abonnement Unibet Coolblue
pi_429244
Als Koos zou vertrekken, komt er een nieuwe bewoner. Dankzij de actie van Ed, en dankzij de sufheid van de overige bewoners, maakt die nu een behoorlijke kans om de hoofdprijs binnen te slepen.
Lijkt me wel geinig, en ook zo lekker onrechtvaardig! Heeft de rest 6 weken voor niks gezeten.
pi_429249
Ligt er aan wie de "nieuwe bewoner" wordt ...

[Dit bericht is gewijzigd door Mopper op 30-10-2000 19:09]

...
pi_429261
Zeker! Een simpele kansberekening laat zien dat de kans op een interessante bewoner ongeveer 1:15 is. Maar misschien heeft de redaktie toch wat geleerd...
pi_429305
Een nieuweling zou nooit kunnen winnen in Big Brother. Het bellende publiek zou dat niet laten gebeuren.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:03:10 #5
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_430290
quote:
Op 30 oktober 2000 19:32 schreef Fannetje het volgende:
Een nieuweling zou nooit kunnen winnen in Big Brother. Het bellende publiek zou dat niet laten gebeuren.
Jawel hoor. Zolang ze Nancy heet en "ik ben meer dan alleen tieten" roept.
Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:05:00 #6
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_430298
quote:
Op 30 oktober 2000 19:32 schreef Fannetje het volgende:
Een nieuweling zou nooit kunnen winnen in Big Brother. Het bellende publiek zou dat niet laten gebeuren.
hee bossenaar
[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
pi_430308
De nieuwe bewoner mag gewoon niet genomineerd worden de eerste ronde. Zodat hij er zeker 4 weken inzit en 3 weken heeft zich te 'bewijzen'.

Lijkt mij wel eerlijk.

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:10:52 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430316
Er is zelfs 'n kans dat de bewoners 'n nieuweling niet eens meer durven te nomineren. Of ga ik er nu onterecht van uit dat ze ook maar íets van Ed begrepen hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 31-10-2000 00:11]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_430905
Koos eruit en een nieuwe bewoner in het huis. Mijn voorkeur zal uitgaan naar een bewoner met het lichaam van een God cq Godin. Wat zullen ze last hebben van hun hormonen. Na Ed wordt het tijd dat de bewoners geconfronteerd gaan worden met menselijke zwakheden zoals lustgevoelens.

Begrijp me goed, het gaat me niet om de sex cq naakt. Maar om de spanningen die zullen ontstaan. (is dit geloofwaardig???).

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_430926
het liefst een meisje die iets krijgt met robin .. en dan kijken wat er met desiree gebeurd
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 12:02:12 #11
6286 dr.Stein
yep...I did!
pi_430944
quote:
Op 31 oktober 2000 11:48 schreef bonnie het volgende:
het liefst een meisje die iets krijgt met robin .. en dan kijken wat er met desiree gebeurd
Tuurlijk... of een meisje dat wat krijgt met Robin, en Ferby en Sjorsie... (en dan kijken wat er met de groep gebeurd...)

Trouwens, zouden er andere meisjes bestaan die onzeker genoeg zijn om iets met Robin te beginnen?

[Dit bericht is gewijzigd door dr.Stein op 31-10-2000 12:03]

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
pi_430947
quote:
Op 31 oktober 2000 12:02 schreef dr.Stein het volgende:
Tuurlijk... of een meisje dat wat krijgt met Robin, en Ferby en Sjorsie... (en dan kijken wat er met de groep gebeurd...)
Een doorgedraaide nymfomane dus. Zeker doen, kunnen we toch nog lachen.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_431045
Een bloedmooie 18jarige prostituee lijkt me wel wat. Vooraf genoeg betaald gekregen om alle dames()/heren te bedienen
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 12:49:31 #14
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_431075
Ik vraag me wel eens af welke mensen bellen. Zou dat echt een doorsnede zijn van de Nederlandse bevolking ? Ik heb daar zo mijn twijfels bij. Als ik zo dit forum lees vinden de meeste mensen dat ed had moeten blijven. Waarom stemt dan iedereen voor ed bij het bellen ??
Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_431094
Omdat de mensen hier niet bellen, alleen maar lullen. En je stemt toch niet op iets waarvan je A. niet eens zeker bent dat het eerlijk gebeurt B. ook nog geld kost.
Voor de rest blijkt wel dat de mensen die stemmen achtelijke dwazen zijn die niet snappen hoe ze het programma leuk moeten houden, of ze kijken graag naar saaiheid omdat ze zich beter met saaie mensen kunnen identificeren als met zo'n Edje, die toch niet zo doorsnee is als de massa.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_431122
quote:
Op 31 oktober 2000 00:05 schreef Jer het volgende:
hee bossenaar
U riep?
pi_431144
quote:
Op 31 oktober 2000 12:49 schreef MartenJan het volgende:
Ik vraag me wel eens af welke mensen bellen. Zou dat echt een doorsnede zijn van de Nederlandse bevolking ?
Ik schat in dat de doorsnede van de Nederlandse bevolking er zo over denkt als Desiree. Die zal dan ook wel winnen, ben ik bang.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 31-10-2000 13:12]

pi_431165
ik wordt helemaal gek van desiree .. ze is een enorme zeurdoos en leeghoofd maar als ik haar koppie zie op tv smelt ik weg .. ik wil het niet maar het gebeurd gewoon .. helemaal als ze droevig kijkt met die grote ogen van haar .. dan zou ik lekker met haar willen knuffelen !!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')