abonnement Unibet Coolblue
pi_149527610
quote:
Behoorlijke krater nog. Ben wel nieuwsgierig naar wat die verslaggever nou eigenlijk zegt. Helaas kan ik geen Russisch.
pi_149527770
quote:
An unspecified number of Russian troops and separatist forces encircled the city of Debaltseve in eastern Ukraine, video from Channel One Russia showed and independent sources confirmed Feb. 9. Fighting in the area has picked up after separatist forces recaptured the Donetsk airport Jan. 21. Taking Debaltseve would even out the contact line with the Ukrainian military and put the separatists in a sustainable position. It would also help the Russians in their request to renegotiate the demarcation line in the Minsk Agreements.
https://www.stratfor.com/(...)-encircle-debaltseve
  maandag 9 februari 2015 @ 23:28:26 #253
192592 SureD1
------------------------------
pi_149527882
quote:
9s.gif Op maandag 9 februari 2015 23:22 schreef Infection het volgende:

[..]

Behoorlijke krater nog. Ben wel nieuwsgierig naar wat die verslaggever nou eigenlijk zegt. Helaas kan ik geen Russisch.
Niet veel bijzonders, het gaat vooral over hoe groot de krater is. Voor zover ik het versta komt er geen chemische fabriek of zo in voor. Het woord воронка (voronka) dat zo'n 300 keer valt betekent trechter, spreekt voor zich dacht ik zo
pi_149528338
Zowel de rebellen als Kiev spreken over een explosie in een chemische fabriek. Dan lijkt het onzeker of deze krater er iets mee te maken heeft. Je ziet ook wit hout waar de bomen afgebroken zijn, ik zou verwachten dat de vuurbal die we zagen dat hout zwart verschroeid zou hebben. Maar kan me vergissen...
  dinsdag 10 februari 2015 @ 00:17:32 #256
192592 SureD1
------------------------------
pi_149529359
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 23:39 schreef meth1745 het volgende:
Zowel de rebellen als Kiev spreken over een explosie in een chemische fabriek. Dan lijkt het onzeker of deze krater er iets mee te maken heeft. Je ziet ook wit hout waar de bomen afgebroken zijn, ik zou verwachten dat de vuurbal die we zagen dat hout zwart verschroeid zou hebben. Maar kan me vergissen...
Er ligt ook geen puin in die krater, gewoon een giga-gat in een akker. Die bomen zijn als luciferhoutjes afgeknapt (zoiets zegt hij). De bebaarde heren met de sovjet-mutsen hebben het over een projectiel.

Hier wel een foto die lijkt op een ontplofte fabriek:

http://www.dw.de/м&#(...)083о/a-18244993

Titel in de link vertaalt naar: krachtige explosie in Donetsk, wat zou dat geweest kunnen zijn

Edit:link deed/doet moeilijk die ; na de eerste m moet eruit
Edit2: gefikst

[ Bericht 1% gewijzigd door SureD1 op 10-02-2015 00:22:35 ]
pi_149529360


Ukrainian protesters burn tires outside the city council building as they protest against raising the public transport rates in Kiev.
pi_149529394
Oekraine is toch failliet? ze mogen blij zijn dat de metro / bus / trein uberhaupt blijft bestaan
pi_149529458
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 00:17 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Er ligt ook geen puin in die krater, gewoon een giga-gat in een akker. Die bomen zijn als luciferhoutjes afgeknapt (zoiets zegt hij). De bebaarde heren met de sovjet-mutsen hebben het over een projectiel.

Hier wel een foto die lijkt op een ontplofte fabriek:

http://www.dw.de/мо;щный-взрыв-в-донецке-что-это-было/a-18244993

Titel in de link vertaalt naar: krachtige explosie in Donetsk, wat zou dat geweest kunnen zijn

Edit:link deed/doet moeilijk die ; na de eerste m moet eruit
  dinsdag 10 februari 2015 @ 00:27:37 #260
192592 SureD1
------------------------------
pi_149529542
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 00:22 schreef meth1745 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zou een raketten-fabriek zijn volgens het artikel...
pi_149529766
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 00:27 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Zou een raketten-fabriek zijn volgens het artikel...
raketbrandstof zou inderdaad een flinke vuurbal en knal opleveren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 00:55:42 #262
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_149529901
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 00:17 schreef meth1745 het volgende:
Ukrainian protesters burn tires outside the city council building as they protest against raising the public transport rates in Kiev.
heb je daar ook een bron-link bij?
al gezien, independent uk
There is only one religion
pi_149529948
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 00:55 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

heb je daar ook een bron-link bij?
al gezien, independent uk
was "world news in pictures", kon er niet rechtstreeks naar linken, maar je vindt het onderaan dit artikel:
Hotel staffed by robots to open in Netherlands-themed holiday park ;)
  dinsdag 10 februari 2015 @ 01:07:14 #264
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_149529981
[quote]0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 01:01 schreef meth1745 het volgende:

[..]

was "world news in pictures", kon er niet rechtstreeks naar linken, maar je vindt het onderaan dit artikel:
Hotel staffed by robots to open in Netherlands-themed holiday park ;)

Ja zag het, jammer had er wel wat meer van willen weten , schijnt in kiev te rommelen, boycot mobilisering en laatst ook al protesten.
There is only one religion
  dinsdag 10 februari 2015 @ 01:33:38 #265
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_149530141
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Merkel is langs geweest. Merkel wil niet dat Obama wapens gaat leveren, waar ik het mee eens ben. Maar nogmaals de generaals willen dat wel. En ik denk dat Putin zoiets niet zal pikken en gewoon binnen rolt...... hij is nu al wereldwijd allianties aan het smeden.
Je komt bijna klaar _O-
pi_149530149
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 01:33 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Je komt bijna klaar _O-
Neu, ik ga nu the walking dead zien.
I´m back.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 07:54:51 #267
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_149531043
quote:
11s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
CNN:

[ afbeelding ]

Lol wut?

Pro-US troops?
Ik denk dat men via de politiek de media aanstuurt om de meerderheid van de Amerikaanse bevolking achter zich te krijgen bij leveren van wapens aan OekraIne (de regeringstroepen).

Als de meerderheid zodanig gehersenspoelt is van Amerika dat men er achterstaat, dan kan Obama dit voorstel niet meer afwijzen of verwerpen.

(CNN zal dit wel met opzet als een vriendendienstje hebben gedaan voor de Republiekeinen)

Daarbij vind ik het ultimatum wat Merkel en Hollande aan Putin gesteld hebben ook een blok aan kracht, zoiets van als je niet doet wat wij zeggen of wat wij je opdragen dan staan wij niet in voor er wat gaat gebeuren.
M,.a..w. wij weten wat er gaat gebeuren en dit ultimatum is alleen maar een Machiavellistisch spelletje van ons om onze zogenaamde "Goodwill" te laten zien tegen onze inwoners van de EU, en als jij dit ultimatum afwijst ben je een nog slechter persoon.

De US en EU zijn politiek gericht echt agressief en vernederend bezig tegen over Rusland.

Mocht er een oorlog komen dan is dit door stand gekomen door de uitlokkingen van de EU en de USA. En als er een oorlog komt dan is dit niet tegen Rusland alleen maar ook gelijk tegen Iran China Noord Korea en landen die zich meer thuis voelen bij een alliantie of een Bondgenootschap bij deze landen.(Zelfs Turkije of IS en extreme groepen kunnen een tijdelijk bondgenootschap aangaan met Rusland en bondgenoten, het is maar net hoe de kaarten geschud worden.)

Je krijgt een Full scale War, waar denk ik ook jullie met jullie grote mondjes in mee moeten vechten.

Dus een "geile" USA M16 in je hand in een gebouw op wacht, waar de lijken er nog liggen, de stank er niet houden is, en de vliegen om je oren zwermen wachtend tot de vijand aantreed. En n kogel kan je dood zijn. (Het is niet dat je in dit Oorlogs spel nog terug kan spawnen)

Laten we maar hopen dat de politieke leiders van dit politiek spelletje ook echt de vrede in hun bedoelingen hebben ziiten

[ Bericht 11% gewijzigd door Konijntjuh op 10-02-2015 08:27:36 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 08:18:41 #268
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_149531284
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:54 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik denk dat men via de politiek de media aanstuurt om de meerderheid van de Amerikaanse bevolking achter zich te krijgen bij leveren van wapens aan OekraIne (de regeringstroepen).

Als de meerderheid zodanig gehersenspoelt is van Amerika dat men er achterstaat, dan kan Obama dit voorstel niet meer afwijzen of verwerpen.

(CNN zal dit wel met opzet als een vriendendienstje hebben gedaan voor de Republiekeinen)

Daarbij vind ik het ultimatum wat Merkel en Hollande aan Putin gesteld hebben ook een blok aan kracht, zoiets van als je niet doet wat wij zeggen of wat wij je opdragen dan staan wij niet in voor er wat gaat gebeuren.
M,.a..w. wij weten wat er gaat gebeuren en dit ultimatum is alleen maar een Machiavellistisch spelletje van ons om onze zogenaamde "Goodwill" te laten zien tegen onze inwoners van de EU, en als jij dit ultimatum afwijst ben je een nog slechter persoon.

De US en EU zijn politiek gericht echt agressief en vernederend bezig tegen over Rusland.

Mocht er een oorlog komen dan is dit door stand gekomen door de uitlokkingen van de EU en de USA. En als er een oorlog komt dan is dit niet tegen Rusland alleen maar ook gelijk tegen Iran China Noord Korea en landen die zich meer thuis voelen bij een alliantie of een Bondgenootschap bij deze landen.

Je krijgt een Full scale War, waar denk ik ook jullie met jullie grote mondjes in mee moeten vechten.

Dus een "geile" USA M16 in je hand in een gebouw op wacht, waar de lijken er nog liggen, de stank er niet houden is, en de vliegen om je oren zwermen wachtend tot de vijand aantreed. En n kogel kan je dood zijn. (Het is niet dat je in dit Oorlogs spel nog terug kan spawnen)

Laten we maar hopen dat de politieke leiders van dit politiek spelletje ook echt de vrede in hun bedoelingen hebben ziiten

Man, man, man. Alleen de VS en Rusland zijn hier agressief in hun re-enactment van Koude Oorlog politiek. Europa laat zijn pootjes juist heel erg hangen. Terwijl het in onze achtertuin gebeurd.

Als er oorlog uitbreekt dan is het inderdaad 'onze' schuld, maar om een andere reden dan jij hier beschrijft.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 10 februari 2015 @ 09:01:27 #269
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_149531703
.....And the Debaltseve pocket is toast.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_149531802
MarkSleboda1 twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 06:57:28 CONFIRMED - #NAF have entered #Debaltseve proper, in force. Cauldron is bubbling #NovoRossiya #Ukraine reageer retweet
Rebels claim to encircle Ukraine troops in Debaltseve
http://www.bbc.com/news/world-europe-31332524
pi_149532329
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:54 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik denk dat men via de politiek de media aanstuurt om de meerderheid van de Amerikaanse bevolking achter zich te krijgen bij leveren van wapens aan OekraIne (de regeringstroepen).

Als de meerderheid zodanig gehersenspoelt is van Amerika dat men er achterstaat, dan kan Obama dit voorstel niet meer afwijzen of verwerpen.

(CNN zal dit wel met opzet als een vriendendienstje hebben gedaan voor de Republiekeinen)

Daarbij vind ik het ultimatum wat Merkel en Hollande aan Putin gesteld hebben ook een blok aan kracht, zoiets van als je niet doet wat wij zeggen of wat wij je opdragen dan staan wij niet in voor er wat gaat gebeuren.
M,.a..w. wij weten wat er gaat gebeuren en dit ultimatum is alleen maar een Machiavellistisch spelletje van ons om onze zogenaamde "Goodwill" te laten zien tegen onze inwoners van de EU, en als jij dit ultimatum afwijst ben je een nog slechter persoon.

De US en EU zijn politiek gericht echt agressief en vernederend bezig tegen over Rusland.

Mocht er een oorlog komen dan is dit door stand gekomen door de uitlokkingen van de EU en de USA. En als er een oorlog komt dan is dit niet tegen Rusland alleen maar ook gelijk tegen Iran China Noord Korea en landen die zich meer thuis voelen bij een alliantie of een Bondgenootschap bij deze landen.(Zelfs Turkije of IS en extreme groepen kunnen een tijdelijk bondgenootschap aangaan met Rusland en bondgenoten, het is maar net hoe de kaarten geschud worden.)

Je krijgt een Full scale War, waar denk ik ook jullie met jullie grote mondjes in mee moeten vechten.

Dus een "geile" USA M16 in je hand in een gebouw op wacht, waar de lijken er nog liggen, de stank er niet houden is, en de vliegen om je oren zwermen wachtend tot de vijand aantreed. En n kogel kan je dood zijn. (Het is niet dat je in dit Oorlogs spel nog terug kan spawnen)

Laten we maar hopen dat de politieke leiders van dit politiek spelletje ook echt de vrede in hun bedoelingen hebben ziiten

WTF heb jij gebruikt?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2015 @ 09:51:49 #272
230491 Zith
pls tip
pi_149532360
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:54 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik denk dat men via de politiek de media aanstuurt om de meerderheid van de Amerikaanse bevolking achter zich te krijgen bij leveren van wapens aan OekraIne (de regeringstroepen).

Als de meerderheid zodanig gehersenspoelt is van Amerika dat men er achterstaat, dan kan Obama dit voorstel niet meer afwijzen of verwerpen.

(CNN zal dit wel met opzet als een vriendendienstje hebben gedaan voor de Republiekeinen)

Daarbij vind ik het ultimatum wat Merkel en Hollande aan Putin gesteld hebben ook een blok aan kracht, zoiets van als je niet doet wat wij zeggen of wat wij je opdragen dan staan wij niet in voor er wat gaat gebeuren.
M,.a..w. wij weten wat er gaat gebeuren en dit ultimatum is alleen maar een Machiavellistisch spelletje van ons om onze zogenaamde "Goodwill" te laten zien tegen onze inwoners van de EU, en als jij dit ultimatum afwijst ben je een nog slechter persoon.

De US en EU zijn politiek gericht echt agressief en vernederend bezig tegen over Rusland.

Mocht er een oorlog komen dan is dit door stand gekomen door de uitlokkingen van de EU en de USA. En als er een oorlog komt dan is dit niet tegen Rusland alleen maar ook gelijk tegen Iran China Noord Korea en landen die zich meer thuis voelen bij een alliantie of een Bondgenootschap bij deze landen.(Zelfs Turkije of IS en extreme groepen kunnen een tijdelijk bondgenootschap aangaan met Rusland en bondgenoten, het is maar net hoe de kaarten geschud worden.)

Je krijgt een Full scale War, waar denk ik ook jullie met jullie grote mondjes in mee moeten vechten.

Dus een "geile" USA M16 in je hand in een gebouw op wacht, waar de lijken er nog liggen, de stank er niet houden is, en de vliegen om je oren zwermen wachtend tot de vijand aantreed. En n kogel kan je dood zijn. (Het is niet dat je in dit Oorlogs spel nog terug kan spawnen)

Laten we maar hopen dat de politieke leiders van dit politiek spelletje ook echt de vrede in hun bedoelingen hebben ziiten

lel
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_149532473
quote:
Russische militairen oefenen op de Krim

Circa tweeduizend verkenners van de Russische strijdkrachten zijn met oefeningen begonnen in het zuiden van het land. Op de Krim zijn circa zeshonderd man begonnen met een oefening voor de kustverdediging.
Dit melden Russische media dinsdag. Woensdag is er in de Wit-Russische hoofdstad Minsk een topconferentie over de strijd in Oekrane.

Gastheer president Aleksander Loekasjenko organiseert een bijeenkomst voor zijn ambtgenoten Vladimir Poetin uit Rusland, Petro Porosjenko uit Oekrane en Franois Hollande uit Frankrijk en de Duitse bondskanselier Angela Merkel.

De vier hopen een einde te kunnen maken aan de felle strijd in de Oost-Oekraense regio Donbass tussen leger en milities van Porosjenko en pro-Russische rebellen.

Er zijn duizenden doden gevallen sinds het afzetten van de pro-Russische president Viktor Janoekovitsj op 22 februari vorig jaar.

Bron nu.nl
pi_149533611
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 22:04 schreef Nintex het volgende:
Rebellen laten alleen maar dood en vernietiging achter in de dorpen die ze 'bevrijden':

http://www.buzzfeed.com/maxseddon/rebels-advance-in-east-ukraine-leaving-death-and-destruction#.tedEwKlme
Ik vraag me serieus af hoeveel slechter het nou zou kunnen worden als er wapens geleverd zouden worden. De mensen in de Donbas leven al in een hel en zijn totaal overgeleverd aan de nukken van een stel psychopate Russen.
pi_149533725
Geruchten gaan dat het overleg in Minsk morgen niet doorgaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')