Ook op een dag?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:03 schreef Nymphetic13 het volgende:
Bij Red Bull/STR meerdere malen gebeurd. Oa Kvyat, Ricciardo, Buemi
Begin maar weer. Nu lees ik dat Susie Nasr de schuld geeft. #TeamSusiequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:31 schreef Karstman het volgende:
[..]
#teamSusie houdt zijn mond even
quote:Susie Wolff said her accident with Felipe Nasr on the first day of the second pre-season test was "unnecessary" and claims the Sauber driver moved across on her.
Wolff was driving the Williams as part of her new deal as test driver this year and completed over 80 laps in the morning before the clash with Nasr. She explained that she was sticking to her line on the entry to Turn 5 and Nasr cut back across on her as he overtook.
"I was on my outlap [from the pits] and I guess he was already on his flying lap and I was coming into braking zone for Turn 5," she explained. "I stayed on my line and he came across and his rear right hit my front left. It's very difficult to understand how and why it happened, but it did. I think it's on video for everyone to see, but the facts are that I stayed on line and he came across and his rear hit my front. It was an unnecessary coming together."
Wolff, who later showed a video of the incident from her phone to assembled journalists, said she confronted Nasr about the incident after it happened.
"For me it was an unfortunate incident but not something I could have avoided. I went straight over to him and said 'what the hell went on'? He was a bit speechless and to be honest with you I was also a bit speechless because it was one of those things that happened and you said to yourself 'how the hell did that just happen?' It's stupid. I was shocked that it even happened to be honest. I was running, I don't know for how many laps, with no traffic around me whatsoever. Let's face it, it's not as though there are many cars on track, and for that to happen..."
The collision damaged the front suspension of the Williams and kept Wolff in the garage for most of the afternoon. She said it tainted her test day, especially as she was scheduled for some faster, low-fuel laps in the afternoon.
"It was really unfortunate and the thing you don't want at a test is to lose any time. Unfortunately we lost most of the afternoon to something completely unnecessary, but these things can happen sometimes. Unfortunately at the end we had another small problem that prevented us getting out again."
Ricciardo vertrekt halverwege het seizoen naar Ferrari of Mercedes ofzo, wat dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Aanstellers Fia zou zich beter eens wat druk moeten maken om andere dingen....
Zaterdag komt de nieuwe MGU-K. Nu rijden ze nog met een oude variant, die dus ook stuk kan gaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:40 schreef Fiorano het volgende:
Maar hé ze rijden wel. Dacht dat ze zaterdag pas weer reden
Ja, en logisch ook wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:45 schreef Ferry_76 het volgende:
Blijkbaar nemen ze het risico dat er nog een motor aangaat.
http://www.gpupdate.net/n(...)financieel-toezicht/quote:
quote:Het voormalige Marussia Formule 1-team staat niet langer onder curatele. Daarmee is Manor Grand Prix, het bedrijf achter de renstal, een stapje dichter bij een terugkeer op de grid.
De curator heeft laten weten dat de schuldeisers akkoord zijn gegaan met het opheffen van het financieel toezicht. Hiermee komt de leiding over het team weer in handen van de oude directie, die nu verder kan met het maken van plannen voor een terugkeer in de Formule 1. Het team miste vorig jaar de laatste drie races van het seizoen door de financiële problemen. De formatie uit Banbury schijnt ook dit jaar drie races te mogen missen, waardoor zij nog tot de Grand Prix van Bahrein de tijd zou hebben om een en ander voor elkaar te krijgen.
Zo moet er onder andere nog een auto worden gebouwd die voldoet aan de regels voor dit seizoen, omdat de andere teams Manor geen toestemming geven om dit jaar met de wagen van 2014 te racen.
Volgens de laatste geruchten is er maandag een spoedberaad van de FIA+teams om Marussia toestemming te geven om in Melbourne aan te vangen met de 2014 auto. Dit zodat ze toch gewoon mee kunnen doen. De nieuwe auto moet dan klaar zijn in de periode China-Spanje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:19 schreef sasquatsch het volgende:
Ik vermoed dat ze aankondigen dat ze weer gaan meedoen. Nu ze niet meer onder curatele staan en er een nieuwe investeerder is gevonden (Stephen Fitzpatrick van Ovo Energy volgens de laatste geruchten) zouden ze alleen moeten zorgen dat de 2015 auto op tijd klaar is. Die zou worden aangeboden voor de crashtesten begin maart.
Zou Giedo zijn kop weer opsteken in de F1?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:33 schreef sasquatsch het volgende:
En ik lees net dat Ferrari een overeenkomst heeft met Manor voor de levering van de (2014) motoren in 2015. Het contract zou alleen nog getekend moeten worden.
Het heeft er dus alle schijn van dat Manor in 2015 weer op de grid staat.
Zoals min of meer al verteld is niet gezegd dat ze zaterdag pas weer zouden gaan rijden. Er ging een onderdeel stuk en er werd geconcludeerd dat dat onderdeel opnieuw ontworpen moest worden. Dat zou (op zijn vroegst) pas zaterdag klaar zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:40 schreef Fiorano het volgende:
Maar hé ze rijden wel. Dacht dat ze zaterdag pas weer reden
Zou goed kunnen, Geruchten zijn dat het Fitzpatrick, Boekhoorn en Richards(Prodrive/Aston) isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zou Giedo zijn kop weer opsteken in de F1?
Recent een dagje testen in een GP2 en daarna zeggen dat hij niet terug wil naar de GP2 maar dat er wel iets zit aan te komen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_voor_de_vorm__.html
Sponsorplaatjes mogen wel verwijderd en vervangen worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:30 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ricciardo vertrekt halverwege het seizoen naar Ferrari of Mercedes ofzo, wat dan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |