abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 april 2015 @ 08:22:52 #276
130803 Gripper
Get a grip
pi_152115014
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 18:08 schreef Isegrim het volgende:
http://www.firmapickles.nl/

Vandaag nog een keer in de Markthal gegeten, was 1000x beter dan gisteren. :D

Goeie burgers (ik had er eentje van dry aged beef), lekkere patat gekruid met salie en prima coleslaw. Gewoon lekker. Prima bediening.

Een 8,5.
Ik ben ook pickles fan :)
Dan wel in m'n stadje utrecht, maar de zaak is natuurlijk hetzelfde. Lekkere burgers altijd! Lekkere wijn erbij :9
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 29 april 2015 @ 12:27:18 #277
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_152120290
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 08:22 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik ben ook pickles fan :)
Dan wel in m'n stadje utrecht, maar de zaak is natuurlijk hetzelfde. Lekkere burgers altijd! Lekkere wijn erbij :9
Ik had niet door dat het een 'keten' (twee vestigingen :P ) was. Maar gewoon leuke tent. Leuke huisstijl, vrolijke bediening, goed vlees, lekkere drankjes. ^O^
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_152124398
Pho bij een Vietnamese markt in Berlijn. Zooo lekker. Met rauw rundvlees en ik kreeg er een appel bij. Chilisaus, pepertjes en citroen en knoflook enzo kon je zelf toevoegen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was 10 euro voor de pho, een grote en een kleine cola. Ik heb maar de helft opgekregen, het was echt heel veel.
9/10 was erg lekker!
pi_152125064
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 18:08 schreef Isegrim het volgende:
http://www.firmapickles.nl/

Vandaag nog een keer in de Markthal gegeten, was 1000x beter dan gisteren. :D

Goeie burgers (ik had er eentje van dry aged beef), lekkere patat gekruid met salie en prima coleslaw. Gewoon lekker. Prima bediening.

Een 8,5.
Daar wilde ik vrijdag gaan eten. :D Maar niet gegaan omdat ik het onhandig vond met die grote tassen. Nu heb ik spijt. :D
  woensdag 29 april 2015 @ 15:12:03 #280
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_152125495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:27 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik had niet door dat het een 'keten' (twee vestigingen :P ) was. Maar gewoon leuke tent. Leuke huisstijl, vrolijke bediening, goed vlees, lekkere drankjes. ^O^
Ik ga er binnenkort eens naartoe denk ik, klinkt goed O+
  woensdag 29 april 2015 @ 19:42:15 #281
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_152132737
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 05:48 schreef MiestOr het volgende:
http://gracelandbbq.com/ in Amsterdam vorige week.

Na een lekker middagje doorgebracht bij Deleriumcafe in Amsterdam, besloten we dat we zin hadden in BBQ, zo kwamen we uit bij Graceland en pakte de bus er naartoe..
T was druk, maar konden op de hoek van de bar zitten en vonden dat geen probleem.

Dan de kaart, uitgebreid en voor ieder wat wils.. echter wilde wij niet kiezen en kozen voor
The Graceland XXXL.
De bediening werkte er net een dag, maar was een heel aardig Australisch meisje wat absoluut haar best deed. Wat wel jammer was, was de baas/bedrijfsleider die sjago rondliep en zelfs ons ronduit negeerde toen we wat wilde vragen..

Efin, het eten.

Aangezien we niet van de desserts houden, wilden we de 2 stukken pie omruilen voor 1 van de sides, dat was gelukkig geen probleem.

De brisket was opzich een beetje droog, maar de smaak was goed, hier hielp de heerlijke chipotlesaus ons doorheen (enigszins spicy)
De porkribs waren geweldig, vielen zo van het bot en de smaak was top, heel erg lekker.
de pulled pork was ook erg lekker, had niet echt meer saus nodig en ging er vlot in, zoals pulled pork hoort.
Toen kregen we steak, beetje apart want hadden beefribs verwacht (zoals aangegeven bij meats op de kaart) Helaas was dit niet geweldig, de cuisson was opzich mooi rood, maar de kwaliteit was niet geweldig dus daardoor wat taai.

Dan de sides,
Jailhouse beans, waren echt heel lekker, stukken bacon erdoor en absoluut een aanrader!
Wedge salad, wederom heel lekker, met een heerlijke, subtiele blauwe-kaasdressing erover, rozijntjes erop en klaar, simpel, lekker, en fris zo bij alle zware gerechten.
Homemade pickles en coleslaw, was weinig op aan te merken, lekker fris en zonder bergen mayo erdoor, lekker appelazijn gebruikt, prima te doen
Brasied collard greens, tuinbonen en mais met roomboter, niet geweldig, maar toch van gegeten :)
Als extra side hadden wij Sweet patato fries met parmigiano, chili flakes en peterselie gekozen, deze waren lekker! echter had er van mij meer chili op gemogen, goede keus geweest desondanks.

We waren met zn 2en en damn wat was het veel eten! heel erg lekker, maar de porties waren flink (zoals je dat in n Amerikaanse BBQ restaurant mag verwachten) sommige dingen kregen we niet op, en toen we vroegen om n doggy-bag was die geen enkel probleem, alles werd apart in zn metalen bakje gestopt, netjes tasje erbij en klaar.

Zeker de ribs, daar kom ik absoluut voor terug, maar voor de rest was het allemaal goed te doen!

[ afbeelding ]

Een foto van t geheel.

Met drankjes erbij +/- 70 euro betaald en vol richting de trein gesjokt...

8.5 / 10
Ik wil hier ook al een tijdje gaan eten maar de recensies zijn echt wisselend, van cijfers tussen de 8 en de 10 of diepe onvoldoendes met veel klachten over koud eten/ te zout/zoet/flauw etc.
Ook lees ik vaak dat de porties te klein zijn, maar misschien hebben ze dat inmiddels veranderd :) Wil het wel eens proberen.
吴 曼 迪
  donderdag 30 april 2015 @ 07:56:28 #282
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_152143854
Ik denk dat veel van die klachten ook komen van het niet bekend zijn met echte Amerikaanse BBQ smaak. Ik werk hier op Curacao in een restaurant met twee chefs/eigenaren uit het zuiden van de USA en we hebben veel BBQ invloeden op de kaart. Ik merk dat het gemiddelde nederlandse bezoek daar best wel vaak op en aanmerkingen op heeft, terwijl onze Amerikaanse (en andere gasten die gewend zijn aan deze smaken) er helemaal mee wegloopt. Koud & flauw is natuurlijk nooit te excuseren, maar zoet, zout & spicy worden wel op een hele andere manier gebruikt dan in de Nederlandse keuken.
  donderdag 30 april 2015 @ 09:57:38 #283
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_152145339
Dat heb je ook met de Sichuan keuken. Als ik recensies lees van mensen die in een goed Sichuan restaurant hebben gegeten klaagt de helft ook dat het te zout en te scherp en te vet is. Tsja, dat hoort zo.

Of een keer een recensie gelezen van iemand die Peking eend bij een goed Chinees restaurant ging eten en klaagde dat ze van die kleine bordjes kregen en dat de eend alleen maar vel was. Hahaha.
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2015 @ 10:09:28 #284
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152145564
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 07:56 schreef Luuksor het volgende:
Ik denk dat veel van die klachten ook komen van het niet bekend zijn met echte Amerikaanse BBQ smaak. Ik werk hier op Curacao in een restaurant met twee chefs/eigenaren uit het zuiden van de USA en we hebben veel BBQ invloeden op de kaart. Ik merk dat het gemiddelde nederlandse bezoek daar best wel vaak op en aanmerkingen op heeft, terwijl onze Amerikaanse (en andere gasten die gewend zijn aan deze smaken) er helemaal mee wegloopt. Koud & flauw is natuurlijk nooit te excuseren, maar zoet, zout & spicy worden wel op een hele andere manier gebruikt dan in de Nederlandse keuken.
Snap ik niets van. Heb regelmatig in de VS 'Amerikaanse BBQ' gerechten gegeten en vond ze zonder uitzondering altijd beter. Vooral spareribs zijn daar gewoon veel beter gemarineerd en malser.
Het enige wat je de Amerikanen kunt verwijten is een extreme hoeveelheid dikmakende sausen en de porties in het algemeen.
  donderdag 30 april 2015 @ 10:16:07 #285
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_152145689
De enige echte BBQ is Texas BBQ! :9
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_152156116




Because everything is BIG in Texas. :Y

  donderdag 30 april 2015 @ 17:34:29 #287
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_152156582
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:11 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Because everything is BIG in Texas. :Y

[ afbeelding ]
Wat wil je hiermee zeggen?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2015 @ 20:14:23 #288
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_152160609
Teaser :P. Rondje Texel. Quinty's, Tay Mahal en 't Pruttelhuus. Verslagen volgen vrijdagavond of zaterdag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2015 @ 16:55:55 #289
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_152184564
Dinsdagavond Quinty's http://www.quintystexel.nl/
Zag er van de gezellig en vol uit, dus besloten we ook binnen te lopen. Je hebt bij de meeste maaltijden de keuze uit Mini, medium of Large

Vooraf de Vitello en Carpaccio (beiden mini).



Beiden erg lekker. Vooral de crispy kappertjes bij de Carpaccio. Alleen voor beide gerechten gold wel: Meer saus de pestomayo of tonijnmayo was erg minimaal.

Hoofd
Lamsstoof (medium)

Erg lekker, goed vlees van het eiland.

Asperges met zalm - foto niet helemaal je van het - (was buiten de kaart om)

Die zalm, was gerookt en was erg lekker. Asperges goed, alleen dat ei had wel wat korter gekund. Alleen hier ook meer saus.

Dessert: Koffie met bonbons :9. Geen foto's Het was wel erg lekker :). Prima zaak, heerlijk gegeten en zou er zo nogmaals gaan eten.

Woensdag: Taj Mahal: http://www.texel-tajmahal.nl/
Indiaas omdat het kan. Alleen geen foto's. Gewoon vergeten :P
Vooraf: Sheek Kebab en Samosas
De Samosas tot twee keer toe te koud van binnen :'). Uiteindelijk werd deze niet in rekening gebracht. De Kebeb was prima.

Hoofd: Lams Dhansak: Pittige curry met lansvlees, linzen en stevig gekruid met oa kardemon, kruidnagel ea. Ma had de Lams Marco Polo. Curry met oa Garam Masala, uien en paprika. Daarbij rijst en Garlic Naan
Wat zullen we eens zeggen. Ja het was aardig. Het lekkerst was nog de naan, dat was gewoon goed. Verder was het eetbaar enzo, maar niet voor herhaling vatbaar.

Na de koffie zijn we vertrokken.

Donderdag: 't Pruttelhuus. Geen website: zag er van buiten leuk uit, zaak zat vol met mensen. Toen we de menukaart zagen hadden we zo iets van: Gewoon een te dure toeristenzaak.

We hebben het alleen bij de trio van lam gehouden a 25e, want de voorgerechten waren allemaal standaard en zagen er niet boeiend uit op de andere tafels (en niet het geld waard) :P. Wat verder opviel: de omloopsnelheid was hoog. Men bleef niet zitten om na te tafelen. Maar goed de nieuwe gasten kwamen er weer aan, dus geen probleem.

Foto 1: Het lamstrio met een kotelet, biefstuk en spies en champignonroomsaus . Foto 2: Wat we erbij kregen: Patat, een twister, mayo, salsa, appelcompote en konijnenvoer (nauwelijks aangemaakte sla).



Vlees was goed en daar is alles mee gezegd. Maar we hebben niet eens gewacht op de koffie. Het was onze zaak niet. Een ijsje en koffie hebben we ergens anders gehaald.

Conclusie: Van deze bezochte zaken in De Koog op Texel is allleen Quinty's de moeite waard om terug te komen. De overige twee lekker links en rechts laten liggen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:24:44 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_152185131
Top-verslagen weer, Borisz. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_152185523
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:55 schreef borisz het volgende:
Dinsdagavond Quinty's http://www.quintystexel.nl/
Zag er van de gezellig en vol uit, dus besloten we ook binnen te lopen. Je hebt bij de meeste maaltijden de keuze uit Mini, medium of Large

Vooraf de Vitello en Carpaccio (beiden mini).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Beiden erg lekker. Vooral de crispy kappertjes bij de Carpaccio. Alleen voor beide gerechten gold wel: Meer saus de pestomayo of tonijnmayo was erg minimaal.

Hoofd
Lamsstoof (medium)
[ afbeelding ]
Erg lekker, goed vlees van het eiland.

Asperges met zalm - foto niet helemaal je van het - (was buiten de kaart om)
[ afbeelding ]
Die zalm, was gerookt en was erg lekker. Asperges goed, alleen dat ei had wel wat korter gekund. Alleen hier ook meer saus.

Dessert: Koffie met bonbons :9. Geen foto's Het was wel erg lekker :). Prima zaak, heerlijk gegeten en zou er zo nogmaals gaan eten.

Woensdag: Taj Mahal: http://www.texel-tajmahal.nl/
Indiaas omdat het kan. Alleen geen foto's. Gewoon vergeten :P
Vooraf: Sheek Kebab en Samosas
De Samosas tot twee keer toe te koud van binnen :'). Uiteindelijk werd deze niet in rekening gebracht. De Kebeb was prima.

Hoofd: Lams Dhansak: Pittige curry met lansvlees, linzen en stevig gekruid met oa kardemon, kruidnagel ea. Ma had de Lams Marco Polo. Curry met oa Garam Masala, uien en paprika. Daarbij rijst en Garlic Naan
Wat zullen we eens zeggen. Ja het was aardig. Het lekkerst was nog de naan, dat was gewoon goed. Verder was het eetbaar enzo, maar niet voor herhaling vatbaar.

Na de koffie zijn we vertrokken.

Donderdag: 't Pruttelhuus. Geen website: zag er van buiten leuk uit, zaak zat vol met mensen. Toen we de menukaart zagen hadden we zo iets van: Gewoon een te dure toeristenzaak.

We hebben het alleen bij de trio van lam gehouden a 25e, want de voorgerechten waren allemaal standaard en zagen er niet boeiend uit op de andere tafels (en niet het geld waard) :P. Wat verder opviel: de omloopsnelheid was hoog. Men bleef niet zitten om na te tafelen. Maar goed de nieuwe gasten kwamen er weer aan, dus geen probleem.

Foto 1: Het lamstrio met een kotelet, biefstuk en spies en champignonroomsaus . Foto 2: Wat we erbij kregen: Patat, een twister, mayo, salsa, appelcompote en konijnenvoer (nauwelijks aangemaakte sla).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vlees was goed en daar is alles mee gezegd. Maar we hebben niet eens gewacht op de koffie. Het was onze zaak niet. Een ijsje en koffie hebben we ergens anders gehaald.

Conclusie: Van deze bezochte zaken in De Koog op Texel is allleen Quinty's de moeite waard om terug te komen. De overige twee lekker links en rechts laten liggen.
Als je in de buurt van Den Burg komt dan kan ik je De Luwte ten zeerste aanraden:

http://www.deluwte-texel.com/

daar heb ik echt fantastisch gegeten vorig jaar. Zondag ga ik Afghaans eten in Tilburg:

http://www.sarban.nl/

ben erg benieuwd, heb er goede verhalen over gehoord en de kaart ziet er goed uit imo.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2015 @ 18:05:28 #292
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_152185970
We bleven nu gewoon bij De Koog omdat we na een dag wandelen geen zin hadden om nog 'weg' te moeten. :+. Maar idd nog genoeg zaken te bezoeken daar (de hele erge toeristenzaken niet meegenomen).

Bij Jef is sowieso ook een reden om nog eens terug te gaan :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:32:20 #293
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_152186650
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:55 schreef borisz het volgende:
Dinsdagavond Quinty's http://www.quintystexel.nl/
Zag er van de gezellig en vol uit, dus besloten we ook binnen te lopen. Je hebt bij de meeste maaltijden de keuze uit Mini, medium of Large

Vooraf de Vitello en Carpaccio (beiden mini).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Beiden erg lekker. Vooral de crispy kappertjes bij de Carpaccio. Alleen voor beide gerechten gold wel: Meer saus de pestomayo of tonijnmayo was erg minimaal.

Hoofd
Lamsstoof (medium)
[ afbeelding ]
Erg lekker, goed vlees van het eiland.

Asperges met zalm - foto niet helemaal je van het - (was buiten de kaart om)
[ afbeelding ]
Die zalm, was gerookt en was erg lekker. Asperges goed, alleen dat ei had wel wat korter gekund. Alleen hier ook meer saus.

Dessert: Koffie met bonbons :9. Geen foto's Het was wel erg lekker :). Prima zaak, heerlijk gegeten en zou er zo nogmaals gaan eten.

Woensdag: Taj Mahal: http://www.texel-tajmahal.nl/
Indiaas omdat het kan. Alleen geen foto's. Gewoon vergeten :P
Vooraf: Sheek Kebab en Samosas
De Samosas tot twee keer toe te koud van binnen :'). Uiteindelijk werd deze niet in rekening gebracht. De Kebeb was prima.

Hoofd: Lams Dhansak: Pittige curry met lansvlees, linzen en stevig gekruid met oa kardemon, kruidnagel ea. Ma had de Lams Marco Polo. Curry met oa Garam Masala, uien en paprika. Daarbij rijst en Garlic Naan
Wat zullen we eens zeggen. Ja het was aardig. Het lekkerst was nog de naan, dat was gewoon goed. Verder was het eetbaar enzo, maar niet voor herhaling vatbaar.

Na de koffie zijn we vertrokken.

Donderdag: 't Pruttelhuus. Geen website: zag er van buiten leuk uit, zaak zat vol met mensen. Toen we de menukaart zagen hadden we zo iets van: Gewoon een te dure toeristenzaak.

We hebben het alleen bij de trio van lam gehouden a 25e, want de voorgerechten waren allemaal standaard en zagen er niet boeiend uit op de andere tafels (en niet het geld waard) :P. Wat verder opviel: de omloopsnelheid was hoog. Men bleef niet zitten om na te tafelen. Maar goed de nieuwe gasten kwamen er weer aan, dus geen probleem.

Foto 1: Het lamstrio met een kotelet, biefstuk en spies en champignonroomsaus . Foto 2: Wat we erbij kregen: Patat, een twister, mayo, salsa, appelcompote en konijnenvoer (nauwelijks aangemaakte sla).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vlees was goed en daar is alles mee gezegd. Maar we hebben niet eens gewacht op de koffie. Het was onze zaak niet. Een ijsje en koffie hebben we ergens anders gehaald.

Conclusie: Van deze bezochte zaken in De Koog op Texel is allleen Quinty's de moeite waard om terug te komen. De overige twee lekker links en rechts laten liggen.
ach ja texel O+ wij hadden een soortgelijke ervaring, Quinty's is geen haute cuisine maar gewoon simpel en goed, de andere plekken waar we kwamen waren gewoon slecht. Met als toppunt een Italiaan ergens schuin tegenover Quinty's geloof ik. Daar kregen we hardgebakken pizzabodem met oude kruidenboter vooraf (aangeprezen als brood met smeersels) en de pizza's waren natte vette lappen met goedkoop broodbeleg-vlees erop :r
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:24:49 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_152306275
Na het succes van de door Robert Kranenborg vorig jaar geopende Thrill Grill in Amsterdam is vanmiddag om 16:00 uur in Haarlem tegenover de St. Bavokerk op de Oude Groenmarkt ook een Thrill Grill geopend.


Meteen al heel erg druk binnen, maar voldoende bediening en voldoende (krappe) plekken om te zitten. Wel duidelijk te merken dat ze net open waren. Nogal wat kleine foutjes met verkeerde bestellingen naar verkeerde tafels brengen.
De menukaart:


Lekker een Affligen-biertje genomen en daarna onze bestelling geplaatst.
Tijdens het wachten ook nog even Robert Kranenborg zelf gespot:

Het is geen McDonalds waar je binnen 5 minuten je burger krijgt. Wij moesten bijna een half uur wachten op de onze, maar de kwaliteit van het vlees is dan wel uitstekend.

Voor Bluezz een goed broodje met pulled pork met cole slaw en een lekkere (zoetige) saus met daarbij een portie patat en mayonaise:


Voor mij de Spicey Beef Thriller. Een prima burger van goed Nederlands rundvlees met avocado, tomaten, rode ui, koriander en een scherpe saus op een lekker vers broodje:


Niet echt goedkoop trouwens. Wij waren bij elkaar ¤ 28,65 kwijt. Al-met-al, als de 'kinderziektes' voorbij zijn, een prima aanwinst voor Haarlem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:27:45 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_152306392
Ziet er lekker uit! Wel prijzig hoor, dat dan weer wel.

En totaal off topic, maar die kleur groen van de gevel O+ *; O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 05-05-2015 19:32:48 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_152306425
Ja die kleur zat binnen ook op 1 muur en een kast... ik vond het ook wel mooi :Y
pi_152317305
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:27 schreef Molo het volgende:
Ziet er lekker uit! Wel prijzig hoor, dat dan weer wel.

En totaal off topic, maar die kleur groen van de gevel O+ *; O+
Qua prijs valt het wel mee, beetje hetzelfde als wat de andere 5+ hamburgertenten in Rotterdam vragen.
pi_152317979
Robert had door dat je een foto van hem stiekem aan t maken was :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 6 mei 2015 @ 00:00:04 #299
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_152318160
Ik mag die burgerhype wel. :9
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  woensdag 6 mei 2015 @ 01:08:09 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_152319347
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Robert had door dat je een foto van hem stiekem aan t maken was :P
Ja. Hij had mij al een paar keer aangekeken.
Zei ook dat ie op z'n bekende broertje leek. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')