abonnement Unibet Coolblue
pi_149511048
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:10 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Was ook een opdracht van Yvon (niet het 'deur-moment', wel dat gesprekje later buiten), wat openheid en meer te weten komen van elkaar. Als dat niet echt spontaan gaat krijg je onvermijdelijk van die voorspelbare (sociaal wenselijke) vragen/antwoorden. "Wat zoek je in een vrouw?" Tja, dan zegt niemand "...een dom iemand waar geen gesprek mee valt te voeren"
Bij Tom ging dat ook ongeveer zo. Goede gesprekken vond ie zo belangrijk, maar hij lijkt er (op basis van wat wij te zien krijgen) toch niet echt fan van.
het probleem is denk ik meer dat het allemaal zo subjectief is. Ik vind een goed gesprek niet gaan over wat we vanavond gaan eten. Tom misschien wel want Lotte moest juist weg vanwege de moeilijke woorden

Het is zoals met al die profielen op relatie sites: 'ik hou van leuke dingen, gezelligheid en lekker eten'
Ja niemand houd van een kut avond met vies eten... Alleen wat is dat dan voor jou?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 9 februari 2015 @ 16:21:02 #202
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149511319
Vond Geert meevallen deze aflevering :)

Dat gezicht van Bertie bij die knuffel :')

The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149511691
Op dat screenshot lijkt ze zich ook wel bewust van de camera. Ik zou ook niet op commando (poging tot) diepe gesprekken kunnen voeren met ook nog eens een cameraploeg achter je aan.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  roze maandag 9 februari 2015 @ 16:33:53 #204
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149511722
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:33 schreef Loohcs het volgende:
Ik zou ook niet op commando (poging tot) diepe gesprekken kunnen voeren met ook nog eens een cameraploeg achter je aan.
Zou ik ook wel lastig vinden. Bepaalde dingen bespreek je liever zonder camera en miljoenen Nederlanders.
Your beauty never ever scared me.
pi_149511736
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Vond Geert meevallen deze aflevering :)
ja helaas :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  roze maandag 9 februari 2015 @ 16:42:29 #206
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149511933
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan heb ik de verkeerde in beeld. Ik dacht dat Esther degene was die op een Gremlin leek.
:D :D _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_149512300
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 23:34 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Qua accent is ze compleet neutraal. Dat heb je toch alleen in de randstad?
_O- _O- _O- _O- tuurlijk, "daaa" of "daagg" zeggen ze geen "ouma" en geen "oupa", en geen "kaik nou es" of zelfs "kaak dat", ook spreken ze alle woorden compleet uit zonder "lettes weg te late", ze gaan daar heel "vrantwoluk" met de Nederlandse taal om, in de Randstad "spreike ze faalloos en foutloos" met een rollende "ggggg".

quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:33 schreef Loohcs het volgende:
Op dat screenshot lijkt ze zich ook wel bewust van de camera. Ik zou ook niet op commando (poging tot) diepe gesprekken kunnen voeren met ook nog eens een cameraploeg achter je aan.
Dat lijkt mij ook, volgens mij zijn ze daar allemaal zo geremd omdat de cameraploeg heel erg aanwezig is.
  maandag 9 februari 2015 @ 17:23:30 #208
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149513363
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Boerderijen die agrarisch worden gebruikt of mensen die een (woon) boerderij kopen en vervolgens de kosten voor het onderhoud toch echt onderschat hebben?

Bij Bertie zie ik een onverhard erf, oude schuur waar die oude Zetor trekker en combine in staan. Verder mag alles op het erf wel even gesnoeid en gemaaid.

Ik wil niet zeggen dat ze dat tijdens de logeerweek had moeten doen, maar gewoon zelf een keer gedurende de winter.
Boerderijen die agrarisch worden gebruikt. In Friesland en Groningen in ieder geval..
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  Moderator maandag 9 februari 2015 @ 17:29:20 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_149513568
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:23 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Boerderijen die agrarisch worden gebruikt. In Friesland en Groningen in ieder geval..
Zal volgende keer een opletten hoe het er nou bij Bertus Bertie uit ziet
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 9 februari 2015 @ 18:26:46 #210
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_149515051
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:10 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Was ook een opdracht van Yvon (niet het 'deur-moment', wel dat gesprekje later buiten), wat openheid en meer te weten komen van elkaar. Als dat niet echt spontaan gaat krijg je onvermijdelijk van die voorspelbare (sociaal wenselijke) vragen/antwoorden. "Wat zoek je in een vrouw?" Tja, dan zegt niemand "...een dom iemand waar geen gesprek mee valt te voeren"
Bij Tom ging dat ook ongeveer zo. Goede gesprekken vond ie zo belangrijk, maar hij lijkt er (op basis van wat wij te zien krijgen) toch niet echt fan van.
Je kunt toch eerlijk zeggen wat je echt zoekt? Het laatste wat ik in een vrouw zoek is een goed gesprek en met mij volgens mij miljoenen andere mannen, maar Theo, Tom (en Bertie) lijken bij gebrek aan zelfkennis alleen maar sociaal (voor vrouwen) gewenste antwoorden te geven. Erg irritant vind ik dat.
pi_149515846
quote:
15s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:26 schreef pfaf het volgende:

[..]

Je kunt toch eerlijk zeggen wat je echt zoekt? Het laatste wat ik in een vrouw zoek is een goed gesprek en met mij volgens mij miljoenen andere mannen, maar Theo, Tom (en Bertie) lijken bij gebrek aan zelfkennis alleen maar sociaal (voor vrouwen) gewenste antwoorden te geven. Erg irritant vind ik dat.
Tja, wat zou jij dan antwoorden op: "Wat zoek je in een vrouw?" of "houd je van een goed gesprek?"
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_149515899
quote:
15s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:26 schreef pfaf het volgende:

[..]

Je kunt toch eerlijk zeggen wat je echt zoekt? Het laatste wat ik in een vrouw zoek is een goed gesprek en met mij volgens mij miljoenen andere mannen, maar Theo, Tom (en Bertie) lijken bij gebrek aan zelfkennis alleen maar sociaal (voor vrouwen) gewenste antwoorden te geven. Erg irritant vind ik dat.
Jan is daarin wel frisse wind met zijn eerlijkheid. Die zou zoiets nooit zeggen als hij dat niet zoekt.
Somebody that I used to know
  maandag 9 februari 2015 @ 19:09:51 #213
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_149516590
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:51 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Tja, wat zou jij dan antwoorden op: "Wat zoek je in een vrouw?" of "houd je van een goed gesprek?"
Een lieve, eerlijke meid, met wie ik kan lachen en het gezellig vind. Zoiets. En nee, ik haat 'goede gesprekken'. Liever samen met bier, kaas en nootjes op de bank hangen met Netflx op tv.
pi_149517396
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

Een lieve, eerlijke meid, met wie ik kan lachen en het gezellig vind. Zoiets. En nee, ik haat 'goede gesprekken'. Liever samen met bier, kaas en nootjes op de bank hangen met Netflx op tv.
Lekker gezellig 60 jaar met je vrouw 'gezellig op de bank'. Inhoud is niks, als het maar gezellig is.
Je moet er zin in hebben.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 9 februari 2015 @ 19:40:21 #215
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_149517721
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Lekker gezellig 60 jaar met je vrouw 'gezellig op de bank'. Inhoud is niks, als het maar gezellig is.
Je moet er zin in hebben.
Heerlijk.
pi_149523693
Jij zegt wat Bertie doet.
pi_149530923
Eigenlijk denk ik dat Sandra misschien toch het beste bij Theo gepast heeft. Dat Sandra en Ria te sterke vrouwen voor hem zijn. Ria zit nog in de burnout, maar je ziet al dat ze een stevige tante zal als ze er weer bovenop gekomen is. Nancy zou in vroegere tijden een flinke moeke geweest zijn. Nu is ze aanzienlijk vlotter, maar ik denk dat ze meer verwacht dan hij lijkt te kunnen bieden. Sandra heeft op een of andere manier geen kans gehad. Ria eigenlijk ook niet, maar zij is gewoon aanweziger en wordt dan wel opgemerkt ondanks dat Theo zich op Nancy concentreert.

Lotte zag het inderdaad al aankomen. Schemerde door in het gesprekje met Yvon en zo keek ze op het keuzemoment. Het was geen snelle ommekeer dat ze eerst zeker was van gekozen worden en nu gauw zeggen dat ze er al rekening mee gehouden had. Het woord zekerheid heeft ze in een andere context gebruikt dan sommigen schijnen te denken. Het is ook deze zekerheid waardoor
Tom zegt dat ze niet bij hem passen zal. Schateren om Toms reactie op haar reactie. Echt leuk. En de twee blijvers zijn nog even onzeker als voor het keuzemoment, dat is wel jammer voor ze..

Geert heeft echt het echt leuke met zijn vrouwengroep en bij Jan zie je ook onderlinge gezelligheid. Van de anderen moeten we maar aannemen dat ze het samen zo leuk hadden als ze zeggen. De montage heeft er wat anders van gemaakt.

Ik vraag me af of Nancy in de vooruitblik zegt af te haken. Dan is de weg voor Ria vrij, maar het is inderdaad geen bevrijdend gevoel om gekozen te worden omdat anderen afhaken, terwijl je al lang gezien had dat je niet de eerste keus was.
pi_149531524
Vivian vond Jan soms best wel bot zei ze in d'r filmpje.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 08:57:10 #219
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149531653
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Lekker gezellig 60 jaar met je vrouw 'gezellig op de bank'. Inhoud is niks, als het maar gezellig is.
Je moet er zin in hebben.
Wat moet je dan? Iedere avond de situatie in Gaza bespreken? het effect van de maatregelen die de EU aan Rusland heeft oplegd berekenen? De impact van Syriza op de stabiliteit en cohesie binnen de Europese Unie bepalen? Of het moreel verwerpelijk is dat Shell in Nigeria naar olie boort?

"goede gesprekken" is wel een beetje overrated...
  dinsdag 10 februari 2015 @ 08:58:59 #220
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149531674
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

Een lieve, eerlijke meid, met wie ik kan lachen en het gezellig vind. Zoiets. En nee, ik haat 'goede gesprekken'. Liever samen met bier, kaas en nootjes op de bank hangen met Netflx op tv.
Deze man :7
pi_149531899
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 08:57 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Wat moet je dan? Iedere avond de situatie in Gaza bespreken? het effect van de maatregelen die de EU aan Rusland heeft oplegd berekenen? De impact van Syriza op de stabiliteit en cohesie binnen de Europese Unie bepalen? Of het moreel verwerpelijk is dat Shell in Nigeria naar olie boort?

Er stond nergens 'iedere avond'. Al is even een dagelijkse blik op het nieuws toch niks bijzonders?

Iemand schrijft 'ik heb een hékel aan goeie gesprekken, doe mij maar gezelligheid op de bank'.
Kom zeg, het lijkt Bertie wel. Als een autist in de keuken en praten? Nee hoor, dat is te moeilijk.
Of misschien Tom, de praat ook nergens over.

En eh, jij kunt kennelijk al onderwerpen opnoemen, dat is al een graadmeter dat iemand wel een goed gesprek kan handelen ;) Er zijn mensen die 24/7 'gezelligheid' op tv willen, en waar het wereldnieuws te lastig is.
Maar ook daar is er ook een dekseltje voor op het potje. Henk en Truus hebben elkaar immers ook gevonden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 09:28:14 #222
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149532006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Er stond nergens 'iedere avond'. Al is even een dagelijkse blik op het nieuws toch niks bijzonders?
Nee okee, dat is waar. En inderdaad, niets mis mee om het nieuws te volgen en daar iets over te vinden!

quote:
Iemand schrijft 'ik heb een hékel aan goeie gesprekken, doe mij maar gezelligheid op de bank'.
Kom zeg, het lijkt Bertie wel. Als een autist in de keuken en praten? Nee hoor, dat is te moeilijk.
Of misschien Tom, de praat ook nergens over.

En eh, jij kunt kennelijk al onderwerpen opnoemen, dat is al een graadmeter dat iemand wel een goed gesprek kan handelen ;) Er zijn mensen die 24/7 'gezelligheid' op tv willen, en waar het wereldnieuws te lastig is.
Maar ook daar is er ook een dekseltje voor op het potje. Henk en Truus hebben elkaar immers ook gevonden.
Van die Linda de Mol kijkers :X Vreselijk programma, op RTL4, ben de naam vergeten...

Maar goed, valt dit onder een "goed gesprek" voeren of het überhaupt kunnen voeren van een gesprek? Voor mij valt hetgeen jij noemt onder een gesprek kunnen voeren in het algemeen.
pi_149532107
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:28 schreef RedFever007 het volgende:

Maar goed, valt dit onder een "goed gesprek" voeren of het überhaupt kunnen voeren van een gesprek? Voor mij valt hetgeen jij noemt onder een gesprek kunnen voeren in het algemeen.
Valt het voor mij ook, maar je haalde die dingen net even aan.
Simpele Harry die enkel Ik Hou Van Holland wil kijken, die heeft ook nog nooit een actualiteitenprogramma gezien en zal met zijn gezelligheid deze onderwerpen mijden, denk ik.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149532122
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:39 schreef Teslynd het volgende:
Ik vraag me af of Nancy in de vooruitblik zegt af te haken. Dan is de weg voor Ria vrij, maar het is inderdaad geen bevrijdend gevoel om gekozen te worden omdat anderen afhaken, terwijl je al lang gezien had dat je niet de eerste keus was.
Ja, dat dacht ik ook, dat het daar over gaat. Kan me dat ook wel voorstellen. Aardige kerel die Theo, maar om die nou als partner te hebben. Brrr....
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:06:53 #225
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149533718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Valt het voor mij ook, maar je haalde die dingen net even aan.
Simpele Harry die enkel Ik Hou Van Holland wil kijken, die heeft ook nog nooit een actualiteitenprogramma gezien en zal met zijn gezelligheid deze onderwerpen mijden, denk ik.
Beetje selectief quoten van mijn zijde zullen we maar zeggen :P

En inderdaad, Ik hou van Holland :X :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')