abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 11 februari 2015 @ 09:15:22 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_149562982
Better Call Saul (TV Series 2015– ) - IMDb



The trials and tribulations of criminal lawyer, Saul Goodman, in the time leading up to establishing his strip-mall law office in Albuquerque, New Mexico.

De spin-off van het geweldige Breaking Bad over Saul, de advocaat die naast Walter White en Jesse Pinkman ook talloze andere criminelen uit de brand helpt. Ze verwachten veel van de serie aangezien het er op lijkt dat er al 2 seizoenen zijn besteld. De serie begint in 2015, nog even geduld dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 11-02-2015 09:26:11 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:16:52 #2
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_149563011
Aflevering 1 en 2 hebben mij prima vermaakt. :Y

Dus nu elke Dinsdag een aflevering erbij op Netflix?
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_149563032
Heb geen netflix.. maar ze zijn ook gewoon gratis online te kijken *O*
pi_149563041
Eerste aflevering gezien. Mwa.....
pi_149563062
Mijn verwachtingen zijn meer dan waar gemaakt ^O^ Dit kan echt een topper worden.
pi_149563324
gisteren aflevering 1 & 2 gekeken.
Gelijk een vermakelijke serie.
pi_149563497
Prima serie, begint best interessant. Alleen die hype is nu alweer te belachelijk voor woorden, hoop dat het daar niet onder gaat lijden. Men kan nu al niet wachten elkaar te overschreeuwen met superlatieven. En zó goed is het (nog?) niet. Gewoon goed, interessant.
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:46:05 #8
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149563889
Eerste aflevering was aardig maar nog niet speciaal, tweede aflevering vond ik wel echt geniaal _O_ . Precies weer dat Breaking Bad sfeertje met actie, humor, geweldige personages, en af en toe van die bizare shots tussendoor.

Niveau van de tweede aflevering was zelf denk ik hoger als de afleveringen van het eerste seizoen van Breaking Bad, dat zal wel door de opgedane ervaring van Vince in Breaking Bad komen. Erg benieuwd naar het vervolg en of ze het interessant kunnen houden.
pi_149564628
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:19 schreef HarveySpecter het volgende:
Eerste aflevering gezien. Mwa.....
Dat had ik ook.... kwam er niet echt in... 2 begint te komen :Y
pi_149565451
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:04 schreef Matedeor het volgende:
Eerste aflevering was aardig maar nog niet speciaal, tweede aflevering vond ik wel echt geniaal _O_ . Precies weer dat Breaking Bad sfeertje met actie, humor, geweldige personages, en af en toe van die bizare shots tussendoor.

.
+1
En die Tuco hopelijk blijft het niet bij een gastrol maar komt hij nog een paar keer vaker langs. Die onderhandelingen in de woestijn vond ik geweldig. _O-
pi_149565767
Misschien hebben we ook een prequal nodig over Tuco.

Begint als een gangster die vol voor gerechtigheid gaat. In breaking bad wordt hij opeens een crystal meth dief :(.
pi_149565973
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:32 schreef Buttarfly het volgende:
Misschien hebben we ook een prequal nodig over Tuco.

Begint als een gangster die vol voor gerechtigheid gaat. In breaking bad wordt hij opeens een crystal meth dief :(.
Na 6 seizoenen een spinoff Breaking Legs? Better Call Tuco!
pi_149566346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:19 schreef HarveySpecter het volgende:
Eerste aflevering gezien. Mwa.....
tweede is een stuk leuker :)
pi_149566665
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:03 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

In BB zitten we ook 5 jaar verder. Zal in de loop van de jaren wel veranderd zijn qua gedrag. Hij is wat ongecontroleerd maar nog steeds een nasty mofo hoor
Dat is waar. Misschien was die toen nog geen ''grote'' crimineel, maar vond het jammer hoe naïef die werd neergezet, dat hij meteen gelooft dat Saul van de FBI is en de overdreven manier hoe hij erop reageert vond ik niet erg geloofwaardig overkomen. Ook hoe die zich op het laatst door Saul laat overhalen om alleen maar een been per skater te breken leek een beetje makkelijk. Verwacht het wat dat betreft wel iets beter gelet op de Breaking Bad standaard, maar misschien dat ik dat nu door een te rooskleurige bril bekijk door de goede herinneringen.
pi_149567511
quote:
99s.gif Op woensdag 11 februari 2015 00:12 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ook zonder BB hadden ze de naamgever van de serie niet in aflevering 2 vermoord :P
Nou ja, zonder BB zouden we niet weten wie Saul is, dus dan kan die nog wel omgelegd worden. De hoofdpersonen omleggen lijkt ook prima te werken voor GoT :P
pi_149567558
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat had ik ook.... kwam er niet echt in... 2 begint te komen :Y
Oke. Ga ik vanavond ff kijken!
pi_149569170
Net de eerste twee eps gezien, tof begin wel. Leuk om Tuco en Mike te zien.
pi_149569189
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:34 schreef Funzel het volgende:
Net de eerste twee eps gezien, tof begin wel. Leuk om Tuco en Mike te zien.
waarom heb jij de UI van ieniminimuis
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149569201
Van wie?
pi_149569298
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:35 schreef Funzel het volgende:
Van wie?
van ieniminimuis

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit een kut lunchbox zeg.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149569323
Die heeft een andere.
pi_149569550
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Funzel het volgende:
Die heeft een andere.
Nu toevallig wel :6 :6
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149571850
Ik kijk ook, het is weer van Breaking Bad niveau!
pi_149572032
Hij heette toch Saul Goodman? Of ben ik nou gek?
I´m back.
  woensdag 11 februari 2015 @ 15:13:19 #26
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_149572051
quote:
15s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
Hij heette toch Saul Goodman? Of ben ik nou gek?
_O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 11 februari 2015 @ 15:13:34 #27
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_149572057
Sjongejonge :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_149572064
Eerste twee waren leuk, ga ik zeker volgen.
Do what you love, love what you do!
pi_149572093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:13 schreef Reemi het volgende:

[..]

_O-
Wat?
I´m back.
pi_149572127
quote:
15s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
Hij heette toch Saul Goodman? Of ben ik nou gek?
Nadat hij zijn naam verandert ja. HET IS EEN PREQUEL HE.

Hij heet Jimmy McGill.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149572172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:12 schreef TheGeneral het volgende:
Voorlopig erg tof!

Tuco _O_ .

En Vaas natuurlijk !

[ afbeelding ]
Ik hoorde het al. Ging gelijk IMDb checken en ja hoor het is hem :P
pi_149572193
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:16 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nadat hij zijn naam verandert ja. HET IS EEN PREQUEL HE.

Hij heet Jimmy McGill.
Dus dan verandert-ie zijn naam?
I´m back.
pi_149572215
quote:
15s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

[..]

Dus dan verandert-ie ze naam?
Ja.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149572242
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja.
Dat is gek dan.
Dus jullie hadden niet zoiets van verhip hij heette heel anders.
I´m back.
pi_149572328
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is gek dan.
Dus jullie hadden niet zoiets van verhip hij heette heel anders.
Neen, want de naam Jimmy McGill was al bekend.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 11 februari 2015 @ 15:21:56 #36
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149572329
It’s the show we’ve been waiting for ever since the series finale of Breaking Bad! Everyone’s favourite ‘criminal’ lawyer has now got his very own show co-created by Vince Gilligan. Starring comic actor Bob Odenkirk, Better Call Saul has dropped its first two episodes on blinkbox, with new episodes arriving every week. If the early reviews are anything to go by, this is shaping up to be an awesome show.

Without giving away any spoilers, here are the things you’ll want to know about Better Call Saul.

1. It’s set years before the events of Breaking Bad

The bulk of the first series takes place around 2002, which will mean there’s going to be quite a number of flip-phones on display! Plus characters will probably be heard talking about ‘this Google thing everyone’s using right now’

2. Saul Goodman’s name isn’t Saul Goodman.

In his very first episode of Breaking Bad, Saul tells Walter White he’s of Irish decent. “The Jew thing I just do for the homeboys. They all want a pipe-hitting member of the tribe, so to speak.” In Better Call Saul, we find out he used to go by Jimmy McGill.

3. He wasn’t always the super-slick operator we know and love

An early scene in the first episode, we see Jimmy working as a low-paid public defender representing a group of delinquent teenagers. Without giving away any spoilers, the trial does not go the way he hopes.

4. We’ll see the return of a number of Breaking Bad characters

Seeing how the studio sent this photo out, we guess it’s no secret that Mike the Cleaner (Jonathan Banks) pops up in the show. In fact, he’s part of Better Call Saul‘s main cast. Producer Vince Gilligan has hinted that series 1 could have more cameos from familiar characters.

5. Jimmy has a brother, who’s quite a big deal in Albuquerque

From what we gather, Jimmy’s big brother Chuck McGill was a high-powered lawyer prior to the series premiere. By the time we meet him in the pilot episode, he’s in a less-than-professional state of being. Chuck is played by Michael McKean, who movie fans will best know as Spinal Tap singer Nigel St. Hubbins.

6. There’s a new character named ‘Kim’ who has some sort of past with Jimmy

Saul-Kim

She’s played by Rhea Seehorn, who you won’t recognise unless you’re a fan of Franklin and Bash. One of the big complaints about Breaking Bad was to do with how Skylar White (Anna Gunn) was written. Many critics saw her has a powerless character who existed only to nag at Walt and stop him from doing cool things like cook meth.

This criticism was probably front of mind for Gilligan and his writers, so we suspect they have been very careful in writing this show’s highest billed female character.

7. Co-creator Vince Gilligan is a very loyal man

Gilligan’s writing team on this series features a number of Breaking Bad alums. He shares the show-runner job with Peter Gould, who wrote the very first episode Saul Goodman appeared in. Their staff includes Thomas Schnauz, Gilligan’s classmate at New York’s Tisch Art School who worked with him on The X-Files and The Lone Gunman; and Gennifer Hutchison, a former writer’s assistant on Breaking Bad who went on to become a regular writer on the same show.

On Breaking Bad, he gave a number of his writers the chance to direct episodes, a trend that looks to continue in Better Call Saul.

8. The ‘Better Call Saul Insiders Podcast’ is required listening for any fan.

For years, editor Kelley Dixon [pictured above, right] hosted a weekly Breaking Bad podcast. It featured writers, actors and directors of the show disassembling the episode that just aired, telling anecdotes that gave a lot of insight into the writing and filming process. Dixon has continued this with a weekly Better Call Saul podcast that does very much the same thing.

http://blog.blinkbox.com/(...)ut-better-call-saul/
reset
pi_149572475
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:21 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Neen, want de naam Jimmy McGill was al bekend.
Ik lees het nu, wist het niet meer, staat me nu iets van bij idd.
I´m back.
pi_149572489
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:21 schreef Individual het volgende:
It’s the show we’ve been waiting for ever since the series finale of Breaking Bad! Everyone’s favourite ‘criminal’ lawyer has now got his very own show co-created by Vince Gilligan. Starring comic actor Bob Odenkirk, Better Call Saul has dropped its first two episodes on blinkbox, with new episodes arriving every week. If the early reviews are anything to go by, this is shaping up to be an awesome show.

Without giving away any spoilers, here are the things you’ll want to know about Better Call Saul.

1. It’s set years before the events of Breaking Bad

The bulk of the first series takes place around 2002, which will mean there’s going to be quite a number of flip-phones on display! Plus characters will probably be heard talking about ‘this Google thing everyone’s using right now’

2. Saul Goodman’s name isn’t Saul Goodman.

In his very first episode of Breaking Bad, Saul tells Walter White he’s of Irish decent. “The Jew thing I just do for the homeboys. They all want a pipe-hitting member of the tribe, so to speak.” In Better Call Saul, we find out he used to go by Jimmy McGill.

3. He wasn’t always the super-slick operator we know and love

An early scene in the first episode, we see Jimmy working as a low-paid public defender representing a group of delinquent teenagers. Without giving away any spoilers, the trial does not go the way he hopes.

4. We’ll see the return of a number of Breaking Bad characters

Seeing how the studio sent this photo out, we guess it’s no secret that Mike the Cleaner (Jonathan Banks) pops up in the show. In fact, he’s part of Better Call Saul‘s main cast. Producer Vince Gilligan has hinted that series 1 could have more cameos from familiar characters.

5. Jimmy has a brother, who’s quite a big deal in Albuquerque

From what we gather, Jimmy’s big brother Chuck McGill was a high-powered lawyer prior to the series premiere. By the time we meet him in the pilot episode, he’s in a less-than-professional state of being. Chuck is played by Michael McKean, who movie fans will best know as Spinal Tap singer Nigel St. Hubbins.

6. There’s a new character named ‘Kim’ who has some sort of past with Jimmy

Saul-Kim

She’s played by Rhea Seehorn, who you won’t recognise unless you’re a fan of Franklin and Bash. One of the big complaints about Breaking Bad was to do with how Skylar White (Anna Gunn) was written. Many critics saw her has a powerless character who existed only to nag at Walt and stop him from doing cool things like cook meth.

This criticism was probably front of mind for Gilligan and his writers, so we suspect they have been very careful in writing this show’s highest billed female character.

7. Co-creator Vince Gilligan is a very loyal man

Gilligan’s writing team on this series features a number of Breaking Bad alums. He shares the show-runner job with Peter Gould, who wrote the very first episode Saul Goodman appeared in. Their staff includes Thomas Schnauz, Gilligan’s classmate at New York’s Tisch Art School who worked with him on The X-Files and The Lone Gunman; and Gennifer Hutchison, a former writer’s assistant on Breaking Bad who went on to become a regular writer on the same show.

On Breaking Bad, he gave a number of his writers the chance to direct episodes, a trend that looks to continue in Better Call Saul.

8. The ‘Better Call Saul Insiders Podcast’ is required listening for any fan.

For years, editor Kelley Dixon [pictured above, right] hosted a weekly Breaking Bad podcast. It featured writers, actors and directors of the show disassembling the episode that just aired, telling anecdotes that gave a lot of insight into the writing and filming process. Dixon has continued this with a weekly Better Call Saul podcast that does very much the same thing.

http://blog.blinkbox.com/(...)ut-better-call-saul/
Usefull info.
I´m back.
  woensdag 11 februari 2015 @ 15:47:40 #39
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_149573028
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is gek dan.
Dus jullie hadden niet zoiets van verhip hij heette heel anders.
Ik wel, maar ik wist wel de conclusie te trekken dat hij in de toekomst een naamsverandering zal ondergaan. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_149573053
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:47 schreef Reemi het volgende:

[..]

Ik wel, maar ik wist wel de conclusie te trekken dat hij in de toekomst een naamsverandering zal ondergaan. :P
Nee, ik dacht even dat ik in een parallel universum terecht was gekomen.
I´m back.
pi_149573398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is gek dan.
Dus jullie hadden niet zoiets van verhip hij heette heel anders.
Nee, De reden dat ie het verandert in een joodse naam is omdat ie dan meer cliënten trekt. Dit heeft ie ook zelf gezegd tegen Walt in Breaking Bad.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_149573509
In de aflevering Better Call Saul uit Breaking bad heb je een scene dat Walt en Jesse, Saul bedreigen voordat ze met hem in zee gaan. Daarin spreek Saul zinnen uit als 'It wasn't me it was Ignacio en Didn't Lalo sent you. Misschien komen die ook nog terug. Maar misschien ook niet :9
pi_149574147
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:59 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dit heeft ie ook zelf gezegd tegen Walt in Breaking Bad.
Echt? :o Weet je nog welke aflevering?
pi_149574193
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:24 schreef showtimer het volgende:

[..]

Echt? :o Weet je nog welke aflevering?
Dat is wanneer die Saul voor het eerst ontmoet.
pi_149574912
Je had uit de verloopdatum van z'n credit card al uit kunnen maken dat het zich ver voor 11/04 afspeelt.
pi_149575030
Ik dacht trouwens dat Chuck z'n vader was :')

En ik ken Rhea Seehorn van Whitney!

PS, dit zijn reacties op die megapost.
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:34:13 #47
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149576143
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:24 schreef showtimer het volgende:

[..]

Echt? :o Weet je nog welke aflevering?
Afl 8 seizoen 2. De aflevering heet zelfs "Better Call Saul".
reset
pi_149576473
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:34 schreef Individual het volgende:

[..]

Afl 8 seizoen 2. De aflevering heet zelfs "Better Call Saul".
Ja, wist niet meer dat hij het echt zo specifiek bracht. :)
pi_149578059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:50 schreef JDx het volgende:
Ik dacht trouwens dat Chuck z'n vader was :')

En ik ken Rhea Seehorn van Whitney!

PS, dit zijn reacties op die megapost.
Julie Ann Emery ken ik van Fargo en als ik Breaking Bad niet gezien had dan kende ik Bob Odenkirk daar ook van.
pi_149578208
Inmiddels is er ook een wekelijkse officiële podcast net als met Breaking Bad met de acteurs/schrijvers. Vond dat altijd wel leuk om te volgen.
pi_149578847
Eerste 2 waren erg dik in orde, weer een top serie om te volgen. Wist dat dit niet zou mislukken, top.
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:19:05 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_149581134
Ben ook positief verrast.
2000 light years from home
pi_149583658
Te vet dat dit ook gewoon weer kwaliteit is :) Heerlijk om weer een kijkje in dit universum te nemen.
pi_149587595
Ben altijd sceptisch met spin-offs maar eigenlijk mogen we deze serie niet zo noemen, dit is gewoon een opzichzelfstaande serie.

Nostalgische sfeer naar BB, dat wel. (Saul die horizontaal op de grond valt)

Filmwerk, muziek en verhaal zijn ouderwets sterk van Gilligan, ik ga er weer voor zitten.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_149587920
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:10 schreef maerk het volgende:
Ben altijd sceptisch met spin-offs maar eigenlijk mogen we deze serie niet zo noemen
Niet? Tot dusver ademt alles aan deze serie spin-off.
Niet dat dat erg hoeft te zijn overigens, als ze het niveau maar vasthouden.
  Moderator woensdag 11 februari 2015 @ 23:29:24 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_149588276
Gezien de, toch wel, hype en de lovende kritieken die ik hier las was ik wat sceptisch, 'zal wel weer tegenvallen', maar nee ik vond het leuk.

Denk wel dat de herkenning meespeelt, Tuco en Mike, de 'stickerman' bijvoorbeeld. Moest erg lachen om dat gedoe over die stickers trouwens.

Saul gaat ongetwijfeld toch mee in het 'plannetje' op het eind.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:16 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nadat hij zijn naam verandert ja. HET IS EEN PREQUEL HE.

Hij heet Jimmy McGill.
Nou ik dacht ook wel even, huh, hoezo 'Saul' :D Maar ik snap idd dat hij later zijn naam verandert.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_149588490
Heb de eerste aflevering gezien. Ben benieuwd in hoeverre de verhaallijn gaat afwijken van BB. Tot nu toe namelijk redelijk identiek: sukkel die aan de grond zit vecht zich naar de top door onethische zaken.
pi_149589580
Heel positief verras, benieuwd naar de rest van het eerste seizoen, wat gilligan gewend zijn
pi_149592259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb de eerste aflevering gezien. Ben benieuwd in hoeverre de verhaallijn gaat afwijken van BB. Tot nu toe namelijk redelijk identiek: sukkel die aan de grond zit vecht zich naar de top door onethische zaken.
Nou en? 1 van de meest gebruikte trucs in Hollywood.. want het werkt!

1e aflevering.. mwah. 2e was weer ouderwets. Hopelijk wordt het alleen maar beter en beter. ^O^
pi_149594594
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb de eerste aflevering gezien. Ben benieuwd in hoeverre de verhaallijn gaat afwijken van BB. Tot nu toe namelijk redelijk identiek: sukkel die aan de grond zit vecht zich naar de top door onethische zaken.
Volgens mij is dat wat mensen willen.

Iedereen zit in een sleur, de een erger dan de ander, daar wil iedereen uit breken.
  Moderator donderdag 12 februari 2015 @ 14:38:36 #61
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_149601066
Fijne serie tot nu toe. Het zou al sterk zijn zonder de rest van de geschiedenis te kennen, maar de bekende koppen maken het wel extra interessant.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_149601094
Ook positief verrast, had grote twijfels of een serie over Saul boeiend genoeg zou zijn maar tot nu toe vermaak ik mij uitstekend.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:52:41 #63
62913 Blik
The one and Only!
pi_149601459
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 06:40 schreef Trebo het volgende:

[..]

1e aflevering.. mwah. 2e was weer ouderwets. Hopelijk wordt het alleen maar beter en beter. ^O^
Ach, bij BB duurde het minimaal 3 afleveringen voordat het enigszins boeiend werd. Dat begon nu al bij het laatste shot van aflevering 1 :)
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:54:12 #64
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_149601495
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:54 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik vrees het laatste
Leg het even uit dan.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_149601715
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:38 schreef Mike het volgende:
Fijne serie tot nu toe. Het zou al sterk zijn zonder de rest van de geschiedenis te kennen, maar de bekende koppen maken het wel extra interessant.
Alleen soms ook wel jammer, ik vind films die beginnen met iemand die dood gaat ofzo en dan opeens 2 months earlier... nooit zo leuk. Want je wacht op het einde.

Nu zit je eigenlijk ook te wachten hoe ze zo eindigen als in BB.
pi_149602915
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:52 schreef Blik het volgende:

[..]

Ach, bij BB duurde het minimaal 3 afleveringen voordat het enigszins boeiend werd. Dat begon nu al bij het laatste shot van aflevering 1 :)
De pilot van BB is briljant, nooit begrepen dat er mensen zijn die niet direct gegrepen waren.....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149603000
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De pilot van BB is briljant, nooit begrepen dat er mensen zijn die niet direct gegrepen waren.....
Inderdaad, die was echt tof, gebeurde meteen al ZO veel, volgde het vanaf dag 1.
pi_149603601
Verrassend heerlijk begin _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:13:16 #69
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_149603869
Ik was blij verrast na de eerste 2 afleveringen gekeken te hebben. Je voelt het sfeertje van BB maar dan met wat meer humor. Moest toch wel lachen toen Mike met zn stickertjes voorbij kwam _O- Dit vraagt om meer :9~
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
pi_149605147
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De pilot van BB is briljant, nooit begrepen dat er mensen zijn die niet direct gegrepen waren.....
Ik vind seizoen 1 ook gewoon meer dan prima, al werd het daarna alleen maar beter.
pi_149618987
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Leg het even uit dan.
Mss begrijp ik je opmerking verkeerd en heb je het over de intentie van de schrijvers, maar in het verhaal zelf is het gewoon een toevalligheid die ongelukkig uitpakt voor Saul en die skaters. En dat BB dus ook vaak van zulke ongelukkige toevalligheden had. Ongelukkig als in slechte afloop voor sommige.

Bijvoorbeeld dat ze die baas van Skylar alleen naar bang wilden maken en dat ie dan struikelt en verkeerd valt
pi_149619642
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De pilot van BB is briljant, nooit begrepen dat er mensen zijn die niet direct gegrepen waren.....
Ik had destijds ook even nodig om in het verhaal te komen en daardoor de indruk dat het allemaal wat mat op gang kwam.
Nu ik opnieuw ben begonnen met kijken was ik verbaasd over wat er allemaal al gebeurde in de eerste aflevering(en), misschien hebben sommige mensen (waaronder ikzelf dus) gewoon even nodig voor ze gegrepen zijn door een nieuwe serie.
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:36:19 #73
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149620817
is dit nou een komedie of een serieuze serie
pi_149621702
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
is dit nou een komedie of een serieuze serie
Vooral drama, met af en toe wat (tragi)komische situaties en (zwarte) humor.
pi_149621960
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
is dit nou een komedie of een serieuze serie
Het is allemaal echt gebeurd.
In de Jordaan.
pi_149623007
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De pilot van BB is briljant, nooit begrepen dat er mensen zijn die niet direct gegrepen waren.....
Mee eens. Bevat het beste moment uit de hele serie
_O_

Serie bevalt goed tot nu toe. Was bang dat ze te dik de nadruk op Saul z´n komische kanten zouden leggen maar dat is tot dusver niet het geval.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_149624324
Duurt zo lang tot dinsdag....
pi_149625812
Gisteren aflevering twee even gekeken. Veelbelovend :Y
  vrijdag 13 februari 2015 @ 08:50:25 #79
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_149626056
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:59 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Mss begrijp ik je opmerking verkeerd en heb je het over de intentie van de schrijvers, maar in het verhaal zelf is het gewoon een toevalligheid die ongelukkig uitpakt voor Saul en die skaters. En dat BB dus ook vaak van zulke ongelukkige toevalligheden had. Ongelukkig als in slechte afloop voor sommige.

Bijvoorbeeld dat ze die baas van Skylar alleen naar bang wilden maken en dat ie dan struikelt en verkeerd valt
Ja, dan snapte ik het wel :)

Thanks.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_149627762
Verrassend goed, de eerste twee afleveringen.

Tuco _O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:25:40 #81
62913 Blik
The one and Only!
pi_149627802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:05 schreef Vatta het volgende:

[..]

Ik vind seizoen 1 ook gewoon meer dan prima, al werd het daarna alleen maar beter.
Begrijp me niet verkeerd, seizoen 1 vond ik ook gewoon goed. Maar het duurde bij mij wel 3 afleveringen voordat ik 'gepakt' werd. Misschien als ik nu weer zou kijken ik daar wel anders over zou denken. Ik zou me ook niet nu 1-2-3 iets kunnen herinneren van wat er in de pilot gebeurde eigenlijk
pi_149628721
Vind hem erg goed tot nu toe :) Kom maar kom met de rest :Y)
pi_149643999
Krijg nu ook wel zin om BB terug te kijken.
pi_149656645
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:15 schreef Rijst het volgende:
Krijg nu ook wel zin om BB terug te kijken.
Moet je iemand zoeken die het nog niet heeft gezien. Ik heb alles vorig jaar terug gekeken met m'n vriendin, die kende het nog niet en was even later een addict, geweldig!
pi_149657739
Vooral aflevering 2 vond ik ijzersterk. BB voelde als een once in a lifetime experience, Maar ik heb goede hoop dat BCS dicht bij die kwaliteit in de buurt kan komen.

Weten we al hoe Saul zich verhoudt tot die Chuck? Is het z'n oom ofzo?

Edit: laat maar, z'n oudere broer kennelijk :).
Amen.
pi_149659086
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 07:33 schreef JDx het volgende:

[..]

Moet je iemand zoeken die het nog niet heeft gezien. Ik heb alles vorig jaar terug gekeken met m'n vriendin, die kende het nog niet en was even later een addict, geweldig!
Zet gewoon alles op mn ipad. Ik reis doordeweeks toch 2 uur per dag in de trein *)
pi_149673391
http://www.belfasttelegra(...)enkirk-30990717.html

Wie weet.
Samenvatting: Odenkirk ziet wel een kansje zodra de serie goed op zichzelf staat.

Oh, White's house moet zichtbaar zijn geweest volgens dat artikel.
pi_149673741
Mja, Odenkirk zegt er ook bij dat hij daar geen enkele invloed op heeft en dat het maar speculaties zijn. Ik vraag me ook af wat we met Walter White zouden moeten in deze serie.
Het gegeven van Breaking Bad was toch: saaie lul wordt drugsbaas. Het enige wat ze in deze prequel zouden kunnen toevoegen is dus een saaie lul, dat klinkt niet echt als iets waar je voor thuisblijft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kansenjongere op 14-02-2015 22:50:38 ]
pi_149678656
Een cameo is prima, maar ik hoef Walt (of Jesse) niet te zien als bijpersonages in deze serie. Sowieso zijn beide personages in het begin van BB niet zo boeiend :P.
Amen.
pi_149678876
Skinny P kende Tuco al. Dus misschien zien we hem.
pi_149679090
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:43 schreef Jivis het volgende:
Een cameo is prima, maar ik hoef Walt (of Jesse) niet te zien als bijpersonages in deze serie. Sowieso zijn beide personages in het begin van BB niet zo boeiend :P.
Cameo is leuk. Dat je hem aan het begin van een shot net het kantoor uit ziet lopen ofzo. Meer moet je niet doen denk ik.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_149687229
Aanbeland bij S02E07 Better call Saul. Zo wat een dikke kop had hij toen zeg ( of beter gezegd nu? :P )

Ik merk wel dat het nu in s2 begint in te kakken. Maar zodra die 2 neven van Tuco komen wordt het weer spannend :P
pi_149689093
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:48 schreef Rijst het volgende:
Aanbeland bij S02E07 Better call Saul. Zo wat een dikke kop had hij toen zeg ( of beter gezegd nu? :P )

Ik merk wel dat het nu in s2 begint in te kakken. Maar zodra die 2 neven van Tuco komen wordt het weer spannend :P
van Breaking Bad bedoel je?
pi_149689147
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:55 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Cameo is leuk. Dat je hem aan het begin van een shot net het kantoor uit ziet lopen ofzo. Meer moet je niet doen denk ik.
Bij de wasserette lijkt me voor de hand liggen ;)

Saul die z'n auto een keer komt wassen en dat je dan Walter ziet schrobben :P

In de insider podcast (die trouwens best de moeite waard is), zegt Bob dat hij niet uitsluit dat deze serie uiteindelijk samenvalt met de Breaking Bad tijd en er vervolgens ook nog voorbij gaat om te laten zien wat er daarna met Saul gebeurt.

Podcast: https://itunes.apple.com/(...)ast/id966297954?mt=2
Met o.a. Vince Giiligan en Odenkirk
pi_149690854
Is het niet onrealistisch dat zo veel, zeg maar, hoogopgeleiden zo laag bij de grond geraken?
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 15 februari 2015 @ 14:44:22 #96
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149692570
quote:
11s.gif Op zondag 15 februari 2015 13:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is het niet onrealistisch dat zo veel, zeg maar, hoogopgeleiden zo laag bij de grond geraken?
Als je rechten studeert samen met 100.000 anderen dat jaar moet je soms 'creatief' zijn om geld te verdienen. :P
reset
pi_149693621
Vanaf hoe laat is de aflevering eigenlijk beschikbaar op maandag/dinsdag?
pi_149693964
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:18 schreef tralalala het volgende:
Vanaf hoe laat is de aflevering eigenlijk beschikbaar op maandag/dinsdag?
Ik dacht vanaf dinsdagochtend 8 uur.
pi_149694616
quote:
11s.gif Op zondag 15 februari 2015 13:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is het niet onrealistisch dat zo veel, zeg maar, hoogopgeleiden zo laag bij de grond geraken?
Is eigenlijk ooit uitgelegd waarom Walt als geniaal scheikundige voor een hongerloontje lesgeeft in plaats van dat hij bijvoorbeeld bij een prestigieus onderzoeksinstituut werkt?
pi_149694992
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:48 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Is eigenlijk ooit uitgelegd waarom Walt als geniaal scheikundige voor een hongerloontje lesgeeft in plaats van dat hij bijvoorbeeld bij een prestigieus onderzoeksinstituut werkt?
Hij was helemaal kapot van de breuk met Gray Matters, die hem hadden uitgekocht voor $5000 dollar, en nu miljarden waard zijn. Denk dat hij daardoor in een depressie is geraakt, neerwaartse spiraal met geldnood, rekeningen, gehandicapt kind, etc.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_149696272
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:48 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Is eigenlijk ooit uitgelegd waarom Walt als geniaal scheikundige voor een hongerloontje lesgeeft in plaats van dat hij bijvoorbeeld bij een prestigieus onderzoeksinstituut werkt?
Zoals Me_Wesley zegt, en het is wel degelijk uitgelegd als je een klein beetje had opgelet in het verhaal.
Narf!
pi_149697740
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:59 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Hij was helemaal kapot van de breuk met Gray Matters, die hem hadden uitgekocht voor $5000 dollar, en nu miljarden waard zijn.
Maar dat was decennia geleden, dan blijft het toch merkwaardig dat je in al die tijd als briljant scheikundige die zelfs betrokken is geweest bij nobelprijswinnend onderzoek geen betere baan kunt krijgen.
pi_149697948
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:06 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar dat was decennia geleden, dan blijft het toch merkwaardig dat je in al die tijd als briljant scheikundige die zelfs betrokken is geweest bij nobelprijswinnend onderzoek geen betere baan kunt krijgen.
Dat doet depressie met je. En hee, uiteindelijk is hij een zeer winstgevende scheikundige 'carrière' begonnen ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_149702049
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:31 schreef Xrenity het volgende:

In de insider podcast (die trouwens best de moeite waard is), zegt Bob dat hij niet uitsluit dat deze serie uiteindelijk samenvalt met de Breaking Bad tijd en er vervolgens ook nog voorbij gaat om te laten zien wat er daarna met Saul gebeurt.
Dat zien we al direct in de eerste aflevering van BCS. :P

Leuke serie tot nu toe, deze blijf ik nog wel even volgen.

En Vaas. _O_
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 23:45:50 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149715147
Ik had er totaal niks van verwacht en was niet eens van plan het te gaan kijken. Na de goede kritieken toch maar gaan kijken en ik ben positief verrast! Dit kan wel eens een blijvertje gaan worden *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_149720941
Leuke serie tot nu toe. Heb gisteren de eerste 2 afleveringen bekeken.. heeft echt wel het BB niveau tot nu toe...

Leuk om ook al personages terug te zien zoals Mike en die mexicaan.
  maandag 16 februari 2015 @ 14:50:35 #107
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149726797
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:04 schreef Skwish het volgende:
Leuke serie tot nu toe. Heb gisteren de eerste 2 afleveringen bekeken.. heeft echt wel het BB niveau tot nu toe...

Leuk om ook al personages terug te zien zoals Mike en die mexicaan.
Vond de eerste twee wel redelijk, het niveau van BB heeft het echt nog lang niet :')
pi_149726872
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Vond de eerste twee wel redelijk, het niveau van BB heeft het echt nog lang niet :')
Eerste epi's van BB hadden ook niet het niveau van de latere afleveringen. Verre van zelfs, ik moest me daar echt doorheen worstelen.

Dit vond ik eigenlijk gelijk leuk (op het eerste halfuur na misschien), dus dat belooft veel goeds.
Amen.
pi_149727048
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:52 schreef Jivis het volgende:

[..]

Eerste epi's van BB hadden ook niet het niveau van de latere afleveringen. Verre van zelfs, ik moest me daar echt doorheen worstelen.
Dat ja. Sowieso vind ik de eerste 2 seizoenen van Breaking Bad van beduidend lager niveau dan de rest. Nog steeds heel vermakelijk hoor, maar in schril contrast met de latere afleveringen.

Ik vond Breaking Bad in de eerste instantie ook gewoon een leuke serie voor erbij. Pas in de latere seizoenen wist het echt mijn hart te veroveren :P
Conscience do cost.
  Moderator maandag 16 februari 2015 @ 17:03:49 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_149730755
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:52 schreef Jivis het volgende:
Eerste epi's van BB hadden ook niet het niveau van de latere afleveringen. Verre van zelfs, ik moest me daar echt doorheen worstelen.
Had ik ook, begonnen met kijken destijds en afgehaakt. Later weer opnieuw begonnen en doorgezet, heb er geen spijt van.

BcS vond ik vanaf het begin eigenlijk leuk. Wel gek dat veel users hier die mening niet zo heel erg blijken te delen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_149731429
Toch grappig die verschillende belevingen.

Ik was direct gegrepen door Breaking Bad. Door o.a. de fantastische regie stijl en Bryan Cranston die gewoon als een baas staat te acteren, niet normaal.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149732603
Vanaf het eerste moment was ik ook gegrepen door BB. En bij BCS ook vanaf het eerste moment gegrepen. Het is anders, maar toch veel herkenbare dingen. Je ziet gewoon aan alles dat het dezelfde makers zijn, maar het voelt toch dat BCS iets 'eigens' heeft. Na 2 episodes is het moeilijk om te voorspellen of dit geniaal word. Maar het overtreft in ieder geval wel mijn verwachtingen.
pi_149737495
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:19 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Dat zien we al direct in de eerste aflevering van BCS. :P
Haha, ja ok :P
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 16 februari 2015 @ 20:10:59 #114
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149737661
Leuke serie komt er nu elke maandag een nieuwe aflevering?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_149738553
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuke serie komt er nu elke maandag een nieuwe aflevering?
Ja, maandag in Amerika, dus dinsdag in Nederland.
pi_149752537
Aflevering 3 staat op netflix😃 ga nu kijken
pi_149752703
Vanavond aflevering 3 kijken *O*
pi_149755338
Here's Johnny :D


[ Bericht 28% gewijzigd door FredVleespet op 17-02-2015 11:50:06 ]
  dinsdag 17 februari 2015 @ 11:44:29 #119
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_149755390
leuke serie weer,

Vooral die scenes met Mike (Mooi dat die er ook weer snel inzit) _O_
  dinsdag 17 februari 2015 @ 13:09:34 #120
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_149757628
Aflevering 3 was weer erg vermakelijk :D
Die eind scene in de tent _O-
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_149759061

Mike _O_ _O_
pi_149761168
Leuke aflevering _O_
Vooral ook dat er op de toiletten zo makkelijk een schikking besproken word :D
pi_149761204
Goeie aflevering.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_149763629
Serie te begrijpen voor een kijker die onbekend is met Breaking Bad?
pi_149763672
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:19 schreef Intellectueel het volgende:
Serie te begrijpen voor een kijker die onbekend is met Breaking Bad?
Ja
pi_149763944
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:19 schreef Intellectueel het volgende:
Serie te begrijpen voor een kijker die onbekend is met Breaking Bad?
Zeker m,aar je zult er wel wat minder van genieten aangezien sommige characters in BB gewoonweg badass zijn! :D dus gewoon eerst even BB kijken, je zult niks missen.

Here's johnny! :D _O-
pi_149764138
Wedden dat Jimmy een deel van het geld meeneemt en de Kettles laat gaan. :D
pi_149765889
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:32 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Zeker m,aar je zult er wel wat minder van genieten aangezien sommige characters in BB gewoonweg badass zijn! :D dus gewoon eerst even BB kijken, je zult niks missen.

Here's johnny! :D _O-
Bepaalde referenties zul je inderdaad missen, voor de rest is het goed te volgen zonder BB kennis.
pi_149766218
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wedden dat Jimmy een deel van het geld meeneemt en de Kettles laat gaan. :D
Of het geld voor ze bewaart, in ruil voor het mogen innemen van hun rol als raadsman. Hij moet de Kettles wel weer boven water toveren om Nacho vrij te krijgen, natuurlijk.

Ik ben heel benieuwd of Jimmy nu gelijk al het criminele circuit gaat vertegenwoordigen of dat hij eerst met het legitieme 'Better Call Saul' van start gaat.
pi_149767108
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:42 schreef FredVleespet het volgende:
Here's Johnny :D
[ afbeelding ]
Nu al het hoogtepunt van het hele eerste seizoen.
pi_149767305
Hoe kwamen die Kettles nou aan dat geld?
pi_149768793
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:16 schreef Vatta het volgende:
Hoe kwamen die Kettles nou aan dat geld?
Fraude oid
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_149768887
Overigens ook die flashforward in het begin, weer lekker BB :Y
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_149769413
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:00 schreef Me_Wesley het volgende:
Overigens ook die flashforward in het begin, weer lekker BB :Y
Uh nee dat was een flashback naar een nog jongere Saul.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149769669
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:11 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Uh nee dat was een flashback naar een nog jongere Saul.
Oh :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_149769830
Lost is toch wel DE serie van de flashforwards. :P
pi_149769943
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:10 schreef Vatta het volgende:

[..]

Nu al het hoogtepunt van het hele eerste seizoen.
Mag hopen van niet. :{
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:56:44 #138
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_149771078
Team Kettle.
pi_149771539
Dat einde _O-
hhhhh
pi_149773267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:10 schreef DaveDave09 het volgende:
Dat einde _O-
Yeah..
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 17 februari 2015 @ 20:51:19 #141
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149773313
Ik moet steeds lachen om Mike met zijn stickertjes.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_149773454
Prima aflevering weer met een heerlijk einde. De muziek is trouwens ook weer dik in orde. Tijdens Breaking Bad vond ik dat ook erg sterk.
pi_149773687
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
Prima aflevering weer met een heerlijk einde. De muziek is trouwens ook weer dik in orde. Tijdens Breaking Bad vond ik dat ook erg sterk.
Echt he. Die muziek tijdens de skatescene :)
pi_149774156
Voor mensen met spotify linkje naar alle muziek (word wekelijks na uitzending bijgewerkt)
  ESF Reporter dinsdag 17 februari 2015 @ 21:23:16 #145
87554 Cee
Welluk?
pi_149775005
Did you use your sexrobot voice? _O-
  Moderator dinsdag 17 februari 2015 @ 21:47:05 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149776107
Leuke aflevering weer! Het blijft nog een beetje traag maar ik heb daar niet zo'n moeite mee, ik verveel me geen seconde. Ik ben benieuwd hoe de serie zich verder gaat ontwikkelen!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_149779616
Topserie tot zover _O_
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_149781702
Begin van een samenwerking tussen Saul en Mike? _O_
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 18 februari 2015 @ 02:09:03 #149
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149783424
Mike _O_
beste karakter in het bb/bcs universum
pi_149783460
Ik heb nu alle 3 de afleveringen gezien en ondanks dat ik vooraf vrij sceptisch was, kan ik niet anders dan constateren dat het niet (of i.i.g. niet significant) onder doet voor Breaking Bad.
Zal definitief blijven volgen. 14.gif
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 18 februari 2015 @ 10:44:03 #151
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_149787314
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:42 schreef FredVleespet het volgende:
Here's Johnny :D
[ afbeelding ]
_O_ :D

Erg leuke serie tot nu toe.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:04:49 #152
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149790686
In de openingsscene zei die ook al Here's Johnny :P :), prima aflevering weer
pi_149791089
_O- Heerlijk
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator woensdag 18 februari 2015 @ 13:42:26 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149791558
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 00:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Begin van een samenwerking tussen Saul en Mike? _O_
dat lijkt me wel aangezien ze in BB ook samenwerken :P
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_149792961
Die steek van teleurstelling wanneer de eindcredits ineens in beeld verschijnen.

Heerlijke serie _O_.
Amen.
pi_149796133
Dacht dat ze in die boot zaten, wist het vrijwel zeker. Dat gedoe met die stickers met Mike elke keer weer. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef FredVleespet het volgende:
Voor mensen met spotify linkje naar alle muziek (word wekelijks na uitzending bijgewerkt)
Moet je wel voor inloggen, alternatieven?
pi_149796804
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef Nober het volgende:
Dacht dat ze in die boot zaten, wist het vrijwel zeker. Dat gedoe met die stickers met Mike elke keer weer. :')

[..]

Moet je wel voor inloggen, alternatieven?
Nee, maak gewoon een gratis account aan :s)
pi_149797303
here's johnny _O- _O- _O-

heerlijke aflevering weer. Vind het in niets onderdoen voor het begin van Breaking Bad. Als ze dit (hopelijk seizoenen lang) vol kunnen houden ben ik zeer tevreden. Het enige dat jammer is is, dat je weet hoe het gaat eindigen. Alhoewel, ze kunnen natuurlijk ook uiteindelijk een laatste seizoen maken over Sauls tijd na BB
pi_149797723
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef FredVleespet het volgende:
Voor mensen met spotify linkje naar alle muziek (word wekelijks na uitzending bijgewerkt)
Lekker lijstje om in je spotify te hebben. :)
pi_149797953
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Lekker lijstje om in je spotify te hebben. :)
Die van Breaking Bad is ook een aanrader ;)
pi_149798095
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Die van Breaking Bad is ook een aanrader ;)
_O_
pi_149799115
Toppertje. Het komische sfeertje overheerst wel vind ik. totaal niet erg maar ik las ergens dat het meer drama zou zijn. Ach daar hebben we Breaking Bad al voor. Het moet wel van elkaar te onderscheiden zijn.
pi_149800020
w

[ Bericht 70% gewijzigd door Vatta op 18-02-2015 18:08:25 ]
pi_149800066
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:05 schreef Vatta het volgende:
Wat was nu eigenlijk de bedoeling van Saul in eerste instantie toen ie met die robotstem de Kettlesmans belde en wie was die gast in dat busje toen ze naar buiten keken. Toch niet die Nacho?
volgens mij heb je niet zo goed opgelet he ;)

Dat was zeker Nacho, daarom is hij ook opgepakt. En Saul wilde ze waarschuwen dat iemand snode plannen met ze had waarop ze in paniek zelf zoiets in scene gezet hebben. Althans als dat het hele verhaal is
pi_149800103
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:07 schreef planethugo het volgende:

[..]

volgens mij heb je niet zo goed opgelet he ;)

Dat was zeker Nacho, daarom is hij ook opgepakt. En Saul wilde ze waarschuwen dat iemand snode plannen met ze had waarop ze in paniek zelf zoiets in scene gezet hebben. Althans als dat het hele verhaal is
Bevestiging :)
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:09:46 #166
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149801828
quote:
'Better Call Saul' starts turf war between Albuquerque Isotopes and Omaha Storm Chasers



For six beautiful, glorious seasons, "Breaking Bad" caused a lot of friction: fights between Walt and Jesse, fights between Hank and Walt, and fights between couples who couldn't believe that their partner would watch the newest episode without them.

Who would have guessed then that the prequel spinoff of "Better Call Saul," featuring Bob Odenkirk's comic relief lawyer, would create the biggest fight of them all.

With Saul Goodman having fled New Mexico, where the original was set and filmed, for a quieter life in Omaha -- the Omaha Storm Chasers and Albuquerque Isotopes got into quite a Twitter battle on Tuesday.
reset
pi_149813406
'Here's Johnny!' :D

Toffe ep weer zeg. Begin van een samenwerking tussen Mike en Saul? :)
  woensdag 18 februari 2015 @ 23:27:17 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_149813431
Geweldige aflevering die wat slapjes begon en zich steeds beter ontwikkelde met Mike en die eindscène in de tent. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 18 februari 2015 @ 23:50:42 #169
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_149814359
Einde was epic, maar dat gedoe met zn parkeerstickers ben ik nu wel zat..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_149816810
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef houdjemond het volgende:
Einde was epic, maar dat gedoe met zn parkeerstickers ben ik nu wel zat..
Dat is gewoon om te laten zien dat er niet met mike te sollen is volgens mij.

Maar goede aflevering, nu ik dit allemaal weer zie en albuquerque setting mis ik direct breaking bad! gelukkig is dit begonnen :9
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_149817575
Ik hoop zo dat Gus gauw komt!
pi_149820088
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 06:54 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik hoop zo dat Gus gauw komt!
Zie niet hoe dat zou kunnen? die kende saul volgens mij nooit
hhhhh
pi_149820256
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 06:54 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik hoop zo dat Gus gauw komt!
:? :')
Ja doei.
pi_149820266
Nacho's nacho man O+ :') _O-
Ja doei.
pi_149820637
Saul Goodman was het leukste personage in Breaking Bad. Ik heb nu de eerste drie afleveringen van Better Call Saul gezien en het is erg leuk. Vooral aflevering 2 was van een hoog niveau. We need a criminal lawyer!
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_149821101
Gus kan nog wel opduiken. Mike gaat werkt in BB voor hem. En Saul zorgde voor contact tussen Walter en Gus. Hij had alleen Gus zelf nooit ontmoet.
pi_149822213
Mike was een tussenpersoon voor Saul/Gus, dus als Mike een beetje een aparte verhaallijn krijg is het misschien mogelijk? Misschien wordt Mike juist wel in contact gebracht met Gus door een aanbeveling van Saul (via een client ofzo) :P
..///
pi_149822595
Ze kunnen toch ook gewoon een keer een hapje gaan eten bij Los Pollos :P
pi_149823272
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:02 schreef JDx het volgende:
Ze kunnen toch ook gewoon een keer een hapje gaan eten bij Los Pollos :P
zou wel leuk zijn als we het begin van Gus en Los Pollos te zien krijgen _O_
..///
pi_149823626
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:32 schreef wipes66 het volgende:

[..]

zou wel leuk zijn als we het begin van Gus en Los Pollos te zien krijgen _O_
Dat was al veel eerder begonnen.
pi_149823813
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:47 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Dat was al veel eerder begonnen.
in de huidige tijd van deze serie bestaat Los Pollos al met z'n vele vestigingen en drugsdistributie? overigens kan het natuurlijk ook in de vorm van een flashback ofzo :)
..///
pi_149828695
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 10:29 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Zie niet hoe dat zou kunnen? die kende saul volgens mij nooit
Nee, maar Mike wel ;)
pi_149836811
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:53 schreef wipes66 het volgende:

[..]

in de huidige tijd van deze serie bestaat Los Pollos al met z'n vele vestigingen en drugsdistributie? overigens kan het natuurlijk ook in de vorm van een flashback ofzo :)
We gaan het zien, hopelijk weten de schrijvers nog flink wat verrassende momenten uit de hoge hoed te trekken. :)
  vrijdag 20 februari 2015 @ 18:04:55 #184
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_149863629
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_149863744
Sneak peeks. :N
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_149864260
Valt tegen. Had hoge verwachtingen na breaking bad.
pi_149865129
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 18:27 schreef Atak het volgende:
Valt tegen. Had hoge verwachtingen na breaking bad.
Hoevaak ga je dit nog zeggen :P ?
pi_149866268
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:00 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Hoevaak ga je dit nog zeggen :P ?
quote ff de andere keren
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_149882937
Als iedereen die zegt dat het tegen valt nu even weg gaat... kunnen wij hier rustig over bob Oldenkirk kletsen...

Doei.
pi_149884848
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:43 schreef Amnistia het volgende:
Als iedereen die zegt dat het tegen valt nu even weg gaat... kunnen wij hier rustig over bob Oldenkirk kletsen...

Doei.
Ach zeggen dat iets tegen valt heeft alleen waarde als het beargumenteerd wordt.
pi_149885420
BB kwam ook enorm traag op gang. Als dit seizoen afgelopen is, weet je precies hoe je staat en of het sterk is. Het ritje bevalt mij tot nu toe vrij aardig.
pi_149885910
Zo. Ik vond aflevering 1 bloedsaai, vorige week na een half uur afgezet en gisteren opnieuw geprobeerd, maar wel heel mooi en je moet er een beetje inkomen. Maar het einde en vooral aflevering 2 hebben mij volledig overtuigd: jeetje, wat een goede serie gaat dit al weer worden :D 2e aflevering was echt fantastisch _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_149886683
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:43 schreef Amnistia het volgende:
Als iedereen die zegt dat het tegen valt nu even weg gaat... kunnen wij hier rustig over bob Oldenkirk kletsen...
Hele toffe dude en acteur trouwens. In fargo was hij ook gangsta 8-)

BCS doet me sowieso een beetje aan een kruising tussen BB en fargo denken.
Conscience do cost.
pi_149886754
Snap niet dat iedereen lyrisch was over aflevering 1 hoor, even doorbijten hoor. Het lijkt wel alsof je hier meteen wordt afgeserveerd als je het niet meteen goed vindt. Alleen het feest der herkenning zorgde ervoor om door te kijken.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_149886967
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:22 schreef Norrage het volgende:
Snap niet dat iedereen lyrisch was over aflevering 1 hoor, even doorbijten hoor. Het lijkt wel alsof je hier meteen wordt afgeserveerd als je het niet meteen goed vindt. Alleen het feest der herkenning zorgde ervoor om door te kijken.
Ow nee hoor. Je mag best kritisch zijn. Heeft alleen weinig nut als je telkens blijft herhalen; het mist jesse/walt, het valt tegen etc. Denk dat iedereen wel zijn twijfels had bij de aankondiging. Denk alleen niet dat je het na een paar afleveringen al moet afschrijven.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:33:10 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_149888960
De serie moest inderdaad inkomen en natuurlijk ook even duidelijk laten worden dat alle karakters zoals we ze kennen nog heel anders zijn dan in BB. Ik geniet weer intens!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_149891035
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:29 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Ow nee hoor. Je mag best kritisch zijn. Heeft alleen weinig nut als je telkens blijft herhalen; het mist jesse/walt, het valt tegen etc. Denk dat iedereen wel zijn twijfels had bij de aankondiging. Denk alleen niet dat je het na een paar afleveringen al moet afschrijven.
Als je jesse en Walt mist... moet je BB gaan kijken... het gaat over saul.. het heet niet voor niks better call saul en geen better call Walt en jesse.
pi_149897873
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:42 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Als je jesse en Walt mist... moet je BB gaan kijken... het gaat over saul.. het heet niet voor niks better call saul en geen better call Walt en jesse.
Maar de hoofdpersoon heet Jimmy.
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:35:40 #199
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_149897954
Je ziet toch ook hoe hij verandert van Jimmy in zijn pseudoniem Saul die we uit BB kennen...

Net zoals we zagen hoe Walt Heisenberg werd. Zelfde principe
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_149903116
Is BCS te volgen als je nog niet alle afleveringen van BB hebt gezien? Zitten nu nl aan het begin van seizoen 3.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 21 februari 2015 @ 22:53:19 #201
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149903513
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:43 schreef roos85 het volgende:
Is BCS te volgen als je nog niet alle afleveringen van BB hebt gezien? Zitten nu nl aan het begin van seizoen 3.
BCS speelt voor BB dus kan prima.
reset
pi_149904888
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:43 schreef roos85 het volgende:
Is BCS te volgen als je nog niet alle afleveringen van BB hebt gezien? Zitten nu nl aan het begin van seizoen 3.
Het kan prima. Maar ik zou zeggen maak eerst BB af. Er komen best wat dingen terug wat het wat leuker maakt als je alles gezien heb.
pi_149925969
Deze serie tot nu toe _O_
pi_149930805
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:53 schreef Individual het volgende:

[..]

BCS speelt voor BB dus kan prima.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 23:34 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Het kan prima. Maar ik zou zeggen maak eerst BB af. Er komen best wat dingen terug wat het wat leuker maakt als je alles gezien heb.
Ah tnx :)
Denk dat we eerst BB afkijken. Dat gaat ook wel opschieten ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 10:43:52 #205
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_149981298
In die ene aflevering (1 volgens mij) waar Saul kwaad naar beneden loopt en dat blondje staat te roken. Is dit een hint dat zij naar bed is geweest met Howard Hamlin?
pi_149983112
butt butt butthole
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_149985586
Minste aflevering tot nu toe
pi_149986773
hoeveel hadden ze nou verdiend met die scam? 40 dollar ofzo? dat horloge moet toch ook iets gekost hebben.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:25:02 #209
256829 Sokz
Livin' the life
pi_149987827
Was gewoon een $5 nepding
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:25:12 #210
256829 Sokz
Livin' the life
pi_149987832
Dus 575$
pi_149987877
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:57 schreef MrSalazar het volgende:
hoeveel hadden ze nou verdiend met die scam? 40 dollar ofzo? dat horloge moet toch ook iets gekost hebben.
Hij kreeg 580 dollar, paar dollar voor een nep Rolex. Dikke winst dus.
pi_149988410
Hoe zien jullie die scam chronologisch? Voor of na de scene met James/Saul als inmate?
pi_149988508
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:26 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hij kreeg 580 dollar, paar dollar voor een nep Rolex. Dikke winst dus.
ik dacht 80 dollar. niet goed opgelet blijkbaar.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:46:31 #214
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_149988577
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:41 schreef showtimer het volgende:
Hoe zien jullie die scam chronologisch? Voor of na de scene met James/Saul als inmate?
Voor
pi_149990007
Mindere aflevering?? Ik vind dit juist een super toffe!
pi_149991156
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef Hilzillah het volgende:
Mindere aflevering?? Ik vind dit juist een super toffe!
De spanning was er niet echt of zo. Nacho moet weer snel back in action komen. Verder vind ik dat concurrerende advocaten gedoe niet zo boeiend.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:10:16 #217
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149991291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef Vatta het volgende:
Minste aflevering tot nu toe
Ik vond dit wel een betere eerlijk gezegd. Vond de eerste en de tweede wat minder.

Al met al wel een leuke serie maar ben nog niet echt overtuigd. Vind de rol van Mike als parkeerwachter enigszins te clichématig ingevuld. Zo van "oh we hebben Mike nog, euhhhh, laat hem de sjaggi parkeerwachterrol maar op zich nemen!" Jammer hadden ze meer mee moeten doen door hem een andere rol te geven.
pi_149991717
wat een serie! geweldig die scams hahha.

Mike gaat wrs wegens dit jobje in aanraking komen met Gus etc, waardoor die denkt nog snel ff wat geld te cashen voor zn kleindochter.
pi_149991758
Welke gekke ziekte heeft de broer van Jimmy/Saul?
pi_149991797
Dat is mij ook niet helemaal duidelijk, maar blijkbaar kan die niet tegen alles wat modern is, telefoons electra etc etc. Ik snap die verhaallijn totaal niet.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:31:47 #221
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_149992054
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:24 schreef koosfransoos het volgende:
Welke gekke ziekte heeft de broer van Jimmy/Saul?
Idiopathic Environmental Intolerance Attributed to Electromagnetic Fields (IEI-EMF), or as it's more commonly known, Electromagnetic Hypersensitivity (EHS).

EHS is a set of physical symptoms that its sufferers blame on radiation from Wi-Fi, cell phones and any electrical device. However, most research on this disorder has not found any links between the symptoms and electrical devices. The science overwhelmingly points to the ailment being a psychosomatic one, reported Esquire.
pi_149992384
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:31 schreef Che_ het volgende:

[..]

Idiopathic Environmental Intolerance Attributed to Electromagnetic Fields (IEI-EMF), or as it's more commonly known, Electromagnetic Hypersensitivity (EHS).

EHS is a set of physical symptoms that its sufferers blame on radiation from Wi-Fi, cell phones and any electrical device. However, most research on this disorder has not found any links between the symptoms and electrical devices. The science overwhelmingly points to the ailment being a psychosomatic one, reported Esquire.
Ah oke, bedankt :).
pi_149997610
Geweldige aflevering!
pi_150001554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef Vatta het volgende:

[..]

De spanning was er niet echt of zo. Nacho moet weer snel back in action komen. Verder vind ik dat concurrerende advocaten gedoe niet zo boeiend.
Daar heb je wel gelijk in. Maar de scams maakte me heel erg aan het lachen!
pi_150003133
Jimmy de held _O- _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150005515
Ik vond vorige week denk ik het minste, en dit na ep 2 de beste :P

In de podcast verklapten ze trouwens dat elke afleveringnaam eindigt op een 'o' :P
pi_150006828


Zouderdoen
pi_150007156
zij wordt dit jaar blijkbaar al 43? :o
pi_150007953
tof! Dat vond ik deze ep!
Ja doei.
pi_150008227
S'all good man, die had ik nog niet eens door na al die tijd BB _O-
pi_150008272
_O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_150008374
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef Timwonnacott het volgende:
S'all good man, die had ik nog niet eens door na al die tijd BB _O-
Same :P

Goede aflevering weer!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_150009314
Voor de eckte eckte die weten

Marshall Flinkman _O_ _O_ _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:01:18 #234
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_150009391
Heerlijk vermaak.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_150012688
Komt goed op gang. Na twee "aardige" afleveringen nu het betere werk!
pi_150018765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]

Zouderdoen
Mooie vrouw ^O^ Goede aflevering weer, echt een heerlijke serie tot nu toe. Het begint nu inderdaad lekker op gang te komen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150018861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:10 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ik vond dit wel een betere eerlijk gezegd. Vond de eerste en de tweede wat minder.

Al met al wel een leuke serie maar ben nog niet echt overtuigd. Vind de rol van Mike als parkeerwachter enigszins te clichématig ingevuld. Zo van "oh we hebben Mike nog, euhhhh, laat hem de sjaggi parkeerwachterrol maar op zich nemen!" Jammer hadden ze meer mee moeten doen door hem een andere rol te geven.
Alsof Mike de gehele serie in dat hokje gaat zitten :') We zijn een paar eps onderweg... relax *O*
pi_150018915
Ik vind het juist wel interessant om te zien hoe de band tussen die twee zich langzaam aan het ontwikkelen is, en ik ben benieuwd hoe Mike daar terecht is gekomen.

Ik vond het dan ook vrij verassend om Mike in dat hokje aan te treffen, niet echt cliché wmb.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150019208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:40 schreef JDx het volgende:

[..]

Na 6 seizoenen een spinoff Breaking Legs? Better Call Tuco!
😄😄😄
pi_150019707
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]

Zouderdoen
Wat is nu eigenlijk zijn relatie met deze vrouw? Een vriendin? ex-vriendin? is nog niet echt duidelijk..
pi_150020796
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]

Zouderdoen
Als je haar leuk vindt, moet je dit kijken:

TV / [USA] Whitney (by Whitney Cummings)

Is echt een van de leukste comedy's die ik ken en ze speelt wel een redelijk geniaal figuur haha.
pi_150020842
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Hele toffe dude en acteur trouwens. In fargo was hij ook gangsta 8-)

BCS doet me sowieso een beetje aan een kruising tussen BB en fargo denken.
Het deed mij ook een beetje aan Fargo denken idd.
pi_150026045
Geniale serie _O_ Ook heerlijk al die scams, gewoon dat billboard plaatsen omdat hij weet dat het dan verwijderd moet worden _O-
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 12:46:33 #244
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_150026467
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef JDx het volgende:

[..]

Als je haar leuk vindt, moet je dit kijken:

TV / [USA] Whitney (by Whitney Cummings)

Is echt een van de leukste comedy's die ik ken en ze speelt wel een redelijk geniaal figuur haha.
Ah ja, ze kwam me al zo bekend voor! Inderdaad een leuke comedy, jammer dat het gecanceld is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_150028498
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 07:44 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Alsof Mike de gehele serie in dat hokje gaat zitten :') We zijn een paar eps onderweg... relax *O*
Zelfs als Mike in de vierde aflevering opeens weer de Hardass uit Breaking Bad wordt dan neemt dat niet niet weg dat hij de afgelopen drie afleveringen een saaie pedante parkeerwachter is geweest die maar heel erg weinig toevoegt behalve dat hij een bekend gezicht heeft.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_150028671
Behalve dan dat hij er voor gezorgd heeft dat Saul het ondergedoken gezin gevonden heeft. En wat is er mis met een beetje opbouw? Ik vind het gezeur om niks eerlijk gezegd.

[ Bericht 50% gewijzigd door Miauw_Zedong op 25-02-2015 14:01:40 ]
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:34:05 #247
128384 mcwops
gat in je glas
pi_150029839
gave serie...zit er weer net zo in als in BB, alleen nu geen 3 seizoenen in halen in 2 nachten ;)

kijk zometeen e4, maar 1 tm 3 was een mooie startup. het mag nu de diepte in en dat verwacht ik wel.
het wordt beter en beter.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_150030090
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Behalve dan dat hij er voor gezorgd heeft dat Saul het ondergedoken gezin gevonden heeft. En wat is er mis met een beetje opbouw? Ik vind het gezeur om niks eerlijk gezegd.
Dit ja. Mike krijgt vanzelf wel een grotere rol. Het moet alleen opgebouwd worden, dat zie je hetzelfde als bij Breaking Bad. Zoals Jonathan Banks al zelf in een interview aangeeft.

quote:
Actor Jonathan Banks recently gushed about his character Mike's storyline in the upcoming episodes. "About four or five shows in. I love playing Mike and I definitely take things as they come," he said. "It's a different rhythm, but Mike is separate from a lot of things and always has been.
quote:
[Banks added, "I just assume immediately that I'm not allowed to say anything. I really know not to give away anything. I can tell you that you learn about Mike. I can tell you that you learn about Mike's past. Mike constantly, there are so many dimensions. I enjoy that character, love that character so much that as much depth and as much background I can give him, I will. But there's also a part of him that I love that you never quite know many, many things. Hopefully if one thing is revealed, you'll want to know more about Mike."
pi_150030592
het was weer vermakelijk, al was die scam met dat bord al snel duidelijk toen het gebeurde. Dit seizoen zal denk ik vooral toewerken naar het moment dat Jimmy Saul wordt, en dat proces is nu wel in gang gezet met het geruzie met dat ene kantoor. Ik denk dat Mike daarna pas echt in beeld gaat komen. Zijn rol valt me tot nu toe ook wat tegen, zeker omdat hij bij de hoofdcast staat. Maargoed ik heb geduld.
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:48:33 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150045799
Ik vond het weer een prima aflevering. Erst met de scam met de namaak-Rolex en daarna met die bedachte Billboard-scene. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_150047171
quote:
15s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:49 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Zelfs als Mike in de vierde aflevering opeens weer de Hardass uit Breaking Bad wordt dan neemt dat niet niet weg dat hij de afgelopen drie afleveringen een saaie pedante parkeerwachter is geweest die maar heel erg weinig toevoegt behalve dat hij een bekend gezicht heeft.
De kracht van BB en nu BCS is juist het opbouwen van de karakters
Jij wil Mike meteen rond zien stampen? je ziet nu juist hoe hij zo geworden is.
Van goede Copper naar parkeerwacht en straks weer de keiharde beukert.

Vind de meeste hier wel zeiken om niks trouwens, lees afentoe hier wat mee en denk dan echt wtf doen jullie huillie
Narf!
pi_150048408
Het is alsof Breaking Bad er weer is in zoveel opzichten, heerlijke serie tot nu toe!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150053838
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:13 schreef Sickert het volgende:

[..]

De kracht van BB en nu BCS is juist het opbouwen van de karakters
Jij wil Mike meteen rond zien stampen? je ziet nu juist hoe hij zo geworden is.
Van goede Copper naar parkeerwacht en straks weer de keiharde beukert.

Vind de meeste hier wel zeiken om niks trouwens, lees afentoe hier wat mee en denk dan echt wtf doen jullie huillie
Kijk, ik zie ook wel ze door Mike als zo'n regelneef neer te zetten zinspelen op hoe hij geraakt en veranderd is door de omstandigheden omtrent zijn ontslag bij de politie. Dat zelfde punt kun je ook in één keer maken in plaats van elke aflevering een paar keer met een moker van heb-ik-jou-daar te hameren. Als het nu met meer humor gebracht was zou het misschien helemaal niet zo storen, maar nu heb ik de indruk dat het alleen maar drijft op sentiment als 'hé, die kerel kennen we,' of in het geval van nieuw publiek 'hé, die kerel zal wel belangrijk worden.' Dat is het helemaal juist. Ik zie niets anders dan dat sentiment dat deze scenes zouden kunnen drijven. Vince Gilligan en kompanen moeten misschien hun ritme nog vinden met deze serie, maar laten we wel wezen het lijkt vrij duidelijk dat ze worstelen om Mike in dit deel van James' verhaallijn te vlechten.
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 26 februari 2015 @ 00:45:38 #254
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150054200
quote:
19s.gif Op donderdag 26 februari 2015 00:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Kijk, ik zie ook wel ze door Mike als zo'n regelneef neer te zetten zinspelen op hoe hij geraakt en veranderd is door de omstandigheden omtrent zijn ontslag bij de politie. Dat zelfde punt kun je ook in één keer maken in plaats van elke aflevering een paar keer met een moker van heb-ik-jou-daar te hameren. Als het nu met meer humor gebracht was zou het misschien helemaal niet zo storen, maar nu heb ik de indruk dat het alleen maar drijft op sentiment als 'hé, die kerel kennen we,' of in het geval van nieuw publiek 'hé, die kerel zal wel belangrijk worden.' Dat is het helemaal juist. Ik zie niets anders dan dat sentiment dat deze scenes zouden kunnen drijven. Vince Gilligan en kompanen moeten misschien hun ritme nog vinden met deze serie, maar laten we wel wezen het lijkt vrij duidelijk dat ze worstelen om Mike in dit deel van James' verhaallijn te vlechten.
Dan kijk je niet.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_150054504
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 00:45 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dan kijk je niet.
Goed punt.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_150054582
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef Timwonnacott het volgende:
S'all good man, die had ik nog niet eens door na al die tijd BB _O-
Dit inderdaad _O-
  Moderator donderdag 26 februari 2015 @ 01:29:45 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150055405
Ik vond het een trage aflevering maar dat had ik bij Breaking Bad soms ook. Het blijft interessant genoeg om te blijven volgen in ieder geval :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 26 februari 2015 @ 01:48:43 #258
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_150055767
quote:
19s.gif Op donderdag 26 februari 2015 00:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Kijk, ik zie ook wel ze door Mike als zo'n regelneef neer te zetten zinspelen op hoe hij geraakt en veranderd is door de omstandigheden omtrent zijn ontslag bij de politie. Dat zelfde punt kun je ook in één keer maken in plaats van elke aflevering een paar keer met een moker van heb-ik-jou-daar te hameren. Als het nu met meer humor gebracht was zou het misschien helemaal niet zo storen, maar nu heb ik de indruk dat het alleen maar drijft op sentiment als 'hé, die kerel kennen we,' of in het geval van nieuw publiek 'hé, die kerel zal wel belangrijk worden.' Dat is het helemaal juist. Ik zie niets anders dan dat sentiment dat deze scenes zouden kunnen drijven. Vince Gilligan en kompanen moeten misschien hun ritme nog vinden met deze serie, maar laten we wel wezen het lijkt vrij duidelijk dat ze worstelen om Mike in dit deel van James' verhaallijn te vlechten.
net pas 4 afleveringen :')
  donderdag 26 februari 2015 @ 01:58:34 #259
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_150055957
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 01:29 schreef MaJo het volgende:
Ik vond het een trage aflevering maar dat had ik bij Breaking Bad soms ook. Het blijft interessant genoeg om te blijven volgen in ieder geval :)
Inderdaad soms wat langzaam, maar toch erg vermakelijk. Is er al een volgend seizoen aangekondigd?

Arcade Fire _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_150055961
Erg goede vierde episode. Bijna zo goed als de tweede.. Veelbelovend al met al. ^O^

  † In Memoriam † donderdag 26 februari 2015 @ 02:40:09 #261
88815 The_Emotion
98.3
pi_150056407
Ik vond hem weer goed, je ziet gewoon weer dat Jimmy/Saul een sluwe rat is.
Zowel in het begin in z'n jonge jaren met die Rolex-scam als met dat hele gebeuren om die billboard.
Dat hij zich precies kleed zoals Howard vind ik ook leuk gevonden.

Maar ik snap even niet waarom Chuck in z'n alu-pakje dat artikel niet mocht lezen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_150056506
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 02:40 schreef Remqo het volgende:
Maar ik snap even niet waarom Chuck in z'n alu-pakje dat artikel niet mocht lezen.
Omdat hij hem de indruk wil geven dat hij door hard en eerlijk werken een goede naam op kan bouwen.
pi_150057084
quote:
19s.gif Op donderdag 26 februari 2015 00:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Kijk, ik zie ook wel ze door Mike als zo'n regelneef neer te zetten zinspelen op hoe hij geraakt en veranderd is door de omstandigheden omtrent zijn ontslag bij de politie. Dat zelfde punt kun je ook in één keer maken in plaats van elke aflevering een paar keer met een moker van heb-ik-jou-daar te hameren. Als het nu met meer humor gebracht was zou het misschien helemaal niet zo storen, maar nu heb ik de indruk dat het alleen maar drijft op sentiment als 'hé, die kerel kennen we,' of in het geval van nieuw publiek 'hé, die kerel zal wel belangrijk worden.' Dat is het helemaal juist. Ik zie niets anders dan dat sentiment dat deze scenes zouden kunnen drijven. Vince Gilligan en kompanen moeten misschien hun ritme nog vinden met deze serie, maar laten we wel wezen het lijkt vrij duidelijk dat ze worstelen om Mike in dit deel van James' verhaallijn te vlechten.
Jezus wat een hoop onzin in 1 post :')
pi_150057842
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 02:40 schreef Remqo het volgende:
Ik vond hem weer goed, je ziet gewoon weer dat Jimmy/Saul een sluwe rat is.
Zowel in het begin in z'n jonge jaren met die Rolex-scam als met dat hele gebeuren om die billboard.
Dat hij zich precies kleed zoals Howard vind ik ook leuk gevonden.

Maar ik snap even niet waarom Chuck in z'n alu-pakje dat artikel niet mocht lezen.
"No more slipping Jimmy."
pi_150059303
quote:
19s.gif Op donderdag 26 februari 2015 00:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Kijk, ik zie ook wel ze door Mike als zo'n regelneef neer te zetten zinspelen op hoe hij geraakt en veranderd is door de omstandigheden omtrent zijn ontslag bij de politie. Dat zelfde punt kun je ook in één keer maken in plaats van elke aflevering een paar keer met een moker van heb-ik-jou-daar te hameren. Als het nu met meer humor gebracht was zou het misschien helemaal niet zo storen, maar nu heb ik de indruk dat het alleen maar drijft op sentiment als 'hé, die kerel kennen we,' of in het geval van nieuw publiek 'hé, die kerel zal wel belangrijk worden.' Dat is het helemaal juist. Ik zie niets anders dan dat sentiment dat deze scenes zouden kunnen drijven. Vince Gilligan en kompanen moeten misschien hun ritme nog vinden met deze serie, maar laten we wel wezen het lijkt vrij duidelijk dat ze worstelen om Mike in dit deel van James' verhaallijn te vlechten.
Nou nou nou, hater :')
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:14:08 #266
62913 Blik
The one and Only!
pi_150059917
quote:
19s.gif Op donderdag 26 februari 2015 00:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Kijk, ik zie ook wel ze door Mike als zo'n regelneef neer te zetten zinspelen op hoe hij geraakt en veranderd is door de omstandigheden omtrent zijn ontslag bij de politie. Dat zelfde punt kun je ook in één keer maken in plaats van elke aflevering een paar keer met een moker van heb-ik-jou-daar te hameren. Als het nu met meer humor gebracht was zou het misschien helemaal niet zo storen, maar nu heb ik de indruk dat het alleen maar drijft op sentiment als 'hé, die kerel kennen we,' of in het geval van nieuw publiek 'hé, die kerel zal wel belangrijk worden.' Dat is het helemaal juist. Ik zie niets anders dan dat sentiment dat deze scenes zouden kunnen drijven. Vince Gilligan en kompanen moeten misschien hun ritme nog vinden met deze serie, maar laten we wel wezen het lijkt vrij duidelijk dat ze worstelen om Mike in dit deel van James' verhaallijn te vlechten.
Ik vind het juist mooi neergezet, een zure op de regels lettende parkeerwachter die later een grotere rol krijgt. Ik heb er echt nul last van
pi_150059953
Leuke aflevering.. even wat luchtiger na de hele Nacho situatie. Ik durf nu wel te concluderen dat het karakter Saul prima een show kan dragen.
pi_150059975
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:15 schreef Bigs het volgende:
Leuke aflevering.. even wat luchtiger na de hele Nacho situatie. Ik durf nu wel te concluderen dat het karakter Saul prima een show kan dragen.
Eens! :)
Ja doei.
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:17:40 #269
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_150060009
Nu al vééél beter dan Breaking Bad
pi_150060068
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:17 schreef Che_ het volgende:
Nu al vééél beter dan Breaking Bad
Dat is dan weer schromelijk overdreven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:23:03 #271
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_150060135
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat is dan weer schromelijk overdreven.
Nee, mijn mening. Ik vind elke aflevering heel goed. Bij bb had ik dit niet en vond sommige seizoenen gewoon matig.
pi_150060279
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:23 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nee, mijn mening. Ik vind elke aflevering heel goed. Bij bb had ik dit niet en vond sommige seizoenen gewoon matig.
We zijn 4 afleveringen onderweg, BB heeft 64 afleveringen ofzo? ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150060306
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:23 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nee, mijn mening. Ik vind elke aflevering heel goed. Bij bb had ik dit niet en vond sommige seizoenen gewoon matig.
Je hebt nog geen eens een heel seizoen gezien, verwacht hier ook nog wel fillers.
pi_150060319
Hoop zelfs stiekem wel op een aflevering The Ant ofzo :')
  Moderator donderdag 26 februari 2015 @ 10:35:37 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150060439
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 01:58 schreef Reemi het volgende:

[..]

Inderdaad soms wat langzaam, maar toch erg vermakelijk. Is er al een volgend seizoen aangekondigd?

Arcade Fire _O_
tweede seizoen was al aangekondigd voordat de eerste begon met uitzenden :Y

Jij weet dingen O+ arcade fire *;
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:10:03 #276
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_150061270
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:30 schreef JDx het volgende:
Hoop zelfs stiekem wel op een aflevering The Ant ofzo :')
Anto dan, want alles eindigt op een 'o'
pi_150061523
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:30 schreef JDx het volgende:
Hoop zelfs stiekem wel op een aflevering The Ant ofzo :')
The fly was geniaal _O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150062367
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef Che_ het volgende:

[..]

Anto dan, want alles eindigt op een 'o'
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

The fly was geniaal _O_
Zeker voor een bottle episode. Maar als alle episode namen eindigen op een o, dan zal het toch zeker The Mosquito worden ;)
pi_150062479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:49 schreef JDx het volgende:

[..]

[..]

Zeker voor een bottle episode. Maar als alle episode namen eindigen op een o, dan zal het toch zeker The Mosquito worden ;)
:D
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_150062909
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef Che_ het volgende:

[..]

Anto dan, want alles eindigt op een 'o'
Alpine Shepherd Boy volgende week ;)
pi_150063032
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:06 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Alpine Shepherd Boy volgende week ;)
Kan een foutje zijn als je het van IMDb hebt.
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:25:52 #282
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_150063518
Ik vond het weer een briljante en vermakelijke aflevering _O_
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_150063929
Toffe ep weer :D De scams en slimmigheidjes van Jimmy komen nu lekker erin.
pi_150064196
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:10 schreef JDx het volgende:

[..]

Kan een foutje zijn als je het van IMDb hebt.
Hij zou 'Jello' gaan heten volgens de insider podcast. Elk episode zou eindigen met een 'o'. Alleen Netflix geeft ook Alpine Shepherd Boy aan. Misschien is dat de oude titel oid.

Niet dat het allemaal heel erg uitmaakt :+
pi_150087142
quote:
19s.gif Op donderdag 26 februari 2015 00:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Kijk, ik zie ook wel ze door Mike als zo'n regelneef neer te zetten zinspelen op hoe hij geraakt en veranderd is door de omstandigheden omtrent zijn ontslag bij de politie. Dat zelfde punt kun je ook in één keer maken in plaats van elke aflevering een paar keer met een moker van heb-ik-jou-daar te hameren. Als het nu met meer humor gebracht was zou het misschien helemaal niet zo storen, maar nu heb ik de indruk dat het alleen maar drijft op sentiment als 'hé, die kerel kennen we,' of in het geval van nieuw publiek 'hé, die kerel zal wel belangrijk worden.' Dat is het helemaal juist. Ik zie niets anders dan dat sentiment dat deze scenes zouden kunnen drijven. Vince Gilligan en kompanen moeten misschien hun ritme nog vinden met deze serie, maar laten we wel wezen het lijkt vrij duidelijk dat ze worstelen om Mike in dit deel van James' verhaallijn te vlechten.
En jij hebt alle seizoenen van BB uitgezeten? Seizoen 3 moet voor jou de hel geweest zijn!
De kracht van Gilligan is juist de trage opbouw en rommelige dialogen ze zijn duidelijk aan het worstelen ja :') Het hele karakter van Mike is Mike zoals hij nu is was hij in BB ook.
Narf!
pi_150090163
Die laatste aflevering was echt vermakelijk, vraag me nu wel af wat exact de link tussen die blonde en hem is.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 06:45:19 #287
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_150100455
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef Timwonnacott het volgende:
S'all good man, die had ik nog niet eens door na al die tijd BB _O-
Better Call Saul = Better call us, y'all
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_150103033
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 06:45 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Better Call Saul = Better call us, y'all
Dit is een slechte grap van jezelf? :P
pi_150105186
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:06 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Alpine Shepherd Boy volgende week ;)
Dit dus.

_O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150105464
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:07 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dit dus.

_O-
Als IMDb klopt dan heet die erna wel weer iets met ...o en zijn er volgende week 2 afleveringen?!
pi_150105634
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:17 schreef JDx het volgende:
en zijn er volgende week 2 afleveringen?!
Nee hoor
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150106130
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:41:58 #293
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_150106191
Ik had het eerst niet eens door dat het allemaal een slim plan was van Saul om een held te worden in de krant, ik dacht gewoon die gast valt per ongeluk en dat kwam heel toevallig goed uit voor Jimmy. Maar best geniaal plan.
Spatieboos
pi_150106232
Wat een held _O_
Toffe aflevering!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:44:06 #295
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_150106266
En wat heeft die Chuck nou precies voor ziekte? Irrationele angst voor elektronica of zoiets?
Hij is iig wel grappig met zijn spaceblanket.
Spatieboos
pi_150106343
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:44 schreef Spatieloos het volgende:
En wat heeft die Chuck nou precies voor ziekte? Irrationele angst voor elektronica of zoiets?
Hij is iig wel grappig met zijn spaceblanket.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:31 schreef Che_ het volgende:

[..]

Idiopathic Environmental Intolerance Attributed to Electromagnetic Fields (IEI-EMF), or as it's more commonly known, Electromagnetic Hypersensitivity (EHS).

EHS is a set of physical symptoms that its sufferers blame on radiation from Wi-Fi, cell phones and any electrical device. However, most research on this disorder has not found any links between the symptoms and electrical devices. The science overwhelmingly points to the ailment being a psychosomatic one, reported Esquire.
pi_150107768
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:44 schreef Spatieloos het volgende:
En wat heeft die Chuck nou precies voor ziekte? Irrationele angst voor elektronica of zoiets?
Hij is iig wel grappig met zijn spaceblanket.
Vind hem tot nu toe geen fuck toevoegen. Misschien komt dat nog.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 12:34:31 #298
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_150108102
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:22 schreef JDx het volgende:

[..]

Vind hem tot nu toe geen fuck toevoegen. Misschien komt dat nog.
Volgens mij is hij toch wel een van de belangrijkste characters tot nu toe.
Spatieboos
pi_150109501
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:34 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Volgens mij is hij toch wel een van de belangrijkste characters tot nu toe.
Chuck? Wat zou er anders zijn zonder hem?

Bedoel trouwens niet dat hij niet belangrijk is voor het verhaal, Saul doet veel vanwege hem, maar om steeds bij hem thuis te komen boeit niet veel voor het verhaal, hij had net zo goed dood kunnen zijn of spoorloos.

[ Bericht 17% gewijzigd door JDx op 27-02-2015 13:26:19 ]
pi_150109679
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:20 schreef JDx het volgende:

[..]

Chuck? Wat zou er anders zijn zonder hem?
Nu zo op het eerste ogenblik niet veel denk ik, maar later zal het wel wat meer duidelijk worden welke rol hij nou precies speelt in het verhaal.
pi_150109886
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:26 schreef Vitwiz het volgende:

[..]

Nu zo op het eerste ogenblik niet veel denk ik, maar later zal het wel wat meer duidelijk worden welke rol hij nou precies speelt in het verhaal.
Dat hoop ik ook, dat hij uit z'n schulp kruipt ofzo, dit zal wellicht alleen zijn om te laten zien hoe moeilijk hij het heeft en hoe ver hij is afgezakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')