abonnement Unibet Coolblue
pi_151065728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik geloof zeker dat we niet alles hebben gehoord over 9/11 maar hoe zou het kunnen dat er geen slachtoffers waren? Wat met alle mensen die iemand kennen die daar was met wie ze nog belden? Wawt met de lijken die gevonden werden tussen het puin? Wat met alle mensen die iemand kennen die daar was en die daar is overleden. Ik vraag me eerder af van wie ze precies het slachtoffer waren, terroristen, de eigen overheid en agentschappen of een combinatie van beiden. Dat de USA een excuus nodig had voor oorlog (zie ook de fabricatie van vals bewijs voor WOMD's) lijkt me in ieder geval duidelijk, ofwel werd 9/11 op een handige manier aangegrepen als excuus ofwel werd het excuus door hen of met hun medewerking gecreëerd. Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik het een sterk verhaal vind dat terroristen met zo'n plan komen, een vliegtuig gijzelen, precies daarop in vliegen zonder gestoord te worden (gewapend of niet, je grijpt toch in aangezien je anders sowieso dood gaat, ga dan maar met 30 man tegelijkertijd op hen afvliegen), dan nog die rare aanslag op het Pentagon onder verdachte omstandigheden etc.
Bram, er is heel veel werk verricht over de slachtoffers van 9/11 op Cluesforum.

Zie bijvoorbeeld deze posts:
Foto's verwijderd van de "Memorial website"
De foto's en de photoshoptruukjes van de plotters zelf

Wat hebben de plotters van de 9/11-hoax gedaan? Precies die foto's die besproken zijn op het forum aldaar verwijderd. Dat is wel erg verdacht natuurlijk. Waarom zou je dat na al die jaren ineens gaan doen, als er met de foto's niets mis was?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 26-03-2015 20:13:46 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:05:15 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151068479
quote:
12s.gif Op donderdag 26 maart 2015 19:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bram, er is heel veel werk verricht over de slachtoffers van 9/11 op Cluesforum.

Wat hebben de plotters van de 9/11-hoax gedaan? Precies die foto's die besproken zijn op het forum aldaar verwijderd. Dat is wel erg verdacht natuurlijk. Waarom zou je dat na al die jaren ineens gaan doen, als er met de foto's niets mis was?
Heb je niets te zeggen over de impactberekening?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 26-03-2015 20:14:02 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:57:50 #103
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151070893
quote:
Man wint Rechtszaak: BBC had Voorkennis 9/11
Horsham, UK, 2013 - Tony Rooke, weigerde de verplichte £ 130 omroepbijdrage te betalen. Hij vond dat in strijd met artikel 15 van de wet op het terrorisme. Deze aktie van burgerlijke ongehoorzaamheid leidde tot een rechtszaak tegen de BBC.

Rooke beschuldigde de BBC van het hebben van voorkennis van de 9/11 gebeurtenis. Tijdens de live uitzending op 11 september verklaarde de vrouwelijke tv reporter dat het gebouw WTC7 was ingestort, terwijl WTC7 op de achtergrond nog overeind stond en pas 20 minuten later daadwerkelijk viel.

De rechter accepteerde het argument van Rooke. Hoewel het geen officieel onderzoek was naar de gebeurtenissen op 9/11, wordt deze erkenning van de acties van de BBC op 11 september beschouwd als een kleine overwinning. Één die nooit werd gemeld in de Verenigde Staten.

"Vandaag was een historische dag voor de 9/11 Truth beweging," aldus Peter Drew van AE911Truth UK Digital Journal". De rechtszaak werd bijgewoond door meer dan 100 leden op de publieke tribune, waaronder tal van journalisten uit het Verenigd Koninkrijk en andere Europese landen.
bron
:o
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_151076273
quote:
12s.gif Op donderdag 26 maart 2015 19:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Inderdaad - al de echte slechste/ergste fotos zijn weg...misschien komen er nieuwe,recently discovered! never seen before! beelden van de slachtoffers. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 27 maart 2015 @ 02:47:38 #105
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_151080933

0:00:00 Watch and listen carefully to those 2 and later 1 firefighters story. There was a secondary and later a third explosion, while they were waiting to go higher up, the whole lobby collapsed in itself at the secondary one.

0:03:10 Arthur DelBianco in his hospital bed, telling about "All of the sudden it was like bullet shots, and then three TREMENDOUS explosions and everything started to coming down".

0:03:40 Official: "I got, uh, an eyewitness who said there was an explosion on floors 7 and 8; 7,8".
Then follows a half hour with a lot of other talk about explosions and actual explosions to be heard :

0:35:04 and 0:35:11 Deep explosion sound, (this one I have never seen and heard before)

0:53:00 Arturo Griffith, who was trapped in an elevator when he went up from B1 to the 49th floor, the elevator stopped, cables came falling down and the cage fell a few floors before the safety breaks came in and got a tight hold. Then the doors of the elevator cage were blown INWARDS by an explosion outside that elevator cage doors, meaning there was a huge explosion OUTSIDE, in that low floor level. He thinks that one of those doors broke his leg. Then another explosion threw him against the wall of the elevator and he was unconscious for a couple of minutes. He later got rescued.

0:53:20 Kenneth Summers interviewed by a TV station from New York, in his hospital bed in Livingston, N.J. and giving the MOST DEFINITIVE DESCRIPTION OF A THERMOBARIC BOMB GOING OFF on 9/11 I ever heard, in one of the Towers. He was in the lobby mailing a letter :

"When I walked into the revolving doors of the lobby, the last door before you get to the outside, and I was gonna walk around the building and go up to the Postal Service to get some special stamps, and, eh, I had no sooner walked out the door when I heard a wishing roaring noise, eh, and I looked to my left and I see a friend of mine, ehh, with terror on his face racing for cover. And then I saw several other people that I didn't recognize, also heading for cover. And, eh, I looked, eh, I heard the, a Boomm and the ground tremble, and,eh, the next thing I know I was looking up to the roof and I seeing stuff coming off the roof. I figured my best bet would be to get back into the building, so to avoid the stuff coming off the roof. I know as soon as I was going back into the revolving door, when, eh, eh, all of a sudden it seems like the whole lobby, the door I was in and everything filled up with a yellowish brownish, eh, combustible mixture.
I didnt really smell any different, but, there wasnt, it took so quickly to happen, it was like a tenth of a second and the next thing I know is a major explosion, which Im now thrown back out through both of these revolving doors and back outside underneath the overhang where the taxis were coming. I was on fire, I quickly put my shirt out and kinda douche my hair and just started to stagger away, as fast as I could."

up to 0:55:26.

The crux of the matter here is the fact Kenneth didn't smell ANYTHING DIFFERENT.
I can assure you, if that yellowish brownish combustible mixture would have been jet fuel, he would have remembered that for the rest of his life.
But modern TB explosive mixtures are without any smell. It was one of the requirements of the DoD's Acquisition department. Don't want to wake up the enemy, ain't it?
Unreacted TB material is very caustic and very poisonous.
Remember that USGS report with that remark in it that the water in the 9/11 "WTC bathtub" was strongly caustic? And that lots of out of place chemicals were found around the WTC complex? Around, since they were not allowed to measure inside the debris heaps.
Remember all the 9/11 rescue workers with all those very strange cancers?
Remember that "politically correct" woman in an official position who backed up mayor Giuliani and declared Manhattan and New York air safe to breath after a week already? She should be handed a life sentence for second degree murder. She knew it wasn't safe at all. Giuliani should sit beside her. These two have the life blood of thousands of extra victims and their deaths on their hands. Give a life sentence to his NY police commissioner friend too, Bernard Kerik, he surely knew much more. He's already in prison, his masters think he's safer there. For them. And for his former colleagues. An accident can be easily arranged by disgruntled police staff in the US. He knows and they know.
You can see him standing behind Giuliani in this video, where Giuliani says gas was not the cause of explosions, then turns shortly to him for additional help. He's the bold one under the white clock indicating 16 to 3. At 1:21:51 in the video.
And at 1:35:26 Giuliani admits they turned the gas off already early on. See Kerik alone also at 2:05:00.

0:59:25 WB11 producer Christina Summers gets interviewed in the evening of 9/11 and tells how itchy her eyes were and how her skin's been itchy. (Most non-reacted components of modern TB's are very caustic. See my Mine Action link.)

1:09:42 Big and low explosion sound from the south, from about 5 to 10 blocks away (Never saw and heard this one too). You clearly see the whole north side of WTC 7 standing in the center of the screen. With a whole lot of WHITE STEAM heaped up at the bottom north side where no fire or debris damage from the North Tower was, but that steam cloud was suddenly there AFTER that huge explosion sound! One guy shouts "another plane coming", which gives us quite a good clue what time this was, together with the shadows angles.
Then a minute further in this video you hear someone shout "a gas leak, the gas is coming" while a child can see that that is no gas, but steam. By the way, the gas main was already very early shut off. Just as the main electricity and the water mains.

1:32:00 That blond news woman tells about a firefighter who ran with her in front of a flame front and then covered her with his body, after throwing her against a wall. She says that huge explosion with that huge flame front happened around 10:44 A.M., so, AFTER the second tower fell !

1:33:12 Robert Pesce, from his hospital bed : "And I saw that was buses that were burned, fire engines trucks that were burned, police cars that were burned. It looked like a fireball came right up the street and took out everything what's in its path."
This again would be exactly the effect of a huge TB going off.

1:39:00 This African-American named Peat Norbert says he heard that CRACKLING sound he will never forget, and then the building exploded......
That's the static electricity, charging the explosive cloud from a TB, then it ignites, kaboooom.
Same crackling sound as reported by two office workers, a man and a woman, just before the 5 OKC bombs went off, which was for sure also a Thermobaric bombing event.
Search for my posts about it, with the links to their witness statements.

1:57:40 The same blond female reporter. She heard three explosions since both towers went down......Its also printed on the NBC screen : Both World Trade Center Towers Have Collapsed.

1:59:00 Male reporter voice : "Its now 11 o'clock. Still we hear continuing explosions.
Listen to the other male reporter after that, who says that at a quarter to eleven another explosion went off, and it looked as if a forest fire rolled through the canyons of downtown Manhattan.
A firefighter he spoke about it, thought that was the sound of fifty floors collapsing. This all AFTER the second tower went down ! You can find these explosions as hard evidence in the LDEO seismic chart from 08:30 to 18:00 hrs on 9/11, posted by me here. These extra explosions have never been addressed by NIST, FEMA, LDEO or whomever it should have concerned.
That damn sure sounds in that description, like TB's flame fronts.
TickHeaded, these TB's set off late, are probably the solution for your endless quest for the answer to your curiosity what exactly caused all these burned cars in South Manhattan.

2:04:00 Male reporter in white shirt : "When you're down there Dan, in the streets, you hear smaller secondary explosions going off every fifteen or twenty minutes ( more than an hour after North Tower went down).

2:09:25 That lost video with that deep explosion sound, seconds before total collapse of WTC 7.
Which total collapse has no discernible sound to hear, only that deep explosion sound a few seconds before it collapsed. THE HUGE FIRST PACK OF PEAKS EXPLOSION RESULT IN MY SEISMOGRAM OF WTC 7's COLLAPSE.
And then a few more video's of that event. Up to the end of this Must-See video.

bron:http://www.abovetopsecret.com/forum/thread905076/pg6#pid15825712
pi_151433994
quote:
Misschien een interessante aanvulling voor jou: Misschien heb je deze docu al eens gezien. Interessant is de beschrijving van meerdere getuigen dat er een sequentie in explosies was, drie grote en daarna een reeks kleine tijdens het instorten. Bevat getuigen die dit op de dag zelf meldde en zelfs voor beide torens.
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_151439532
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef Being het volgende:

[..]

Misschien een interessante aanvulling voor jou: Misschien heb je deze docu al eens gezien. Interessant is de beschrijving van meerdere getuigen dat er een sequentie in explosies was, drie grote en daarna een reeks kleine tijdens het instorten. Bevat getuigen die dit op de dag zelf meldde en zelfs voor beide torens.
Maar als dit ook allemaal fake is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 7 april 2015 @ 01:57:21 #108
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_151439594
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:o
Eerste hit Tony Rooke

quote:
Tony Rooke represented himself at Horsham Magistrates' Court in Sussex
Told inspector on visit in May 2012 that he would not be paying licence fee
Rooke said he was withholding fee under Section 15 of Terrorism Act 2000
This states it's an offence for someone to provide funds used for terrorism
He said he didn't want to give money to an organisation 'funding terrorism'
Rooke said BBC claimed World Trade Centre 7 fell 20 minutes before it did
But judge made Rooke pay £200 costs and gave him conditional discharge

District Judge Stephen Nicholls said: 'This is not a public inquiry into 9/11. This is an offence under section 363 of the Communications Act.'
He said he had difficulty sitting in the magistrates’ court as he 'did not believe he had the power to rule under the terrorism act'.
'I believe the BBC, who are directly funded by the licence fee, are furthering the purposes of terrorism and I have incontrovertible evidence to this effect. I do not use this word lightly given where I am'
Tony Rooke
He said: 'Even if I accept the evidence you say, this court has no power to create a defence in the manner which you put forward.'
Sentencing, Judge Nicholls said: 'Mr Rooke puts the basis of his defence under Section 15 of the Terrorism Act, effectively asking the court to find the BBC is a terrorist organisation and that if he continues to pay them he himself is committing a criminal offence.
'I have explained to Mr Rooke even if I were to accept his evidence I would be unable to find a defence.'

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)1.html#ixzz3Wa3pM6Mk
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 7 april 2015 @ 23:15:10 #109
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151470240
16 April 2015, 20:00 - 22:30 @ Aula Auditorium

quote:
http://sg.tudelft.nl/event/911-its-time-to-talk-about-it/

Three buildings collapsed in one day

Richard Gage of Architects and Engineers for 911 Truth – www.ae911truth.org – is touring Europe shortly and will visit Delft, to talk about the collapse of three high rise buildings in New York on the fateful morning of 9/11, killing almost three thousand people.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151470915
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef Summers het volgende:
16 April 2015, 20:00 - 22:30 @ Aula Auditorium

[ afbeelding ]

[..]

Hij was ook in de Trouw gebouw in Amsterdam 'n aantal jaren terug te zien.
  dinsdag 7 april 2015 @ 23:34:07 #111
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151470972
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 23:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hij was ook in de Trouw gebouw in Amsterdam 'n aantal jaren terug te zien.
Oh ok , nu weer dan ;)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151471192
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 23:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Oh ok , nu weer dan ;)
Toen de tijd vond ik hem indrukwekkend. Ik vond William Rodriguez raar en veel te veel 'showmanship'(Willie Rodriguez was ook trainee magician en heeft nooit gewerkt als janitor en hij was geen held op 911) Ik vind Richard Gage ook controlled opposition en 'n deelnemer van 't toneel.
  woensdag 8 april 2015 @ 00:14:02 #113
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_151472186
Dat de TU zich hiervoor leent. Zit die Coen Vermeeren nog steeds bij SG?
pi_151524856
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 01:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar als dit ook allemaal fake is?
Je doelt op de getuigenverslagen?
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_151560524
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 19:44 schreef Being het volgende:

[..]

Je doelt op de getuigenverslagen?
Er zijn vreselijk rare interviews met getuigen.
pi_151560582
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn vreselijk rare interviews met getuigen.
Het is natuurlijk niet moeilijk om een aantal acteurs in te zetten, die zogenaamde getuigen op TV te laten komen en sturende of verkeerde verklaringen te geven.

Zie die gast die een verhaaltje ophangt over "the structures were weakened, because 'obviously' the heat of the fires was too much".
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_151560832
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet moeilijk om een aantal acteurs in te zetten, die zogenaamde getuigen op TV te laten komen en sturende of verkeerde verklaringen te geven.

Zie die gast die een verhaaltje ophangt over "the structures were weakened, because 'obviously' the heat of the fires was too much".
Oh yes the conspiracy classic :)
Tijdje niet gezien.
Harley Guy.

Jeetje,dat mensen blijven deze soort gasten geloven.
pi_151560926
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh yes the conspiracy classic :)
Tijdje niet gezien.
Harley Guy.

Jeetje,dat mensen blijven deze soort gasten geloven.
Die ja. _O_

vrijdag 10 april 2015 @ 21:50:49 #119
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151563097
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die ja. _O_
Nog steeds niets inhoudelijks te melden over de inslag berekening?
Onikaan ni ov dovah
pi_151563296
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En jij heb niks inhoudelijks over de Harley Guy?
Vind je hem overtuigend?
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:11:56 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151563859
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

En jij heb niks inhoudelijks over de Harley Guy?
Vind je hem overtuigend?
komt overeen met de beelden heel veel andere getuigen verklaringen.
zie niet iets wat er mis mee is, plus mensen op de achtergrond grijpen niet in om even te melden dat hij LIEGT op live tv ;)

Plus gebouw waar men op wees is zo te zien wtc7!

en nu weer terug naar de vraag van Hekje :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151564048
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

komt overeen met de beelden heel veel andere getuigen verklaringen.
zie niet iets wat er mis mee is, plus mensen op de achtergrond grijpen niet in om even te melden dat hij LIEGT op live tv ;)

Plus gebouw waar men op wees is zo te zien wtc7!

en nu weer terug naar de vraag van Hekje :)

[..]

En daarom vind ik 't 'n beetje waardeloos om veel in discussie met je te gaan,mrfreeland
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:18:48 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151564117
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

En daarom vind ik 't 'n beetje waardeloos om veel in discussie met je te gaan.
Wat zou er mis mee moeten zijn dan?
Ik zie gewoon een oud verslagever die verteld wat hij zag..
btw hij is niet de enige die op die dag geinterviewd werd er zijn tientalle mensen geinterviewd de grote lijnen van het verhaal komen overeen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151564152
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat zou er mis mee moeten zijn dan?
Ik zie gewoon een oud verslagever die verteld wat hij zag..
btw hij is niet de enige die op die dag geinterviewd werd er zijn tientalle mensen geinterviewd de grote lijnen van het verhaal komen overeen!
Laat maar,Mr.Freeland.
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:32:05 #125
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151564606
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Laat maar,Mr.Freeland.
Heb jij eigenlijk al door hoe debiel de berekening was de je hier plaatste?
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')