abonnement Unibet Coolblue
pi_149630459


Onder de Traveler, een zwevende bol ter grootte van een stad, houdt de mensheid zich verscholen. Een zonnestelsel vol vijanden moet echter verkend worden, dus jij, Guardian van de laatste veilige stad op aarde, moet de mensheid helpen in opstand te komen met behulp van je ongelooflijke krachten. Creëer een personage, verdedig onze Stad, versla onze vijanden en eis alles op dat we ooit verloren hebben.




Releasedatum: 9 september 2014
Platform: Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360 & Xbox One
Bungie: https://www.bungie.net
De Fok!clan: https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/117626

DestinyLFG: http://www.destinylfg.net & http://www.destinylfg.com
/r/fireteams: http://www.reddit.com/r/fireteams



The Dark Below (9 december 2014)
House of Wolves (nog niet bekend)



FOK!-username - GT / PSN

Xbox One

Wiebeldak - Drrrrrugsbunny
wiebel535 - wiebel535
charmed_angel - IDK Faithy
Reintji - Baas NL
HetAntwoord - Moleman 360

PS4

Verbodsbord - Malle-Henkie
Visserij - Boeman
VMSDKR - VMSDKR
Mestreech1990 - Etienne-Horbach
Friday12 - Mitchelderue
curtazimo - curtazimo
Targaryan - domonederland
Levitas - Kevv1990

[ Bericht 0% gewijzigd door VMSDKR op 14-02-2015 11:20:27 ]
pi_149630497
Post je platform en je GT / PSN even als je in de OP wil.
pi_149630937
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:14 schreef VMSDKR het volgende:
Post je platform en je GT / PSN even als je in de OP wil.
Hallo, ik ben Moleman 360, speel op de Xbone en doe een Knight uit Crota's raid na.

*rent door glazen schuifdeur*

Woaaaaah...slecht plan. :{
  vrijdag 13 februari 2015 @ 14:06:24 #4
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_149633078
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:14 schreef VMSDKR het volgende:
Post je platform en je GT / PSN even als je in de OP wil.
PS4 - curtazimo :)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_149639370
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:14 schreef VMSDKR het volgende:
Post je platform en je GT / PSN even als je in de OP wil.
Ps4 - domonederland

Zet mij er maar bij, heb het spel nog niet zo heel lang, maar vind t wel zeer fijn om te spelen. Overweeg ook om de expansion er bij te kopen, ervaringen hier er mee?
pi_149639937
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:50 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Ps4 - domonederland

Zet mij er maar bij, heb het spel nog niet zo heel lang, maar vind t wel zeer fijn om te spelen. Overweeg ook om de expansion er bij te kopen, ervaringen hier er mee?
Geloof dat iedereen hier de Dark Below expansion heeft. In principe is het weinig content voor de prijs die je betaalt, maar je hebt het gewoon nodig als je de volledige ervaring uit het spel wil halen zodra je een hoger level bereikt. Anders mis je een hoop strikes, nightfalls, kun je Crota's raid niet spelen en kun je niet naar level 32 met je karakter.
pi_149639971
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:10 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Geloof dat iedereen hier de Dark Below expansion heeft. In principe is het weinig content voor de prijs die je betaalt, maar je hebt het gewoon nodig als je de volledige ervaring uit het spel wil halen zodra je een hoger level bereikt. Anders mis je een hoop strikes, nightfalls, kun je Crota's raid niet spelen en kun je niet naar level 32 met je karakter.
Oke,denk wel dat ik hem even aanschaf dan. Ben nu toch lvl24 dus een paar nieuwe uitdagingen zijn altijd fijn.
pi_149640004
Ben weer rond 8 uur online.!! WEEEEEKEND
pi_149640120
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:11 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Oke,denk wel dat ik hem even aanschaf dan. Ben nu toch lvl24 dus een paar nieuwe uitdagingen zijn altijd fijn.
Vanaf level 26 kun je geloof ik de Dark Below content spelen, dus je bent al een aardig eind. Het is vooral ook dat je nieuwe dingen hebt om naar toe te werken. Hoger level, nieuwe wapens en armor, Eris bounties en rank. Daar ben je wel even zoet mee.

Ben straks ook weer online, even kijken of we nog iets zinvols kunnen doen. Anders ren ik wel nog een keer met de nightfall mee of zo.
pi_149640188
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:16 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Vanaf level 26 kun je geloof ik de Dark Below content spelen, dus je bent al een aardig eind. Het is vooral ook dat je nieuwe dingen hebt om naar toe te werken. Hoger level, nieuwe wapens en armor, Eris bounties en rank. Daar ben je wel even zoet mee.

Ben straks ook weer online, even kijken of we nog iets zinvols kunnen doen. Anders ren ik wel nog een keer met de nightfall mee of zo.
Nightfall kan ik ook nog een keer doen met de Warlock. Daar heb ik nog niets mee gedaan.
pi_149641498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:11 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Oke,denk wel dat ik hem even aanschaf dan. Ben nu toch lvl24 dus een paar nieuwe uitdagingen zijn altijd fijn.
Gewoon expansian pass voor paar tientjes bij Primera halen, heb je de volgende DLC ook alvast.
pi_149643796
Zelf speel ik het spel allang niet meer, maar dit vond ik wel een grappig filmpje :D

pi_149647823
Caterpillar errors, friends list pleite...dat gaat hem niet worden vanavond. Misschien dat ik straks nog een keer probeer, maar dat wordt dan eerder dronken sparrow race dan dat ik echt iets ga doen ben ik bang. ;)
pi_149647882
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:40 schreef HetAntwoord het volgende:
Caterpillar errors, friends list pleite...dat gaat hem niet worden vanavond. Misschien dat ik straks nog een keer probeer, maar dat wordt dan eerder dronken sparrow race dan dat ik echt iets ga doen ben ik bang. ;)
;)
pi_149649664
Sorry ben bier drinken. Kanon challenge
pi_149651097
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Ben weer rond 8 uur online.!! WEEEEEKEND
ik ben met thuis.

Wat een kutfilm :') als je daar nat van word dan spoor je niet _O-

Maar ga morgen overdag nog even gamen. ^O^
pi_149657379
PS4 / Kevv1990

Lvl 26 nu :)
pi_149657737
Gisternacht voor het eerst Crota verslagen op normal, krijg ik gewoon Hunger of Crota _O_ . Verder de Titan mark, de wanten en de boots gekregen.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_149660787
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:10 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Geloof dat iedereen hier de Dark Below expansion heeft. In principe is het weinig content voor de prijs die je betaalt, maar je hebt het gewoon nodig als je de volledige ervaring uit het spel wil halen zodra je een hoger level bereikt. Anders mis je een hoop strikes, nightfalls, kun je Crota's raid niet spelen en kun je niet naar level 32 met je karakter.
Het zijn er maar 2 man :')
Irene is bae <3
pi_149663643
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:52 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Het zijn er maar 2 man :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:10 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Geloof dat iedereen hier de Dark Below expansion heeft. In principe is het weinig content voor de prijs die je betaalt, maar je hebt het gewoon nodig als je de volledige ervaring uit het spel wil halen zodra je een hoger level bereikt. Anders mis je een hoop strikes, nightfalls, kun je Crota's raid niet spelen en kun je niet naar level 32 met je karakter.
Op de Xbox zelfs 1.

En heb wat vrienden die de content niet hebben, ze missen helemaal niks. En speel gewoon met hen samen. Het is dat ik de limited edition had besteld anders was het er ook niet ingekomen bij mij.

Raad het ze zelfs af om te kopen als ze naar mijn mening vragen of het het geld waard is. Zonder die content kan je gewoon alles doen behalve de raid (en een strike waar iedereen toch leaved).

[ Bericht 9% gewijzigd door Disker91 op 14-02-2015 14:46:34 ]
pi_149664482
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:37 schreef Disker91 het volgende:

[..]


[..]

Op de Xbox zelfs 1.

En heb wat vrienden die de content niet hebben, ze missen helemaal niks. En speel gewoon met hen samen. Het is dat ik de limited edition had besteld anders was het er ook niet ingekomen bij mij.

Raad het ze zelfs af om te kopen als ze naar mijn mening vragen of het het geld waard is. Zonder die content kan je gewoon alles doen behalve de raid (en een strike waar iedereen toch leaved).
de raid alleen is die paar dollar al waard vind ik. Geen moment spijt gehad dat ik de expansion gekocht heb.
pi_149665578
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 15:11 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

de raid alleen is die paar dollar al waard vind ik. Geen moment spijt gehad dat ik de expansion gekocht heb.
Tja dat is ieder zijn mening, 20 euro is een boel geld voor iets wat je in een half uurtje gedaan hebt imo.
De vault of Glass was ook een stuk leuker. Maar ieder zijn ding :)
pi_149667907
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:37 schreef Disker91 het volgende:

[..]


[..]

Op de Xbox zelfs 1.

En heb wat vrienden die de content niet hebben, ze missen helemaal niks. En speel gewoon met hen samen. Het is dat ik de limited edition had besteld anders was het er ook niet ingekomen bij mij.

Raad het ze zelfs af om te kopen als ze naar mijn mening vragen of het het geld waard is. Zonder die content kan je gewoon alles doen behalve de raid (en een strike waar iedereen toch leaved).
Is ook geldverspilling. Het is maar dat ik het van een vriend heb gekregen.... :')

Heb uit de strike playlist nog geen ene keer die nieuwe strikes gehad. :{

Raids en dergelijke begin ik niet eens aan aangezien je teveel mensen moet hebben :')
Irene is bae <3
pi_149669260
Vanavond sowieso online. Zal weer rond 8 uur zijn. Dyling light speel ik wel overdag :D Krijg hartkloppingen van dat spel.
pi_149670141
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:52 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Het zijn er maar 2 man :')
Waarom meteen de tranen? Ik geef toch aan dat het weinig nieuws biedt? Geloof dat Omingul sinds TDB uit is gekomen 3x nightfall + weekly is geweest, daar had ik het over. Het lijkt mij erg frustrerend als je om de drie weken een groot deel van de nieuwe content niet kan spelen.
pi_149670366
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:24 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Is ook geldverspilling. Het is maar dat ik het van een vriend heb gekregen.... :')

Heb uit de strike playlist nog geen ene keer die nieuwe strikes gehad. :{

Raids en dergelijke begin ik niet eens aan aangezien je teveel mensen moet hebben :')
Als je raids niet speelt dan mis je het mooiste uit het hele spel.
Niks zo leuk als een raid uit zoeken met een paar lui. Dat is 50% van de game uren.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_149670683
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:43 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Waarom meteen de tranen? Ik geef toch aan dat het weinig nieuws biedt? Geloof dat Omingul sinds TDB uit is gekomen 3x nightfall + weekly is geweest, daar had ik het over. Het lijkt mij erg frustrerend als je om de drie weken een groot deel van de nieuwe content niet kan spelen.
Dat zijn over het algemeen de playstation gebruikers die :') in overvloed gebruiken. Wat minder intelligent en volwassen houd ik het maar bij.
pi_149670963
Ben ik nou zo achterlijk of is 't systeem van weekly heroic strike niet helemaal 100%? Ik kom elke keer maar alleen in die weekly strike te staan, terwijl die daily heroic story steeds wel met 2 anderen is.. Strike is toch multiplayer? :P
Of is het gewoon een lack aan skills dat ik 'm niet solo gedaan krijg? :X
pi_149671137
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:14 schreef Levitas het volgende:
Ben ik nou zo achterlijk of is 't systeem van weekly heroic strike niet helemaal 100%? Ik kom elke keer maar alleen in die weekly strike te staan, terwijl die daily heroic story steeds wel met 2 anderen is.. Strike is toch multiplayer? :P
Of is het gewoon een lack aan skills dat ik 'm niet solo gedaan krijg? :X
Weekly heroic strikes hebben geen automatische matchmaking. Je moet dus twee vrienden inviten of eventueel random mensen in de toren proberen te ronselen om met je me te gaan.

De weekly heroic heeft deze week geen burn, niet echt een aanrader om die in je eentje te gaan doen. Als je het al haalt dan kost het je zeker dik een uur.
pi_149671242
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:20 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Weekly heroic strikes hebben geen automatische matchmaking. Je moet dus twee vrienden inviten of eventueel random mensen in de toren proberen te ronselen om met je me te gaan.

De weekly heroic heeft deze week geen burn, niet echt een aanrader om die in je eentje te gaan doen. Als je het al haalt dan kost het je zeker dik een uur.
Ah, vandaar. Da's mooi klote. Heb heul geen vrienden die Destiny op PS4 spelen :') Dan maar eens zo`n LFG proberen.

Mis dat eigenlijk wel een beetje in Destiny, dat 'social' gedoe zoals in bijvoorbeeld WoW
Hoe wordt er eigenlijk gecommuniceerd in de tower? Is dat echt voice chat only. Heb daar nog nooit iemand gesproken of wat dan ook.
pi_149671676
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:23 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ah, vandaar. Da's mooi klote. Heb heul geen vrienden die Destiny op PS4 spelen :') Dan maar eens zo`n LFG proberen.

Mis dat eigenlijk wel een beetje in Destiny, dat 'social' gedoe zoals in bijvoorbeeld WoW
Hoe wordt er eigenlijk gecommuniceerd in de tower? Is dat echt voice chat only. Heb daar nog nooit iemand gesproken of wat dan ook.
Als ik alleen speel en ik wil iets doen heb ik gemiddeld binnen 10 minuten een game gevonden via lfg.
pi_149672749
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:37 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Als ik alleen speel en ik wil iets doen heb ik gemiddeld binnen 10 minuten een game gevonden via lfg.
Daar had ik niet eens bij stilgestaan inderdaad.. Ondertussen de lvl 28 weekly heroic finished.
pi_149675245
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Levitas het volgende:

[..]

Daar had ik niet eens bij stilgestaan inderdaad.. Ondertussen de lvl 28 weekly heroic finished.
Ik kan je morgenavond wel met de 30 helpen.
pi_149679123
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:43 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Waarom meteen de tranen? Ik geef toch aan dat het weinig nieuws biedt? Geloof dat Omingul sinds TDB uit is gekomen 3x nightfall + weekly is geweest, daar had ik het over. Het lijkt mij erg frustrerend als je om de drie weken een groot deel van de nieuwe content niet kan spelen.
Dat klopt, maar om dan te beweren dat je een hoop mis als je de waardeloze DLC niet heb. :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:51 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Als je raids niet speelt dan mis je het mooiste uit het hele spel.
Niks zo leuk als een raid uit zoeken met een paar lui. Dat is 50% van de game uren.
Zal best alleen de 6 mensen zoeken is kut, dus nooit gedaan. Ben er dan ook redelijk snel op uitgekeken.

Het enige wat ik nu nog wel leuk vind is het moeizaam klaren van de weekly/nightfall :')

Nog een weekje voor DOA en twee weekjes voor Dying Light _O_
Irene is bae <3
pi_149679247
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:56 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar om dan te beweren dat je een hoop mis als je de waardeloze DLC niet heb. :{

[..]

Zal best alleen de 6 mensen zoeken is kut, dus nooit gedaan. Ben er dan ook redelijk snel op uitgekeken.

Het enige wat ik nu nog wel leuk vind is het moeizaam klaren van de weekly/nightfall :')

Nog een weekje voor DOA en twee weekjes voor Dying Light _O_
Dying light, goed idee. Ik start hem weer :D
pi_149679892
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:59 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dying light, goed idee. Ik start hem weer :D
Ja ik wou perse de fysieke versie hebben, want dan kost het me niks :9
Irene is bae <3
pi_149686293
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:56 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar om dan te beweren dat je een hoop mis als je de waardeloze DLC niet heb. :{

[..]

Ik gaf dan ook antwoord op een vraag van iemand die nog niet klaar was met Destiny. Als je wilt blijven grinden/levellen, heb je de uitbreiding gewoon nodig. Jij bent duidelijk al een tijd uitgekeken op deze game, ook prima. Logisch dat je het duur en waardeloos vindt als je de nieuwe strikes en raid niet eens hebt gespeeld. ;)
  zondag 15 februari 2015 @ 10:22:06 #38
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149686860
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:32 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Ik gaf dan ook antwoord op een vraag van iemand die nog niet klaar was met Destiny. Als je wilt blijven grinden/levellen, heb je de uitbreiding gewoon nodig. Jij bent duidelijk al een tijd uitgekeken op deze game, ook prima. Logisch dat je het duur en waardeloos vindt als je de nieuwe strikes en raid niet eens hebt gespeeld. ;)
Ik heb de eerste raid niet eens kunnen doen hoor. :{

Mijn avontuur van 0 -> 29 (huidig lvl) bestaat uit de strike playlist met de story. :')
Irene is bae <3
  zondag 15 februari 2015 @ 11:23:21 #39
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_149687777
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:56 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar om dan te beweren dat je een hoop mis als je de waardeloze DLC niet heb. :{

[..]

Zal best alleen de 6 mensen zoeken is kut, dus nooit gedaan. Ben er dan ook redelijk snel op uitgekeken.

Het enige wat ik nu nog wel leuk vind is het moeizaam klaren van de weekly/nightfall :')

Nog een weekje voor DOA en twee weekjes voor Dying Light _O_
:')
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_149692298
Ik en een maat willen graag eens de raid uitproberen, maar hebben hier geen ervaringen mee. We zijn beide lvl 31.

Dus wie wil ons eventueel wel begeleiden? XD
pi_149696366
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:35 schreef Odaiba het volgende:
Ik en een maat willen graag eens de raid uitproberen, maar hebben hier geen ervaringen mee. We zijn beide lvl 31.

Dus wie wil ons eventueel wel begeleiden? XD
VoG? PS4? Dan ik wel.
pi_149697022
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:34 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

VoG? PS4? Dan ik wel.
Ja, zit op PS4. Weet nog niet precies wanneer we tijd hebben, maar mijn psn is Dai_Orandajin.
pi_149697506
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:51 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, zit op PS4. Weet nog niet precies wanneer we tijd hebben, maar mijn psn is Dai_Orandajin.
Is goed, ik voeg je wel toe. Ik ben vanavond wel met een maatje online denk ik.
pi_149697623
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Is goed, ik voeg je wel toe. Ik ben vanavond wel met een maatje online denk ik.
Heb je het vaker gedaan?
pi_149697630
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:03 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Heb je het vaker gedaan?
40x ofzo

Edit: 27
pi_149697649
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:03 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

40x ofzo
Oke, met z'n 6en is het best toch?
pi_149697682
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:04 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Oke, met z'n 6en is het best toch?
Ja, met 6 is het handigst. 5 wil ook nog wel maar 6 is makkelijker.
pi_149697787
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:04 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Ja, met 6 is het handigst. 5 wil ook nog wel maar 6 is makkelijker.
Oke. En er gaat veel tijd inzitten toch? :P
pi_149697850
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:07 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Oke. En er gaat veel tijd inzitten toch? :P
Nah, dat valt wel mee. Jullie zijn level 31's en vast niet compleet clueless met wapens. 1,5 uur ofzo? Misschien zelfs wel minder. Uurtje als je het eenmaal doorhebt.
pi_149698216
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:09 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Nah, dat valt wel mee. Jullie zijn level 31's en vast niet compleet clueless met wapens. 1,5 uur ofzo? Misschien zelfs wel minder. Uurtje als je het eenmaal doorhebt.
Oke, dan is het nog te doen inderdaad. Nee, we kunnen wel een aardig potje knallen vinden we zelf xD Maar we zijn maar met z'n 2en en willen wel eens verder, dus alvast bedankt.
  zondag 15 februari 2015 @ 19:49:26 #51
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_149703132
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:19 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Oke, dan is het nog te doen inderdaad. Nee, we kunnen wel een aardig potje knallen vinden we zelf xD Maar we zijn maar met z'n 2en en willen wel eens verder, dus alvast bedankt.
Mocht je mensen tekort hebben: curtazimo (hunter en warlock lvl 31)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_149703459
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:49 schreef curtazimo het volgende:

[..]

Mocht je mensen tekort hebben: curtazimo (hunter en warlock lvl 31)
Alle hulp is welkom. Bedankt.
pi_149729345
Nou, volgend weekend maar eens een weekendje doorhalen dan.. Wil onderhand ook wel gaan raiden ;)
Nu lvl 27 (bijna op de helft naar 28). Klote dat ik amper tijd heb doordeweeks, hooguit om de daily heroic story ff snel te doen :X
pi_149741457
vandaag met 4 man besloten te clashen met no land beyond, man man man wat gelachen! en nog dik winnen ook nog :) de gun heeft maar 1 voordeel en dat is dat het gewoon pure fun is.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_149743896
3 man met no land beyond 1 fourth horseman. Regel was dat je wel grenades mag gebruiken en melee, maar liefst niet.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_149744460
Lol nice, ik ging een week geleden 26-4 op Exodus Blue in Clash met een shotgun. Zal morgen eens uploaden.
pi_149746368
Het maakt het wel weer even leuk door de meest onwaarschijnlijke wapens te gaan gebruiken.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_149748608
vog ging mooi wiebeldak en weethetevennietmeer!!
pi_149750893
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:11 schreef wiebel535 het volgende:
vog ging mooi wiebeldak en weethetevennietmeer!!
Ja lekker snel.

Vanavond crota :D
pi_149753172
Oeh! * Reintji Meldt!
pi_149754103
Ben er ook vanavond.

Nightfall is Omnigul met Light Switch, geen burns.
pi_149754482
Holy shit, die Iron Banner wapens zijn HARD.
pi_149754620
Wat kun je nu winnen in IB, een titan helm met 36 light zou wel lekker zijn. O-)
pi_149754642
Winnen? Geen idee. Shotgun en een Scout zijn te koop met zieke perks.
pi_149754654
Nee, ik bedoel verdienen
pi_149754742
Gister voor het eerst door iemand uit de tower geholpen met NIghtfall en Crota _O_

Heb de Black Hammer, Dragon's Breath en Light Beyond Nemesis gekregen :')
Irene is bae <3
pi_149755483
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:14 schreef Reintji het volgende:
Nee, ik bedoel verdienen
Meestal de wapens die de vorige editie te koop waren, dus dat zouden nu Radegasts Fury en Efrideets Spear zijn.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 12:04:48 #68
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_149755872
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:48 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Meestal de wapens die de vorige editie te koop waren, dus dat zouden nu Radegasts Fury en Efrideets Spear zijn.
Hoor ook goede dingen over Timur's Lash. Heb nog een exotic bounty staan voor crucible, dus maar flink banneren deze week. Hoewel ik echt zuig PvP...
pi_149757277
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 12:04 schreef Visserij het volgende:

[..]

Hoor ook goede dingen over Timur's Lash. Heb nog een exotic bounty staan voor crucible, dus maar flink banneren deze week. Hoewel ik echt zuig PvP...
Timur's Lash zou de enige gun zijn waarvoor ik misschien Iron Banner nog eens zou induiken, maar de laatste keer kreeg je die pas bij level 5 geloof ik. En dat ga ik echt niet halen...

Efrideet's Spear is een beest trouwens, een van de fijnste sniper rifles in het spel. Had de vorige keer geluk en kreeg die als loot na een potje IB. Na twee keer reforgen kreeg ik bonus reserve ammo, field scout en firefly als perks.
pi_149770875
Systems up and running, Tuc beacon present, plop!
pi_149778202


Bam!
pi_149786160
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]

Bam!
lekker!!!

Helaas had omnilul daar geen boodschap aan :(. pfff Nog 2 a 3 schoten en het was dood geweest -O-
pi_149786261
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]

Bam!
*O*

En toen begon het weer helemaal opnieuw met je 2e karakter. ;)
pi_149786351
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 09:48 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

lekker!!!

Helaas had omnilul daar geen boodschap aan :(. pfff Nog 2 a 3 schoten en het was dood geweest -O-
Ja verdikkie, keertje niet opletten. Ben online! ;-)
pi_149789161
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 09:59 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ja verdikkie, keertje niet opletten. Ben online! ;-)
ik nu ook.
pi_149797095
Ben er nu ook wel achter dat ik een enorme noob ben in pvp.
pi_149797783
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:39 schreef Wiebeldak het volgende:
Ben er nu ook wel achter dat ik een enorme noob ben in pvp.
_O- _O- _O- dat valt toch wel mee.... Haha.
die gasten bij ons in de party waren wel goed op dreef gisteren.
pi_149798956
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 12:07 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

ik nu ook.
Ah vanavond?
pi_149803243
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:28 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ah vanavond?
Ik breng nu die kleine naar bed. Ik hoop dat hij met een half uur slaapt (en dat ik nog wakker ben :)) dan kom ik nog wel ff n uurtje. Als we maar niet de nightfall gaan doen :r
pi_149803725
Ik heb nog een gratis poster van Destiny voor wie hem wil. Alleen voor de echte fans die er ook iets mee gaan doen graag.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_149827399
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:14 schreef VMSDKR het volgende:
Winnen? Geen idee. Shotgun en een Scout zijn te koop met zieke perks.
Die scout rifle is volgens mij echt een "must have". Ik zit nu op 2.5 rank, nog even doorknallen dus! Overigens de must used weapons in IB zijn:
- Suros
- Vex
- Thorn
- Hawkmoon
- The last word
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:25:37 #82
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_149850996
Heavy ammo synths!!!
pi_149851227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:25 schreef Visserij het volgende:
Heavy ammo synths!!!
^O^ ^O^ ^O^
pi_149851344
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:25 schreef Visserij het volgende:
Heavy ammo synths!!!
ik bedenk me net wat geniaals.... ik ga toch maar een begin maken met mn 3e karakter. stouw ik die helemaal vol met heavy ammo *O*
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:53:03 #85
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_149851608
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:42 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

ik bedenk me net wat geniaals.... ik ga toch maar een begin maken met mn 3e karakter. stouw ik die helemaal vol met heavy ammo *O*
Mijn 3e char is ook al extra vault space inderdaad!
pi_149854943
Nice, kan ik eindelijk een deel van m'n 150 strange coins uitgeven. 5 heavy ammo packs voor 1 coin, toch? :P

Nightfall toch maar een keer gedaan, maar duurde dik meer dan een uur verdomme. Kreeg na afloop de MIDA Multitool, is geloof ik m'n 4e inmiddels. Heb nu uit de laatste 5x nightfall o.a. Suros Regime, Thunderlord, TLW en dus MIDA gehaald. Heb ik geluk of krijgen jullie de laatste tijd ook betere loot?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 13:47:23 #87
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_149855915
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:10 schreef HetAntwoord het volgende:
Nice, kan ik eindelijk een deel van m'n 150 strange coins uitgeven. 5 heavy ammo packs voor 1 coin, toch? :P

Nightfall toch maar een keer gedaan, maar duurde dik meer dan een uur verdomme. Kreeg na afloop de MIDA Multitool, is geloof ik m'n 4e inmiddels. Heb nu uit de laatste 5x nightfall o.a. Suros Regime, Thunderlord, TLW en dus MIDA gehaald. Heb ik geluk of krijgen jullie de laatste tijd ook betere loot?
Heb de heart of praxic fire gekregen, exotic body armor voor Warlock. Is echt een goed apparaat, gruwelijk nades spammen met die jas aan!
pi_149870803
Iemand @ PS4 die weekly heroic strike mee wilt doen? Nog 1 iemand nodig :)
pi_149873963
vog normal ging mooi net. ....... ik heb de gaaljahooooorn!!!!! uit de kist in de grotten voor de maze *O* *O*
pi_149875829
Nice!!!

Een goede pot gemist dus
pi_149881365
Hmm.. Zit een beetje "vast" op level 28.. Heb nu een exotic van Xur, en op 1 slot na alles legendary. Ook alles geüpgraded tot het punt dat ik ascendant shards moet hebben om verder te kunnen upgraden.
Natuurlijk nog m`n helmet vervangen met een legendary, maar is ascendant shards farmen idd de snelste weg naar 30?

Of beter deze huidige legendaries laten, die materials armen, en raid gear verzamelen tot 30?
pi_149881741
Je hebt hoe dan ook die shards nodig. Er is nu iron banner event, je zou die armour kunnen combineren met die exotic om voorbij 30 te komen zelfs. huidige iron banner items hebben namelijk 36 light.

En kijken of je wat VoG gear kunt scoren, maar daarmee kom je niet verder dan 30. Heb je al gekeken of je bij de vanguard nog wat passende gear kunt scoren?
pi_149883853
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 10:31 schreef Reintji het volgende:
Heb je al gekeken of je bij de vanguard nog wat passende gear kunt scoren?
Die helmet kan ik wel gebruiken, maar daarvoor moet ik nog best wat reputation hebben (1600 rep tot rank 3) en 80 vanguard marks.

Iron Banner armour = rank 3 met Iron Banner, right? Dat ga ik het weekend niet eens halen denk ik :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Levitas op 21-02-2015 12:29:37 ]
pi_149885512
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:21 schreef Levitas het volgende:

[..]

Iron Banner armour = rank 3 met Iron Banner, right? Dat ga ik het weekend niet eens halen denk ik :P
Mhoa, ligt er aan hoeveel tijd je nog kunt spelen. De armen kun je nu met lvl 3 kopen, die waren de afgelopen evenementen steeds lvl 4. Van lvl 3 naar 4 heeft mij ongeveer 4h gekost en ik ben een middelmatige pvp speler. Moet het meer hebben van zones pakken en verdedigen. Van 1 naar 2 gaat best snel, zeker met de buff en IB bounties.
pi_149885677
Ik ga shotpackage, agressive ballistics of field choke en hammer forged op die shotgun rollen.

Iedereen boos.
pi_149885903
3 keer atheon hard en nog steeds geen vex -O-
kutzooi :(
pi_149885965
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:33 schreef Reintji het volgende:

[..]

Mhoa, ligt er aan hoeveel tijd je nog kunt spelen. De armen kun je nu met lvl 3 kopen, die waren de afgelopen evenementen steeds lvl 4. Van lvl 3 naar 4 heeft mij ongeveer 4h gekost en ik ben een middelmatige pvp speler. Moet het meer hebben van zones pakken en verdedigen. Van 1 naar 2 gaat best snel, zeker met de buff en IB bounties.
Hmm.. Armour die Iron Banner geeft op rank 3 is niet echt een mega upgrade op dit moment. Heb al dingen met 29-33 light op die slots. Zou op dit moment het meeste baat hebben bij een legendary helm en een nieuw primary wapen, want mijne is nog steeds rare
  zaterdag 21 februari 2015 @ 14:04:23 #98
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_149886291
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:33 schreef Reintji het volgende:

[..]

Mhoa, ligt er aan hoeveel tijd je nog kunt spelen. De armen kun je nu met lvl 3 kopen, die waren de afgelopen evenementen steeds lvl 4. Van lvl 3 naar 4 heeft mij ongeveer 4h gekost en ik ben een middelmatige pvp speler. Moet het meer hebben van zones pakken en verdedigen. Van 1 naar 2 gaat best snel, zeker met de buff en IB bounties.
[IronBannerNoobModus]Wat is/doet die Buff en wat is/doet die Medaillon of Iron?[/IronBannerNoobModus]

Heb namelijk nooit eerder de moeite genomen om IB te spelen eerlijk gezegd... :@
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_149886943
Die buff zorgt voor een percentage extra rep. Verder in de week wordt dit percentage hoger, tot 150% op de laatste dag. Kost een mote of light en duurt 12h per keer.

Die medallions krijg je bij een verlies beurt. De eerst volgende keer dat je wint wissel je deze weer in voor wederom extra rep. 40 dacht ik. Je kunt maximaal vijf medallions opsparen.
pi_149890937
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
3 keer atheon hard en nog steeds geen vex -O-
kutzooi :(
Oh je bent niet opgepakt :D ;)
pi_149890960
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:10 schreef wiebel535 het volgende:
vog normal ging mooi net. ....... ik heb de gaaljahooooorn!!!!! uit de kist in de grotten voor de maze *O* *O*
Ja klootzak.
pi_149894393
Rank 3 IB - denk dat ik alleen de shotgun ga halen. Plus gauntlets en boots dan, zodat ik 32 kan worden en er niet uitzie als iedere andere 32.

Volgende IB wordt de chest verkocht zag ik vandaag op Reddit.
pi_149894500
Nog xboxers online vanavond? Ik wel rond 9 uur. Moet nog eten, naar de koffieshop en bier halen. 3 erg belangrijke dingen.
pi_149894785
Ik ben online :)

Sowieso 2 keer crota normal

En wil ook wel VoG normal denk ik
pi_149894969
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben online :)

Sowieso 2 keer crota normal

En wil ook wel VoG normal denk ik
Crota moet ik alleen crota nog 2x en vog kan ik nog 2x in zijn geheel doen. Zal kijken of ik wat eerder kan komen. Ben best lui momenteel.
pi_149895422
Wanneer gaat Iron banner weer weg?
Irene is bae <3
pi_149895482
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:24 schreef Jiang153 het volgende:
Wanneer gaat Iron banner weer weg?
Morgen ochtend.
pi_149895603
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:51 schreef VMSDKR het volgende:
Volgende IB wordt de chest verkocht zag ik vandaag op Reddit.
Die chest is wel nice. Ook leuke perks? Hoewel ik nog liever de helm zou hebben. Is die wel eens voorbij gekomen?

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:54 schreef Wiebeldak het volgende:
Nog xboxers online vanavond? Ik wel rond 9 uur. Moet nog eten, naar de koffieshop en bier halen. 3 erg belangrijke dingen.
Nee man. Werk. Helaasch. Maar misschien na 00:00h nog *O*
pi_149896666
Had toch een Xbone moeten kopen denk ik. Veel leuker om met anderen te kunnen spelen imo. Had graag met jullie meegedaan :X
pi_149898028
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:00 schreef Levitas het volgende:
Had toch een Xbone moeten kopen denk ik. Veel leuker om met anderen te kunnen spelen imo. Had graag met jullie meegedaan :X
RUIL HEM IN! :7

Zijn wel redelijk wat fokkers uit dit topic wekelijks actief. En in de Fok! Clan zitten er nog meer, mannetje of 6-10 denk ik?
pi_149898632
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:00 schreef Levitas het volgende:
Had toch een Xbone moeten kopen denk ik. Veel leuker om met anderen te kunnen spelen imo. Had graag met jullie meegedaan :X
Join zo'n Dutch clan op de bungie site.

Pas gedaan en begin het nu inderdaad leuker te vinden omdat er mensen zijn voor de weekly/nightfall en dergelijke :')
Irene is bae <3
pi_149904581
Lekker bezig met het zwaar bij Crota, Bunny! BAM BAM BAM :D

Kreeg de Black Hammer...sorry. :@
pi_149909416
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:29 schreef Reintji het volgende:
Die chest is wel nice. Ook leuke perks?
Geen idee, er zit een Japanner op Reddit die allerlei shit leaked. HoW-maps, hij weet wat Xur gaat verkopen (en het klopte deze week bijv. ook echt) en hij weet wat de volgende IB-loot wordt:

http://www.reddit.com/user/megamanexe4
  zondag 22 februari 2015 @ 09:42:23 #114
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_149912059
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:28 schreef Reintji het volgende:
Die buff zorgt voor een percentage extra rep. Verder in de week wordt dit percentage hoger, tot 150% op de laatste dag. Kost een mote of light en duurt 12h per keer.

Die medallions krijg je bij een verlies beurt. De eerst volgende keer dat je wint wissel je deze weer in voor wederom extra rep. 40 dacht ik. Je kunt maximaal vijf medallions opsparen.
Check, thanks voor de uitleg!
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_149915741
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 23:25 schreef HetAntwoord het volgende:
Lekker bezig met het zwaar bij Crota, Bunny! BAM BAM BAM :D

Kreeg de Black Hammer...sorry. :@
Ja lekker man. Klote dat ik alweer niets kreeg. Dat is al de 4e of 5e keer bij Crota op een rij.
  maandag 23 februari 2015 @ 07:56:35 #116
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_149945461
The Truth gekregen bij Vanguard ROC. Voor t eerst dat ik daar iets exotics krijg :)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_149951512
Fellwinters Lie met Field Choke, Return to Sender, Hammer Forged & Shot Package gerolled. _O_

Nu Proximity & Clown Cartridge op m'n Radegasts Fury proberen te rollen.
pi_149966504
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:49 schreef VMSDKR het volgende:
Fellwinters Lie met Field Choke, Return to Sender, Hammer Forged & Shot Package gerolled. _O_

Nu Proximity & Clown Cartridge op m'n Radegasts Fury proberen te rollen.
Ik speel toch vanaf t begin mee met destiny, maar hier snap ik helemaal niks van _O_

maar het zal vast en zeker iets positiefs zijn.... goed gedaan ^O^ ^O^
  dinsdag 24 februari 2015 @ 09:40:31 #119
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_149979758
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Ik speel toch vanaf t begin mee met destiny, maar hier snap ik helemaal niks van _O_

maar het zal vast en zeker iets positiefs zijn.... goed gedaan ^O^ ^O^
Dit zijn de perks op de IB wapens, die kun je opnieuw random laten invullen voor Motes, tot je een goede hebt.
pi_149979792
Yuuup, warlockie gemaakt. Alvast starfire protocol en legendary armor overgezet. Tot lvl 8 gekomen.
pi_149981347
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:41 schreef Reintji het volgende:
Yuuup, warlockie gemaakt. Alvast starfire protocol en legendary armor overgezet. Tot lvl 8 gekomen.
Nice, je gaat dus voor de Sunsinger subclass? Mocht je de Obsidian Mind helm hebben dan is Voidwalker ook interessant om uit te bouwen.

In other news: Nightfall is Valus Ta'Aurc zonder burns, maar wel Light Switch en Angry. Denk je dat het na vorige week niet kutter kan, komen ze met deze aanzetten... :(
pi_149989656
Vanavond onderhoud, van 19.00 tot 21.00.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_149991196
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef Appelknaller het volgende:
Vanavond onderhoud, van 19.00 tot 21.00.
dan kan ik dus mooi eerst naar de voetbal training.... verdamme :p:p
pi_149996821
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef Appelknaller het volgende:
Vanavond onderhoud, van 19.00 tot 21.00.
De laatste keer was daar vrij weinig van te merken. Ik werd 1x uit een game gegooid toen, verder liep alles nog aardig goed. Lijkt mij niet dat het helemaal op zwart gaat.
pi_149997481
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:34 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

De laatste keer was daar vrij weinig van te merken. Ik werd 1x uit een game gegooid toen, verder liep alles nog aardig goed. Lijkt mij niet dat het helemaal op zwart gaat.
Ja, alles gaat op zwart, zelfs de website. :P

1.1.1 komt later deze week ook.
pi_149997635
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:02 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Ja, alles gaat op zwart, zelfs de website. :P

1.1.1 komt later deze week ook.
Om 9 uur dan maar eens proberen. Jammer dat dat altijd op een dinsdag is. Dat is zo'n beetje de enige dag dat ik het wat later kan maken en altijd vroeg thuis ben van het werk. Dan maar ff zombies choppen in Dying light :D
pi_149997661
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Ik speel toch vanaf t begin mee met destiny, maar hier snap ik helemaal niks van _O_

maar het zal vast en zeker iets positiefs zijn.... goed gedaan ^O^ ^O^
:D

Goede shotgun en rocket launcher voor in de crucible. O+
pi_149997683
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:08 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

:D

Goede shotgun en rocket launcher voor in de crucible. O+
Speelde laatst een crucible pot, iets wat ik weinig doe met de Vex. Resultaat KD 9.0 :D
pi_150000536
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef Appelknaller het volgende:
Vanavond onderhoud, van 19.00 tot 21.00.
-O-
pi_150005366
Jeej 2x Crota normal gedaan vandaag en wéér geen black hammer... UGH (light of abyss en energy). Die BH en Swordbreaker willen gewoon niet droppen, hoe vaak ik het ook doe :(.
pi_150005588
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef VelitoX het volgende:
Jeej 2x Crota normal gedaan vandaag en wéér geen black hammer... UGH (light of abyss en energy). Die BH en Swordbreaker willen gewoon niet droppen, hoe vaak ik het ook doe :(.
BH heb ik weggegooid (1 bewaard van de 4, ben niet helemaal gek ;)), slecht tering wapen. Ja leuke perks, niet voor mij.. Swordbreaker heeft het bereik van een rietje. Heb ik er ook 1 van bewaard.
pi_150007423
Storing xbox live. Kan niemand joinen. Lekker....
  woensdag 25 februari 2015 @ 02:39:22 #133
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_150018009
Crota normal en hard gedaan; shards en energy, Graverobber, Word of Crota, Glowhoo armor shader, chest armor en Abyss Defiant :Y
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_150018780
Nightfall 7 energy.....
pi_150037199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 07:27 schreef Wiebeldak het volgende:
Nightfall 7 energy.....
Je hebt ook een dubbelganger op de PS4:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150038307
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:19 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Je hebt ook een dubbelganger op de PS4:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na apert :D
pi_150048980
Ja, poep. Guardians no longer drop heavy ammo when killed in de crucible. Pfff waar haal je dan nog een beetje ammo vandaan wanneer je te laat bij de spawn bent.
pi_150056681
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:44 schreef Reintji het volgende:
Ja, poep. Guardians no longer drop heavy ammo when killed in de crucible. Pfff waar haal je dan nog een beetje ammo vandaan wanneer je te laat bij de spawn bent.
met je melee attack doe je dan BAM BAM! En met je primary PIEUW PIEUW, en met je secondary... DZZZZZT BOEM!!
pi_150058531
Maar ik wil Pssssssssoojjjhh, KLABAM, BAM, knetter, BAM, BAM, BAM doen :(
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:57:27 #141
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150059549
Boh, ben weer klaar voor deze week. Thunderlord en 2x Hunger of Crota zijn mijn pareltjes deze week. Nu nog 1x Gjally, dan heb ik alle exotics die ik regelmatig gebruik dubbel.
pi_150060088
Ik ga deze week voor de crux of crota... eens kijken in wat voor beest die husk of the pit uiteindelijk verandert

[ Bericht 1% gewijzigd door wiebel535 op 26-02-2015 11:40:53 ]
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:45:00 #143
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150060671
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:21 schreef wiebel535 het volgende:
Ik ga deze week voor de crux of crota... eens kijken in wat voor beest die husk of the pit uiteindelijk veranderdt.
Voor mij al geen kansen meer deze week. Ben er ook wel benieuwd naar, maar ik vermoed meer een prestige object dan echt een topwapen...
pi_150063024
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:21 schreef wiebel535 het volgende:
Ik ga deze week voor de crux of crota... eens kijken in wat voor beest die husk of the pit uiteindelijk verandert
Don't get your hopes up. Ik kreeg de Crux m'n tweede HM en Necrochasm is echt waardeloos. Ligt al weken in de vault nu.
pi_150094622
Shiiiet, je kunt nu shit van character naar vault naar character en vice versa verplaatsen via de app / website van Bungie. Fucking handig.

Middenin de Nightfall en je Ice Breaker vergeten? Klik klik, *ca-ching* in je inventory. En ze hebben op de website en in de app ook sliders voor aantallen toegevoegd voor het verplaatsen van stacks. Wat een bazenupdate. _O_
pi_150100158
Universal Remote
  vrijdag 27 februari 2015 @ 08:06:35 #147
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_150100809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:11 schreef VMSDKR het volgende:
Shiiiet, je kunt nu shit van character naar vault naar character en vice versa verplaatsen via de app / website van Bungie. Fucking handig.

Middenin de Nightfall en je Ice Breaker vergeten? Klik klik, *ca-ching* in je inventory. En ze hebben op de website en in de app ook sliders voor aantallen toegevoegd voor het verplaatsen van stacks. Wat een bazenupdate. _O_
Ik liep maandag nog te bashen in een party dat ik dat nog een giga fout vond van bungie dat dit allemaal er nog niet was.... dus dikke chill!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:24:12 #148
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150102058
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 03:34 schreef VMSDKR het volgende:
Universal Remote
Die al 4x gekregen hebben. Ga m 'ooit' nog wel upgraden denk ik.
pi_150103881
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 03:34 schreef VMSDKR het volgende:
Universal Remote
Called it.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:31:39 #150
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150104034
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:27 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Called it.
?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:41:28 #151
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150106177
Als je een Warlockje hebt, koop die chestpiece. Zo brutal in zowel PvP als PvE.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:51:26 #152
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_150106559
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef Visserij het volgende:

[..]

?
Hij heeft voorspeld dat Xur deze zou verkopen vandaag :)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_150108174
Er is iemand op Reddit die in hun code loopt te zoeken en die heeft nu 2x exact goed voorspeld wat Xur verkoopt en wat de Nightfall is. En allemaal informatie over House of Wolves gevonden heeft.

We krijgen een soort nieuwe social area in The Reef met HoW.

En oh ja, de Gjallarhorn zit atm niet meer in Xurs table.
pi_150110156
Nightfall van volgende week:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:29:13 #155
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150113397
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:43 schreef VMSDKR het volgende:
Nightfall van volgende week:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burns! Zou mooi zijn...
pi_150113789
Arc burn met Oversoul Edict _O_
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:54:36 #157
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150114216
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:41 schreef Appelknaller het volgende:
Arc burn met Oversoul Edict _O_
Ben zelf groot fan van de tand van Ir Yut, maar de Edict zal ook aardig branden ja!
pi_150114446
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:54 schreef Visserij het volgende:

[..]

Ben zelf groot fan van de tand van Ir Yut, maar de Edict zal ook aardig branden ja!
Fang is inderdaad best goed, ook in PvP.
pi_150115190
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:41 schreef Appelknaller het volgende:
Arc burn met Oversoul Edict _O_
Oversoul addict is voor mij de eerste pusle rifle die ik ook echt gebruik. Erg fijn wapen.
pi_150116921
http://www.reddit.com/r/D(...)htfall_mods_for_the/

Deze gast weet alles van de komende weken al, lol.
pi_150138134
Veel leuke dingen uit crota hard.

Red death
Patiente of time
Oversoul addict (tweede keer)
En een helm!

Dus met mijn hunter kan ik nu ook 32 worden *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2015 09:41:14 ]
pi_150151004
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
Veel leuke dingen uit crota hard.

Red death
Patiente of time
Oversoul addict (tweede keer)
En een helm!

Dus met mijn hunter kan ik nu ook 32 worden *O*
Heb zelf gisteren 2 stukken crota hard gedaan en weer de oversoul addict en abyss defiant maar ook die had ik al. Dat is nu al de 4e x. En uiteraard weer geen enkel stukje armor. Ook nog crucuble gedaan en dat gaat mij weer steeds beter af. Zaten leuke potjes tussen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2015 18:26:06 ]
pi_150152974
LuukGx op PS4. Ben net begonnen, ben pas lvl9 op de Warlock. Begreep ik nou dat als ik nu een TItan / Hunter zou starten dat die ook lvl9 begint alleen zonder alle skills?
pi_150153749
Tweede keer crota hard.
Chest armor voor mijn titan. Abyss Defiant.

Maar nog niet crota verslagen, dus ben benieuwd wat ik nog meer krijg :P
pi_150155108
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 19:21 schreef Luuksor het volgende:
LuukGx op PS4. Ben net begonnen, ben pas lvl9 op de Warlock. Begreep ik nou dat als ik nu een TItan / Hunter zou starten dat die ook lvl9 begint alleen zonder alle skills?
Nee, dan begin je als lvl 0 :D
  zondag 1 maart 2015 @ 07:32:49 #166
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_150169948
Hmm dan hbe ik dat dus verkeerd begrepen.. wel een stuk logischer
pi_150176035
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 07:32 schreef Luuksor het volgende:
Hmm dan hbe ik dat dus verkeerd begrepen.. wel een stuk logischer
Ik voeg je wel toe vanmiddag, als je ergens hulp bij nodig hebt moet je maar een gil geven hier. :)
  zondag 1 maart 2015 @ 16:45:03 #168
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_150181296
Topper!
pi_150189048
waar blijven de xbox one guardians??
pi_150194682
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:01 schreef wiebel535 het volgende:
waar blijven de xbox one guardians??
in me bedje :@
pi_150198964
Ik speelde zonet Clash tegen een best bekende streamer lol,

http://www.twitch.tv/tcpr0n/v/3850396

vanaf 10:20
  maandag 2 maart 2015 @ 08:39:16 #172
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150204931
Van het weekend maar eens aan een derde char begonnen, huntertje... Level 17 nu, vanavond level 20 en misschien nog even wat raid gear scoren voor de reset.
pi_150208475
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:01 schreef wiebel535 het volgende:
waar blijven de xbox one guardians??
Heb crota hard nog gedaan gisteren uit het niets. Ik was met 4 man Dying light aan het spelen en die bleken ook allemaal Destiny te hebben dus toch ook nog maar ff Destiny gedaan. Al was het toen al wel rond 12 uur. Nu eindelijk mijn warlock set compleet.
pi_150210860
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:26 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Heb crota hard nog gedaan gisteren uit het niets. Ik was met 4 man Dying light aan het spelen en die bleken ook allemaal Destiny te hebben dus toch ook nog maar ff Destiny gedaan. Al was het toen al wel rond 12 uur. Nu eindelijk mijn warlock set compleet.
^O^ ^O^

Vanavond nog mensen voor crota hard? de kleine gaat logeren, vanaf half 8 Tot half 10 ben ik er sowieso *O*
pi_150212262
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:42 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

^O^ ^O^

Vanavond nog mensen voor crota hard? de kleine gaat logeren, vanaf half 8 Tot half 10 ben ik er sowieso *O*
Met de titan voor mij dan. Als we mensen kunnen vinden ben ik er altijd wel voor in.
pi_150212992
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:24 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Met de titan voor mij dan. Als we mensen kunnen vinden ben ik er altijd wel voor in.
Ben er ook vanavond, count me in!
pi_150215407
okiedokie. ik ben er om half 8 precies. Misschien kunnen we er wat joinen via facebook oid. Anders doen we de eerste gedeeltes gewoon met t volk wat er is... ik neem mn warlock mee.
pi_150221696
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:18 schreef wiebel535 het volgende:
okiedokie. ik ben er om half 8 precies. Misschien kunnen we er wat joinen via facebook oid. Anders doen we de eerste gedeeltes gewoon met t volk wat er is... ik neem mn warlock mee.
Destinylfg werkt vaak beter.
pi_150230179
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:01 schreef wiebel535 het volgende:
waar blijven de xbox one guardians??
Ben dr volgende week weer! B)
pi_150241795
Die japanner heeft het goed voorspeld, Nightfall deze week is Sepiks met arc burn, light switch en angry. Ik begin alvast m'n Oversoul Edict en Thunderlord op te poetsen, wie is er vanavond online?
pi_150250623
Nouja, voorspeld.. Gewoon in de code gekeken.

Xur verkoopt Dragons Breath of Icebreaker vrijdag.
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:16:53 #182
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150273769
Hawkmoon... *O*
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:18:56 #183
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_150288258
Gisteren na twee Crota raids met twee characters EINDELIJK m'n gear bij elkaar om level 32 te worden. Jezus wat moet je af en toe een geduld hebben bij dit spel :P
pi_150289513
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:50 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Ben er ook vanavond, count me in!
Sorry man dat ik gisteren ineens weg was. Ik kreeg een invite. Die wilde VOG gaan doen en waren al met 5 man. Voordat ik kon zeggen dat ik met 2 was waren ze al begonnen.
pi_150290538
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:55 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Sorry man dat ik gisteren ineens weg was. Ik kreeg een invite. Die wilde VOG gaan doen en waren al met 5 man. Voordat ik kon zeggen dat ik met 2 was waren ze al begonnen.
Oh, geen probleem hoor. Nog goede loot gekregen?

Ik meen me trouwens te herinneren dat een andere user hier me een Gjallarhorn had beloofd als ik op HM in m'n eentje door de lampen bij Crota heen kwam, maar heb nu al twee dagen niks gekregen bij de postmaster...ben ik voorgelogen? :D
pi_150292313
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:30 schreef VMSDKR het volgende:
Nouja, voorspeld.. Gewoon in de code gekeken.

Xur verkoopt Dragons Breath of Icebreaker vrijdag.
ik hoop Dragons breath :P
pi_150292856
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 19:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik hoop Dragons breath :P
Kut wapen.

Straks nog online? Ik rond 8 uur denk ik. Wilde nu naar de koffieshop maar begint ineens goed te regenen. Altijd hetzelfde, dus ik wacht wel ff.
pi_150292933
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:25 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Oh, geen probleem hoor. Nog goede loot gekregen?

Ik meen me trouwens te herinneren dat een andere user hier me een Gjallarhorn had beloofd als ik op HM in m'n eentje door de lampen bij Crota heen kwam, maar heb nu al twee dagen niks gekregen bij de postmaster...ben ik voorgelogen? :D
Nee. Ik wil die faithbringer maar die krijg ik maar niet. Verder zowat een hele outfit gekregen waar ik toch ook niets aan heb.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2015 19:28:53 ]
pi_150294094
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:25 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Oh, geen probleem hoor. Nog goede loot gekregen?

Ik meen me trouwens te herinneren dat een andere user hier me een Gjallarhorn had beloofd als ik op HM in m'n eentje door de lampen bij Crota heen kwam, maar heb nu al twee dagen niks gekregen bij de postmaster...ben ik voorgelogen? :D
das vreemd. ik heb m wel opgestuurd. dan ist ie waarschijnlijk onderschept bij de douane -O-
pi_150295425
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:18 schreef wiebel535 het volgende:
okiedokie. ik ben er om half 8 precies. Misschien kunnen we er wat joinen via facebook oid. Anders doen we de eerste gedeeltes gewoon met t volk wat er is... ik neem mn warlock mee.
Ik heb hem op Youtube gezet. Die mega granaat worp van jou. :D

pi_150297210
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:25 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik heb hem op Youtube gezet. Die mega granaat worp van jou. :D

*O* topper *O*

right on de smoelwerk.
pi_150300415
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_150306053
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 19:56 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

das vreemd. ik heb m wel opgestuurd. dan ist ie waarschijnlijk onderschept bij de douane -O-
Haha ok jammer dan. Ach, morgen heeft Xur hem vast in stock. :{
pi_150321573
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 19:26 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Kut wapen.

Straks nog online? Ik rond 8 uur denk ik. Wilde nu naar de koffieshop maar begint ineens goed te regenen. Altijd hetzelfde, dus ik wacht wel ff.
ik wil alles :P

Ik was doedoes gisteren en vanavond moet ik flyeren voor voetbalfeestje. En 1 en ander bespreken :P
pi_150321797
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:01 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik wil alles :P

Ik was doedoes gisteren en vanavond moet ik flyeren voor voetbalfeestje. En 1 en ander bespreken :P
Ik ga vanavond war raids doen. Ik vind wel mensen via destinylfg. Heb nu mn warlock op 32. Ik heb vanmiddag een volledige nieuwe chest piece opnieuw geupgrade omdat ik met die chest op 343 intelect kom icm met de obsidian mind en voidwalker vliegen de supers om je oren. Dat ding laad zo snel plus dat als ik er 8+ kills mee maak hij al weer op 75% zit.
pi_150322492
Lol, die fusion grenade. :D

Ik heb net een hunter gemaakt.
pi_150323005
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:32 schreef VMSDKR het volgende:
Lol, die fusion grenade. :D

Ik heb net een hunter gemaakt.
De Arc bolt granade is de beste met de bladedancer vind ik. Die geeft stroom door van de 1 naar de andere tegenstander en je kan jezelf er niet door opblazen.
Bij de gunslinger vind ik de trip mine de fijnste maar door die granaat blaas ik mijzelf nog al eens op.
pi_150342905
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:47 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

De Arc bolt granade is de beste met de bladedancer vind ik. Die geeft stroom door van de 1 naar de andere tegenstander en je kan jezelf er niet door opblazen.
Bij de gunslinger vind ik de trip mine de fijnste maar door die granaat blaas ik mijzelf nog al eens op.
Vind de Hunter het fijnste van de drie classes. Heb een tijd terug m'n Titan weggegooid om een tweede Hunter aan te maken, zeker geen spijt van.

Nog bedankt voor gisteren trouwens, was eigenlijk alleen van plan die Nightfall bounty te halen. Wel apart, die engelsen die Crota helemaal legit wilden doen. Het eerste halfuur was ik totaal in de war haha. Weet eerlijk gezegd niet eens hoe die totems werken... :@
pi_150352156
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:16 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Vind de Hunter het fijnste van de drie classes. Heb een tijd terug m'n Titan weggegooid om een tweede Hunter aan te maken, zeker geen spijt van.

Nog bedankt voor gisteren trouwens, was eigenlijk alleen van plan die Nightfall bounty te halen. Wel apart, die engelsen die Crota helemaal legit wilden doen. Het eerste halfuur was ik totaal in de war haha. Weet eerlijk gezegd niet eens hoe die totems werken... :@
Als iemand ook maar 1 totum los laat wordt de middelste totum rood en ga je dood. Er moet altijd iemand links en rechts staan tot de brug gevormd is en iemand aan de overkant is met het schild. en aan de overkant sla je die blauwe night dood. Dan kun je er ff vanaf en dan de volgende naar de overkant brengen. En als er dan 3 aan de overkant zijn dat daar herhalen en de rest laten komen tot de laatste (Die het het zwaarst heeft) naar de overkant is.
Ik zat ineens in een game en er werd nog iemand gezocht. Ja dan ga ik inviten :D

Ik heb daarna van karakter gewisseld en hem nog een keer gedaan. En een 2e hunter is niet zo'n gek idee. Vind ik ook de fijnste klasse. Ik vind die Titan eigenlijk ook niets maar die hou ik wel.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2015 14:37:26 ]
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:25:14 #200
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_150401939
Ik speel op de Ps3 en wil nu wel eens een raid doen, echter ken ik persoonlijk geen mensen die Destiny spelen, en de mensen die ik tegenkom hebben bijna altijd iets anders te doen en willen geen Raid doen, dus als mensen me zouden willen helpen heel graag :)
  maandag 9 maart 2015 @ 09:29:59 #201
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150451512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:25 schreef Loserkid het volgende:
Ik speel op de Ps3 en wil nu wel eens een raid doen, echter ken ik persoonlijk geen mensen die Destiny spelen, en de mensen die ik tegenkom hebben bijna altijd iets anders te doen en willen geen Raid doen, dus als mensen me zouden willen helpen heel graag :)
Zoek eens via destinylfg.net

Dat werkt altijd wel prima...
pi_150487283
Vanavond weer knalluhh!!!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:49:29 #203
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150491082
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:18 schreef Reintji het volgende:
Vanavond weer knalluhh!!!
En BURNen!! Void, Arc, Solar in het smoeltje van Aksor.
pi_150506577
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:18 schreef Reintji het volgende:
Vanavond weer knalluhh!!!
Hoe laat. Ben alweer een uurtje online. Net ff door een weekly heroic heen geknald binnen 20 min. Verder nog niet veel gedaan.
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:37:51 #205
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150520924
Boh. Normal én hard raid gedaan op mn hunter. Geen enkele armor piece gekregen.
pi_150523705
Bam, Crota normal met 4 man kapoet. Rewards: energy :'(
pi_150525370
En een kaki shader :')
pi_150526639
Woei gister in 1 raid eíndelijk de 2 guns uit primary Crota HM gekregen die ik nog moest, de Fang en de Crux... Mag ook wel na 8 Word of Crota's en een shitload aan energy/shard only Crota slachtingen....

Nu nog de Black Hammer en Swordbreaker, want die weigeren ook gewoon te droppen....

Gister voor de Hard run met 3 man Crota Normal (32/32/31) gedaan, was nog best makkelijk te doen opzich. Natuurlijk alleen maar Energy van de beste man.... (zo krom, je krijgt óf wapen en andere drop, of 3 energy/shards... Terwijl je 2e drop ook gewoon 2 energyshards kunnen zijn.... Wordt je gewoon genaaid.
pi_150527512
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:02 schreef Reintji het volgende:
Bam, Crota normal met 4 man kapoet. Rewards: energy :'(
IK had echt het idee. Dat wordt hem niet meer. Dus ik op een invite ingegaan. Crota hard mode. Blijven we daar ook hangen bij crota. Hij was gvd op de mm dood maar het werd te laat voor mij.
pi_150528712
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:02 schreef Reintji het volgende:
Bam, Crota normal met 4 man kapoet. Rewards: energy :'(
ik had je invite wel gekregen. maar lag nog te pitten. mn vriendin had m aangeslingerd. Heb t net nog ff solo geprobeerd.... maar dat gaat me een controller kosten :).
pi_150531159
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:09 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

IK had echt het idee. Dat wordt hem niet meer. Dus ik op een invite ingegaan. Crota hard mode. Blijven we daar ook hangen bij crota. Hij was gvd op de mm dood maar het werd te laat voor mij.
Ja gister ging ook wel lekker. Maar heb hem vanochtend met een paar gasten geklaard. Vanaf het begin, nu wel de 1e chest gepakt. Stonden met vier man binnen een half uur voor Crota. Lampen omgelopen, brug een man legit naar de overkant, toen een wipe gedaan, warlock, etc. Kistje gepakt in die ronde kamer, Ir yut super snel kapot, toen Crota in vier pogingen. Eigelijk ol dezelfde manier als gister, twee man voor het glas (HoC), een met de chalice en het zwaard naar crota en Baas een bubbel op rechts en ook een raket op Crota. Twee zwaard cycli gedaan, een keer in de kamer rechts gaan staan toen die ogre's kwamen. Daarna weer terug naar binnen langs de linker trap, etc. Gewoon goed timen en kansen afwachten. We hebben ook twee keer gewacht omdat Crota kut stond.

En Wiebel535 lag te pitten zie ik haha

[ Bericht 0% gewijzigd door Reintji op 11-03-2015 19:00:57 ]
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:00:11 #212
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_150532739
Hmm.. Ben nu lvl 17, kan niet wachten om eindelijk raids en strikes te gaan doen!
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:06:38 #213
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150532970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:00 schreef Luuksor het volgende:
Hmm.. Ben nu lvl 17, kan niet wachten om eindelijk raids en strikes te gaan doen!
Als je de bounties oppikt en speelt, ben je binnen no-time op het goede level.
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:08:57 #214
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_150533044
Veel bounties en veel Crucible lijkt te werken
pi_150539030
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:08 schreef Luuksor het volgende:
Veel bounties en veel Crucible lijkt te werken
gaat crucible sneller dan de story om Tot 20 te komen?
pi_150539467
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:22 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

gaat crucible sneller dan de story om Tot 20 te komen?
Crucible met zowel crucible als vanguard bounties gaat best snel :).
pi_150543891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:35 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Crucible met zowel crucible als vanguard bounties gaat best snel :).
ok ^O^. binnenkort toch maar eens met mn 2e titan of warlock beginnen.
pi_150544691
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:20 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

ok ^O^. binnenkort toch maar eens met mn 2e titan of warlock beginnen.
Story moet je overigens wel doen, anders unlock je geen patrol missies e.d. :). Het handige is om eerst wat crucible te doen, en dan storymissies moeilijker maken als je ze doet (je bent toch hoger level), meer xp :).
  donderdag 12 maart 2015 @ 09:26:43 #219
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150556950
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:20 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

ok ^O^. binnenkort toch maar eens met mn 2e titan of warlock beginnen.
Ik denk dat je het moet combineren. Ik heb met name crucible gebruikt om te zorgen dat je lekker overleveled blijft tov de story missies. Combi van bounties daar doen, + die van de vanguard tijdens de story. Story missies wel spelen, want daar krijg je xp bonus.
Als je in de crucible dik overleveled kun je nog overwegen om de story meteen op heroic te spelen.
pi_150562199
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:26 schreef Visserij het volgende:

[..]
Als je in de crucible dik overleveled kun je nog overwegen om de story meteen op heroic te spelen.
Daar hoef je toch niet voor te overlevelen? Een is genoeg
pi_150562369
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:01 schreef Reintji het volgende:

[..]

Daar hoef je toch niet voor te overlevelen? Een is genoeg
Ik speelde veel story missies boven mn lvl. De story is gewoon vrij makkelijk in dit spel op een paar missies na.
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:32:38 #222
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150563096
Dat kan natuurlijk ook, maar strikes boven je level spelen vind ik nogal lang duren...

Heb liever de volle damage ipv kogelsponzen!
pi_150587910
Crota haat mij officieel met NM, 3 weken nu weigert hij me uberhaupt een gun te geven, altijd 3 energy of 3 shards... Geef me dan een gun die ik al heb ofzo pfff. Die Black Hammer en Swordbreaker krijg ik toch nooit meer pffff.

(overigens wel typisch dat als je gun + shards/energy krijgt, je 2 dr 2 krijgt, en als je alleen shards/energy krijgt je dr 3 krijgt.... gewoon 1 minder voor 1 van de 2 "drops".... wut?)
pi_150588597
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 02:35 schreef VelitoX het volgende:
Crota haat mij officieel met NM, 3 weken nu weigert hij me uberhaupt een gun te geven, altijd 3 energy of 3 shards... Geef me dan een gun die ik al heb ofzo pfff. Die Black Hammer en Swordbreaker krijg ik toch nooit meer pffff.

(overigens wel typisch dat als je gun + shards/energy krijgt, je 2 dr 2 krijgt, en als je alleen shards/energy krijgt je dr 3 krijgt.... gewoon 1 minder voor 1 van de 2 "drops".... wut?)
En ik kreeg gisteren the word of crota :D Eindelijk.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 08:48:22 #225
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150589363
Ik heb meer problemen met de normal drops dan hard qua wapens. Behalve de crux heb ik alle wapens al een keer of 4 gehad.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 10:49:12 #226
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150592180
Red death? Is it true?
pi_150592775
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:49 schreef Visserij het volgende:
Red death? Is it true?
Yep. Xur staat bij de Vanguard vendors.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:51:46 #228
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150593941
Dat is mooi. Dan moet ik alleen Truth nog om alle exotics minstens 1x te bezitten.
pi_150597918
Ik moet alleen Hard Light, Thunderlord en Dragons Breath nog.
pi_150597985
1.1.2 = meer vault space _O_

Dinsdag ook weer Iron Banner.

[ Bericht 13% gewijzigd door VMSDKR op 13-03-2015 14:08:03 ]
  vrijdag 13 maart 2015 @ 14:09:53 #231
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150598334
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:57 schreef VMSDKR het volgende:
Ik moet alleen Hard Light, Thunderlord en Dragons Breath nog.
Hard light heeft bij mij ook lang geduurd. Thunderlord en dragons breath heb ik inmiddels dubbel.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 15:17:33 #232
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_150600562
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:35 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

En ik kreeg gisteren the word of crota :D Eindelijk.
Wat n vet wapen is dat!!
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_150606512
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:17 schreef curtazimo het volgende:

[..]

Wat n vet wapen is dat!!
Ik ga hem vanavond upgraden! Ben benieuwd.

Ik heb dan ook eindelijk een goed groepje gevonden om Crota hard mee te doen. 1 Engelsman en de rest Amerikanen. 1 van hen gamertags is zelfs Gjallahorn(en nog iets erachter) Die gasten rennen door Crota hard. Veel van geleerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2015 18:21:32 ]
pi_150607159
Is die titan helm nog wat? Ipv glasshouse?
pi_150607463
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:49 schreef Reintji het volgende:
Is die titan helm nog wat? Ipv glasshouse?
Improved Transfusion perk is handig als je de Striker subclass gebruikt. Verder heeft 'ie 'Replenish health every time you pick up an orb', wat goed van pas komt bij Crota.
pi_150645476
Niemand online vanavond?
pi_150657961
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:59 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Improved Transfusion perk is handig als je de Striker subclass gebruikt. Verder heeft 'ie 'Replenish health every time you pick up an orb', wat goed van pas komt bij Crota.
Ok, ik zie net dat ik bij lange na niet genoeg strange coins/mote's of light heb. :'(

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:40 schreef Wiebeldak het volgende:
Niemand online vanavond?
Ff kijken, morgen overdag sowieso! *O*
pi_150667877
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:07 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ok, ik zie net dat ik bij lange na niet genoeg strange coins/mote's of light heb. :'(

[..]
Balen, speel je maar met een character? Ik heb een paar maanden lang alle nightfalls/weeklies/etc met drie characters gedaan, dus heb coins en motes in overvloed.

Je kan natuurlijk ook Suros of Red Death bij Crota gebruiken om je health aan te vullen. Hoewel ik de Red Death niet fijn vind om me te spelen, lijkt erg log en niet nauwkeurig. Heeft iemand hier dat ding al volledig geupgrade?
pi_150673287
Ben mn warlock (10) en hunter(2) ;') aan het levelen.
pi_150675064
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:57 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Balen, speel je maar met een character? Ik heb een paar maanden lang alle nightfalls/weeklies/etc met drie characters gedaan, dus heb coins en motes in overvloed.

Je kan natuurlijk ook Suros of Red Death bij Crota gebruiken om je health aan te vullen. Hoewel ik de Red Death niet fijn vind om me te spelen, lijkt erg log en niet nauwkeurig. Heeft iemand hier dat ding al volledig geupgrade?
Ik heb hem al een tijdje volledig geupgrade. Gebruik het eigenlijk nergens voor. Is eventueel leuk voor Crucible als vervanging voor een leuke handcannon. Of voor Crota als je geen andere manier hebt om health te genereren.
And remember, respect is everything!
pi_150683442
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:29 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Ik heb hem al een tijdje volledig geupgrade. Gebruik het eigenlijk nergens voor. Is eventueel leuk voor Crucible als vervanging voor een leuke handcannon. Of voor Crota als je geen andere manier hebt om health te genereren.
Thanks. Ik ga hem nog wel upgraden, maar dan alleen omdat ik toch dat gouden randje moet hebben. ;)

En Baas...ga voor de Hunter + Bladedancer subclass.
  maandag 16 maart 2015 @ 05:44:51 #242
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_150686721
Ben nu lvl 21, hoeveel characters hebben jullie geleveld?
pi_150686851
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 05:44 schreef Luuksor het volgende:
Ben nu lvl 21, hoeveel characters hebben jullie geleveld?
Titan, Warlock en Hunter op 32.
  maandag 16 maart 2015 @ 07:05:10 #244
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_150686863
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 05:44 schreef Luuksor het volgende:
Ben nu lvl 21, hoeveel characters hebben jullie geleveld?
Hunter 32, Warlock 31 en Titan 30
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
  maandag 16 maart 2015 @ 08:48:28 #245
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150687575
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 05:44 schreef Luuksor het volgende:
Ben nu lvl 21, hoeveel characters hebben jullie geleveld?
2x Warlock op 32 (handig, omdat je armor altijd dubbel kunt gebruiken)
1x Hunter op 31. Die gaat aankomende week 32 worden, of met raid gear, of met iron banner gear.

Vorige keer veel plezier gehad met Iron Banner, dus ga nu zeker weer voor level 5
pi_150687809
Zou mooi zijn als de Iron Banner helm eens te verdienen zou zijn.
pi_150688617
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:05 schreef Reintji het volgende:
Zou mooi zijn als de Iron Banner helm eens te verdienen zou zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: M.b.t. Nightfall morgen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And remember, respect is everything!
pi_150691597
Crota hard, let's go!
pi_150693611
Gisteren nog 'ff' atheon hard gedaan. Dacht ik ff te doen maar dat viel vies tegen om een pot vol te krijgen om vervolgens die mensen er ook in te houden als het even niet lukt.
pi_150693864
Zijn nu bij Crota, tot nu toe alleen shards...
pi_150694793
Ai, helaas. Iedereen pleite, maar wel een CP Crota hard dus.
pi_150698043
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:33 schreef Reintji het volgende:
Ai, helaas. Iedereen pleite, maar wel een CP Crota hard dus.
vanavond ff met zn 2en die galbak kapot rammen?

Met een vol fireteam is ook goed natuurlijk :)
pi_150698376
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:51 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

vanavond ff met zn 2en die galbak kapot rammen?

Met een vol fireteam is ook goed natuurlijk :)
Met twee man op hard? 😱
pi_150699246
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:59 schreef Reintji het volgende:

[..]

Met twee man op hard? 😱
Op hard heb je echt een super swordbearer nodig. Sowieso zal ik deze week weinig online zijn. Krijg me net een order op het werk die op vrijdag af moet zijn wat mij overwerk gaat kosten.
pi_150700989
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:59 schreef Reintji het volgende:

[..]

Met twee man op hard? 😱
Cheese Master Wiebel, je weet toch! :D
pi_150703443
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Cheese Master Wiebel, je weet toch! :D
Whoop! :D ben benieuwd
pi_150705045
Ik heb Crota vanochtend gesolo'd op normal. Vergeten filmpje op te slaan maar kan het volgende week nog wel een keer doen en wel opslaan. Is wel een leuke challenge als je je verveelt,
pi_150706560
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 05:44 schreef Luuksor het volgende:
Ben nu lvl 21, hoeveel characters hebben jullie geleveld?
3

Warlock 32
Titan 32
Hunter 31,5 bijna 32
pi_150706702
Vanavond ben ik trouwens nog wel online maar dat is denk ik de enige avond deze week. Heb ik vab het weekend wat te doen met Destiny :D
pi_150707402
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:59 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb Crota vanochtend gesolo'd op normal. Vergeten filmpje op te slaan maar kan het volgende week nog wel een keer doen en wel opslaan. Is wel een leuke challenge als je je verveelt,
Nice! Met de Warlock?
pi_150708104
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:59 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb Crota vanochtend gesolo'd op normal. Vergeten filmpje op te slaan maar kan het volgende week nog wel een keer doen en wel opslaan. Is wel een leuke challenge als je je verveelt,
lekker!!

Heb t n paar x geprobeerd maar is Nog niet gelukt. Ga het nu meteen nog eens proberen.... :). Als er iemand wil joinen, ga je gang.
pi_150708155
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:20 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

lekker!!

Heb t n paar x geprobeerd maar is Nog niet gelukt. Ga het nu meteen nog eens proberen.... :). Als er iemand wil joinen, ga je gang.
15 min
pi_150709322
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:03 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Nice! Met de Warlock?
Yes. Gjallarhorn, Heart of Praxic Fire & Fusion Grenades.
pi_150720735


Pfoei!
pi_150722066
zoooo. crota hard ging lekker baas. we hadden wel een fireteam vol, maar toch moesten wij de kar trekken hè. ;) was een lekker avondje schieten keerls. bunny ging helemaal los op die vliegende sloerie vlak voor het eind. netjes.
pi_150722544
Daar zijn gelukkig nog beelden van. Van bunny en de vliegende sloerie dan, haha. Dat ging maar net goed. Evenals Crota trouwens. Maar die gast was er wel heel handig mee zeg. Pfoei!

[ Bericht 47% gewijzigd door Reintji op 17-03-2015 07:13:14 ]
pi_150724410
Haha was netjes ja. Van het weekend weer :D

Alleen jammer dat ik weer de word of crota kreeg.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2015 07:27:02 ]
pi_150726658
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 07:24 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha was netjes ja. Van het weekend weer :D

Alleen jammer dat ik weer de word of crota kreeg.
Joh!

Heb "alleen nog maar" Hunger of Crota en dat ding van Ir Yut gister dus. IK-MOET-DIE-HELM :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150726823
Glowhoo ziet er sowieso niet uit :P
And remember, respect is everything!
pi_150727453
Mensen die nightfall willen doen op ps4 over 2 uur. Level 30 hunter met iceb. En ae. Naam is Meneerpiebe. Hoe voeg ik mij aan op toe?
pi_150727464
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:08 schreef vault_tec het volgende:
Mensen die nightfall willen doen op ps4 over 2 uur. Level 30 hunter met iceb. En ae. Naam is Meneerpiebe. Hoe voeg ik mij aan op toe?
Berichtje sturen naar de OP.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:47:18 #272
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_150733695
PS4: Dopekoe
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_150734092
Mensen die vog nog willen/moeten doen?!
pi_150742809
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:47 schreef killfrenzy het volgende:
Glowhoo ziet er sowieso niet uit :P
pi_150748889
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:47 schreef killfrenzy het volgende:
Glowhoo ziet er sowieso niet uit :P
Bij de hunter met vog cape wel. Dan is alleen die cape die kleur. Dat is best wel vet.
pi_150749338
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:00 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Bij de hunter met vog cape wel. Dan is alleen die cape die kleur. Dat is best wel vet.
Ik vind het echt kapot lelijk.

Ik heb hem alleen de eerste week denk ik gedragen omdat het toen nog een soort statussymbool was. Nu draag ik meestal The Nowhere of Million Million.
pi_150750926
Million million is ook vet idd. Ik switch die met sunsetting.
pi_150768103
Ik moet de strike doen om de Thorn bounty te completen! Mensen hier die willen helpen? Door de shields is het nogal taai... Ps4 meneerpiebe
pi_150768784
Yepppp Crota naaide me gister weer met 2!!! shards en de 2e keer 2!!! energy.... normaal krijg je altijd 3...... Heb dus gewoon een drop te weinig gehad.... Nogal kut als je Black Hammer / Swordbreaker nog moet.... Ugh
pi_150770274
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:06 schreef VelitoX het volgende:
Yepppp Crota naaide me gister weer met 2!!! shards en de 2e keer 2!!! energy.... normaal krijg je altijd 3...... Heb dus gewoon een drop te weinig gehad.... Nogal kut als je Black Hammer / Swordbreaker nog moet.... Ugh
Ik krijg de laatste tijd ook alleen maar shards en energies bij Crota, haalt toch wel een groot deel van het plezier er af als je er niks voor terug krijgt. Typisch heb ik dan wel Black Hammer en Swordbreaker (2x) maar een groot deel van de rest van de Crota wapens wil maar niet droppen. Heb inmiddels ook 3 outfits voor de Hunter + 2 voor de Warlock, maar de raid helm heb ik ook nog nooit voorbij zien komen. Kut RNG...geeft me inmiddels wel al drie keer achter elkaar Universal Remote als ik een exotic reward krijg...
pi_150770554
Er is een grote kans dat ik vanavond toch nog online ben.
pi_150771340
Sinds ik de Crux gekregen heb speel ik geen HM Crota meer. Niks leuks aan als je mij vraagt.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:47 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Ik krijg de laatste tijd ook alleen maar shards en energies bij Crota, haalt toch wel een groot deel van het plezier er af als je er niks voor terug krijgt. Typisch heb ik dan wel Black Hammer en Swordbreaker (2x) maar een groot deel van de rest van de Crota wapens wil maar niet droppen. Heb inmiddels ook 3 outfits voor de Hunter + 2 voor de Warlock, maar de raid helm heb ik ook nog nooit voorbij zien komen. Kut RNG...geeft me inmiddels wel al drie keer achter elkaar Universal Remote als ik een exotic reward krijg...
Ik speel sinds dag 1 en heb nog nooit de VoG boots zien droppen.
And remember, respect is everything!
pi_150772170
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef Wiebeldak het volgende:
Er is een grote kans dat ik vanavond toch nog online ben.
Ben vanavond denk ik ook wel even online, dus als je Nightfall of Weekly wil doen dan kun je me inviten. Crota doen we alleen als ik spontaan zin krijg in klote loot. ;)
pi_150774932
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef Wiebeldak het volgende:
Er is een grote kans dat ik vanavond toch nog online ben.
Maar mijn warlock is nog niet klaar voor je ;)
pi_150775142
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:54 schreef Reintji het volgende:

[..]

Maar mijn warlock is nog niet klaar voor je ;)
Hoe ver ben je? Met lvl 20 kun je al de lvl 24 Heroic Strike doen.
pi_150775772
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:02 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Hoe ver ben je? Met lvl 20 kun je al de lvl 24 Heroic Strike doen.
Als je 4 levels onder enemies bent doe je 0 damage.... (level is vraagteken dan)
pi_150776166
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:20 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Als je 4 levels onder enemies bent doe je 0 damage.... (level is vraagteken dan)
Klopt, maar Reintji kan eventueel met mij + nog een lvl 32 mee rennen. Hij doet dan misschien geen damage, maar is niet veel slechter dan de meeste spelers die ik tot nu toe bij matchmaking bij de Heroic heb mogen treffen. ;)
pi_150778667
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:02 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Hoe ver ben je? Met lvl 20 kun je al de lvl 24 Heroic Strike doen.
17,5 ongeveer. Heb ook al een exotic chest en een legendary helm met wanten. Dus na Lvl20 gelijk een boost naar 26/27 denk ik?
pi_150778805
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:31 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Klopt, maar Reintji kan eventueel met mij + nog een lvl 32 mee rennen. Hij doet dan misschien geen damage, maar is niet veel slechter dan de meeste spelers die ik tot nu toe bij matchmaking bij de Heroic heb mogen treffen. ;)


:D
pi_150779118
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:31 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Klopt, maar Reintji kan eventueel met mij + nog een lvl 32 mee rennen. Hij doet dan misschien geen damage, maar is niet veel slechter dan de meeste spelers die ik tot nu toe bij matchmaking bij de Heroic heb mogen treffen. ;)
Dan kom je de Heroic niet in met zo'n lage level.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_150780066
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:50 schreef Reintji het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:D
Haha...nee joh, ik weet dat je om coins verlegen zit en dacht een keer sociaal te zijn. :D

Edit: volgens de Wiki unlocked de Heroic lvl 24 zodra je character lvl 20 aantikt, maar ik zou het eerlijk gezegd echt niet meer weten.
pi_150783255
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:47 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Ik krijg de laatste tijd ook alleen maar shards en energies bij Crota, haalt toch wel een groot deel van het plezier er af als je er niks voor terug krijgt. Typisch heb ik dan wel Black Hammer en Swordbreaker (2x) maar een groot deel van de rest van de Crota wapens wil maar niet droppen. Heb inmiddels ook 3 outfits voor de Hunter + 2 voor de Warlock, maar de raid helm heb ik ook nog nooit voorbij zien komen. Kut RNG...geeft me inmiddels wel al drie keer achter elkaar Universal Remote als ik een exotic reward krijg...
afgelopen maandag voor het eerst crota op hard gedaan met de warlock.... Direct de helm gekregen ~O> ~O>
pi_150783749
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:09 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

afgelopen maandag voor het eerst crota op hard gedaan met de warlock.... Direct de helm gekregen ~O> ~O>
Klautzak,

Ik nog nooit een helm en heb hem al meerdere malen gesloopt op hard grrrrrr
pi_150783758
Oh en ben over 10 min online.
pi_150793703
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Oh en ben over 10 min online.
Ik ben weer druk aan het sturen vanavond, en de rest van de week savonds. vannacht uurtje of 2 ben ik wel online :)
pi_150803069
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:09 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

afgelopen maandag voor het eerst crota op hard gedaan met de warlock.... Direct de helm gekregen ~O> ~O>
Ja, lekker joh. Vertel anders ook nog een keer over je Gjallarhorn... :'(

Nightfall en Weekly ging gisteren wel lekker met Baas & Bunny. Normaal gebruik ik de Thunderlord eigenlijk nooit, maar in arc strikes blaas je daar echt alles mee weg. :P
pi_150805478
Vergeet het levelen van mn warlock niet. Dank heren!

Ga denk ik maar Iron Banner spelen met mn Warlock voor die voetjes.
pi_150807509
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:57 schreef Reintji het volgende:
Vergeet het levelen van mn warlock niet. Dank heren!

Ga denk ik maar Iron Banner spelen met mn Warlock voor die voetjes.
No problem, de loot was dan wel weer om te janken (wist niet eens dat je nog steeds exotic armor kunt krijgen voor een klasse waar je niet mee speelt...) maar ik had daardoor in ieder geval nog het gevoel iets nuttigs te hebben gedaan. ;)
pi_150817837
quote:
16s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:13 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Ja, lekker joh. Vertel anders ook nog een keer over je Gjallarhorn... :'(

Nightfall en Weekly ging gisteren wel lekker met Baas & Bunny. Normaal gebruik ik de Thunderlord eigenlijk nooit, maar in arc strikes blaas je daar echt alles mee weg. :P
die kreeg ik laatst uit het kistje voor de gorgons (vog normal) ^O^ }) }) ~O> .
Daar had Ik deze week trouwens ook een icebreaker uit. ... direct maar weggegooid, had er al 2 :p:p
pi_150819971
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:20 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

die kreeg ik laatst uit het kistje voor de gorgons (vog normal) ^O^ }) }) ~O> .
Daar had Ik deze week trouwens ook een icebreaker uit. ... direct maar weggegooid, had er al 2 :p:p
Voor je andere karakters?!
pi_150819980
Klabam!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')