abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 9 maart 2015 @ 10:18:37 #276
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_150452275
Iemand hier ervaring met mobiele opladers? Wil 1 à 2 keer mijn iPhone kunnen opladen en heb rond de 50 euro.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 9 maart 2015 @ 10:19:51 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150452302
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand hier ervaring met mobiele opladers? Wil 1 à 2 keer mijn iPhone kunnen opladen en heb rond de 50 euro.
Ja, zoek er 1 met iets van 10-12000 ma en je komt een heel eind :P.

Ik heb een hele goedkope, gekregen, van een paar euro, die doet het al gewoon prima.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_150460548
En vermijd zoveel mogelijk die belwinkels die allerlei telefoons en toebehoren aanbieden. Het lijkt misschien allemaal in eerste instantie toch wel vertrouwelijk maar op de langere termijn zal je wel merken dat er e.e.a. aan mankeert en wat je ooit gekocht had.

Gewoon naar de Media Markt gaan.
pi_150462097
Vriendin heeft een 5s en wanneer deze aan de oplader hangt (origineel Apple, telefoon is sowieso net nieuw), geeft deze stroom af aan de metalen rand. Nu levert Google een hoop gevallen op, maar niet echt een oorzaak of oplossing.

Iemand hier een idee?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_150463655
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Vriendin heeft een 5s en wanneer deze aan de oplader hangt (origineel Apple, telefoon is sowieso net nieuw), geeft deze stroom af aan de metalen rand. Nu levert Google een hoop gevallen op, maar niet echt een oorzaak of oplossing.

Iemand hier een idee?
Is dat niet een gewone tik vanwege het weer?
pi_150480605
Tik vanwege het weer??
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 9 maart 2015 @ 22:49:05 #282
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_150481140
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:39 schreef Five_Horizons het volgende:
Tik vanwege het weer??
Droge lucht.
sig verwijderd door FA
pi_150482005
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand hier ervaring met mobiele opladers? Wil 1 à 2 keer mijn iPhone kunnen opladen en heb rond de 50 euro.
Zonde om er 50 euro aan uit te geven


Absoluut deze

http://m.banggood.com/Ori(...)r-Bank-p-953908.html

Of deze


http://m.banggood.com/Ori(...)tphone-p-923637.html

De beste, en veilig.

Wel op meer sites te krijgen, maar banggood verkoopt de originele. Er zijn ook neppe in omloop.

http://chinakorting.nl/aa(...)ieding/#.VP4axYakqnM

[ Bericht 4% gewijzigd door kikoooooo op 09-03-2015 23:14:32 ]
pi_150485889
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nouja, normaal doe je bij nachtfoto's juist de snelheid van de sluiter omlaag en de ISO omhoog. Dus...
People assume too much.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 07:47:21 #285
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_150487037
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:34 schreef very het volgende:

[..]

Nouja, normaal doe je bij nachtfoto's juist de snelheid van de sluiter omlaag en de ISO omhoog. Dus...
i
Nee, dat doe je bij foto's met beperkt licht. Bij nachtfoto's pak je een statief erbij en laat je de sluiter zo lang mogelijk open staan.
pi_150487255
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:47 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

i
Nee, dat doe je bij foto's met beperkt licht. Bij nachtfoto's pak je een statief erbij en laat je de sluiter zo lang mogelijk open staan.
Dat ligt er maar net aan wat je onderwerp is. Ideaal die je inderdaad je ISO niet te hoog, maar het is wel een balans tussen langere sluitertijd en hogere ISO
People assume too much.
pi_150487333
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:49 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Droge lucht.
Het is geen statische electriciteit. Het is iets dat permanent gebeurt.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:47:15 #288
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_150487575
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:14 schreef very het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan wat je onderwerp is. Ideaal die je inderdaad je ISO niet te hoog, maar het is wel een balans tussen langere sluitertijd en hogere ISO
Normaal gesproken wel. Maar met een smartphone zijn je keuzes in onderwerp beperkt tot landschapsfotografie. Bewegende onderwerpen in de avond of nacht gaan je simpelweg niet lukken. Met een dedicated camera is dat de situatie waarin je de iso omhoog gooit, maar met de mini sensor in een smartphone moet je daar gewoon ver vandaag blijven.

De beste smartphone camera's kunnen prachtige foto's maken en een point & shoot voor veel mensen vervangen. Maar de situaties moeten wel ideaal zijn. Zomervakantie? Top. Wintersport? Top. Culturele vakantie? Top. Verjaardagen van kinderen? Minder geschikt. En sportfotografie moet je gewoon niet willen met een smartphone.

Ik heb de afgelopen jaren, op enkele periodes waarin ik een echte camera had na, bijna al mijn foto's met mijn telefoon geschoten en ben nog steeds verbaasd over hoe goed de foto's kunnen zijn. Ik moet alleen wel meer rekening houden met de situaties en omstandigheden. En dan is nachtfotografie nagenoeg onmogelijk.
pi_150488114
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:47 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Normaal gesproken wel. Maar met een smartphone zijn je keuzes in onderwerp beperkt tot landschapsfotografie. Bewegende onderwerpen in de avond of nacht gaan je simpelweg niet lukken. Met een dedicated camera is dat de situatie waarin je de iso omhoog gooit, maar met de mini sensor in een smartphone moet je daar gewoon ver vandaag blijven.

De beste smartphone camera's kunnen prachtige foto's maken en een point & shoot voor veel mensen vervangen. Maar de situaties moeten wel ideaal zijn. Zomervakantie? Top. Wintersport? Top. Culturele vakantie? Top. Verjaardagen van kinderen? Minder geschikt. En sportfotografie moet je gewoon niet willen met een smartphone.

Ik heb de afgelopen jaren, op enkele periodes waarin ik een echte camera had na, bijna al mijn foto's met mijn telefoon geschoten en ben nog steeds verbaasd over hoe goed de foto's kunnen zijn. Ik moet alleen wel meer rekening houden met de situaties en omstandigheden. En dan is nachtfotografie nagenoeg onmogelijk.
Allemaal waar, maar ik reageerde puur op de "not sure if serious or stupid", want stupide was zijn reactie dus niet. ;)
People assume too much.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:23:08 #290
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_150488166
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:19 schreef very het volgende:

[..]

Allemaal waar, maar ik reageerde puur op de "not sure if serious or stupid", want stupide was zijn reactie dus niet. ;)
Als je twijfelt aan het voordeel van lage iso en lange sluitertijden heb je geen kaas gegeten van fotografie. Dus vandaar dat ik het OF een vernuftige troll vond OF een niet zo handige reactie, terwijl betreffende user verre van dom is. ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:21:19 #291
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150489310
Ik zit net te lezen dat je bij een Watch sport 2 bandjes krijgt in de verpakking. Maar neem aan dan dat je 2 de zelfde krijgt?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_150489359
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:21 schreef ook_gek het volgende:
Ik zit net te lezen dat je bij een Watch sport 2 bandjes krijgt in de verpakking. Maar neem aan dan dat je 2 de zelfde krijgt?
waar lees je dat? Ik ga sowieso voor de sport. Wil een zwart bandje en eventueel een blauwe ook
People assume too much.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:25:08 #293
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_150489388
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:08 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Zonde om er 50 euro aan uit te geven

Absoluut deze

http://m.banggood.com/Ori(...)r-Bank-p-953908.html

Of deze


http://m.banggood.com/Ori(...)tphone-p-923637.html

De beste, en veilig.

Wel op meer sites te krijgen, maar banggood verkoopt de originele. Er zijn ook neppe in omloop.

http://chinakorting.nl/aa(...)ieding/#.VP4axYakqnM
Ik wil hem in de stad kopen, gezien ik volgende week op vakantie ga.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:59:49 #294
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_150490047
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:34 schreef very het volgende:

[..]

Nouja, normaal doe je bij nachtfoto's juist de snelheid van de sluiter omlaag en de ISO omhoog. Dus...
Ik zei: de sluitertijd zo hoog mogelijk en de ISO zo laag mogelijk. Daar begin je mee.

Op basis van de omstandigheden pas je die aan. Als de sluitertijd te hoog is voor een scherpe foto, breng je die omlaag. Als de foto dan weer te donker wordt, doe je de ISO omhoog.

Maar je begint met lage ISO en hoge sluitertijd omdat de beste kwaliteit geeft.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_150490095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik zei: de sluitertijd zo hoog mogelijk en de ISO zo laag mogelijk. Daar begin je mee.

Op basis van de omstandigheden pas je die aan. Als de sluitertijd te hoog is voor een scherpe foto, breng je die omlaag. Als de foto dan weer te donker wordt, doe je de ISO omhoog.

Maar je begint met lage ISO en hoge sluitertijd omdat de beste kwaliteit geeft.
hoge sluitertijd klinkt in mijn oren als snelle sluitertijd. Want hoge snelheid = snel
Dus ik zou het lage sluitertijd noemen aangezien de snelheid van de sluiter omlaag gaat ;)
People assume too much.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:12:45 #296
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150490255
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:23 schreef very het volgende:

[..]

waar lees je dat? Ik ga sowieso voor de sport. Wil een zwart bandje en eventueel een blauwe ook
Op de apple.com site bij inhoud verpakking. Goedkoopste bandje is $50. In de verpakking zit aan ac adapter, magnetic oplader, 2 bandjes en een snelstart. Zit nu mobiel en kan het zo snel niet vinden op de mobiele site van apple. En hij is water dicht maar douche en zwemmen raden ze af.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_150490334
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Op de apple.com site bij inhoud verpakking. Goedkoopste bandje is $50. In de verpakking zit aan ac adapter, magnetic oplader, 2 bandjes en een snelstart. Zit nu mobiel en kan het zo snel niet vinden op de mobiele site van apple. En hij is water dicht maar douche en zwemmen raden ze af.
Lees het ja. Hoop niet dat ze daarmee bedoelen twee delen van 1 polsband :P
People assume too much.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:21:15 #298
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150490425
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:16 schreef very het volgende:

[..]

Lees het ja. Hoop niet dat ze daarmee bedoelen twee delen van 1 polsband :P
Daar dacht ik dus ook al aan. De logica van 2 de zelfde bandjes ontgaat mij namelijk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_150490476
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Daar dacht ik dus ook al aan. De logica van 2 de zelfde bandjes ontgaat mij namelijk.
Hoop gewoon twee losse zodat je er 1 echt voor sporten kan gebruiken en 1 voor normaal gebruik.
Maar sowieso hoop ik op een groot aanbod 3rd party straps, want ik wil een geel bandje :P
People assume too much.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:41:01 #300
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_150490851
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:23 schreef very het volgende:

[..]

Hoop gewoon twee losse zodat je er 1 echt voor sporten kan gebruiken en 1 voor normaal gebruik.
Maar sowieso hoop ik op een groot aanbod 3rd party straps, want ik wil een geel bandje :P
Daar kun je wel vanuit gaan :) Wel een fijn systeem, als je graag regelmatig je bandjes wilt verwisselen.

De Stainless Steel versie vond ik toch wel echt heel erg duur, voor wat het meer aanbied. Volgens mij enkel meer bescherming/duurzame materialen? (tenzij ik iets heb gemist).

Wel chill dat er verschillende grotes zijn/verschillende bandjes. Apple begint steeds meer te erkennen dat een product niet voor iedereen werkt. Zoals met de iPad en iPad mini, iPhone 6 en iPhone6+ daarvoor krijgen ze sowieso een dikke ^O^

Enige nadeel wat je er weer aan kan benoemen is dat traditionele horloge bandjes weer niet compatible zijn, maar misschien komt er een 3rd party overloop stuk? van de Apple Watch Band naar een 22mm watch band?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')