vind ik nu dat de champions met veel CC en peel echt heel belangrijk zijn. Een goede gnar in je team is ook genieten, één goede ult van gnar in late game is vaak gewoon gg.

Laatst een game gehad waar ik J4 jungle speelde, gnar top en een braum support. Die cc was gewoon niet leuk meer voor enemy team, vooral omdat we een ezreal als mid en jinx als adc hadden. Het was wachten tot mega gnar er was en dat gewoon j4 ult, gnar ult en daarna ult van braum er overheen. Ondertussen staan jinx en ezreal alleen maar damage te dealen _O_
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_149742705
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Jarvan is heel sterke champ momenteel. Sowieso vind ik nu dat de champions met veel CC en peel echt heel belangrijk zijn. Een goede gnar in je team is ook genieten, één goede ult van gnar in late game is vaak gewoon gg.

Laatst een game gehad waar ik J4 jungle speelde, gnar top en een braum support. Die cc was gewoon niet leuk meer voor enemy team, vooral omdat we een ezreal als mid en jinx als adc hadden. Het was wachten tot mega gnar er was en dat gewoon j4 ult, gnar ult en daarna ult van braum er overheen. Ondertussen staan jinx en ezreal alleen maar damage te dealen _O_
Mooi is dat ja, als dat soort combo's lopen :D
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 17 februari 2015 @ 04:08:10 #50
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_149750702
Wat is Kassadin heerlijk.



Farm is waardeloos, want roamen.
Gnar heb ik 0x neergehaald, Thresh 5x, Syndra 12x, Shaco 8x, Jinx 7x.
Hun botlane begon echt waardeloos, Tresh-Blitz stond 7-1 (waarvan alle kills op Thresh, onze ADC, waren). Hun Syndra had of nog nooit Syndra gespeeld, of nog nooit tegen Kassadin gespeeld, want dat was speeltuin.
Hun Shaco was premade met Syndra en Trundle en ik zagen dat meteen, dus heletijd counterjunglen/counterganken.

Enige reden waarom potje 50 minuten duurde was, omdat we bijna de game throwde.
Bot die 0x pingde als hun Thresh/Jinx richting mid kwamen.
Gnar en Thresh die flashen om mij te pakken te krijgen vanuit onmogelijke hoeken.
Team (behalve Trundle) dat pingt om erin te gaan en vervolgens niet volgen.
Teemo die alleen maar farmt.

Ik speelde overigens buiten de kills heel slordig.
Maar 12 wards totaal geplaatst, weinig map awareness, gierigheid.
pi_149752782
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:43 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ga het gelijk proberen. Bouw je de liandry's al vroeg of meer in de lategame?
Meer richting lategame afmaken. Altijd kijken wat je nodig hebt in lane. Sta je tegenover iemand die steeds wil traden, dan zou je beter eerst wat defensives kunnen kopen. Soms heb je een matchup waar je lekker kan farmen, en met je Q kan poken/zonen, dan zou je wat eerder iig je haunting guise kunnen kopen. Toch 200 health, en vooral mpen.

Die Mpen is fijn icm je W bijvoorbeeld. Dat maakt het ook meteen de reden dat ik hem niet early afmaak: early heb je nog te weinig sustain om je W aan te houden (die skill kost health) waardoor je meer aan echte defensives hebt.

Verder tank, tank, tank and Mundo goes where he pleases. Bouw altijd naar de situatie, neem geen vaste build route, want of je tegen een Irelia staat of tegen een Riven is een groot verschil ondanks ze allebei AD zijn. (wat een subtiel bruggetje naar Irelia). Irelia doet True damage, wat betekend dat een early armor weinig utimaakt, maar een Giants Belt je wel helpt. Tegen Riven zou je het andersom kunnen willen.
pi_149755863
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:56 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Meer richting lategame afmaken. Altijd kijken wat je nodig hebt in lane. Sta je tegenover iemand die steeds wil traden, dan zou je beter eerst wat defensives kunnen kopen. Soms heb je een matchup waar je lekker kan farmen, en met je Q kan poken/zonen, dan zou je wat eerder iig je haunting guise kunnen kopen. Toch 200 health, en vooral mpen.

Die Mpen is fijn icm je W bijvoorbeeld. Dat maakt het ook meteen de reden dat ik hem niet early afmaak: early heb je nog te weinig sustain om je W aan te houden (die skill kost health) waardoor je meer aan echte defensives hebt.

Verder tank, tank, tank and Mundo goes where he pleases. Bouw altijd naar de situatie, neem geen vaste build route, want of je tegen een Irelia staat of tegen een Riven is een groot verschil ondanks ze allebei AD zijn. (wat een subtiel bruggetje naar Irelia). Irelia doet True damage, wat betekend dat een early armor weinig utimaakt, maar een Giants Belt je wel helpt. Tegen Riven zou je het andersom kunnen willen.
Stond tegen een Nasus, denk dat binnenkort de dierenpolitie op de stoep staat, zo hard dat ik hem zijn farm heb afgepakt :')
Hij 99 cs en ik 212. Ze kwamen op een gegeven moment met zn vijven top ganken, en zelfs dat heeft ze niet geholpen :D



Carry Mundo ftw!

[ Bericht 3% gewijzigd door GlenSpey op 17-02-2015 12:18:18 ]
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:09:07 #53
308981 Narcotical
Best in the World
pi_149765215
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 12:04 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Stond tegen een Nasus, denk dat binnenkort de dierenpolitie op de stoep staat, zo hard dat ik hem zijn farm heb afgepakt :')
Hij 99 cs en ik 212. Ze kwamen op een gegeven moment met zn vijven top ganken, en zelfs dat heeft ze niet geholpen :D

[ afbeelding ]

Carry Mundo ftw!
Hehe, nice! :)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_149780004
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 12:04 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Stond tegen een Nasus, denk dat binnenkort de dierenpolitie op de stoep staat, zo hard dat ik hem zijn farm heb afgepakt :')
Hij 99 cs en ik 212. Ze kwamen op een gegeven moment met zn vijven top ganken, en zelfs dat heeft ze niet geholpen :D

[ afbeelding ]

Carry Mundo ftw!
Ik heb nog nooit een goede mundo gezien. Af en toe speel ik nasus. En wanneer ik hem speel tegen een mundo, dan negeer ik die mundo compleet. Simpelweg omdat hij 0 dmg doet. En vanaf lvl 6 wordt het wel heel makkelijk.
pi_149780088
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 04:08 schreef yamiown het volgende:
Wat is Kassadin heerlijk.

[ afbeelding ]

Farm is waardeloos, want roamen.
Gnar heb ik 0x neergehaald, Thresh 5x, Syndra 12x, Shaco 8x, Jinx 7x.
Hun botlane begon echt waardeloos, Tresh-Blitz stond 7-1 (waarvan alle kills op Thresh, onze ADC, waren). Hun Syndra had of nog nooit Syndra gespeeld, of nog nooit tegen Kassadin gespeeld, want dat was speeltuin.
Hun Shaco was premade met Syndra en Trundle en ik zagen dat meteen, dus heletijd counterjunglen/counterganken.

Enige reden waarom potje 50 minuten duurde was, omdat we bijna de game throwde.
Bot die 0x pingde als hun Thresh/Jinx richting mid kwamen.
Gnar en Thresh die flashen om mij te pakken te krijgen vanuit onmogelijke hoeken.
Team (behalve Trundle) dat pingt om erin te gaan en vervolgens niet volgen.
Teemo die alleen maar farmt.

Ik speelde overigens buiten de kills heel slordig.
Maar 12 wards totaal geplaatst, weinig map awareness, gierigheid.
Kassadin is fijn... Wanneer je voor lvl 6 niet dood bent gegaan.. En ik kan die champion dus echt niet spelen.
pi_149781019
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:16 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een goede mundo gezien. Af en toe speel ik nasus. En wanneer ik hem speel tegen een mundo, dan negeer ik die mundo compleet. Simpelweg omdat hij 0 dmg doet. En vanaf lvl 6 wordt het wel heel makkelijk.
Slechte Mundo dan :') Deze Nasus was bijzonder makkelijk weg te pesten, hoefde nog geen jungler aan te pas te komen.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:55:21 #57
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149781281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb nog nooit een goede mundo gezien. Af en toe speel ik nasus. En wanneer ik hem speel tegen een mundo, dan negeer ik die mundo compleet. Simpelweg omdat hij 0 dmg doet. En vanaf lvl 6 wordt het wel heel makkelijk.

Als je als Nasus gewoon lekker wat sustain haalt ben je na lv 6 aan het perma farmen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149784325
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Slechte Mundo dan :') Deze Nasus was bijzonder makkelijk weg te pesten, hoefde nog geen jungler aan te pas te komen.
Slechte nasus dan. Een beetje normale nasus zou mundo compleet moeten kunnen negeren en free farmen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149784771
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 06:40 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Slechte nasus dan. Een beetje normale nasus zou mundo compleet moeten kunnen negeren en free farmen
Dit, speel liever tegen een goede mundo ook dan een goede nasus. Hoe langer de game duurt, hoe kutter het wordt in tegen zo'n nasus te spelen. Die hebben op een gegeven moment zoveel stacks, gewoon om te janken.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 18 februari 2015 @ 08:57:07 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149785288
Is her hier trouwens toevallig iemand die weet hoe je gnar moet spelen?
50 50 google zegt op/up en ik kan er zelf ook niet wijs van worden, in domi ging het wel goed allemaal, maar in Tf's zoals in aram is dat ding echt waardeloos, en die zogenaamde initiate jump werkt bij mij als dash en hit nooit iets lol.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:48:25 #61
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149788717
niet allemaal tegelijk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149789167
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 08:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Is her hier trouwens toevallig iemand die weet hoe je gnar moet spelen?
50 50 google zegt op/up en ik kan er zelf ook niet wijs van worden, in domi ging het wel goed allemaal, maar in Tf's zoals in aram is dat ding echt waardeloos, en die zogenaamde initiate jump werkt bij mij als dash en hit nooit iets lol.
Nou dan begin ik maar.


Ik heb werkelijk geen idee. Ik vind gnar sowieso niet leuk om te spelen. Heel vaak ga ik de mist in met zijn Q omdat die al terug komt na een minion hit -.-

Maar wat bedoel je met op/up?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149789342
Ik speel hem niet BG, dus zou het niet weten. Ik zie wel dat hij regelmatig in de LCS gepicked wordt, en ook heb ik hem vaak bij me in de games. Dat betekend dus dat hij van Bronze tot LCS gebruikt wordt :D

Maargoed, mijn ervaring met hem als toeschouwer: In lane zelden tot nooit feed, dus lijkt redelijk save. Is ontzettend tanky in zijn Mega-form.
In dat laatste schuild ook vaak het gevaar in soloQ, het team zou erop aan moeten sturen te wachten met engagen tot hij bijna in Mega-form is. Dan pas is hij tanky, zorgt hij voor utility. Vaak is het helaas zo dat mini Gnar ofwel doodgefocussed wordt, ofwel Mega wordt als het team down is.

Uiteraard heeft Gnar hier zelf ook invloed op door minions waves slim te gebruiken.

TLDR: Een goede Gnar is beter in je team dan een goede Mundo, een slechte Gnar is minder in je team dan een slechte Mundo :D
pi_149789411
Goeie TL;DR :D!
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149789966
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 06:40 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Slechte nasus dan. Een beetje normale nasus zou mundo compleet moeten kunnen negeren en free farmen


Win tot nog toe in iedere game gewoon mijn lane. No problemo. Dat het toch defeats zijn komt omdat ik steeds met extreme feeders / AFK'ers wordt opgescheept :')
Heb al tegen Riven, Cassio, Teemo, Aatrox, Nasus en Yi gestaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door GlenSpey op 18-02-2015 12:44:34 ]
pi_149790612
Met Mundo verlies je eigenlijk nooit lane, tenzij je echt volledig tiltmodus gaat. Je zal hoogstens met enkel farm je lane uitkomen, en dan is er nog geen probleem.

Tegen een Nasus, hoewel Nasus lategame altijd een beest wordt, kan je makkelijk als Mundo uit de voeten. Nasus zal namelijk vóór zijn minions uitkomen om te farmen, en zeker early game kan je met je Q steeds poken. Aangezien je als Mundo vrij groot bent, ga je gewoon op je eigen low health minions staan, waardoor Nasus niet fatsoenlijk kan klikken op die minions. Ja je vangt wat dmg, maar die trade je daarna direct weer terug met je Q.

Op die manier kan hij heel lang geen Q stacken, TENZIJ hij je weg weet te jagen door zijn E te gebruiken. Dat laatste betekend dan weer dat hij automatisch de lane pushed wat weer zorgt voor 3 kills pre 6 met een fatsoenlijke jungler.
pi_149791443
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:48 schreef BaajGuardian het volgende:
niet allemaal tegelijk.
Zijn maar weinig mensen die gnar (goed) kunnen spelen. Mini gnar is vrij nutteloos, alleen mega gnar is usefull in teamfights. Je moet dus goed kunnen timen met de rage en anders moet je engagen als je mega gnar bent. Meesten enemies wachten dan gewoon tot mega gnar weer veranderd in mini gnar.

Zelf maar paar keer gespeeld, maar ik kan er niet mee spelen :N
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:55:14 #68
308349 Zandkasteel
gemaakt van zuurzand
pi_149791955
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 08:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Is her hier trouwens toevallig iemand die weet hoe je gnar moet spelen?
50 50 google zegt op/up en ik kan er zelf ook niet wijs van worden, in domi ging het wel goed allemaal, maar in Tf's zoals in aram is dat ding echt waardeloos, en die zogenaamde initiate jump werkt bij mij als dash en hit nooit iets lol.
Kan niks zeggen over Dominion of ARAM met Gnar, maar in SR is die momenteel aan de OP kant.
In Mini-gnar form is die erg safe en kan die je helemaal dood poken/kiten met zn Q en mv speed buff. Vooral als je Frozen Mallet bouwt kan die met z'n auto attacks al een flash forceren. Voor de rest heb je ook bijna geen damage items nodig en kun je Gnar volledig tank bouwen. Mocht je zover voor liggen op lane is een BotRK of Tri-Force een goed item op Gnar.

In Mega-Gnar form is hij juist erg sterk in Teamfights. Zoveel multi-target CC en tankyness.
Z'n jump/initiate werkt niet altijd even fijn en om een goede ult te landen is daarom vaak ook flash vereist.
Return to Zion
And a comet fills the sky
The Holy Roman Empire rises
Then you and I must die
  woensdag 18 februari 2015 @ 14:52:24 #69
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149793911
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 12:14 schreef EroSensei het volgende:
Ik speel hem niet BG, dus zou het niet weten. Ik zie wel dat hij regelmatig in de LCS gepicked wordt, en ook heb ik hem vaak bij me in de games. Dat betekend dus dat hij van Bronze tot LCS gebruikt wordt :D

Maargoed, mijn ervaring met hem als toeschouwer: In lane zelden tot nooit feed, dus lijkt redelijk save. Is ontzettend tanky in zijn Mega-form.
In dat laatste schuild ook vaak het gevaar in soloQ, het team zou erop aan moeten sturen te wachten met engagen tot hij bijna in Mega-form is. Dan pas is hij tanky, zorgt hij voor utility. Vaak is het helaas zo dat mini Gnar ofwel doodgefocussed wordt, ofwel Mega wordt als het team down is.

Uiteraard heeft Gnar hier zelf ook invloed op door minions waves slim te gebruiken.

TLDR: Een goede Gnar is beter in je team dan een goede Mundo, een slechte Gnar is minder in je team dan een slechte Mundo :D
maar aa's gainen hem al rage dus zou een ssi build niet beter zijn voor tanky gnar dan een offensive of maximaal in megagnar te kunnen veranderen? Ik weet het ook niet hoor ik ben een noob wat de nieuwe champs betreft, heb anderhalf jaar oid niet gespeeld ook.

Hij lijkt me wat meer een ssi bruiser dan een fulltank of adc, als fulltank ben je veel te afhankelijk van je team indd en onder platinum kun je dat ook wel schudden, als adc is ie wat als trist geloof ik..maar dan met een vleugje nida.. vraag me af of dat nog wat wordt..

Kan er nog niet wijs van worden, mischien moet ik dat mannetje eens wat meer gaan testen ipv theorycraften. Alleen is het juist aram waar ik geen flikker met em kan. In domi ging het dus wel goed, maakte nog een double kill op 2 adcs top en had indd het idee dat ik goed tanky was. Maar in aram was ik dus in 1 seconde dood elke keer weer :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 18 februari 2015 @ 14:53:59 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149793967
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Zijn maar weinig mensen die gnar (goed) kunnen spelen. Mini gnar is vrij nutteloos, alleen mega gnar is usefull in teamfights. Je moet dus goed kunnen timen met de rage en anders moet je engagen als je mega gnar bent. Meesten enemies wachten dan gewoon tot mega gnar weer veranderd in mini gnar.

Zelf maar paar keer gespeeld, maar ik kan er niet mee spelen :N
Mja was ik al bang voor ja, mini gnar mag wel een matige buff krijgen, en mega gnar dan van mijn part een nerf, maar het speelt echt kut zo. Bent gewoon zowat non existant als mini gnar in aram. Ik las wel dat mensen die em SR spelen vinden dat hij als top champ makkelijk zou traden maar daar merk ik niet veel van, vind dat je die boomerang moet vangen ook nogal een weakness want zo weet de enimy meteen waar je heen loopt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149794164
Welke champ is leuk voor jungle? Shyvana, Jarvan? Of sparen voor Heca? Speel nu met Noc en Elise wat een bazen _O_
pi_149794360
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:01 schreef elshaarawy92 het volgende:
Welke champ is leuk voor jungle? Shyvana, Jarvan? Of sparen voor Heca? Speel nu met Noc en Elise wat een bazen _O_
Speel zelf geen jungler maar als ik je een goeie aan moet raden dan is het Jarvan. Over baas gesproken :D
Van Shyvana heb ik horen zeggen dat het geen geweldige is om mee te ganken.
pi_149794652
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:07 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Speel zelf geen jungler maar als ik je een goeie aan moet raden dan is het Jarvan. Over baas gesproken :D
Van Shyvana heb ik horen zeggen dat het geen geweldige is om mee te ganken.
Dan ga ik voor Jarvan :) Op mijn andere acc ermee gespeeld en zijn escape&gank met Q>E vind ik erg handig. Shyvana is wel erg tanky.
pi_149795237
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 08:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Is her hier trouwens toevallig iemand die weet hoe je gnar moet spelen?
50 50 google zegt op/up en ik kan er zelf ook niet wijs van worden, in domi ging het wel goed allemaal, maar in Tf's zoals in aram is dat ding echt waardeloos, en die zogenaamde initiate jump werkt bij mij als dash en hit nooit iets lol.
Ik heb gnar wel een aantal keer gespeeld toen ie free was. En ken genoeg mensen die gnar mainen.

Wat Armor pen en Armor + wat bruiser masteries werken geweldig. Met full AD runes en masteries is hij veel te squish en bij de bruiser dan moet de enemy heel erg zijn best doen om jou te killen.

Ingame speel ik vaak wat campy, safe. Tot lvl 3,4. Dan heb je al je abilities tenminste en een mooie extra damage met je W. Wanneer je rage bijna full is dan doe je E op een minion en dan word je meteen mega en kun je W R Q combo doen.
Ik vind gnar heel leuk om te spelen. En dat weegt uiteraard ook veel mee.
pi_149795273
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:07 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Speel zelf geen jungler maar als ik je een goeie aan moet raden dan is het Jarvan. Over baas gesproken :D
Van Shyvana heb ik horen zeggen dat het geen geweldige is om mee te ganken.
De enige reden is omdat zij geen CC heeft. En geen gap closers pre 6.
Wel een erg leuke champ. Zelfs al je full tank gaat kun je nog mooie plays maken met die champ. :)
pi_149795390
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:01 schreef elshaarawy92 het volgende:
Welke champ is leuk voor jungle? Shyvana, Jarvan? Of sparen voor Heca? Speel nu met Noc en Elise wat een bazen _O_
Ligt er echt aan waar je van houdt. Jij vind Elise fijn. Die heeft best wel wat cc en doet veel dmg. Dan is Jarvan zeker een goeie jungler voor jou. Maar Shyvana kan ook prima. Alleen heeft zij geen CC. Geen gap closers Pre 6. En is moeilijk te masteren. Wel kunnen verschillende builds op Shyvana.

Van heca weet ik echter heel weinig.
pi_149795997
Hou er wel rekening mee dat Jarvan vaak wordt gebanned in draftpick
pi_149798238
Vi is een failproof en erg sterke jungler momenteel. Pantheon ook nog redelijk failproof, al moet je weten wanneer je z'n ult moet gebruiken. Jarvan en Fiddlesticks momenteel ook enorm sterk, maar die vergen wat meer 'skill'.
  woensdag 18 februari 2015 @ 17:50:18 #79
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149799599
god wat houd ik toch van yorickje die heeft hard een gave skin nodig.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149800309
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mja was ik al bang voor ja, mini gnar mag wel een matige buff krijgen, en mega gnar dan van mijn part een nerf, maar het speelt echt kut zo. Bent gewoon zowat non existant als mini gnar in aram. Ik las wel dat mensen die em SR spelen vinden dat hij als top champ makkelijk zou traden maar daar merk ik niet veel van, vind dat je die boomerang moet vangen ook nogal een weakness want zo weet de enimy meteen waar je heen loopt.
Yep, ja je hoeft hem niet te vangen, maar dan heb je wel een zieke cd op je boomerang :Y
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_149802071
Toplane Urgot nog viable? Heb m ooit voor de toplane aangeschaft, maar zie m tegenwoordig enkel als ADC...
pi_149802099
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:17 schreef GlenSpey het volgende:
Toplane Urgot nog viable?
Dat was toch nog van vóór de oorlog?
Conscience do cost.
pi_149802129
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat was toch nog van vóór de oorlog?
Zou goed kunnen, speel al lang League maar wel altijd met flinke tussenpauzes :')
pi_149802283
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:50 schreef BaajGuardian het volgende:
god wat houd ik toch van yorickje die heeft hard een gave skin nodig.
Stiekem komt er een ultimate skin voor Yorick.. :P
pi_149802996
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:18 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, speel al lang League maar wel altijd met flinke tussenpauzes :')
Ik ook. Ik zit nu in zo'n pauze. Smite maar weer eens opgepakt, is een stuk verbeterd sinds de beta en leuk ter afwisseling :P

Maar ik heb wel een beetje de trends gevolgd van LoL en als ik het goed begrijp is er helemaal niets viable aan Urgot. Niet dat het onmogelijk is om ermee te pwnen, maar hij wordt op alle posities geoutclassed. Ik denk dat hij op top ook weinig kans maakt tenzij het een ideale matchup is en/of de tegenstand incompetent.
Conscience do cost.
pi_149804033
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:17 schreef GlenSpey het volgende:
Toplane Urgot nog viable? Heb m ooit voor de toplane aangeschaft, maar zie m tegenwoordig enkel als ADC...
In nemesis misschien.
pi_149804674
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik ook. Ik zit nu in zo'n pauze. Smite maar weer eens opgepakt, is een stuk verbeterd sinds de beta en leuk ter afwisseling :P

Maar ik heb wel een beetje de trends gevolgd van LoL en als ik het goed begrijp is er helemaal niets viable aan Urgot. Niet dat het onmogelijk is om ermee te pwnen, maar hij wordt op alle posities geoutclassed. Ik denk dat hij op top ook weinig kans maakt tenzij het een ideale matchup is en/of de tegenstand incompetent.
Gister trouwens nog tegen een team gespeeld met een urgot top. Dat was geen succes, kerel ging alleen maar dood en voegde niks toe... maar dat kan ook aan de speler liggen natuurlijk :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 18 februari 2015 @ 21:20:07 #88
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149807865
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:22 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Stiekem komt er een ultimate skin voor Yorick.. :P
hopelijk shakespear yorick.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149818160
Iemand wel eens divisies overgeslagen? Vorig seizoen in december in silver 3 geplaced en toen niet meer veel ranked gespeeld aangezien season 5 er aan kwam.

Nu dus bronze 2 na kut placements en pak nu 30lp per win. Ben benieuwd als ik op winning streak kom je ook meteen promo's kan krijgen voor Silver V?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_149818249
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 08:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Iemand wel eens divisies overgeslagen? Vorig seizoen in december in silver 3 geplaced en toen niet meer veel ranked gespeeld aangezien season 5 er aan kwam.

Nu dus bronze 2 na kut placements en pak nu 30lp per win. Ben benieuwd als ik op winning streak kom je ook meteen promo's kan krijgen voor Silver V?
Jazeker. En als je 30 LP per win krijgt verwacht ik inderdaad direct je promo's naar Silver.
  donderdag 19 februari 2015 @ 09:09:22 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149818590
enerzijds boeit het spel me echt niet meer hoor maar anderzijds word ik wel moe van een heel team aan unskilled idioten die liever in een rechte lijn wegrennen en alle skillshots eten voordat ze met 1hp eindelijk wat doen.

vanaf nu geen tanks meer voor mij in aram, reroll trade of dodge.

nou dat was alweer 2 potjes achtermekaar met figuren die "first time this champ" spelen en duidelijk bronze zijn daar ze als support het enemy team in rennen en de adc auto attacken....

[ Bericht 24% gewijzigd door BaajGuardian op 19-02-2015 09:40:44 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149819829
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:09 schreef BaajGuardian het volgende:
enerzijds boeit het spel me echt niet meer hoor maar anderzijds word ik wel moe van een heel team aan unskilled idioten die liever in een rechte lijn wegrennen en alle skillshots eten voordat ze met 1hp eindelijk wat doen.

vanaf nu geen tanks meer voor mij in aram, reroll trade of dodge.

nou dat was alweer 2 potjes achtermekaar met figuren die "first time this champ" spelen en duidelijk bronze zijn daar ze als support het enemy team in rennen en de adc auto attacken....
Gewoon snel weer stoppen dan!
  donderdag 19 februari 2015 @ 10:40:51 #93
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149820324
-weg-

[ Bericht 49% gewijzigd door STING op 19-02-2015 16:09:14 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149822946
Ranked gewonnen met Mundo vs Nasus :') silver IV
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:59:28 #95
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149829254


wat ne makkelijken spelletje zenne
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149836493
Thresh stats afgelopen seizoen:


Dit seizoen:


:') rip the dream
pi_149836695
Jarvan _O_ Wat een heerlijke champ
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_149836739
Wat gebeurt er als ik mijn promotional matches verlies? Kom ik dan weer ergens onderaan te staan in de divisie? :')
pi_149836820
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:51 schreef GlenSpey het volgende:
Wat gebeurt er als ik mijn promotional matches verlies? Kom ik dan weer ergens onderaan te staan in de divisie? :')
Nee, je gaat dan naar 60lp ofzo dacht ik.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_149836844
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:51 schreef GlenSpey het volgende:
Wat gebeurt er als ik mijn promotional matches verlies? Kom ik dan weer ergens onderaan te staan in de divisie? :')
Je lp loopt gewoon door, verlies je, krijg je min datgene dat je anders ook zou krijgen, win je, hetzelfde (met cap op 100 natuurlijk).
pi_149846076
Ahja, zit nu 69 LP. Dus 31 is eraf gehaald.

[ Bericht 32% gewijzigd door GlenSpey op 20-02-2015 00:43:49 ]
pi_149847471
Hm ben van Jarvan toplane toch niet heel erg gecharmeerd... in sommige matchups heel erg sterk, maar in veel andere helaas erg zwak. Of ik moet gewoon veel pech gehad hebben...
  vrijdag 20 februari 2015 @ 04:17:47 #103
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_149848260
Mensen die meta willen veranderen met 2v1 top... (katarina + taric vs Kassadin)
Mij first blood geven door over aggresive te zijn, vervolgens in farm verliezen en als ze dan na 14 min 2v1 (j4 kwam 1x ganken) de turret neerhalen ben ik slecht en heb ik de lane keihard verloren.
Op einde van de game 975 AP en iets van 50% magic pen.
Build: Seraph - Abyssal sceptre - Void Staff - Rabadon - Sorcerer Boots - Rod of Ages + Elixer + Dragon buff (vijfde drake) + Baron buff.

Dat dus neer op 975 AP
Magic pen was: -41% / 23 magic pen / 20 flat magic pen
- 20 van Abyssal, -35% void staff -6% van masteries en dan nog 23.55 flat magic pen van runes en sorcerer shoes.
Daarmee doe je bijna true damage.


Eindelijk weer een lekkere game na een hoop slechte games :).

[ Bericht 6% gewijzigd door yamiown op 20-02-2015 04:23:40 ]
pi_149850525
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 04:17 schreef yamiown het volgende:
Mensen die meta willen veranderen met 2v1 top... (katarina + taric vs Kassadin)
Mij first blood geven door over aggresive te zijn, vervolgens in farm verliezen en als ze dan na 14 min 2v1 (j4 kwam 1x ganken) de turret neerhalen ben ik slecht en heb ik de lane keihard verloren.
Op einde van de game 975 AP en iets van 50% magic pen.
Build: Seraph - Abyssal sceptre - Void Staff - Rabadon - Sorcerer Boots - Rod of Ages + Elixer + Dragon buff (vijfde drake) + Baron buff.

Dat dus neer op 975 AP
Magic pen was: -41% / 23 magic pen / 20 flat magic pen
- 20 van Abyssal, -35% void staff -6% van masteries en dan nog 23.55 flat magic pen van runes en sorcerer shoes.
Daarmee doe je bijna true damage.

Eindelijk weer een lekkere game na een hoop slechte games :).
Blame of Legends. Tis altijd de schuld van een ander.
Gister was ik Ashe in ARAM. 0/7 Volibear begint mij opeens te beschuldigen van zijn deaths, terwijl hij toch echt zelf telkens het enemy team in rent. Nee want ik moest hem toch echt volgen als ie dat deed. Eh ja gast, ik ben nog sneller dood dan jij als ik hetzelfde doe :')
pi_149855060
Promotie is binnen. Helaas geen league overgeslagen waar ik wel op had gehoopt :N nu dus silver 3 :)
pi_149855102
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:14 schreef GlenSpey het volgende:
Promotie is binnen. Helaas geen league overgeslagen waar ik wel op had gehoopt :N nu dus silver 3 :)
Lekker hoor! Hoop van het weekend weer terug te komen in silver.

Waardoor wordt trouwens je position bepaald in ranked? Ben meestal pas 4e of 5e in lijn en heel af en toe 2e of 3e? Facking kut is dat.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_149855961
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Lekker hoor! Hoop van het weekend weer terug te komen in silver.

Waardoor wordt trouwens je position bepaald in ranked? Ben meestal pas 4e of 5e in lijn en heel af en toe 2e of 3e? Facking kut is dat.
Vroeger ging dat op MMR/ELO. De hoogste MMR/ELO kwam bovenaan. Tegenwoordig is het volledig random volgens mij.

Ik vindt overigens 2e, 3e of 4e de prettigste posities. First pick heb ik een hekel aan, omdat dat vaak een safepick moet zijn ivm met counter. Aangezien ik alle lanes wel zo'n beetje kan, en veel champions speel is counteren prettiger .
pi_149859859
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Lekker hoor! Hoop van het weekend weer terug te komen in silver.

Waardoor wordt trouwens je position bepaald in ranked? Ben meestal pas 4e of 5e in lijn en heel af en toe 2e of 3e? Facking kut is dat.
Volgens mij willekeurig. Het ene potje sta ik bovenaan en het volgende onderaan... zolang het maar een beetje 50/50 is vind ik alles best :)
pi_149863544


Wat een game met jarvan IV, fucking 61 minuten. Total damage dealt = 319k
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 18:28:15 #110
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149864275
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:02 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Blame of Legends. Tis altijd de schuld van een ander.
Gister was ik Ashe in ARAM. 0/7 Volibear begint mij opeens te beschuldigen van zijn deaths, terwijl hij toch echt zelf telkens het enemy team in rent. Nee want ik moest hem toch echt volgen als ie dat deed. Eh ja gast, ik ben nog sneller dood dan jij als ik hetzelfde doe :')
Dat is mijn grootste peeve als ik ashe krijg in aram, vind ik de lekkerste champ die er is, gewoon beginnen met tear en als een malle noobs de kenker in knallen, maar nee dan is er zon godverdomde brony die de hele tijd de enimy team in rent en gaat klagen terwijl jij gewoon vrij de vijand eerst naar 1hp kunt harassen, heb ik echt bij elke goede harass champ dat het team het een beter idee vind om meteen (ook nog het liefst de turret in) te initiaten. :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 18:41:11 #111
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_149864568
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:48 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Vroeger ging dat op MMR/ELO. De hoogste MMR/ELO kwam bovenaan. Tegenwoordig is het volledig random volgens mij.

Ik vindt overigens 2e, 3e of 4e de prettigste posities. First pick heb ik een hekel aan, omdat dat vaak een safepick moet zijn ivm met counter. Aangezien ik alle lanes wel zo'n beetje kan, en veel champions speel is counteren prettiger .
Kan volledig random bevestigen.
Ik speel heel veel met een vriend en als ik de game maak en hem invite sta ik 99% van de tijd boven hem.
Als hij mij invite en een game start dan staat hij 99% boven mij.
Lijkt mij dat, dat wel iets ermee te maken heeft.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:15:19 #112
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_149865540
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 18:41 schreef yamiown het volgende:

[..]

Kan volledig random bevestigen.
Ik speel heel veel met een vriend en als ik de game maak en hem invite sta ik 99% van de tijd boven hem.
Als hij mij invite en een game start dan staat hij 99% boven mij.
Lijkt mij dat, dat wel iets ermee te maken heeft.
In S4 was het 99,9% dat als je een premade was de leader als eerste pick was en je buddy als laatste. Ergens in een S5 prepatch schijnen ze dat verandert tehebben dat je meer random plekken krijgt als premades. Weet niet of dat ook geldt voor solo's
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:39:33 #113
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_149872919
quote:
You've completed the necessary games to restore your Ranked Solo privileges.

Additional violations of the Summoner's Code can lead to suspensions on your account.
*O*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149874677
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:39 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

*O*
Wat had je geflikt?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 23:47:58 #115
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_149875147
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:31 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wat had je geflikt?
Full tilt gegaan einde S4 Heb daarna heel lang niet gespeeld en nu 1 of 2 max per dag. Dus het duurde ff voordat ze op waren :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149892121
Lee sin is eigenlijk best OP midgame... Ik ben misschien wel de slechtste lee-sin player van EUW, maar alsnog 9/9/8 gaan in een game waar teammates er nog slechter voor stonden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 18:57:01 #117
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149894573
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:39 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

*O*
nice dude grats
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 18:58:02 #118
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149894597
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Lee sin is eigenlijk best OP midgame... Ik ben misschien wel de slechtste lee-sin player van EUW, maar alsnog 9/9/8 gaan in een game waar teammates er nog slechter voor stonden.
Ja vooral die kenkerkick van em.


[ Bericht 16% gewijzigd door BaajGuardian op 21-02-2015 19:05:05 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149903639
Beste ADC-counter van Graves in ranked? Vanmiddag MF geprobeerd, was geen succes :')
pi_149903915
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:57 schreef GlenSpey het volgende:
Beste ADC-counter van Graves in ranked? Vanmiddag MF geprobeerd, was geen succes :')
Caitlyn. Die outranged graves, wanneer hij zijn smokescreen doet kan Caitlyn haar net gooien en dan bounced zij terug. Als je het dus goed doet komt graves nooit in range.

Dat is het beste wat ik kan bedenken atm.

BTW: Victory streak van 11 games :D!!!!
pi_149903927
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:57 schreef GlenSpey het volgende:
Beste ADC-counter van Graves in ranked? Vanmiddag MF geprobeerd, was geen succes :')
Ik zou Caitlyn of Sivir zeggen.
pi_149906174
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:57 schreef GlenSpey het volgende:
Beste ADC-counter van Graves in ranked? Vanmiddag MF geprobeerd, was geen succes :')
urgod is of ezreal maar urgod is niet echt viable..
Because you know i'm all about that ass
  zondag 22 februari 2015 @ 09:51:41 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149912141
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 00:10 schreef blow... het volgende:

[..]

urgod is of ezreal maar urgod is niet echt viable..
ap urgot support!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149916237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat is mijn grootste peeve als ik ashe krijg in aram, vind ik de lekkerste champ die er is, gewoon beginnen met tear en als een malle noobs de kenker in knallen, maar nee dan is er zon godverdomde brony die de hele tijd de enimy team in rent en gaat klagen terwijl jij gewoon vrij de vijand eerst naar 1hp kunt harassen, heb ik echt bij elke goede harass champ dat het team het een beter idee vind om meteen (ook nog het liefst de turret in) te initiaten. :')
ARAM :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_149921065
Heb ik een hot streak van 4 games in ranked.. Had 75 LP en won 25 LP per game... Sta ik nu op 98LP nadat mijn team het enemy team zwaar hebben lopen overkillen.. Hoezo zit ik nu niet in series? Rito pls :')
pi_149922578
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:04 schreef Hetbanaantje het volgende:
Heb ik een hot streak van 4 games in ranked.. Had 75 LP en won 25 LP per game... Sta ik nu op 98LP nadat mijn team het enemy team zwaar hebben lopen overkillen.. Hoezo zit ik nu niet in series? Rito pls :')
Zal je zien dat je nu in een losing streak komt :')
pi_149933445
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:04 schreef Hetbanaantje het volgende:
Heb ik een hot streak van 4 games in ranked.. Had 75 LP en won 25 LP per game... Sta ik nu op 98LP nadat mijn team het enemy team zwaar hebben lopen overkillen.. Hoezo zit ik nu niet in series? Rito pls :')
Blue side, dus minder LP wss. Afgelopen week dit meegemaakt: win een game, 99 lp, verlies de twee volgende games en win er weer een, weer 99 lp. Gelukkig toen wel gewonnen en promos ook.
pi_149937079
Na 4-6 placements in brons 1 geplaatst (vorig seizoen zilver 4 geėindigd), 15 games later zilver 5 en 27 LP. Op naar gold :P
~Si vis amari, ama~
pi_149939066
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:37 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Zal je zien dat je nu in een losing streak komt :')
Ik moet wel zeggen dat ik behoorlijk goeie teams heb gehad. 1 Game had ik het bijna voor mezelf verneukt omdat ik als Amummu een schele kip was die bijna nooit zijn Q kon mikken. De andere games had ik gewoon goeie stats. Maar niet echte carries.

Ik heb 0 problemen me bronze players op mid/bot lane. Alleen ik heb vaak de pech dat ik tegen een silver 3 moet vechten in ranked. :P Terwijl de rest zwaar brons is.

Ik hoop idd dat ik niet verlies. Alleen heb ik de komende paar dagen het behoorlijk druk. Dus zal ik het wel even moeten uitstellen.
pi_149939116
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:05 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Blue side, dus minder LP wss. Afgelopen week dit meegemaakt: win een game, 99 lp, verlies de twee volgende games en win er weer een, weer 99 lp. Gelukkig toen wel gewonnen en promos ook.
Ik vind eerlijk gezegd dat er geen verschil is aan welke kant van de map je begint. Dus ik snap deze redenering ook niet.
pi_149939387
Laatste twee potjes mid met ahri: 10/0/4 en 19/3/11. Ik moet weer vaker ahri gaan spelen :Y

Eerste potje was nog tegen een gold v yasuo ook _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_149939441
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:52 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd dat er geen verschil is aan welke kant van de map je begint. Dus ik snap deze redenering ook niet.
Voor skill shots begin ik toch wel liever aan blue side... Geen last van je hud en dus makkelijker te raken.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_149942750
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:51 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat ik behoorlijk goeie teams heb gehad. 1 Game had ik het bijna voor mezelf verneukt omdat ik als Amummu een schele kip was die bijna nooit zijn Q kon mikken. De andere games had ik gewoon goeie stats. Maar niet echte carries.

Ik heb 0 problemen me bronze players op mid/bot lane. Alleen ik heb vaak de pech dat ik tegen een silver 3 moet vechten in ranked. :P Terwijl de rest zwaar brons is.

Ik hoop idd dat ik niet verlies. Alleen heb ik de komende paar dagen het behoorlijk druk. Dus zal ik het wel even moeten uitstellen.
Haha, ik heb dat vaak omgekeerd. Sta zelf tegen een bronze botlane met Sona, maar dan hebben mijn teammates blijkbaar allemaal diamond spelers tegen... ofwel ze bakken er vaak niks van.
Als ik soms zie hoe machtig er gefeed wordt dan snap ik niet wat die lui in ranked doen. Of waarom ik als silver 3 speler uberhaupt bij ze ben ingedeeld :')
pi_149942820
Of het moet heel erg aan de teams liggen waar ik tegen sta, maar tot nog toe heb ik iedere ranked game die ik met Mundo speelde gewonnen. Vaak nog met overtuigende scores ook. In mijn laatste potje stond ik zelfs bovenaan :')

Als ik met Jarvan of Irelia top speel win ik nooit :')
pi_149944289
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:52 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd dat er geen verschil is aan welke kant van de map je begint. Dus ik snap deze redenering ook niet.
Camera advantage.
pi_149944319
Was net lekker bezig


kom je weer zo'n mensen tegen die teveel boxbox en pobelter kijken



Man man man :P
pi_149945392
Bronzebox plays
Because you know i'm all about that ass
pi_149952251
Zo te merken is silver 3 voor mij het eindstation. One step forward and two steps back... :')
pi_149952456
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:10 schreef GlenSpey het volgende:
Zo te merken is silver 3 voor mij het eindstation. One step forward and two steps back... :')
Ligt eraan, je kan gewoon een paar slecht games gehad. Daarnaast is er niet zoveel verschil die divisions. Ik wordt soms ook weggespeeld door bronze players en speel ik zelf soms gold players weg. Gewoon blijven spelen. Als je echt je best doet kan je makkelijk in gold terecht komen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 23 februari 2015 @ 20:49:04 #140
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_149967219
Hoezo bedenk ik me nu pas dat Fok ook een LoL topic moet hebben ;( Iemand hier die meedoet met het LoL-toernooi aan de Radboud komende donderdag?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_149975358
Uhmmm net met een aram potje zaten 2 personen steeds over h2k te praten. Bleek dat ik net met pr0lly gespeeld heb en ik was Annie >:)
pi_149976942
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ligt eraan, je kan gewoon een paar slecht games gehad. Daarnaast is er niet zoveel verschil die divisions. Ik wordt soms ook weggespeeld door bronze players en speel ik zelf soms gold players weg. Gewoon blijven spelen. Als je echt je best doet kan je makkelijk in gold terecht komen.
Nah het gaat echt dramatisch nu. Ik word echt in ieder potje met ragers, feeders danwel afk'ers geplaatst. Nu al tien potjes op rij niets dan drama. Dan begint de midlaner in minuut 1 al te zeiken dat zn ping zo hoog is, dan weet ik alweer hoe laat het is :') die zien we niet meer terug, ja of pas als zn lane al tot onze nexus doorgepushed is.

SNap niet waarom ik telkens aan die kant van de teams wordt geplaatst :') bestaat elohell nog? Had eigenlijk verwacht als silverspeler niet zoveel met dat soort lui te maken te krijgen...

[ Bericht 2% gewijzigd door GlenSpey op 24-02-2015 01:01:56 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 07:16:32 #143
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_149978150
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 00:51 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nah het gaat echt dramatisch nu. Ik word echt in ieder potje met ragers, feeders danwel afk'ers geplaatst. Nu al tien potjes op rij niets dan drama. Dan begint de midlaner in minuut 1 al te zeiken dat zn ping zo hoog is, dan weet ik alweer hoe laat het is :') die zien we niet meer terug, ja of pas als zn lane al tot onze nexus doorgepushed is.

SNap niet waarom ik telkens aan die kant van de teams wordt geplaatst :') bestaat elohell nog? Had eigenlijk verwacht als silverspeler niet zoveel met dat soort lui te maken te krijgen...
Je zegt het zelf al. Het is dramatisch NU. Het seizoen is net begonnen en jij zegt dat je vast zit in silver 3. Ik zou zeggen stop er een paar dagen mee. Dat kan soms onwijs veel schelen. Ja soms heb je de pech voor je gevoel altijd bij trolls of afk ers te zitten maar zo lang jij meer dan 50% van je games blijft winnen zul je blijven stijgen. Pas na honderden games kun je zeggen of je ergens in een tier op je plek zit. Niet nu al
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149981920
iemand nog tips voor een beginnend speler?

zit een beetje tegen bots te oefenen
maar snap de ballen van wat alle spells doen

nog bepaalde heros die makkelijk / goed zijn om mee te supporten? en dus handig zijn om als eerste te unlocken?
of gewoon elke keer de free heros spelen

^O^
pi_149982353
Ik zou eerst lekker bij de f2p champs blijven. Ik heb net een nieuw account, dus als je samen wil lvlen moet je even je naam geven ;). In je eentje is zo saai.
pi_149982707
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef Silverdigger2 het volgende:
iemand nog tips voor een beginnend speler?

zit een beetje tegen bots te oefenen
maar snap de ballen van wat alle spells doen

nog bepaalde heros die makkelijk / goed zijn om mee te supporten? en dus handig zijn om als eerste te unlocken?
of gewoon elke keer de free heros spelen

^O^
het heeft mij ook altijd geholpen om online info te zoeken over champs. Bijvoorbeeld guides/builds (daar staat ook uitgebreidere uitleg over de spells) en filmpjes op youtube. Ik zou inderdaad eerst de free to play champs spelen en dan kom je vanzelf iets tegen wat je leuk vindt om te unlocken
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 24 februari 2015 @ 11:25:59 #147
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149982738
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef Silverdigger2 het volgende:
iemand nog tips voor een beginnend speler?

zit een beetje tegen bots te oefenen
maar snap de ballen van wat alle spells doen

nog bepaalde heros die makkelijk / goed zijn om mee te supporten? en dus handig zijn om als eerste te unlocken?
of gewoon elke keer de free heros spelen

^O^
ja: speel geen soloq.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149983202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:14 schreef LadyGrey het volgende:
Ik zou eerst lekker bij de f2p champs blijven. Ik heb net een nieuw account, dus als je samen wil lvlen moet je even je naam geven ;). In je eentje is zo saai.
haha ik heb nu af en toe geen idee welke hero nu kan jumpen / flash of weet ik wat

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:24 schreef FedExpress het volgende:

[..]

het heeft mij ook altijd geholpen om online info te zoeken over champs. Bijvoorbeeld guides/builds (daar staat ook uitgebreidere uitleg over de spells) en filmpjes op youtube. Ik zou inderdaad eerst de free to play champs spelen en dan kom je vanzelf iets tegen wat je leuk vindt om te unlocken
heb nu mobafire guilds met cheatsheet naast me en net ryze even geprobeerd

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ja: speel geen soloq.
ach dan verpest ik iig iemands game die ik niet ken met mijn wat vliegt er nu weer door de lucht

ingame naam is silverdigger2 voor als mensen zin hebben om eens een potje te doen!
geen idee hoe alles werkt, maar heb wel wat dota ervaring dus snap wat basics wel al

[ Bericht 0% gewijzigd door Silverdigger2 op 24-02-2015 12:23:08 ]
pi_149984104
De struggol is real.
7 lose streak in ranked op me main (en 6 van 7 speelde ik mega slecht) zucht... heb het gevoel dat ik nooit meer een game in ranked ga winnen :'(
hhhhh
  dinsdag 24 februari 2015 @ 12:04:31 #150
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_149984203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:39 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

haha ik heb nu af en toe geen idee welke hero nu kan jumpen / flash of weet ik wat

[..]

heb nu mobafire guilds met cheatsheet naast me en net ryze even geprobeerd

[..]

ach dan verpest ik iig iemands game die ik niet ken met mijn wat vliegt er nu weer door de lucht

ingame naam is silverdigger voor als mensen zin hebben om eens een potje te doen!
geen idee hoe alles werkt, maar heb wel wat dota ervaring dus snap wat basics wel al
Persoonlijk gebruik ik soms Lolking.net met guides. Staan vaak net wat betere op dan mobafire. Verder zou ik als ik jou was lekker blijven spelen met de f2p champs. Na een tijdje heb je dan een champ gevonden die je lekker vindt spelen en dan kan unlocken. Oh en ga solo que spelen. De meeste zijn net zo goed als jou dus qua niveau maakt het weinig uit. Tenzij je tegen een smurf komt. Maar die kans is niet zo heel groot
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149985711
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:02 schreef DaveDave09 het volgende:
De struggol is real.
7 lose streak in ranked op me main (en 6 van 7 speelde ik mega slecht) zucht... heb het gevoel dat ik nooit meer een game in ranked ga winnen :'(
I know the feeling bro :'(
pi_149985794
Heb wel EIN-DE-LIJK een game met Irelia gewonnen. Ik vind het nog heel erg moeilijk om haar earlygame door te komen....
Stond tegen Fiora al vrij snel 1-3, maar op het eind met 21-5 dik gewonnen. The comeback is real :')

Startbuild is crystalline flask met wat hp pots... kan ik zeker beter doran's shield voor in de plaats nemen?

[ Bericht 8% gewijzigd door GlenSpey op 24-02-2015 12:42:51 ]
pi_149987617
Rengar f2p, van de week maar eens uitproberen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:19:28 #154
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_149987635
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef GlenSpey het volgende:
Heb wel EIN-DE-LIJK een game met Irelia gewonnen. Ik vind het nog heel erg moeilijk om haar earlygame door te komen....
Stond tegen Fiora al vrij snel 1-3, maar op het eind met 21-5 dik gewonnen. The comeback is real :')

Startbuild is crystalline flask met wat hp pots... kan ik zeker beter doran's shield voor in de plaats nemen?
Nee. Flask en pots is beter. Shield is helemaal kapot generfed. Je kan dan tegen bepaalde matchups wel dorans blade nemen.

[ Bericht 5% gewijzigd door pl4kkie op 24-02-2015 13:34:07 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149988327
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Nee. Flask en pots is beter. Shield is helemaal kapot generfed. Je kan dan tegen bepaalde matchups wel dorans blade nemen.
Dan doen we het zo :) alleen wat zijn bepaalde matchups? De fighters of juist de tanks?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 14:28:45 #156
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_149989947
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:39 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dan doen we het zo :) alleen wat zijn bepaalde matchups? De fighters of juist de tanks?
Persoonlijk zou ik tegen tanks een doran blade nemen omdat je die dan snel uit je lane kan krijgen en flask en pots tegen fighters die early sterk zijn zodat jijzelf niet snel uit je lane gejaagd wordt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149991195
Ik ga altijd flask omdat ik niet weet mana mangement is op irelia _O-
hhhhh
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:11:15 #158
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150003661
Jinx O+ _O_ heb eindelijk haar echte power ontdekt

En wat Caitlyn zegt :') _O-



Hopelijk win ik m'n laatste 2 provisionals ook en krijg ik een mooi plekkie in silver toegewezen *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door pl4kkie op 24-02-2015 20:20:40 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:18:48 #159
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150007043
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef pl4kkie het volgende:
Jinx O+ _O_ heb eindelijk haar echte power ontdekt

En wat Caitlyn zegt :') _O-

[ afbeelding ]

Hopelijk win ik m'n laatste 2 provisionals ook en krijg ik een mooi plekkie in silver toegewezen *O*
Nice!

Ik speelde vanmiddag een potje ranked als Kalista en ik ging 19/3/12 :'). Blitz als support die goed speelde en een vroege countergank van onze jungler leverde me een triple kill op waarna ik veel sterker was dan hun adc. Na 38 minuten hadden we 5 dragons en baron buff en surrenderde het enemy team. Nu 3-3 in placements :)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150009522
Oke, ik heb AP runes nodig. Speel eigenlijk nooit AP mid, maar werd vandaag in het begin toch wel elke keer behoorlijk out-traded. Allebei dorans ring maar hij had 2x zoveel AP op level 1. Maar ja, dan ben ik zo weer 6300 ip verder...
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150009574
Ga ook maar weer beginnen, jammer dat ik m'n border nu kwijt ben na een tijd niet te hebben gespeeld door school.

Nieuwe gaming Nemesis mode is niks voor mij, vond URF toch echt 10x leuker!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:07:05 #162
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150009664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Nice!

Ik speelde vanmiddag een potje ranked als Kalista en ik ging 19/3/12 :'). Blitz als support die goed speelde en een vroege countergank van onze jungler leverde me een triple kill op waarna ik veel sterker was dan hun adc. Na 38 minuten hadden we 5 dragons en baron buff en surrenderde het enemy team. Nu 3-3 in placements :)
Kalista lijkt mijn super lastig spelen, zeker met der passive jumps na elke AA.

Spelen met een goede supp is echt een verademing, In s4 had ik een pest pokke hekel aan support spelen. Als ik nu supp moet pak ik of leona of blitz en ga er gewoon voor. Het gaat steeds beter. Mss tijd om thresh te gaan proberen. Al zal ik heel vaak falen met zijn flay _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:05 schreef Teemosaur het volgende:
Ga ook maar weer beginnen, jammer dat ik m'n border nu kwijt ben na een tijd niet te hebben gespeeld door school.

Nieuwe gaming Nemesis mode is niks voor mij, vond URF toch echt 10x leuker!
Hoezo je border kwijt? Van alle vorige seizoenen als je silver + bent geeindigd hou je altijd je border
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150009977
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:07 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Kalista lijkt mijn super lastig spelen, zeker met der passive jumps na elke AA.

Spelen met een goede supp is echt een verademing, In s4 had ik een pest pokke hekel aan support spelen. Als ik nu supp moet pak ik of leona of blitz en ga er gewoon voor. Het gaat steeds beter. Mss tijd om thresh te gaan proberen. Al zal ik heel vaak falen met zijn flay _O-

Thresh is echt heerlijk kan ik je vertellen. Als ik support speel ga ik altijd thresh, vooral cooldown thresh is heerlijk.. als je je hooks raakt dan bepaal je gewoon in een teamfight wie er wanneer dood gaat :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150010446
Mijn god wat is Jayce fijn wanneer die gefeed is. Perfect burst :P
pi_150010728
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:07 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Kalista lijkt mijn super lastig spelen, zeker met der passive jumps na elke AA.

Spelen met een goede supp is echt een verademing, In s4 had ik een pest pokke hekel aan support spelen. Als ik nu supp moet pak ik of leona of blitz en ga er gewoon voor. Het gaat steeds beter. Mss tijd om thresh te gaan proberen. Al zal ik heel vaak falen met zijn flay _O-

[..]

Hoezo je border kwijt? Van alle vorige seizoenen als je silver + bent geeindigd hou je altijd je border
Had het seizoen daarvoor niet ranked gespeeld, daarvoor wel gewoon gold. Had voor dit seizoen mijn provisionals gedaan omdat ik van plan was weer te beginnen en had weer gold bereikt, maar ik kreeg geen border toen dit seizoen begon. Vrienden van mij zeiden dat ik te laat was met gold halen, wat ik raar vond aangezien het seizoen nog niet gereset was maar goed, geen gold dus terwijl ik wel voor de reset in gold zat.

Ik snap in eerste instantie niet hoezo het zo moeilijk is om te coderen dat je direct je border ziet wanneer je naar Silver, Gold, Plat enz. bent gepromoveerd. Maar misschien heb ik het mis en is dit heel moeilijk om te coderen, maar lijkt me niet toch? Ben een concept artist geen developer :p
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:26:32 #166
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150010772
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Thresh is echt heerlijk kan ik je vertellen. Als ik support speel ga ik altijd thresh, vooral cooldown thresh is heerlijk.. als je je hooks raakt dan bepaal je gewoon in een teamfight wie er wanneer dood gaat :P
Welke masteries gebruik jij op thresh? 3/23/3 of 1/15/14 ( die 2 staan in een guide.) Heb nu een 3/23/3 page gemaakt
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150011264
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:26 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Welke masteries gebruik jij op thresh? 3/23/3 of 1/15/14 ( die 2 staan in een guide.) Heb nu een 3/23/3 page gemaakt
Je kunt beter 0/9/21 gaan.
pi_150012700
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:26 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Welke masteries gebruik jij op thresh? 3/23/3 of 1/15/14 ( die 2 staan in een guide.) Heb nu een 3/23/3 page gemaakt
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:34 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Je kunt beter 0/9/21 gaan.
Ik gebruik nu deze op aanraden van doosopwielen.





De runes heb ik btw nog niet.

[ Bericht 13% gewijzigd door Donnie-Brasco op 24-02-2015 23:03:32 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150013391
Btw: http://www.twitch.tv/skumbagkrepo/v/3675458

Krepo met een thresh commentary, ook wel handig als je thresh nog niet zoveel gespeeld hebt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150015095


:') :') :')
pi_150015689
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:55 schreef GlenSpey het volgende:
[ afbeelding ]

:') :') :')
sicke build man
Because you know i'm all about that ass
pi_150016643
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:08 schreef blow... het volgende:

[..]

sicke build man
Ahja, de mantle en de ruby crystal niet meerekenen want was nog aan t builden :') had daarvoor eerst nog double doran's blades voor brute laning.
pi_150017157
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ahja, de mantle en de ruby crystal niet meerekenen want was nog aan t builden :') had daarvoor eerst nog double doran's blades voor brute laning.
hm had het meer over de hydra :D
Because you know i'm all about that ass
pi_150017549
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:05 schreef blow... het volgende:

[..]

hm had het meer over de hydra :D
Hier nog een full build experimentje:



Enemy had 3 tanks, vandaar de LW. Helaas mocht het niet baten, maar alsnog een mooie score neergezet :)
pi_150018830
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]


[..]

Ik gebruik nu deze op aanraden van doosopwielen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De runes heb ik btw nog niet.
Ay. Runes heb ik al. Had zelfs al cdr quints en hp seal gekocht. Weg 8k ip. ;(
Maargoed. Ik ga gewoon verschillende masteries gebruiken. Zie wel wat mij het beste ligt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:07:09 #177
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150021436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:07 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Kalista lijkt mijn super lastig spelen, zeker met der passive jumps na elke AA.

Haar skills zijn allemaal niet zo heel erg moeilijk, je moet alleen even een feeling krijgen voor de damage op haar E. Wat betreft die jumps, die bepaal je min of meer zelf. Ze jumpt alleen maar als je een move command geeft tijdens haar AA animatie. Doe je dat niet dan jumpt ze niet :P.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:02:50 #178
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150024802
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:55 schreef GlenSpey het volgende:
[ afbeelding ]

:') :') :')
was dat in papier 5? hoe krijg je het voormekaar :P
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:03:10 #179
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150024815
Ik wil trouwens die urf mode eens spelen, leuken filmpjens van op de joetoepj.

quote:
verdommeh heb ik net braum gekoopt, ik wil die gaven baardmeneer nu ook hebben, moet ik daar maar weer voor sparen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_150025596
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:07 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Haar skills zijn allemaal niet zo heel erg moeilijk, je moet alleen even een feeling krijgen voor de damage op haar E. Wat betreft die jumps, die bepaal je min of meer zelf. Ze jumpt alleen maar als je een move command geeft tijdens haar AA animatie. Doe je dat niet dan jumpt ze niet :P.
Als ze ooit weer f2p is ga ik der proberen. Kan der niet kopen omdat ik een berg ip besteed heb aan runes die eigenlijk niet nodig waren ;(. En ze hadden de runes prijzen aangepast. Merkte er weinig van :{
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150026196
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:23 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Als ze ooit weer f2p is ga ik der proberen. Kan der niet kopen omdat ik een berg ip besteed heb aan runes die eigenlijk niet nodig waren ;(. En ze hadden de runes prijzen aangepast. Merkte er weinig van :{
Haar jumps worden alweer generfed deze patch, en als dat zo hard is als ik het nu op papier vind, zien we geen kalista meer verwacht ik. Het is een heerlijke counter voor Blitz/Morgana/Jinx/Leona, omdat je skillshots kan dodgen.

Met de aankomende nerfs wordt dat een stuk lastiger zeker early game. Zoals ik het lees heb je nu veel meer attackspeed nodig, waardoor je sustain en dmg achter blijven.
pi_150027943
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

was dat in papier 5? hoe krijg je het voormekaar :P
_O- normal. Volgens de vijand was het een trollgame, maarja dat zou ik ook zeggen als ik zo hard wordt ingemaakt :')
pi_150029172
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wil trouwens die urf mode eens spelen, leuken filmpjens van op de joetoepj.

[..]

verdommeh heb ik net braum gekoopt, ik wil die gaven baardmeneer nu ook hebben, moet ik daar maar weer voor sparen.
Ik heb ook nog een hele shitload aan must have champions, maar dan ben ik ook alweer 100k ip verder voordat ik ze heb 8)7
Helemaal kut dat dit seizoen games vrij snel richting de 50 minuten gaan, dus ook nog minder games kunnen spelen. Mocht ik twee games per dag spelen en ze allebei winnen ben je alsnog 2,5-3 weken verder voor 6300 ip
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150029774
Je hebt natuurlijk ook een optie om Riot te belonen voor hun geweldige gratis game door wat RP te kopen.
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:33:06 #185
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150029812
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een hele shitload aan must have champions, maar dan ben ik ook alweer 100k ip verder voordat ik ze heb 8)7
Helemaal kut dat dit seizoen games vrij snel richting de 50 minuten gaan, dus ook nog minder games kunnen spelen. Mocht ik twee games per dag spelen en ze allebei winnen ben je alsnog 2,5-3 weken verder voor 6300 ip
ja ik wil geeneens arams meer spelen, krijg er bijna niks voor en tis echt dikke gamble altijd. speel nu wat dominion maar daar is de gamble hoger, al is de gameplay veel leuker dan aram.. en krijg je wat meer ip.

SR heb ik geen behoefte aan, ik heb geen behoefte aan met mn eigen team vechten en dan 50 minuten moeten wachten op een team met manieren.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:33:36 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150029823
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:31 schreef EroSensei het volgende:
Je hebt natuurlijk ook een optie om Riot te belonen voor hun geweldige gratis game door wat RP te kopen.
Suckel ik heb al 500 euro aan rito gegeven. Ja echt ja.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_150030550
BG ga je mij nu een sukkel noemen? Serieus, lees eens al die topics waar je in post na, je bent verdomme het grootste chromosoomoverschot van heel Fok!.

Daarnaast was het een reactie op Donnie-Brasco, en die heeft zoals hij hier eerder eens gemeld heeft helemaal niets besteed aan LoL. Ook prima natuurlijk, ik gaf alleen een optie om sneller aan je favo champions te komen.
pi_150034002
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:31 schreef EroSensei het volgende:
Je hebt natuurlijk ook een optie om Riot te belonen voor hun geweldige gratis game door wat RP te kopen.
Wel wat rp gekocht (30 euro voor nu, waarvan 10 via voucher gratis was).. maar ga er geen honderden euro's aan spenderen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150034386
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Wel wat rp gekocht (30 euro voor nu, waarvan 10 via voucher gratis was).. maar ga er geen honderden euro's aan spenderen.
Je hebt gelijk ook. Ik heb er totaal iets van 80E inzitten ofso. Skins interesseren me niet, ik wilde gewoon (bijna) alle champions. Mis er 3 nu: Brand, Syndra en Urgot. Runes heb ik compleet, doordat ik al mijn IP kon opsparen, en elke nieuwe champ die er nu komt, koop ik gewoon van IP :)
pi_150035480
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ook. Ik heb er totaal iets van 80E inzitten ofso. Skins interesseren me niet, ik wilde gewoon (bijna) alle champions. Mis er 3 nu: Brand, Syndra en Urgot. Runes heb ik compleet, doordat ik al mijn IP kon opsparen, en elke nieuwe champ die er nu komt, koop ik gewoon van IP :)
Als je gewoon even economisch kijkt had ik beter 40 games niet kunnen spelen en in die tijd kunnen overwerken en dan had ik nu alle champs :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150036419
To DJ Sona, or not to DJ Sona... :')
pi_150036439
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:54 schreef GlenSpey het volgende:
To DJ Sona, or not to DJ Sona... :')
Hoeveel kost het?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150036907
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Hoeveel kost het?
3100 RP. 25% off voor de eerste 3 dagen.
pi_150036977
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:10 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

3100 RP. 25% off voor de eerste 3 dagen.
Jezus _O-

@Glenspey ik zou het nooit doen, maar dat moet je zelf weten :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150037048
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Jezus _O-

@Glenspey ik zou het nooit doen, maar dat moet je zelf weten :P
Hopen dat je geluk krijgt met mystery zou ik zeggen. Maar het maakt je hele profiel, icons, ook leuker. Ik zou het zelf ook niet doen. Tenzij het ECHT mn absolute main is en waar ik nog geen skin voor heb. Fiddlesticks zou dat dus wezen. Verder heb ik niet echt iemand. :P
pi_150037235
Nu 2450 RP, dus. Sona is wel mn main, hoewel ik eigenlijk van plan ben ook andere supports te gaan ontdekken en dus niet zoveel meer met haar te spelen....
  woensdag 25 februari 2015 @ 19:19:41 #197
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150039284
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:56 schreef EroSensei het volgende:
BG ga je mij nu een sukkel noemen? Serieus, lees eens al die topics waar je in post na, je bent verdomme het grootste chromosoomoverschot van heel Fok!.

Daarnaast was het een reactie op Donnie-Brasco, en die heeft zoals hij hier eerder eens gemeld heeft helemaal niets besteed aan LoL. Ook prima natuurlijk, ik gaf alleen een optie om sneller aan je favo champions te komen.
Hey je klinkt boos, wil je een roos of wil je een vriendin, wat is het.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 25 februari 2015 @ 19:21:22 #198
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150039347
league is trouwens wel extreem gedevolueerd zeg, bijna alle champs hebben nu stuns en slows, heb het idee dat assassins hard gebuffed zijn want die 1 hitten je gewoon zelfs als je tank bent, tanks zijn ook gewoon totaal niet meer viable, je bent of bruiser en dealt snel wat deep voordat je dood bent of je bent tank en dealt niks voordat je dood bent lol.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_150039951
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:21 schreef BaajGuardian het volgende:
league is trouwens wel extreem gedevolueerd zeg, bijna alle champs hebben nu stuns en slows, heb het idee dat assassins hard gebuffed zijn want die 1 hitten je gewoon zelfs als je tank bent, tanks zijn ook gewoon totaal niet meer viable, je bent of bruiser en dealt snel wat deep voordat je dood bent of je bent tank en dealt niks voordat je dood bent lol.
Tank is ook vooral ervoor dat je team damage kan doen in teamfights. Sion tank bijvoorbeeld is zeker viable.
  woensdag 25 februari 2015 @ 19:36:04 #200
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150040016
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:34 schreef Cikx het volgende:

[..]

Tank is ook vooral ervoor dat je team damage kan doen in teamfights. Sion tank bijvoorbeeld is zeker viable.
hij is dan ook een extreme op bruiser nu.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_150055398
Heerlijk als UPC besluit om midden in je game gewoon maar te nokken met internet. Gelijk weer een leaverbuster op je smoel natuurlijk :')
pi_150062898
En demoted naar silver 4 na alweer 3 potjes mét lanewinst, maar uiteindelijk toch met defeat. Ik word gewoon echt altijd aan de verkeerde kant gezet...
pi_150063937
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hey je klinkt boos, wil je een roos of wil je een vriendin, wat is het.
Boos? Haha, als ik om één keer 'sukkel' boos zou worden, dan had ik geen LoL gespeeld. Meer een gevalletje wie de bal kaatst..

En om antwoord te geven: doe maar een roos, daar zal mijn vrouw blij mee zijn.
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:02:35 #204
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150076619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:39 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Boos? Haha, als ik om één keer 'sukkel' boos zou worden, dan had ik geen LoL gespeeld. Meer een gevalletje wie de bal kaatst..

En om antwoord te geven: doe maar een roos, daar zal mijn vrouw blij mee zijn.
wil je ook een hoed om de roos op te doen?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_150077196
Vanmiddag weer eens een ranked potje gedaan, ik had wel weer luck zeg _O-
Onze lux mid die op een gegeven moment 0/7 stond en ik moest een Jinx supporten die minions ging stallen voor onze turrets, of ging solo pushen als ik niet in lane was en we geen vision hadden. Ze stond op een gegeven moment 0/5. En ik werd geblamed want ik moest de enemy adc onder 30% health krijgen, dan kon zij het afmaken :') en ik moest als thresh 'gewoon' graves pullen... jammer dat enemy support morgana was. Die jinx had geen idee wat blackshield is volgens mij _O-

Die heb ik na 10 minuten maar lekker in de stront laten zakken en ben ik maar galio top gaan helpen, de enige die het nog aardig deed samen met onze pantheon. Dikke loss natuurlijk.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:45:23 #206
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150078202
Ik heb vandaag voor het eerst sinds jaren een dodge gedaan na ik als malzahar een leaver had die me weer een nikkertank (x2, ook na reroll) deed krijgen waar je geen kut aan hebt in aram league of legends.

Beste keuze allertijden want heb daarna een meesterwerk gecomponeerd voor de steam videogame waar ik dus de OST voor verzorg. :)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_150079995
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst sinds jaren een dodge gedaan na ik als malzahar een leaver had die me weer een nikkertank (x2, ook na reroll) deed krijgen waar je geen kut aan hebt in aram league of legends.

Beste keuze allertijden want heb daarna een meesterwerk gecomponeerd voor de steam videogame waar ik dus de OST voor verzorg. :)
Ik had vanmiddag al zo'n gevoel van 'ik moet deze dodgen'. Pantheon was hem al aan het ragen in champion select... uiteindelijk niet gedaan, had het wel moeten doen :Y
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150080440
quote:
15s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:06 schreef GlenSpey het volgende:
En demoted naar silver 4 na alweer 3 potjes mét lanewinst, maar uiteindelijk toch met defeat. Ik word gewoon echt altijd aan de verkeerde kant gezet...


Check irelia. Ze had een quadra kill (morgana gebruikte zhonya's) iedereen was zo chill om haar de penta te geven _O_ .

Ik hoop zo echt dat ik m'n laaste provisional game ook win. Dan heb ik iig een veul betere start dan vorig seizoen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:42:55 #209
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150080864
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik had vanmiddag al zo'n gevoel van 'ik moet deze dodgen'. Pantheon was hem al aan het ragen in champion select... uiteindelijk niet gedaan, had het wel moeten doen :Y
Beste champ abillity in league of legends imo, qeue dodge. Zou ip moeten geven imo.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:43:19 #210
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150080890
Oh btw http://boards.euw.leagueo(...)Fen-patch-54-changes

Als je je stoel onder wilt pissen van het lachen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_150080953
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Beste champ abillity in league of legends imo, qeue dodge. Zou ip moeten geven imo.
Of iig een veel minder strenge time penalty -.-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150081022
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Oh btw http://boards.euw.leagueo(...)Fen-patch-54-changes

Als je je stoel onder wilt pissen van het lachen.
Godver de godver _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150090873
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Check irelia. Ze had een quadra kill (morgana gebruikte zhonya's) iedereen was zo chill om haar de penta te geven _O_ .

Ik hoop zo echt dat ik m'n laaste provisional game ook win. Dan heb ik iig een veul betere start dan vorig seizoen
Netjes man!
Irelia kan inderdaad behoorlijk OP zijn...
Had er straks nog een enemy Riven mee over de zeik... hij viel drie keer achterelkaar ten prooi aan mijn blades en kon zn rage niet meer binnenhouden. Genieten _O_ Hij vond het maar een OP noob champ waar absoluut geen skill voor nodig is... :')

[ Bericht 6% gewijzigd door GlenSpey op 26-02-2015 22:33:37 ]
pi_150092262
Krepo netjes hoor in eerste game voor Elements _O_
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 12:53:21 #215
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150108605
Jammer, laatste promo game verloren door een 12-0 swain -.-

6-4 gegaan en alsnog in silver 3 geplaatst. Gold here i come *O* *O*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150110338
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Netjes man!
Irelia kan inderdaad behoorlijk OP zijn...
Had er straks nog een enemy Riven mee over de zeik... hij viel drie keer achterelkaar ten prooi aan mijn blades en kon zn rage niet meer binnenhouden. Genieten _O_ Hij vond het maar een OP noob champ waar absoluut geen skill voor nodig is... :')
Als Riven zijnde weet je dat als je tegen melee champs moet je keihard lane gaat winnen, moet je tegen champs met ranged abillties gaat het kut worden... Vooral de early game.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150111569
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Als Riven zijnde weet je dat als je tegen melee champs moet je keihard lane gaat winnen, moet je tegen champs met ranged abillties gaat het kut worden... Vooral de early game.
Onzin.

Tenzij Pantheon, Jax, Darius, Renekton, Garen, Shyvana bijvoorbeeld geen melee meer zijn, maar in een equivalente skill-matchup gaat Riven toch echt een moeilijke game krijgen.

Gnar en Teemo aan de andere kant gaan huilend de game uit, terwijl je die toch wel als ranged mag beschouwen.

Het grote voordeel wat Riven heeft is dat ze redelijk safe skills heeft. De poke die je krijgt als je farmed kan je met E teniet doen, maar keihard winnen doe je niet tegen bovenstaande melee's.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 18:46:16 #218
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150118921
Losing streak inc :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150121077
straks SK v EL!

EL KREPO!
pi_150122240
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:43 schreef Skweezer het volgende:
straks SK v EL!

EL KREPO!
Zin in _O_
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150142112
Volgens mij is Sona nu echt helemaal niet viable meer, na alwéér een set nerfs.

quote:
Base damage decreased from 52 to 50
Base health decreased from 497 to 482
Movement speed decreased from 330 to 325
Mana-per-5 increased from 8 to 9
Nóg minder dmg, nóg squishier en nóg moeilijker om te ontsnappen aan achtervolgers :')
pi_150142872
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 13:07 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij is Sona nu echt helemaal niet viable meer, na alwéér een set nerfs.

[..]

Nóg minder dmg, nóg squishier en nóg moeilijker om te ontsnappen aan achtervolgers :')
die nerfs zijn echt niet groot hoor
Because you know i'm all about that ass
pi_150143520
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 13:37 schreef blow... het volgende:

[..]

die nerfs zijn echt niet groot hoor
Nee maar het was al niet veel meer... nu dus nog weer minder :N
pi_150143666
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nee maar het was al niet veel meer... nu dus nog weer minder :N
Normaliter was een sona bijna niet te catchen en als iemand ap runes had dan doet ze early game als support echt way too much damage.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 20:38:29 #225
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150155816
Net laatste placements gehad, 5-5 gegaan en Silver II geplaatst :)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  zondag 1 maart 2015 @ 01:21:45 #226
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150167170
In m'n provisionals redelijk goed gaan. Nu ik weer normale ranked games speel krijg ik echt alleen maar weer kanker mongolen. Net zoals het einde van S4. Het is goddomme echt niet te geloven.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150190704
is dit een goede champion pool? :P
Because you know i'm all about that ass
pi_150190912
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:37 schreef blow... het volgende:
is dit een goede champion pool? :P[ afbeelding ]
Alleen top zuigt.
pi_150191111
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:40 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Alleen top zuigt.
Dit, alleen maar damage output. Geen tanks die kunnen peelen en cc hebben.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150191206
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:40 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Alleen top zuigt.
gnar irelia cho?
Because you know i'm all about that ass
pi_150191441
Ik zie top vaak graag: Gnar, Maokai, Rumble, Lissandra, Renekton of Riven.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150192322
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik zie top vaak graag: Gnar, Maokai, Rumble, Lissandra, Renekton of Riven.
Rumble is niks voor mij, vind riven weer een bruiser die niet goed kan peelen en de rest heb ik niet :3
Because you know i'm all about that ass
pi_150192585
Ik speel altijd Yorick, Lissandra of Sion top, heb ook nog Irelia die ik wil leren spelen.
pi_150192652
Hm ik denk dat ik heimy gnar en cho neem
Because you know i'm all about that ass
pi_150193731
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:37 schreef blow... het volgende:
is dit een goede champion pool? :P[ afbeelding ]
Bij supp, soraka en karma weg doen, Annie en Janna nemen.
pi_150194861
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:25 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Bij supp, soraka en karma weg doen, Annie en Janna nemen.
hm is annie niet een beetje zo iemand die mid en support heel anders is?
Because you know i'm all about that ass
pi_150195670
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:46 schreef blow... het volgende:

[..]

hm is annie niet een beetje zo iemand die mid en support heel anders is?
flash Tibbers _O_
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150196535
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:46 schreef blow... het volgende:

[..]

hm is annie niet een beetje zo iemand die mid en support heel anders is?
Uhm niet farmen en meer warden....In mid zijn veel champions beter dan Annie. Als support hoort ze bij top 5..
pi_150196754
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:19 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Uhm niet farmen en meer warden....In mid zijn veel champions beter dan Annie. Als support hoort ze bij top 5..
Annie mid in gold kan niet misgaan toch? :) heb dr nu ook supp.. Thanks
Because you know i'm all about that ass
pi_150197216
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:22 schreef blow... het volgende:

[..]

Annie mid in gold kan niet misgaan toch? :) heb dr nu ook supp.. Thanks
Kwestie van matchups en je eigen skill.
pi_150197425
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:30 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Kwestie van matchups en je eigen skill.
support is mn slechtste lane by far
Because you know i'm all about that ass
pi_150197537
Dan ga je het nu een dagje oefenen en dan is het even"goed" als de rest.
Conscience do cost.
pi_150197627
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:36 schreef ems. het volgende:
Dan ga je het nu een dagje oefenen en dan is het even"goed" als de rest.
met wie moet ik oefenen dan?
Because you know i'm all about that ass
pi_150198053
Met eentje die je leuk lijkt. En als het goed is zijn de meeste mannetjes leuk zodra je er wat beter in bent.

Verder zou ik me niet zo druk maken om je lineup. Speel er gewoon een paar en concludeer. Alles werkt als je maar goed genoeg bent, in ieder geval tot je op relevant niveau bent.
Conscience do cost.
pi_150198171
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:46 schreef ems. het volgende:
Met eentje die je leuk lijkt. En als het goed is zijn de meeste mannetjes leuk zodra je er wat beter in bent.

Verder zou ik me niet zo druk maken om je lineup. Speel er gewoon een paar en concludeer. Alles werkt als je maar goed genoeg bent, in ieder geval tot je op relevant niveau bent.
karma lijkt me wel leuk en zyra ook maar ik deed met zyra omdat ik te snel doodga :(
Because you know i'm all about that ass
pi_150198213
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:37 schreef blow... het volgende:
is dit een goede champion pool? :P[ afbeelding ]
Irelia top: GG
Vaak onderschat en je komt haar zelden tegen, maar ze is ijzersterk _O_
pi_150198571
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:50 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Irelia top: GG
Vaak onderschat en je komt haar zelden tegen, maar ze is ijzersterk _O_
ik kom irelia eigenlijk altijd tegen of ze is banned :{
Because you know i'm all about that ass
  zondag 1 maart 2015 @ 22:59:57 #248
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150198606
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:37 schreef blow... het volgende:

[..]

met wie moet ik oefenen dan?
Ligt eraan hoe je wilt spelen. Wil je passief spelen en veel peel hebben voor je ADC of wil je plays maken. Ligt er ook een beetje aan wat voor teamcomp je hebt natuurlijk. Annie kan goed als support vanwege stun+tibbers waarmee je makkelijk fights kan starten en meerdere mensen mee stunnen. Een Janna is weer goed in disengage etc. Probeer er gewoon een paar uit en kijk wat je ligt.

Voor je toplane eigenlijk een beetje hetzelfde. Wil je een tank of wil je iets wat ook een beetje damage doet? Gewoon wat dingen uitproberen en kijken welke champs je liggen en waarmee je succes hebt
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150198614
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:59 schreef blow... het volgende:

[..]

ik kom irelia eigenlijk altijd tegen of ze is banned :{
Ik juist best weinig. Jax begint ook wat te dalen in populariteit de laatste tijd.
pi_150198624
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:49 schreef blow... het volgende:

[..]

karma lijkt me wel leuk en zyra ook maar ik deed met zyra omdat ik te snel doodga :(
Fragiliteit is een onderdeel van de champ. Je weet dat ze ondanks dat nadeel het toch prima kunnen doen, het is aan jou om te oefenen totdat je dat iig kan :P

Je moet je niet zo bezighouden met doodgaan, winnen of verliezen. Gewoon rustig games doen en beter worden.
Conscience do cost.
pi_150198702
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Fragiliteit is een onderdeel van de champ. Je weet dat ze ondanks dat nadeel het toch prima kunnen doen, het is aan jou om te oefenen totdat je dat iig kan :P

Je moet je niet zo bezighouden met doodgaan, winnen of verliezen. Gewoon rustig games doen en beter worden.
Daar moet je je juist mee bezig houden om sneller progressie te maken. :')
pi_150198713
Hm thanks. Ff kijken dan
Because you know i'm all about that ass
pi_150198722
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef blow... het volgende:

[..]

support is mn slechtste lane by far
Koop leona en lux. Very easy.
pi_150198810
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 20:38 schreef Narcotical het volgende:
Net laatste placements gehad, 5-5 gegaan en Silver II geplaatst :)
Netjes.
  zondag 1 maart 2015 @ 23:04:48 #255
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150198848
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Netjes.
Thanks, wel de eerste game na m'n placements verloren :'). Zelf nog wel redelijk gespeeld maar toch jammer
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150198873
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:02 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Koop leona en lux. Very easy.
heb ik idd. Leona heb ik geprobeerd met 0/14/16 en Runes 30 armor en 27 mr#18 movespeed ook nog gedaan en werkte wel beter denk ik.. Lux support... Dan speel ik liever morgana denk ik.
Because you know i'm all about that ass
  zondag 1 maart 2015 @ 23:07:14 #257
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150198943
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:05 schreef blow... het volgende:

[..]

heb ik idd. Leona heb ik geprobeerd met 0/14/16 en Runes 30 armor en 27 mr#18 movespeed ook nog gedaan en werkte wel beter denk ik.. Lux support... Dan speel ik liever morgana denk ik.
De hitbox op Morgana Q is belachelijk trouwens :P. Leona support kan je wel wat plays mee maken :)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150199061
Newb meldt zich. Maar eens begonnen aan LoL omdat ik al een tijdje een game zoek die ik casual kan spelen, maar waar wel een beetje skill voor nodig is om mee te kunnen draaien.

Veel keuze, verschillende champs geprobeerd die gratis waren om te zien met welke playstyle ik wil beginnen. Uiteindelijk Master Yi gekocht en daar wat mee geoefend tegen CPU. Eerst volkomen zuigend, maar je komt er snel achter in welke lane je het goed doet met deze, en wat de ideale skill combo's zijn en welke items goed matchen. Nu ik het door heb en ook in PvP het best aardig doe vind ik het heel leuk :) Ben al een beetje aan het kijken welke champion ik als volgende wil proberen.

Ik vind het tof dat de game veel inzicht en timing vereist. Wanneer een enemy champ aan te vallen, wanneer terug te trekken en wanneer juist niet. En dan zijn er nog zat andere champions om op een heel andere manier mee te spelen. Ik kan hier wel inkomen, geloof ik :Y
pi_150200395
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:07 schreef Narcotical het volgende:

[..]

De hitbox op Morgana Q is belachelijk trouwens :P. Leona support kan je wel wat plays mee maken :)
hm ik heb niet echt problemen met hitboxgrootte. Enige wat ik irritant vind aan morg is dat ik de indicator langs een minion heb en hij dan toch die minion raakt.
Because you know i'm all about that ass
pi_150200592
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:01 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Daar moet je je juist mee bezig houden om sneller progressie te maken. :')
Nuh. Je moet focussen op beter worden en (kleine) foutjes niet meer maken. Dat hij dood gaat is vervelend maar ligt natuurlijk niet aan de champ.
Conscience do cost.
  zondag 1 maart 2015 @ 23:46:31 #261
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150200651
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:39 schreef blow... het volgende:

[..]

hm ik heb niet echt problemen met hitboxgrootte. Enige wat ik irritant vind aan morg is dat ik de indicator langs een minion heb en hij dan toch die minion raakt.
Dat is dus het probleem van de hitboxgrootte :p
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150200655
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Nuh. Je moet focussen op beter worden en (kleine) foutjes niet meer maken. Dat hij dood gaat is vervelend maar ligt natuurlijk niet aan de champ.
soms moet je gewoon kijken hoe ver je kunt imo. Wel opletten hoe ver dat is ofc.
Because you know i'm all about that ass
pi_150200660
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:46 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem van de hitboxgrootte :p
ja idd
Because you know i'm all about that ass
pi_150201162
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:09 schreef Mystikvm het volgende:
Newb meldt zich. Maar eens begonnen aan LoL omdat ik al een tijdje een game zoek die ik casual kan spelen, maar waar wel een beetje skill voor nodig is om mee te kunnen draaien.

Veel keuze, verschillende champs geprobeerd die gratis waren om te zien met welke playstyle ik wil beginnen. Uiteindelijk Master Yi gekocht en daar wat mee geoefend tegen CPU. Eerst volkomen zuigend, maar je komt er snel achter in welke lane je het goed doet met deze, en wat de ideale skill combo's zijn en welke items goed matchen. Nu ik het door heb en ook in PvP het best aardig doe vind ik het heel leuk :) Ben al een beetje aan het kijken welke champion ik als volgende wil proberen.

Ik vind het tof dat de game veel inzicht en timing vereist. Wanneer een enemy champ aan te vallen, wanneer terug te trekken en wanneer juist niet. En dan zijn er nog zat andere champions om op een heel andere manier mee te spelen. Ik kan hier wel inkomen, geloof ik :Y
Wacht maar totdat je allerlei idioten tegenkomt. :P Met 4 vrienden is het toch nog altijd een stuk leuker, maar ja dat is natuurlijk met alles.
pi_150201866
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 00:00 schreef Cikx het volgende:

[..]

Wacht maar totdat je allerlei idioten tegenkomt. :P Met 4 vrienden is het toch nog altijd een stuk leuker, maar ja dat is natuurlijk met alles.
laatste tijd speel ik idd ook met vrienden. Leukste games die ik heb is gewoon met vrienden of met /mute all en muziek. In ranked speel ik t liefste met white noise maar idk of meer mensen dat doen :P
Because you know i'm all about that ass
pi_150202581
Eindelijk weer een ranked game gewonnen. Was al bang dat ik alsnog naar bronze gedemote zou gaan worden :')
pi_150202606
Hoeveel champions hebben jullie eigenlijk per lane voor in ranked? Ik neem aan dat je er wel een stuk of vier moet hebben om rekening te houden met bans en picks van het enemy team... heb zelf nog niet echt veel keuze per lane behalve dan voor ADC (daar heb ik er dan weer 7 van :')
pi_150202679
quote:
5s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:11 schreef GlenSpey het volgende:
Hoeveel champions hebben jullie eigenlijk per lane voor in ranked? Ik neem aan dat je er wel een stuk of vier moet hebben om rekening te houden met bans en picks van het enemy team... heb zelf nog niet echt veel keuze per lane behalve dan voor ADC (daar heb ik er dan weer 7 van :')
Top: Maokai, Gnar, Sion, Pantheon, Vladimir, Rumble. Kan er nog wel meer spelen, maar die acht ik niet 'viable' nu.

Jungle: Lee Sin, Vi, J4, Fiddlesticks.

Mid: LeBlanc, Zed, Annie, Ahri, Katarina.

Support: Thresh, Leona, Braum, Blitzcrank, Morgana.

Adc: Kan elke adc spelen. M'n beste zijn Graves en Jinx probably.
pi_150202745
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:17 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Top: Maokai, Gnar, Sion, Pantheon, Vladimir, Rumble. Kan er nog wel meer spelen, maar die acht ik niet 'viable' nu.

Jungle: Lee Sin, Vi, J4, Fiddlesticks.

Mid: LeBlanc, Zed, Annie, Ahri, Katarina.

Support: Thresh, Leona, Braum, Blitzcrank, Morgana.

Adc: Kan elke adc spelen. M'n beste zijn Graves en Jinx probably.
Mooi lijstje :)

Ikzelf heb nu dit:

Top: Irelia, Mundo (Fiora, Nasus)

Mid: Katarina, Ahri (Gragas)

Sup: Sona, Leona (Annie, Morgana, Karma, Blitzcrank)

ADC: Jinx, Graves, Caitlyn, Twitch, Sivir, Ashe, Tristana (Urgot)

Jungle: J4 (Evelynn)

Wat tussen haakjes staat heb ik weliswaar, maar vind ik niet leuk om te spelen of niet viable.
Mijn top en midlane lijken dus nog wat champions tekort te komen. Vooral omdat zowel Ahri als Katarina veel op de banlijst staan :') Jungle vind ik geen drol aan, omdat iedere minkukel gelijk een blik blamegame opentrekt als je er even niet voor ze bent. Dus dat speel ik toch al nooit...
pi_150203160
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:23 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Mooi lijstje :)

Ikzelf heb nu dit:

Top: Irelia, Mundo (Fiora, Nasus)

Mid: Katarina, Ahri (Gragas)

Sup: Sona, Leona (Annie, Morgana, Karma, Blitzcrank)

ADC: Jinx, Graves, Caitlyn, Twitch, Sivir, Ashe, Tristana (Urgot)

Jungle: J4 (Evelynn)

Wat tussen haakjes staat heb ik weliswaar, maar vind ik niet leuk om te spelen of niet viable.
Mijn top en midlane lijken dus nog wat champions tekort te komen. Vooral omdat zowel Ahri als Katarina veel op de banlijst staan :') Jungle vind ik geen drol aan, omdat iedere minkukel gelijk een blik blamegame opentrekt als je er even niet voor ze bent. Dus dat speel ik toch al nooit...
Jungle is opzich wel leuk, tenzij al je lanes verliezen. Dan ben je als jungler alles schuld :'). Maarja, ik mute sowieso mensen meteen als ze beginnen te flamen. LeBlanc is op het moment wel een redelijk makkelijke en sterke mid champ vind ik. Gewoon een beetje oefenen.
  maandag 2 maart 2015 @ 07:39:24 #271
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150204431
quote:
5s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:11 schreef GlenSpey het volgende:
Hoeveel champions hebben jullie eigenlijk per lane voor in ranked? Ik neem aan dat je er wel een stuk of vier moet hebben om rekening te houden met bans en picks van het enemy team... heb zelf nog niet echt veel keuze per lane behalve dan voor ADC (daar heb ik er dan weer 7 van :')
Te weinig nog :P

Voor top heb ik: Sion, Jax en Shen maar de laatste vind ik geen bal aan

Jungle: Rek'Sai, Yi en Udyr

Mid: TF, LeBlanc, Katarina en Nidalee

ADC: Ashe, Tristana en Kalista

Support: Morgana, Annie, Janna en Alistar

Verder heb ik bv nog Nasus en Fizz maar die speel ik op het moment vrijwel nooit want Nasus wordt toch altijd gecampt en AD Fizz vind ik niet leuk om te spelen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Narcotical op 02-03-2015 08:13:14 ]
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150207185
is Garen een beetje viable?
speel die nu een paar keer tegen bots, en je koopt tankt maar kan alsnog killen :D
heb alleen tegen bots dat je soms 1 tegen 2 speelt, en dan kan je niet zoveel
pi_150207845
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:29 schreef Silverdigger2 het volgende:
is Garen een beetje viable?
speel die nu een paar keer tegen bots, en je koopt tankt maar kan alsnog killen :D
heb alleen tegen bots dat je soms 1 tegen 2 speelt, en dan kan je niet zoveel
Garen is prima viable. Het zal alleen nooit een harde carry worden.
Tegen bots kan je met elke champion veel. Met Garen moet je wat voorzichtiger beginnen, maar doordat je 1vs2 staat zul je meer farm=gold hebben, en na een paar minuten zeker 2 lvls voorstaan op die ander 2. Na je eerste item rol je ze gewoon op.
pi_150207922
Garen is wel viable inderdaad. Gewoon full tank gaan, dan heb je met Garen iemand die late game gewoon unkillable kan worden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150209941
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 01:21 schreef pl4kkie het volgende:
In m'n provisionals redelijk goed gaan. Nu ik weer normale ranked games speel krijg ik echt alleen maar weer kanker mongolen. Net zoals het einde van S4. Het is goddomme echt niet te geloven.
Ja herkenbaar :')
Silver is haast net zo'n afvoerputje als dat bronze is. Zo verschrikkelijk veel feeders en mensen die het gewoon echt niet begrijpen.

Gisteren nog ik stond met Irelia tegen een steengoeie Nidalee. Toch win ik mijn lane uiteindelijk maar verloor de game alsnog omdat we met een 1/11 Leona en een 2/12 Kalista op de botlane zaten. Enemy Draven en Velkoz uiteindelijk zo gefeed dat er geen doorkomen meer aan was.

Voor mijn gevoel speel ik de meeste games ook gewoon goed, haal vrijwel nooit negatieve scores, ik plaats wards en pingel als de vijand uit de lane is. Ik roam als ik voor sta en ga voor objectives zonder te overextenden. Ik doe aan lasthitten, pas mijn builds aan aan de vijand en argumenten en discussies probeer ik links te laten liggen (lukt nog niet altijd). Maar het is toch ERG lastig om mezelf uit silver te carryen :? niet dat ik nooit fouten maak ofzo, maar voor mijn gevoel zou ik toch bij de wat betere spelers geplaatst kunnen worden...
pi_150213726
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:16 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja herkenbaar :')
Silver is haast net zo'n afvoerputje als dat bronze is. Zo verschrikkelijk veel feeders en mensen die het gewoon echt niet begrijpen.

Gisteren nog ik stond met Irelia tegen een steengoeie Nidalee. Toch win ik mijn lane uiteindelijk maar verloor de game alsnog omdat we met een 1/11 Leona en een 2/12 Kalista op de botlane zaten. Enemy Draven en Velkoz uiteindelijk zo gefeed dat er geen doorkomen meer aan was.

Voor mijn gevoel speel ik de meeste games ook gewoon goed, haal vrijwel nooit negatieve scores, ik plaats wards en pingel als de vijand uit de lane is. Ik roam als ik voor sta en ga voor objectives zonder te overextenden. Ik doe aan lasthitten, pas mijn builds aan aan de vijand en argumenten en discussies probeer ik links te laten liggen (lukt nog niet altijd). Maar het is toch ERG lastig om mezelf uit silver te carryen :? niet dat ik nooit fouten maak ofzo, maar voor mijn gevoel zou ik toch bij de wat betere spelers geplaatst kunnen worden...
Ik begin weer aan hetzelfde traject als ik in seizoen 3 en 4 heb gehad. Vast komen te zitten in S5.
Vorig seizoen startte ik Bronze 2. Na een tijdje zat ik Silver 4, en toen begon de ellende van lange lossstreaks.

Dit seizoen Bronze 4 geplaatst, vorige week woensdag werd ik Silver 4, sindsdien geen game meer gewonnen, en ondertussen ergens op 40 LP Silver 5. Ik durf nu al te wedden dat de losstreak nog wel even doorgaat.

En ik kan je één ding verzekeren: wanneer ik me al voor de tweede keer volledig SoloQ 4 divisies heb laten stijgen binnen korte tijd, dan ben ik de hel van Silver 5 wel ontgroeid. Toch blijf ik altijd lossstreaks houden, maar dat komt niet door de matchmaking van Riot hoor.. neuh das puur toeval.
  maandag 2 maart 2015 @ 14:25:49 #277
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_150214023
quote:
5s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:11 schreef GlenSpey het volgende:
Hoeveel champions hebben jullie eigenlijk per lane voor in ranked? Ik neem aan dat je er wel een stuk of vier moet hebben om rekening te houden met bans en picks van het enemy team... heb zelf nog niet echt veel keuze per lane behalve dan voor ADC (daar heb ik er dan weer 7 van :')
Ben je niet in bezit van alle champs dan ? Dat maakt het iig makkelijker om meerdere champs te spelen op diverse lanes.

mijn favo champs voor lanes:

top: riven, udyr, jax, vlad, quinn

mid: APjax ( :') ), lissandra, azir, nidalee, gangplank

jungle: lee ( ! ), nautilus, xin zhao, amumu, elise

Support: Sona, thresh, blitz, Karma, AD annie

ADC: caitlyn, jinx, sivir, ezreal, corki

Dit zijn mijn top 5 champs voor de lanes, maar tis maar net waar ik zit in heb.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_150214763
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:29 schreef Silverdigger2 het volgende:
is Garen een beetje viable?
speel die nu een paar keer tegen bots, en je koopt tankt maar kan alsnog killen :D
heb alleen tegen bots dat je soms 1 tegen 2 speelt, en dan kan je niet zoveel
Als je heel goed bent met Garen is ie viable. Normaal gesproken heb je er niet veel aan.
pi_150214764
Ad annie? Bedoel je support build Annie met admarks
Because you know i'm all about that ass
pi_150214787
Voor gold em lager is garen best goe om het te leren vind ik?
Because you know i'm all about that ass
  maandag 2 maart 2015 @ 15:10:31 #281
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_150215165
quote:
5s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:11 schreef GlenSpey het volgende:
Hoeveel champions hebben jullie eigenlijk per lane voor in ranked? Ik neem aan dat je er wel een stuk of vier moet hebben om rekening te houden met bans en picks van het enemy team... heb zelf nog niet echt veel keuze per lane behalve dan voor ADC (daar heb ik er dan weer 7 van :')
Top: Kassadin, Akali, Ryze, Nasus
Jungle: Kha'Zix, Amumu (speel ik nooit)
Mid: Ziggs, Kassadin, Akali, Annie, Morgana, Zed
Adc: Tristana, Caitlyn (speel ik nooit)
Support: Morgana, Nami, Annie
Dit zijn echt mijn mains.
Ik heb ook veel Blitz, Fiddl, Karma, Orianna en Vayne gespeeld, maar die speel ik eigenlijk bijna nooit meer.

Ik main mid of sup en dan voornamelijk Morgana.
Ik ga Lee Sin nog proberen te leren, zodat ik ook kan junglen.
Adc vind ik aids.
pi_150215255
Top: Riven, Jax
Jungle: Jarvan, Pantheon, Vi
Mid: Leblanc, Ahri, Ezreal, Lux, TF
Adc: Sivir, Lucian, Jinx, Vayne, Tristana
Support: Thresh, Morgana, Annie, Blitz

Dat zijn beetje champs die ik redelijk veel speel. Top maar 2 champs, maar ik speel misschien maar 1 van de 20 games top. Heb nog wel meerdere champs, maar die speel ik niet veel.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150216107
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:25 schreef jagga het volgende:

[..]

Ben je niet in bezit van alle champs dan ? Dat maakt het iig makkelijker om meerdere champs te spelen op diverse lanes.
Nee, heb er slechts 26. Hoe kom je aan alle champions? Gekocht met RP?
Ik heb iedere champion die ik heb gekocht met IP... zal in totaal zo'n 1500 games gespeeld hebben, alle normal wins/losses, ARAM en ranked bijelkaar. Schandalig veel potjes dus, maarja al die klote runes zitten er ook nog bij...
pi_150216757
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:14 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Ik begin weer aan hetzelfde traject als ik in seizoen 3 en 4 heb gehad. Vast komen te zitten in S5.
Vorig seizoen startte ik Bronze 2. Na een tijdje zat ik Silver 4, en toen begon de ellende van lange lossstreaks.

Dit seizoen Bronze 4 geplaatst, vorige week woensdag werd ik Silver 4, sindsdien geen game meer gewonnen, en ondertussen ergens op 40 LP Silver 5. Ik durf nu al te wedden dat de losstreak nog wel even doorgaat.

En ik kan je één ding verzekeren: wanneer ik me al voor de tweede keer volledig SoloQ 4 divisies heb laten stijgen binnen korte tijd, dan ben ik de hel van Silver 5 wel ontgroeid. Toch blijf ik altijd lossstreaks houden, maar dat komt niet door de matchmaking van Riot hoor.. neuh das puur toeval.
Ik vind silver gewoon heel erg tegenvallen, dacht voordat ik aan ranked begon eigenlijk dat de echt slechte spelers allemaal in bronze zaten, maar er zitten er ook echt veel in silver nog. En om de een of andere manier word ik gewoon vaker in het team gezet dat aan het feeden is, in plaats van het team dat gefeed wordt. Ook best wel klote dat ik gewoon 3 provisional games heb gehad die makkelijk gewonnen hadden kunnen worden als er geen mensen AFK waren gegaan... anders had ik denk ik wel direct in gold gezeten.

'Waarom carry jij dan niet' roepen anderen vaak. Maarja als je botlane in de eerste 10 minuten samen met de jungler direct 8 kills weggeeft dan zit je dus gelijk al met 2 a 3 sterkere tegenstanders. Ik durf dan nog wel toe te geven dat ik daar ook niet veel meer tegen kan doen... Ik kan dus eigenlijk enkel hopen dat de matchmaking me een keer gunstig gezind is en ik twee of drie leagues kan stijgen zonder direct weer te dalen :')
pi_150216848
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:39 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nee, heb er slechts 26. Hoe kom je aan alle champions? Gekocht met RP?
Ik heb iedere champion die ik heb gekocht met IP... zal in totaal zo'n 1500 games gespeeld hebben, alle normal wins/losses, ARAM en ranked bijelkaar. Schandalig veel potjes dus, maarja al die klote runes zitten er ook nog bij...
Ik zit op 31 champs, ongeveer 450 games gespeeld gok ik zo. Maar ja, jinx, lucian, vi, riven, vayne, xerath, le blanc, ezreal... Champs die ik gehaald heb met rp. Dat is gauw 35-40k aan ip _O-

Ik gok dat dat zo'n 400 games zouden zijn mocht ik die champs met ip willen kopen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150217000
iedereen insta claimt adc // mid // tops, en wordt dan boos als je geen smurf bent of nog geen smite hebt :')
  maandag 2 maart 2015 @ 16:01:21 #287
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_150217078
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:55 schreef blow... het volgende:
Ad annie? Bedoel je support build Annie met admarks
nee

blade of the ruined king annie... waarom ? omdat ze 1 van de langste autoattack ranges heeft in de game na cait en trist (na zoveel levels)

Zoveel harass in lane dat het nagenoeg onmogelijk is voor enemy om te farmen en als je het goed doet speel je effectief 3v5 want enemy adc / support lopen gigantisch achter.
En als je besprongen word heb je nog altijd je spells/stun.

Ik speel het niet veel, maar als AP annie kun je wel leuk bursten maar het is niet te bedoeling dat je kills pakt als support. Dus waarom volgas AP bouwen als je er lategame toch weinig aan hebt? Je hebt je stun, en dat is je ding wat je moet doen lategame. Tibbers neerflikkeren en je team de boel laten opruimen.

AD annie, met botrk en daarna tanky werkt verrassend goed :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:03:19 #288
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150217199
quote:
15s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:00 schreef Silverdigger2 het volgende:
iedereen insta claimt adc // mid // tops, en wordt dan boos als je geen smurf bent of nog geen smite hebt :')
Welkom bij League of Legends, waar iedereen in Papier 10 league hoort behalve jijzelf. Ook wel League of Blamers/Flamers :').
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150217227
quote:
15s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:00 schreef Silverdigger2 het volgende:
iedereen insta claimt adc // mid // tops, en wordt dan boos als je geen smurf bent of nog geen smite hebt :')
Hier heb ik ook een hekel aan inderdaad, omdat ik geen jungle wil spelen en ook geen zin heb om te ruziėn over de rol. Daarom een tijdje teambuilder gedaan, maar dan kun je eerst 10 minuten wachten op een support en dan kom je als unranked/bronze team tegen 5 golds ofzo. :')
  maandag 2 maart 2015 @ 16:03:59 #290
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_150217237
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik zit op 31 champs, ongeveer 450 games gespeeld gok ik zo. Maar ja, jinx, lucian, vi, riven, vayne, xerath, le blanc, ezreal... Champs die ik gehaald heb met rp. Dat is gauw 35-40k aan ip _O-

Ik gok dat dat zo'n 400 games zouden zijn mocht ik die champs met ip willen kopen.
ik heb ze allemaal en dat zijn er inmiddels, wat... 115 ofzo ?

waarvan zeker 10 gekocht samen met skinbundles en ongeveer 25 gewoon zo met rp, rest met IP

Ik vind mijn hoeveelheid skins schandaliger eigenlijk :') rond de 220 :@
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_150217283
quote:
15s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:00 schreef Silverdigger2 het volgende:
iedereen insta claimt adc // mid // tops, en wordt dan boos als je geen smurf bent of nog geen smite hebt :')
Ik speel zelf ook wel eens op smurf account (gemaakt om af en toe met vriend te spelen). Over het algemeen kom je gewoon bij andere smurfs te recht.... Maar soms _O- vooral als je de champs speelt als yi. Gewoon 7/0 na 5 minuten.

Maar tip: trek er je niks van aan. Leer gewoon de game en vooral: leer de champs. Zorg er voor dat je weet welke champs wat kunnen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150217365
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:01 schreef jagga het volgende:

[..]

nee

blade of the ruined king annie... waarom ? omdat ze 1 van de langste autoattack ranges heeft in de game na cait en trist (na zoveel levels)

Zoveel harass in lane dat het nagenoeg onmogelijk is voor enemy om te farmen en als je het goed doet speel je effectief 3v5 want enemy adc / support lopen gigantisch achter.
En als je besprongen word heb je nog altijd je spells/stun.

Ik speel het niet veel, maar als AP annie kun je wel leuk bursten maar het is niet te bedoeling dat je kills pakt als support. Dus waarom volgas AP bouwen als je er lategame toch weinig aan hebt? Je hebt je stun, en dat is je ding wat je moet doen lategame. Tibbers neerflikkeren en je team de boel laten opruimen.

AD annie, met botrk en daarna tanky werkt verrassend goed :P
Die range is op, maar ik vind die attack animatie van annie echt wel tenenkrommend.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150217377
quote:
15s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:00 schreef Silverdigger2 het volgende:
iedereen insta claimt adc // mid // tops, en wordt dan boos als je geen smurf bent of nog geen smite hebt :')
Lachen ja, staan ze onderaan en schreeuwen ze gelijk mid. Man respecteer de pickorder toch eens :')
of van die 'give me mid or troll' figuren :r :r :r
pi_150217424
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:03 schreef jagga het volgende:

[..]

ik heb ze allemaal en dat zijn er inmiddels, wat... 115 ofzo ?

waarvan zeker 10 gekocht samen met skinbundles en ongeveer 25 gewoon zo met rp, rest met IP

Ik vind mijn hoeveelheid skins schandaliger eigenlijk :') rond de 220 :@
Hoeveel geld heb je aan Rito uitgegeven 8)7
  maandag 2 maart 2015 @ 16:08:54 #295
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_150217474
quote:
15s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:07 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hoeveel geld heb je aan Rito uitgegeven 8)7
te fucking veel :') ;(

zou t na moeten tellen, maar ik ben gewoon een sucker voor mooie skins. Er zijn ook maar 4 champs waar ik geen skins van heb, en gewoon rond de 15 champs waar ik ze allemaal van heb.

Ik denk als ik ga tellen dat ik rond de 400-500 euro zit

#sadfuck :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_150217638
quote:
5s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:11 schreef GlenSpey het volgende:
Hoeveel champions hebben jullie eigenlijk per lane voor in ranked? Ik neem aan dat je er wel een stuk of vier moet hebben om rekening te houden met bans en picks van het enemy team... heb zelf nog niet echt veel keuze per lane behalve dan voor ADC (daar heb ik er dan weer 7 van :')
Top: Cho'gath, Gragas, Sion, Pantheon, Shen
Jungle: Amumu, Pantheon
Mid: Orianna, Xerath, Cho'gath, Gragas
Adc: Sivir, Lucian, Ashe
Support: Thresh, Janna, Morgana, Leona, Annie, Sona, Alistar, Blitzcrank en Nami.

Ik speel vooral support. Voor top/mid probeer ik Lissandra nu ook te leren. Jungle vind ik helemaal niks.
pi_150218198
Ik zie bij bijna niemand Ahri voor mid 8)7
Was mijn eerste champ en is in huidige meta gewoon god tier voor mid.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:24:00 #298
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_150218263
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik zie bij bijna niemand Ahri voor mid 8)7
Was mijn eerste champ en is in huidige meta gewoon god tier voor mid.
meestal gepicked of gebanned, dus ik doe niet eens de moeite nemen om ahri te picken
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:39:00 #299
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150218922
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik zie bij bijna niemand Ahri voor mid 8)7
Was mijn eerste champ en is in huidige meta gewoon god tier voor mid.
Ik moet van mezelf eerst een paar sterkere champions op andere plekken aanschaffen voordat ik een midlaner mag :')
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150230830
ik krijg wel na elke game support een commend voor teamwork dat dan weer wel
en als mensen flamen dan krijg ik soms een report dat ik flame, kan dit nog negatieve gevolgen hebben ?
pi_150231154
dicht
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')