abonnement Unibet Coolblue
pi_149615203
quote:
11s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:38 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Toch besteld, ik kan mij niet inhouden..
Boefje.
pi_149615254
quote:
11s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:38 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Toch besteld, ik kan mij niet inhouden..
did you sell your chocolate ass?
pi_149615281
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:40 schreef redboyke het volgende:

[..]

did you sell your chocolate ass?
pi_149615302
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:37 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Ik heb ooit een navi amiibo voorgesteld. En dan iedere x als je em gebruikt: HEY! LISTEN!!!!!
Ik werd af en toe kriegel van navi...maar een amiibo van haar zou ik ook kopen en zelf dat hey listen voor lief nemen
pi_149615323
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:39 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Boefje.
Ja, gewoon acceptgiro bij bol. kijk wel wanneer ik betaal :@
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_149615395
quote:
11s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ja, gewoon acceptgiro bij bol. kijk wel wanneer ik betaal :@
wie weet krijg je hem als bouwpakket :P elke maand 1 stukje met een gratis nintendo tijschrift voor maar 2.99

zou wel cool zijn dat ze gewoon een lege case verkopen en dat je die dan zelf veranderd voor de skilled mensen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 21:44:50 ]
pi_149615475
quote:
11s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ja, gewoon acceptgiro bij bol. kijk wel wanneer ik betaal :@
Ok ik zeg dit niet graag maar als je echt, heeeeel echt omhoog zit dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149615481
Ja nouja, ik ben al 8 jaar klant bij hun dus het mag wel een keertje
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_149615534
quote:
11s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:46 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ja nouja, ik ben al 8 jaar klant bij hun dus het mag wel een keertje
Bol punt com <O)
  Eindredactie Games donderdag 12 februari 2015 @ 21:59:36 #285
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_149616041
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:12 schreef redboyke het volgende:

[..]

koop gewoon deze: :P

[ afbeelding ]
Bitjes zat, alleen ik heb geen idee of ik PX0 heb. Daar let ik nooit op :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_149618984
quote:
4s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:59 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Bitjes zat, alleen ik heb geen idee of ik PX0 heb. Daar let ik nooit op :P
Anders breek je het gewoon los.
pi_149619307
En alles wat stuk gaat of breekt heb je duct tape voor.
pi_149619413
iemand een idee wanneer MM ongeveer in de eshop komt. Er staat 13-02 wat betekent dat in de praktijk bij Nintendo? :P
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:16:41 #289
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149619888
Misschien weet iemand het toevallig.

De duitsers zijn altijd een vak apart. Een kameraad wil de Zelda Majoras Mask SE halen bij amazon.de
Maar, is de manual e.d dan ook Duits? Of wel gewoon Engels? :o

De game is hopelijk ook gewoon Engels? :')

Nvm; staat gewoon in de productomschrijving.

Blinda de Mol.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_149620157
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Misschien weet iemand het toevallig.

De duitsers zijn altijd een vak apart. Een kameraad wil de Zelda Majoras Mask SE halen bij amazon.de
Maar, is de manual e.d dan ook Duits? Of wel gewoon Engels? :o

De game is hopelijk ook gewoon Engels? :')

Nvm; staat gewoon in de productomschrijving.

Blinda de Mol.
De Duitse versie is exact dezelfde als die bij ons in de winkels ligt.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:23:28 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149620194
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:07 schreef Roarzcorp. het volgende:
iemand een idee wanneer MM ongeveer in de eshop komt. Er staat 13-02 wat betekent dat in de praktijk bij Nintendo? :P
0u.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:23:55 #292
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149620214
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef nomar83 het volgende:

[..]

De Duitse versie is exact dezelfde als die bij ons in de winkels ligt.
Ja dat dacht ik al :D
Hier bij de MM was die ¤69,95 :')
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_149620522
Hallo,

Ik overweeg een nintendo (3)ds te kopen. Helemaal onbekend met het systeem ben ik niet, heb het al eens eerder gehad maar steeds weer verkocht.
Dat was in de tijd dat er nog geen 3ds was. Mijn eerste ds was eerst uitgekomen bersie met de labradors (nostalgie O+)
Heb al een wii U staan, wat mij opviel was dat veel spellen eigenlijk een remake zijn voor de ds. Bijvoorbeeld Mario 3D Land, ipv een poezenpakje in het wii U spel krijgt hij een dassenpak en hij heeft een leave. Wat is jullie ervaring en mening hierin? Is het dan nog wel de moeite waard om een ds aan te schaffen? Ik zal voornamelijk Mario games gaan spelen.

Over de console zelf, hoevaak gebruiken jullie de 3D functie? Is het echt de moeite waard om daarvoor een 3ds aan te schaffen of kan ik ook toe met een 2ds?


Ben benieuwd naar jullie reacties!

[ Bericht 9% gewijzigd door Mvr.Poes op 12-02-2015 23:41:32 ]
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:39:39 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149620981
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:30 schreef Mvr.Poes het volgende:
Hallo,

Ik overweeg een nintendo (3)ds te kopen. Helemaal onbekend met het systeem ben ik niet, heb het al eens eerder gehad maar steeds weer verkocht.
Dat was in de tijd dat er nog geen 3ds was. Mijn eerste ds was eerst uitgekomen bersie met de labradors (nostalgie O+)
Heb al een wii U staan, wat mij opviel was dat veel spellen eigenlijk een remake zijn voor de ds. Bijvoorbeeld Mario 3D Land, ipv een poezenpakje in het wii U spel krijgt hij een dassenpak en hij heeft een leave. Wat is jullie ervaring en mening hierin? Is het dan nog wel de moeite waard om een ds aan te schaffen? Ik zal voornamelijk Mario games gaan spelen.

Over de console zelf, hoevaak gebruiken jullie de 3D functie? Is het echt de moeite waard om daarvoor een 3ds aan te schaffen of kan ik ook toe met een 2ds?

Games : schaffen jullie ze aan of hebben jullie een R4 kaartje? Toen had ik het wel ondanks dat mijn hart ligt bij alles orgineel. Maargoed wil je 5 games hebben ben je ¤250 verder. Is best prijzig...

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Vrijdag 13 februari komt er een nieuwe versie uit: New 3DS (XL). Die biedt betere ergonomie, een beter scherm met zeer goede 3D-beelden en wat extra knoppen zoals een tweede analoge stick. Bij de oude 3DS gebruikte ik zelden de 3D-beelden overigens, nu staat het altijd aan omdat het zo goed werkt.

Die New 3DS is dus zeker de moeite waard om te kiezen boven de gewone/oude versie die voorheen in de winkels lag. Let er op als je er eentje aanschaft. Dit logo moet op de doos staan:



Mario 3D Land en 3D World zijn wel flink verschillend overigens, het is slechts dezelfde serie. Alle levels zijn anders, de powerups zijn anders en 3D Land heeft een aantal leuke 3D trucjes op het gebied van graphics.

Ook New Super Mario Bros 2, die voor 3DS te spelen is, biedt iets unieks op het gebied van Mario-games. Deze game draait namelijk helemaal om de muntjes. Tientallen, nee honderden kun je er verzamelen. Daardoor krijg je veel levens en lijkt de game gemakkelijk, maar de uitdaging zit zoals je waarschijnlijk wel weet in het verzamelen van alle sterrenmunten!

Daarnaast heeft New Mario 2 ook speciale challenge-levels die op andere gebieden je uitdagen.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149621143
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vrijdag 13 februari komt er een nieuwe versie uit: New 3DS (XL). Die biedt betere ergonomie, een beter scherm met zeer goede 3D-beelden en wat extra knoppen zoals een tweede analoge stick. Bij de oude 3DS gebruikte ik zelden de 3D-beelden overigens, nu staat het altijd aan omdat het zo goed werkt.

Die New 3DS is dus zeker de moeite waard om te kiezen boven de gewone/oude versie die voorheen in de winkels lag. Let er op als je er eentje aanschaft. Dit logo moet op de doos staan:

[ afbeelding ]

Mario 3D Land en 3D World zijn wel flink verschillend overigens, het is slechts dezelfde serie. Alle levels zijn anders, de powerups zijn anders en 3D Land heeft een aantal leuke 3D trucjes op het gebied van graphics.

Ook New Super Mario Bros 2, die voor 3DS te spelen is, biedt iets unieks op het gebied van Mario-games. Deze game draait namelijk helemaal om de muntjes. Tientallen, nee honderden kun je er verzamelen. Daardoor krijg je veel levens en lijkt de game gemakkelijk, maar de uitdaging zit zoals je waarschijnlijk wel weet in het verzamelen van alle sterrenmunten!

Daarnaast heeft New Mario 2 ook speciale challenge-levels die op andere gebieden je uitdagen.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat ht niet allemaal hetzelfde is, motiveert meer om er 1 te kopen! Jij zou dus echt voor de 3d optie gaan ipv de 2ds?
pi_149621214
Ja is de moeite waard om te kopen. Ik heb Super Marioland 3D oid en dat is een leuke game voor tussendoor. (Ik speel liever Zelda)
3D functie gebruik ik soms maar al gebruik ik het niet dan heb ik alsnog het liefst een 3DS omdat ik het scherm kan dichtklappen.

Ik koop al mijn spellen.
Noem me miep de moraalridder maar ik zou het ook niet waarderen als ik een spel maak en iedereen download het ergens gratis.
  Donald Duck held donderdag 12 februari 2015 @ 23:44:51 #297
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_149621310
Mario 3D Land op 3DS en 3D World op Wii U zijn compleet verschillende spellen. Zeker geen remake te noemen (Majora's Mask is dat bijvoorbeeld dan weer wel)
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:46:15 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149621391
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:42 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Blij dat ht niet allemaal hetzelfde is, motiveert meer om er 1 te kopen! Jij zou dus echt voor de 3d optie gaan ipv de 2ds?

Ja! De 2DS is meer gericht op kleine kinderen sowieso. Geen bewegende onderdelen, matig scherm, veel lomper. Je kunt echt het beste voor een New 3DS gaan. Dan kun je wel zelf nog kiezen in welke afmetingen, normaal of XL.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149621448
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:43 schreef Oebeda het volgende:
Ja is de moeite waard om te kopen. Ik heb Super Marioland 3D oid en dat is een leuke game voor tussendoor. (Ik speel liever Zelda)
3D functie gebruik ik soms maar al gebruik ik het niet dan heb ik alsnog het liefst een 3DS omdat ik het scherm kan dichtklappen.

Ik koop al mijn spellen.
Noem me miep de moraalridder maar ik zou het ook niet waarderen als ik een spel maak en iedereen download het ergens gratis.
Zelda, nog nooit gespeeld *) Ook nog maar eens aan beginnen?

I know i know, ik denk hetzelfde, heb hier alles orgineel staan en zoals ik al zei neig ik daar nu ook naar alleen was dat kaartje van toen ook wel heel makkelijk. Maar ik weet nu al dat ik het orgineel ga aanschaffen.

Iemand ook Luigi Mansion? Zit daar ook zo'n timer op per level?
pi_149621518
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:30 schreef Mvr.Poes het volgende:
Hallo,

Ik overweeg een nintendo (3)ds te kopen. Helemaal onbekend met het systeem ben ik niet, heb het al eens eerder gehad maar steeds weer verkocht.
Dat was in de tijd dat er nog geen 3ds was. Mijn eerste ds was eerst uitgekomen bersie met de labradors (nostalgie O+)
Heb al een wii U staan, wat mij opviel was dat veel spellen eigenlijk een remake zijn voor de ds. Bijvoorbeeld Mario 3D Land, ipv een poezenpakje in het wii U spel krijgt hij een dassenpak en hij heeft een leave. Wat is jullie ervaring en mening hierin? Is het dan nog wel de moeite waard om een ds aan te schaffen? Ik zal voornamelijk Mario games gaan spelen.

Over de console zelf, hoevaak gebruiken jullie de 3D functie? Is het echt de moeite waard om daarvoor een 3ds aan te schaffen of kan ik ook toe met een 2ds?

Ben benieuwd naar jullie reacties!
onder wat voor steen heb jij geleefd?
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:42 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Blij dat ht niet allemaal hetzelfde is, motiveert meer om er 1 te kopen! Jij zou dus echt voor de 3d optie gaan ipv de 2ds?

hoevaak speel je op de wii U?
als het antwoord niet elke dag is dan moet je al zeker geen N3ds kopen.
en ja als je andere mensen nodig hebt om jou te overtuigen om er eentje te kopen
dan heb je het ook niet nodig. een goed product verkoopt zichzelf
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')