abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:51:04 #1
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149534640


Gezien de populariteit van dit aankomende kaartspelletje van Blizzard besloot ik hier ook maar een topic te openen. Onderstaande tekst is grotendeels genakt uit het Tweakers-topic van dit spel.



quote:
Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
Trailer


Naxxramas trailer


quote:
Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.

Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.

De systeemvereisten kun je hier vinden.

Het spel is hier gratis te downloaden.

Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.


Er zijn verschillende spelvormen binnen Hearthstone. Hieronder een korte uitleg van wat elke spelvorm is en wat je er in kan doen.

Solo Adventures

De Player-versus-Computer afdeling van het kaartspel. Hier kan je met je eigen kaarten tegen de Innkeeper vechten, die twee decks (Normal en Expert) van elke class heeft. Hier kan je ook alle Adventures vinden. In deze adventures duik je de lore van de Warcraft-wereld in en vecht je tegen een thematische set bosses. Op het moment is dit alleen Naxxramas, maar er zullen nog meer komen. De Innkeeper is gratis, Naxxramas kost in-game gold (700g per wing, 5 wings total) of echt geld (exacte prijsdetails op de Hearthstone Wiki). Op dit moment is de eerste wing nog gratis, maar dat blijft niet zo. De beloning voor het voltooien van Naxxramas is een dertigtal nieuwe kaarten om in je decks te stoppen.
4.gif In deze modus kan je de meeste daily quests niet voltooien! 4.gif

Play Mode

Ook wel bekend als 'Constructed' of 'Ranked', dit is een Player versus Player mode waarin je met je zelfgemaakte decks tegen andere spelers binnen je regio vecht. Dit kan in Unranked, of Casual, maar ook in Ranked mode. In Ranked mode heb je een zichtbare Rank van 25 tot 1, waarin lager beter is. Er is ook een Legend rank als je genoeg weet te winnen in rank 1. Ranked werkt met Seasons van één kalendermaand, en aan het einde van de maand wordt je rank weer gereset naar ergens tussen rank 25 en rank 16, afhankelijk van hoe goed je het deed in de voorgaande maand. In deze mode kan je quests voltooien en je krijgt voor elke drie overwinningen 10 gold, tot een maximum van 100 gold per dag.

The Arena

De andere Player versus Player mode van het spel. Als je een Arena run start krijg je de keuze uit drie heroes, waarvan je er één moet kiezen. Vervolgens krijg je de keuze uit drie kaarten, waarvan je er één moet kiezen. Herhaal dit laatste 29 keer en je hebt een deck van 30 kaarten samengesteld. De gebruikelijke limitaties van je eigen decks (maximaal twee versies van een kaart) bestaan niet, waardoor je bijvoorbeeld decks met 3 Arcanite Reapers of 5 Fireballs kan hebben. Je vecht vervolgens tegen andere spelers die ook zo'n random deck in elkaar hebben gezet, en dit gaat door tot je zelf 3 keer hebt verloren of 12 keer hebt gewonnen. Aan het einde krijg je een setje rewards, afhankelijk van hoeveel wins je hebt. Deze rewards bevatten altijd minimaal één card pack, plus een combinatie van Arcane Dust, gold en soms random kaarten of een tweede card pack. Ook in deze mode zijn quests te voltooien.

Arena kost 150 gold of ¤1,79 om in te gaan, behalve je eerste Arena run.


Hierzo nog wat linkjes naar verschillende Hearthstone websites:

• Officiële Hearthstone website: EU | US
• HearthPwn: Homepage | DeckBuilder | Card Database
• WoWHead: DeckBuilder | Cards Database
Hearthstone Wiki
Liquid Hearth

Heartstone kaarten collectie sheet

Battletags:

2Happy4U - Burzum#2799
Amnistia - Kimmey12#2564
Azorius - Azorius#2430
Bitterlemon - Knuckles#2490
Ceased2be - Ceased2be#2428
ChrisHantzen - FunkyGnome#2337
D_tjuh - Dice#2174
DjUntzUntz - DjUntzUntz#1887
Drankster - Drankster#2562
ExplodedHeart - AtomicFart#2264
Furdinand - Furdinand#2414
hugecooll - hugey#1133
HugoohAFCA - Hugooh#2953
Insomnium - vikingvesk#2873
Isabeau - Saskia#2684
Itsthesebbe - ItsTheSebbe#2890
Knoflook - Knoflook#2126
Liandri - Mouce#2269
Molurus - Molurus#2812
Mrs. Salvatore - Salvo#2523
Muhahaha - Kanniebaal#2945
Munchlax - Jiftyj#2146
Murdera - SlaineMcRoth#2316
Narcotical - Narcotical#2834
Omentuva - Oment#2738
Pankun - Ragnarak88#2804
Petard - iPetert#2753
Poit - Poit#2209
Remzz - Muller#2597
Schroevendraaier - SneakyJ#2712
Schuppie - SchuppieNL#2714
Silv- Xor#2554
StefanW - MightyMouse#2643
Targaryen - Targaryen#2833
Thormodo -Thormodo#2155
TwyLight - jmxd#2355
xienix2501 - Xynix#2822
zforces - Zforce#2669

[ Bericht 0% gewijzigd door Azorius op 10-02-2015 15:19:13 ]
pi_149534656
@ TT: dat wilde ik net zeggen. Je haalt me de woorden uit de mond.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:53:23 #3
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149534690
Ik lig trouwens ook niet wakker van Dr. Boom.. zie hem best vaak, maar het is niet alsof ik dan denk 'kut, daar heb je die etter weer'.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149534736
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:53 schreef Azorius het volgende:
Ode aan de Murlocs _O_ .
En deze:


Bestaat dat album 'udder chaos' trouwens? :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149534802
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:55 schreef Molurus het volgende:

[..]

En deze:


Bestaat dat album 'udder chaos' trouwens? :D
Ik heb Elite Tauren Chieftain zelf gecraft lang geleden. Legendary met de meest vette animatie als die op het veld komt
pi_149535089
Kan TS mij toevoegen in de OP? :D

Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het dat gemurmel van die Murlocs, had er in WoW ook al een bloedhekel aan als ik er weer eens eentje aggro'de :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_149535184
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Kan TS mij toevoegen in de OP? :D

Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het dat gemurmel van die Murlocs, had er in WoW ook al een bloedhekel aan als ik er weer eens eentje aggro'de :')
Meestal kwamen ze dan ook niet alleen aanrennen. _O-
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:21:50 #9
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149535279
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Kan TS mij toevoegen in de OP? :D
Wat is je battletag :)?
quote:
Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het dat gemurmel van die Murlocs, had er in WoW ook al een bloedhekel aan als ik er weer eens eentje aggro'de :')
Het geluid van een Murloc is bíjna net zo fijn als dat van een big game hunter die een ragnaros neerknalt :D.
pi_149535463
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:17 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Meestal kwamen ze dan ook niet alleen aanrennen. _O-
Dat inderdaad :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:21 schreef Azorius het volgende:

[..]

Wat is je battletag :)?

[..]

Het geluid van een Murloc is bíjna net zo fijn als dat van een big game hunter die een ragnaros neerknalt :D.
Salvo#2523
Gewoon normaal doen ja.
pi_149537542
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het dat gemurmel van die Murlocs, had er in WoW ook al een bloedhekel aan als ik er weer eens eentje aggro'de :')
Het geluid van 'ik wilde eigenlijk alleen dat ene quest item hebben en moet nu een paar minuten vechten om in leven te blijven. Wellicht is een corpse run sneller'. :')
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149537671
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:59 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ik heb Elite Tauren Chieftain zelf gecraft lang geleden. Legendary met de meest vette animatie als die op het veld komt
Ik krijg hem nu heel af en toe uit Sneeds. 8-) (Is me nu 2 keer gebeurd.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149538347
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het geluid van 'ik wilde eigenlijk alleen dat ene quest item hebben en moet nu een paar minuten vechten om in leven te blijven. Wellicht is een corpse run sneller'. :')
Of deze; ik moet nog 1 murloc killen, als ik nou die ene pull die daar alleen loopt 'schiet op solo murlocje'; mrgrlgrlgrlgrlglrglrlglrlglrglrllrlg hele clan komt alsnog ;( ;( ;(
pi_149539787
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het geluid van 'ik wilde eigenlijk alleen dat ene quest item hebben en moet nu een paar minuten vechten om in leven te blijven. Wellicht is een corpse run sneller'. :')
Of; 'ik probeer heel voorzichtig langs die groep te lopen, als ik nou genoeg afstand bewaar pull ik die groep niet', en dan inderdaad 'mrgrlgrlgrlgrlgrlgrlgrlgrl' -_-

Ahh, those times O+
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:14:54 #15
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_149540047
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Of; 'ik probeer heel voorzichtig langs die groep te lopen, als ik nou genoeg afstand bewaar pull ik die groep niet', en dan inderdaad 'mrgrlgrlgrlgrlgrlgrlgrlgrl' -_-

Ahh, those times O+
In de wandelgangen heb ik vernomen dat het geluid van een murloc afstamt van een blizzard medewerker die bijna stikte in een slok yoghurt, en dat ze dat als leidraad hebben genomen voor de prachtige murloc sound.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:22:08 #16
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149540242
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het geluid van 'ik wilde eigenlijk alleen dat ene quest item hebben en moet nu een paar minuten vechten om in leven te blijven. Wellicht is een corpse run sneller'. :')
Is/was WoW leuk eigenlijk qua gameplay? Ben wat betreft mmorpg's altijd blijven steken bij RuneScape... :P
pi_149540410
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:22 schreef Azorius het volgende:

[..]

Is/was WoW leuk eigenlijk qua gameplay? Ben wat betreft mmorpg's altijd blijven steken bij RuneScape... :P
Leuk genoeg om flink waren jaren van mijn leven op te slokken. :@
Ik begin er nu niet meer aan, kan niet matigen bij dat spel.
pi_149540422
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:22 schreef Azorius het volgende:

[..]

Is/was WoW leuk eigenlijk qua gameplay? Ben wat betreft mmorpg's altijd blijven steken bij RuneScape... :P
Ik heb het bijna 10 jaar gespeeld voordat ik stopte... er is voor mij ieg geen enkele game die zo lang zo leuk is gebleven.

WoW tegenwoordig is toch wel heel anders dan Vanilla WoW. De belangrijkste verschillen:

+ minder buggy, beter uitgewerkt, meer balanced, betere graphics.

- het spel is makkelijker geworden. Vroeger was het raiden met 40 man en dan hopen dat je boss X te zien krijgt. Tegenwoordig kun je met 2 vingers in je neus met 5 man hetzelfde bereiken. De uitdaging is weg. Begrijpelijk bezien vanuit blizzard... die vonden het zonde dat ze content maakten voor 5% van de spelers. Maar voor fanatieke gamers was het een afknapper.

Laat niet weg dat het voor nieuwe spelers nog steeds leuk kan zijn, maar na het jaren gespeeld te hebben heb ik er genoeg van.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:34:18 #19
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_149540611
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:28 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb het bijna 10 jaar gespeeld voordat ik stopte... er is voor mij ieg geen enkele game die zo lang zo leuk is gebleven.

WoW tegenwoordig is toch wel heel anders dan Vanilla WoW. De belangrijkste verschillen:

+ minder buggy, beter uitgewerkt, meer balanced, betere graphics.

- het spel is makkelijker geworden. Vroeger was het raiden met 40 man en dan hopen dat je boss X te zien krijgt. Tegenwoordig kun je met 2 vingers in je neus met 5 man hetzelfde bereiken. De uitdaging is weg. Begrijpelijk bezien vanuit blizzard... die vonden het zonde dat ze content maakten voor 5% van de spelers. Maar voor fanatieke gamers was het een afknapper.

Laat niet weg dat het voor nieuwe spelers nog steeds leuk kan zijn, maar na het jaren gespeeld te hebben heb ik er genoeg van.
Persoonlijk vond ik WoW echt afschuwelijk.

Nouja, tijdens de beta vond ik het fantastisch, net na launch ook.

Maar een half jaar terug heb ik het nogmaals geprobeerd. Het was echt mega saai. De eerste 30 levels gaan nog wel, maar je komt er al vrij snel achter dat er zowat niemand meer rond jouw level zit. Na twee weken grinden in mijn eentje, met af en toe eens een party. Heb ik het maar weer voor gezien gelaten.

De lol in zo'n spel zit het bij mij toch wel in het sociale, en het kunnen interacten met menselijke spelers wegens onverwachte situaties die humoreus zijn.

Dat miste ik volledig, het was bloedsaai. Heb al zo'n hekel aan grinden...
pi_149540653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:34 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Persoonlijk vond ik WoW echt afschuwelijk.

Nouja, tijdens de beta vond ik het fantastisch, net na launch ook.

Maar een half jaar terug heb ik het nogmaals geprobeerd. Het was echt mega saai. De eerste 30 levels gaan nog wel, maar je komt er al vrij snel achter dat er zowat niemand meer rond jouw level zit. Na twee weken grinden in mijn eentje, met af en toe eens een party. Heb ik het maar weer voor gezien gelaten.

De lol in zo'n spel zit het bij mij toch wel in het sociale, en het kunnen interacten met menselijke spelers wegens onverwachte situaties die humoreus zijn.

Dat miste ik volledig, het was bloedsaai. Heb al zo'n hekel aan grinden...
Het klinkt alsof je gewoon op een lege server zat.

Heb je überhaupt ooit bij een guild gezeten?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:37:35 #21
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_149540713
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:35 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het klinkt alsof je gewoon op een lege server zat.

Heb je überhaupt ooit bij een guild gezeten?
Ja eentje die me erin heeft geluisd. 50 man die allemaal per ongeluk op accept hebben geklikt :P

Dus nooit echt van het WoW groepsgevoel mogen proeven helaas, kan me voorstellen dat als je echt eens een half jaartje je voor de Guild gaat inzetten (imaginair, kan niet in mijn echte leven wegens verplichtingen) dat het erg leuk kan zijn. En ook verslavend trouwens...
pi_149540812
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja eentje die me erin heeft geluisd. 50 man die allemaal per ongeluk op accept hebben geklikt :P

Dus nooit echt van het WoW groepsgevoel mogen proeven helaas, kan me voorstellen dat als je echt eens een half jaartje je voor de Guild gaat inzetten (imaginair, kan niet in mijn echte leven wegens verplichtingen) dat het erg leuk kan zijn. En ook verslavend trouwens...
Absoluut. Dat was de charme van Vanilla WoW. Collectief farmen / sparen voor gear en potions, en dan met 40 man op teamspeak of ventrilo overleggen hoe we Molten Core moesten aanpakken. (De allereerste raid dungeon.)

Ik kan me de tijd nog herinneren dat het voor 40 man een hele opgave was om magmadar enzo neer te halen. De ene wipe na de andere. Tegenwoordig doe je dat op max level solo. (En dat is inderdaad supersaai.)

Voor de beeldvorming... je had toen 'echte top guilds', die dingen zagen die niemand anders zag omdat ze er eenvoudig niet levend konden komen.

Dus zaten wij, de noobs, kwijlend te kijken naar hoe die pro's werden afgeslacht in dit soort filmpjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanilla Magmadar zag er ongeveer zo uit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ventrilo chat is ook goed voor de beeldvorming.

[ Bericht 20% gewijzigd door Molurus op 10-02-2015 15:49:20 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149541229
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:28 schreef Molurus het volgende:

- het spel is makkelijker geworden. Vroeger was het raiden met 40 man en dan hopen dat je boss X te zien krijgt. Tegenwoordig kun je met 2 vingers in je neus met 5 man hetzelfde bereiken. De uitdaging is weg. Begrijpelijk bezien vanuit blizzard... die vonden het zonde dat ze content maakten voor 5% van de spelers. Maar voor fanatieke gamers was het een afknapper.

Laat niet weg dat het voor nieuwe spelers nog steeds leuk kan zijn, maar na het jaren gespeeld te hebben heb ik er genoeg van.
Ben ik het niet mee eens.
Het spel is toegankelijker geworden , maar niet makkelijker wat betreft moeilijkheidsgraad.

Mythic raiden is nog steeds maar voor weinig mensen weggelegd zolang de boel niet generft is.
De boss fights zijn op mythic ook heel anders dan bijvoorbeeld op normal of heroic met andere mechanics.

Er is voor ieder wat wils..
Als je casual ben kan je tegenwoordig ook gewoon lekker raiden via de raidfinder etc.
Je komt dan regelmatig een stel mongols tegen , maar goed... je hebt iig een keus.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_149541286
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:56 schreef Altron het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens.
Het spel is toegankelijker geworden , maar niet makkelijker wat betreft moeilijkheidsgraad.

Mythic raiden is nog steeds maar voor weinig mensen weggelegd zolang de boel niet generft is.
De boss fights zijn op mythic ook heel anders dan bijvoorbeeld op normal of heroic met andere mechanics.
Mythic? :D Is dat het nieuwe 'heroic level' ofzo? Ik speel al even niet meer. :)

Heroic dungeons was ieg gewoon dezelfde content als 'normal mode', en nog steeds supersimpel. (Zo simpel dat je ermee wegkwam om gewoon niets te doen en max damage te pakken zonder dat het iemand opviel. Dat was de situatie toen ik stopte.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149541326
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:57 schreef Molurus het volgende:

[..]

Mythic? :D Is dat het nieuwe 'heroic level' ofzo? Ik speel al even niet meer. :)

Heroic dungeons was ieg gewoon dezelfde content als 'normal mode', en nog steeds supersimpel. (Zo simpel dat je ermee wegkwam om gewoon niets te doen en max damage te pakken zonder dat het iemand opviel. Dat was de situatie toen ik stopte.)
Aah :)

Yep , klopt.
Je hebt tegenwoordig :

LFR - looking for raid
Normal
Heroic
Mythic

Dungeons zijn idd over het algemeen erg easy.
Al moet ik zeggen dat de dungeons met deze expansion op heroic best tricky waren.

De raids zijn gewoon erg lastig op mythic.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_149541339
Heeey neem deze praat eens mee naar het WoW topic! :+

Ook ooit gespeeld, tot Lich King. Toen vond ik het wel welletjes. :)
pi_149541408
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:59 schreef muhahaha het volgende:
Heeey neem deze praat eens mee naar het WoW topic! :+

Ook ooit gespeeld, tot Lich King. Toen vond ik het wel welletjes. :)
True true.
Was effe offtopic :P

Weer verder met Hearhstone :D

Vanavond weer effe met m'n warrior en m'n druid deck wat ranks omhoog knallen :D
- Djehoetie / Jehuty -
pi_149541447
Ik vraag me af hoe lang het duurt om een char op 60 te krijgen. Mijn hoogste is 37 meen ik.

Zelfde als met die 500 potjes, zit met de rogue net over de 100 :')
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:03:06 #29
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_149541456
Van 16:00 tot 22:00 onderhoud :(
pi_149541492
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:03 schreef fetX het volgende:
Van 16:00 tot 22:00 onderhoud :(
Wat. Nee joh :'(
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:05:20 #31
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_149541522
Op windows kan ik er niet meer op, maar op mac nog wel :?
pi_149541527
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het duurt om een char op 60 te krijgen. Mijn hoogste is 37 meen ik.

Zelfde als met die 500 potjes, zit met de rogue net over de 100 :')
Heb al m'n classes ongeveer op level 30~ , behalve m'n hunter die zit op 43~ ofzo.

Komt omdat ik meestal een paar potjes speel , en het dan weer effe zat ben.
Hele avonden Hearthstone spelen hou ik meestal niet vol :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_149541536
Ik kom er gewoon in, ook geen mededelingen over maintenance. (Windows.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149541572
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:05 schreef Altron het volgende:

Heb al m'n classes ongeveer op level 30~ , behalve m'n hunter die zit op 43~ ofzo.

Komt omdat ik meestal een paar potjes speel , en het dan weer effe zat ben.
Hele avonden Hearthstone spelen hou ik meestal niet vol :P
Same here. Shaman, druid en paladin zitten nog onder de 30 zover ik weet. Ik speel nog niet eens een gehele arena tenzij ik alles verlies _O-
pi_149541622
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:05 schreef Molurus het volgende:
Ik kom er gewoon in, ook geen mededelingen over maintenance. (Windows.)
Schrok al. Wilde vanavond spelen :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_149541624
Hunter: 60, Shaman: 43, Priest: 41, de rest 30 of hoger. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149541636
Dit zie ik op de site staan :

quote:
Hearthstone will be unavailable during server maintenance on Tuesday, February 10, at 5:00 AM PST. We expect maintenance to be finished around 11:00 AM PST.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:06 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Same here. Shaman, druid en paladin zitten nog onder de 30 zover ik weet. Ik speel nog niet eens een gehele arena tenzij ik alles verlies _O-
:D
Speelde in het begin maar met een paar classes , dus die waren een stuk hoger dan de rest.
Nu probeer ik het gewoon af te wisselen.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:08:58 #38
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_149541650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:05 schreef Molurus het volgende:
Ik kom er gewoon in, ook geen mededelingen over maintenance. (Windows.)
Staat bij mij rechtsboven zo'n geel computertje met maintenance en kan niet connecten. Op mn macbook lukt het op de een of andere manier wel :')
pi_149541674
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:08 schreef fetX het volgende:

[..]

Staat bij mij rechtsboven zo'n geel computertje met maintenance en kan niet connecten. Op mn macbook lukt het op de een of andere manier wel :')
Je zit wel op de Europese server?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:10:44 #40
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_149541708
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:09 schreef Molurus het volgende:

[..]

Je zit wel op de Europese server?
Denk ik wel, waar kan ik dat zien? Kan gewoon niet connecten met battle.net programma
pi_149541750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:08 schreef Altron het volgende:
Dit zie ik op de site staan :

:D
Speelde in het begin maar met een paar classes , dus die waren een stuk hoger dan de rest.
Nu probeer ik het gewoon af te wisselen.
Ik ook. Veel mage en priest gespeeld in het begin, daarna overgestapt op rogue en warlock. Hunter werd daarna favoriet en de paladin pakte ik ook nog wel eens. Shaman en druid heb ik het minst gespeeld.

Met shaman wat deckjes geprobeerd en nu ik zonder 2 drop speel gaat het ineens een stuk beter _O-. Mechrogue werkt veelal erg lekker en met de paladin heb ik een probeersel in elkaar gevlamd. Moet alleen 2 kaarten maken om het af te maken. Die kaart met 3 1/1 en die 2/5 die ze meteen buffed. Leuke combo als je ze tegelijkertijd opgooit. :+. Al een paar keer op gewonnen. Denk alleen niet dat het rank 1 materiaal is.
pi_149541753
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:10 schreef fetX het volgende:

[..]

Denk ik wel, waar kan ik dat zien? Kan gewoon niet connecten met battle.net programma
Hmm, het kan zijn dat je account toevallig staat op een server die momenteel down is. Dat heb ik wel eens eerder gezien.

De Hearthstone server kun je kiezen in het battle.net venster, net boven de grote blauwe 'play now' knop. Maar daarvoor zal je wel eerst ingelogd moeten zijn op battle.net.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:13:15 #43
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_149541787
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:12 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hmm, het kan zijn dat je account toevallig staat op een server die momenteel down is. Dat heb ik wel eens eerder gezien.

De Hearthstone server kun je kiezen in het battle.net venster, net boven de grote blauwe 'play now' knop. Maar daarvoor zal je wel eerst ingelogd moeten zijn op battle.net.
Aha oke, thanks. Wel vreemd dat ie het wel doet op mn macbook. Nouja, daar maar op spelen dan :)
pi_149541803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:11 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Met shaman wat deckjes geprobeerd en nu ik zonder 2 drop speel gaat het ineens een stuk beter _O-.
Deathrattle shaman is best wel dik. :) Maar met de GvG expansion is de focus komen te liggen op murlocs, ik zie het alleen niemand spelen. Shaman-murloc lijkt gewoon niet speelbaar.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149541902
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:11 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ook. Veel mage en priest gespeeld in het begin, daarna overgestapt op rogue en warlock. Hunter werd daarna favoriet en de paladin pakte ik ook nog wel eens. Shaman en druid heb ik het minst gespeeld.

Met shaman wat deckjes geprobeerd en nu ik zonder 2 drop speel gaat het ineens een stuk beter _O-. Mechrogue werkt veelal erg lekker en met de paladin heb ik een probeersel in elkaar gevlamd. Moet alleen 2 kaarten maken om het af te maken. Die kaart met 3 1/1 en die 2/5 die ze meteen buffed. Leuke combo als je ze tegelijkertijd opgooit. :+. Al een paar keer op gewonnen. Denk alleen niet dat het rank 1 materiaal is.
Ja dat is echt een irritante combo om tegen te spelen :)

Paladin is op dit moment sowieso erg sterk om mee te spelen , mis zelf nog teveel kaarten om echt hoog te komen kwa ranking met een paladin deck.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_149542150
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:16 schreef Altron het volgende:

[..]

Ja dat is echt een irritante combo om tegen te spelen :)

Paladin is op dit moment sowieso erg sterk om mee te spelen , mis zelf nog teveel kaarten om echt hoog te komen kwa ranking met een paladin deck.
Ikzelf speel juist graag Paladin, Hunter en Mage.
Ik speel eigenlijk alles graag behalve Warrior & Rogue, bloedhekel aan die class. Had ik in WoW ook al :')

(misschien moet ik maar eens stoppen HS met WoW associëren :'))
Gewoon normaal doen ja.
pi_149542218
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ikzelf speel juist graag Paladin, Hunter en Mage.
Ik speel eigenlijk alles graag behalve Warrior & Rogue, bloedhekel aan die class. Had ik in WoW ook al :')

(misschien moet ik maar eens stoppen HS met WoW associëren :'))
Best typisch... ik speelde in WoW het meeste hunter en priest (in die volgorde), en nu dus hetzelfde binnen HS. Kennelijk toch gelijksoortige mechanics die dan aanspreken.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149542403
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:25 schreef Molurus het volgende:

[..]

Best typisch... ik speelde in WoW het meeste hunter en priest (in die volgorde), en nu dus hetzelfde binnen HS. Kennelijk toch gelijksoortige mechanics die dan aanspreken.
Inderdaad! Mijn mains waren Druid, Paladin en Hunter. (In die volgorde ook)
Vind Druid in HS ook wel vet hoor.
Gewoon normaal doen ja.
pi_149542479
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:25 schreef Molurus het volgende:

[..]

Best typisch... ik speelde in WoW het meeste hunter en priest (in die volgorde), en nu dus hetzelfde binnen HS. Kennelijk toch gelijksoortige mechanics die dan aanspreken.
Hm hoe zit het met warlocks die extra kaarten pakken? :)

Die speelde ik ook veel samen met de priest. Hunter vond ik helemaal niks (wel op 80 gekregen) en in hs juist wel. Lekker rushen _O_
pi_149542650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm hoe zit het met warlocks die extra kaarten pakken? :)
Dat is natuurlijk niet heel anders dan in WoW. Ook daar kon je health opgeven voor gunstige effecten. (Welleswaar geen kaarten, true.)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:32 schreef muhahaha het volgende:

Die speelde ik ook veel samen met de priest. Hunter vond ik helemaal niks (wel op 80 gekregen) en in hs juist wel. Lekker rushen _O_
Hunter was in WoW de ideale farmbot. En ik was ook min of meer een rare pet collector, daar heb ik heel wat tijd in gestoken. Mijn mooiste bezit was denk ik Chromaggus, 1-na laatste boss van Blackwing Lair... maar dan getemd. :)

Dat zou nog wel een mooie toevoeging zijn voor HS: hunter pets. (Hoewel ik nog niet precies zie hoe zoiets zou moeten werken.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149542707
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:37 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet heel anders dan in WoW. Ook daar kon je health opgeven voor gunstige effecten. (Welleswaar geen kaarten, true.)

[..]

Hunter was in WoW de ideale farmbot. En ik was ook min of meer een rare pet collector, daar heb ik heel wat tijd in gestoken. Mijn mooiste bezit was denk ik Chromaggus, 1-na laatste boss van Blackwing Lair... maar dan getemd. :)

Dat zou nog wel een mooie toevoeging zijn voor HS: hunter pets. (Hoewel ik nog niet precies zie hoe zoiets zou moeten werken.)
Al die beestjes inderdaad O+ haha!
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:43:23 #52
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149542834
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Al die beestjes inderdaad O+ haha!
nog 89 wins, dan is m'n druid golden .. :(
pi_149542846
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:37 schreef Molurus het volgende:

Dat is natuurlijk niet heel anders dan in WoW. Ook daar kon je health opgeven voor gunstige effecten. (Welleswaar geen kaarten, true.)
Health? Alleen met life tap :)
pi_149542859
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:43 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

nog 89 wins, dan is m'n druid golden .. :(
Makkie. 3 dagen niet slapen en dan ben je er.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:45:21 #55
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149542899
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Makkie. 3 dagen niet slapen en dan ben je er.
lolololol
pi_149542908
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Health? Alleen met life tap :)
Waren er niet meer spells die leven kostten? Lang geleden dat ik die class speelde. Ieg moest je warlocks speccen met zoveel mogelijk health, omdat je die makkelijk kwijtraakte.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149542983
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:43 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

nog 89 wins, dan is m'n druid golden .. :(
Nou ik mag nog wel ff. Ik zit pas op 40 wins met Hunter ofzo en dat is dan nog de hoogte :')
Maar hey ik ben net begonnen dus ik mag niet klagen :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_149543006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:45 schreef Molurus het volgende:

[..]

Waren er niet meer spells die leven kostten? Lang geleden dat ik die class speelde. Ieg moest je warlocks speccen met zoveel mogelijk health, omdat je die makkelijk kwijtraakte.
Niet vanaf vanilla tot lich king. Je had wel spells die soulshards kostte en dat was vooral in vanilla en tbc een drama aangezien het farmen gewoon kut was.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:51:03 #59
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149543076
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nou ik mag nog wel ff. Ik zit pas op 40 wins met Hunter ofzo en dat is dan nog de hoogte :')
Maar hey ik ben net begonnen dus ik mag niet klagen :D
Ik speel het al vanaf dag 1 :) en sommige classes gingen bij mij wat makkelijker dan anderen :)
pi_149543099
500 wins is gewoon heel veel. Ik speel hunter met plezier, maar ook daarmee duurde het best lang. (Veel langer dan level 60.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149543226
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef Molurus het volgende:
500 wins is gewoon heel veel. Ik speel hunter met plezier, maar ook daarmee duurde het best lang. (Veel langer dan level 60.)
Definieer lang? :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_149543271
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Definieer lang? :9
Vanaf dag 1 gespeeld... en m'n hunter was golden net voor de naxx expansion. Hoeveel tijd zat daar ook alweer tussen?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:59:58 #63
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149543406
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:56 schreef Molurus het volgende:

[..]

Vanaf dag 1 gespeeld... en m'n hunter was golden net voor de naxx expansion. Hoeveel tijd zat daar ook alweer tussen?
Alpha wipe --> richting beta was vorig jaar januari. Naxxramas was zomervakantie. Ik zou zeggen 5-6 maanden.
pi_149543419
Klopt ik heb mijn Shaman ook goud bij 200 wins was ik op level 60 ongeveer. Maar na 400 werd het bijna spelen om het spelen en vond ik vrij weinig meer aan.

Jammer is dat de win count nu stopt als je golden bent, nu is het niet heel spannend meer met Shaman te spelen.
pi_149543426
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:59 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Alpha wipe --> richting beta was vorig jaar januari. Naxxramas was zomervakantie. Ik zou zeggen 5-6 maanden.
Dat klinkt inderdaad wel reeel. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149543629
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ikzelf speel juist graag Paladin, Hunter en Mage.
Ik speel eigenlijk alles graag behalve Warrior & Rogue, bloedhekel aan die class. Had ik in WoW ook al :')

(misschien moet ik maar eens stoppen HS met WoW associëren :'))
Rogue speel ik het minste... kweet niet...die class kan me niet echt boeien.

Hunter vond ik zelf altijd het fijnste spelen.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 10 februari 2015 @ 17:41:42 #67
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149544562
Ik dacht even dat ik in het WoW topic zat :')
  dinsdag 10 februari 2015 @ 17:45:50 #68
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149544687
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:06 schreef Altron het volgende:

[..]

Rogue speel ik het minste... kweet niet...die class kan me niet echt boeien.

Hunter vond ik zelf altijd het fijnste spelen.
Rogue is baas joh, miracle rogue dit dat
pi_149544845
Rogue in Arena ben ik niet goed (meer) mee, punt, en in constructed gebruikte ik d'r alleen voor turn 6 rogues. :+ Geef mij maar Paladin, Mage of Druid.

Ondanks dat ik 267 wins heb met Hunter in ranked is die alsnog maar level 55. Mage is 60, Druid is 59,5. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_149545142
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:59 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Alpha wipe --> richting beta was vorig jaar januari. Naxxramas was zomervakantie. Ik zou zeggen 5-6 maanden.
Golden kwam toch pas na release?
pi_149545301
December 2013 was laatste wave closed beta invites, open beta was januari 2014, official release 11/12 maart, samen met de patch die Golden Heroes het spel in gooide. Weet alleen niet of wins van daarvoor ook telden.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_149545730
Wie zei dat er geen zoo meer was? 1e pot meteen een mirror ;(
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:33:28 #74
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149545881
in mei komen er nieuwe kaarten schijnt dit keer met een voedsel thema
pi_149546529
quote:
_O- _O- _O- _O-

Net golden priest met zoo, man man man ik raapte goed af :)
Probeerde wel om holy nova heen te spelen, heel die kaart niet gezien. :)
  Redactie Games dinsdag 10 februari 2015 @ 19:17:04 #76
181272 crew  Noppie2000
pi_149547367
Deal random damage ti a random character _O-
pi_149547501
Ja want random is leuk :D :D

Mol ik die Piloted Shredder, krijgt ie een Millhouse Manastorm :'( :'( :'( :'( :'(
  dinsdag 10 februari 2015 @ 19:32:21 #78
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149547946
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:21 schreef muhahaha het volgende:
Ja want random is leuk :D :D

Mol ik die Piloted Shredder, krijgt ie een Millhouse Manastorm :'( :'( :'( :'( :'(
heb ik ook 1x gekregen, baas was dat
  dinsdag 10 februari 2015 @ 20:52:29 #79
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_149551242
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:21 schreef muhahaha het volgende:
Ja want random is leuk :D :D

Mol ik die Piloted Shredder, krijgt ie een Millhouse Manastorm :'( :'( :'( :'( :'(
Andersom heb ik wel eens een Doomsayer gekregen uit mijn Piloted Shredder. Die sloopte dus gelijk mijn hele board toen het mijn beurt weer was (board van de tegenstander was leeg) :P.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 20:55:41 #80
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149551381
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:43 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

nog 89 wins, dan is m'n druid golden .. :(
Druid masterrace
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:40:06 #81
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149552921
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:55 schreef Azorius het volgende:

[..]

Druid masterrace
zeker, ik vind druid echt gaaf :) mag het graag spelen naast rogue en mech mage op het moment :)
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:40:30 #82
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149552943
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:52 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Andersom heb ik wel eens een Doomsayer gekregen uit mijn Piloted Shredder. Die sloopte dus gelijk mijn hele board toen het mijn beurt weer was (board van de tegenstander was leeg) :P.
haha, dat had ik vandaag dus ook! ik zat daar echt zo van... :') fijn, bedankt!
pi_149553387
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:52 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Andersom heb ik wel eens een Doomsayer gekregen uit mijn Piloted Shredder. Die sloopte dus gelijk mijn hele board toen het mijn beurt weer was (board van de tegenstander was leeg) :P.
Lol dat is wel zuur _O-
pi_149560521
Krijg die Prince Rogue echt niet onder de knie 0-7 nu al onderhand
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  woensdag 11 februari 2015 @ 02:30:48 #85
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149561276
Mensen die hurtstone of hertstone zeggen :')
pi_149562207
Mijn main is Hunter, omdat ie lekker makkelijk wegspeelt. Ook Warlock en Rogue speel ik veel, met mijn eigen gecreëerde deckjes, omdat die fun om te spelen zijn. Winrate is daarbij ook aardig.

Had altijd een hekel aan Priest en Warrior. Maar sinds kort heb ik daar nu ook lekkere deckjes voor en speel ik deze 2 best vaak.

Het minst speel ik nu Druid. Krijg maar geen lekker deck voor die class. Heb er ook (nog) niet de goede kaarten voor. Misschien toch maar wat meer focussen op craften...

Mage en Paladin speel ik meestal in Arena en voor quests.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_149563521
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:45 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Rogue is baas joh, miracle rogue dit dat
Ja klopt.
Toch trekt het me minder als de andere classes.

Mischien effe wat vaker mee spelen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_149564668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mensen die hurtstone of hertstone zeggen :')
:')
Gewoon normaal doen ja.
pi_149565178
hartstoon is het
  Redactie Games woensdag 11 februari 2015 @ 11:09:29 #90
181272 crew  Noppie2000
pi_149565227
P2WStone

:')
pi_149565234
rngstone is het toch?
pi_149565338
Ik noem het altijd 'dat ene wow kaartspel'. Speel het al vanaf de beta :@
pi_149572854
Maintenance -O- -O- -O-
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_149573014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:40 schreef Seamonkey- het volgende:
Maintenance -O- -O- -O-
Wanneer? Ik zit er gewoon in
Gewoon normaal doen ja.
pi_149579866
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wanneer? Ik zit er gewoon in
Wazig.. Ik heb dit de afgelopen dagen al vaker gehad. Dat ik er niet in kom.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  Redactie Games woensdag 11 februari 2015 @ 19:49:37 #96
181272 crew  Noppie2000
pi_149579979
Pirate deck maken en bij elke pirate die je speelt 'You are a Pirate' spelen _O_ _O-
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:57:54 #97
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_149580315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Pirate deck maken en bij elke pirate die je speelt 'You are a Pirate' spelen _O_ _O-
Elke pirate die je speelt een shotje rum: Yar!
pi_149580913
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:57 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Elke pirate die je speelt een shotje rum: Yar!
Elke mech die je speelt een slok dropshot. _O-
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:18:17 #99
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_149581107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Elke mech die je speelt een slok dropshot. _O-
Shotjes in plaats van mana, en dan op turn 1 molten giant spelen.
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:22:51 #100
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149581285
elke tegenstander tegenwoordig mechmage waz dese
pi_149581326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
elke tegenstander tegenwoordig mechmage waz dese
Easy play bro
pi_149587096
Zo, net Gahz'rilla gecraft. 8-)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 11 februari 2015 @ 23:12:10 #103
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149587640
its time to du-du-du-duel
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:13:29 #104
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149589714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:58 schreef Molurus het volgende:
Zo, net Gahz'rilla gecraft. 8-)
heb je ook steamwheedle snipers?
  Redactie Games donderdag 12 februari 2015 @ 10:11:15 #105
181272 crew  Noppie2000
pi_149594519
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:13 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

heb je ook steamwheedle snipers?
Moet je die willen hebben? Zijn zo makkelijk dood.
pi_149594548
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:13 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

heb je ook steamwheedle snipers?
Ik heb er 1, die ik even in mijn deck heb gehad... maar heb hem er toch weer uitgegooid. Past niet echt in het thema van mijn deck, en had er eenvoudig te weinig lol van.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149595499
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:11 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Moet je die willen hebben? Zijn zo makkelijk dood.
Dat zijn mechwarpers ook. :)
  Redactie Games donderdag 12 februari 2015 @ 10:59:06 #108
181272 crew  Noppie2000
pi_149595587
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat zijn mechwarpers ook. :)
Mechwarpers kan je met korting even het board volgooien. Steemwheedle laat je twee extra damage doen op een minion, yay! Niet te vergelijken natuurlijk
pi_149595674
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:59 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Mechwarpers kan je met korting even het board volgooien. Steemwheedle laat je twee extra damage doen op een minion, yay! Niet te vergelijken natuurlijk
Die vergelijking maakte ik dan ook niet.
  Redactie Games donderdag 12 februari 2015 @ 11:08:52 #110
181272 crew  Noppie2000
pi_149595773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Die vergelijking maakte ik dan ook niet.
Dan slaat het nergens op mechwarpers erbij te halen ;) value gaat het om, sniper heeft die te weinig.
pi_149596194
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:08 schreef Noppie2000 het volgende:

Dan slaat het nergens op mechwarpers erbij te halen ;) value gaat het om, sniper heeft die te weinig.
Je zegt dat ie snel dood gaat ... ja dat gaan ze allemaal wel.

Value is iets anders ja. Mechwarper heeft daarin een hoge waarde. Ik zou zelf eerder Elvish Archer en Arcane Shot toevoegen aan een deck met Gazrilla als je dat beest zelf wilt buffen.
pi_149597557
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je zegt dat ie snel dood gaat ... ja dat gaan ze allemaal wel.

Value is iets anders ja. Mechwarper heeft daarin een hoge waarde. Ik zou zelf eerder Elvish Archer en Arcane Shot toevoegen aan een deck met Gazrilla als je dat beest zelf wilt buffen.
Het rottige aan kaarten zoals Elvish Archer, Arcane shot en ook sniper trouwens... is dat ik ze er dan alleen in heb zitten om gahz'rilla te buffen. Synergie met andere kaarten in m'n deck is er eigenlijk niet.

Bovendien... 6/9 voor 7 is al heel erg leuk, en ik kan hem nog buffen door op kleine beestjes te hakken, hij voorkomt effectief AOE spells van de tegenstander, en ik kan hem desnoods nog oppompen met kill command.

Voor het moment probeer ik het even zonder de toeters en bellen. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:59:55 #113
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149598337
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:11 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Moet je die willen hebben? Zijn zo makkelijk dood.
icm een gahz'rilla wel zeer handig, droppen, hero power op je gahz'rilla en knallen. die wordt vaak 1 (soms 2) keer gespeeld icm een gahz'rilla. :)
pi_149600451
Zag van de week toevallig nog een filmpje van Kolento die met gahz'rilla 144 damage deed. _O-
- Djehoetie / Jehuty -
pi_149601164
Gewoon met mad bomber en madder bomber spelen _O_
pi_149604332
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:59 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

icm een gahz'rilla wel zeer handig, droppen, hero power op je gahz'rilla en knallen. die wordt vaak 1 (soms 2) keer gespeeld icm een gahz'rilla. :)
Dat kost je dan al minimaal 4 mana extra. (2 mana voor sniper, en dan nog 2 mana voor de damage.)

Ben je dan niet gewoon veel beter uit met een elven archer voor 1 mana zonder extra kosten? Of desnoods een arcane shot?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:36:46 #117
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149604414
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:43 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon met mad bomber en madder bomber spelen _O_
maddest bomber
8 mana
deal random damage to random characters
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:49:49 #118
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_149604749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:36 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

maddest bomber
8 mana
deal random damage to random characters
Sudden death
Give all characters divine shield, taunt and 1 health
  Redactie Games donderdag 12 februari 2015 @ 17:13:20 #119
181272 crew  Noppie2000
pi_149605363
Subtrain gaande voor Amaz, ging 0-3 in arrna en moest 400 packs openen. Hilarisch om te zien _O-
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:28:48 #120
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149605740
Alleen maar mech mage tegenstanders. Dit wordt wel heel voorspelbaar :').
pi_149605857
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:28 schreef Azorius het volgende:
Alleen maar mech mage tegenstanders. Dit wordt wel heel voorspelbaar :').
Het wordt dan wel aantrekkelijk om een deck te bouwen dat speciaal gericht is op mechs/mages. :)

Ga ik vanavond eens even op puzzelen.

Edit:

Dit klinkt wel goed:

http://www.hearthpwn.com/(...)anti-mech-mage-aggro

"This is the decks easiest match-up, I have been up against mech mage 37 times with this and only lost once to Unstable Portal into King Krush"

Ik mis alleen wel mal'Ganis.

[ Bericht 19% gewijzigd door Molurus op 12-02-2015 17:39:43 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:40:24 #122
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149605985
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:34 schreef Molurus het volgende:
Het wordt dan wel aantrekkelijk om een deck te bouwen dat speciaal gericht is op mechs/mages. :)

Ga ik vanavond eens even op puzzelen.
Mijn deck werkt toevallig ook goed tegen mech, maar het is zo saai om steeds dezelfde dingen te doen. Ik hoop dat de meta snel veranderd.

Zelf nu ook maar een mech deckje gemaakt :@ .
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:46:23 #123
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149606109
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:34 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het wordt dan wel aantrekkelijk om een deck te bouwen dat speciaal gericht is op mechs/mages. :)

Ga ik vanavond eens even op puzzelen.

Edit:

Dit klinkt wel goed:

http://www.hearthpwn.com/(...)anti-mech-mage-aggro

"This is the decks easiest match-up, I have been up against mech mage 37 times with this and only lost once to Unstable Portal into King Krush"

Ik mis alleen wel mal'Ganis.
Wat ook heel goed werkt is Druid Ramp met veel taunt (mijn deck). Dan loopt hun deck stuk op de taunts en dan kun je ze daarna inmaken met Ysera of een andere leuke legendary. Speel ook swipes en wrath enzo.
  donderdag 12 februari 2015 @ 18:01:10 #124
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149606422
kkmage in arena
flamestrike elke beurt :') ;(
pi_149609798
Net eventjes bijna m'n hele deck getrokken in een Arena, hoewel licht showboating at the end. :') 12 kaarten meer dan tegenstander. :') Bijna full Northshire, yo.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  donderdag 12 februari 2015 @ 22:04:26 #126
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149616497
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:49 schreef Omentuva het volgende:
Net eventjes bijna m'n hele deck getrokken in een Arena, hoewel licht showboating at the end. :') 12 kaarten meer dan tegenstander. :') Bijna full Northshire, yo.
is leuk totdat je tegen een priest speelt die een pyromancer + circle heeft :P

Had ik een keer tegen een priest. Hij had 3 clerics (1 van mij gejat, was een bait). Ik Wild Pyro + PW: Shield + circle.
Toen was hij dood :P Even in 1 beurt 30 kaarten trekken...
pi_149626539
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Subtrain gaande voor Amaz, ging 0-3 in arrna en moest 400 packs openen. Hilarisch om te zien _O-
Zat gisteren effe op twitch en zag voorbij komen dat ie allemaal golden cards aan het maken was.
Wel bizar om te zien dat ie zoveel dubbele legendaries had , ik kan alleen nooit lang naar die gast kijken met z'n irritante graf stem.

Maar goed , ik wil ook wel 400 packs open maken met geld van anderen :P
- Djehoetie / Jehuty -
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:11:49 #129
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_149627522
Nieuw deck gemaakt:

Shade de Shadownigger



Misschien een shadowbomber vervangen voor holy fire nog, maar voor de rest gaat dit prima.

Nog geen ranked gedaan maar casual nu 10+ wins achter elkaar :D

Zou het dan toch mogelijk zijn, een shadow priest build?
pi_149627855
mech mage is wel het makkelijkst te bouwen met nieuwe kaarten, zitten zowat alleen GvG kaarten in.
dus heb via die pakjes dat deck, maar voor de meeste mis ik gewoon wat mooie legendarys

enne zon naam voor een deck :') |:(
pi_149629195
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:28 schreef Silverdigger2 het volgende:
mech mage is wel het makkelijkst te bouwen met nieuwe kaarten, zitten zowat alleen GvG kaarten in.
dus heb via die pakjes dat deck, maar voor de meeste mis ik gewoon wat mooie legendarys

enne zon naam voor een deck :') |:(
Nou dan wil je mijn decknamen niet zien :')
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:35:13 #132
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149629419
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nou dan wil je mijn decknamen niet zien :')
Ik wel :D
pi_149630484
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:35 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Ik wel :D
Sowieso hebben de Hunter, Druid en Paladin de namen van mijn characters in Wow. :D
De anderen hebben betrekking tot series e.d. :')
Zoals 'John Locke' van LOST voor mijn Warlockdeck
Gewoon normaal doen ja.
pi_149640982
Ik heb er niet zoveel aandacht aan besteed. Mech rogue en mech pala, heal priest of 1 turn kill. Ach ja zolang het maar duidelijk is :)
Ow en netdecks noem ik gewoon naar het deck zelf. Weet ik iig welke van mij is en welke niet.
pi_149641083
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Zoals 'John Locke' van LOST voor mijn Warlockdeck
John Locke is natuurlijk de filosoof. :N
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 18:56:48 #137
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149641365
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:48 schreef Molurus het volgende:

[..]

John Locke is natuurlijk de filosoof. :N
De helft van de lost characters zijn vernoemd naar een filosoof.
pi_149641509
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:56 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

De helft van de lost characters zijn vernoemd naar een filosoof.
Oh, dat is wel hip. Misschien moet ik die serie toch maar s gaan kijken dan. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:10:28 #139
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149641864
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:00 schreef Molurus het volgende:

[..]

Oh, dat is wel hip. Misschien moet ik die serie toch maar s gaan kijken dan. :D
Moet je zeker doen.
pi_149643336
Spoileralert, ze storten neer ;( ;(
  Redactie Games vrijdag 13 februari 2015 @ 20:35:37 #141
181272 crew  Noppie2000
pi_149644855
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:00 schreef Molurus het volgende:

[..]

Oh, dat is wel hip. Misschien moet ik die serie toch maar s gaan kijken dan. :D
Alleen seizoen 1 en 2, daarna zelf een einde verzinnen. Dan is het nog te doen :P
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:23:07 #142
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149647045
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:35 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Alleen seizoen 1 en 2, daarna zelf een einde verzinnen. Dan is het nog te doen :P
Nah. Gewoon alles kijken. Alleen seizoen 6 is minder.
  Redactie Games vrijdag 13 februari 2015 @ 21:24:57 #143
181272 crew  Noppie2000
pi_149647130
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nah. Gewoon alles kijken. Alleen seizoen 6 is minder.
Drie ging nog, daarna vond ik het echt heel slecht. Maar goed, daar is het hier niet de plaats voor :P
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:28:18 #144
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149647285
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:24 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Drie ging nog, daarna vond ik het echt heel slecht. Maar goed, daar is het hier niet de plaats voor :P
Ieder zijn eigen mening he :P
  Redactie Games vrijdag 13 februari 2015 @ 21:28:51 #145
181272 crew  Noppie2000
pi_149647324
Dat is het mooie aan ze ;)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:31:51 #146
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149647464
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:35 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Huehuehue
lol nice! _O-
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:33:34 #147
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149647530
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:35 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Huehuehue
wat is je ID trouwens? En mrs Salvatore, die van jou? voeg ik jullie ook even toe :) nog anderen die toegevoegd willen worden?
pi_149647920
Wie wil mag mij ook toevoegen. :) --> Molurus#2812
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:45:42 #149
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149648053
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:42 schreef Molurus het volgende:
Wie wil mag mij ook toevoegen. :) --> Molurus#2812
ik voeg je zo direct toe :)
pi_149648116
Ik speel eerlijk gezegd nooit tegen bekende :)
Gewoon snelle games, gold binnenharken en weer iets anders gaan doen.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:48:11 #151
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149648171
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:42 schreef Molurus het volgende:
Wie wil mag mij ook toevoegen. :) --> Molurus#2812
hoe bevalt hunter je nu na de undertaker nerf? heb je nog andere toffe hunter decks? ik heb weer wat nieuws nodig en heb me nog niet kunnen laten inspireren!
pi_149648604
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:48 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

hoe bevalt hunter je nu na de undertaker nerf? heb je nog andere toffe hunter decks? ik heb weer wat nieuws nodig en heb me nog niet kunnen laten inspireren!
Go hunter deathrattle. :) Feign death is echt een leuke kaart, rivendare erbij en je hebt een leuk thema.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben hier en daar nog een beetje aan het tunen, maar op zich best tevreden met dit deck. (Suggesties welkom trouwens.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:03:20 #153
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149648889
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:57 schreef Molurus het volgende:

[..]

Go hunter deathrattle. :) Feign death is echt een leuke kaart, rivendare erbij en je hebt een leuk thema.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben hier en daar nog een beetje aan het tunen, maar op zich best tevreden met dit deck. (Suggesties welkom trouwens.)
Misschien een Piloted Sky Golem erin gooien.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:11:07 #154
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_149649178
Mij mogen jullie ook toevoegen...

SailaRotiart#2251
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_149649343
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:03 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Misschien een Piloted Sky Golem erin gooien.
Heb ik aan gedacht inderdaad, maar helaas heb ik die (nog) niet... en was ook niet overtuigd genoeg om hem te craften. Binnenkort maar s 1 maken en kijken of het bevalt, maar op dit moment heb ik de dust nog even niet over.

Zou dan ook wel ff moeten puzzelen wat er dan uit gaat trouwens. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 23:44:15 #156
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
  zaterdag 14 februari 2015 @ 00:08:17 #157
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_149653505
quote:
Moet Dr. Boom maar eens craften geloof ik (inb4 nerf). (Mal'ganis heb ik overigens ook niet.)
Ik speel nu eigenlijk alleen nog maar af en toe een potje met mijn semi-random eigen decks.

[ Bericht 6% gewijzigd door Thormodo op 14-02-2015 09:37:59 ]
pi_149674093
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:03 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Misschien een Piloted Sky Golem erin gooien.
Gladiator longbow eruit, piloted sky golem erin. Had ik gelijk eerste potje al lol van. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 20:58:38 #159
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149674617
Jezus, gaat de Old Shredder van mijn tegenstander dood, krijg hij een Jaraxxus _O- .
  zaterdag 14 februari 2015 @ 20:59:19 #160
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_149674642
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 20:58 schreef Azorius het volgende:
Jezus, gaat de Old Shredder van mijn tegenstander dood, krijg hij een Jaraxxus _O- .
Als 3/15 beestje :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_149679465
Mage going down. 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149680708
Alleen maar legendaries en glimmende hunter ;(
pi_149681097
Ghaz'rilla kwam uit een webspinner, en thaddius had ik dankzij een feign death. O-)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149681220
Glimmende webspinner ;(
Allemaal glimmers.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:53:29 #165
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149681401
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:35 schreef muhahaha het volgende:
Alleen maar legendaries en glimmende hunter ;(
Wat speel je zelf?
pi_149681476
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:53 schreef Azorius het volgende:

[..]

Wat speel je zelf?
Geen glimmers :)

Hm ik speel veel, kom deckslots te kort. Vrij recent Shaman, rogue, warlock en soms hunter, paladin, mage en priest. :). Ik heb ook nog een warrior deck en een extra priest deck.
pi_149681527
Wat is er mis met glimmers? :o
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149681658
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef Molurus het volgende:
Wat is er mis met glimmers? :o
Niks, alleen class. Dan wil ik al meteen opgeven _O-. Ja, dat is onterecht maar toch haha.

Zag op twitch/youtube laatst een gast met alleen maar glimmers, jesus christus. Geld teveel zeker :+
pi_149683880
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 00:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Niks, alleen class. Dan wil ik al meteen opgeven _O-. Ja, dat is onterecht maar toch haha.
Dat gebeurt me ook met enige regelmaat. 8-) Beurt 1: coin, golden mad scientist. Tegenstander: resign.

quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 00:00 schreef muhahaha het volgende:

Zag op twitch/youtube laatst een gast met alleen maar glimmers, jesus christus. Geld teveel zeker :+
Zo erg is het met mij nog niet, maar bepaalde kaartjes zijn gewoon erg leuk om in gold te hebben. Golden webspinner zou ik bijna een must noemen, gewoon gaaf dat er golden legendaries uit komen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149684399
Deathrattle hunter, herziene versie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8-)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Redactie Games zondag 15 februari 2015 @ 10:31:10 #171
181272 crew  Noppie2000
pi_149686981
Ben nu aan het spelen als Shaman met Simplexity's deck als basis met een aantal aanpassingen. Bevalt tot nu toe goed moet ik zeggen, voor een class waarvan men zegt dat hij sinds GVG een van de slechtere is :P
pi_149692302
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:33 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

wat is je ID trouwens? En mrs Salvatore, die van jou? voeg ik jullie ook even toe :) nog anderen die toegevoegd willen worden?
Salvo#2523 :)
Gewoon normaal doen ja.
pi_149740986
Alarmodruid ftw.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
})
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 16 februari 2015 @ 22:51:05 #174
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149745695
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Salvo#2523 :)
Ik heb je toegevoegd! :)
pi_149761115
Heerlijk Druiddeck gemaakt, twee potjes mee gedaan en de tegenstanders kapot gemaakt :D
Nu aan 't werk dus helaas nog even wachten tot 21.30 uur en dan kan ik weer verder 8-)

Deck wat ik gemaakt heb:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 17-02-2015 17:18:47 ]
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 16:59:55 #176
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149764856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 14:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Heerlijk Druiddeck gemaakt, twee potjes mee gedaan en de tegenstander kapot gemaakt :D
Nu aan 't werk dus helaas nog even wachten tot 21.30 uur en dan kan ik weer verder 8-)

Deck wat ik gemaakt heb:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha nice! ramp druid to the max zie ik! :D
pi_149765499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:59 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

haha nice! ramp druid to the max zie ik! :D
Very nice indeed! Wanneer gaan wij 'ns wat potjes tegen elkaar? :D
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:36:34 #178
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149766115
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Very nice indeed! Wanneer gaan wij 'ns wat potjes tegen elkaar? :D
ik ben vanavond wel even online! vanavond wat knallen?
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:40:04 #179
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149766212
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 14:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Heerlijk Druiddeck gemaakt, twee potjes mee gedaan en de tegenstanders kapot gemaakt :D
Nu aan 't werk dus helaas nog even wachten tot 21.30 uur en dan kan ik weer verder 8-)

Deck wat ik gemaakt heb:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je speelt best veel kaarten die ik ook in m'n deck heb gepropt. Hoe verloopt je early-midgame tegen de agressievere decks?

  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:42:56 #180
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149766293
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:40 schreef Azorius het volgende:

[..]

Je speelt best veel kaarten die ik ook in m'n deck heb gepropt. Hoe verloopt je early-midgame tegen de agressievere decks?

[ afbeelding ]
wat is jouw ID? voeg ik je toe! :)
pi_149766588
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:40 schreef Azorius het volgende:

[..]

Je speelt best veel kaarten die ik ook in m'n deck heb gepropt. Hoe verloopt je early-midgame tegen de agressievere decks?

[ afbeelding ]
Ik heb pas twee potjes gespeeld dus ik kan er niet veel over zeggen, ik kan vanavond weer knallen. Ik heb trouwens geen idee wat je bedoelt, ik speel pas 1,5 maand :') ben geen noob maar wél een newbie! ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

ik ben vanavond wel even online! vanavond wat knallen?
Yes! Ik ben er rond 21.30 denk ik.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:55:35 #182
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149766671
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb pas twee potjes gespeeld dus ik kan er niet veel over zeggen, ik kan vanavond weer knallen. Ik heb trouwens geen idee wat je bedoelt, ik speel pas 1,5 maand :') ben geen noob maar wél een newbie! ;)

[..]

Yes! Ik ben er rond 21.30 denk ik.
Hij/Zij bedoelt: Hoe houd je het vroeg en halverwege de game vol tegen agressieve decks. Word je niet kapot gerushed?
pi_149766703
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Hij/Zij bedoelt: Hoe houd je het vroeg en halverwege de game vol tegen agressieve decks. Word je niet kapot gerushed?
Oh zo. Nou, daar kan ik nog niet veel over zeggen want ik heb pas twee potjes gespeeld maar de potjes die ik gespeeld heb, heb ik de tegenstander zwaar ingemaakt. :9
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:07:56 #184
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149767014
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Oh zo. Nou, daar kan ik nog niet veel over zeggen want ik heb pas twee potjes gespeeld maar de potjes die ik gespeeld heb, heb ik de tegenstander zwaar ingemaakt. :9
u teh best _O_
pi_149767992
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:40 schreef Azorius het volgende:

[..]

Je speelt best veel kaarten die ik ook in m'n deck heb gepropt. Hoe verloopt je early-midgame tegen de agressievere decks?

[ afbeelding ]
Er zitten wat kaarten in jouw deck die ik er persoonlijk niet in zou stoppen eigenlijk, haha.
Waar is je Sunwalker? Sowieso acht ik Bloodmage niet nodig en Cenarius ook niet. Loopt dit deck een beetje lekker of?

quote:
Use Sunwalkers instead of Ancient of Wars

There is a few rationales behind this change. First, this deck has 6 four-drops. With 10 mana, you can play Sunwalker with one of the four-drops. Against aggro, you also want to play Taunts at 4, 5 and 6 mana.


[ Bericht 17% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 17-02-2015 18:46:56 ]
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:51:23 #186
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149770891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:42 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

wat is jouw ID? voeg ik je toe! :)
Azorius#2430 :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Er zitten wat kaarten in jouw deck die ik er persoonlijk niet in zou stoppen eigenlijk, haha.
Waar is je Sunwalker? Sowieso acht ik Bloodmage niet nodig en Cenarius ook niet. Loopt dit deck een beetje lekker of?

[..]

Sunwalker heb ik inderdaad aan gedacht, maar hij past niet echt in dit deck. Juist na beurt 5 wil ik minions gaan spelen die betere stats hebben (en ik speel ook al Cairne). Sunwalker kun je pingen en dan blijft er een matige minion over. Ancient of War trade in de meeste gevallen heel efficiënt, en in het ergste geval vangt hij een spreuk die mijn tegenstander anders misschien op m'n Ysera had gegooid.

Juist de legendaries Bloodmage en Cenarius zijn belangrijk in dit deck :P . Met Bloodmage kun je effectief swipen (en ook nog eens een kaartje rapen) en Cenarius is heel flexibel. Ik heb lang zonder Ysera gespeeld en dat ging ook prima met alleen Cenarius. Ik wil binnenkort toch een keer kijken of ik misschien Ragnaros ga spelen i.p.v. Cenarius of Ysera, maar ik verwacht dat hij niet heel veel zal brengen. Oh ja, en misschien dat ik een Ancient eruit haal en Dr. Boom erin gooi.

Loopt het deck? Ja! Ik zit nu op rank 11 en ik denk dat ik nog wel wat verder kan komen. Ik ben ook nog een newbie trouwens :+ , speel pas sinds eind januari nadat iemand me min of meer heeft gedwongen om een potje te spelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Azorius op 17-02-2015 20:05:58 ]
pi_149771495
Sunwalker zie je bijna niet meer, is meestal wat te traag. Ik heb ook een enorm sterk Druid deck half van internet geplukt/half zelf gemaakt zonder DE combi, grappig genoeg mis je hem helemaal niet.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:35:31 #188
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149772564
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:51 schreef Azorius het volgende:

[..]

Azorius#2430 :)

[..]

Sunwalker heb ik inderdaad aan gedacht, maar hij past niet echt in dit deck. Juist na beurt 5 wil ik minions gaan spelen die betere stats hebben (en ik speel ook al Cairne). Sunwalker kun je pingen en dan blijft er een matige minion over. Ancient of War trade in de meeste gevallen heel efficiënt, en in het ergste geval vangt hij een spreuk die mijn tegenstander anders misschien op m'n Ysera had gegooid.

Juist de legendaries Bloodmage en Cenarius zijn belangrijk in dit deck :P . Met Bloodmage kun je effectief swipen (en ook nog eens een kaartje rapen) en Cenarius is heel flexibel. Ik heb lang zonder Ysera gespeeld en dat ging ook prima met alleen Cenarius. Ik wil binnenkort toch een keer kijken of ik misschien Ragnaros ga spelen i.p.v. Cenarius of Ysera, maar ik verwacht dat hij niet heel veel zal brengen. Oh ja, en misschien dat ik een Ancient eruit haal en Dr. Boom erin gooi.

Loopt het deck? Ja! Ik zit nu op rank 11 en ik denk dat ik nog wel wat verder kan komen. Ik ben ook nog een newbie trouwens :+ , speel pas sinds eind januari nadat iemand me min of meer heeft gedwongen om een potje te spelen.
Thanks. toegevoegd :) Ik vind het wel een tof deck hoor. Cenarius vind ik persoonlijk heel goed. Vroeg me af waarom je earthen farseer gebruikt :)
pi_149774129
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:51 schreef Azorius het volgende:

[..]

Azorius#2430 :)

[..]

Sunwalker heb ik inderdaad aan gedacht, maar hij past niet echt in dit deck. Juist na beurt 5 wil ik minions gaan spelen die betere stats hebben (en ik speel ook al Cairne). Sunwalker kun je pingen en dan blijft er een matige minion over. Ancient of War trade in de meeste gevallen heel efficiënt, en in het ergste geval vangt hij een spreuk die mijn tegenstander anders misschien op m'n Ysera had gegooid.

Juist de legendaries Bloodmage en Cenarius zijn belangrijk in dit deck :P . Met Bloodmage kun je effectief swipen (en ook nog eens een kaartje rapen) en Cenarius is heel flexibel. Ik heb lang zonder Ysera gespeeld en dat ging ook prima met alleen Cenarius. Ik wil binnenkort toch een keer kijken of ik misschien Ragnaros ga spelen i.p.v. Cenarius of Ysera, maar ik verwacht dat hij niet heel veel zal brengen. Oh ja, en misschien dat ik een Ancient eruit haal en Dr. Boom erin gooi.

Loopt het deck? Ja! Ik zit nu op rank 11 en ik denk dat ik nog wel wat verder kan komen. Ik ben ook nog een newbie trouwens :+ , speel pas sinds eind januari nadat iemand me min of meer heeft gedwongen om een potje te spelen.
Thanks voor de uitleg!
Ah, een fellow newbie! Nice to meet you O+
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games dinsdag 17 februari 2015 @ 21:15:34 #190
181272 crew  Noppie2000
pi_149774572
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:51 schreef Azorius het volgende:

[..]

Azorius#2430 :)

[..]

Sunwalker heb ik inderdaad aan gedacht, maar hij past niet echt in dit deck. Juist na beurt 5 wil ik minions gaan spelen die betere stats hebben (en ik speel ook al Cairne). Sunwalker kun je pingen en dan blijft er een matige minion over. Ancient of War trade in de meeste gevallen heel efficiënt, en in het ergste geval vangt hij een spreuk die mijn tegenstander anders misschien op m'n Ysera had gegooid.

Juist de legendaries Bloodmage en Cenarius zijn belangrijk in dit deck :P . Met Bloodmage kun je effectief swipen (en ook nog eens een kaartje rapen) en Cenarius is heel flexibel. Ik heb lang zonder Ysera gespeeld en dat ging ook prima met alleen Cenarius. Ik wil binnenkort toch een keer kijken of ik misschien Ragnaros ga spelen i.p.v. Cenarius of Ysera, maar ik verwacht dat hij niet heel veel zal brengen. Oh ja, en misschien dat ik een Ancient eruit haal en Dr. Boom erin gooi.

Loopt het deck? Ja! Ik zit nu op rank 11 en ik denk dat ik nog wel wat verder kan komen. Ik ben ook nog een newbie trouwens :+ , speel pas sinds eind januari nadat iemand me min of meer heeft gedwongen om een potje te spelen.
Hoeveel kaarten heb je wel niet gekocht als je nu al zoveel (goede) leggies hebt? :P
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:40:28 #191
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149775814
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:51 schreef Azorius het volgende:

[..]

Azorius#2430 :)

[..]

Sunwalker heb ik inderdaad aan gedacht, maar hij past niet echt in dit deck. Juist na beurt 5 wil ik minions gaan spelen die betere stats hebben (en ik speel ook al Cairne). Sunwalker kun je pingen en dan blijft er een matige minion over. Ancient of War trade in de meeste gevallen heel efficiënt, en in het ergste geval vangt hij een spreuk die mijn tegenstander anders misschien op m'n Ysera had gegooid.

Juist de legendaries Bloodmage en Cenarius zijn belangrijk in dit deck :P . Met Bloodmage kun je effectief swipen (en ook nog eens een kaartje rapen) en Cenarius is heel flexibel. Ik heb lang zonder Ysera gespeeld en dat ging ook prima met alleen Cenarius. Ik wil binnenkort toch een keer kijken of ik misschien Ragnaros ga spelen i.p.v. Cenarius of Ysera, maar ik verwacht dat hij niet heel veel zal brengen. Oh ja, en misschien dat ik een Ancient eruit haal en Dr. Boom erin gooi.

Loopt het deck? Ja! Ik zit nu op rank 11 en ik denk dat ik nog wel wat verder kan komen. Ik ben ook nog een newbie trouwens :+ , speel pas sinds eind januari nadat iemand me min of meer heeft gedwongen om een potje te spelen.
Je kunt beter piloted sky golem spelen ipv cairne
  dinsdag 17 februari 2015 @ 22:38:03 #192
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149778509
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:35 schreef DjUntzUntz het volgende:
Thanks. toegevoegd :) Ik vind het wel een tof deck hoor. Cenarius vind ik persoonlijk heel goed. Vroeg me af waarom je earthen farseer gebruikt :)
Ik speel hem om mijn grote minions te kunnen healen (en heel soms mezelf) :). Op die manier kunnen ze vaak een ander groot beest neerhalen en het overleven + je krijgt een 3/3. Soms ik speel hem tegen aggro in de early game. Op zich is een 3/3 redelijk voor een 3 mana drop.
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Thanks voor de uitleg!
Ah, een fellow newbie! Nice to meet you O+

Newbie protip :P.
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoeveel kaarten heb je wel niet gekocht als je nu al zoveel (goede) leggies hebt? :P
Valt nog wel mee eigenlijk :D. Ik heb een keer best veel pakjes gekocht, en ik heb veel geluk gehad met pakjes open maken in het algemeen. Golden velen, golden alexstrasza, bloodmage, jaraxxus, windrunner... en best veel golden epics etc. Heb alle golden kaarten (en kaarten die wat waard zijn maar die ik sowieso niet ga gebruiken) gedisenchant om wat andere legendaries te kunnen craften.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je kunt beter piloted sky golem spelen ipv cairne
Ik vind pilot sky golem minder goed dan cairne (in ieder geval in dit deck). Misschien is hij leuk als je wat mech synergy in je deck hebt zitten. Het probleem met sky golem is dat hij vatbaar is voor swipe, flamestrike, shadow word: death, flamecannon, etc. Die 5 health maakt cairne een stuk beter. Bovendien weet je bij cairne zeker dat je een 4/5 krijgt als hij dood gaat, bij sky golem moet je maar afwachten of je wat leuks krijgt.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 22:49:33 #193
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149779035
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:38 schreef Azorius het volgende:

[..]

Ik vind pilot sky golem minder goed dan cairne (in ieder geval in dit deck). Misschien is hij leuk als je wat mech synergy in je deck hebt zitten. Het probleem met sky golem is dat hij vatbaar is voor swipe, flamestrike, shadow word: death, flamecannon, etc. Die 5 health maakt cairne een stuk beter. Bovendien weet je bij cairne zeker dat je een 4/5 krijgt als hij dood gaat, bij sky golem moet je maar afwachten of je wat leuks krijgt.
Daar heb je wel gelijk in.
Maar een 6 attack minion heeft wel een grotere dreiging. Daarnaast kan je 4 drop nog altijd een toegevoegd effect hebben wat handig kan zijn, terwijl bij cairne het altijd hetzelfde zal zijn.
pi_149784990
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:38 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Newbie protip :P.
(8>
Gewoon normaal doen ja.
pi_149787412
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:49 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in.
Maar een 6 attack minion heeft wel een grotere dreiging. Daarnaast kan je 4 drop nog altijd een toegevoegd effect hebben wat handig kan zijn, terwijl bij cairne het altijd hetzelfde zal zijn.
Plus, ik vind het juist leuk dat het een verrassing is wat je krijgt :9
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:30:01 #196
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149791238
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:49 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in.
Maar een 6 attack minion heeft wel een grotere dreiging. Daarnaast kan je 4 drop nog altijd een toegevoegd effect hebben wat handig kan zijn, terwijl bij cairne het altijd hetzelfde zal zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Plus, ik vind het juist leuk dat het een verrassing is wat je krijgt :9
Ik heb slechte ervaringen met randomness. Mad bombers die verkeerd uitpakken, piloted shredders die doomsayers uitpoepen (maar oké, shredder gebruik ik in sommige decks wel), en ga zo maar door.
pi_149792106
quote:
9s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:30 schreef Azorius het volgende:

[..]

[..]

Ik heb slechte ervaringen met randomness. Mad bombers die verkeerd uitpakken, piloted shredders die doomsayers uitpoepen (maar oké, shredder gebruik ik in sommige decks wel), en ga zo maar door.
De RNG goden zijn mij ook niet goed gezind, maar ik kan er altijd wel om lachen als ik een doomsayer oid uit mijn shredder krijg.
pi_149799927
Eergisteren een Dr. Boom getrokken. 8-)

Dat scheelt weer in de crafting costs!
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 18 februari 2015 @ 18:37:17 #199
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149800861
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:02 schreef Molurus het volgende:
Eergisteren een Dr. Boom getrokken. 8-)

Dat scheelt weer in de crafting costs!
Nice, die gaat nu in bijna elk deck zeker :P?
pi_149803778
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:37 schreef Azorius het volgende:

[..]

Nice, die gaat nu in bijna elk deck zeker :P?
Valt wel mee, maar hij gaat wel in een paar decks ja. :)

Voor mijn hunter deck vind ik hem toch minder geschikt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 18 februari 2015 @ 23:27:09 #201
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149813424
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef Molurus het volgende:

[..]

Valt wel mee, maar hij gaat wel in een paar decks ja. :)

Voor mijn hunter deck vind ik hem toch minder geschikt.
waarom? 2 bombs met deathrattle!!!!!
pi_149832420
4 legendary's gekregen zojuist :') van de week koop ik packs, zit er geen 1 in. En nu 4! Woop :D

[ Bericht 39% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 19-02-2015 17:56:03 ]
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:09:13 #203
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149833056
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
4 legendary's gekregen zojuist :') van de week koop ik packs, zit er geen 1 in. En nu 4! Woop :D
wtf?! hoe dan? hoeveel packs heb je gekocht? welke legs heb je gekregen? :D
pi_149833217
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 23:27 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

waarom? 2 bombs met deathrattle!!!!!
Hmm... daar heb je wel een punt. Ook maar ff erin gestopt, kijken of het bevalt. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149833268
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

wtf?! hoe dan? hoeveel packs heb je gekocht? welke legs heb je gekregen? :D
Ik heb 40 packs gekocht, zaten heel wat goldens in en dus 4 legendary's :D

Alexstrasza, The Beast (Golden), Ysera en Illidan Stormrage.

Ysera had ik al, die heb ik disenchant en ook nog wat kaarten weggedaan waarmee ik Sylvanas gemaakt hebt. :D
Trouwens nog heel wat dust over, suggesties?
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:22:11 #206
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149833455
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb 40 packs gekocht, zaten heel wat goldens in en dus 4 legendary's :D

Alexstrasza, The Beast (Golden), Ysera en Illidan Stormrage.

Ysera had ik al, die heb ik disenchant en ook nog wat kaarten weggedaan waarmee ik Sylvanas gemaakt hebt. :D
Trouwens nog heel wat dust over, suggesties?
Bloodmage en Cairne kun je in veel decks spelen :). Tirion en Jaraxxus zijn ook heel tof, maar dan zit je wel vast aan een class.
pi_149833518
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:22 schreef Azorius het volgende:

[..]

Bloodmage en Cairne kun je in veel decks spelen :). Tirion en Jaraxxus zijn ook heel tof, maar dan zit je wel vast aan een class.
Tirion en Jaraxxus heb ik al ^O^
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:27:32 #208
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149833638
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb 40 packs gekocht, zaten heel wat goldens in en dus 4 legendary's :D

Alexstrasza, The Beast (Golden), Ysera en Illidan Stormrage.

Ysera had ik al, die heb ik disenchant en ook nog wat kaarten weggedaan waarmee ik Sylvanas gemaakt hebt. :D
Trouwens nog heel wat dust over, suggesties?
hah! gz!!! Ja ik heb zeker suggesties. Wat wil je graag spelen? :) aantal legendaries die echt insane goed in veel decks zijn :)
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:32:13 #209
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149833781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb 40 packs gekocht, zaten heel wat goldens in en dus 4 legendary's :D

Alexstrasza, The Beast (Golden), Ysera en Illidan Stormrage.

Ysera had ik al, die heb ik disenchant en ook nog wat kaarten weggedaan waarmee ik Sylvanas gemaakt hebt. :D
Trouwens nog heel wat dust over, suggesties?
Als je dr boom niet hebt, dr boom
Verder: sneeds, bloodmage, ragnaros
pi_149835354
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:32 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Als je dr boom niet hebt, dr boom
Verder: sneeds, bloodmage, ragnaros
Heb ik allemaal al behalve Bloodmage. Ik denk er nog even over. Vriend zegt dat Bloodmage echt niet nodig is.
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:24:49 #211
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149835708
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Heb ik allemaal al behalve Bloodmage. Ik denk er nog even over. Vriend zegt dat Bloodmage echt niet nodig is.
Is hij ook niet. Maar kan handig zijn.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 01:58:35 #212
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_149848016
Ik begin het beperkte aantal formats nu wel een zware beperking te vinden. Breekt een beetje op om met wat innovatievere en afwijkende decks te spelen. Casuals zijn veelal newbies en f2p'ers, voel ik me vaak schuldig. Maar wil ook liever geen ranked spelen met zulke decks. Arena vind ik sowieso niks; duurt lang, voorspelbaar en saai.

Toernooiformats met ong. 10man en een knock-outsystem zou ik wel tof vinden. Er zij zoveel mogelijkheden. Genoeg spelers iig..

PS bij taunt Druid zou ik kelthuzad doen ipv. Cenarius. Vaak autowin als je m speelt nadat je getrade hebt. Kwestie van timing.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  vrijdag 20 februari 2015 @ 01:59:46 #213
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_149848020
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Joeri. op 20-02-2015 02:00:58 ]
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  vrijdag 20 februari 2015 @ 02:08:36 #214
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_149848064
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Tirion en Jaraxxus heb ik al ^O^
Toshley, spare parts zijn best ondergewaardeerd vind ik. Fijne stats ook en n keer wat anders.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_149848865
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 01:58 schreef Joeri. het volgende:
Ik begin het beperkte aantal formats nu wel een zware beperking te vinden. Breekt een beetje op om met wat innovatievere en afwijkende decks te spelen. Casuals zijn veelal newbies en f2p'ers, voel ik me vaak schuldig. Maar wil ook liever geen ranked spelen met zulke decks. Arena vind ik sowieso niks; duurt lang, voorspelbaar en saai.

Toernooiformats met ong. 10man en een knock-outsystem zou ik wel tof vinden. Er zij zoveel mogelijkheden. Genoeg spelers iig..

PS bij taunt Druid zou ik kelthuzad doen ipv. Cenarius. Vaak autowin als je m speelt nadat je getrade hebt. Kwestie van timing.
Ik heb idd Kel erin zitten ipv Cenarius!
Gewoon normaal doen ja.
pi_149849492
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 01:58 schreef Joeri. het volgende:
Ik begin het beperkte aantal formats nu wel een zware beperking te vinden. Breekt een beetje op om met wat innovatievere en afwijkende decks te spelen. Casuals zijn veelal newbies en f2p'ers, voel ik me vaak schuldig. Maar wil ook liever geen ranked spelen met zulke decks. Arena vind ik sowieso niks; duurt lang, voorspelbaar en saai.

Toernooiformats met ong. 10man en een knock-outsystem zou ik wel tof vinden. Er zij zoveel mogelijkheden. Genoeg spelers iig..

PS bij taunt Druid zou ik kelthuzad doen ipv. Cenarius. Vaak autowin als je m speelt nadat je getrade hebt. Kwestie van timing.
Ja inderdaad heb ik ook.

Het lijkt me niet zo moelijk om custom games of een fun modus oid te implementeren bijvoorbeeld. Game starten met vooraf toegestane kaarten ofzo bijvoorbeeld.

Casual is me inderdaad wat te meh, en ranked forceert me om mijn hersens te kraken. Ik speel als ontspanning naast mijn werk (software ontwikkeling). Als ik thuis kom wil ik gave games zien en toffe combo's. Het interesseert me niet of die van mij of van de tegenstander komen.

Dat mis ik ook in het spel, en dat terwijl het concept zoveel toffe modi toelaat die relatief eenvoudig te implementeren zijn.

Maar ik ga er vanuit dat dat nog wel komt.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_149851963
Ik kom vaak een aantal maal dezelfde class tegen met zo ongeveer dezelfde setup. Dat vind ik wel saai ergens. Ik speel niet hoog genoeg dat ik elke keer rampdruid of mechmage tegenkom. Gisteren was het 2 maal een priest met zo ongeveer dezelfde kaarten. :)
pi_149861930
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:51 schreef Azorius het volgende:

Loopt het deck? Ja! Ik zit nu op rank 11 en ik denk dat ik nog wel wat verder kan komen. Ik ben ook nog een newbie trouwens :+ , speel pas sinds eind januari nadat iemand me min of meer heeft gedwongen om een potje te spelen.
Dat doe je best snel dan! Zit je al bijna bij de top 7,5% (ongeveer dan).

Hier hang ik vast rond lvl 15. Dat wijd ik deels aan mijn kaarten (ik heb -nog- weinig echt sterke kaarten), maar het zal vast ook aan mijn speelstijl/talent liggen :+
pi_149862177
Rank 11 hier. Kom echt alleen maar mech mages tegen. Gelukkig win ik daar bijna altijd wel van speel zelf taunt druid.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_149862238
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat doe je best snel dan! Zit je al bijna bij de top 7,5% (ongeveer dan).

Hier hang ik vast rond lvl 15. Dat wijd ik deels aan mijn kaarten (ik heb -nog- weinig echt sterke kaarten), maar het zal vast ook aan mijn speelstijl/talent liggen :+
Idd, vanaf eind januari al rank 11 zijn. Het is pas 20 februari. Ik heb echt niet zoveel tijd, haha!
Gewoon normaal doen ja.
pi_149862356
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Idd, vanaf eind januari al rank 11 zijn. Het is pas 20 februari. Ik heb echt niet zoveel tijd, haha!
Niet zozeer dat, ik doelde meer op hoe lang hij (zij?) HS speelt. Als je een sterke speler bent, klim je best snel in de ranks omhoog. Zeker met bonus sterren bij win streak.

Maar pas sinds eind januari spelen en dan rank 11, dat vind ik snel gedaan :Y
Al zegt dat wellicht eerder iets over mijn skills, haha :+
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:22:52 #222
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149862583
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 01:58 schreef Joeri. het volgende:
Ik begin het beperkte aantal formats nu wel een zware beperking te vinden. Breekt een beetje op om met wat innovatievere en afwijkende decks te spelen. Casuals zijn veelal newbies en f2p'ers, voel ik me vaak schuldig. Maar wil ook liever geen ranked spelen met zulke decks. Arena vind ik sowieso niks; duurt lang, voorspelbaar en saai.

Toernooiformats met ong. 10man en een knock-outsystem zou ik wel tof vinden. Er zij zoveel mogelijkheden. Genoeg spelers iig..

PS bij taunt Druid zou ik kelthuzad doen ipv. Cenarius. Vaak autowin als je m speelt nadat je getrade hebt. Kwestie van timing.
Toernooiformats in game lijkt me idd tof en dan met dikke prijs voor de #1
Ook dat de rewards van 3x winnen random worden, ipv elke keer 10gold dat totaal niet correleert met de moeite en tijd die je insteekt voor 3x winnen.

Denk dat dit allemaal nog wel komt, HS is nog maar iets langer dan een jaar uit en heeft nog maar 2 expansies. Gaat wel aanhouden zoals Magic of Yu-Gi-Oh!, blizzard kennende.

Arena is trouwens best leuk wanneer je al wat wins hebt.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:25:59 #223
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149862659
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Idd, vanaf eind januari al rank 11 zijn. Het is pas 20 februari. Ik heb echt niet zoveel tijd, haha!
Rank 11 kun je in een dag halen met face hunter, als gemiddelde speler.
pi_149863672
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:25 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Rank 11 kun je in een dag halen met face hunter, als gemiddelde speler.
Je hoeft niet per se (heel) goed te zijn, maar je bent dan toch wel beter dan gemiddeld imo.
pi_149864230
en je moet de kaarten hebben? of is een face hunter makkelijk te bouwen
pi_149864269
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 18:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Je hoeft niet per se (heel) goed te zijn, maar je bent dan toch wel beter dan gemiddeld imo.
Je moet er sowieso tijd voor hebben. Als je pas eind januari begint met Hearthstone zelf en dan al midden februari rank 11 zijn. Dan heb je echt veel tijd. :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 18:29:44 #227
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149864312
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat doe je best snel dan! Zit je al bijna bij de top 7,5% (ongeveer dan).

Hier hang ik vast rond lvl 15. Dat wijd ik deels aan mijn kaarten (ik heb -nog- weinig echt sterke kaarten), maar het zal vast ook aan mijn speelstijl/talent liggen :+
Oh wacht haha, ik speel sinds eind december :D . Foutje. Ik begon februari op rank 22. Heb deze maand niet zo heel veel ranked gespeeld, vooral arena en casual.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 18:30:13 #228
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149864323
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 18:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
en je moet de kaarten hebben? of is een face hunter makkelijk te bouwen
Explosive Trap × 2
Glaivezooka × 1
Animal Companion × 2
Eaglehorn Bow × 2
Kill Command × 2
Unleash the Hounds × 2
Abusive Sergeant × 2
Clockwork Gnome × 2
Leper Gnome × 2
Haunted Creeper × 2
Ironbeak Owl × 2
Knife Juggler × 2
Mad Scientist × 2
Arcane Golem × 2
Wolfrider × 2
Leeroy Jenkins × 1

enige dure kaart is leeroy heb je die niet kan je vervangen door argent commander
pi_149864411
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 18:29 schreef Azorius het volgende:

[..]

Oh wacht haha, ik speel sinds eind december :D . Foutje. Ik begon februari op rank 22. Heb deze maand niet zo heel veel ranked gespeeld, vooral arena en casual.
Oohhhh! Dacht al, haha!
Gewoon normaal doen ja.
pi_149866396
Hoe groot is de kans om 2 epics en 2 rares in 1 pack te krijgen en dat daarbij de enige common ook nog eens een golden comon is!


Net potje arena gestart, krijg in mn eerste ronde een shade of naxxramas te spelen, daarbij 2x een velen's chosen en 1x divine spirit erop te gooien. Beetje overkill maar was wel leuk:d (gelukkig dat ie geen silence speelde).



Je mag mij tevens ook toevoegen :) DutcHPsych0#2228

[ Bericht 1% gewijzigd door Bo.S op 20-02-2015 19:47:22 (Doen de plaatjes t nu?) ]
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:49:29 #231
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_149866799
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:39 schreef Bo.S het volgende:
Hoe groot is de kans om 2 epics en 2 rares in 1 pack te krijgen en dat daarbij de enige common ook nog eens een golden comon is!
[ afbeelding ]

Da's een 1 op de 10000 kans ofzo :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_149880391
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:39 schreef Bo.S het volgende:
Hoe groot is de kans om 2 epics en 2 rares in 1 pack te krijgen en dat daarbij de enige common ook nog eens een golden comon is!
[ afbeelding ]

Net potje arena gestart, krijg in mn eerste ronde een shade of naxxramas te spelen, daarbij 2x een velen's chosen en 1x divine spirit erop te gooien. Beetje overkill maar was wel leuk:d (gelukkig dat ie geen silence speelde).

[ afbeelding ]

Je mag mij tevens ook toevoegen :) DutcHPsych0#2228
Toegevoegd! ^O^
Gewoon normaal doen ja.
pi_149881645
Zijn er nog mensen hier met leuke decks om mee te spelen? Ik speel eigenlijk als sinds jaar en dag met Mage, als ik nieuwe (betere uiteraard) kaarten kreeg dan voegde ik die toe. Inmiddels best een aardig deck, maar zou er graag iets naast maken.

Ik heb niet veel dust, maar kan nog wel heel wat kaarten tot dust maken (die ik toch niet gebruik :P). Het liefst zou ik een thema deck hebben (Deathrattle o.i.d.). Dus voor de kenners hier; nog tips/adviezen voor leuke (budget) decks?

Edit: 100k hits op youtube uiteraard, maar ik zou graag wat persoonlijke meningen van hier horen.

[ Bericht 8% gewijzigd door WaikikiWim op 21-02-2015 10:38:09 ]
  Redactie Games zaterdag 21 februari 2015 @ 10:53:43 #234
181272 crew  Noppie2000
pi_149882050
Je zou kunnen kijken naar de feign death hunter die hierboven ergens is vermeld. Leuk deck om te spelen ^O^
pi_149882298
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 10:53 schreef Noppie2000 het volgende:
Je zou kunnen kijken naar de feign death hunter die hierboven ergens is vermeld. Leuk deck om te spelen ^O^
Je bedoelt dan post nr 152 van Molorus? Zitten toch aardig wat dure kaarten in lijkt me ?:P

Edit: Ben er net nog even mee bezig geweest (Murloc rush deck gemaakt), maar ik denk dat Board Control decks mij toch het meeste liggen..

[ Bericht 9% gewijzigd door WaikikiWim op 21-02-2015 11:44:54 ]
  Redactie Games zaterdag 21 februari 2015 @ 11:55:47 #236
181272 crew  Noppie2000
pi_149883215
Geen idee hoe ver je bent met je kaartenpoule :P
pi_149883360
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je bedoelt dan post nr 152 van Molorus? Zitten toch aardig wat dure kaarten in lijkt me ?:P
Valt wel mee hoor. Dingen zoals Rivendare krijg je gewoon met questen. De dure kaarten die erin zitten zijn geen van allen essentieel voor de mechanics van dit deck, ze zijn prima vervangbaar.

De essentiele kaarten zijn:

- feign death
- rivendare
- webspinner
- mad scientist
- traps
- kleine deathrattle beestjes, clockwork gnome, leper gnome, nerubian egg en bijbehorende sunfury protector.

De rest kun je min of meer naar smaak invullen. Feign death hunter hoeft echt niet duur te zijn. De enige dure kaart die je wel echt moet hebben is feign death zelf.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 13:50:45 #238
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149885951
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 10:25 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er nog mensen hier met leuke decks om mee te spelen? Ik speel eigenlijk als sinds jaar en dag met Mage, als ik nieuwe (betere uiteraard) kaarten kreeg dan voegde ik die toe. Inmiddels best een aardig deck, maar zou er graag iets naast maken.

Ik heb niet veel dust, maar kan nog wel heel wat kaarten tot dust maken (die ik toch niet gebruik :P). Het liefst zou ik een thema deck hebben (Deathrattle o.i.d.). Dus voor de kenners hier; nog tips/adviezen voor leuke (budget) decks?

Edit: 100k hits op youtube uiteraard, maar ik zou graag wat persoonlijke meningen van hier horen.
zoveel leuke decks om mee te spelen
probeer oil rogue bijv
  zaterdag 21 februari 2015 @ 13:51:33 #239
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149885968
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:50 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

zoveel leuke decks om mee te spelen
probeer oil rogue bijv
dat schreeuw ik al pagina's lang! Oil prince rogue is echt tof _O_
pi_149886015
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:51 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

dat schreeuw ik al pagina's lang! Oil prince rogue is echt tof _O_
Die wil ik ook nog s proberen. Ik moet dan alleen nog wel ff sparen voor die Prince. -O-
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 13:59:18 #241
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149886167
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:51 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

dat schreeuw ik al pagina's lang! Oil prince rogue is echt tof _O_
persoonlijk gebruik ik prince niet, omdat ik hem niet heb :+
maar is een eigenlijk zoals miracle rogue, sicke combo's van 20 dmg in 1 beurt doen :o
  zaterdag 21 februari 2015 @ 14:03:14 #242
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149886267
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:59 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

persoonlijk gebruik ik prince niet, omdat ik hem niet heb :+
maar is een eigenlijk zoals miracle rogue, sicke combo's van 20 dmg in 1 beurt doen :o
naja, prince (de kaart) draait niet echt om de oils zelf. Dat is insane. Prince is eigenlijk een soort Loatheb v2.0. Het slowed behoorlijk en als tegenstanders spells gebruiken die niet direct prince removen, kun je ze daarna op hen gebruiken. Ultieme slowkaart om ondertussen je oils/field klaar te stomen voor insta 20-30 dmg idd _O-
  zaterdag 21 februari 2015 @ 14:06:42 #243
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149886344
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:53 schreef Molurus het volgende:

[..]

Die wil ik ook nog s proberen. Ik moet dan alleen nog wel ff sparen voor die Prince. -O-
Prince > loatheb, maar Loatheb heb je...dus die kun je 'plaatsvervangend' gebruiken.
pi_149889564


Arena. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 21 februari 2015 @ 18:48:45 #245
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_149894322
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:52 schreef Omentuva het volgende:
[ link | afbeelding ]

Arena. :+
Cool, 12-0 met Death Wing? Ik heb die kaart nog nooit gespeeld, maar ooit komt er een dag :D
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  Redactie Games zaterdag 21 februari 2015 @ 18:53:57 #246
181272 crew  Noppie2000
pi_149894485
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:48 schreef Joeri. het volgende:

[..]

Cool, 12-0 met Death Wing? Ik heb die kaart nog nooit gespeeld, maar ooit komt er een dag :D
Ik neem aan Dr. Boom, BGH is iets minder common dan in constructed :P
pi_149896332
Ik heb (samen met kennis) een goede 5 minuten zitten twijfelen (en lachen over de tweede Legendary pick in Arena - eerste was Ragnaros, Thalnos en Nozdormu IIRC) of het nu Boom of Sneed moest worden. Uiteindelijk Dr. Boom gekozen omdat het deck meer had aan een tweede goede afmaker dan aan iets van board control (zie ook de curve die redelijk richting earlygame wijst).

4-0 er at the moment mee, wacht op company voor verder afmaken. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:04:21 #248
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_149896815
Ik zou in Arena als ik de kans kreeg altijd kiezen voor de 'fun'Legendaries, Dr. Boom heeft bij mij al zo'n meh status dat ik 'm liever kwijt dan rijk ben in het spel. Je ziet hem al in elk potje Constructed, ik zou 'm niet eens willen spelen in Arena. Nozdormu en Sneeds zijn toch veel leuker? :P

En ga zo door Omen *O* hehe
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:05:36 #249
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149896863
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:04 schreef Joeri. het volgende:
Ik zou in Arena als ik de kans kreeg altijd kiezen voor de 'fun'Legendaries, Dr. Boom heeft bij mij al zo'n meh status dat ik 'm liever kwijt dan rijk ben in het spel. Je ziet hem al in elk potje Constructed, ik zou 'm niet eens willen spelen in Arena. Nozdormu en Sneeds zijn toch veel leuker? :P

En ga zo door Omen *O* hehe
Sneeds wel, nozdormu is alleen maar irritant
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:07:23 #250
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_149896936
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:05 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Sneeds wel, nozdormu is alleen maar irritant
Ach, tegen bijv. een Rogue kan erdoor wel het kaf van het koren scheiden : )
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_149897130
Ik zou voor rag en boom gaan ... fun legs speel ik wel in fundecks. :)
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:13:27 #252
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_149897138
Hopatee, gekke bui gehad en alle overbodige golden cards gedisenchant.

Nu eindelijk tirion fordring en archmage antonidas.

Heerlijk met spare part mage, en dan fireballs spammen :D
  Redactie Games zaterdag 21 februari 2015 @ 20:43:52 #253
181272 crew  Noppie2000
pi_149898224
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Hopatee, gekke bui gehad en alle overbodige golden cards gedisenchant.

Nu eindelijk tirion fordring en archmage antonidas.

Heerlijk met spare part mage, en dan fireballs spammen :D

:P
pi_149908108
Vandaag Mal'Ganis gecraft. Dit was 1 van de eerste potjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149913882
Dit is nu mijn lock deck, bevalt al heel aardig:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suggesties anyone? :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149914023
Annoy-o-Tron valt een beetje uit de toon en ik ben geen fan van Summoning Portal. Misschien +1 Antique Healbot (heals zijn altijd welkom, zeker als warlock) / Sunfury Protector / Dread Infernal / Belcher voor één van die twee?
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Redactie Games zondag 22 februari 2015 @ 12:08:07 #257
181272 crew  Noppie2000
pi_149914103
Sowieso een DI erbij. Nu slechts 3 demons die nuttig zijn als Voidcaller summon, zonde van het effect.
pi_149914111
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:03 schreef Omentuva het volgende:
Annoy-o-Tron valt een beetje uit de toon en ik ben geen fan van Summoning Portal.
Eensch.

quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:03 schreef Omentuva het volgende:

Misschien +1 Antique Healbot (heals zijn altijd welkom, zeker als warlock) / Sunfury Protector / Dread Infernal / Belcher voor één van die twee?
Wat is er precies leuk aan sunfury protector in zo'n deck?

Voor het moment heb ik annoyotron en summoning portal vervangen door een antique healbot en een DI. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 22 februari 2015 @ 12:09:47 #259
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149914135
Sunfury is leuk als je giants en andere grote beestjes speelt, maar dat is meer iets voor handlock.
pi_149914147
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:09 schreef Azorius het volgende:
Sunfury is leuk als je giants en andere grote beestjes speelt, maar dat is meer iets voor handlock.
Ja, precies... en dit deck is niet echt een handlock.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 22 februari 2015 @ 12:10:50 #261
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149914156
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:10 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, precies... en dit deck is niet echt een handlock.
Nee daarom, ik zie geen giants of drakes :P.
pi_149914214
Sunfury was meer in het geval dat de Annoy er in zat als earlygame anti-aggro met bonus dat het ook later nog wat effect heeft met Infernals. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Redactie Games maandag 23 februari 2015 @ 16:46:50 #263
181272 crew  Noppie2000
pi_149958440
Net Toshley getrokken, is die nuttig? Vind hem op zich wel grappig, maar kan al op zoveel manieren spare parts krijgen :P
  maandag 23 februari 2015 @ 17:05:01 #264
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149959058
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:46 schreef Noppie2000 het volgende:
Net Toshley getrokken, is die nuttig? Vind hem op zich wel grappig, maar kan al op zoveel manieren spare parts krijgen :P
een 5 / 7 voor 6 mana en 2 spare parts is goed
pi_149993894
Iemand enig idee waar ik binnen NL Hearthstone Merchandise kan kopen?
Wil voor de gein iets kleins kopen voor mijn vriend :')

Alleen zie geen Nederlandse webshop. Of ik moet heel blind zijn op dit uur van de dag...

Hij liet mij wel eens een webshop zien waar je wat dingetjes ervan kon kopen maar ik kan 'm niet vinden. :o

*Edit:
Nevermind, heb gewoon op Blizz zelf een shirt besteld :D

[ Bericht 19% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 24-02-2015 16:43:29 ]
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:54:24 #266
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_150015061
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Iemand enig idee waar ik binnen NL Hearthstone Merchandise kan kopen?
Wil voor de gein iets kleins kopen voor mijn vriend :')

Alleen zie geen Nederlandse webshop. Of ik moet heel blind zijn op dit uur van de dag...

Hij liet mij wel eens een webshop zien waar je wat dingetjes ervan kon kopen maar ik kan 'm niet vinden. :o

*Edit:
Nevermind, heb gewoon op Blizz zelf een shirt besteld :D
ik wil dat kussen omfg :'( zo stoer...! wanneer gaan wij weer een game spelen jongedame?!
pi_150019556
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:54 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

ik wil dat kussen omfg :'( zo stoer...! wanneer gaan wij weer een game spelen jongedame?!
Vanavond misschien? Rond 21:00 of zo? Weet niet of ik zin heb hoor, anders misschien donderdagavond. Zien wel ff, ben beetje druk deze week :o En lag er gisteren al om 21:30 in :D Was kapot!
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:57:53 #268
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_150032699
Mensen die 'thank you' zeggen voor ze een minion mind controllen. Echt :')-waardig .
pi_150032920
Even een vraag; misschien dat hier iemand iets weet. Ik ben behoorlijk idolaat van bord- en kaartspellen. Mijn vraag is dan ook; zijn er (soortgelijke?) spellen als Hearthstone fysiek te spelen? Ik ken Magic en ik ken ook Dominion bijv, maar dat laatste zit voor mij te weinig interactie met de ander in (wat met hearthstone dus wel sterk aanwezig is).
pi_150033767
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:03 schreef nickhguitar het volgende:
Even een vraag; misschien dat hier iemand iets weet. Ik ben behoorlijk idolaat van bord- en kaartspellen. Mijn vraag is dan ook; zijn er (soortgelijke?) spellen als Hearthstone fysiek te spelen? Ik ken Magic en ik ken ook Dominion bijv, maar dat laatste zit voor mij te weinig interactie met de ander in (wat met hearthstone dus wel sterk aanwezig is).
In de jaren 90 waren er naast Magic The Gaterhing ook een aantal kloons. Zo was er een Star Trek Collectable Card Game.

Maar daarvan was MTG toch veruit de beste / leukste.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:40:16 #271
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150034145
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:03 schreef nickhguitar het volgende:
Even een vraag; misschien dat hier iemand iets weet. Ik ben behoorlijk idolaat van bord- en kaartspellen. Mijn vraag is dan ook; zijn er (soortgelijke?) spellen als Hearthstone fysiek te spelen? Ik ken Magic en ik ken ook Dominion bijv, maar dat laatste zit voor mij te weinig interactie met de ander in (wat met hearthstone dus wel sterk aanwezig is).
Yu-Gi-Oh!
Pokemon TCG
pi_150034226
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef Molurus het volgende:

[..]

In de jaren 90 waren er naast Magic The Gaterhing ook een aantal kloons. Zo was er een Star Trek Collectable Card Game.

Maar daarvan was MTG toch veruit de beste / leukste.
Hmm.. misschien dan toch daar maar eens naar kijken. Is dat wat vergelijkbaar met Hearthstone dan? Ik vind vooral die interactie (elkaar kunnen naaien :P) belangrijk. Heb je dan een bepaalde base set o.i.d.? Zijn duizenden kaarten zie ik al op google :P

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Yu-Gi-Oh!
Pokemon TCG
Good old Pokemon :P Niet exact wat ik zoek maar toch bedankt :)
pi_150034563
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:57 schreef Azorius het volgende:
Mensen die 'thank you' zeggen voor ze een minion mind controllen. Echt :')-waardig .
Of mensen die voortdurend 'Sorry' zeggen voor ze iets 'ergs' gaan doen. Bitch please.
Gewoon normaal doen ja.
pi_150034587
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hmm.. misschien dan toch daar maar eens naar kijken. Is dat wat vergelijkbaar met Hearthstone dan? Ik vind vooral die interactie (elkaar kunnen naaien :P) belangrijk. Heb je dan een bepaalde base set o.i.d.? Zijn duizenden kaarten zie ik al op google :P
Het is zeker te vergelijken met hearthstone maar vele malen uitgebreider en ook iets gecompliceerder. Logisch ook aangezien het er al zo lang is.

Er zijn wel basissetjes te koop. Destijds had intertoys ze zelfs.
Conscience do cost.
pi_150034649
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hmm.. misschien dan toch daar maar eens naar kijken. Is dat wat vergelijkbaar met Hearthstone dan? Ik vind vooral die interactie (elkaar kunnen naaien :P) belangrijk. Heb je dan een bepaalde base set o.i.d.? Zijn duizenden kaarten zie ik al op google :P

Even kort, want eigenlijk off topic. De belangrijkste verschillen zijn:

- je hebt geen mana crystals, in plaats daarvan heb je landkaarten waarvan je er elke beurt 1 op tafel mag leggen
- zowel landkaarten als spells en creatures hebben een kleur. als je een kaart hebt die - zeg - 2 zwarte mana kost dan moet je daarvoor zwarte landkaarten gebruiken. Je mag wel meerdere kleuren ('classes') combineren in 1 deck.
- het spel is iets trager dan hearthstone
- creatures krijgen geen damage. ze gaan dood, of niet

Ja, je kunt elkaar goed naaien. Elke set heeft starter decks en expansion packs. Het aantal kaarten is inderdaad enorm. In het bouwen van een leuk deck kan dus best veel tijd gaan zitten. (Maar het is ook leuk om te doen, dus no loss.)

Edit / PS:

MTG kan ook online worden gespeeld. Zie: http://magic.wizards.com/en/game-info/products/magic-online

[ Bericht 4% gewijzigd door Molurus op 25-02-2015 17:34:10 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:02:58 #276
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_150034877
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Of mensen die voortdurend 'Sorry' zeggen voor ze iets 'ergs' gaan doen. Bitch please.
dat is echt zó extreem dom en kut :'). ik squelch mensen direct als ze greetings zeggen!
pi_150035641
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

dat is echt zó extreem dom en kut :'). ik squelch mensen direct als ze greetings zeggen!
Ik zeg alleen soms Greetings of Well Played. Maar blijkbaar is dat dus al te veel als ik jou tegen zou komen. -O-
pi_150035701
Ik vind het sowieso jammer dat de communicatie met de tegenstander zo beperkt is. Je moet het doen met een paar emotes, die ook nog s op een timer zitten.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:48:34 #279
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150036235
Ik zeg elke beurt "Sorry" als ik een kutmove maak, vooral als ik met hunter speel.
u mad bruh?
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:52:14 #280
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_150036352
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:03 schreef nickhguitar het volgende:
Even een vraag; misschien dat hier iemand iets weet. Ik ben behoorlijk idolaat van bord- en kaartspellen. Mijn vraag is dan ook; zijn er (soortgelijke?) spellen als Hearthstone fysiek te spelen? Ik ken Magic en ik ken ook Dominion bijv, maar dat laatste zit voor mij te weinig interactie met de ander in (wat met hearthstone dus wel sterk aanwezig is).
Magic is supertof :D. Dat kaartspelletje speel ik al sinds 2002. In de wat grotere steden zijn altijd wel spelletjeszaken waar elke dag wel Magic door een groep mensen gespeeld wordt (maar je kan natuurlijk ook online gaan spelen).

Duurt wel een tijdje voor je een beetje een overzicht van het spel hebt, want er zijn echt ziek veel kaarten. Voor een beginner is een format als standard wel oké (minder kaartkeuze en over het algemeen wat goedkoper/minder gecompliceerd).
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Of mensen die voortdurend 'Sorry' zeggen voor ze iets 'ergs' gaan doen. Bitch please.

Als dit kon... })
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:56:57 #281
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_150036488
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik zeg elke beurt "Sorry" als ik een kutmove maak, vooral als ik met hunter speel.
u mad bruh?
insta squelch brah
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:57:41 #282
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_150036508
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:27 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Ik zeg alleen soms Greetings of Well Played. Maar blijkbaar is dat dus al te veel als ik jou tegen zou komen. -O-
niks tegen een propere greeting die gewoon een goeie match speelt. zodra ik een greeting krijg en ze 80 seconden wachten voordat ze een play maken = squelch + alt tab
  woensdag 25 februari 2015 @ 18:02:03 #283
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_150036648
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:29 schreef Molurus het volgende:
Ik vind het sowieso jammer dat de communicatie met de tegenstander zo beperkt is. Je moet het doen met een paar emotes, die ook nog s op een timer zitten.
Ik vind het wel oké zo. Anders wordt er waarschijnlijk toch alleen maar gescholden :'). Zelf Greet ik af en toe mensen en zeg ik soms Well Played als iemand me op een interessante manier verslaat, maar daar blijft het meestal bij.
pi_150037918
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:02 schreef Azorius het volgende:

[..]

Ik vind het wel oké zo. Anders wordt er waarschijnlijk toch alleen maar gescholden :'). Zelf Greet ik af en toe mensen en zeg ik soms Well Played als iemand me op een interessante manier verslaat, maar daar blijft het meestal bij.
Och, bij online schaken is alle communicatie vrij. (Je hebt overigens wel een 'quiet play' setting, zodat je als je dat wilt niet aangesproken kunt worden tijdens een partij.)

Persoonlijk vind ik het altijd wel genieten als iemand helemaal door het lint gaat als hij aan het verliezen is. }) Maar ook bij schaken gebeurt dat eigenlijk niet zo heel vaak.

Vaak is het gewoon "hello from ...", en aan het einde "good game!" en eventueel wat analyse van de partij.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_150040721
Sneed summons sneed, HGODVERDOMME
  woensdag 25 februari 2015 @ 19:58:19 #286
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_150040967
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:41 schreef Molurus het volgende:

[..]

Och, bij online schaken is alle communicatie vrij. (Je hebt overigens wel een 'quiet play' setting, zodat je als je dat wilt niet aangesproken kunt worden tijdens een partij.)
Dat zou ook wel een prima optie zijn!
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:52 schreef muhahaha het volgende:
Sneed summons sneed, HGODVERDOMME
Sneedception :+ .
pi_150041064
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:58 schreef Azorius het volgende:

Sneedception :+ .
Mja ik haat die rng behoorlijk in het spel... ik verloor daarop. Wat dat betreft kon ik MTG langer spelen. Ik heb dit spel echt wel gehad na een paar potjes.
pi_150044322
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:29 schreef Molurus het volgende:
Ik vind het sowieso jammer dat de communicatie met de tegenstander zo beperkt is. Je moet het doen met een paar emotes, die ook nog s op een timer zitten.
Dat vind ik soms ook jammer, want soms gebeurt er zoiets vets of grappigs dat ik dat even wil zeggen tegen diegene. Maar wat Azorius zegt, er zal ook wel redelijk vaak gescholden gaan worden ja :')

Ik zeg ook af en toe 'Well played' als iemand iets heel slim oplost o.i.d. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_150087834
Hmm, gaat iets niet helemaal goed bij blizz lijkt het. Inloggen gaat nog, maar als je probeert een potje ranked te spelen kun je wachten tot je een ons weegt. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Molurus op 26-02-2015 22:16:52 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 26 februari 2015 @ 21:39:17 #290
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150088272
Zin in pakjes.
pi_150089862
Diablo 3 heeft ook last van inlog problemen.
pi_150091862
Wanneer krijg je zo'n nieuwe achterkant? Als je lvl 20 bent of boven lvl 20 bent (dus in feite lvl 19)
  donderdag 26 februari 2015 @ 22:51:25 #293
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_150093441
Eerste dag van de nieuwe maand, als je rank 20 of beter gehaald hebt de maand ervoor, geloof ik
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  donderdag 26 februari 2015 @ 23:04:02 #294
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_150094336
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Bo.S het volgende:
Wanneer krijg je zo'n nieuwe achterkant? Als je lvl 20 bent of boven lvl 20 bent (dus in feite lvl 19)
Rank 20 :).
pi_150111774
Ik speel dit spel ook sinds gisteren en heb tot nu toe alle basis kaarten van mage en nog wat anderen. Heb ook al wat ranked games gespeeld maar nu ik bij 22 ben, win ik eigenlijk niet zo veel meer. Heb al wel wat extra kaartene die coins gekocht. Iemand goede tips voor een beginner die een goed custom deck wil samenstellen?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 14:43:59 #296
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_150112002
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:37 schreef koosfransoos het volgende:
Ik speel dit spel ook sinds gisteren en heb tot nu toe alle basis kaarten van mage en nog wat anderen. Heb ook al wat ranked games gespeeld maar nu ik bij 22 ben, win ik eigenlijk niet zo veel meer. Heb al wel wat extra kaartene die coins gekocht. Iemand goede tips voor een beginner die een goed custom deck wil samenstellen?
hearthpwn.com

Daar worden vrijwel alle decks verzameld. Kijk ook eens op google --> hearthstone basic/free decks <insert class>
pi_150112445
Wat DJ zegt.

Dit deck heeft bijvoorbeeld een behoorlijk hoge rating, en kost geen drol:

http://www.hearthpwn.com/decks/88306-heroic-patchwerk-easy-win
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:12:06 #298
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_150112872
Je kunt ook even Trump Teachings kijken, 9 filmpjes, makkelijk te vinden op youtube, waar enkele belangrijke talenten uitgelegd worden aan de hand van een gratis deck per klasse. Decklists zitten ook in de filmpjes, maar zijn ook goed te vinden online...
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_150113043
Kijk, dit zijn leuke potjes xD

Gewoon normaal doen ja.
pi_150113147
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Kijk, dit zijn leuke potjes xD

[ afbeelding ]
Lol, dat ziet eruit als een alarmo-leg-druid. :D Als zo'n deck goed op gang komt is het inderdaad te lomp.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_150113173
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:20 schreef Molurus het volgende:

[..]

Lol, dat ziet eruit als een alarmo-leg-druid. :D Als zo'n deck goed op gang komt is het inderdaad te lomp.
Ik heb geen alarmo-bot in mijn deck :o
Gewoon normaal doen ja.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')