abonnement Unibet Coolblue
pi_149985184
Eindelijk, de update _O_ . Af/aanmeldfunctie voor clanwar :D
pi_149994453
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:27 schreef blow... het volgende:
[ afbeelding ]

West is nog 1 level, rest is maxed. Alleen nog heroes en walls.
Netjes hoor! kan me vergissen maar de xbow links is nog lvl2?
Welk level zijn je heroes?
Ga nu (bijna) naar th10?

Had gehoopt dat de kannonen naar lvl12 geodkoper zou worden maar is nog steeds 6.4 :(
7.5 voor nr 13.
Voor de rest is die update wel super relaxt, gaat mijn clan ook war doen *O*
pi_149995552
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:31 schreef biertank het volgende:

[..]

Netjes hoor! kan me vergissen maar de xbow links is nog lvl2?
Welk level zijn je heroes?
Ga nu (bijna) naar th10?

Had gehoopt dat de kannonen naar lvl12 geodkoper zou worden maar is nog steeds 6.4 :(
7.5 voor nr 13.
Voor de rest is die update wel super relaxt, gaat mijn clan ook war doen *O*
xbow zit een builder op maar is idd nog level 2, ik vind de xbows een beetje meh. Heroes gaan naar 18(king) en 16(queen). Lab is valks aan het doen.
Because you know i'm all about that ass
pi_149996213
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:31 schreef biertank het volgende:

[..]

Netjes hoor! kan me vergissen maar de xbow links is nog lvl2?
Welk level zijn je heroes?
Ga nu (bijna) naar th10?

Had gehoopt dat de kannonen naar lvl12 geodkoper zou worden maar is nog steeds 6.4 :(
7.5 voor nr 13.
Voor de rest is die update wel super relaxt, gaat mijn clan ook war doen *O*
welke heroes heb jij eigenlijk :D
Because you know i'm all about that ass
pi_150006482
Iemand goede farming technieken voor de? Ik heb vroeger vooral giant healer en barch gebruikt maar met de farmen gaat het niet werken. Ik heb tot nu toe nog oke inkomsten maar als de heroes duurder worden wordt dat natuurlijk ook lastiger
;)
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:02:57 #181
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150009458
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef blow... het volgende:
Iemand goede farming technieken voor de? Ik heb vroeger vooral giant healer en barch gebruikt maar met de farmen gaat het niet werken. Ik heb tot nu toe nog oke inkomsten maar als de heroes duurder worden wordt dat natuurlijk ook lastiger
;)
barch
pi_150009810
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:02 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

barch
voor de?
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:13:02 #183
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150009986
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:10 schreef blow... het volgende:

[..]

voor de?
Ja, neem ook wat lighting spells mee.
pi_150010403
Iemand anders die een stats bug heeft sinds de update?
Because you know i'm all about that ass
pi_150010421
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ja, neem ook wat lighting spells mee.
ooh oke
Because you know i'm all about that ass
pi_150021833
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:10 schreef blow... het volgende:

[..]

welke heroes heb jij eigenlijk :D
Level 20 king en morgen level 26 queen.
Dan helaas een of twee dagen wachten (war + te weinig DE) en dan door naar level 27.

Ah verklaard van die xbow, vond het al zo raar dat die tussen de spullen stond die klaar zijn.
pi_150021939
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef blow... het volgende:
Iemand goede farming technieken voor de? Ik heb vroeger vooral giant healer en barch gebruikt maar met de farmen gaat het niet werken. Ik heb tot nu toe nog oke inkomsten maar als de heroes duurder worden wordt dat natuurlijk ook lastiger
;)
Hehe de man die door de capped gold grab heen is gaat om farm tatieken vragen? 8)7 :D

Haha, vind het altijd een lastige vraag is net wat je zelf prettig vind.
Meest gebruikte is denk ik barch, ik zelf doe voor de leuk er wel een aantal reuzen, minion en wizz bij.
Reuzen vooruit, barch erachter en afsluiten met wizz.
Minion kan je soms boven de king droppen anders gewoon mee in het bovenstaande zooitje.
pi_150034376
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:21 schreef biertank het volgende:

[..]

Level 20 king en morgen level 26 queen.
Dan helaas een of twee dagen wachten (war + te weinig DE) en dan door naar level 27.

Ah verklaard van die xbow, vond het al zo raar dat die tussen de spullen stond die klaar zijn.
nice :D
Because you know i'm all about that ass
pi_150034400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:27 schreef biertank het volgende:

[..]

Hehe de man die door de capped gold grab heen is gaat om farm tatieken vragen? 8)7 :D

Haha, vind het altijd een lastige vraag is net wat je zelf prettig vind.
Meest gebruikte is denk ik barch, ik zelf doe voor de leuk er wel een aantal reuzen, minion en wizz bij.
Reuzen vooruit, barch erachter en afsluiten met wizz.
Minion kan je soms boven de king droppen anders gewoon mee in het bovenstaande zooitje.
hm met de farmen Ben ok wat minder goed hehe :D
Because you know i'm all about that ass
pi_150049453
Vandaag legos af hoop ik
Because you know i'm all about that ass
pi_150068682
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:53 schreef blow... het volgende:
Vandaag legos af hoop ik
Respect ik zit nu op 40 stuks. Het is best een klus. Ben een beetje aan het ZOEKEN naar de goede league. Silver 1 bevalt me niet zo, maar hoger gaat mijn DE er steeds aan.
pi_150078819
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:58 schreef Erik2121 het volgende:

[..]

Respect ik zit nu op 40 stuks. Het is best een klus. Ben een beetje aan het ZOEKEN naar de goede league. Silver 1 bevalt me niet zo, maar hoger gaat mijn DE er steeds aan.
thanks. Als je echt goede de wil is 3000 trophies wel nice.
Because you know i'm all about that ass
pi_150079981
Ja maar dan gaat het denk ik harder weg als dat ik het binnenkrijg. Als ik per seizoen 25 keer aanval is het veel.
pi_150080256
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:25 schreef Erik2121 het volgende:
Ja maar dan gaat het denk ik harder weg als dat ik het binnenkrijg. Als ik per seizoen 25 keer aanval is het veel.
drills mazen dan.. Met 25 per season kun je trouwens niet eens hoger dan 2.2 k komen denk ik.
Because you know i'm all about that ass
pi_150152595
Dat moment dat j 5000 mortieren sloopt, benieuwd bent naar de bonus en dan maar 20 gems krijgt :')
Because you know i'm all about that ass
pi_150169322
De farmen rond 1550 cups werkt ook wel voor mij. Ik blijf hier ff hangen denk ik.
Because you know i'm all about that ass
pi_150207935
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef blow... het volgende:

[..]

hm met de farmen Ben ok wat minder goed hehe :D
Wat ik me van het weekend afvroeg is hoe het komt dat je niet verder bent.
Begrijp me niet verkeerd, je bent super ver, mooie muurtjes ect, maar je bent door de max van 2 miljard heen.
Ik zelf zit op +- 300 miljoen, met mijn muurtjes loop ik heel ver achter maar met de rest ben ik net zo ver of verder.
Ik heb van het weekend eens zitten kijken bij twee gasten bij mij uit de clan met max bases (zo goed als, de nieuwe kanonnen en muurtjes na).
Die zitten allebei onder het miljard, ik weet van een zeker dat hij geen gems gebruikt (zit al meer dan een jaar bij hem), de andere is altijd online ben er vrij zeker van dat ie geen gems gebruikt, wel spelen beide vanaf het begin.

Heb me zitten afvragen wat nou het verschil is, kan me twee dingen voorstellen.
-Je bent veel later gestart, dus veel mist uit de pompen.
-Maar wat denk ik het grootste verschil is dat ze inferno's en een extra boog hebben hebben waardoor ze minder kwijt raken aan andere.
Als ik iemand zou tegen die net zo ver is als jou en zit met volle storage dan pak ik hem vanochtend nog 300k-300k-1000 bij eentje opgehaald. Als de troepen die ik bij me heb er voor zorgen dat ik niet alles kan pakken maar wel een volle DE storage zie pak ik alleen die.
Terwijl als iemand met een (bijna) max th10 tegen kom, die sowieso over sla, omdat die max infornos mijn boogjes en bb roosteren voordat ik bij de storage in de buurt ben.
Plus het feit dat de troepen waarmee wij aanvallen een level hoger zijn dan die van jou.

Daarom mijn ongevraagd maar wel goed bedoelde advies, ga lekker naar th 10 :P
pi_150208003
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef blow... het volgende:
Dat moment dat j 5000 mortieren sloopt, benieuwd bent naar de bonus en dan maar 20 gems krijgt :')
Ja stelletje gieren bij SC. enige wat de moeite waard is is champ halen
pi_150208604
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:04 schreef biertank het volgende:

[..]

Wat ik me van het weekend afvroeg is hoe het komt dat je niet verder bent.
Begrijp me niet verkeerd, je bent super ver, mooie muurtjes ect, maar je bent door de max van 2 miljard heen.
Ik zelf zit op +- 300 miljoen, met mijn muurtjes loop ik heel ver achter maar met de rest ben ik net zo ver of verder.
Ik heb van het weekend eens zitten kijken bij twee gasten bij mij uit de clan met max bases (zo goed als, de nieuwe kanonnen en muurtjes na).
Die zitten allebei onder het miljard, ik weet van een zeker dat hij geen gems gebruikt (zit al meer dan een jaar bij hem), de andere is altijd online ben er vrij zeker van dat ie geen gems gebruikt, wel spelen beide vanaf het begin.

Heb me zitten afvragen wat nou het verschil is, kan me twee dingen voorstellen.
-Je bent veel later gestart, dus veel mist uit de pompen.
-Maar wat denk ik het grootste verschil is dat ze inferno's en een extra boog hebben hebben waardoor ze minder kwijt raken aan andere.
Als ik iemand zou tegen die net zo ver is als jou en zit met volle storage dan pak ik hem vanochtend nog 300k-300k-1000 bij eentje opgehaald. Als de troepen die ik bij me heb er voor zorgen dat ik niet alles kan pakken maar wel een volle DE storage zie pak ik alleen die.
Terwijl als iemand met een (bijna) max th10 tegen kom, die sowieso over sla, omdat die max infornos mijn boogjes en bb roosteren voordat ik bij de storage in de buurt ben.
Plus het feit dat de troepen waarmee wij aanvallen een level hoger zijn dan die van jou.

Daarom mijn ongevraagd maar wel goed bedoelde advies, ga lekker naar th 10 :P
Die keren dat je geript wordr zijn te verwaarlozen, en compenseer je weer met de th8's die ik kan plunderen zonder loot penalty. Ik blijf ook nog even th9, moet nog 200 lego walls en mijn heroes allebei minstens 15 en dan ga ik pas th10.
pi_150240866
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:32 schreef Donnis het volgende:

[..]

Die keren dat je geript wordr zijn te verwaarlozen, en compenseer je weer met de th8's die ik kan plunderen zonder loot penalty. Ik blijf ook nog even th9, moet nog 200 lego walls en mijn heroes allebei minstens 15 en dan ga ik pas th10.
Hier moest ik even over nadenken, maar je hebt twee fok accounts gok ik?

Die loot penalty zou ik me niet te blind op staren, van dat screenshot wat je poste pak ik ook normaal gesproken, denk gemiddeld 200k-200k-1k.
Vergeet daarnaast niet de extra mijnen van elk een, extra defenece en sterkere troepen.

Nogmaals; goed bedoelt, je moet uiteraard helemaal zelf weten of je het wel of niet doet.
Rushen zal ik nooit aanraden, maar in jou geval is dat niet van toepassing.
Viel me op en zat even te kijken wat de oorzaak zou kunnen zijn tussen de twee uit mijn clan en jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')