abonnement Unibet Coolblue
pi_150325500
Damn ik zie net pas dat die een fout gemaakt heeft...
De zwarte strepen moeten om en om met de witte maar dan zijn ze op een plek niet :( :'( :{ ;(
pi_150325556
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef KawaZ het volgende:
Damn ik zie net pas dat die een fout gemaakt heeft...
De zwarte strepen moeten om en om met de witte maar dan zijn ze op een plek niet :( :'( :{ ;(
ik zie het! dat is kut!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:58:42 #78
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150325590
Oi zuur!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150325862
Pff, dat voelt kut...
Binnenste strepen dan maar zwart laten maken denk ik, zit weinig anders op...
pi_150326756
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:05 schreef KawaZ het volgende:
Pff, dat voelt kut...
Binnenste strepen dan maar zwart laten maken denk ik, zit weinig anders op...
Dude, zoiets zie je alleen als je er erg lang naar kijkt en weinig mensen doen dat. Als jij het hier niet gezegd had, had waarschijnlijk niemand er iets van gezegd. Gewoon zo laten.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_150327288
Ik zoek een goede fijne zaak in omgeving Utrecht.

Ik IJsselstein zou een goede zitten, iemand ervaring? Verder zoek ik nog een paar aanraders.
pi_150339240
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:49 schreef Luxuria het volgende:
Omdat het vorige topic dicht is hier nogmaals mijn vraag: weet iemand een tatoeėerder in de omgeving Noord Limburg die zelf goede tekeningen maakt?
Misschien al te laat, maar ik zie nu pas dit topic en je vraag. Watervast in Venray is erg goed. Qua tekeningen ook. Ook al hou je niet echt van hun stijl, tekenen kunnen ze! Strakke lijnen en alles zelf. Dinsdag wordt mijn tweede daar gezet.
pi_150341695
2de sessie van 3u gisteren gehad! Nog 1 uurtje werk denkt ze om wat te finetunen en bij te kleuren.

Links was na 1ste sessie, rechts zoals ie nu is:

Blijft kut om zelf een foto van je rug te maken :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 6 maart 2015 @ 09:33:22 #84
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150343258
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 06:51 schreef PriemGirl het volgende:
2de sessie van 3u gisteren gehad! Nog 1 uurtje werk denkt ze om wat te finetunen en bij te kleuren.

Links was na 1ste sessie, rechts zoals ie nu is:
[ afbeelding ]
Blijft kut om zelf een foto van je rug te maken :')
Mooi!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_150343298
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 06:51 schreef PriemGirl het volgende:
2de sessie van 3u gisteren gehad! Nog 1 uurtje werk denkt ze om wat te finetunen en bij te kleuren.

Links was na 1ste sessie, rechts zoals ie nu is:
[ afbeelding ]
Blijft kut om zelf een foto van je rug te maken :')
gaaf!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_150343372
Jaaaaaaaaaa!!!! Ik mag 15 maart eindelijk weer. Op de Tattoo conventie in Rotterdam *O* *O* *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_150344087
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 06:51 schreef PriemGirl het volgende:
2de sessie van 3u gisteren gehad! Nog 1 uurtje werk denkt ze om wat te finetunen en bij te kleuren.

Links was na 1ste sessie, rechts zoals ie nu is:
[ afbeelding ]
Blijft kut om zelf een foto van je rug te maken :')
Wauw! Heel mooi met die kleuren zo 😍!
pi_150344790
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:32 schreef KawaZ het volgende:
Een goedenavond :) ,

Ik heb 2 dagen geleden in Thailand mijn eerste tattoo laten zetten. Nou begint die inmiddels behoorlijk te schilferen (of de tattoo wordt in ieder geval bobbelig).

Alleen wat kan ik nou het beste doen? Ik heb van de tattoo shop een zalfje meegekregen welke ik 3 keer per dag een dunne laag erop smeer. Maar moet je dit blijven doen ook als de tattoo aan het schilferen is?

Ik lees namelijk af en toe ook dat drooghouden ervoor zorgt dat de schilfers er eerder afvallen..

Wat fotoo's;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit normaal?

Hoe slapen jullie eigen met een verse tattoo? Want de eerste nacht had ik best wat inkt achtergelaten op het laken en heb een beetje het idee dat ik hem openhaal...

Qua lotion... Hoelang moet ik die lotion van de tattoo shop blijven gebruiken (heet After Inked), 2 tot 3 dagen? Kan ik daarna gewoon elke willekeurige lotion gebruiken?

Lastig zo'n eerste tattoo :+
Ik weet dat de meningen erover verdeeld zijn, maar ik slaap de eerste 2 nachten met vaseline en folie erop (waardoor de inkt niet door mijn hele bed terecht komt), daarna 'lekt' hij niet meer. Geen vieze meuk in de lakens, en 2x per dag folie verversen (en ervoor even koud douchen om alle inktresten weg te spoelen). Over een paar dagen kan het zijn dat je zwarte kostjes/schilfertjes krijgt die loslaten, is normaal.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 06:51 schreef PriemGirl het volgende:
2de sessie van 3u gisteren gehad! Nog 1 uurtje werk denkt ze om wat te finetunen en bij te kleuren.

Links was na 1ste sessie, rechts zoals ie nu is:
[ afbeelding ]
Blijft kut om zelf een foto van je rug te maken :')
Haha we lopen gelijk op :D. Mooie kleuren!

Gister ook 2e sessie gehad (totaal 5 uur gelegen, maar ook een paar korte pauzes tussendoor). Dit keer deed het pijn, vooral de stukken op rand schouderblad en ruggengraat :X. Bij het inkleuren had mijn huid er genoeg van en begonnen mijn bloemetjes te bloeden :+. Nog 2-3 sessies te gaan, volgende keer gaan we richting mijn ribben/zij, mogelijk nog gevoeligere stukken :'). Wat doe ik mezelf en mijn hypergevoelige huidje aan. Maar hey, het wordt echt zo mooi dat dit het allemaal waard is! Volgende sessie helaas eind mei pas weer, geld en tijd zijn even op :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_150345780
Thx O+ :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jaaaaaaaaaa!!!! Ik mag 15 maart eindelijk weer. Op de Tattoo conventie in Rotterdam *O* *O* *O*
Door wie en wat? :)

quote:
[..]

Haha we lopen gelijk op :D. Mooie kleuren!

Gister ook 2e sessie gehad (totaal 5 uur gelegen, maar ook een paar korte pauzes tussendoor). Dit keer deed het pijn, vooral de stukken op rand schouderblad en ruggengraat :X. Bij het inkleuren had mijn huid er genoeg van en begonnen mijn bloemetjes te bloeden :+. Nog 2-3 sessies te gaan, volgende keer gaan we richting mijn ribben/zij, mogelijk nog gevoeligere stukken :'). Wat doe ik mezelf en mijn hypergevoelige huidje aan. Maar hey, het wordt echt zo mooi dat dit het allemaal waard is! Volgende sessie helaas eind mei pas weer, geld en tijd zijn even op :P
Thx! Jeetje 5u :o :o Na 3u was ik het ook echt helemaal zat (met een pauze van 'even snel rechtstaan en benen los schudden en dan weer door' :') Heb nooit geen zin om lang pauze te houden; en shenna gelukkig ook niet _O- ).
Ow jij had toch huis gekocht ofzo? Dacht dat er langer uitstel was :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_150347122
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
Thx O+ :D

[..]

Door wie en wat? :)

[..]

Thx! Jeetje 5u :o :o Na 3u was ik het ook echt helemaal zat (met een pauze van 'even snel rechtstaan en benen los schudden en dan weer door' :') Heb nooit geen zin om lang pauze te houden; en shenna gelukkig ook niet _O- ).
Ow jij had toch huis gekocht ofzo? Dacht dat er langer uitstel was :)
Heb de tijd ook niet echt bijgehouden, geen idee hoe lang de pauzes waren, lang genoeg om daarna weer een paar uur te kunnen :P. En tussendoor kleurtjes uitkiezen enzo. Ze gaf aan dat ik uiteindelijk 3 uur 'echt' gelegen heb, inclusief bijwerken, dan valt het wel weer mee ;).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:45:40 #91
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_150348865
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:14 schreef frdanny het volgende:

[..]

Misschien al te laat, maar ik zie nu pas dit topic en je vraag. Watervast in Venray is erg goed. Qua tekeningen ook. Ook al hou je niet echt van hun stijl, tekenen kunnen ze! Strakke lijnen en alles zelf. Dinsdag wordt mijn tweede daar gezet.
Thnx! Tips zijn nog altijd welkom.
We hadden een goede shop gevonden maar die heeft een lange wachttijd, daar zou hij pas in juli terecht kunnen. Dus we zoeken ook nog even verder.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_150351380
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:45 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Thnx! Tips zijn nog altijd welkom.
We hadden een goede shop gevonden maar die heeft een lange wachttijd, daar zou hij pas in juli terecht kunnen. Dus we zoeken ook nog even verder.
You're welcome! Ik ben half december geweest en na het zien van mijn ontwerp kon ik een week later terecht. Dromenvanger op mn rug. Gisteren mijn nieuwe ontwerp, kleintje op mijn pols, doorgenomen en ik mag dinsdag al, dus op zich vrij snel ook.

Succes!
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:02:44 #93
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150529038
hihihahahoho



Ik weet dat ie hier niet hoort, maar kan dat andere topique ff niet vinden :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150530930
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef KawaZ het volgende:
Damn ik zie net pas dat die een fout gemaakt heeft...
De zwarte strepen moeten om en om met de witte maar dan zijn ze op een plek niet :( :'( :{ ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef KawaZ het volgende:
Damn ik zie net pas dat die een fout gemaakt heeft...
De zwarte strepen moeten om en om met de witte maar dan zijn ze op een plek niet :( :'( :{ ;(
hahahaha
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:11:33 #95
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_150536870
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 06:51 schreef PriemGirl het volgende:
2de sessie van 3u gisteren gehad! Nog 1 uurtje werk denkt ze om wat te finetunen en bij te kleuren.

Links was na 1ste sessie, rechts zoals ie nu is:
[ afbeelding ]
Blijft kut om zelf een foto van je rug te maken :')
Cute!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_150537431
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:05 schreef KawaZ het volgende:
Pff, dat voelt kut...
Binnenste strepen dan maar zwart laten maken denk ik, zit weinig anders op...


oordeel zelf, maar ik zou t gewoon zo laten ^O^
pi_150537566
quote:
als je daarmee hier over straat zou lopen zou je wel raar aangekeken worden, maar vanuit cultuurlijk opzicht in die regio vind ik t juist mooi ^O^ de 1 mooier dan de ander, dat wel. heb hier ook een boek over de maori variant ta moko liggen.
pi_150562612
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
Thx O+ :D

[..]

Door wie en wat? :)

[..]

Thx! Jeetje 5u :o :o Na 3u was ik het ook echt helemaal zat (met een pauze van 'even snel rechtstaan en benen los schudden en dan weer door' :') Heb nooit geen zin om lang pauze te houden; en shenna gelukkig ook niet _O- ).
Ow jij had toch huis gekocht ofzo? Dacht dat er langer uitstel was :)
Door Debby3000

Een Mandala op mn onderarm :D.

Wordt een eigen ontwerp gebaseerd op deze kleuren/mandala:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_150660535
Kent iemand een goede shop in Zuid-Limburg? Wil een tekst op mijn onderarm laten zetten en wil het natuurlijk zo strak mogelijk. Mocht ik in de buurt niks vinden ga ik gewoon naar ladyluck maar als het dicht bij net zo goed kan natuurlijk liever dat :)
pi_150705371
Nevermind, heb al een afspraak bij ladyluck. 1 april krijg ik mijn eerste inkt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')