abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_149500443
De openingspost van de ''Studentchauffeur'' topicreeks in WGR.

<pre>
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jevl, hiker regio Eindhoven
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
</pre>
pi_149500495
Dus ik ben boos dat mensen niet op een onverwachte situatie kunnen inspelen! :(

Oh en ik heb de trein voor mn neus zien weg rijden, half uur wachten, een reis van bijna 5 uur voor de boeg. :'(
pi_149500803
DE KARTMEET

Zo. Blabla informatie en alles.

Wanneer: vrijdag 13 februari, om 19:00 & 19:45
Waar: Kartfabrique Utrecht, Westkanaaldijk 7
Wat: Duh, karten. Twee heats!
Wakostda: 25 euro totaal
Extra opties: Drankje achteraf?

-Sarasi (toeschouwer)
-Amoeba
-Sjouveur
-Schaapje96
-Drsnuggle
-Irritatie100
-Wave103
-trolley
-Marco
-Vogeltje
-Bokkepoot
-Drilboor
-Dimitri_
-Schaafkaas
-BlackLining

Extra informatie:
Iedereen moet een ID-bewijs meenemen om de betaling via een pasje te kunnen doen. Gaarne aanwezig zijn rond 18:30 om op tijd te kunnen betalen (per persoon) en je om te kleden. De eerste heat start namelijk stipt om 19:00! Ik ben er waarschijnlijk rond 18:45, dus ik wil iedereen vragen om direct naar de balie te lopen en te melden dat je er bent en alvast te gaan betalen. Dit was de enige optie waarin we met z'n allen in dezelfde heat konden rijden en de enige optie voor 22:00, dus that's just how it is. :P

Het wordt vast toffff! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarasi op 09-02-2015 13:11:06 ]
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 februari 2015 @ 13:10:05 #4
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149505731
Ik sta om 18:23 bij station Maarssen op de autoparkeerplaats.

Zijn er nog meer mensen behalve Schaapje96 die meewillen ?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149506271
Net met de geniaalste buurtbus chauffeuse ooit een heel onwaarschijnlijke overstap op de bus naar Gorinchem gehaald :D Nog nooit een vrouwtje van 60 à 70 zo zien scheuren :P

Daarvoor m'n Renault Trafic afgeleverd in Waalwijk, nu dus op weg naar Gorinchem om een Octavia combi op te halen die weer terug naar Grunn mag :)
pi_149506346
Ik kreeg ook een shortcut vandaag. Leverde die C4 af in Rucphen, CP zo: 'Je gaat toch niet met de bus? :') '. Netjes bij het volgende ophaaladres in Halsteren afgegooid _O_

Die OV reis was dik 1½ uur. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 9 februari 2015 @ 13:38:31 #7
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149506519
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:28 schreef underground1009 het volgende:
Net met de geniaalste buurtbus chauffeuse ooit een heel onwaarschijnlijke overstap op de bus naar Gorinchem gehaald :D Nog nooit een vrouwtje van 60 à 70 zo zien scheuren :P
Das des buurtbussen eigen.. Altijd pensionado's die het gas prima weten te vinden, en ze zetten je soms ook af vlak voor de klant *O*
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149506571
Ik zit lekker chill in de IC richting Grunn. Na het feestje van zaterdag nog even doorgeknald naar Eindje, nu weer lekker naar huis. Hopelijk straks nog een belletje van AR voor morgen, dan ben ik helemaal blij. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_149506769
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:40 schreef Sarasi het volgende:
Ik zit lekker chill in de IC richting Grunn. Na het feestje van zaterdag nog even doorgeknald naar Eindje, nu weer lekker naar huis. Hopelijk straks nog een belletje van AR voor morgen, dan ben ik helemaal blij. :D
Ik vertrek bijna vanuit Utrecht richting Eindje. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149507468
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:38 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Das des buurtbussen eigen.. Altijd pensionado's die het gas prima weten te vinden, en ze zetten je soms ook af vlak voor de klant *O*
Niet alleen buurtbussen, Ik doe het ook vaak als ik lijn(bel)bus rijd, wel met zelfde soort bus als de buurtbusjes trouwens(alleen dan qbuzz kleuren)
Heb alleen nog nooit een EWer of ARer in de bus gehad.(voor zover ik weet)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 9 februari 2015 @ 14:31:40 #11
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149507916
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Niet alleen buurtbussen, Ik doe het ook vaak als ik lijn(bel)bus rijd, wel met zelfde soort bus als de buurtbusjes trouwens(alleen dan qbuzz kleuren)
Heb alleen nog nooit een EWer of ARer in de bus gehad.(voor zover ik weet)
Dat gas vinden of voor de deur afzetten :P ?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149508494
Die pensionado's houd ik er in. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149509271
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:10 schreef bokkepoot het volgende:
Ik sta om 18:23 bij station Maarssen op de autoparkeerplaats.

Zijn er nog meer mensen behalve Schaapje96 die meewillen ?
Heel graag :) ik kom daar aan om 18:25
  maandag 9 februari 2015 @ 15:35:02 #14
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149509675
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:22 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Heel graag :) ik kom daar aan om 18:25
PM!
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 9 februari 2015 @ 15:49:52 #15
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149510215
Edit
Verkeerde topic :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149511061
Morgen Grunn Arnhem in een C3 (eerste rode auto woehoe *O*) en Duiven Vlagtwedde in een 108. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149511165
15/20 studiepunten al gehaald uit de tentamenperiode en moet het laatste cijfer nog terug krijgen. _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149511294
Mijn hertentamens zijn over anderhalve week. RuG houdt geen rekening met carnaval. :'(
Your opinion of me is none of my business.
pi_149511408
Carnaval vieren terwijl je in het noorden woont :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149511431
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:20 schreef Sarasi het volgende:
Mijn hertentamens zijn over anderhalve week. RuG houdt geen rekening met carnaval. :'(
Ik heb nu 2 hertentamens gehad en gelukkig beide gehaald. Ook echt van die kutvakken, basis natuurkunde (hoezo faal ik dat?) en een multiple choice tentamen over beslissingstheorie met risico en ethische kwesties enzo (hoezo faal ik dat :') )
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149511470
Dat hangt er dus even vanaf of ik me redelijk kan motiveren om op tijd (lees: vanavond) te beginnen met studeren. :') Maar één dagje moet sowieso wel kunnen. :D

Overigens is mijn vader hartstikke trots op me (komt uit Nijmegen) en dat zorgt weer voor minder gezeik over dat motorrijbewijs dus dubbele pluspunten. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149511640
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:31 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Dat gas vinden of voor de deur afzetten :P ?
Beide ;) Mits ze netjes vragen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149511644
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:25 schreef Sarasi het volgende:
Dat hangt er dus even vanaf of ik me redelijk kan motiveren om op tijd (lees: vanavond) te beginnen met studeren. :') Maar één dagje moet sowieso wel kunnen. :D

Overigens is mijn vader hartstikke trots op me (komt uit Nijmegen) en dat zorgt weer voor minder gezeik over dat motorrijbewijs dus dubbele pluspunten. 8-)
Ik moet ook nog aan Differentiaalvergelijkingen beginnen. :') Vanavond.

Maar Better Call Saul jwz. :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149511668
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik moet ook nog aan Differentiaalvergelijkingen beginnen. :') Vanavond.

Maar Better Call Saul jwz. :7
Ik met arbeids- en organisatiepsychologie. Ruilen? :'(
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 februari 2015 @ 16:32:18 #25
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149511671
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:10 schreef bokkepoot het volgende:
Ik sta om 18:23 bij station Maarssen op de autoparkeerplaats.

Zijn er nog meer mensen behalve Schaapje96 die meewillen ?
Oh ik wil ook wel mee graag, hoeft niemand extra om te rijden. Ik kom vanuit Utrecht met het OV
  maandag 9 februari 2015 @ 16:36:00 #26
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149511761
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:23 schreef trolley het volgende:
Carnaval vieren terwijl je in het noorden woont :')
Fixed
pi_149511848
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:13 schreef Sarasi het volgende:
Morgen Grunn Arnhem in een C3 (eerste rode auto woehoe *O*) en Duiven Vlagtwedde in een 108. :)
Vlagtwedde :D Of all places. Ben je alsnog aardig wat tijd kwijt om in Groningen terug te komen.
pi_149511890
quote:
13s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik met arbeids- en organisatiepsychologie. Ruilen? :'(
Sure. Begin hier maar mee:

If df/dy is continuous on a rectangle D, show that there is a K > 0 such that

 |f(t,y_1) - f(t,y_2)| \leq K|y_1 - y_2|

The points (t,y_1), (t,y_2) exist in D such that they have the same t-coördinate. (Oh shit, that's what it said right?) This inequality is known as a Lipschitz condition.

Nou ga ik niet alles verklappen maar LIPSCHITZ CONTINUITEIT enzo. Oja er was nog een tipje, neem t vast en gebruik de middelwaardestelling op f beperkt tot een functie van één variabele namelijk y. En K moet zoiets zijn als max|df/dy|, y in D.

Genoeg wiskunde voor vandaag. Kom hier met die psychologie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149511892
quote:
13s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik met arbeids- en organisatiepsychologie. Ruilen? :'(
Hé die moet ik ook herkansen :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149511962
quote:
Daar wordt serieus alleen vwo wiskunde behandeld en moeilijke problemen in de statistiek. Niemand geeft daar een neuk om gevorderde analyse.

En nu maar eens naar de winkel rollen om een pizza te halen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149511996
Nee hier wel wou je zeggen
pi_149512023
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:40 schreef yosander het volgende:

[..]

Hé die moet ik ook herkansen :')
Leuk joh. Kutvak. :') Wij komen vrijdag effekes met een groepje bij elkaar om de stof door te spreken want dat boek is echt een helse beproeving. Bist du bei?

quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:39 schreef Viezze het volgende:

[..]

Vlagtwedde :D Of all places. Ben je alsnog aardig wat tijd kwijt om in Groningen terug te komen.
Daar hoop ik op ja. Beetje studieberen onderweg en zulks. :D


Eeeeeen omg Sarasi deed multiquote! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_149512027
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:44 schreef Viezze het volgende:
Nee hier wel wou je zeggen
Goed punt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 9 februari 2015 @ 16:48:54 #35
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149512120
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Daar wordt serieus alleen vwo wiskunde behandeld en moeilijke problemen in de statistiek. Niemand geeft daar een neuk om gevorderde analyse.

En nu maar eens naar de winkel rollen om een pizza te halen.
Laplace transformaties :') Wat een kutzooi is dat zeg , als je die snapt mag je het mij wel eens uitleggen.

De dag dat ik dat haal noem ik mijzelf slim
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149512258
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:40 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sure. Begin hier maar mee:

If df/dy is continuous on a rectangle D, show that there is a K > 0 such that

 |f(t,y_1) - f(t,y_2)| \leq K|y_1 - y_2|

The points (t,y_1), (t,y_2) exist in D such that they have the same t-coördinate. (Oh shit, that's what it said right?) This inequality is known as a Lipschitz condition.

Nou ga ik niet alles verklappen maar LIPSCHITZ CONTINUITEIT enzo. Oja er was nog een tipje, neem t vast en gebruik de middelwaardestelling op f beperkt tot een functie van één variabele namelijk y. En K moet zoiets zijn als max|df/dy|, y in D.

Genoeg wiskunde voor vandaag. Kom hier met die psychologie.
Sure, geef dat studieboek maar hier. Nooit problemen gehad met calculus, wel met dynamica. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_149512439
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sure, geef dat studieboek maar hier. Nooit problemen gehad met calculus, wel met dynamica. ;(
Dit is geen calculus maar pure mathematische analyse. Anyway, het studieboek is als volgt getiteld:

Elementary Differential Equations and Boundary Value Problems [10th].pdf *google is je vriend*

quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:48 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Laplace transformaties :') Wat een kutzooi is dat zeg , als je die snapt mag je het mij wel eens uitleggen.

De dag dat ik dat haal noem ik mijzelf slim
Wat studeer jij precies dan? Ik denk dat dit nog wel aan bod komt in dit vak.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 9 februari 2015 @ 17:00:51 #38
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149512563
Werktuigbouwkunde :') Moeten we kunnen voor Systeemkunde..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149512680
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Leuk joh. Kutvak. :') Wij komen vrijdag effekes met een groepje bij elkaar om de stof door te spreken want dat boek is echt een helse beproeving. Bist du bei?

[..]

Daar hoop ik op ja. Beetje studieberen onderweg en zulks. :D


Eeeeeen omg Sarasi deed multiquote! *O*
Hoe laat? Ga donderdag op stap :')

Ik moet ook een C3 naar Arnhem brengen! *O*
En daarna een A4 naar Breda wegbrengen
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149512690
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:00 schreef bokkepoot het volgende:
Werktuigbouwkunde :') Moeten we kunnen voor Systeemkunde..
Aight.

Zo, de eerste van de 5 opgaven uit m'n duim gezogen. Man man man ik voel mijn analyse skills terugvloeien into my brain. :7 Denk dat dik 40% dat vak moest herkansen (Analyse I) en ik had gewoon een 8. _O_

Waarom is iedereen zo blij met een C3? :') Ik heb me dood zitten ergeren aan die C4 vandaag.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149512807
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Aight.

Zo, de eerste van de 5 opgaven uit m'n duim gezogen. Man man man ik voel mijn analyse skills terugvloeien into my brain. :7 Denk dat dik 40% dat vak moest herkansen (Analyse I) en ik had gewoon een 8. _O_

Waarom is iedereen zo blij met een C3? :') Ik heb me dood zitten ergeren aan die C4 vandaag.
Ik ben niet blij met die C3, maar het feit dat ik waarschijnlijk Sarasi zie 8-)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149513196
Morgen weer vestigingswerkzaamheden ^O^ Komt er morgen nog iemand een auto afleveren bij me in Zwolle? :P
pi_149513234
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:18 schreef Viezze het volgende:
Morgen weer vestigingswerkzaamheden ^O^ Komt er morgen nog iemand een auto afleveren bij me in Zwolle? :P
IJselhallen?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149513566
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:07 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik ben niet blij met die C3, maar het feit dat ik waarschijnlijk Sarasi zie 8-)
Daar zou iedereen blij van worden. :7 Overigens rond half twaalf in de Weijert. :) Maar je mag ook wel wat later aanhaken. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_149513767
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Daar zou iedereen blij van worden. :7 Overigens rond half twaalf in de Weijert. :) Maar je mag ook wel wat later aanhaken. :P
Hmm, ik denk nog even na O-)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149513861
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:35 schreef yosander het volgende:

[..]

Hmm, ik denk nog even na O-)
In ieder geval een busdate morgen. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_149513987
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

In ieder geval een busdate morgen. :@
:%
Ik zag onze C3's al staan volgens mij *)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149513994
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:44 schreef yosander het volgende:

[..]

:%
Ik zag onze C3's als staan volgens mij *)
Ik heb de rode. :7
Your opinion of me is none of my business.
pi_149514460
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

IJselhallen?
Neen, bij verhuur van de grote uit Breda.
pi_149514694
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb de rode. :7
Mooi, kan ik je niet uit het oog verliezen 8-)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 9 februari 2015 @ 18:14:58 #51
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149514703
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb de rode. :7
*roze
pi_149514726
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:14 schreef yosander het volgende:

[..]

Mooi, kan ik je niet uit het oog verliezen 8-)
_O- Inb4 Amoeba met 'gevaarlijke vrouw achter het stuur bijna dood geweest!'
Your opinion of me is none of my business.
pi_149514787
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- Inb4 Amoeba met 'gevaarlijke vrouw achter het stuur bijna dood geweest!'
Ik houd wel 4 sec afstand
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149514954
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:17 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik houd wel 4 sec afstand
Ik rijd prima.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149514988
quote:
9s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik rijd prima.
Ik geloof je
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149515295
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- Inb4 Amoeba met 'gevaarlijke vrouw achter het stuur bijna dood geweest!'
Ik las van onderen naar boven en wilde al een opmerking gaan plaatsen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149516045
Net de facebook van de oprichter en oude baas van easyway tegengekomen. Die man heeft goed verdiend, heeft een Range Rover en een R8 als auto's.
pi_149516164
Ik zat gisteren al met een oud EW werknemer te geinen dat hij met een cocktail in zijn hand op de Bahama's zou liggen, maar ik zat er dus niet ver vanaf :+

Wel geinig, mijn nieuwe huisgenoot heeft bij Athlon in Nijmegen gewerkt en gisteren kwam ik erachter dat zijn vriendin bij EW heeft gewerkt.
pi_149517062
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:56 schreef Drilboor het volgende:
Net de facebook van de oprichter en oude baas van easyway tegengekomen. Die man heeft goed verdiend, heeft een Range Rover en een R8 als auto's.
Dat was voordat ze de toko hebben verkocht aan USG, nu heeft de ene oprichter een kasteel in Zuid-Frankrijk gekocht en de andere oprichter wilde met een jacht de wereld over varen.

Oh, en het is niet bekend voor wat voor een bedrag EW is verkocht, maar reken maar dat het niet minder is dan een miljoen.
pi_149519654
Heb veel gereden voor de oud directeur zonder R8, ook na de verkoop. Hij heeft een goed leven ja.

Morgen een Jag XF. Eerste keer een Jaguar :o
Nee.
pi_149521786
Geen idee of het nog nodig is maar vrijdag is er op de terugweg nog plaats voor iemand die richting Den Bosch, Nijmegen of iets anders die kant wilt. Mijn duitse turbo auto met achterwielaandrijving heeft nog 1 vrije plek. (uberhaupt naast de bestuurder maar 1 plek)
pi_149521925
Oh, en stel je bent een hele knappe jongedame. Dan wil ik je ook wel ergens anders naar toe brengen hoor.
pi_149522165
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:17 schreef Drilboor het volgende:
Oh, en stel je bent een hele knappe jongedame. Dan wil ik je ook wel ergens anders naar toe brengen hoor.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 9 februari 2015 @ 21:34:49 #64
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149522900
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:17 schreef Drilboor het volgende:
Oh, en stel je bent een hele knappe jongedame. Dan wil ik je ook wel ergens anders naar toe brengen hoor.
Denken dat er dames komen om te karten :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149522915
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:31 schreef Dimitri_ het volgende:
Heb veel gereden voor de oud directeur zonder R8, ook na de verkoop. Hij heeft een goed leven ja.

Morgen een Jag XF. Eerste keer een Jaguar :o
Jag _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149522955
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:34 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Denken dat er dames komen om te karten :')
Ik kom inderdaad niet om te karten.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 februari 2015 @ 21:37:05 #67
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149523021
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik kom inderdaad niet om te karten.
Gloeiende gloeiende, mijn grap wat doe je :'(
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149523101
quote:
18s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:37 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Gloeiende gloeiende, mijn grap wat doe je :'(
Schaapje is er ook nog. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_149523118
En trouwens degene die denkt laatste te worden, die plaats is voor mij gereserveerd omdat mijn kart meer massa moet voortbrengen.
pi_149523484
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:39 schreef Drilboor het volgende:
En trouwens degene die denkt laatste te worden, die plaats is voor mij gereserveerd omdat mijn kart meer massa moet voortbrengen.
Geeft je wel voordeel in de bochten.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149523593
Naja, hopelijk pas ik in de jas en in de kart, als dat lukt wordt ik gewoon eerste.
pi_149524290
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:39 schreef Drilboor het volgende:
En trouwens degene die denkt laatste te worden, die plaats is voor mij gereserveerd omdat mijn kart meer massa moet voortbrengen.
Ik heb nog nooit gekart, dus sowieso dat jij voor mij gaat eindigen :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149524654
Ik heb 2x eerder gekart, toen was ik 14 en 17 ofzo.. Dus ik ben benieuwd. Zal wel ergens onderaan in de middenmoot belanden.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149524844
Vorige kartmeet was ik eerste en tweede in 2 heats.

Even kijken of ik kan prolongeren :7
Nee.
pi_149525254
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gekart, dus sowieso dat jij voor mij gaat eindigen :')
Naja, de laatste keer was een aantal jaren en kledingmaten terug.
pi_149535534
En we gaan weer naar school, hopelijk morgen weer eens werken
  dinsdag 10 februari 2015 @ 13:08:41 #77
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149536415
Ik verwacht dit weekend wel een groepsfoto van de beruchte vrijdag! :Y
pi_149536955
Zooo, kaartjes voor zomerkriebels ook weer opgehaald :+
pi_149536962
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:08 schreef SoftTee het volgende:
Ik verwacht dit weekend wel een groepsfoto van de beruchte vrijdag! :Y
Beter was je ook gewoon meegegaan dan.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149538292
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:08 schreef SoftTee het volgende:
Ik verwacht dit weekend wel een groepsfoto van de beruchte vrijdag! :Y
Nee.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149538753
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:08 schreef SoftTee het volgende:
Ik verwacht dit weekend wel een groepsfoto van de beruchte vrijdag! :Y
Zorg ik voor. :7 Iedereen lekker onherkenbaar met helm. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_149538919
SoftTee, je kunt ook wel in plaats van Amoeba komen hoor.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 14:42:51 #83
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149539090
Pff ben ik haat het schrijven van PvA's , ga het liefst maar gelijk aan de slag...

Anyway, kantoor voor mezelf dus maar even lekker Dire Straits - Private Investigations aan geknald op Spotify.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 10 februari 2015 @ 14:44:51 #84
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149539161
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:42 schreef Fiorano het volgende:
Dire Straits - Private Investigations
O+ O+ O+ O+
pi_149539246
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:42 schreef Fiorano het volgende:
Pff ben ik haat het schrijven van PvA's , ga het liefst maar gelijk aan de slag...

Anyway, kantoor voor mezelf dus maar even lekker Dire Straits - Private Investigations aan geknald op Spotify.
Geweldig idee. *O* Ik sta in Vlagtwedde :') te wachten op de bus. Er gaan er zeven per dag, ik hoef maar een kwartiertje te wachten. :7
Your opinion of me is none of my business.
pi_149539402
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:29 schreef kweenie1 het volgende:
Zooo, kaartjes voor zomerkriebels ook weer opgehaald :+
Wacht ef, was jij één van die mensen met een mooie gedicht? :D
pi_149539418
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:42 schreef Fiorano het volgende:
Pff ben ik haat het schrijven van PvA's , ga het liefst maar gelijk aan de slag...

Anyway, kantoor voor mezelf dus maar even lekker Dire Straits - Private Investigations aan geknald op Spotify.
Sowieso dat album Love over Gold. _O_ Telegraph Road is echt een onbetwist meesterwerk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149539509
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:38 schreef Drilboor het volgende:
SoftTee, je kunt ook wel in plaats van Amoeba komen hoor.
Er kunnen verdomme 3 mensen in plaats van jou komen met je lichaam.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149539531
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Er kunnen verdomme 3 mensen in plaats van jou komen met je lichaam.
Alhoewel, we kunnen na het karten nog altijd met je gaan vliegeren.
pi_149539610
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geweldig idee. *O* Ik sta in Vlagtwedde :') te wachten op de bus. Er gaan er zeven per dag, ik hoef maar een kwartiertje te wachten. :7
Ben je toch eerder in Grunn dan ik :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149539712
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:57 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Alhoewel, we kunnen na het karten nog altijd met je gaan vliegeren.
Man man man :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149540089
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:00 schreef yosander het volgende:

[..]

Ben je toch eerder in Grunn dan ik :P
Ja? :D Ik ben straks in Winschoten, dus waarschijnlijk rond vijf uur thuis. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149540343
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja? :D Ik ben straks in Winschoten, dus waarschijnlijk rond vijf uur thuis. :)
Ik ben nu pas bij Gouda en om zes uur thuis :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149540544
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:38 schreef Drilboor het volgende:
SoftTee, je kunt ook wel in plaats van Amoeba komen hoor.
Doe dat, dan is die groepsfoto nog een beetje de moeite waard.
pi_149540702
Inb4 Amoeba rage.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:48:27 #96
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149541000
Dat wordt vechten vrijdag :D :D
pi_149541313
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:32 schreef stripe het volgende:

[..]

Doe dat, dan is die groepsfoto nog een beetje de moeite waard.
Kom 'm opfleuren met jouw kop dan in plaats van bij mama aan de borst te liggen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149541703
Bam moebs strikes, now back to Stripe.
pi_149541775
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:25 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik ben nu pas bij Gouda en om zes uur thuis :P
Wat heb je gedaan dan? :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_149541861
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan? :')
Geluncht bij de mac :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149542780
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kom 'm opfleuren met jouw kop dan in plaats van bij mama aan de borst te liggen.
Die foto is gegarandeerd verpest aangezien ik helemaal niet opval tussen al die paarse broeken.
pi_149543364
Morgen S-max en een sprinter :p ik vind helemaal mooi

Als je bij A in Breda moet afleveren, neem ik aan dat je t transportformulier niet nog eens hoeft te faxen/mailen? Want ze hebben m dan al toch?
pi_149543551
Dat hele faxen mailen slaat nergens op, ik doe het al vier jaar niet en heb er nog nooit wat van gehoord :')
pi_149543655
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:41 schreef stripe het volgende:

[..]

Die foto is gegarandeerd verpest aangezien ik helemaal niet opval tussen al die paarse broeken.
Echt een non argument dit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149543962
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:04 schreef Viezze het volgende:
Dat hele faxen mailen slaat nergens op, ik doe het al vier jaar niet en heb er nog nooit wat van gehoord :')
Besttt thanks
pi_149544332
Morgen Almere-Sittard, Heerlen-Eindhoven, Eindhoven-Lisserbroek O+
Peugeot 508, VW Caddy en VW Touran. Eindelijk weer een normale dag met EW.
pi_149544847
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:33 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen Almere-Sittard, Heerlen-Eindhoven, Eindhoven-Lisserbroek O+
Peugeot 508, VW Caddy en VW Touran. Eindelijk weer een normale dag met EW.
Haha echt he, dat dacht ik ook, wel maandje geleden ofzo
pi_149544877
Morgen laatste dag bij EW. Had in de opmerkingen nog neergezet of ze mooie ritten voor me hadden, maar het wordt een EW dag als alle anderen :') Zwolle - Rdam in een Sharan en Rdam - Almere in 3008.
pi_149545644
quote:
Dude, kutnummer :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:29:43 #110
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149545764
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dude, kutnummer :r
Pure verkrachting van het woord muziek...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149546218
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:33 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen Almere-Sittard, Heerlen-Eindhoven, Eindhoven-Lisserbroek O+
Peugeot 508, VW Caddy en VW Touran. Eindelijk weer een normale dag met EW.
Pfff goeie ritjes heb je gekregen hoor, heb spijt dat ik m'n beschikbaarheid heb dichtgegooid vanochtend :N
En 508 O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:53 schreef Viezze het volgende:
Morgen laatste dag bij EW. Had in de opmerkingen nog neergezet of ze mooie ritten voor me hadden, maar het wordt een EW dag als alle anderen :') Zwolle - Rdam in een Sharan en Rdam - Almere in 3008.
Contract niet verlengd? Of zelf onstlag genomen? Wel kutritten idd :N . Ondertussen heeft een vriend (collega EW) van me een witte CLA adam - rdam gekregen _O-.
أنا مغربي
pi_149547198
Geen werk voor morgen, dus de hele dag diehard studeren. :(
Your opinion of me is none of my business.
pi_149547759
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dude, kutnummer :r
Godverdomme kut
pi_149547900
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:28 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Godverdomme kutherrie poste ik daar net
Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149547931
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:12 schreef Sarasi het volgende:
Geen werk voor morgen, dus de hele dag diehard studeren. :(
Ik heb de telefoon ook niet gehoord. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149548121
Er was een die op Facebook best wel zielig om een buitenlandse rit vroeg, waarop ew een hele droge reactie gaf van.zet je beschikbaarheid maar aan :+

Iemand van hier?
Zie!
pi_149548510
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:36 schreef johnson555 het volgende:
Er was een die op Facebook best wel zielig om een buitenlandse rit vroeg, waarop ew een hele droge reactie gaf van.zet je beschikbaarheid maar aan :+

Iemand van hier?
Zelfde als dat bericht van die mbo'er, ook mooi droge reactie haha
pi_149548556
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Pfff goeie ritjes heb je gekregen hoor, heb spijt dat ik m'n beschikbaarheid heb dichtgegooid vanochtend :N
En 508 O+

[..]

Contract niet verlengd? Of zelf onstlag genomen? Wel kutritten idd :N . Ondertussen heeft een vriend (collega EW) van me een witte CLA adam - rdam gekregen _O-.
Ik begin maandag met afstuderen, vandaar.
pi_149548647
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:45 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Zelfde als dat bericht van die mbo'er, ook mooi droge reactie haha
`
ja haha echt kut volgens mij geven ze standaard antwoorden
Zie!
pi_149548661
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:46 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik begin maandag met afstuderen, vandaar.
k ook good luck
Zie!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 19:54:19 #121
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149548876
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:49 schreef johnson555 het volgende:

[..]

k ook good luck
Ik ben al een maand bezig, afgesproken dat ik 1 dag vrij ben per week :)

Kon dat niet bij jullie?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 10 februari 2015 @ 19:56:14 #122
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149548951
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:54 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik ben al een maand bezig, afgesproken dat ik 1 dag vrij ben per week :)

Kon dat niet bij jullie?
Bij Windesheim is de eis dat je zo'n 800 uur maakt voor je stage, tenminste bij mijn afstuderen wel.
Als je dan maar 32 uur per week maakt is het wel een beetje lang..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149548989
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:54 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik ben al een maand bezig, afgesproken dat ik 1 dag vrij ben per week :)

Kon dat niet bij jullie?
Nee, is op basis van fulltime en ik ga dat ook wel nodig hebben vermoed ik.

Krijg ook een prima stagevergoeding dus ernaast werken is geen must.
pi_149549630
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:12 schreef Sarasi het volgende:
Geen werk voor morgen, dus de hele dag diehard studeren. :(
We zitten in hetzelfde schuitje denk ik. Misschien krijgen we morgen nog een spoedrit O-)
pi_149549721
Ook geen werk voor morgen :O
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149549770
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:11 schreef stripe het volgende:

[..]

We zitten in hetzelfde schuitje denk ik. Misschien krijgen we morgen nog een spoedrit O-)
Ik niet, beschikbaarheid uitgezet. Morgen lekker een dagje studeren. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149550485
Overigens is dat het allergrootse grafnummer dat in Groningen gehoord heb.

pi_149550566
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:33 schreef Drilboor het volgende:
Overigens is dat het allergrootse grafnummer dat in Groningen gehoord heb.

Was je in de Rumba of Donovan's of zo? :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149550673
Als mijn dronken brein het goed onthouden heeft was dit zelfs in de drie gezusters, wat voor de rest echt een toptent is.
pi_149551148
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:36 schreef yosander het volgende:

[..]

Was je in de Rumba of Donovan's of zo? :')
Vent, de Rumba bestaat al jaren niet meer, toch? :') Ik vond dat altijd wel een leuke club. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_149551353
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:53 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Wacht ef, was jij één van die mensen met een mooie gedicht? :D
Zekers, en ze hebben mij in november of december ook al blij mogen maken met een vvv bon van 25 euro :)
pi_149551519
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vent, de Rumba bestaat al jaren niet meer, toch? :') Ik vond dat altijd wel een leuke club. :@
Had inderdaad wel wat, maar kwam er niet vaak :P
pi_149551619
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:58 schreef Viezze het volgende:

[..]

Had inderdaad wel wat, maar kwam er niet vaak :P
Ik vond dat tuinding achterin altijd wel leuk. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_149551672
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vent, de Rumba bestaat al jaren niet meer, toch? :') Ik vond dat altijd wel een leuke club. :@
Nee, maar kan toch dat Drilboor 'm daar gehoord had :P?
Ben er een keer geweest, wist niet hoe snel ik weg moest zijn met mijn white ass _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149551770
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:02 schreef yosander het volgende:

[..]

Nee, maar kan toch dat Drilboor 'm daar gehoord had :P?
Ben er een keer geweest, wist niet hoe snel ik weg moest zijn met mijn white ass _O-
Zijn enige keer stappen in Groningen was afgelopen zaterdag dus nee, dat kan niet. _O- Ik ging er meestal heen met mijn Surinaamse vriendin, lachen! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_149551946
@AT5: Grote industriebrand op de Contactweg bij Sloterdijk. Zou gaan om een autobedrijf. Later meer info.

Zou het die verhuur zijn ?

Toch niet, een bandenopslag.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:16:14 #137
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149552138
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:10 schreef Viezze het volgende:
@AT5: Grote industriebrand op de Contactweg bij Sloterdijk. Zou gaan om een autobedrijf. Later meer info.

Zou het die verhuur zijn ?

Toch niet, een bandenopslag.
Dat zal goed fikken zo'n banden opslag :D
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149552829
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:16 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dat zal goed fikken zo'n banden opslag :D
En lekker meuren.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:53:47 #139
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149553597
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:38 schreef Drilboor het volgende:
Als mijn dronken brein het goed onthouden heeft was dit zelfs in de drie gezusters, wat voor de rest echt een toptent is.
Dat andere ding was ook een kutnummer anders, over het Noorderplantsoen ofzo.
Verder eens met deze post :Y
pi_149553630
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat andere ding was ook een kutnummer anders, over het Noorderplantsoen ofzo.
Verder eens met deze post :Y
Hater. Prachtnummer dat. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_149553643
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat andere ding was ook een kutnummer anders, over het Noorderplantsoen ofzo.
Jij begrijpt er dus niks van
pi_149553823
Your opinion of me is none of my business.
pi_149553849
Ik kan niet naar dat nummer luisteren dan krijg ik heimwee :'(
pi_149553892
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:58 schreef Viezze het volgende:
Ik kan niet naar dat nummer luisteren dan krijg ik heimwee :'(
Altijd in je hart. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:01:54 #146
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149554043
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hater. Prachtnummer dat. O+
Dit zijn pas mooie nummers over een werkelijk waar schitterende stad:





Vooral dat nummer van Frederique Spigt O+ O+ O+
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:04:56 #147
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149554190
Overigens moet ik natuurlijk niet mijn nog net iets mooiere woonplaats vergeten:

pi_149554457
Rotterdam _O_ O+ O+ O+
pi_149554477
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:14:18 #150
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149554661
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:10 schreef Schaapje96 het volgende:
Rotterdam _O_ O+ O+ O+
Geweldige stad inderdaad.


Mensen die hierop kunnen haten :') :') :')
pi_149554686
Grunn. ^)

Al ben ik inmiddels bijna half geemigreerd naar Brabant. Dit weekend wordt het vijfde weekend op een rij dat ik daar zit. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_149554776
De Jaguar van vandaag bleek een XF-S. 3 liter diesel met 275PK. Echt achterlijk snel, met zoveel koppel.

In ieder geval, goed bevallen. Snap onze Moebs misschien wel een beetje.
Nee.
pi_149555021


Ah, hier alvast eentje.
Nee.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:31:27 #154
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_149555642
quote:
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_149556602
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:10 schreef yosander het volgende:

[..]

O+

En natuurlijk (Opge)zwolle _O_
_O_ _O_ _O_

Jij snapt het
pi_149557113
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:47 schreef Viezze het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

Jij snapt het
*boks* :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149558524
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:54 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik ben al een maand bezig, afgesproken dat ik 1 dag vrij ben per week :)

Kon dat niet bij jullie?
bij mij zelfs flexibel (wel undercover omdat anders school gaat klagen)
maar officeel moet ik zelfs vrijdag vrij zijn omdat ik dan les eheb

edit: voor de weters moet binnenkort abcdefghi Rotterdam maar daar mag je dus gewoon spijkerbroek. In DH mocht je ook gewoon een shirt aan omdat je toch alleen bezig was met stofzuigen en korte ritten, maar mag je in Roffa nou ook gewoon shirt aan? En ook wat makkelijkere schoenen of nette?
Zie!
  woensdag 11 februari 2015 @ 04:14:55 #158
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149561568
Donderdag a.s. organiseren we met het dispuut een cantus :D Daar wordt dit het tweede nummer, na het wilhelmus;


Overingens dus wel flink brak de kart in vrijdag _O-
pi_149561899
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:20 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ah, hier alvast eentje.
Vette bak! Ik heb ook nog nooit een nieuwere Jaguar gereden. :'(
pi_149561987
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:33 schreef johnson555 het volgende:

[..]

bij mij zelfs flexibel (wel undercover omdat anders school gaat klagen)
maar officeel moet ik zelfs vrijdag vrij zijn omdat ik dan les eheb

edit: voor de weters moet binnenkort abcdefghi Rotterdam maar daar mag je dus gewoon spijkerbroek. In DH mocht je ook gewoon een shirt aan omdat je toch alleen bezig was met stofzuigen en korte ritten, maar mag je in Roffa nou ook gewoon shirt aan? En ook wat makkelijkere schoenen of nette?
Heb alleen in Zwolle gewerkt, maar daar maakt het ook geen zak uit.
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:06:29 #161
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149562851
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:33 schreef johnson555 het volgende:

[..]

bij mij zelfs flexibel (wel undercover omdat anders school gaat klagen)
maar officeel moet ik zelfs vrijdag vrij zijn omdat ik dan les eheb

edit: voor de weters moet binnenkort abcdefghi Rotterdam maar daar mag je dus gewoon spijkerbroek. In DH mocht je ook gewoon een shirt aan omdat je toch alleen bezig was met stofzuigen en korte ritten, maar mag je in Roffa nou ook gewoon shirt aan? En ook wat makkelijkere schoenen of nette?
Ik heb het school ook niet al te duidelijk verteld, maar ben sowieso erg flexibel hier. Thuis werken en op kantoor werken doe ik regelmatig afwisselen. Ben hier vaak een paar uurtje of 5/6 en werk nog alles bij elkaar 1,5 uur in de trein door. Zo maak ik m'n uurtjes wel vol :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149562913
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 04:14 schreef Wave103 het volgende:
Donderdag a.s. organiseren we met het dispuut een cantus :D Daar wordt dit het tweede nummer, na het wilhelmus;


Overingens dus wel flink brak de kart in vrijdag _O-
Meer kansen voor mij dus.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149564541
Sta je dan, naast de weg, olielampje begint te branden en de auto houdt er mee op...
pi_149564699
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:34 schreef Drowzz het volgende:
Sta je dan, naast de weg, olielampje begint te branden en de auto houdt er mee op...
Haha lelijk :o

Wat zegt EW?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149564716
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:34 schreef Drowzz het volgende:
Sta je dan, naast de weg, olielampje begint te branden en de auto houdt er mee op...
Gezellig, waar ergens sta je?
pi_149564753
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:42 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Gezellig, waar ergens sta je?
Net Almere voorbij, ew zei dat ik ford hulp moest bellen, die komen er nu aan :p
pi_149564885
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:45 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Net Almere voorbij, ew zei dat ik ford hulp moest bellen, die komen er nu aan :p
Zo maak je in ieder geval wat mee :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149565212


Jammer dat de kleur niet echt uit komt op de foto's.. Was heel diep rood, erg chique kleur.
Gisteren zo lang gewacht dat ik maar een filmpje gemaakt heb van wat er gebeurt als je de auto start: Let ook op de de schakelknop. Erg cool vond ik. Verder zie je op het einde nog het geperforeerde leer, wat de stoelventilatie mogelijk maakt.
Nee.
pi_149566146
Ik ben onderweg naar nummer 2. 45% batterij en m'n autolader is ermee opgehouden :')

Behalve naar koffie dus ook op zoek naar de Action :P
  woensdag 11 februari 2015 @ 11:57:45 #170
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149566427
Vak laten vallen (volgde er vrijwillig 5 ipv de verplichte 2 :+). Nu zelfs 2 dagen in de week vrij voor EW! Verdien nu te weinig en het vak was toch wat kutter dan verwacht. :')

En ik had vrijdag graag mee gewild, maar weet niet hoe laat ik weg kan van een reünie. Kan misschien rond kwart over zeven/half acht mogelijk komen toeschouweren.
pi_149566449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:57 schreef SoftTee het volgende:
Vak laten vallen (volgde er vrijwillig 5 ipv de verplichte 2 :+). Nu zelfs 2 dagen in de week vrij voor EW! Verdien nu te weinig en het vak was toch wat kutter dan verwacht. :')

En ik had vrijdag graag mee gewild, maar weet niet hoe laat ik weg kan van een reünie. Kan misschien rond kwart over zeven/half acht mogelijk komen toeschouweren.
Dat zou ik, als toeschouwer, wel gezellig vinden. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_149567480
Benzine was dus op... Pauper auto, hij gaf aan nog 40 km, dus ik denk, volgende tankstation pak ik, bam leeg, sleepje gehad en getankt en weer door
pi_149567689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:39 schreef Drowzz het volgende:
Benzine was dus op... Pauper auto, hij gaf aan nog 40 km, dus ik denk, volgende tankstation pak ik, bam leeg, sleepje gehad en getankt en weer door
:')

Zoveel lijkt het olielampje toch niet op het benzinelampje? :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149568074
quote:
9s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:45 schreef trolley het volgende:

[..]

:')

Zoveel lijkt het olielampje toch niet op het benzinelampje? :+
Olie brandde doordat benzine op was :/ iemand ooit eerder met lege tank gestaan? :+
pi_149569712
nop. Ik tank altijd op tijd. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149569915
Nog meer pech haha, trein rijdt 5 minuten te laat, en heb maar 5 minuten overstap op eindje.... Moet OM 3 uur in geldrop zijn maar dat wordt m dus niet meer
pi_149569937
Nee, wel paar keer meer liters dan erin hoort te passen getankt, dus toen had het waarschijnlijk wel kunnen lukken binnen een paar km :P
pi_149569996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:59 schreef Drowzz het volgende:
Nog meer pech haha, trein rijdt 5 minuten te laat, en heb maar 5 minuten overstap op eindje.... Moet OM 3 uur in geldrop zijn maar dat wordt m dus niet meer
Ik ben over 20 min op cs. Weet alleen niet hoe laat m'n bus komt :P

Oh 23 of 37

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2015 14:05:27 ]
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:07:22 #179
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149570126
Ooit eens getankt voor 53,23 liter getankt, terwijl er in de tank 55 liter zit. Meestal tank ik als het lampje brand en dan tank ik 45 liter ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149570176
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:59 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Olie brandde doordat benzine op was :/ iemand ooit eerder met lege tank gestaan? :+
Nee maar het had mij ook kunnen overkomen. ik rij ook tot de laatste druppel als dat mogelijk is :P

Het laatst uur van mijn EW carrière is ingeslagen, auto afgeleverd in Almere en nu terug in de trein naar huis.
pi_149570185
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:09 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]

Jammer dat de kleur niet echt uit komt op de foto's.. Was heel diep rood, erg chique kleur.
Gisteren zo lang gewacht dat ik maar een filmpje gemaakt heb van wat er gebeurt als je de auto start: Let ook op de de schakelknop. Erg cool vond ik. Verder zie je op het einde nog het geperforeerde leer, wat de stoelventilatie mogelijk maakt.
Wat een bak _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149570217
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:07 schreef bokkepoot het volgende:
Ooit eens getankt voor 53,23 liter getankt, terwijl er in de tank 55 liter zit. Meestal tank ik als het lampje brand en dan tank ik 45 liter ;)
Zodra het reservelampje brandt zit ik te nagelbijten. Eerste tankstation dus.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149570269
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zodra het reservelampje brandt zit ik te nagelbijten. Eerste tankstation dus.
Gewoon de actieradius ik de gaten houden. Als het lampje brandt kan je nog een behoorlijk stuk rijden.
pi_149570302
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:12 schreef Viezze het volgende:

[..]

Gewoon de actieradius ik de gaten houden. Als het lampje brandt kan je nog een behoorlijk stuk rijden.
Ja weet ik. Niet iedere auto geeft een actieradius aan. Maar ik speel liever safe, mijn spaarrekening kan het wel handelen om een weekje 15 euro te missen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149570332
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:07 schreef bokkepoot het volgende:
Ooit eens getankt voor 53,23 liter getankt, terwijl er in de tank 55 liter zit. Meestal tank ik als het lampje brand en dan tank ik 45 liter ;)
60 liter tank en tank altijd zodra het ding begint te piepen. Range zit dan op nog c.a. 1000 en er gaat dan rond de 48 liter in
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149570344
Tegenwoordig geeft elke auto dat wel aan. Yolo ^O^
pi_149570436
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja weet ik. Niet iedere auto geeft een actieradius aan. Maar ik speel liever safe, mijn spaarrekening kan het wel handelen om een weekje 15 euro te missen.
Leuk zo'n radius als ie nog 40 km aangeeft en het flikt om te stoppen haha

Rijdt die trein ook nog achter een goederen trein #langzaam
pi_149571101
Oh m'n Touran is een Passat. Als ie hem kan vinden dan. Dit duurt best lang.

Ons benzinelampje springt op 150-100 km aan trouwens. Tegen de tijd dat ie leeg is, ben ik het meestal al vergeten :')
pi_149571288
Auto opgehaald in Coevorden, gereden naar Amersfoort. 12 uur aangekomen en tot 15.30 wachten om dezelfde auto naar Oost-Groningen te rijden. Nouja, zal wel onderhoud zijn dacht ik.
Maar nee, CP is pas na 17.00 thuis, en daarom moet ik tot 15.30 in Amersfoort wachten :') .
Auto wordt niet eens gewassen ofzo. Ze dachten dat ik tussendoor wel ander ritje zou doen :+
Nee, toch niet
pi_149571432
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:41 schreef Schaapje96 het volgende:
Oh m'n Touran is een Passat. Als ie hem kan vinden dan. Dit duurt best lang.

Ons benzinelampje springt op 150-100 km aan trouwens. Tegen de tijd dat ie leeg is, ben ik het meestal al vergeten :')
Waar gaat de reis naar toe?
pi_149571683
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Waar gaat de reis naar toe?
Lisserbroek!

Het is toch een Touran. Ik was gewoon even dyslectisch met het kenteken, vond EW ook leuk :')

Edit: heb nog 930 km Reichweite 👌

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2015 15:02:11 ]
pi_149571690
Al gebeld voor ritten voor morgen :)

Sint Johannesga - Breda in zo'n lomp ding:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aansluitend nog Breda - Nieuwegein met een Clio. Ik kijk meer uit naar de eerste rit dan de tweede :P

Edit: dat ding rijdt gewoon 1 op 9 :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149571756
quote:
6s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:01 schreef trolley het volgende:
Al gebeld voor ritten voor morgen :)

Sint Johannesga - Breda in zo'n lomp ding:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aansluitend nog Breda - Nieuwegein met een Clio. Ik kijk meer uit naar de eerste rit dan de tweede :+

Edit: dat ding rijdt gewoon 1 op 9 :+
Vet! dik busje haha, beetje in kut dorp beginnen :+ als ze jou nu al gebeld hebben, bellen ze mij misschien ook nog, of niet... Denk niet dat ze mij nog aardig vinden :p
pi_149571800
Dat is nog positief ingeschat, die dingen zuipen als een gek.

Je kan natuurlijk die Clio achterin zetten en hem afleveren. Zou ook wel eens leuk zijn :+
pi_149571853
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:03 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Vet! dik busje haha, beetje in kut dorp beginnen :+ als ze jou nu al gebeld hebben, bellen ze mij misschien ook nog, of niet... Denk niet dat ze mij nog aardig vinden :p
Ja, wel een leuk gevaarte inderdaad :P Mwoah, ophaaladres ligt vanaf mijn huis maar een kleine 10 km verderop, oftewel 51 minuten met het OV :')

Dus ik laat me mooi afzetten door m'n moeder of m'n zus morgenochtend ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149571943
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:05 schreef Viezze het volgende:
Dat is nog positief ingeschat, die dingen zuipen als een gek.

Je kan natuurlijk die Clio achterin zetten en hem afleveren. Zou ook wel eens leuk zijn :+
Haha _O- _O_

Beide ritten zijn voor ABCDEFG dus wie weet :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 11 februari 2015 @ 16:41:28 #197
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149574743
quote:
6s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:01 schreef trolley het volgende:
Al gebeld voor ritten voor morgen :)

Sint Johannesga - Breda in zo'n lomp ding:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aansluitend nog Breda - Nieuwegein met een Clio. Ik kijk meer uit naar de eerste rit dan de tweede :P

Edit: dat ding rijdt gewoon 1 op 9 :+
Moet je even kijken of je de 150 pk of 160 pk versie hebt. 160 pk versie kan aardig blazen en moet je ook vertrekken uit zijn 2 als je en beetje normaal wil wegtrekken. En de 160 pk versie haalt de 160 km/h ook nog :D

En 1 op 9 is zuinig, ik rijd met zijn broertje zonder laadklep en opbouw 1 op 6 :P :9

Ben nogal Renault Master fan :')

[ Bericht 5% gewijzigd door bokkepoot op 11-02-2015 16:54:39 ]
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149574955
Die mensen in Lisserbroek. Echt heerlijke locatie vind ik dat O+

Alleen beetje jammer dat je altijd moet wassen en ik die straat nog steeds niet helemaal snap haha
pi_149575174
Toch nog een ritje gekregen vandaag. Zowaar geen UP! of Picanto of 107 maar een Opel Insignia Sports Tourer 1.8T. Zou 140pk moeten hebben maar vond hem voor m'n gevoel niet krachtiger dan de Peugeot 108 van vorige week -O-
pi_149575362
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:55 schreef stripe het volgende:
Toch nog een ritje gekregen vandaag. Zowaar geen UP! of Picanto of 107 maar een Opel Insignia Sports Tourer 1.8T. Zou 140pk moeten hebben maar vond hem voor m'n gevoel niet krachtiger dan de Peugeot 108 van vorige week -O-
Heb die bakken ook wel eens gereden in een Astra. Niet echt vooruit te branden inderdaad...
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149575452
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:01 schreef yosander het volgende:

[..]

Heb die bakken ook wel eens gereden in een Astra. Niet echt vooruit te branden inderdaad...
Dat en die bakken schakelen heel zwaar. Kom er trouwens net achter dat de APK al vanaf november was verlopen. Niet echt handig dus.
pi_149575491
Het zijn in ieder geval ritjes. Ik heb inmiddels gele vingers van de markers en kan pas over anderhalve week weer werken. :'(
Your opinion of me is none of my business.
pi_149576997
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:41 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Moet je even kijken of je de 150 pk of 160 pk versie hebt. 160 pk versie kan aardig blazen en moet je ook vertrekken uit zijn 2 als je en beetje normaal wil wegtrekken. En de 160 pk versie haalt de 160 km/h ook nog :D

En 1 op 9 is zuinig, ik rijd met zijn broertje zonder laadklep en opbouw 1 op 6 :P :9

Ben nogal Renault Master fan :')
150pk natuurlijk weer ;(

Desalniettemin morgen maar even testen wat dat ding kan halen *)
En ik denk dat die 1 op 9 inderdaad vrij optimistisch is ja :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 11 februari 2015 @ 18:42:46 #204
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149577815
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:08 schreef trolley het volgende:

[..]

150pk natuurlijk weer ;(

Desalniettemin morgen maar even testen wat dat ding kan halen *)
En ik denk dat die 1 op 9 inderdaad vrij optimistisch is ja :P
Een normale Sprinter doet in de stad ongeveer 1 op 6/7 dus 1 op 9 met een bakwagen lijkt mij utopisch
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149579037
quote:
99s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:42 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Een normale Sprinter doet in de stad ongeveer 1 op 6/7 dus 1 op 9 met een bakwagen lijkt mij utopisch
Die 1 op 9 is ook maar wat er uitrolde op autoweek.nl ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:27:33 #206
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149579202
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:08 schreef trolley het volgende:

[..]

150pk natuurlijk weer ;(

Desalniettemin morgen maar even testen wat dat ding kan halen *)
En ik denk dat die 1 op 9 inderdaad vrij optimistisch is ja :P
We hadden op ons werk een gechipte 160pker staan, die liep 1 op 10/11 ;)
Die liep alleen met serieus stampwerk naar de 1:9
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149579858
Haha ik had zo'n grote sprinter vandaag, dikke laadbak achterop, harder dan 120 ging ie niet :p hoop wel dat die dingen 90+ mogen? Die man waar ik m moest brengen was uber chill, bracht me even op t station en kreeg ook nog bak koffie van m :D
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:48:14 #208
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_149579913
Morgen wisselritje Purmerend - Amsterdam. Beter iets dan niets. :D

Scheelt dat het niet andersom is, anders was ik binnen 2 uur weer thuis geweest. :P
pi_149579953
Moest vandaag alvast de Easyway bolide in België neerzetten, omdat ik daar vannacht eindig na een rit.

Ik dacht, ik pak wel een taxi vanaf daar. Geen taxi te krijgen gvd.

5 kilometer moeten lopen.
Nee.
pi_149580066
Er is ook iemand die mijn werk voor morgen heeft haha, ik was aan t rijden en werd 2x gebeld + voicemail, bel 2 minuten later terug, kantoor dicht :+
pi_149581384
Dit klinkt erg interessant. Ben op zoek naar een bijbaan en autorijden vind ik echt leuk. Ben alleen wel pas 3 maanden in het bezit van het rijbewijs, maar heb al redelijk veel rijervaring. Koeriersklusjes gedaan, naar vakantieadressen gereden. Is er kans om aangenomen te worden denken jullie? Daarnaast wel gewoon student, OV-kaart en dergelijke.
pi_149581763
Nee.
pi_149581976
Met zo'n gebruikersnaam? :+ :')

Shits and giggles aside, waarschijnlijk niet. Maar probeer het vooral, kom alleen niet hier zeuren over dat er niet op je sollicitatie is gereageerd ;)
pi_149582090
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:40 schreef underground1009 het volgende:
Met zo'n gebruikersnaam? :+ :')

Shits and giggles aside, waarschijnlijk niet. Maar probeer het vooral, kom alleen niet hier zeuren over dat er niet op je sollicitatie is gereageerd ;)
Nee oke, maar als er niet gereageerd wordt snap ik wel. Probeer ik later gewoon nog een keer.
pi_149582308
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:09 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]

Jammer dat de kleur niet echt uit komt op de foto's.. Was heel diep rood, erg chique kleur.
Gisteren zo lang gewacht dat ik maar een filmpje gemaakt heb van wat er gebeurt als je de auto start: Let ook op de de schakelknop. Erg cool vond ik. Verder zie je op het einde nog het geperforeerde leer, wat de stoelventilatie mogelijk maakt.
Wat een heerlijke bak :7 . Je bent PC toch?
En is dat Chance the Rapper op de achtergrond? 8-)
أنا مغربي
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:48:38 #216
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149582340
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:42 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:

[..]

Nee oke, maar als er niet gereageerd wordt snap ik wel. Probeer ik later gewoon nog een keer.
Probeer het 3 maanden nog een keer...

En wat versta je onder veel rijervaring, 10.000 km+?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149582577
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:48 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Probeer het 3 maanden nog een keer...

En wat versta je onder veel rijervaring, 10.000 km+?
Aantal kilometers, geen idee. Voornamelijk koeriersklusjes, heb veel delen van Nederland gezien dus rijden kan ik wel. Maargoed anders over 3 maanden nog een keer.
pi_149582642
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:25 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Dit klinkt erg interessant. Ben op zoek naar een bijbaan en autorijden vind ik echt leuk. Ben alleen wel pas 3 maanden in het bezit van het rijbewijs, maar heb al redelijk veel rijervaring. Koeriersklusjes gedaan, naar vakantieadressen gereden. Is er kans om aangenomen te worden denken jullie? Daarnaast wel gewoon student, OV-kaart en dergelijke.
Contracten met klanten en verzekering. Wacht even 3 maanden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149582883
Ik had me toch vandaag een rit. Moest eerst de sleutels ophalen op de vestiging, daarna naar DH om een mini one op (/weg) te halen. Wie least er nu überhaupt een mini? Naar de prijs zouden het premium bakken moeten, maar ik vond het allemaal maar heel goedkoop en minimaal aanvoelen.

Welnu, aangekomen op het adres. Ik zie de auto staan, maar de CP woont daar niet en niemand weet verder iets van de auto. Gebeld met het bedrijf, moest hem maar gewoon meenemen. Mega-vuil, heel de auto vol flesjes, verf of iets dergelijks op de achterbank. Auto lag echt helemaal vol met spullen, waaronder de leukste vondst: een strip viagra. Konden ze wel om lachen bij de vestiging.

Ohja, en de auto leek wel achtergelaten, er zat nog voor 4km benzine in de tank. En het dichtstbijzijnde tankstation was op 3.7km. Zuinigste 4km ever, shortshiften als een coureur :P

Iemand anders wel eens serieuze "problemen" gehad wanneer ze een auto moesten meenemen (of eingelijk weghalen)? Vraag ik me toch iedere keer af wat er kan gebeuren...
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:04:14 #220
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149582976
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:02 schreef leander93 het volgende:

Iemand anders wel eens serieuze "problemen" gehad wanneer ze een auto moesten meenemen? Vraag ik me toch iedere keer af wat er kan gebeuren
Ik moest ooit eens 2 uur wachten voordat mevrouw er was, hierna was het afleveradres dicht dus auto op de parkeerplaats en sleutel door de brievenbus (Met toestemming van EW)

Ooit ook eens te laat aangekomen en toen heb ik de volgende dag mijn broertje de auto maar laten brengen :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149583108
Ik doelde meer op problemen met CP's die zich niet aan de financiele regeltjes houden, om het zo maar netjes te zeggen
pi_149583125
Niet haten op mini's. }:|
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:10:52 #223
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149583234
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:07 schreef leander93 het volgende:
Ik doelde meer op problemen met CP's die zich niet aan de financiele regeltjes houden, om het zo maar netjes te zeggen
:?

Ik heb ooit wel eens een busje gereden waar geen gordel inzat :P , had de bestuurder eruit gehaald. Ik weet niet of je dat bedoeld...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149583370
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:04 schreef bokkepoot het volgende:

[..]
Ooit ook eens te laat aangekomen en toen heb ik de volgende dag mijn broertje de auto maar laten brengen :P
Wacht, wat? Je hebt jouw broertje een auto laten afleveren voor EW? :{
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:16:16 #225
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149583428
quote:
5s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:14 schreef trolley het volgende:
Wacht, wat? Je hebt jouw broertje een auto laten afleveren voor EW? :{
Jops, was toch alleen inname bij bedrijf. Even mijn rijbewijs meegegeven voor de zekerheid.
Dat jong lijkt toch teveel op mij dus ik vond het een mooie oplossing ;)

En ik zat op dat tijdstip toch zo'n 500 km verderop dus was het al een beetje kut dat dat bedrijf dicht was, die avond
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149583454
quote:
5s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:14 schreef trolley het volgende:

[..]

Wacht, wat? Je hebt jouw broertje een auto laten afleveren voor EW? :{
Lol

[ Bericht 2% gewijzigd door Drowzz op 11-02-2015 21:52:32 ]
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:17:48 #227
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149583483
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:16 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Kan gewoon lijkt mij haha
Ik was die dag niet meer in de beurt, en ik laat me geen vakantie door de neus boren door zo'n geintje ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149583508
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:07 schreef leander93 het volgende:
Ik doelde meer op problemen met CP's die zich niet aan de financiele regeltjes houden, om het zo maar netjes te zeggen
Nu je het zegt, ja. Een tijdje terug eens een auto op privé adres moeten ophalen. Bleek de werkgever te zijn van de berijder (CP). Maar die had er kennelijk zo'n grote puinhoop van gemaakt dat de berijder een dag eerder op staande voet was ontslagen en de auto moest inleveren bij de werkgever. :')
Werd die ochtend ook gebeld dat het ophaaladres was gewijzigd, het huis van de werkgever dus :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149584356
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:02 schreef leander93 het volgende:
Ik had me toch vandaag een rit. Moest eerst de sleutels ophalen op de vestiging, daarna naar DH om een mini one op (/weg) te halen. Wie least er nu überhaupt een mini? Naar de prijs zouden het premium bakken moeten, maar ik vond het allemaal maar heel goedkoop en minimaal aanvoelen.

Welnu, aangekomen op het adres. Ik zie de auto staan, maar de CP woont daar niet en niemand weet verder iets van de auto. Gebeld met het bedrijf, moest hem maar gewoon meenemen. Mega-vuil, heel de auto vol flesjes, verf of iets dergelijks op de achterbank. Auto lag echt helemaal vol met spullen, waaronder de leukste vondst: een strip viagra. Konden ze wel om lachen bij de vestiging.

Ohja, en de auto leek wel achtergelaten, er zat nog voor 4km benzine in de tank. En het dichtstbijzijnde tankstation was op 3.7km. Zuinigste 4km ever, shortshiften als een coureur :P

Iemand anders wel eens serieuze "problemen" gehad wanneer ze een auto moesten meenemen (of eingelijk weghalen)? Vraag ik me toch iedere keer af wat er kan gebeuren...
Lol, vraag me af watvoor 'avontuur' die CP heeft gehad _O-. Heb zelf een paar weken terug een peugeot 106 ofzo uit 1995? :N op moeten halen en vervolgens 100 km verder moeten afleveren aan een of ander jochie die net 18 was geworden _O-. Kom ik net aan en begint het wat te regenen blijken de ruitenwissers het niet te doen :'). Auto maar neergepleurd en gewoon naar huis gegaan, peugeot bedrijf zou het zelf regelen :')

quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:16 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Jops, was toch alleen inname bij bedrijf. Even mijn rijbewijs meegegeven voor de zekerheid.
Dat jong lijkt toch teveel op mij dus ik vond het een mooie oplossing ;)

En ik zat op dat tijdstip toch zo'n 500 km verderop dus was het al een beetje kut dat dat bedrijf dicht was, die avond
Groot risico dat je dat doet man, hij zou maar een (ernstig) ongeluk maken :N. Super groot probleem heb je dan :o
أنا مغربي
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:44:07 #230
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149584480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:40 schreef A_Valbuena het volgende:
Groot risico dat je dat doet man, hij zou maar een (ernstig) ongeluk maken :N. Super groot probleem heb je dan :o
Want? Dan is ie gewoon even tijdelijk mij i.p.v. mijn broertje.....
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149584647
quote:
Groot risico dat je dat doet man, hij zou maar een (ernstig) ongeluk maken :N. Super groot probleem heb je dan :o
Dit, slim is het idd niet, gelukkig is het goed afgelopen. Het scheelt ook dat je Forumnaam vrij anoniem is, zo'n uitspraak zou ook je baan kunnen kosten.

quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:44 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Want? Dan is ie gewoon even tijdelijk mij i.p.v. mijn broertje.....
Zo simpel werkt dat niet ;)
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:51:48 #232
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149584761
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:48 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dit, slim is het idd niet, gelukkig is het goed afgelopen. Het scheelt ook dat je Forumnaam vrij anoniem is, zo'n uitspraak zou ook je baan kunnen kosten.

[..]

Zo simpel werkt dat niet ;)
Ach met zo'n vaart zal dat niet lopen, als hij alle formulieren etc. netjes invult met mijn naam eronder en mijn handtekeningen.. Wat is dan het verschil voor de buitenwereld dat mijn broertje i.p.v. ik die auto heeft aangereden?

Daarom mag je van EW ook niemand meenemen in de auto geloof ik..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149584943
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:51 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ach met zo'n vaart zal dat niet lopen, als hij alle formulieren etc. netjes invult met mijn naam eronder en mijn handtekeningen.. Wat is dan het verschil voor de buitenwereld dat mijn broertje i.p.v. ik die auto heeft aangereden?

Daarom mag je van EW ook niemand meenemen in de auto geloof ik..
Het gaat er meer om als er iets gebeurt, dan ben je gewoon niet verzekerd. En 99,9% van de tijd gaat goed, maar je zal net zien dat je broertje een keertje rijdt en een ongeluk veroorzaakt/krijgt, dan heb je wel ecth een probleem.
Maar ik snap het ook wel, tuurlijk ga je de volgende dag niet rijden omdat je op vakantie bent, maar ik denk dat het beter was om dan EW (noodnummer) te bellen.
pi_149585008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:40 schreef A_Valbuena het volgende:
Groot risico dat je dat doet man, hij zou maar een (ernstig) ongeluk maken :N. Super groot probleem heb je dan :o
Dit was inderdaad de reden van mijn verbaasde reactie. Nu is alles gelukkig goed afgelopen, maar wat hierboven ook al staat .. als hij een ongeluk had gekregen, had jij voor de rest van je leven kunnen lappen. Verzekeringstechnisch zou dat door EW namelijk nooit worden gedekt, evenmin als iedere andere verzekering. Jouw broertje is niet in dienst voor de werkgever, EW dus in dit geval, dus geen maatschappij die zich daar geroepen voor zou voelen om de (letsel)schade te gaan betalen.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Dit, slim is het idd niet, gelukkig is het goed afgelopen. Het scheelt ook dat je Forumnaam vrij anoniem is, zo'n uitspraak zou ook je baan kunnen kosten.
En dit inderdaad. Ik kan me nog een gevalletje met Amoeba herinneren die een uitspraak had gedaan elders hier op FOK! .. :N
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 11 februari 2015 @ 22:03:14 #235
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149585191
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:56 schreef DrSnuggle het volgende:
Maar ik snap het ook wel, tuurlijk ga je de volgende dag niet rijden omdat je op vakantie bent, maar ik denk dat het beter was om dan EW (noodnummer) te bellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:58 schreef trolley het volgende:
En dit inderdaad. Ik kan me nog een gevalletje met Amoeba herinneren die een uitspraak had gedaan elders hier op FOK! .. :N
Ik werk niet meer voor EW ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149585275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:58 schreef trolley het volgende:

[..]

Dit was inderdaad de reden van mijn verbaasde reactie. Nu is alles gelukkig goed afgelopen, maar wat hierboven ook al staat .. als hij een ongeluk had gekregen, had jij voor de rest van je leven kunnen lappen. Verzekeringstechnisch zou dat door EW namelijk nooit worden gedekt, evenmin als iedere andere verzekering. Jouw broertje is niet in dienst voor de werkgever, EW dus in dit geval, dus geen maatschappij die zich daar geroepen voor zou voelen om de (letsel)schade te gaan betalen.

[..]

En dit inderdaad. Ik kan me nog een gevalletje met Amoeba herinneren die een uitspraak had gedaan elders hier op FOK! .. :N
Werkelijk? Er wordt dus wel meegelezen? Ben nu wel benieuwd wat Amoeba dan heeft gepost
pi_149585630
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:05 schreef stripe het volgende:

[..]

Werkelijk? Er wordt dus wel meegelezen? Ben nu wel benieuwd wat Amoeba dan heeft gepost
Niet veel. Ik had bij Sixt en ALD een keer een opmerking gekregen dat ik wat te hard over de parkeerplaats reed. Bij Sixt Groningen was die parkeerplaats gewoon leeg en bij ALD vond ik het wel meevallen, maar soit. Bij mijn weten nooit aan AR doorgegeven maar ik had dat hier wel gezegd.

Oja en ik heb ooit vraagtekens bij de wijze waarop AR declaraties verifieert gezet. Ik zei min of meer dat je een tankbon uit je duim kon zuigen en het zou ze nog niet opvallen.

Oja, en de aanleiding was een mailtje van een FOK!ker dat ik op internet zei dat ik zonder motorrijbewijs motor reed. Geheel in m'n eigen tijd uiteraard.

Die punten wist de meneer aan de telefoon moeiteloos op te rakelen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149585837
Moet je tankbonnetjes nou nog naar EW opsturen? Of is scannetje genoeg?
  woensdag 11 februari 2015 @ 22:23:58 #239
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149585894
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:21 schreef Drowzz het volgende:
Moet je tankbonnetjes nou nog naar EW opsturen? Of is scannetje genoeg?
Scannetje is voldoende, en 1 keer per jaar alles in een envelop opsturen...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149585926
wat raar, ik heb altijd gedacht dat het om de twee weken was...
Althans, zo interpreteer ik het uit de handleiding
pi_149585956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:21 schreef Drowzz het volgende:
Moet je tankbonnetjes nou nog naar EW opsturen? Of is scannetje genoeg?
Voor AR hoef je alleen een scan te sturen. Ik vergeet dat wel eens, vandaar mijn uitspraak. Ik zou niet zo gek zijn om dat op internet te zetten als ik alle bonnetjes niet had.

Behalve één in Almere met een VW Up, maar ik heb toen een foto van de pomp in de app gezet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149586089
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:21 schreef Drowzz het volgende:
Moet je tankbonnetjes nou nog naar EW opsturen? Of is scannetje genoeg?
Is het nou zo moeilijk.

Esso/Shell pas niet (behalve voor die uit Born), verder alles opsturen
pi_149586125
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:25 schreef leander93 het volgende:
wat raar, ik heb altijd gedacht dat het om de twee weken was...
Althans, zo interpreteer ik het uit de handleiding
Bij EW max 1 maand na de dag van het bonnetje volgens 'Declaraties_hiker_manual.pdf', en daar staat dat een kopie voldoende is behalve als het voor één specifiek klant is(die ook genoemd wordt daar). edit: nvm. daar staat dat het de originele bon moet zijn

Anders kunnen ze het inhouden op je loon. Heb het eens gehad dat ik m'n bonnetjes van 30-augustus (o.i.d.) niet ingeleverd had voor 17 september en het dus niet uitgekeerd werd in september. Alleen dan een maand later deed ik hetzelfde maar werd het wel uitgekeerd.

@Viezze Dat van die shell/esso pas staat dubbel aangegeven, in de handleiding staat van niet, in de declaraties pdf weer van wel...

[ Bericht 14% gewijzigd door kweenie1 op 11-02-2015 22:37:53 ]
pi_149586263
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:21 schreef Drowzz het volgende:
Moet je tankbonnetjes nou nog naar EW opsturen? Of is scannetje genoeg?
Die van de Esso/Shell, afhankelijk van welke je een tankpas hebt, volstaat alleen een scan, van alle andere willen ze de bonnetjes binnen een maand per post toegestuurd hebben, zoals ook in de handleiding terug te vinden is. Iets met belastingen enzo.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149586441
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:35 schreef trolley het volgende:

[..]

Die van de Esso/Shell, afhankelijk van welke je een tankpas hebt, volstaat alleen een scan, van alle andere willen ze de bonnetjes binnen een maand per post toegestuurd hebben, zoals ook in de handleiding terug te vinden is. Iets met belastingen enzo.
Juist, heb shellpas en bij shell getankt dus zo klaar :p die handleiding mogen ze wel eens updaten
pi_149586817
Mijn verwarring kwam ook doordat ze in de manual met de post en online door elkaar heen gebruiken. Als je alles per post doet, ook je ritbonnen, is het om de 2 weken posten naar de postbus.
Maar als je goed leest, volstaat een scan als je je pas hebt gebruikt (mits anders in de isntructies)
pi_149586847
Ik denk dat er nog wel een paar idioten zijn die de ritbonnen via de post versturen :')
pi_149587182
Maar op de rit bonnen staat op tijd insturen! Ik was daar ook schuldig aan in mijn eerste weken :@
Kreeg ik zo een heel lief mailtje dat dat toch echt niet hoeft. Heb er trouwens wel onkosten vergoeding voor gekregen _O_
pi_149587266
Die krijg je altijd :P

35 cent per rit als ik het goed heb.
pi_149587445
ja, maar daaronder staat "voorschotten tbv klanten" @ 4.50 ik neem aan dat dat de post kosten zijn.
pi_149587622
Hmm in principe krijg je daar geen vergoeding voor, geen andere kosten gemaakt?

Of ze hebben het veranderd omdat je sommige bonnetjes moet opsturen.
pi_149587883
ik zie dat de namen van LM's nu vrijuit rijkelijk vloeien?
Zie!
pi_149587905
De enigste kosten die ik me kan bedenken zijn contracten etc. die ik terug moest sturen en daarvoor geen retour envelop kreeg.

Maar het dekt ook mooi alle 50 centjes voor snelweg w.c's
pi_149588040
Ik pis wel bij de LM of tegen een boom aan :P
pi_149588154
LM is... ? :?
pi_149588174
Leasemaatschappij
pi_149588535
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:19 schreef johnson555 het volgende:
ik zie dat de namen van LM's nu vrijuit rijkelijk vloeien?
Ik wacht het telefoontje wel af.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 11 februari 2015 @ 23:50:14 #258
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_149589034
En bonnetjes van de wasstraat enzo? Ik bewaar trouwens gewoon alles (heb al een flinke stapel na een klein jaartje hikeren) maar dacht altijd dat je alles gewoon in kon scannen. Voor zover ik weet heb ik t ook altijd uitbetaald gekregen.
pi_149590306
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:02 schreef leander93 het volgende:
Ik had me toch vandaag een rit. Moest eerst de sleutels ophalen op de vestiging, daarna naar DH om een mini one op (/weg) te halen. Wie least er nu überhaupt een mini? Naar de prijs zouden het premium bakken moeten, maar ik vond het allemaal maar heel goedkoop en minimaal aanvoelen.

Welnu, aangekomen op het adres. Ik zie de auto staan, maar de CP woont daar niet en niemand weet verder iets van de auto. Gebeld met het bedrijf, moest hem maar gewoon meenemen. Mega-vuil, heel de auto vol flesjes, verf of iets dergelijks op de achterbank. Auto lag echt helemaal vol met spullen, waaronder de leukste vondst: een strip viagra. Konden ze wel om lachen bij de vestiging.

Ohja, en de auto leek wel achtergelaten, er zat nog voor 4km benzine in de tank. En het dichtstbijzijnde tankstation was op 3.7km. Zuinigste 4km ever, shortshiften als een coureur :P

Iemand anders wel eens serieuze "problemen" gehad wanneer ze een auto moesten meenemen (of eingelijk weghalen)? Vraag ik me toch iedere keer af wat er kan gebeuren...
Ah, Operation Repo ritten voor dat bedrijf uit Oss/Geldrop. Schijnt dat zij leasen zonder BKR toetsing.
pi_149590309
Vanavond toch wel het summum op automobiel gebied gehad.

Range Rover Autobiography V8 Supercharged.

King of the road.. Zoemende V8, stuurwielverwarming aan, stoel op pulserend masseren. Heerlijke bak!

Oh en 20e fooi. :D
Nee.
pi_149590426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Vanavond toch wel het summum op automobiel gebied gehad.

Range Rover Autobiography V8 Supercharged.

King of the road.. Zoemende V8, stuurwielverwarming aan, stoel op pulserend masseren. Heerlijke bak!

Oh en 20e fooi. :D
Dat ding kost toch bijna 2 ton? De tering...
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149590458
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:51 schreef yosander het volgende:

[..]

Dat ding kost toch bijna 2 ton? De tering...
Kon het helaas niet nakijken ivm Belgisch kenteken, maar dat zou me niets verbazen als ie dat zou kosten!
Nee.
pi_149590506
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:53 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Kon het helaas niet nakijken ivm Belgisch kenteken, maar dat zou me niets verbazen als ie dat zou kosten!
Jammer :P ik was vorige week nog bij een Land Rover dealer (helaas niet voor werk :'(), occasions begonnen ook echt pas bij 40k _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149594832
Wat wil ik die evoque toch eens uitproberen..
أنا مغربي
pi_149594974
Dat lompe ding wat ik nu bij me heb richting Breda rijdt gewoon keurig 1 op 5,5 hoor :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149595100
Gebeld voor een spoedje, VW Golf amstelveen- Ijsselstein. Mag de auto op gaan halen bij autoschoonmakerij in Amstelveen zometeen, oftwel halfuur lopen straks :') kutzooooi
أنا مغربي
pi_149595109
KAK! Ik werd gisteren gebeld dat mijn rit voor komende vrijdag (morgen) iets zou uitlopen en dat vond ik geen probleem. Ik dacht namelijk dat het karten pas later zou gaan beginnen ipv 18:30. Ik zie ook pas net dat het om 18:30/19:00 begint. Ik ben nu om 18:00 pas in Amersfoort waar mijn rit eindigt (mits er geen files staan). Het is een rit die de hele dag duurt dus ik kan hem ook niet zomaar cancellen...

Ik vrees dat ik helaas moet afhaken nu :'(
pi_149595177
quote:
13s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:38 schreef Sjouveur het volgende:
KAK! Ik werd gisteren gebeld dat mijn rit voor komende vrijdag (morgen) iets zou uitlopen en dat vond ik geen probleem. Ik dacht namelijk dat het karten pas later zou gaan beginnen ipv 18:30. Ik zie ook pas net dat het om 18:30/19:00 begint. Ik ben nu om 18:00 pas in Amersfoort waar mijn rit eindigt (mits er geen files staan). Het is een rit die de hele dag duurt dus ik kan hem ook niet zomaar cancellen...

Ik vrees dat ik helaas moet afhaken nu :'(
Van Amersfoort ben je zo in Utrecht joh. Misschien kun je de tweede heat nog meedoen, en anders drink je toch alleen een biertje mee.
Nee.
pi_149595194
quote:
13s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:38 schreef Sjouveur het volgende:
KAK! Ik werd gisteren gebeld dat mijn rit voor komende vrijdag (morgen) iets zou uitlopen en dat vond ik geen probleem. Ik dacht namelijk dat het karten pas later zou gaan beginnen ipv 18:30. Ik zie ook pas net dat het om 18:30/19:00 begint. Ik ben nu om 18:00 pas in Amersfoort waar mijn rit eindigt (mits er geen files staan). Het is een rit die de hele dag duurt dus ik kan hem ook niet zomaar cancellen...

Ik vrees dat ik helaas moet afhaken nu :'(
19.45 is de tweede heat, als ik het goed begrepen heb. 1u 45m de tijd om van Amersfoort naar Utrecht te komen is niet onmogelijk :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149595357
Zou inderdaad mogelijk moeten zijn ja, als het verkeer dan ook een beetje door rijdt zou dat erg fijn zijn. Ik ga jullie op de hoogte houden. Hoe lang blijven jullie trouwens hangen voor een drankje?
pi_149595451
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:48 schreef Sjouveur het volgende:
Zou inderdaad mogelijk moeten zijn ja, als het verkeer dan ook een beetje door rijdt zou dat erg fijn zijn. Ik ga jullie op de hoogte houden. Hoe lang blijven jullie trouwens hangen voor een drankje?
Geen idee, hangt er vanaf hoe autistisch iedereen is. :P Maar de tweede heat moet je sowieso nog wel kunnen halen toch? Ik dm je mijn nummer wel even, kun je morgenavond bellen om te vragen of we er nog zijn en zulks. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149595961
Top, thanks!
pi_149596032
Ik sta ook beschikbaar voor arbeid morgen, dus even hopen dat de planning geen gekke dingen doet. Om 17.00 bij ALD eindigen ofzo. :')

In dat geval pak ik de bus wel vanuit Utrecht trouwens.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:41:36 #274
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149596531
Ik zit tot kwart voor 5 op kantoor, rij daarna wel direct door. Lekker zat tijd voor de file en om een hapje te eten en om even door de wasstraat te rijden teneinde Sarasi het definitieve zetje tot mijn auto rood noemen te geven.

Tevens laatste aanbod voor een lift op de heenreis vanuit Rotterdam/Schiedam/Vlaardingen!
pi_149596586
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:37 schreef A_Valbuena het volgende:
Gebeld voor een spoedje, VW Golf amstelveen- Ijsselstein. Mag de auto op gaan halen bij autoschoonmakerij in Amstelveen zometeen, oftwel halfuur lopen straks :') kutzooooi
Hmm echt heel vervelend dat ik te laat was met m'n telefoon opnemen dan :X
pi_149596601
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit tot kwart voor 5 op kantoor, rij daarna wel direct door. Lekker zat tijd voor de file en om een hapje te eten en om even door de wasstraat te rijden teneinde Sarasi het definitieve zetje tot mijn auto rood noemen te geven.

Tevens laatste aanbod voor een lift op de heenreis vanuit Rotterdam/Schiedam/Vlaardingen!
Roze.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:46:59 #277
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149596652
quote:
16s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:44 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Roze.
Je was dit weekend al aan het terugkrabbelen anders, dus een wasstraatje moet wonderen doen :7
pi_149596674


Dit krijg je dus als je gewoon achter 9292 aanloopt. Het was of 30 min (volgens die app 5), of over een grasveld, dit paadje en dan door het gras van een dijk af. Toch 15 min minder hoeven lopen :P

Edit: ok laat maar, plaatjes is te moeiljik :@

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 11:50:48 ]
pi_149596677
quote:
6s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je was dit weekend al aan het terugkrabbelen anders, dus een wasstraatje moet wonderen doen :7
Nee hoor. Ik kan zien dat 'ie ooit rood geweest is ja, maar nu is 'ie gewoon verkleurd en overwegend roze.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:57:20 #280
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149596868
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:47 schreef Schaapje96 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit krijg je dus als je gewoon achter 9292 aanloopt. Het was of 30 min (volgens die app 5), of over een grasveld, dit paadje en dan door het gras van een dijk af. Toch 15 min minder hoeven lopen :P

Edit: ok laat maar, plaatjes is te moeiljik :@


:*
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149596917
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:20 schreef Amoeba het volgende:
Ik sta ook beschikbaar voor arbeid morgen, dus even hopen dat de planning geen gekke dingen doet. Om 17.00 bij ALD eindigen ofzo. :')

In dat geval pak ik de bus wel vanuit Utrecht trouwens.
Je durft niet op de motor he :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149597268
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit tot kwart voor 5 op kantoor, rij daarna wel direct door. Lekker zat tijd voor de file en om een hapje te eten en om even door de wasstraat te rijden teneinde Sarasi het definitieve zetje tot mijn auto rood noemen te geven.

Tevens laatste aanbod voor een lift op de heenreis vanuit Rotterdam/Schiedam/Vlaardingen!
wasstraat.. :') gewoon met de hand wassen joh.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149597338
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:44 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Hmm echt heel vervelend dat ik te laat was met m'n telefoon opnemen dan :X
Pff als ik had geweten dat het weer voor die gozer in Amstelveen is had ik niet opgenomen hoor _O-. Echt geen loopweer dit. Ik doe je eigenlijk gewoon een gunst :@
أنا مغربي
pi_149597352
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je durft niet op de motor he :D
Jawel, moet wel op tijd in Eindhoven zijn dan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149597384
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:17 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Pff als ik had geweten dat het weer voor die gozer in Amstelveen is had ik niet opgenomen hoor _O-. Echt geen loopweer dit. Ik doe je eigenlijk gewoon een gunst :@
Niet zo zeuren, prima weer voor de tijd van het jaar
pi_149597447
quote:
6s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:19 schreef Viezze het volgende:

[..]

Niet zo zeuren, prima weer voor de tijd van het jaar
precies, lekker weer. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149597467
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jawel, moet wel op tijd in Eindhoven zijn dan.
Excuustruus. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_149597522
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

precies, lekker weer. :)
Jullie zitten beiden hier in A'dam?
أنا مغربي
pi_149597625
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Excuustruus. :')
Blame de planning als ik slechte ritten krijg.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:35:20 #290
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149597817
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]

wasstraat.. :') gewoon met de hand wassen joh.
Mja, daar heb ik zaterdag pad tijd voor en Sarasi moet hem vrijdag al rood vinden!
pi_149597834
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Blame de planning als ik slechte ritten krijg.
Of je zet er gewoon bij dat je om 19:00 een afspraak hebt in Maarssen?
pi_149598182
Thanks Fiorano O+

quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:17 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Pff als ik had geweten dat het weer voor die gozer in Amstelveen is had ik niet opgenomen hoor _O-. Echt geen loopweer dit. Ik doe je eigenlijk gewoon een gunst :@
Het valt best mee toch? Het is bij mij alleen maar koud :@ Maaar fijn dat je je opoffert hoor :*
pi_149598379
Moest vanmorgen alweer lopen, zo'n 4 kilometer.

Eerste beste taxi aangehouden en om een lift gevraagd. Heeft me gratis naar het station gebracht. :D
Nee.
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:03:24 #294
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149598428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:01 schreef Dimitri_ het volgende:
Moest vanmorgen alweer lopen, zo'n 4 kilometer.

Eerste beste taxi aangehouden en om een lift gevraagd. Heeft me gratis naar het station gebracht. :D
Dan heb je best mazzel gehad haha
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149599262
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:35 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Of je zet er gewoon bij dat je om 19:00 een afspraak hebt in Maarssen?
Dat kan niet bij AR :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149599407
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:24 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Jullie zitten beiden hier in A'dam?
Bergum/Burgum. bewolkt, maar geen regen. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149599420
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mja, daar heb ik zaterdag pad tijd voor en Sarasi moet hem vrijdag al rood vinden!
Hmmm. Vooruit dan maar,
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:40:18 #298
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149599456
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat kan niet bij AR :{
Dan gewoon op onbeschikbaar, je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.
pi_149599592
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dan gewoon op onbeschikbaar, je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.
Weinig kans. Geldtekort enzo
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149600249
Ik heb net allemaal geld teruggekregen, concerten die afgelast worden :'(

Anders had ik ook niet echt geld gehad om te gaan karten, maar toch
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:09:48 #301
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149600302
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Weinig kans. Geldtekort enzo
Ik kom met een auto die alleen met een zijden rechtervoet de 1 op 10 haalt die kant op, dus zeur niet zo :{w
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')