abonnement Unibet Coolblue
pi_149553247
NEE!! :o :o Hoe durf je! Je moet het mooi vinden!
pi_149553330
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

omg.. ik kan niet eens even rustig een essay schrijven of jullie rellen de boel kapot elders :+ :+
Aangemeld bij KZG O-)
  roze dinsdag 10 februari 2015 @ 21:48:39 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149553336
https://www.facebook.com/(...)92&type=1&permPage=1 Is dit een FOK!ker? Moet toch een grap zijn?
Your beauty never ever scared me.
pi_149553377
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Dikke Wibra boek, deel 1 :)

[ afbeelding ]
Mooi! Leuke kleuren ook!
pi_149553439
Waarom is dit leuk dan? Ik zal echt een saaie doos zijn maar als iemand haar hele muur wil vol hangen met zelfgemaakte kunstwerken dan moet ze dat toch helemaal zelf weten? En als iemand hier alleen maar geometrische patronen inkleurt, dan moet ze dat toch ook helemaal zelf weten? En ik denk niet dat iemand het hier leuk zou vinden om na het trots tonen van haar kleurplaat daarna afgebrand te worden door een stel volwassen (toch dames?) vrouwen omdat ze zich zo veel beter voelen dan de 'Gerda's'.

Ik erger me ook suf aan de truttigheid daar maar dat is nog geen reden om bewust de boel te verstieren of om mensen daadwerkelijk bewust de grond in te gaan trappen als groep zijnde. Dat maakt je namelijk geen haar beter dan de negatieve Gerda's daar die zitten te zeuren over van alles.
pi_149553470
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:48 schreef Amarantha het volgende:
https://www.facebook.com/(...)92&type=1&permPage=1 Is dit een FOK!ker? Moet toch een grap zijn?
oh my _O- _O- welke mannelijke fokker houd zich hier zo stil? :P Cygne, heeft jouw man nog een anoniem account aangemaakt? :P
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_149553519
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:48 schreef Amarantha het volgende:
https://www.facebook.com/(...)92&type=1&permPage=1 Is dit een FOK!ker? Moet toch een grap zijn?
Hij is al weg??
  roze dinsdag 10 februari 2015 @ 21:52:23 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149553523
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Waarom is dit leuk dan? Ik zal echt een saaie doos zijn maar als iemand haar hele muur wil vol hangen met zelfgemaakte kunstwerken dan moet ze dat toch helemaal zelf weten? En als iemand hier alleen maar geometrische patronen inkleurt, dan moet ze dat toch ook helemaal zelf weten? En ik denk niet dat iemand het hier leuk zou vinden om na het trots tonen van haar kleurplaat daarna afgebrand te worden door een stel volwassen (toch dames?) vrouwen omdat ze zich zo veel beter voelen dan de 'Gerda's'.

Ik erger me ook suf aan de truttigheid daar maar dat is nog geen reden om bewust de boel te verstieren of om mensen daadwerkelijk bewust de grond in te gaan trappen als groep zijnde. Dat maakt je namelijk geen haar beter dan de negatieve Gerda's daar die zitten te zeuren over van alles.
Het is een beetje gekomen, bij mij, door het feit dat je niks mag zeggen of doen daar zonder dat oppergerda's gaan zeuren. Je mag niet eens een vraag stellen want dan wordt die gesloten :')
Your beauty never ever scared me.
pi_149553603
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:52 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Het is een beetje gekomen, bij mij, door het feit dat je niks mag zeggen of doen daar zonder dat oppergerda's gaan zeuren. Je mag niet eens een vraag stellen want dan wordt die gesloten :')
Ik snap echt serieus dat dat stom is, maar daarom hoeven toch andere dames die daar echt helemaal niets mee te maken hebben ineens bekritiseerd te worden als groep?
pi_149553767
OMG _O- door jullie rellen met de Gerda's, staat mijn 'creatie' in de banner! :D *O*
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:57:12 #86
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149553782
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:48 schreef Amarantha het volgende:
https://www.facebook.com/(...)92&type=1&permPage=1 Is dit een FOK!ker? Moet toch een grap zijn?
Ik kon niet serieus reageren. Sorry.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:58:12 #87
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149553831
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:57 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
OMG _O- door jullie rellen met de Gerda's, staat mijn 'creatie' in de banner! :D *O*
Hij is echt leuk hoor!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:00:24 #88
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149553958
Dames!!
Mijn reactie wordt leuk gevonden door de tekenaar en degene waar ik vanmiddag door werd aangesproken :o :+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149553963
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zal dan wel weer mijn gebrek aan humor zijn..
pi_149553967
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:57 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik kon niet serieus reageren. Sorry.
Waarom kan ik de link niet zien. Aaargh ik ben ook nieuwsgierig jonguh! !
pi_149553989
soms is een beetje leedvermaak ook gewoon leuk :@ :@
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_149554039
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Waarom is dit leuk dan? Ik zal echt een saaie doos zijn maar als iemand haar hele muur wil vol hangen met zelfgemaakte kunstwerken dan moet ze dat toch helemaal zelf weten? En als iemand hier alleen maar geometrische patronen inkleurt, dan moet ze dat toch ook helemaal zelf weten? En ik denk niet dat iemand het hier leuk zou vinden om na het trots tonen van haar kleurplaat daarna afgebrand te worden door een stel volwassen (toch dames?) vrouwen omdat ze zich zo veel beter voelen dan de 'Gerda's'.

Ik erger me ook suf aan de truttigheid daar maar dat is nog geen reden om bewust de boel te verstieren of om mensen daadwerkelijk bewust de grond in te gaan trappen als groep zijnde. Dat maakt je namelijk geen haar beter dan de negatieve Gerda's daar die zitten te zeuren over van alles.
Afbranden gebeurt toch niet? :@
Niet door mij in ieder geval. Maar altijd alleen maar positief reageren hoeft toch ook niet? Nette 'feedback' moet toch kunnen?
Professioneel gifmenger.
pi_149554096
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:00 schreef Cygne het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zal dan wel weer mijn gebrek aan humor zijn..
Whut? Nee, dat is niet leuk!
Professioneel gifmenger.
pi_149554115
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:00 schreef Cygne het volgende:
[/spoiler] Smeren over hoe iemand met een miskraam omgaat is ook niet tof.[/spoiler]

Maar dat zal dan wel weer mijn gebrek aan humor zijn..
Mijn gebrek aan humor zal dan zijn dat iemand het nodig vindt om op die manier over haar miskraam te praten in een kleurtopic. Zo hebben we allemaal wat hè? Het stootte me overigens tegen de borst omdat ik überhaupt geen kinderen kan krijgen en het feit dat jij er op dat moment zo 'luchtig' over deed vond ik nogal pijnlijk. Je zit op een forum. We hebben allemaal onze gevoeligheden.
  roze dinsdag 10 februari 2015 @ 22:04:52 #95
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149554188
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:00 schreef Cygne het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zal dan wel weer mijn gebrek aan humor zijn..
Huh? :o
Your beauty never ever scared me.
pi_149554240
-O- moet ik nou als nog popcorn maken?? -O-
pi_149554270
Oh wauw. Ik ga even popcorn pakken geloof ik. Gaan we hier nu verder bashen? :o
pi_149554287
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:52 schreef danic het volgende:

[..]

Hij is al weg??
ik zie hem nog wel hoor :Y

Voor de mensen die hem gemist hebben:
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_149554333
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Mijn gebrek aan humor zal dan zijn dat iemand het nodig vindt om op die manier over haar miskraam te praten in een kleurtopic. Zo hebben we allemaal wat hè? Het stootte me overigens tegen de borst omdat ik überhaupt geen kinderen kan krijgen en het feit dat jij er op dat moment zo 'luchtig' over deed vond ik nogal pijnlijk. Je zit op een forum. We hebben allemaal onze gevoeligheden.
Luchtig?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149554491
OMG die FB-rel _O- Dacht al, hoe kan het dat in 1 middagje zoveel posts geplaatst zijn hier en er al een nieuw topic is. Nu snap ik hem :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Dikke Wibra boek, deel 1 :)

[ afbeelding ]
Leuk! Ik hou van bloemetjes O+ En ik heb die Wibra boeken ook. Staan nog best leuke kleurplaten in :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')