abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2015 @ 08:59:16 #101
43556 miss_dynastie
pi_149499726
Wij hebben ons verslapen... heerlijk, ik vind om kwart voor negen op kantoor zitten vroeg zat 8-) ik was op zich wel wakker hoor, om vijf uur al }:| , maar ik ben gewoon door blijven doezelen tot het geluid van de wekker zou gaan- en die ging niet _O-

Geen roze voor ons dus, ik denk niet dat ik er blij van word als ik weken of maanden tegen een roze V aan moet kijken :P

Sterkte Adnap, ik zou gewoon weer aangeven waar je bang van wordt en als men daar echt geen rekening mee houdt naar een ander gaan! Wat een fijn nieuws, van neefje O+

Succes candaasje *O*
pi_149501240
Adnap hoe was de tandarts? Wat fijn dat het wat beter gaat met je neefje!

Candaasje, oef dat is een lange dag. Maar klinkt wel heel tof.

Valentijn sterkte, n succes met alle taken die je vandaag moet doen.

M_D uitslapen is ook gewoon heel fijn!!

FR hoe is het bij jou, alweer wat opgeknapt?

Het heeft even geduurd maar ik ben toch nog in slaap gevallen. Wel lekker uitgeslapen tot half 9 :)
Duvel & Niels
pi_149501397
De eerste twee vergaderingen alweer achter de rug :9
pi_149504849
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
De eerste twee vergaderingen alweer achter de rug :9
Goed bezig ^O^ ik heb mijn klussen voor vandaag weer klaar nu alleen de administratie nog bijwerken :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149506169
Ik heb vannacht slecht en te weinig geslapen. M'n motivatie bereikt daardoor ook niet bepaald hoogtepunten zullen we maar zeggen :')
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2015 @ 13:48:33 #106
43556 miss_dynastie
pi_149506761
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb vannacht slecht en te weinig geslapen. M'n motivatie bereikt daardoor ook niet bepaald hoogtepunten zullen we maar zeggen :')
Idem. Gelukkig kwam er een jarige binnen met een groooooot stuk appeltaart :9
pi_149507080
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Idem. Gelukkig kwam er een jarige binnen met een groooooot stuk appeltaart :9
Appeltaart :9

Ik hen net een kopje soep op en verder alleen een plak ontbijtkoek ;(
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2015 @ 14:02:57 #108
43556 miss_dynastie
pi_149507115
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:01 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Appeltaart :9

Ik hen net een kopje soep op en verder alleen een plak ontbijtkoek ;(
Lunch vergeten mee te nemen? :o
pi_149507270
1,5u tussenuur. Ja ga je mee naar de AH? Ik maar denken ja ik mag mee, maar dan wel iets gezonds kopen. Hoe kan het dan dat ik toch de AH verlaat met twee chocolade muffins? :')
Duvel & Niels
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2015 @ 14:16:49 #110
43556 miss_dynastie
pi_149507506
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:08 schreef Duufje het volgende:
1,5u tussenuur. Ja ga je mee naar de AH? Ik maar denken ja ik mag mee, maar dan wel iets gezonds kopen. Hoe kan het dan dat ik toch de AH verlaat met twee chocolade muffins? :')
Ze waren in de bonus? In ieder geval gezond voor je portemonnee 8-)
pi_149507660
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze waren in de bonus? In ieder geval gezond voor je portemonnee 8-)
Het zijn idd altijd de slechte dingen die goedkoper zijn dan 'gezonde' dingen, dat maakt de keuze wel lastiger ja
Duvel & Niels
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2015 @ 14:25:44 #112
43556 miss_dynastie
pi_149507782
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:21 schreef Duufje het volgende:

[..]

Het zijn idd altijd de slechte dingen die goedkoper zijn dan 'gezonde' dingen, dat maakt de keuze wel lastiger ja
Dat valt toch op zich wel mee? De ongezonde dingen worden alleen leuker gepresenteerd en vallen beter op. Sinds ik veel minder slechte dingen eet, ben ik heel veel minder kwijt aan boodschappen. En dan eet ik ook nog dingen als snoeptomaatjes in deze tijd, terwijl dat portemonnee-technisch een minder handige keuze is in de winter....
pi_149507933
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat valt toch op zich wel mee? De ongezonde dingen worden alleen leuker gepresenteerd en vallen beter op. Sinds ik veel minder slechte dingen eet, ben ik heel veel minder kwijt aan boodschappen. En dan eet ik ook nog dingen als snoeptomaatjes in deze tijd, terwijl dat portemonnee-technisch een minder handige keuze is in de winter....
Als in, ik koop even iets voor de snelle trek waar ik niets voor hoef te bereiden oid, dan vind ik dat wel. Als je boodschappen doet is dat heel anders, dan kan je dat thuis bereiden maar als ik op school zit kan ik weinig kanten op. Moet ook rekening houden met hoe lang iets houdbaar is, hoe lekker het blijft als het een hele dag in een rugzak zit... Tuurlijk zijn er nog zat opties, maar als je 'even' naar de AH gaat en niet zin hebt om de hele winkel af te speuren zijn gezonde goedkope dingen lastiger te vinden (ik kom eigenlijk nooit bij de AH dus voor mij is het dan echt zoeken :P)
Duvel & Niels
pi_149507970
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:32 schreef Duufje het volgende:

[..]

Als in, ik koop even iets voor de snelle trek waar ik niets voor hoef te bereiden oid, dan vind ik dat wel. Als je boodschappen doet is dat heel anders, dan kan je dat thuis bereiden maar als ik op school zit kan ik weinig kanten op. Moet ook rekening houden met hoe lang iets houdbaar is, hoe lekker het blijft als het een hele dag in een rugzak zit... Tuurlijk zijn er nog zat opties, maar als je 'even' naar de AH gaat en niet zin hebt om de hele winkel af te speuren zijn gezonde goedkope dingen lastiger te vinden (ik kom eigenlijk nooit bij de AH dus voor mij is het dan echt zoeken :P)

PS. het is geen excuus hoor, het geld. als ik echt wat gezonds had gewild had dat inderdaad goedkoop gelukt als ik echt wou :P Is gewoon lastig al die lekkere dingen die je tegen komt te laten liggen.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2015 @ 14:35:37 #115
43556 miss_dynastie
pi_149508001
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:32 schreef Duufje het volgende:
Als in, ik koop even iets voor de snelle trek waar ik niets voor hoef te bereiden oid, dan vind ik dat wel. Als je boodschappen doet is dat heel anders, dan kan je dat thuis bereiden maar als ik op school zit kan ik weinig kanten op. Moet ook rekening houden met hoe lang iets houdbaar is, hoe lekker het blijft als het een hele dag in een rugzak zit... Tuurlijk zijn er nog zat opties, maar als je 'even' naar de AH gaat en niet zin hebt om de hele winkel af te speuren zijn gezonde goedkope dingen lastiger te vinden (ik kom eigenlijk nooit bij de AH dus voor mij is het dan echt zoeken
Iedere AH hier in de buurt begint met de groenteafdeling waar appeltjes liggen, snacktomaatjes, snackwortels, etcetera. Boodschappen zijn meer dan alleen dingen die je moet bereiden he :P Maar een pakje crackers kan ook bijvoorbeeld. Ik merk zelf ook wel dat de muffins eerder en harder roepen dan de snacktomaatjes en crackers, maar het is een kwestie van keuzes (en bij mij is dat hard nodig, dus ik moet wel verstandig zijn ;( ).
pi_149508372
Zo, de crematie zit er op.
Op weg naar huis even bij de jumbo binnengewipt voor een paar boodschapjes. Eens gebruik gemaakt van de vers is vers garantie en grote gratis buit meer naar huis gesleept. (Appel met rotte plek gevonden en een tas met gratis groente en fruit gekregen) daarnaast nog wat dingen met de datum van vandaag gevonden (roebakmix en chocoladevla voor vanavond)
Nu is het tijd voor de huishoudelijke klusjes. (Ik heb geen zin ;( )
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149512622
Voor mij is de beste oplossing om gewoon niet naar de supermarkt te gaan. Qua ff snel wat tussendoor dan. Kom ik ook niet in de verleiding en hoef ik geen strijd met mezelf aan te gaan. Ik moest haasten vanochtend waardoor ik vergeten was om nog wat fruit te pakken. Normaal heb ik genoeg eten mee om de dag door te komen.

Dat is een lekkere buit Valentijn! Wat ga je ermee maken vanavond?
Duvel & Niels
pi_149514503
Een goedgevulde bami (smaakt prima met de italiaansegroentemix) daarbij nog een sajoer met bloemkool en boontjes (wel voor moeten betalen)

Morgen zal het een pasta worden met lekker veel paprika erin.

En de chocoladevla gaat vanavond lekker op de bank voor de tv op. :P (niet meer snoepen begint morgen)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149514653
Ah, het gaat over eten! :Y)
  maandag 9 februari 2015 @ 18:14:02 #120
386633 Adnap
I love Life !
pi_149514682
Tandarts wat Top ! Nieuwe dame die gewoon echt rustig deed, niet hoppa stoel achterover en dat scheelde al zoveel. Moet wel nieuwe vulliing (oude is lek) maar dat durf ik nu wel aan *O*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_149514906
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:08 schreef valentijn101 het volgende:
Een goedgevulde bami (smaakt prima met de italiaansegroentemix) daarbij nog een sajoer met bloemkool en boontjes (wel voor moeten betalen)

Morgen zal het een pasta worden met lekker veel paprika erin.

En de chocoladevla gaat vanavond lekker op de bank voor de tv op. :P (niet meer snoepen begint morgen)
Nomnom, klinkt lekker!
Hier nu pasta (vlindertjes :+) met boursin, kip en spinazie. Niet heel gezond maar.. Nomnom :9

Adnap! Wat fijn!!! ^O^ fijn dat ze die tijd nam, dat door mensen even kort op hun gemak te stellen je het hele stuk angst wegneemt.
Duvel & Niels
pi_149515944
Hoezo niet gezond?
Kip is mager. spinazie is groente. Daar kun je niet genoeg van eten. Boursin is zuivel. Erg belangrijk voor stevige botten. En iedere sporter een oasta dus dat moet dus ook bijdragen aan een goddelijk lichaam.

(Ziehier de reden waarom ik niet snap dat ik niet afval) haha :+

En natuurlijk hoera voor de tandarts *O*
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149516900
Adnap klinkt goed.

Eten momenteel niet zo.

Ik ben de "trotse" eigenaresse van een nieuwe foon. Mijn oude was ineens gaan hemelen. Dus mezelf maar getrakteerd als vervroegd verjaardagscadeau.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 februari 2015 @ 19:28:14 #124
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149517279
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:14 schreef Adnap het volgende:
Tandarts wat Top ! Nieuwe dame die gewoon echt rustig deed, niet hoppa stoel achterover en dat scheelde al zoveel. Moet wel nieuwe vulliing (oude is lek) maar dat durf ik nu wel aan *O*
Fijn joh! Hele opluchting :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 februari 2015 @ 19:28:58 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149517303
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Adnap klinkt goed.

Eten momenteel niet zo.

Ik ben de "trotse" eigenaresse van een nieuwe foon. Mijn oude was ineens gaan hemelen. Dus mezelf maar getrakteerd als vervroegd verjaardagscadeau.
Gelijk heb je! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')