abonnement Unibet Coolblue
pi_149600321
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jevl, hiker regio Eindhoven
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker en rode auto-bezitter regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 50% gewijzigd door Irritatie100 op 12-02-2015 17:46:02 ]
pi_149600433
Met rode motoren ja.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149600558
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Weinig kans. Geldtekort enzo
onzinsmoes. Ik heb na morgen waarschijnlijk nog maar 20¤ op mijn rekening waar ik nog tot de 21e mee moet doen. En toch ga ik. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149600559
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:24 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Jullie zitten beiden hier in A'dam?
Ik woon in A'dam en toen ik daar drie uur geleden vertrok was het mooi weer.

Nu in :') Eindhoven :') en daar schijnt de zon ^O^
pi_149600621
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

onzinsmoes. Ik heb na morgen waarschijnlijk nog maar 20¤ op mijn rekening waar ik nog tot de 21e mee moet doen. En toch ga ik. :P
Waarom de fuck bepaal jij waar ik mijn prioriteiten moet leggen?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149600638
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:19 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik woon in A'dam en toen ik daar drie uur geleden vertrok was het mooi weer.

Nu in :') Eindhoven :') en daar schijnt de zon ^O^
Zit je op de uni? Ik zit ergens in MF te wachten op een meeting in PAV om 15.45
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149600718
Wel met zo'n helm Moebs :+ :D

pi_149600761
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zit je op de uni? Ik zit ergens in MF te wachten op een meeting in PAV om 15.45
Ik zit te wachten in het prachtige paviljoen

Om me straks om te kleden en om 4 uur vroegtijdig het weekend in te luiden :D *O*
pi_149600784
quote:
13s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom de fuck bepaal jij waar ik mijn prioriteiten moet leggen?
Omdat jij er zelf blijkbaar nog niet over uit bent, ene keer zeg je zus, andere keer zo. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149600790
Ik zit op het altijd mooie Nijenoord :7
pi_149600802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:27 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik zit te wachten in het prachtige paviljoen

Om me straks om te kleden en om 4 uur vroegtijdig het weekend in te luiden :D *O*
Daten? Ik kan wel vast naar PAV gaan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149600819
Kan, maar ik moet wel over ongeveer 30 minuten weg. Als je dat de moeite waard vindt, ik zit in de kantine met een Macbook en groene Heineken tas :P
pi_149600822
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:27 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Omdat jij er zelf blijkbaar nog niet over uit bent, ene keer zeg je zus, andere keer zo. ;)
Ik ga wel. Ik zei alleen dat ik geld nodig had en een kartsessie niet mijn laatste centen waard zijn. Dankjewel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149601074
Nog een keer spammen dan maaaaarrrrr. *O*

DE KARTMEET

Zo. Blabla informatie en alles.

Wanneer: vrijdag 13 februari, om 19:00 & 19:45
Waar: Kartfabrique Utrecht, Westkanaaldijk 7
Wat: Duh, karten. Twee heats!
Wakostda: 25 euro totaal
Extra opties: Drankje achteraf?

-Sarasi (toeschouwer)
-Amoeba (als hij geen PMS heeft)
-Sjouveur (gedeeltelijk)
-Schaapje96
-Drsnuggle
-Irritatie100 (met roze occie)
-Wave103
-trolley
-Marco
-Vogeltje
-Bokkepoot
-Drilboor
-Dimitri_
-Schaafkaas
-BlackLining

Extra informatie:
Iedereen moet een ID-bewijs meenemen om de betaling via een pasje te kunnen doen. Gaarne aanwezig zijn rond 18:30 om op tijd te kunnen betalen (per persoon) en je om te kleden. De eerste heat start namelijk stipt om 19:00! Ik ben er waarschijnlijk rond 18:45, dus ik wil iedereen vragen om direct naar de balie te lopen en te melden dat je er bent en alvast te gaan betalen. Dit was de enige optie waarin we met z'n allen in dezelfde heat konden rijden en de enige optie voor 22:00, dus that's just how it is. :P

Het wordt vast toffff! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:56:32 #15
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149601577
Hoi :W

Ik ben nieuw in het hikerswereldje en ik vroeg me af, in wat voor soort auto's moet je veelal rijden?
Veel bijtellingsknallers? Of verschilt dat nogal?

En moet je ook nog veel lopen? Of is het OV vaak dekkend, dat nog nog 5 minuutjes moet lopen o.i.d.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149601693
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:38 schreef Sarasi het volgende:
Nog een keer spammen dan maaaaarrrrr. *O*

DE KARTMEET

Zo. Blabla informatie en alles.

Wanneer: vrijdag 13 februari, om 19:00 & 19:45
Waar: Kartfabrique Utrecht, Westkanaaldijk 7
Wat: Duh, karten. Twee heats!
Wakostda: 25 euro totaal
Extra opties: Drankje achteraf?

-Sarasi (toeschouwer)
-Amoeba (als hij geen PMS heeft)
-Sjouveur (gedeeltelijk)
-Schaapje96
-Drsnuggle
-Irritatie100 (met roze occie)
-Wave103
-trolley
-Marco
-Vogeltje
-Bokkepoot
-Drilboor
-Dimitri_
-Schaafkaas
-BlackLining

Extra informatie:
Iedereen moet een ID-bewijs meenemen om de betaling via een pasje te kunnen doen. Gaarne aanwezig zijn rond 18:30 om op tijd te kunnen betalen (per persoon) en je om te kleden. De eerste heat start namelijk stipt om 19:00! Ik ben er waarschijnlijk rond 18:45, dus ik wil iedereen vragen om direct naar de balie te lopen en te melden dat je er bent en alvast te gaan betalen. Dit was de enige optie waarin we met z'n allen in dezelfde heat konden rijden en de enige optie voor 22:00, dus that's just how it is. :P

Het wordt vast toffff! *O*
1: het is Octo
2: hij is rood
3: :{w
pi_149601940
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

1: het is Octo
2: hij is rood
3: :{w
I smell lies.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:13:47 #18
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149602108
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi :W

Ik ben nieuw in het hikerswereldje en ik vroeg me af, in wat voor soort auto's moet je veelal rijden?
Veel bijtellingsknallers? Of verschilt dat nogal?

En moet je ook nog veel lopen? Of is het OV vaak dekkend, dat nog nog 5 minuutjes moet lopen o.i.d.
Hoi, lees even de OP :)

Ja, veel Muesli gebakjes, Soms moet je een half uur lopen soms 1 minuut.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149602118
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi :W

Ik ben nieuw in het hikerswereldje en ik vroeg me af, in wat voor soort auto's moet je veelal rijden?
Veel bijtellingsknallers? Of verschilt dat nogal?

En moet je ook nog veel lopen? Of is het OV vaak dekkend, dat nog nog 5 minuutjes moet lopen o.i.d.
Verschilt heel veel, maar hoofdzakelijk bijtellingsknallers ja. Niet dat daar iets mis mee is hoor :9
Lopen is wel een groot onderdeel van het werk, nogmaals het is heel verschillend bij verschillende klanten. Ik zou het indelen als 30% autorijden, 50% OV en 20% lopen.
pi_149602160
quote:
99s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:13 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hoi, lees even de OP :)

Ja, veel Muesli gebakjes, Soms moet je een half uur lopen soms 1 minuut.
De OP. *wijst theatraal naar lege beginpost*
Your opinion of me is none of my business.
pi_149602232
En weer een FOK!er gemeet. Nu jij nog Stripe. *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149602377
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef Amoeba het volgende:
En weer een FOK!er gemeet. Nu jij nog Stripe. *)
Dat je daar zo op kickt joh :') sta nou niet bepaald te springen om jou ergens tegen te komen
pi_149602424
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef stripe het volgende:

[..]

Dat je daar zo op kickt joh :') sta nou niet bepaald te springen om jou ergens tegen te komen
Goed antwoord :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:23:42 #24
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149602435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Verschilt heel veel, maar hoofdzakelijk bijtellingsknallers ja. Niet dat daar iets mis mee is hoor :9
Lopen is wel een groot onderdeel van het werk, nogmaals het is heel verschillend bij verschillende klanten. Ik zou het indelen als 30% autorijden, 50% OV en 20% lopen.
Nee dat is waar :P
Maar ik word ingezet in een bepaald deel van Nederland (waar dit bedrijf nog weinig hikers heeft).
Overgens lijkt het mij best spannend om de 1e auto op te halen :@
De hele gang van zaken doorkrijgen enzo :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149602501
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef stripe het volgende:

[..]

Dat je daar zo op kickt joh :') sta nou niet bepaald te springen om jou ergens tegen te komen
Dat komt door je autisme.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149602503
Krijg volgende week m'n nieuwe leaseauto, dus had verwacht misschien iemand van hier tegen te gaan komen (wordt thuis afgeleverd)....Maar hij wordt met de vrachtwagen gebracht :') .
Vraag me af wat daar het nut van is maar oké...
pi_149602508
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Nee dat is waar :P
Maar ik word ingezet in een bepaald deel van Nederland (waar dit bedrijf nog weinig hikers heeft).
Overgens lijkt het mij best spannend om de 1e auto op te halen :@
De hele gang van zaken doorkrijgen enzo :P
Ik ben de eerste keer vijf keer teruggelopen van de klant naar de auto, omdat ik weer iets was vergeten. Ging ik op m'n hakken al die trappen weer af. Meneer heeft flink gelachen. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_149602513
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Nee dat is waar :P
Maar ik word ingezet in een bepaald deel van Nederland (waar dit bedrijf nog weinig hikers heeft).
Overgens lijkt het mij best spannend om de 1e auto op te halen :@
De hele gang van zaken doorkrijgen enzo :P
Na een paar keer is de nieuwigheid er wel af en word je echt niet meer warm of koud van een ritje, tenzij je een hele hele dikke auto mag rijden natuurlijk.
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:26:56 #29
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149602531
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben de eerste keer vijf keer teruggelopen van de klant naar de auto, omdat ik weer iets was vergeten. Ging ik op m'n hakken al die trappen weer af. Meneer heeft flink gelachen. :')
_O-
Dat zal mij ook wel overkomen :')
Op dat van die hakken na dan ;)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:27:27 #30
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149602544
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:26 schreef stripe het volgende:

[..]

Na een paar keer is de nieuwigheid er wel af en word je echt niet meer warm of koud van een ritje, tenzij je een hele hele dikke auto mag rijden natuurlijk.
Dat is waar :P
Zo'n Tesla Model S lijkt mij echt een feestje om in te rijden :@
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149602566
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat komt door je autisme.
Gaan we het daar weer op gooien :') door al dat autisme-geroep van jou kan het niet anders dan dat je zelf een ras-echte autist bent.
pi_149602599
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

_O-
Dat zal mij ook wel overkomen :')
Op dat van die hakken na dan ;)
Ik voelde me echt een dufkut, maar die vent was heel chill. "Zolang jij het bent die steeds weer naar beneden moet..." _O- Na een paar ritjes zit het wel in je systeem, dan gaat het prima.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:31:18 #33
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149602642
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik voelde me echt een dufkut, maar die vent was heel chill. "Zolang jij het bent die steeds weer naar beneden moet..." _O- Na een paar ritjes zit het wel in je systeem, dan gaat het prima.
Ja dat geloof ik graag :P
Maar ook het opnemen van de schade, is ook iets wat je moet ''leren'' lijkt me.
Ik zal de 1e paar keer vast dingen missen :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149602683
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik graag :P
Maar ook het opnemen van de schade, is ook iets wat je moet ''leren'' lijkt me.
Ik zal de 1e paar keer vast dingen missen :')
Zo moeilijk is het echt niet, gewoon goed uit je doppen kijken en je kunt beter teveel dan te weinig opschrijven.
pi_149602771
Mijn eerste formulieren waar ik schade op moest noteren stonden vol met kruisjes. Nu, twee jaar later, zijn daar doorgaans nog maar twee of drie van over :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149602840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:28 schreef stripe het volgende:

[..]

Gaan we het daar weer op gooien :') door al dat autisme-geroep van jou kan het niet anders dan dat je zelf een ras-echte autist bent.
Ik vind het jammer dat je morgen niet kan, ik denk dat het reuze gezellig wordt als jij er ook bij bent! :D
pi_149603032
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef Blue_note het volgende:
Krijg volgende week m'n nieuwe leaseauto, dus had verwacht misschien iemand van hier tegen te gaan komen (wordt thuis afgeleverd)....Maar hij wordt met de vrachtwagen gebracht :') .
Vraag me af wat daar het nut van is maar oké...
Van welk lease bedrijf krijg jij je auto geleverd? Misschien dat zij nog niet helemaal overtuigd zijn van het nut van een hiker.
pi_149603048
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef trolley het volgende:
Mijn eerste formulieren waar ik schade op moest noteren stonden vol met kruisjes. Nu, twee jaar later, zijn daar doorgaans nog maar twee of drie van over :+
Herkenbaar :D
pi_149603159
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:44 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Van welk lease bedrijf krijg jij je auto geleverd? Misschien dat zij nog niet helemaal overtuigd zijn van het nut van een hiker.
Als je alle 26 letters van de Nederlandse taal bij elkaar pakt, noemen we dat ook wel het.....bet ;). Die dus.
Ze nemen overigens een voorloopauto van 6t mee terug.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 15:49:35 ]
pi_149603401
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:48 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Als je alle 26 letters van de Nederlandse taal bij elkaar pakt, noemen we dat ook wel het.....bet ;). Die dus.
Ze nemen overigens een voorloopauto van 6t mee terug.
Vreemd dat die geen hiker hebben genomen, doen ze altijd dacht ik...
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:58:05 #41
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149603432
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef trolley het volgende:
Mijn eerste formulieren waar ik schade op moest noteren stonden vol met kruisjes. Nu, twee jaar later, zijn daar doorgaans nog maar twee of drie van over :+
Hehe :@
Ik denk dat ik daar ook nog een boel van ga zetten :7
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149603470
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:56 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Vreemd dat die geen hiker hebben genomen, doen ze altijd dacht ik...
Mss zijn ze bang dat ze 'm in de poeier rijden. Leverdatum is nl al 6x uitgesteld :D
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:08:28 #43
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149603760
Ik weet niet of ik er morgen bij ga zijn. Mijn auto drinkt een beetje koelvloeistof. Zal wel een pakking zijn. Ik ga wel een andere auto proberen te regelen maar weet niet of het lukt }:|
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149603987
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:59 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Mss zijn ze bang dat ze 'm in de poeier rijden. Leverdatum is nl al 6x uitgesteld :D
Dat moet dan wel een goeie zijn, wat mag het wezen, een mooie Duitser? :P
pi_149604170
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:17 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Dat moet dan wel een goeie zijn, wat mag het wezen, een mooie Duitser? :P
Neuh dat valt helaas wel mee. Een Golf 1.6 TDI DSG Business R edition. De werkgever gaf me weinig keus helaas ;). En hiervoor een Focus, Megane, 308, A3 sportback en V40 als voorloper gehad :D....Dus ben wel benieuwd naar deze...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 16:27:33 ]
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:35:34 #46
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149604386
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:27 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Neuh dat valt helaas wel mee. Een Golf 1.6 TDI DSG Business R edition. De werkgever gaf me weinig keus helaas ;). En hiervoor een Focus, Megane, 308, A3 sportback en V40 als voorloper gehad :D....Dus ben wel benieuwd naar deze...
Waarom een DSG als ik vragen mag :o
Nu heb ik er 1x mee mogen rijden en het is retesnel en soepel, maar toch :@
Of sta je veel in de file :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149604434
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Waarom een DSG als ik vragen mag :o
Nu heb ik er 1x mee mogen rijden en het is retesnel en soepel, maar toch :@
Of sta je veel in de file :P
Dat laatste idd ja...
pi_149604476
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Waarom een DSG als ik vragen mag :o
Nu heb ik er 1x mee mogen rijden en het is retesnel en soepel , maar toch :@
Of sta je veel in de file :P
Daarom dus :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149604554
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Daarom dus :+
En dat ook :). Ik vind het sowieso in de file ((vanaf )eindhoven-amsterdam in de spits is geen pretje)ideaal. Maar het rijdt ook een stukje minder inspannend.

Ik rij 2x per week naar kantoor (enkele reis 220km) en vind het dan lekker om net voor de spits terug te kunnen rijden, en alleen maar te hoeven sturen, remmen en gas te geven .

Heb een tijdje in een 320d automaat gereden maar helaas is dat in deze tijden niet meer te verkopen richting de klanten van mijn bedrijf (al kom ik daar nooit). Daarom nu stapje kleiner. Geen probleem mee eigenlijk, kan het wel begrijpen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 16:44:02 ]
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:47:04 #50
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149604670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:42 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En dat ook :). Ik vind het sowieso in de file ((vanaf )eindhoven-amsterdam in de spits is geen pretje)ideaal. Maar het rijdt ook een stukje minder inspannend.

Ik rij 2x per week naar kantoor (enkele reis 220km) en vind het dan lekker om net voor de spits terug te kunnen rijden, en alleen maar te hoeven sturen, remmen en gas te geven .

Heb een tijdje in een 320d automaat gereden maar helaas is dat in deze tijden niet meer te verkopen richting de klanten van mijn bedrijf (al kom ik daar nooit). Daarom nu stapje kleiner. Geen probleem mee eigenlijk, kan het wel begrijpen.
Mijn vader rijdt ook elke dag zo'n 200km van en naar zijn werk, daarvoor neemt hij ook dikwijls een kar mee met dikke lading. Hij zweert bij een automaat, terwijl ik toch liever zelf schakel :@
Maar in de file is een automaat dan weer stukken handiger.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149604719
Tegenwoordig zie ik persoonlijk geen voordeel meer in een handbak.
Tenzij je op het circuit o.i.d zou gaan racen.
pi_149604919
Doe mij ook maar een automaat hoor. Mits DSG of variant dan, Franse automaten zijn een drama. Dan schakel ik zelf wel.

Op de motor moet ik er overigens niet aan denken. Maar in de auto, heerlijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149605181
Schakelen. O+ De enige automaat waar ik fan van ben is die in de BMW. Maar dan nog schakel ik liever zelf.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149605396
De DSG van m'n Jetta vorige week was niet gek, die van de xc60 vond ik niet zo. Blij dat m'n vader de handbak heeft :) Toyota Auris vind ik nog wel gaan met de automaat maar daar is ook nauwelijks handgeschakeld vergelijkingsmateriaal van :P
pi_149605535
Ik schakel ook wel :p file of niet, file wat met de koppeling spelen, huppa
pi_149605666
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:14 schreef underground1009 het volgende:
Toyota Auris vind ik nog wel gaan met de automaat maar daar is ook nauwelijks handgeschakeld vergelijkingsmateriaal van :P
Ik ben geen fan van CVT's, met dat irritante constante geloei van de motor tijdens het optrekken.
Liefst heb ik een handbak, maar een DSG (of vergelijkbaar) is ook prima. Maar goed, ik sta dan ook niet dagelijks in de file. :+
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:35:06 #57
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149605873
Handbak, by far. DSG is dan nog wel een redelijk alternatief.

Overigens vind ik een oude Yank met automaat wel heerlijk rijden, die gasten snappen het principe van automaat tenminste. Gewoon 3 versnellingen en een Overdrive.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149606049
DSG
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149606118
DSG > handbak > overige automaten
pi_149606466
Morgen Heerlen-Nijkerk, mag dus 's ochtends eerst 3 uur ov'en. :')
  donderdag 12 februari 2015 @ 18:04:57 #61
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149606533
Doe mij ook maar een lekker ''sportief pookje'' , ik vind rijden met een automaat toch wat saai :@
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149606706
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:02 schreef jurgenov het volgende:
Morgen Heerlen-Nijkerk, mag dus 's ochtends eerst 3 uur ov'en. :')
Gelukkig is ov je tweede naam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149606731
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:13 schreef yosander het volgende:

[..]

Gelukkig is ov je tweede naam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') ___!
Ach, filmpje er bij, komt goed. :D
pi_149606952
Echt een kutrit gekregen :'). Ik mag om 3 uur in de middag beginnen om een uurtje te rijden naar een dorp in niemandsland. Om dan 3 uur te moeten ov'en. Ik moet ook 2 buurtbussen bellen morgen (een uur van te voren).

Iemand ervaring hiermee?
pi_149607159
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:25 schreef Exorbitantes het volgende:
Echt een kutrit gekregen :'). Ik mag om 3 uur in de middag beginnen om een uurtje te rijden naar een dorp in niemandsland. Om dan 3 uur te moeten ov'en. Ik moet ook 2 buurtbussen bellen morgen (een uur van te voren).

Iemand ervaring hiermee?
Ik heb één keer een belbus/buurtbus moeten bellen ja, dit heb ik gewoon de avond van tevoren gedaan, zodat ik dat in ieder geval niet meer kon vergeten :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149607374
Iemand van hier geselecteerd voor het EW formule 1 project?
Nee.
pi_149607444
What the fuk alweer niet gebeld. Ik word suïcidaal.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149607526
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:34 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik heb één keer een belbus/buurtbus moeten bellen ja, dit heb ik gewoon de avond van tevoren gedaan, zodat ik dat in ieder geval niet meer kon vergeten :P
Heb gebeld alvast. Moet ook contant betalen (ov niet geldig, want geen particulier bedrijf). Zal ik 2.50 EW gaan lastig vallen met declaraties hmm..
pi_149607608
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:50 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Heb gebeld alvast. Moet ook contant betalen (ov niet geldig, want geen particulier bedrijf). Zal ik 2.50 EW gaan lastig vallen met declaraties hmm..
Klopt ja, ik moest toen geloof ik ¤3,00 betalen. Al is het 'maar' drie euro, zeker weten dat ik dat toen gedeclareerd heb. Ik ga dat soort dingen mooi niet uit m'n eigen zak betalen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149607628
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:50 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Heb gebeld alvast. Moet ook contant betalen (ov niet geldig, want geen particulier bedrijf). Zal ik 2.50 EW gaan lastig vallen met declaraties hmm..
Natuurlijk, dat geld schiet je immers gewoon voor.
pi_149607682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:50 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Heb gebeld alvast. Moet ook contant betalen (ov niet geldig, want geen particulier bedrijf). Zal ik 2.50 EW gaan lastig vallen met declaraties hmm..
Kun je weer mooi een pizza van halen.

Ah nice, morgen Eindhoven - Meerkerk, kan ik nog mooi even het middagcollege meepikken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Amoeba op 12-02-2015 19:00:55 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149607820
Jullie hebben ook gelijk. Het gaat om het principe ;)
pi_149607834
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben de eerste keer vijf keer teruggelopen van de klant naar de auto, omdat ik weer iets was vergeten. Ging ik op m'n hakken al die trappen weer af. Meneer heeft flink gelachen. :')
Vijf keer teruglopen? Dan ben je wel een echte debiel aangezien 't maar een formulier Is die je moet afwerken van boven naar.beneden.

Ik wacht al op de ridders die haar gaan.beschermen :')
Zie!
pi_149607958
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:59 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Vijf keer teruglopen? Dan ben je wel een echte debiel aangezien 't maar een formulier Is die je moet afwerken van boven naar.beneden.

Ik wacht al op de ridders die haar gaan.beschermen :')
Want je wist nog niet dat Sarasi totaal ongeschikt is voor dit werk? Overduidelijk een X-chromosoompje te veel.

Ik wacht met je mee.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149608014
Wil iemand het filmen als het morgen escaleert? Popcorn verzorg ik zelf wel.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149608079
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Want je wist nog niet dat Sarasi totaal ongeschikt is voor dit werk? Overduidelijk een X-chromosoompje te veel.

Ik wacht met je mee.
Gezellig samen wachten :')

Nee oke iedereen maakt fouten maar vijf keer teruglopen naar een klant vind ik wel erg. Hoe kan je uberhaupt vijf keer iets vergeten van een voorgekauwen formulier :D
Zie!
pi_149608181
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:04 schreef yosander het volgende:
Wil iemand het filmen als het morgen escaleert? Popcorn verzorg ik zelf wel.
Had je zelf maar moeten komen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149608243
Jullie gaan weer heerlijk hard met posten :+
pi_149608346
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:28 schreef stripe het volgende:

[..]

Gaan we het daar weer op gooien :') door al dat autisme-geroep van jou kan het niet anders dan dat je zelf een ras-echte autist bent.
Ik heb er een neus voor. En jij stinkt er naar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149608412
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:59 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Vijf keer teruglopen? Dan ben je wel een echte debiel aangezien 't maar een formulier Is die je moet afwerken van boven naar.beneden.

Ik wacht al op de ridders die haar gaan.beschermen :')
Mijn garmin zat er nog in, de houder van mijn garmin, toen de sleutel laten liggen en toen de kentekenpapieren nog. Eerlijk gezegd twijfelde ik uiteindelijk zelfs op ik 'm op slot had gedaan, dus dat heb ik even geprobeerd. Hij was op slot, dus toen ben ik gewoon verder gelopen. :')

Ja, beetje debiel, ik was zenuwachtig en ik ben een beetje een chaoot. So what. :7
Your opinion of me is none of my business.
pi_149608566
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb er een neus voor. En jij stinkt er naar.
Wat zou het toch grappig zijn als wij elkaar ooit eens tegenkomen en gewoon aardig met elkaar staan te praten en er dan achter komen dat jij Amoeba bent en ik Stripe.

Stond trouwens woensdag met een gozer bij de bushalte dicht bij NL in Grun, was dat iemand van hier?
pi_149608621
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:18 schreef stripe het volgende:

[..]

Wat zou het toch grappig zijn als wij elkaar ooit eens tegenkomen en gewoon aardig met elkaar staan te praten en er dan achter komen dat jij Amoeba bent en ik Stripe.

Stond trouwens woensdag met een gozer bij de bushalte dicht bij NL in Grun, was dat iemand van hier?
Je zou me herkennen aan een paarse chino. Viezze heeft 'm gespot vandaag.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149608747
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mijn garmin zat er nog in, de houder van mijn garmin, toen de sleutel laten liggen en toen de kentekenpapieren nog. Eerlijk gezegd twijfelde ik uiteindelijk zelfs op ik 'm op slot had gedaan, dus dat heb ik even geprobeerd. Hij was op slot, dus toen ben ik gewoon verder gelopen. :')

Ja, beetje debiel, ik was zenuwachtig en ik ben een beetje een chaoot. So what. :7
haha een beetje chaotic? :p lijkt meer alsof je een presentatie voor 500 man moest wegen met alles vergeten :P
Zie!
pi_149609003
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:23 schreef johnson555 het volgende:

[..]

haha een beetje chaotic? :p lijkt meer alsof je een presentatie voor 500 man moest wegen met alles vergeten :P
Nieuwe baan, zenuwachtig, kan gebeuren toch. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_149610019
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je zou me herkennen aan een paarse chino. Viezze heeft 'm gespot vandaag.
De lucky basterd
pi_149612179
Mijn eerste rit was een Fiat 500. Alles ging soepel, totdat ik 'm ging afleveren en ik niet wist hoe het dak dichtmoest :')

Die had de cp bij het ophaaladres namelijk opengedaan en ik kon me echt niet meer herinneren hoe. Gelukkig moest ik afleveren bij een andere showroom.
pi_149612228
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:38 schreef Schaapje96 het volgende:
Mijn eerste rit was een Fiat 500. Alles ging soepel, totdat ik 'm ging afleveren en ik niet wist hoe het dak dichtmoest :')

Die had de cp bij het ophaaladres namelijk opengedaan en ik kon me echt niet meer herinneren hoe. Gelukkig moest ik afleveren bij een andere showroom.
Ik heb morgen ook weer zo'n ellendig kut apparaat.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149612312
Mijn eerste rit was een dikke Audi A6 Sportline. De hele rit met een grote glimlach gereden en dacht toen echt de beste baan van de wereld te hebben. Toen begonnen de Ups en 107's
pi_149612954
Morgen locatiewerk bij de grote A in amsterdam zuidoost. Mag dus weer me stropdas uit de kast halen _O-. Hopen dat ik niet weer van die saaie Franse auto's krijg als vorige keer :')
أنا مغربي
pi_149614721
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef stripe het volgende:
Mijn eerste rit was een dikke Audi A6 Sportline. De hele rit met een grote glimlach gereden en dacht toen echt de beste baan van de wereld te hebben. Toen begonnen de Ups en 107's
Die van mij echt zo'n basic spoedrit. Best - Breukelen in een Astra. Kon de terugreis nog zelf betalen ook wegens geen OV.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149616096
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:45 schreef Dimitri_ het volgende:
Iemand van hier geselecteerd voor het EW formule 1 project?
Gegevens zijn doorgestuurd, bij jou ook?
pi_149616562
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die van mij echt zo'n basic spoedrit. Best - Breukelen in een Astra. Kon de terugreis nog zelf betalen ook wegens geen OV.
Heb je dat niet teruggekregen? Of was het je eigen schuld?
pi_149617762
Tweede keer deze week Amoeba jaloers maken:

"Oh, dus je moet me morgenvroeg ook weer ophalen? Neem de auto dan maar mee hoor!"

A7 voor de deur staan. :7
Nee.
pi_149618070
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:00 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Gegevens zijn doorgestuurd, bij jou ook?
Idem! Ben benieuwd wat eruit komt.
Nee.
pi_149619382
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Idem! Ben benieuwd wat eruit komt.
Inderdaad, eerst maar eens zien wie er morgen sneller is. Ik baal er nog steeds van dat jij toen voor mij eindigde. :'(
pi_149620032
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:06 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Inderdaad, eerst maar eens zien wie er morgen sneller is. Ik baal er nog steeds van dat jij toen voor mij eindigde. :'(
Moge de beste winnen!
Nee.
pi_149620067
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:44 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Ah, Operation Repo ritten voor dat bedrijf uit Oss/Geldrop. Schijnt dat zij leasen zonder BKR toetsing.
Jup, is altijd afwachten hoe dat gaat of wat je zal aantreffen gaat, tot nu toe eigenlijk zonder problemen of moeilijk-doenerij(gelukkig). Kan ook anders uitpakken lijkt me... vandaar ook mijn vraag, was benieuwd naar de ervaringen van andere.

Heb ook een keer een BMW moeten halen bij een sleepbedrijf in A'dam. daar aangekomen, doet dat de hele ding het niet. "Ja, daarom staat ie ook hier" volgens de mensen van het bedrijf. Zelfde wagen naar buiten gezet omdat het dak misschien kon storen met de GPS van de startonderbreker, nog niks. Uiteindelijk naar huis gestuurd en de wagen de volgende dag achter op vrachtwagen terug, bleek uiteindelijk toch gewoon de startonderbreker te zijn die gewoon zat te kutten met het GPS signiaal. Als ik nog 10 minuten had gewacht, had de auto het gewoon gedaan.

ohja, en rode auto's +1 ^O^
pi_149620656
quote:
16s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef Dimitri_ het volgende:
Tweede keer deze week Amoeba jaloers maken:

"Oh, dus je moet me morgenvroeg ook weer ophalen? Neem de auto dan maar mee hoor!"

A7 voor de deur staan. :7
:@ ritje maken? Echt zo'n mooie wagen is dat. En die rooie maar fappen op 500's en Mini schroot. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149620729
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:11 schreef stripe het volgende:

[..]

Heb je dat niet teruggekregen? Of was het je eigen schuld?
Weekend OV. Ik loog bij de sollicitatie, ik zei week OV maar had weekend OV. Moest het nog omzetten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149621253
quote:
11s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:@ ritje maken? Echt zo'n mooie wagen is dat. En die rooie maar fappen op 500's en Mini schroot. :')
Mini's! :D En Fiat 500'jes. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_149621903
Rooie waggies
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149622316
quote:
16s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef Dimitri_ het volgende:
Tweede keer deze week Amoeba jaloers maken:

"Oh, dus je moet me morgenvroeg ook weer ophalen? Neem de auto dan maar mee hoor!"

A7 voor de deur staan. :7
Mooooi is dat haha, en de buren maar denken...
  vrijdag 13 februari 2015 @ 05:24:36 #103
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149625032
Zo, even slaap pakken om morgen 100% topfit die kart in te stappen :7 :7
  vrijdag 13 februari 2015 @ 05:29:08 #104
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149625036
Cantus organiseren was een groot succes, behalve dat er iemand door de ruit gevlogen is :'(
pi_149625294
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 05:29 schreef Wave103 het volgende:
Cantus organiseren was een groot succes, behalve dat er iemand door de ruit gevlogen is :'(
En dat was jij zeker?

En ik heb vrij slecht geslapen dus mocht ik een slechte tijd neerzetten dan wil ik dat al als excuus gaan gebruiken. 😇
pi_149625607
Nou heren(en dames) vanavond is de meet dan eindelijk :D Veel plezier, jammer dat ik moet gaan carnavallen. Zal niet aan jullie denken :+
pi_149626207
In dat geval heb ik ook slecht geslapen. In alle andere gevallen heb ik goed geslapen.
Nee.
pi_149626221
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef kweenie1 het volgende:
Nou heren(en dames) vanavond is de meet dan eindelijk :D Veel plezier, jammer dat ik moet gaan carnavallen. Zal niet aan jullie denken :+
Mietje. Vanavond karten, morgen beginnen aan carnaval. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149626685
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mietje. Vanavond karten, morgen beginnen aan carnaval. 8-)
Dit mietje is gister begonnen(nouja eigenlijk vrijdag, maar tot donderdag weer rust dus dat telt niet) met carnavallen en zit nu weer heerlijk college te volgen ^O^
Gaat nog best redelijk
pi_149626748
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:28 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Dit mietje is gister begonnen(nouja eigenlijk vrijdag, maar tot donderdag weer rust dus dat telt niet) met carnavallen en zit nu weer heerlijk college te volgen ^O^
Gaat nog best redelijk
Wel naar college, maar even twee uur komen karten is teveel gevraagd? :'(
Your opinion of me is none of my business.
pi_149627488
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wel naar college, maar even twee uur komen karten is teveel gevraagd? :'(
Reed jij nou vanavond door naar Brabant?
Nee.
pi_149627542
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:09 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Reed jij nou vanavond door naar Brabant?
Ik heb drie lifters en mijn moeders auto, dus ik ga morgen met de trein naar Brabant. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149627562
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb drie lifters en mijn moeders auto, dus ik ga morgen met de trein naar Brabant. :)
Ah oké! Wat een gereis. :+
Waar vier je carnaval?
Nee.
pi_149627586
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:14 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ah oké! Wat een gereis. :+
Waar vier je carnaval?
Ach, kan ik morgen in de trein nog even leren voor mijn herkansingen van volgende week. De RuG houdt geen rekening met carnaval. :') En Oeteldonk. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_149628628
Ik faalde hard. Ik sprak zo'n hiker stereotype bij de bushalte, bleek het geen hiker te zijn. 😒
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149628812
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:00 schreef Amoeba het volgende:
Ik faalde hard. Ik sprak zo'n hiker stereotype bij de bushalte, bleek het geen hiker te zijn. 😒
Hiker check:
Pantalon, ja?
Nette schoenen, ja?
Schoudertas, ja?
Bushalte, ja?

Bonus voor de Fok!-versie:
Oordopjes, ja?
Autistisch, ja?
pi_149628846
Schoudertas. :') De enige eckte check is transportformulieren. En als ik twijfel zeg ik gewoon "Hoi! *insert small talk* Wat doe jij in deze uithoek?" Kom je er vanzelf achter.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149629003
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:08 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Hiker check:
Pantalon, ja?
Nette schoenen, ja?
Schoudertas, ja?
Bushalte, ja?

Bonus voor de Fok!-versie:
Oordopjes, ja?
Autistisch, ja?
Hij had een rugzak, nette schoenen en een chino. Bushalte in Meerkerk. Ik schaam mij niet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149629024
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:09 schreef Sarasi het volgende:
Schoudertas. :') De enige eckte check is transportformulieren. En als ik twijfel zeg ik gewoon "Hoi! *insert small talk* Wat doe jij in deze uithoek?" Kom je er vanzelf achter.
Alsof autisten praten. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149629058
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Alsof autisten praten. :')
Dat bedoel ik. Zegt 'ie niks terug, is het een hiker van Fok! ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_149629087
Rugtas O+

Met deze kou draag ik btw ook geen overhemden. Gewoon dikke truien, houd mijn jas altijd aan bij CP dus niets te zien.
pi_149629111
Meerkerk is wel 99% hiker bij de bushalte ja. Waarschijnlijk zit ie gewoon nog in de ontkenningsfase, en mijdt ie ieder contact met collega's :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149629241
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:18 schreef Exorbitantes het volgende:
Rugtas O+

Met deze kou draag ik btw ook geen overhemden. Gewoon dikke truien, houd mijn jas altijd aan bij CP dus niets te zien.
Overhemd en een colbert of een dik vest. Jas houd ik toch altijd aan. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149629303
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Overhemd en een colbert of een dik vest. Jas houd ik toch altijd aan. :')
Ja of een vest inderdaad. Vaak sta je >30 minuten te bibberen op een station, dus beter goed voorbereid.
pi_149629351
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:18 schreef Exorbitantes het volgende:
Rugtas O+

Met deze kou draag ik btw ook geen overhemden. Gewoon dikke truien, houd mijn jas altijd aan bij CP dus niets te zien.
Ja, dat dacht ik ook een keer. Maar in de auto trek ik m'n jas altijd uit. Halverwege kwam ik erachter dat ik een Jack Daniels shirt aan had, toen heb ik toch die jas maar weer aangedaan. :') Dus ik let er altijd wel een beetje op .
Your opinion of me is none of my business.
pi_149629365
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook een keer. Maar in de auto trek ik m'n jas altijd uit. Halverwege kwam ik erachter dat ik een Jack Daniels shirt aan had, toen heb ik toch die jas maar weer aangedaan. :') Dus ik let er altijd wel een beetje op .
Sloerie!
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149629761
Vergeet je ID-kaart niet
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:52:51 #128
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149629856
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook een keer. Maar in de auto trek ik m'n jas altijd uit. Halverwege kwam ik erachter dat ik een Jack Daniels shirt aan had, toen heb ik toch die jas maar weer aangedaan. :') Dus ik let er altijd wel een beetje op .
Serious, een Jack Daniels shirt? Ik had je hoog zitten...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149629903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:49 schreef Sarasi het volgende:
Vergeet je ID-kaart niet
Alsof iemand ooit zijn rijbewijs thuis laat. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149630131
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:52 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Serious, een Jack Daniels shirt? Ik had je hoog zitten...
Ja, een Jack Daniels shirt. Met een rits over de gehele rug. Iedereen heeft guilty pleasures. :{w
Your opinion of me is none of my business.
pi_149630194
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, een Jack Daniels shirt. Met een rits over de gehele rug. Iedereen heeft guilty pleasures. :{w
:')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149630230
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:')
Jij hebt human nature kleding, dus geen recht van spreken hier. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_149630537
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jij hebt human nature kleding, dus geen recht van spreken hier. :')
Een Jack Daniels shirt is natuurlijk wel het toppunt. Inb4 paarse broek huilboys
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:39:13 #134
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149631068
Sowieso whisky. Ik zeg altijd dat ik het naar hout vind smaken.
"ja dan heb je een goede te pakken."
Nou, dan kan ik met alle overtuiging zeggen dat ik het bocht vind.
pi_149631307
Jack Daniels shirt .... Die draag je alleen als je een breezersletje van 14 bent die in de kroeg of disco probeert te komen die 16/18+ zijn.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:51:31 #136
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149631319
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, een Jack Daniels shirt. Met een rits over de gehele rug. Iedereen heeft guilty pleasures. :{w
Godver :'(. Dat is echt MBO sletten niveau

quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso whisky. Ik zeg altijd dat ik het naar hout vind smaken.
"ja dan heb je een goede te pakken."
Nou, dan kan ik met alle overtuiging zeggen dat ik het bocht vind.
Jack Daniels is niet te zuipen qua Whiskey. Je moet juist een zachte hebben, beetje honing achtig. Rokerig smaakje, dat is lekker.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149631977




Mooie kleur, donkergroen.
Nee.
pi_149632420
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Godver :'(. Dat is echt MBO sletten niveau

[..]

Jack Daniels is niet te zuipen qua Whiskey. Je moet juist een zachte hebben, beetje honing achtig. Rokerig smaakje, dat is lekker.
Sorryyyy. Ik heb 'm bijna nooit aan, alleen weleens met stappen, maakt dat nog wat goed? :'(
Your opinion of me is none of my business.
pi_149632500
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sorryyyy. Ik heb 'm bijna nooit aan, alleen weleens met stappen, maakt dat nog wat goed? :'(
Nee.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149632881
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wel naar college, maar even twee uur komen karten is teveel gevraagd? :'(
Sorry ;( , als de volgende meet niet tijdens carnaval valt ben ik wel aanwezig :Y
pi_149633141
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:20 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Mooie kleur, donkergroen.
Op je tweede foto is kenteken zichtbaar. Wel leuk zo'n diesel met 204 pk. Prijs valt wel mee.

En heb je een foto van het interieur? Ben wel benieuwd naar wat je voor deze prijs krijgt? :P
pi_149633190
Maandag Lampegat - Schoenlapperslaand - Oeteldonk per carnavalsprius en prinsenmegane
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 14:32:06 #143
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149633723
Deze arbeider heeft straks 4 dagen weekend en gaat géén carnaval vieren. Goede leef.
pi_149635348
Carnaval :r zelfs in Zwolle ontkom je er niet aan. Ik wil dit weekend gewoon een biertje kunnen drinken zonder mezelf in een pak te hoeven hijsen :(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149635779
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:30 schreef yosander het volgende:
Carnaval :r zelfs in Zwolle ontkom je er niet aan. Ik wil dit weekend gewoon een biertje kunnen drinken zonder mezelf in een pak te hoeven hijsen :(
Haten op carnaval :')

Ik hoorde trouwens dat ze in de Bommel niet aan carnaval doen. Maar goed, daar wil je jezelf sowieso al niet vertonen :+
pi_149635915
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:42 schreef Viezze het volgende:

[..]

Haten op carnaval :')

Ik hoorde trouwens dat ze in de Bommel niet aan carnaval doen. Maar goed, daar wil je jezelf sowieso al niet vertonen :+
Carnaval vieren ze maar lekker onder de rivieren :{w
In Zwolle had je voorheen altijd wel een kroeg waar geen carnaval werd gevierd, maar die is nu pleitte :(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149636403
Het einde van mijn anonimiteit hier op FOK! is bijna nabij ;(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149636553
Ik ben rond 18:15 op station Maarssen, moet er nog iemand meerijden naar de kartfabrique? Anders ga ik nl meteen door
pi_149636573
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:00 schreef trolley het volgende:
Het einde van mijn anonimiteit hier op FOK! is bijna nabij ;(
T.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149636586
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:00 schreef trolley het volgende:
Het einde van mijn anonimiteit hier op FOK! is bijna nabij ;(
Zorgen jullie wel even voor een groepsfoto?

Veel plezier allemaal, mogen de beste winnen.
pi_149637308
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

T.
:')14.gif
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:59:39 #152
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149638224
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sorryyyy. Ik heb 'm bijna nooit aan, alleen weleens met stappen, maakt dat nog wat goed? :'(
"omdat ie zo lekker makkelijk uitgaat met doe rits"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149638305
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Godver :'(. Dat is echt MBO sletten niveau

[..]

Jack Daniels is niet te zuipen qua Whiskey. Je moet juist een zachte hebben, beetje honing achtig. Rokerig smaakje, dat is lekker.
Advies in combinatie met zo n dikke sigaar? altijd al willen doen :@ :D
Zie!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:23:24 #154
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149638761
Ik moet mijn excuses maken aan de mensen die ik een lift terug naar Rotterdam zou geven. Ben weliswaar net even door de wasstraat gereden, maar ik was te lui om te stofzuigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 13-02-2015 17:28:51 ]
pi_149638808
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet mijn excuses maken aan de mensen die ik een lift terug naar Rotterdam zou geven. Ben weliswaar net even door de wasstraat gereden, maar ik was te lui om te stofzuigen.
Gast 💁

Nee prima hoor, volgens mij was ik vorige x vergeten milkshake bekers eruit te halen haha. Kon moeders niet echt waarderen.

Maar wie zie ik om 18:17 op utrecht?
Ik heb een blauw witte tas, blauwe jas en roze puma's :)
pi_149638863
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet mijn excuses maken aan de mensen die ik een lift terug naar Rotterdam zou geven. Ben weliswaar net even door de wasstraat gereden, maar ik was te lui om te stofzuigen.
:D
Nee.
pi_149638964
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:26 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Gast 💁

Nee prima hoor, volgens mij was ik vorige x vergeten milkshake bekers eruit te halen haha. Kon moeders niet echt waarderen.

Maar wie zie ik om 18:17 op utrecht?
Ik heb een blauw witte tas, blauwe jas en roze puma's :)
Dan zal je mij wel treffen, zwarte jas, spijkerbroek, gewone schoenen, kan niet missen... :')
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:36:55 #158
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149639042
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet mijn excuses maken aan de mensen die ik een lift terug naar Rotterdam zou geven. Ben weliswaar net even door de wasstraat gereden, maar ik was te lui om te stofzuigen.
Ik zeg niets :X modder zit 3 hoog..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149639064


Onderweg met de heer Pils!
Nee.
pi_149639131
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:33 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dan zal je mij wel treffen, zwarte jas, spijkerbroek, gewone schoenen, kan niet missen... :')
Ik ga wel aan iedereen vragen of ze naar Maarssen gaan :P
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:41:56 #161
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149639150
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:38 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]

Onderweg met de heer Pils!
Wacht. Zie ik nou goed dat jullie met dat hok dat zichzelf auto noemt op de LINKERbaan rijden??
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:46:14 #162
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149639250
Ik loop ook zo op Utrecht CS rond :D Allemaal met de Bokkepoot-expres?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:50:05 #163
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149639351
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:46 schreef Wave103 het volgende:
Ik loop ook zo op Utrecht CS rond :D Allemaal met de Bokkepoot-expres?
Ik ben trouwens met een zwart iets met modder. Een auto durf ik het niet meer te noemen :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:51:18 #164
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149639381
Ik ben een broodje aan het nuttigen langs de A20 vlak voor Gouda.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:56:31 #165
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149639542
Ik heb nu pauze bij de BK bij de Meern. Iemand in de buurt?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149639670
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:46 schreef Wave103 het volgende:
Ik loop ook zo op Utrecht CS rond :D Allemaal met de Bokkepoot-expres?
Ik iig wel, spoor 5a wordt onze pre-meet :D
pi_149640018
Ik sta nu onder vak H op spoor 5a, ik zie nog geen roze pumas...?
pi_149640106
Schiet eens op! Drilboor en ik zijn al ingecheckt. :)
Nee.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 18:23:59 #169
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149640337
Ik moet eerst mijn verdwaalde fokkers vinden ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149640538
Maandag in een rode ^^ V40 van Nijverdal naar Barneveld. Woon zelf in Ede.. 35 minuten lopen.. + 2 uur OV. Dat adres in Barneveld is ook waardeloos qua OV. Moet daar waarschijnlijk 45 min. wachten op de bus.. Kom zo wel aan m'n uren zullen we maar zeggen.
pi_149641018
NIet toevallig een van de adressen vlakbij treinstation Barneveld Noord? Vanaf dat station kom je met de Valleilijn direct in Ede.
pi_149641525
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:59 schreef Fiorano het volgende:

[..]

"omdat ie zo lekker makkelijk uitgaat met doe rits"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nee, omdat het zwart is en dus niet doorschijnt als er bier overheen gaat. :')

Ik zit overigens heerlijk chill in het café te kijken naar jullie bikkels in de kou. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149644472
En, wie is er eerste geworden?! :P

Vandaag voor de eerste keer in Groningen geweest, was wel ff doorrijden vanaf amsterdam. Die weg vanaf Almere (?) is toch wel echt chill, heletijd 130 rijden enz. Ritjes voor maandag ook binnen, weer dat tering end lopen in fucking amstelveen pffffff. Voor een VW Caddy ;( Retour Almere, dus mag twee keer dat end lopen ;(

-O-
أنا مغربي
pi_149644780
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:26 schreef A_Valbuena het volgende:
En, wie is er eerste geworden?! :P

Vandaag voor de eerste keer in Groningen geweest, was wel ff doorrijden vanaf amsterdam. Die weg vanaf Almere (?) is toch wel echt chill, heletijd 130 rijden enz. Ritjes voor maandag ook binnen, weer dat tering end lopen in fucking amstelveen pffffff. Voor een VW Caddy ;( Retour Almere, dus mag twee keer dat end lopen ;(

-O-
Dimitri, maar hij had een A7.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149647087
Stripe, we hebben je wel gemist.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149650862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:38 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]

Onderweg met de heer Pils!
Wat moet die Smart op de linkerbaan :?


Was gezellig heren, dames en Moebs 8-)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149651063
Stripe zijn avond:


Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 23:11:46 #178
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_149651479
Was gezellig vanavond! 't zijn net mensen, die fokkers. :D
pi_149651751


Fok!kers gonna Fok! :6
Nee.
pi_149651804
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:18 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]

Fok!kers gonna Fok! :6
_O- _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149652278
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:18 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]

Fok!kers gonna Fok! :6
:D _O_
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149652526
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:18 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]

Fok!kers gonna Fok! :6
Daar hoor jij niet bij natuurlijk he :P
pi_149652659
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:59 schreef Amoeba het volgende:
Stripe zijn avond:


[ afbeelding ]
Was erg gezellig.
pi_149652732
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:39 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Daar hoor jij niet bij natuurlijk he :P
O-) O-)
Nee.
pi_149652930
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:18 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]

Fok!kers gonna Fok! :6
Disclaimer: ik sta niet op deze foto.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149652999
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:43 schreef stripe het volgende:

[..]

Was erg gezellig.
Deze klassieker niet kunnen waarderen. :')

A.s. donderdag is een Woodstock meeting in Eindhoven. Eenieder die daarvan houdt is welkom.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149653232
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Disclaimer: ik sta niet op deze foto.
Dat had ik al gezien. Geen paarse chino te bekennen. Wanneer is de volgende meet?
pi_149653290


En de uitslag van de eerste heat. Van de tweede heb ik niet. Iemand anders?
Nee.
pi_149653420
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef stripe het volgende:

[..]

Dat had ik al gezien. Geen paarse chino te bekennen. Wanneer is de volgende meet?
Ik had een rood motorpak aan. Te veel werk om dat uit te trekken. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149654677
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:47 schreef Fleauris het volgende:
NIet toevallig een van de adressen vlakbij treinstation Barneveld Noord? Vanaf dat station kom je met de Valleilijn direct in Ede.
Jawel, maar die bus rijdt maar 1x in 't uur. En die redt ik niet vanwege een vaste tijd wanneer ik de auto moet ophalen. Dus dan wordt het een half uur lopen of twee bussen pakken op een vage manier. Maar ben bang dat het lopen wordt.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 01:00:08 #191
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149654738
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:30 schreef OMGitsSander het volgende:
Maandag in een rode ^^ V40 van Nijverdal naar Barneveld. Woon zelf in Ede.. 35 minuten lopen.. + 2 uur OV. Dat adres in Barneveld is ook waardeloos qua OV. Moet daar waarschijnlijk 45 min. wachten op de bus.. Kom zo wel aan m'n uren zullen we maar zeggen.
.
Hoelaat ben je in Barneveld?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149654740
"Joh, doe maar geen groepsfoto, hoef niet met m'n hoofd op Fok!"

Vijf minuten later... }:| :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_149654910
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]

En de uitslag van de eerste heat. Van de tweede heb ik niet. Iemand anders?
pi_149655291
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 01:00 schreef Sarasi het volgende:
"Joh, doe maar geen groepsfoto, hoef niet met m'n hoofd op Fok!"

Vijf minuten later... }:| :*
Troost je, je staat er leuk op hoor! :D :+

Volgende meet ben ik van de partij :)
pi_149655841
Ik zie het probleem niet. Mijn hoofd valt mooi buiten de groepsfoto :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 05:48:33 #196
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149656496
quote:
Wat een cutiess! :*
pi_149656582
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 01:06 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dankje!! :) :D
pi_149658173
Wel een beetje een saaie top 3. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149658648
Vind het wel vaag, 2e heat was ik bijna 4 seconden sneller dan in de eerste . maar het was wel tof. :) alleen jammer van die opstopping in heat2.

Nu even een tijdje in een Opel corsa rondkarren. 308 heeft een kapotte distributieketting :(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149659361
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 11:10 schreef Marco001 het volgende:
Vind het wel vaag, 2e heat was ik bijna 4 seconden sneller dan in de eerste . maar het was wel tof. :) alleen jammer van die opstopping in heat2.

Nu even een tijdje in een Opel corsa rondkarren. 308 heeft een kapotte distributieketting :(
Eentje maar? Ik heb drie keer stil gestaan in een opstopping }:| Maar desondanks wel sneller dan de eerste heat ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149673697
Ziet er inderdaad gezellig uit op de telefoon :X

Nee vind het wel oprecht jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar toch had ik m'n carnavalsavond van gister niet willen missen. Nu weer verder in m'n charmander pak naar de kroeg van het dorp. Alaaf :9
pi_149673746
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 20:31 schreef kweenie1 het volgende:
Ziet er inderdaad gezellig uit op de telefoon :X

Nee vind het wel oprecht jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar toch had ik m'n carnavalsavond van gister niet willen missen. Nu weer verder in m'n charmander pak naar de kroeg van het dorp. Alaaf :9
Ah joh, gisteravond om 12 uur stond ik ook vrolijk weer in de kroeg hoor, carnaval te vieren.
Nee.
pi_149680303
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 01:00 schreef Fiorano het volgende:

[..]

.
Hoelaat ben je in Barneveld?
Rond 4 uur.
  zondag 15 februari 2015 @ 12:45:21 #204
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149689587
Lekker begin, Cambuur _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_149697612
Eagles :D
pi_149697874
Wat een waardeloze uitslagen dit weekend :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 15 februari 2015 @ 18:09:45 #207
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149700006
Liever voetbal kijken dan de hele dag moeten lezen over het gebrek aan vrouwelijke input in de Romeinse literatuur. Heb uit verveling de laatste 30 topics doorgelezen. :')
pi_149700079
PEC ;( :'( :( :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149710789
quote:
8s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:11 schreef yosander het volgende:
PEC ;( :'( :( :')
  zondag 15 februari 2015 @ 22:11:54 #210
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149710922
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:09 schreef SoftTee het volgende:
Liever voetbal kijken dan de hele dag moeten lezen over het gebrek aan vrouwelijke input in de Romeinse literatuur. Heb uit verveling de laatste 30 topics doorgelezen. :')
Mooi. Samenvatting?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 15 februari 2015 @ 22:41:49 #211
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149712685
quote:
14s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Mooi. Samenvatting?
Te weinig meets.
  zondag 15 februari 2015 @ 22:57:29 #212
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149713542
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:41 schreef SoftTee het volgende:

[..]

Te weinig meets.
Mis, ze vielen samen. Het feest van Stripe zijn moeder en de kartmeet zijn normaliter de populairste meets.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149713714
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Mis, ze vielen samen. Het feest van Stripe zijn moeder en de kartmeet zijn normaliter de populairste meets.
Ik vraag me eigenlijk af hè .. Stel, stel nou, dat we binnen nu en een - laten we zeggen - half jaar weer zo'n prachtige kartmeet hebben, zou Stripes' moeder dan weer jarig zijn? :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 15 februari 2015 @ 23:29:05 #214
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149714663
Hij heeft toch twee moeders? :P
  zondag 15 februari 2015 @ 23:49:14 #215
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149715239
Alleen ik mag Stripe afzeiken omdat hij onze weddenschap verloor. Waarom kiezen jullie niet iemand anders? Amoeba ofzo, hij is eraan gewend.

Tenzij je valse aannames hebt. In dat geval lach ik je uit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149718121
Ennnn we mogen weer een halfuur gaan lopen (lees doodvriezen) in Amstelveen voor een clio :')
أنا مغربي
pi_149718677
Godverdomme, eindelijk ben ik thuis en is er een spoedje uit Nijmegen op de Easyway facebook, kan ik amper lopen omdat ik gisteren door mijn enkel ben gegaan.
  maandag 16 februari 2015 @ 09:48:59 #218
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149719584
Al gebeld voor morgen *O*
Redelijk nieuwe A4 van Amsterdam - Rotterdam en een Clio daarna naar Almeeere! Ik hou van Almere. En van Audi's. En pas om 9 uur beginnen :D :D .
pi_149720211
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Mis, ze vielen samen. Het feest van Stripe zijn moeder en de kartmeet zijn normaliter de populairste meets.
quote:
10s.gif Op zondag 15 februari 2015 23:01 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af hè .. Stel, stel nou, dat we binnen nu en een - laten we zeggen - half jaar weer zo'n prachtige kartmeet hebben, zou Stripes' moeder dan weer jarig zijn? :D
Conclusie: jullie hebben allemaal de leukste meet van het jaar gemist, namelijk de verjaardag van mijn moeder. Bij zijn is meemaken jongens *O*
pi_149720270
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:48 schreef SoftTee het volgende:
Al gebeld voor morgen *O*
Redelijk nieuwe A4 van Amsterdam - Rotterdam en een Clio daarna naar Almeeere! Ik hou van Almere. En van Audi's. En pas om 9 uur beginnen :D :D .
Almere....... Heb serieus nog maar 1x meegemaakt dat daar de zon scheen toen ik er langs kwam.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149720558
Kut almere, enige positieve daar is dat het ov chill is geregeld.

Past trouwens een VW caddy maxi in de garage bij a @ veluwezoom?
أنا مغربي
pi_149720669
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:30 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Almere....... Heb serieus nog maar 1x meegemaakt dat daar de zon scheen toen ik er langs kwam.
Ik rij er straks weer langs, de vooruitzichten zijn goed, dus hopelijk rij ik er wel met een mooi zonnetje langs.

Iemand trouwens straks heel, heel toevallig in Lelystad? Anders vraag ik of ik ff de auto mee mag nemen naar Bataviastad! :s)
  maandag 16 februari 2015 @ 10:59:51 #223
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149720853
De senioren van AR maken mijn dag daar altijd goed :P 'jij was toch het meisje met die vieze auto vorige keer?'
pi_149720958
Ligt het aan mijn telefoon of werkt de EW website niet helemaal lekker? :P
pi_149721093
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:05 schreef jurgenov het volgende:
Ligt het aan mijn telefoon of werkt de EW website niet helemaal lekker? :P
bij mij werkt het prima, via laptop en telefoon geen problemen.
pi_149721563
Site doet het bij mij ook gewoon. Blijkbaar stond ik beschikbaar vandaag. Wakker gebeld worden na carnaval door EW :'(
pi_149722519
Wanneer betaald EW uit? Is dat niet rond deze dagen?
Ben benieuwd hoeveel loonheffing pakt
pi_149722864
Ook nog even een A3 naar Almere gescoord. :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149722947
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 12:23 schreef Officier het volgende:
Wanneer betaald EW uit? Is dat niet rond deze dagen?
Ben benieuwd hoeveel loonheffing pakt
Jaa denk vanmiddag en anders morgenochtend :)
pi_149723450
Rond de 17e word er uitbetaald.

En wat is de snelweg van Utrecht naar Almere en verder naar Lelystad toch een drama. Alleen maar heuvels, de klant is maar gestopt met schrijven. :')
pi_149725578
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:13 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

bij mij werkt het prima, via laptop en telefoon geen problemen.
Uiteindelijk maar snel ff andere browser gedownload :')
Spoedje Gorinchem-Leeuwarden nu, wordt een latertje.
pi_149726603
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:02 schreef DrSnuggle het volgende:
Rond de 17e word er uitbetaald.

En wat is de snelweg van Utrecht naar Almere en verder naar Lelystad toch een drama. Alleen maar heuvels, de klant is maar gestopt met schrijven. :')
Als je bij Emmeloord vanuit Joure de bocht uitkomt op de A6 vlieg je letterlijk door de lucht. Wat een heuvel zit er daar in het wegdek :').
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149726963
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:44 schreef yosander het volgende:

[..]

Als je bij Emmeloord vanuit Joure de bocht uitkomt op de A6 vlieg je letterlijk door de lucht. Wat een heuvel zit er daar in het wegdek :').
Die is awesome ja! Uit de bocht op de linkerbaan blijven rijden met 130 :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149727170
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:44 schreef yosander het volgende:

[..]

Als je bij Emmeloord vanuit Joure de bocht uitkomt op de A6 vlieg je letterlijk door de lucht. Wat een heuvel zit er daar in het wegdek :').
Haha, Zeker 2 heuveltjes vlak achter elkaar? :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149727213
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:55 schreef trolley het volgende:

[..]

Die is awesome ja! Uit de bocht op de linkerbaan blijven rijden met 130 :D
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:01 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Haha, Zeker 2 heuveltjes vlak achter elkaar? :P
Ja :P
En inderdaad lekker links blijven en gassen :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149727266
Vandaag ook wel weer dagje wel gehad hoor :') Bij m'n ophaaladres was 's ochtends iemand voor/namens VWL een nieuwe auto voor de berijder van mijn te rijden auto komen brengen.
De auto die ik moest hebben zou naar NL moeten, waarvan iemand ook 's ochtends de auto had geïnspecteerd. De man van VWL had echter ook maar even mijn auto, die naar NL moest, meegenomen :') Dus toen ik daar rond twaalven aankwam, was het van oh, de auto is al meegenomen. De paniek sloeg echter toe toen de CP zich bedacht dat diegene van VWL was en niet van NL :') Hebben ze die man opgebeld, die ondertussen bij Harderwijk reed, en hem terug laten komen.

Vraag me af of die man ook voor AR werkte :P het was een senior. Overigens in lelijke afgetrapte leren instappers die ik niet als representatief voor onze functie zou zien, en met een spijkerbroek aan. Bovendien was het eerste wat hij zei bij binnenkomst niet iets in de trant van excuses, maar of er iemand hem wel even een slinger naar het station kon geven :')
pi_149727934
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:02 schreef yosander het volgende:

[..]

[..]

Ja :P
En inderdaad lekker links blijven en gassen :D
Ik ken meer mensen die dol zijn op die heuveltjes. :P Reed er eigenlijk altijd netjes rechts, zoals het hoort.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149728191
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:04 schreef underground1009 het volgende:
Vandaag ook wel weer dagje wel gehad hoor :') Bij m'n ophaaladres was 's ochtends iemand voor/namens VWL een nieuwe auto voor de berijder van mijn te rijden auto komen brengen.
De auto die ik moest hebben zou naar NL moeten, waarvan iemand ook 's ochtends de auto had geïnspecteerd. De man van VWL had echter ook maar even mijn auto, die naar NL moest, meegenomen :') Dus toen ik daar rond twaalven aankwam, was het van oh, de auto is al meegenomen. De paniek sloeg echter toe toen de CP zich bedacht dat diegene van VWL was en niet van NL :') Hebben ze die man opgebeld, die ondertussen bij Harderwijk reed, en hem terug laten komen.

Vraag me af of die man ook voor AR werkte :P het was een senior. Overigens in lelijke afgetrapte leren instappers die ik niet als representatief voor onze functie zou zien, en met een spijkerbroek aan. Bovendien was het eerste wat hij zei bij binnenkomst niet iets in de trant van excuses, maar of er iemand hem wel even een slinger naar het station kon geven :')
Denk dat hij voor VWL zelf werkt, anders had hij wel een transportopdracht voor die andere wagen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149728292
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:25 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik ken meer mensen die dol zijn op die heuveltjes. :P Reed er eigenlijk altijd netjes rechts, zoals het hoort.
Meestal als ik er rij, zit het rechts nog vol met vrachtwagens en bejaarden :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149728649
Hallo hallo,

ik zal me eerst even introduceren. Ik ben "vinnegy". Nu bijna een jaar in dienst van EW regio Groningen. In het begin als hiker, wat zeer goed beviel. afgelopen oktober gebeld door EW of ik niet privé-chauffeur wilde worden. Heel erg getwijfeld of ik het wel moest doen. De welbekende nadelen afgewogen tegen de schaarse voordelen t.o.v. de hiker functie. Uiteindelijk besloten om het wel te proberen, met de gedachten: "ik kan altijd terug". Het beviel toch niet erg goed. Vooral het gedeelte dat er iemand steeds meekijkt had ik nogal onderschat.
Dus ik 2 maanden terug Easy Way mailen, of ik misschien weer hiker kon worden. helaas was hun antwoord dat het niet mogelijk was, omdat hiker een doorgroei-functie was en ze hadden al anderen aangenomen etc. bla bla bla.

Nou zou ik van jullie als ervaren EW'ers en AR'ers graag wat advies willen. Wat denken jullie, Zijn mogelijkheden om mn hikerbaantje weer terug te krijgen? Misschien stop ik anders wel bij EW. Ik dacht anders kan ik nog bij AR solliciteren, maar ik meen mij te herinneren dat ik een concurrentie/relatie beding heb getekend?
pi_149729462
Morgen met een Caddy naar Breda :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149729593
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:52 schreef vinnegy het volgende:
Hallo hallo,

ik zal me eerst even introduceren. Ik ben "vinnegy". Nu bijna een jaar in dienst van EW regio Groningen. In het begin als hiker, wat zeer goed beviel. afgelopen oktober gebeld door EW of ik niet privé-chauffeur wilde worden. Heel erg getwijfeld of ik het wel moest doen. De welbekende nadelen afgewogen tegen de schaarse voordelen t.o.v. de hiker functie. Uiteindelijk besloten om het wel te proberen, met de gedachten: "ik kan altijd terug". Het beviel toch niet erg goed. Vooral het gedeelte dat er iemand steeds meekijkt had ik nogal onderschat.
Dus ik 2 maanden terug Easy Way mailen, of ik misschien weer hiker kon worden. helaas was hun antwoord dat het niet mogelijk was, omdat hiker een doorgroei-functie was en ze hadden al anderen aangenomen etc. bla bla bla.

Nou zou ik van jullie als ervaren EW'ers en AR'ers graag wat advies willen. Wat denken jullie, Zijn mogelijkheden om mn hikerbaantje weer terug te krijgen? Misschien stop ik anders wel bij EW. Ik dacht anders kan ik nog bij AR solliciteren, maar ik meen mij te herinneren dat ik een concurrentie/relatie beding heb getekend?
Je hebt een concurrentiebeding getekend van, even zo uit mijn hoofd, 6 maanden. Wat je kan doen is die periode uitzitten en dan ergens anders proberen. Of je houdt dit baantje als PC, je hebt een beter baantje dan de gemiddelde student. ;)
pi_149729979
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:29 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Je hebt een concurrentiebeding getekend van, even zo uit mijn hoofd, 6 maanden. Wat je kan doen is die periode uitzitten en dan ergens anders proberen. Of je houdt dit baantje als PC, je hebt een beter baantje dan de gemiddelde student. ;)
thnx voor je reactie. Zeker een beter baantje dan de gemiddelde student. Ik dacht misschien kan ik ze een beetje onder druk zetten. zeggen dat ik PC niet meer zie zitten en dreig op te stappen. Dat het voor hun ook niet voordelig is als ik weg ga: zij maken natuurlijk ook kosten als ze iemand moeten aannemen. Denk je dat het zin heeft? of voor mij 10 anderen en die kosten is voor hun geen reden om mij te willen houden
pi_149730084
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:40 schreef vinnegy het volgende:

[..]

thnx voor je reactie. Zeker een beter baantje dan de gemiddelde student. Ik dacht misschien kan ik ze een beetje onder druk zetten. zeggen dat ik PC niet meer zie zitten en dreig op te stappen. Dat het voor hun ook niet voordelig is als ik weg ga: zij maken natuurlijk ook kosten als ze iemand moeten aannemen. Denk je dat het zin heeft? of voor mij 10 anderen en die kosten is voor hun geen reden om mij te willen houden
Met bluffen ga je het niet redden denk ik, ze hebben zo'n grote toe- en uitstroom dat ze het echt niet erg vinden als jij weg wil.
Dus om je vraag te beantwoorden: voor jou 10 anderen ;)
  maandag 16 februari 2015 @ 16:58:29 #245
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_149730560
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:40 schreef vinnegy het volgende:

[..]

thnx voor je reactie. Zeker een beter baantje dan de gemiddelde student. Ik dacht misschien kan ik ze een beetje onder druk zetten. zeggen dat ik PC niet meer zie zitten en dreig op te stappen. Dat het voor hun ook niet voordelig is als ik weg ga: zij maken natuurlijk ook kosten als ze iemand moeten aannemen. Denk je dat het zin heeft? of voor mij 10 anderen en die kosten is voor hun geen reden om mij te willen houden
Dat laatste, maar het is wel fucking kinderachtig van EW om je niet weer ff onder hikers te zetten. :r
pi_149731111
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:58 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Dat laatste, maar het is wel fucking kinderachtig van EW om je niet weer ff onder hikers te zetten. :r
hmmm.... oke. Ja idd. Niet echt veel aan te doen dus.
pi_149731265
Dat concurrentiebeding moet je echt maling aan hebben hoor, ik zou ik jouw geval gewoon bij AR gaan werken als dat mogelijk is.

Vandaag eerste stagedag gehad. Tering wat is dat zwaar, de hele dag op kantoor naar je scherm zitten te turen :'( Kan natuurlijk ook wat met carnaval te maken hebben :+
  maandag 16 februari 2015 @ 17:27:29 #248
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149731512
Moet je ff checken met dat concurrentiebedding. Er is daar per 01.01.15 het 1 en ander aan veranderd. Moet echt bewijsbaar zijn wat dan zo concurrent gevoelig en oid
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149731637
Sowieso zijn er van allerlei eisen voor een concurentiebeding in werking treedt volgens mij, maar joppie weet daar meer over denk ik. Daarnaast verwacht ik niet dat EW je gaat aanklagen, als ze er al achter komen.
  maandag 16 februari 2015 @ 17:51:54 #250
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149732203
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:31 schreef Viezze het volgende:
Sowieso zijn er van allerlei eisen voor een concurentiebeding in werking treedt volgens mij, maar joppie weet daar meer over denk ik. Daarnaast verwacht ik niet dat EW je gaat aanklagen, als ze er al achter komen.
Neuh, als je het niet als een gek op Facebook zet ( JA EINDELIJKE WEG BIJ DIE KUT EW, NU LEKKER NAAR AR WOEHOOEEEE) zou ik gewoon bij AR solliciteren.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149732304
Alsof het ze ook maar iets interesseert :') De hikeromgeving is zo lek als een mandje, heb ze daar wel eens op gewezen maar er is niks aan gedaan, dus als je alle klanten van EW wilt weten hoef je niet eens een oud werknemer in dienst te nemen
pi_149733203
Morgen wel echt een zaadrit. Een Transit vol met HPX3 hars van Geldrop naar Sittard.

Diegene die zonder Google de klant raadt gaat door voor de broodrooster.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149734956
quote:
9s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:24 schreef Amoeba het volgende:
Morgen wel echt een zaadrit. Een Transit vol met HPX3 hars van Geldrop naar Sittard.

Diegene die zonder Google de klant raadt gaat door voor de broodrooster.
Heb wel even gegoogled om het juiste lidwoord van broodrooster te vinden, maar de en het kan allebei.
De broodrooster vind ik alleen heel raar klinken.
pi_149735480
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:55 schreef Viezze het volgende:
Alsof het ze ook maar iets interesseert :') De hikeromgeving is zo lek als een mandje, heb ze daar wel eens op gewezen maar er is niks aan gedaan, dus als je alle klanten van EW wilt weten hoef je niet eens een oud werknemer in dienst te nemen
Dat systeem was 4 jaar geleden al van voor de oorlog.. Toen waren ze al bezig met het bouwen van een nieuwe omgeving. Als je je inlogomgeving lang liet openstaan dan kwam er zo'n time out waardoor je daarna gewoon alle documenten kon zien die bijvoorbeeld ook privéchauffeurs krijgen XD. Zal nog wel hetzelfde zijn.
pi_149735994
Sowieso bagger systeem
Zie!
pi_149742117
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:07 schreef stripe het volgende:

[..]

Heb wel even gegoogled om het juiste lidwoord van broodrooster te vinden, maar de en het kan allebei.
De broodrooster vind ik alleen heel raar klinken.
Zullen we Skypen?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149752555
Jeeeej, salaris is binnen. Leuk bedrag weer :)
pi_149752791
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:45 schreef DrSnuggle het volgende:
Jeeeej, salaris is binnen. Leuk bedrag weer :)
Inderdaad ^O^ En volgens mij klopt het gewoon :o
pi_149753183
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:45 schreef DrSnuggle het volgende:
Jeeeej, salaris is binnen. Leuk bedrag weer :)
Haha Nice, vorige maand maar 2x weg geweest dus t valt weer mee
pi_149753355
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:45 schreef DrSnuggle het volgende:
Jeeeej, salaris is binnen. Leuk bedrag weer :)
Hier ook een lekker salaris weer ja :s)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149753556
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zullen we Skypen?
Denk je dat ik daar vrolijk van ga worden?
pi_149753814
Nog een wisselritje Groningen - Strijen gekregen. Lekker kilometers maken :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149753979
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:30 schreef stripe het volgende:

[..]

Denk je dat ik daar vrolijk van ga worden?
Zou je autisme dat aankunnen is eerder de vraag.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149754093
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:40 schreef yosander het volgende:
Nog een wisselritje Groningen - Strijen gekregen. Lekker kilometers maken :D
Ik heb mezelf echt genaaid. Stond dat de bus van x.x:30 een belbus was en de volgende kwam pas om x.x+1:00 (x ∈ N/24N), dus ik aanvaard de wandeling richting het station, komt de bus 5 minuten later toch. En sinds ik al de hele week last van voet, knie en heup heb kon dit er ook wel bij. :')


'lekker kilometers maken'

Serieus lijk net een vrouw maar het is echt niet goed. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149754238
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zou je autisme dat aankunnen is eerder de vraag.
Mijn autisme, in welke mate die aanwezig moge zijn, zal jouw gezicht (zelfs op een scherm) nooit aankunnen.

grgr
  dinsdag 17 februari 2015 @ 11:00:53 #266
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149754292
Ik doe met je mee, amoeba, heb net een half uur rondjes gereden rond ring Rotterdam, begreep geen fuck van de navigatie. Gelukkig heb ik geen haast. :')
pi_149754372
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:00 schreef SoftTee het volgende:
Ik doe met je mee, amoeba, heb net een half uur rondjes gereden rond ring Rotterdam, begreep geen fuck van de navigatie. Gelukkig heb ik geen haast. :')
Ja maar jij zit in de auto. Ik crepeerde bij iedere stap die ik moest zetten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149754393
Zo ik leef hier ook weer eens :). Salaris is idd gestort en wachten op een spoedje... Gisteren trouwens 210 km gereden in een nieuwe Peugeot 108, alleen toen ik uitstapte leek ik een opa.
pi_149754414
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:58 schreef stripe het volgende:

[..]

Mijn autisme, in welke mate die aanwezig moge zijn, zal jouw gezicht (zelfs op een scherm) nooit aankunnen.

grgr
Ik neig nu zelfs naar een diagnose Down Syndroom.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149755113
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik neig nu zelfs naar een diagnose Down Syndroom.
Ik begin wel een beetje moe te worden van deze loze gesprekjes. Ik stop :Y
pi_149755139
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:32 schreef stripe het volgende:

[..]

Ik begin wel een beetje moe te worden van deze loze gesprekjes. Ik stop :Y
K
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149755164
Stripe, kom anders morgen avond ook gezellig even langs joh.
pi_149755218
Alsof Stripe weg mag van het feest. :') Neeee joh.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149755314
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:34 schreef Drilboor het volgende:
Stripe, kom anders morgen avond ook gezellig even langs joh.
Waar
pi_149755351
040 eindje gramma jeweet
pi_149755377
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:41 schreef stripe het volgende:

[..]

Waar
Huize Moebs. 👽
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149757307
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja maar jij zit in de auto. Ik crepeerde bij iedere stap die ik moest zetten.
Nog steeds last van het karten? en je reed niet eens zo hard! :')
pi_149757797
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 12:57 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Nog steeds last van het karten? en je reed niet eens zo hard! :')
Nee.
pi_149757914
Ja dat was m'n hand wegens krampachtig knijpen in het stuur.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149758786
Vandaag toch nog een rit gekregen. Groningen - St. Jacobiparochie :') in een VW Tiguan. Prima wagen verder. Vond het wel opmerkelijk, er zaten Duitse kentekenplaten (uit München) op de auto.

[ Bericht 0% gewijzigd door ManScat op 17-02-2015 17:23:01 ]
  dinsdag 17 februari 2015 @ 13:57:27 #281
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_149759343
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 12:57 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Nog steeds last van het karten? en je reed niet eens zo hard! :')
Ik had gisteren serieus nog een blauwe plek van vrijdagavond. :')
pi_149759683
Hebben jullie trouwens ervaring met dat radar systeem in Volvo's? Ik heb sinds dat ik terug ben uit de US eigenlijk alleen nog maar Volvo's moeten rijden en 3 daarvan hadden zo'n radar aan boord die in de gaten houdt of je dood gaat of niet. Bij 2 daarvan werkte het systeem erg slecht waarbij het soms op willekeurige moment ging piepen en schreeuwen enzo. :')
  dinsdag 17 februari 2015 @ 14:09:38 #283
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_149759718
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 14:07 schreef Sjouveur het volgende:
Hebben jullie trouwens ervaring met dat radar systeem in Volvo's? Ik heb sinds dat ik terug ben uit de US eigenlijk alleen nog maar Volvo's moeten rijden en 3 daarvan hadden zo'n radar aan boord die in de gaten houdt of je dood gaat of niet. Bij 2 daarvan werkte het systeem erg slecht waarbij het soms op willekeurige moment ging piepen en schreeuwen enzo. :')
Wel eens Volvo's gereden met zo'n systeem, maar nooit iets van gemerkt.
pi_149760269
Alleen een keer gemerkt toen ik naast iemand zit. Ging een paar keer af, en helaas ook terecht :')
pi_149763802
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 14:28 schreef Viezze het volgende:
Alleen een keer gemerkt toen ik naast iemand zit. Ging een paar keer af, en helaas ook terecht :')
Huh ging er iemand dood? :+
  dinsdag 17 februari 2015 @ 16:38:32 #286
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149764115
Kreeg een mailtje voor een Hiker functie direct voor de leasemaatschappij. Misschien leuk voor iemand hier? Zie spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149764383
Haha lol,geen opgeschoren haar.
pi_149764604
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:38 schreef Fiorano het volgende:
Kreeg een mailtje voor een Hiker functie direct voor de leasemaatschappij. Misschien leuk voor iemand hier? Zie spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tientje wedden dat het Athlon is?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 16:52:51 #289
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_149764610
Onnatuurlijke haarkleuren zijn dus ook niet representatief.

*kuch Sarasi kuch*
pi_149764834
Iemand al werk voor morgen? :+
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:04:45 #291
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149765053
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Tientje wedden dat het Athlon is?
Zou maar zo kunnen, ik ga er niet op solliciteren iniedergeval

quote:
10s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:52 schreef Schaafkaas het volgende:
Onnatuurlijke haarkleuren zijn dus ook niet representatief.

*kuch Sarasi kuch*
:Y :Y :Y _O- _O- _O-
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149765213
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:59 schreef Drowzz het volgende:
Iemand al werk voor morgen? :+
Oosterstreek - Buitenpost - Amersfoort. Twee keer een Clio :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149765335
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:38 schreef Fiorano het volgende:
Kreeg een mailtje voor een Hiker functie direct voor de leasemaatschappij. Misschien leuk voor iemand hier? Zie spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geïnteresseerd in die job, een pak is dus wel verplicht in deze gehele sector? Ik vind dat ergens vreemd eerlijk gezegd aangezien je een groot deel op jezelf werkt. Okay in dit verhaal moet je ook uitleg geven over de auto aan een zakelijke klant dat is wel een ander verhaal. Is een stropdas vereist?

2 volle werkdagen per week is niet haalbaar. Studenten hebben ook contacturen en hoorcolleges. Op dit moment ben ik wel vrij op de dinsdag en veel dagen heb ik dan wel in de ochtend dan wel in de middag tijd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:17:09 #294
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149765446
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben geïnteresseerd in die job, een pak is dus wel verplicht in deze gehele sector? Ik vind dat ergens vreemd eerlijk gezegd aangezien je een groot deel op jezelf werkt. Okay in dit verhaal moet je ook uitleg geven over de auto aan een zakelijke klant dat is wel een ander verhaal. Is een stropdas vereist?

2 volle werkdagen per week is niet haalbaar. Studenten hebben ook contacturen en hoorcolleges. Op dit moment ben ik wel vrij op de dinsdag en veel dagen heb ik dan wel in de ochtend dan wel in de middag tijd.
Nou mailen kan naar sollicitatie@tene.nl

Nou je doet je kleren niet voor jezelf aan heh, dat doe je voor de klant voor wie je werkt. Die wil gewoon een representatief figuur hebben. Stropdas is bij EW/AR niet vereist bij deez geen idee.

2 Dagen is makkelijk haalbaar, als je maar wil. Kun je het niet opbrengen/is het niet voor je mogelijk, dan moet je niet solliciteren.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149765493
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:09 schreef trolley het volgende:

[..]

Oosterstreek - Buitenpost - Amersfoort. Twee keer een Clio :P
Jij wel weer he... Jij hebt ook altijd vrij trouwens :+
pi_149765570
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:17 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Nou mailen kan naar sollicitatie@tene.nl

Nou je doet je kleren niet voor jezelf aan heh, dat doe je voor de klant voor wie je werkt. Die wil gewoon een representatief figuur hebben. Stropdas is bij EW/AR niet vereist bij deez geen idee.

2 Dagen is makkelijk haalbaar, als je maar wil. Kun je het niet opbrengen/is het niet voor je mogelijk, dan moet je niet solliciteren.
Maar gaan werkdagen van 9 - 5 of kan het dus ook van 12-5 en van 9 - 1 bijvoorbeeld?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149765847
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 14:07 schreef Sjouveur het volgende:
Hebben jullie trouwens ervaring met dat radar systeem in Volvo's? Ik heb sinds dat ik terug ben uit de US eigenlijk alleen nog maar Volvo's moeten rijden en 3 daarvan hadden zo'n radar aan boord die in de gaten houdt of je dood gaat of niet. Bij 2 daarvan werkte het systeem erg slecht waarbij het soms op willekeurige moment ging piepen en schreeuwen enzo. :')
Ja, bij mij zei de auto dat ik een kopje koffie moest drinken :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149766098
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:59 schreef Drowzz het volgende:
Iemand al werk voor morgen? :+
Ik.

Eindhoven - Den Haag
Voorburg - Purmerend

Makkelijk dagje. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149766128
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:18 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Jij wel weer he... Jij hebt ook altijd vrij trouwens :+
Ze vinden mij lief bij EW O+

En ja, half jaartje studievertraging dus alleen maar paar tentamens af en toe :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149766194
Dat was me het dagje wel. 530km in 6 uur gereden incl. wissel, file en de nodige humanitaire stoppen :P

Ook voor het eerst tol moeten dokken in Nederland :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149766264
Fipo
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')