abonnement Unibet Coolblue
pi_149634474
Wie heeft ervaring met trileitjes of trilballetjes? Een tijdje terug had ik een trileitje gekocht met afstandsbediening. Geen succes helaas want dat ding maakte me een pokkeherrie, niet normaal meer. Leek me leuk om die in te doen als we bv uit eten gingen en hem dan de afstandsbediening te geven. Maar hij zoemde dusdanig hard dat anderen dat duidelijk zouden kunnen horen en dat is weer net niet de bedoeling;) (In een drukke discotheek zou dat weer niet zo uitmaken maar in zulke gelegenheden kom ik niet vaak).

Mijn vraag is dus of iemand weet welke eitjes/balletjes hard trillen maar toch weinig geluid maken?
pi_149634650
Knalpoenani :')

Maargoed, voor twee tientjes moet je wel een fatsoenlijke kunnen vinden. En vergeet niet dat het geluid erg gedempt wordt als je ze draagt.
Extremistisch gematigd.
pi_149635148
Ik zou zoeken naar een iets duurdere, want de goedkope hebben volgens mij vaak defecten of mankementen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_149635838
Ik had er eentje gekocht van 35 euro maar die was inderdaad na 3 keer gebruiken (in de slaapkamer) kapot. Ik wil er best wat meer aan uitgeven maar als hij dan zoveel herrie blijkt te maken vind ik het weer zonde van mijn geld, vandaar mijn vraag. Bij webshops zie ik helaas nergens bij staan hoeveel geluid ze maken...
En het geluid wordt wel iets gedempt als je ze inbrengt maar bij mij dus niet genoeg om ze buitenshuis te dragen;(
pi_149636249
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:43 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik had er eentje gekocht van 35 euro maar die was inderdaad na 3 keer gebruiken (in de slaapkamer) kapot. Ik wil er best wat meer aan uitgeven maar als hij dan zoveel herrie blijkt te maken vind ik het weer zonde van mijn geld, vandaar mijn vraag. Bij webshops zie ik helaas nergens bij staan hoeveel geluid ze maken...
En het geluid wordt wel iets gedempt als je ze inbrengt maar bij mij dus niet genoeg om ze buitenshuis te dragen;(
Ik heb zelf niet zoveel ervaring met die dingen, maar volgens mij is het net als met normale vibrators. Ze blijven geluid maken sowieso.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_149636787
Waarom leuk met uit eten?
En hem dan de afstandsbediening geven? :@
pi_149636970
Daar zit wat in Tamashil! Ze maken waarschijnlijk allemaal wel geluid. Misschien moet ik het idee maar laten varen dan;(

En Beauke, waarom leuk met uit eten? Wat moet ik daar nou op zeggen? Het leek me gewoon geil om eens buitenshuis te gebruiken maar het hoeft natuurlijk niet speciaal als we uit eten gaan. Het was maar een voorbeeld natuurlijk.
pi_149637429
Vink nou niks aan.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:52:27 #10
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_149639416
Waarom komt mijn vriendin nooit met zulke ideeën? ;(
pi_149640494
Man-Bear-Pig
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen en kom zelf met een leuk ideetje? ;)
pi_149654604
Wij hebben er 1 van rond de 50 euro. Ook wel een miskoop. Het idee is geiler dan het eitje zelf.
Niet krachtig genoeg en maakt ook nog teveel herrie.

Hebben hem ooit in de bios gebruikt. Bleek de zaal helemaal vol te zitten en dus ook de stoel naast mij. Vriend vond het leuk om hem aan te zetten op de momenten dat het stil was in de zaal/film.
Buurman heeft regelmatig geërgerd om zich heen zitten kijken waar dat irritante gezoem vandaan kwam.
Hebben er vooral om gelachen, maar echt geil was het niet :')
pi_149656686
Ik zit er ook aan te denken om zo'n trilei te kopen en ben vooralsnog uitgekomen bij de lelo lyla 2. Kijk maar eens op willie.nl, daar krijgt de lyla 2 een behoorlijk goede waardering. Deze kost wel 90 tot 100 euro, daarom twijfel ikzelf nog een beetje.
pi_149656910
De goedkopere hebben ook echt een flutbereik. Iets wat absoluut niet wenselijk is bij trileitjes...
pi_149658360
Sekhmet, het klinkt inderdaad eerder grappig dan geil zo ;)

Ichiko, pff 100 euro vind ik ook wel een hoop geld! Als hij bevalt is het het me wel waard maar als het een miskoop blijkt zou ik wel balen voor zoveel geld.

KosterT, eens! Hij moet wel een beetje bereik hebben natuurlijk anders schiet het nog niet op daarom denk ik inderdaad dat zo'n goedkope niet gaat werken...

En heeft iemand misschien dan wel eens van die geisha balletjes geprobeerd toevallig? Dat zijn vaak 2 of 3 balletjes die je tegelijk inbrengt en dat zou een lekker gevoel op moeten leveren als je loopt doordat ze langs elkaar heen gaan bewegen. Misschien dat ik dat eens moet proberen.... Trilt wel niet en heeft ook geen afstandsbediening maar is misschien ook wel geil als ik een avondje uit ga. En een stuk goedkoper;)
pi_149658412
Ga gewoon naar een seksshop? Daar mag je gewoon ter plekke die dingen voelen, kijken hoeveel geluid ze maken...
Your opinion of me is none of my business.
pi_149659214
Dat is ook nog een idee. Ik bestel altijd alles online;) Maar zou je die dingen uit de verpakking mogen halen dan ivm de hygiene?
pi_149659341
Ja hoor, bij elke goede seksshop mag dat. Even een verkoper erbij vragen en die doet dat zo voor je. Je mag ze niet inbrengen natuurlijk, maar je mag ze echt wel vasthouden om te voelen hoe hard de trilling is bijvoorbeeld.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149659731
Thanks voor de tip Sarasi! Dat wist ik niet. Webshops zijn over het algemeen goedkoper dus ik kan er altijd een paar uittesten in de winkel en dan online zoeken of dat type online goedkoper is;)
pi_149659758
Of je koopt ze gewoon in de winkel omdat je daar goede service hebt gekregen en dat ook wat waard is... Zo'n verkoper doet moeite voor je, als je daar dan nog per se vijf euro op wilt besparen, vind ik dat behoorlijk gierig.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149836968
Je telefoon in een condoom kun je ook proberen.
  donderdag 19 februari 2015 @ 23:59:36 #22
188115 mildpower
Living the happy life!
pi_149846942
Goh zouden die ook bestaan voor mannen??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')