abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 19 maart 2017 @ 19:33:27 #281
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_169634821
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:30 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral te maken had met het matige verhaal en het feit dat Killzone ook rond die tijd uitkwam en in alle opzichten net even beter was. De CoD op Vita is inderdaad een prima spel, maar is niet de 50-60 euro waard die het bij release kostte.
Je hebt helemaal gelijk wat betreft de prijs. Mijn duurste spel is dragons crown en die heeft mij 30 euro gekost. De meeste games liggen tussen de 10 euro en de 20 euro. COD heb ik gekocht voor 13 euro en dat vind ik een prima prijs voor de ervaring die ik ervoor krijg.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 20 maart 2017 @ 10:41:06 #282
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169647065
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:33 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk wat betreft de prijs. Mijn duurste spel is dragons crown en die heeft mij 30 euro gekost. De meeste games liggen tussen de 10 euro en de 20 euro. COD heb ik gekocht voor 13 euro en dat vind ik een prima prijs voor de ervaring die ik ervoor krijg.
Voor die prijs is het een heel leuk spel inderdaad, zeker zijn geld waard.

Welke spellen heb je inmiddels allemaal al?
  maandag 20 maart 2017 @ 11:18:43 #283
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_169647781
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:41 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Voor die prijs is het een heel leuk spel inderdaad, zeker zijn geld waard.

Welke spellen heb je inmiddels allemaal al?
Team deathmatch wordt nog volop online gespeeld. Erg gaaf om met een handheld dit te spelen.

Ik zit ondertussen op 30 games ongeveer. Laatste aanwinsten zijn F1 2011, earth defense force, cod en the wolf among us. Elke week koop ik 1 a 2 games
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 20 maart 2017 @ 16:35:33 #284
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_169655328
Heb mijn Vita ook weer eens afgestofd, had nogal een backlog aan games dus maar eens begonnen met The Wolf Among Us, zeer sterk toch wel weer. :)

Goed nieuws van Tokyo Xanadu trouwens, hoewel een PS4 voor dit jaar ook op mijn verlanglijstje staat dus misschien dat ik hem daar maar voor haal dan.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 26 maart 2017 @ 23:33:24 #285
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169804592
Ik heb sinds een week of twee een GPD Win en merk dat veel games die ik daarop speel games zijn die je ook op de Vita kunt kopen:

- Batman Arkham Origins Blackgate
- Disney's Epic Mickey 2
- Rayman Legends
- Rayman Origins
- The Wolf Among Us
- The Walking Dead
- Game of Thrones
- Castle of Illusion Starring Mickey Mouse
- Bastion

Plus een aantal die echt perfect zouden zijn voor de Vita:

- Tembo the badass elephant
- Hotline Miami
- Bully Scholarship Edition (of elke andere GTA, SONY!)
- Shank 2
- Giana Sisters: Twisted Dreams (deze komt naar PS4, dus wellicht alsnog naar de Vita?)
- Doom 3: BFG Edition
- Bioshock (het spel dat ik meer dan elk ander spel op de Vita wilde hebben)

Al met al blijf ik me verbazen hoeveel goede games er toch op die "gefaalde" PS Vita zijn. Het wordt steeds verleidelijker er weer eentje te halen.
pi_169807416
Vita is "gefaald" door marketing van Sony, niet door aanbod of techniek.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 27 maart 2017 @ 09:59:41 #287
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169808548
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2017 07:27 schreef Pheno het volgende:
Vita is "gefaald" door marketing van Sony, niet door aanbod of techniek.
Absoluut waar. Wat bloedzonde is als je kijkt naar hoeveel first party support de PSP kreeg
pi_169808707
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Absoluut waar. Wat bloedzonde is als je kijkt naar hoeveel first party support de PSP kreeg
Ik snap er ook niets van. Eerst komen ze met een batch zoals Uncharted, Everybodys Golf (blijft mijn favo), Gravity Rush ( _O_ ). En daarna was het doei. Met de komst van de PlayStation Vita TV hoopte ik nog op nieuwe ondersteuning vanuit Sony, maar het bleef stil.

Gelukkig zijn er genoeg andere uitgevers, maar als je eigen hardwarebakker er geen software meer voor maakt dan is dat raar te noemen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 27 maart 2017 @ 17:43:23 #289
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_169817209
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb sinds een week of twee een GPD Win en merk dat veel games die ik daarop speel games zijn die je ook op de Vita kunt kopen:

- Batman Arkham Origins Blackgate
- Disney's Epic Mickey 2
- Rayman Legends
- Rayman Origins
- The Wolf Among Us
- The Walking Dead
- Game of Thrones
- Castle of Illusion Starring Mickey Mouse
- Bastion

Plus een aantal die echt perfect zouden zijn voor de Vita:

- Tembo the badass elephant
- Hotline Miami
- Bully Scholarship Edition (of elke andere GTA, SONY!)
- Shank 2
- Giana Sisters: Twisted Dreams (deze komt naar PS4, dus wellicht alsnog naar de Vita?)
- Doom 3: BFG Edition
- Bioshock (het spel dat ik meer dan elk ander spel op de Vita wilde hebben)

Al met al blijf ik me verbazen hoeveel goede games er toch op die "gefaalde" PS Vita zijn. Het wordt steeds verleidelijker er weer eentje te halen.
Bevalt de GPD win? Overigens is Hotline Miami 1 en 2 ook op de Vita. Ook fysieke variant. Sterker nog, ik heb hem in het bezit😛
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 27 maart 2017 @ 17:59:02 #290
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169817493
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:43 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Bevalt de GPD win? Overigens is Hotline Miami 1 en 2 ook op de Vita. Ook fysieke variant. Sterker nog, ik heb hem in het bezit😛
Hij bevalt uitstekend! Maar wat ik zeg: buiten een paar FPS games (Bioshock, Half Life 2, Halo 2, Doom 3 BFG) heb ik nog niet heel veel games gespeeld die ik niet op de Vita had kunnen spelen. Ik moet nog even wat meer gebruik van de mogelijkheden maken om het prijsverschil te rechtvaardigen 😂

Ik vind Epic Mickey 2 een erg leuke platformer! De reviews waren wat matig, maar dat mag de pret niet drukken. Leuk verhaal, mooie graphics en aardige Gameplay.

Cool trouwens, dat Hotline Miami ook op de Vita is! Ik zeg wel dat ik hem gespeeld heb, maar dat betekent in dit geval (en nog bij een paar anderen) dat ik hem heb geïnstalleerd en gekeken heb of hij lekker draait. Is het wat?

Overigens is het wel een heel vet dingetje. Voor zover ik weet, is het momenteel de enige handheld die GameCube games op full speed kan emuleren. Ik heb eerder Multiplayer Mario Kart dan mensen met een Switch :P

[ Bericht 15% gewijzigd door Splackavellie02 op 27-03-2017 18:14:21 ]
pi_169817796
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hij bevalt uitstekend! Maar wat ik zeg: buiten een paar FPS games (Bioshock, Half Life 2, Halo 2, Doom 3 BFG) heb ik nog niet heel veel games gespeeld die ik niet op de Vita had kunnen spelen. Ik moet nog even wat meer gebruik van de mogelijkheden maken om het prijsverschil te rechtvaardigen 😂

Ik vind Epic Mickey 2 een erg leuke platformer! De reviews waren wat matig, maar dat mag de pret niet drukken. Leuk verhaal, mooie graphics en aardige Gameplay.

Cool trouwens, dat Hotline Miami ook op de Vita is! Ik zeg wel dat ik hem gespeeld heb, maar dat betekent in dit geval (en nog bij een paar anderen) dat ik hem heb geïnstalleerd en gekeken heb of hij lekker draait. Is het wat?

Overigens is het wel een heel vet dingetje. Voor zover ik weet, is het momenteel de enige handheld die GameCube games op full speed kan emuleren. Ik heb eerder Multiplayer Mario Kart dan mensen met een Switch :P
heb hotline mimi geprobeerd te spelen op pc met een controller maar vind het kut. ben gewend aan GTA spellen en dacht ok deze leek me ook leuk maar dat mannetje beweegt gewoon te raar. denk trouwens ook dat je op pc goedkoper uitbent dan spel te kopen op vita niet zeker.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2017 18:17:37 ]
  maandag 27 maart 2017 @ 18:30:56 #292
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169818017
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 18:17 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb hotline mimi geprobeerd te spelen op pc met een controller maar vind het kut. ben gewend aan GTA spellen en dacht ok deze leek me ook leuk maar dat mannetje beweegt gewoon te raar. denk trouwens ook dat je op pc goedkoper uitbent dan spel te kopen op vita niet zeker.
De meeste games zijn op g2a wel een stuk goedkoper te krijgen dan in de PlayStation store, inderdaad.

Daar staat tegenover dat je fysieke games weer kunt ruilen of doorverkopen als je er klaar mee bent. Plus, als het zo doet als Lesnar, en hier en daar een spel voor ¤10-20,- op de kop tikt, bouw je ook een leuke collectie op.

Aan de andere kant heeft de Win weer het voordeel dat mijn halve Steam library erop te spelen is, waardoor games kopen geen directe noodzaak is.

Het is me helaas nog niet gelukt om God of War 100% speelbaar te krijgen helaas. Praktisch elk PSP spel werkt uitstekend, behalve de enige twee games die ik écht wil spelen.

En als iemand nog een Ninja Gaiden-alternatief voor Windows weet, houd ik me aanbevolen ^O^ DMC doet het goed, maar die is het net niet.
  maandag 27 maart 2017 @ 19:00:35 #293
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_169818608
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hij bevalt uitstekend! Maar wat ik zeg: buiten een paar FPS games (Bioshock, Half Life 2, Halo 2, Doom 3 BFG) heb ik nog niet heel veel games gespeeld die ik niet op de Vita had kunnen spelen. Ik moet nog even wat meer gebruik van de mogelijkheden maken om het prijsverschil te rechtvaardigen 😂

Ik vind Epic Mickey 2 een erg leuke platformer! De reviews waren wat matig, maar dat mag de pret niet drukken. Leuk verhaal, mooie graphics en aardige Gameplay.

Cool trouwens, dat Hotline Miami ook op de Vita is! Ik zeg wel dat ik hem gespeeld heb, maar dat betekent in dit geval (en nog bij een paar anderen) dat ik hem heb geïnstalleerd en gekeken heb of hij lekker draait. Is het wat?

Overigens is het wel een heel vet dingetje. Voor zover ik weet, is het momenteel de enige handheld die GameCube games op full speed kan emuleren. Ik heb eerder Multiplayer Mario Kart dan mensen met een Switch :P
Wel heel erg cool van die GameCube emulator. Draait resident evil 4 een beetje goed?

Hotline Miami op de Vita is wat mij betreft de beste versie. De 2 sticks werken heerlijk.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 27 maart 2017 @ 19:09:54 #294
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169818828
Resident Evil 4 heb ik op Steam, dus ik heb niet de moeite genomen te kijken hoe die in de GameCube emulator draait.

Die dual sticks zijn ideaal inderdaad. Dat was het grootste minpunt van de PSP. Metal Gear solid Peace Walker was een topspel maar de controls waren totaal niet fijn. Als het goed is hebben ze dat in de Vita-versie gefixt toch?
pi_169851513
Ik twijfel nog steeds om de PSvita aan te gaan schaffen. Het lijkt me een prima console met verschillende leuke games. De prijs is inmiddels flink gehaald, waardoor het toch wel erg verleidelijk is..
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:49:04 #296
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169861741
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Zlatan51 het volgende:
Ik twijfel nog steeds om de PSvita aan te gaan schaffen. Het lijkt me een prima console met verschillende leuke games. De prijs is inmiddels flink gehaald, waardoor het toch wel erg verleidelijk is..
Ik heb hetzelfde. De uitdaging voor mij gaat zijn om de games op mijn verlanglijstje erbij te vinden voor een schappelijke prijs. De console zelf valt voor een prikkie op de kop te tikken, maar op marktplaats zie ik alleen maar aanbiedingen met (voor mij) waardeloze spellen als FIFA en talloze Racing games. En voor de God of War- en Ninja Gaiden-games wordt tussen de 20 en 30 euro gevraagd. Dan loopt het snel op.

Kan iemand overigens bevestigen of Metal Gear Solid HD collection voor Peace Walker dezelfde PS3 controls heeft als de andere games? Of is het nog steeds die gare PSP-besturing?
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:52:00 #297
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_169870477
Ik zit nu volop in F1 2011. Is verrassend goed, speelt heerlijk weg. Dit begint ook een waardevolle game te worden
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  donderdag 30 maart 2017 @ 08:44:04 #298
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169879152
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:52 schreef Lesnar het volgende:
Ik zit nu volop in F1 2011. Is verrassend goed, speelt heerlijk weg. Dit begint ook een waardevolle game te worden
Die had ik destijds ook op de Vita, vond het niets aan. Maar Racing games zijn nooit mijn ding geweest. De laatste keer dat ik die leuk vond, was op de Sega Saturn met Daytona USA.

Geef mij maar platformers en 3rd person action. The Warriors op de PSP heb ik helemaal grijs gespeeld.
  donderdag 30 maart 2017 @ 23:42:31 #299
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_169897939
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:44 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Die had ik destijds ook op de Vita, vond het niets aan. Maar Racing games zijn nooit mijn ding geweest. De laatste keer dat ik die leuk vond, was op de Sega Saturn met Daytona USA.

Geef mij maar platformers en 3rd person action. The Warriors op de PSP heb ik helemaal grijs gespeeld.
Daytona is ook een heerlijke arcade racer. Maar het moet wel je genre zijn uiteraard. Ik vind de racers op de vita verrassend goed tot dusver.

Ondertussen heb ik ook space hulk aangeschaft op de Vita. Is geen absolute topper, maar ik hou wel van warhammer en ik zie hem relatief weinig aangeboden worden op verkoopsites. Ik heb hem nieuw in de verpakking, gelijk een dilemma erbij (openen of niet)

[ Bericht 3% gewijzigd door Lesnar op 30-03-2017 23:48:56 ]
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  zaterdag 1 april 2017 @ 16:54:25 #300
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169928447
PS Vita aanbiedingen:

Ratchet & Clank Collection: $7,99
Freedom Wars: $2,99

Beiden het aanschaffen waard :)

[ Bericht 28% gewijzigd door Splackavellie02 op 01-04-2017 17:07:03 ]
  zaterdag 1 april 2017 @ 23:02:46 #301
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_169936284
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 16:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
PS Vita aanbiedingen:

Ratchet & Clank Collection: $7,99
Freedom Wars: $2,99

Beiden het aanschaffen waard :)
Nice wel goedkoop. Maar ik wil alles fysiek hebben. Freedom wars doet mij toch twijfelen voor die prijs
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')