abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_159566161
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 09:10 schreef Gehenna het volgende:
Oh dat is wel redelijk indrukwekkend :)

Maar de vraag blijft hoeveel youtube clicks zijn erbij gekomen, want dat geeft pas echt aan hoe populair iemand is :+
Uiteraard. En het vakmanschap, het artistieke talent en de muzikale genialiteit van Bowie verbleekt uiteraard bij de kunsten van - bijvoorbeeld - een Ronnie Flex. Dat spreekt natuurlijk voor zich. Kijk maar naar de kliks....
-- DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC - WEBSITE
-- KLB / TopNotch en hun hypocrisie
pi_159566248
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uiteraard. En het vakmanschap, het artistieke talent en de muzikale genialiteit van Bowie verbleekt uiteraard bij de kunsten van - bijvoorbeeld - een Ronnie Flex. Dat spreekt natuurlijk voor zich. Kijk maar naar de kliks....
Ja inderdaad. Wat het aantal views en streams is tegenwoordig wat telt. :X

:r
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_159566793
quote:
99s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:59 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Wat het aantal views en streams is tegenwoordig wat telt. :X

:r
Voor de zekerheid meld ik even dat mijn post louter sarcastisch was bedoeld. :P
pi_159566815
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 13:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Voor de zekerheid meld ik even dat mijn post louter sarcastisch was bedoeld. :P
I know :Y
pi_159706133
Blackstar staat niet meer op #1 in de Engelse album-hitlijst. Het album is gezakt naar nummer 2, ten faveure van..... David Bowie - The Best Of. Beide albums blijven de nieuwe plaat van zangeres Sia voor. Die is nieuw binnen op 3.
  zondag 7 februari 2016 @ 08:57:00 #256
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_159718913
Tentoonstelling was ^O^
DJ Peaceman op radio49
I love music
Ajax forever
Column Top 2000 Feest of farce?
pi_159737439
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 08:57 schreef peaceman het volgende:
Tentoonstelling was ^O^
Wanneer was je geweest? :s)
  zondag 7 februari 2016 @ 22:38:55 #258
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_159740937
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:13 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wanneer was je geweest? :s)
vrijdagavond. Overigens niet omdat ie overleden is. Dit stond eind augustus al in onze agenda.
DJ Peaceman op radio49
I love music
Ajax forever
Column Top 2000 Feest of farce?
pi_159741838
Ben donderdag naar de tentoonstelling geweest en zoals peaceman als zegt ^O^

Nog steeds ontzettend druk merkte ik.
pi_159744328
Ik was zaterdag geweest voor de 3e keer. 1e keer na zijn dood. En 4e keer als je London er bij optelt.

Viel me nog mee dat het minder zwaar was dan ik verwacht had.
pi_159744472
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 08:57 schreef peaceman het volgende:
Tentoonstelling was ^O^
Ook maar eens een kaartje gekocht. Hopelijk is de stille tocht van ikwistbestwiehijwasennubenikopeenszijngrootstefan-mensen voorbij.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
http://outroquiz.nl
pi_159744527
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 00:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ook maar eens een kaartje gekocht. Hopelijk is de stille tocht van ikwistbestwiehijwasennubenikopeenszijngrootstefan-mensen voorbij.
Nouja, ben je zoveel slechtere fan dan als dat het geval is?

ik vind het juist wel mooi dat er (jongere) mensen zijn die hierdoor toch nog David Bowie hebben ontdekt.
pi_159752967
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 00:19 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Nouja, ben je zoveel slechtere fan dan als dat het geval is?

ik vind het juist wel mooi dat er (jongere) mensen zijn die hierdoor toch nog David Bowie hebben ontdekt.
Dit dus.

Ik ben fan sinds 1986... dus in theorie ook al 20 jaar te laat op de Bowie bandwagon gesprongen. Please :') wat een gezeik.
Mensen ontdekken ook nog steeds The Beatles en Pink Floyd, hoor je niemand over klagen.

Daarbij, het zou juist erg on-Bowie's zijn om te haten op nieuwe fans....
  Redactie Frontpage maandag 8 februari 2016 @ 19:51:52 #264
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_159762484
'Als het er niet toe deed, zou het er niet toe doen.' (Julian Barnes)
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie over mijn boeken op www.bazbo.net
pi_159915051
Gistermiddag naar de tentoonstelling geweest. Was het ritje Heerlen - Groningen zeker waard! Indrukwekkende collectie, en ook dit weekend weer helemaal uitverkocht. Het was goed druk.
pi_159959310
Ik heb dit opstaan op mijn werk:

Een Braziliaan met een akoestische gitaar, die hits van Bowie terugbrengt tot de ultieme basis. Briljant album, briljante film ook.
pi_160175306
is er iemand die op de hoogte is over verkoopprijzen van merchandise (t-shirts) en postcards toebehorende aan de tentoonstelling?

Wij hebben 8 januari j.l geboekt voor de tentoonstelling welke wij op 9 maart zullen bezoeken.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 24 februari 2016 @ 14:41:15 #268
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_160176282
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:06 schreef Miam het volgende:
is er iemand die op de hoogte is over verkoopprijzen van merchandise (t-shirts) en postcards toebehorende aan de tentoonstelling?

Wij hebben 8 januari j.l geboekt voor de tentoonstelling welke wij op 9 maart zullen bezoeken.
Naar t-shirts heb ik toentertijd niet gekeken, maar er is wel een (koffietafel)boek over de tentoonstelling dat ze daar verkopen. Vond dat ook wel een mooi aandenken. :)
Ook te koop via bol.com overigens: https://www.bol.com/nl/p/david-bowie-is/9200000046075517/
pi_160176465
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:06 schreef Miam het volgende:

Duur :r
pi_160176655
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:47 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Duur :r
Jammer. Ga er wellicht even rondkijken.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_160197895
Het t-shirt was 40 euro, verpakt in een soort LP-hoes. Mooi, maar voor die prijs heb ik 'm laten liggen.

$_35.JPG

De poster van de tentoonstelling in Groningen was 10 euro.
Nothing has changed. Everything has changed.
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:16:00 #272
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_160198120
Mooi eerbetoon van Lorde met Bowie's eigen band gisteravond op de Brits Awards:

http://link.brightcove.co(...)&bctid=4772702261001
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  Redactie Frontpage vrijdag 11 maart 2016 @ 11:35:14 #273
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_160587024
Ik ben afgelopen zaterdag in Groningen geweest.
Mooie tentoonstelling. Kwalitatief hoogstaand. Maar dat vind ik ook niet vreemd als ik weet dat de curatoren bij het Victoria & Albert Museum in Londen werken. Afgelopen september was ik in het V&A en daar heb ik al een paar kostuums gezien.
Wat me opviel afgelopen zaterdag, is dat het echt ondoenlijk is om een compleet beeld te geven van 's mans werk en invloed op muziek, film, theater, mode en gedachtegoed. Sommige zaken vind ik dan ernstig onderbelicht. Ronduit storend vind ik dat ik in de drie uren die ik er met heel veel plezier heb rondgelopen slechts acht of tien verschillende nummers hoor. Die man heeft meer dan twintig albums uitgebracht!

De spullen in de museumwinkel vind ik ook erg duur. Toch heb ik de catalogus gekocht voor veertig ballen. Eigenlijk had ik de Engelse versie willen hebben, maar die was nog weer een tientje duurder en dat was met toch echt te gortig.

:X
'Als het er niet toe deed, zou het er niet toe doen.' (Julian Barnes)
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie over mijn boeken op www.bazbo.net
pi_160592321
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:35 schreef bazbo het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag in Groningen geweest.
Mooie tentoonstelling. Kwalitatief hoogstaand. Maar dat vind ik ook niet vreemd als ik weet dat de curatoren bij het Victoria & Albert Museum in Londen werken. Afgelopen september was ik in het V&A en daar heb ik al een paar kostuums gezien.
Wat me opviel afgelopen zaterdag, is dat het echt ondoenlijk is om een compleet beeld te geven van 's mans werk en invloed op muziek, film, theater, mode en gedachtegoed. Sommige zaken vind ik dan ernstig onderbelicht. Ronduit storend vind ik dat ik in de drie uren die ik er met heel veel plezier heb rondgelopen slechts acht of tien verschillende nummers hoor. Die man heeft meer dan twintig albums uitgebracht!

De spullen in de museumwinkel vind ik ook erg duur. Toch heb ik de catalogus gekocht voor veertig ballen. Eigenlijk had ik de Engelse versie willen hebben, maar die was nog weer een tientje duurder en dat was met toch echt te gortig.

:X
Engelse versie had je voor 34,95 (als ik het goed heb) kunnen scoren op bol.com ;)
pi_160592416
Afgelopen woensdag de tentoonstelling bezocht. fantastische ervaring. Zoveel te zien en te horen. audiologisch en technisch zit het waanzinnig goed in elkaar.
We hebben er zo'n 4 uren doorgebracht. We gaan in april nog een 2e keer.

Merchandise was erg prijzig (werd hier ook al eens benoemd) Shirts heb ik niet eens gezien. Wellicht beperkte oplage. Boeken waren er volop.
Natuurlijk het boek gekocht toebehorende aan de tentoonstelling zelf. Erg blij mee.

Mensen die twijfelen of ze moeten gaan ja/nee. Ga! Het is zo de moeite waard.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')