abonnement Unibet Coolblue
pi_149429704








Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

De Topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Topicreeks

- De OP -

De GTST Live-topicreeks

pi_149429719
En de laatste post.
Sorry voor TT :')

quote:
4s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:58 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Zo zag ik laatst pas dat Anna in die reclame van Scheidegger zit. Of is ze dat niet? Wel toch :D?
pi_149430188
Jahoooor.
Alsof het eten er oooit binnen 25minuten is.
  Spellchecker vrijdag 6 februari 2015 @ 21:01:02 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_149431735
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 20:15 schreef Physsic het volgende:
Jahoooor.
Alsof het eten er oooit binnen 25minuten is.
Jammer dat we het vandaag niet aan tafel zagen bezorgen :D
pi_149439340
Haha is zeker wel mogelijk hoor binnen 25min. :D
pi_149440965
Die audities..... wat slechhhhhht
pi_149441006
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 08:04 schreef fotostarter het volgende:
Die audities..... wat slechhhhhht
Rikki staat erbij als een glimlachende Barbie, beetje saai.

Om toch ergens positief te zijn: Ludo en Janine. O+
Wel jammer dat Janine zo onredelijk is. Die kan zo doorslaan af en toe. :')
pi_149441034
Janine is begrijpelijk. Ik weet niet hoe ik zou reageren in haar geval.
pi_149441038
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 08:21 schreef fotostarter het volgende:
Janine is begrijpelijk. Ik weet niet hoe ik zou reageren in haar geval.
Dat ze opstandig is, ok, maar dat ze niet inziet dat Ludo het beste wilt voor Nina, is onterecht.
Jammer, want ze zou beter moeten weten.

Btw, zou Nina 1 deze dagen niet weer in beeld komen?
pi_149441155
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 08:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat ze opstandig is, ok, maar dat ze niet inziet dat Ludo het beste wilt voor Nina, is onterecht.
Jammer, want ze zou beter moeten weten.

Btw, zou Nina 1 deze dagen niet weer in beeld komen?
heb geen flauw idee. In de spoilers vind ik nog niks
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 februari 2015 @ 09:21:58 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_149441405
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 08:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat ze opstandig is, ok, maar dat ze niet inziet dat Ludo het beste wilt voor Nina, is onterecht.
Jammer, want ze zou beter moeten weten.

Btw, zou Nina 1 deze dagen niet weer in beeld komen?
Ja, 3 februari zou dat gebeuren meen ik me te herinneren. Maar dat klopt dus niet, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_149442200
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 09:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, 3 februari zou dat gebeuren meen ik me te herinneren. Maar dat klopt dus niet, :+.
Maar er is sowieso dan niets bekend óf ze nog terugkomt?
Ik vind het verdacht. Zou bijna denken dat Marly er toch mee gestopt is en de productie nog een vervangster aan het zoeken is. :)
Zou mij niets verbazen in ieder geval.
pi_149442579
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 08:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat ze opstandig is, ok, maar dat ze niet inziet dat Ludo het beste wilt voor Nina, is onterecht.
Jammer, want ze zou beter moeten weten.

Btw, zou Nina 1 deze dagen niet weer in beeld komen?
In de uitzending van gisteren heeft Janine haar excuses aangeboden voor haar gedrag en gezegd dat ze echt wel begrijpt dat Ludo ook het beste voor hun dochter wil. Ludo helemaal blij en opgelucht.
pi_149443153
quote:
Guido Spek: ‘Ik val in herhaling bij GTST’
Geplaatst op Sat 07 Feb 2015 om 11:20

Guido Spek vindt, net als zijn soapmoeder Elvira Out, dat de uitdaging soms ver te zoeken is in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat laat hij vandaag blijken in het AD. Spek speelt nu naast zijn rol in de RTL 4-soap ook in de musical Hartsvrienden. “Goede Tijden Slechte Tijden is nog steeds leerzaam en ik ga absoluut niet met tegenzin naar mijn werk, maar ik kom nu soms wel scènes tegen waarvan ik denk ‘heb ik dat niet al een keer gespeeld?’ Het is heerlijk een nieuwe rol te spelen.“
Volgens Spek hebben de theatermakers hem niet alleen om zijn bekende gezicht gevraagd. “Het zal vast zo zijn dat mensen denken ‘oh ja, ze zetten hem uit die soap daar neer in de hoop kaarten te verkopen’. Laat ze maar komen kijken, dan kunnen ze zelf oordelen.”

Na vier jaar GTST is Spek zich nog steeds niet altijd bewust van zijn bekende hoofd. Hij vergeet geregeld dat veel mensen hem van tv kennen. “Dan sta ik in de kroeg en begroet een meisje me met ‘hé Guido!’ Kennen we elkaar, denk ik dan. Maar waarvan dan?”

GTST-actrice Elvira Out klaagde gisteren ook al over haar werk bij de soap. “Wat ik vooral mis, is dat we met het personage niet de diepte in kunnen. Er is niet veel tijd om te repeteren en alles moet er bij de opnames snel op staan. Je krijgt niet de gelegenheid om je personage uit te diepen“, zei ze.
Nou, als het de schrijvers nu nog niet duidelijk is dat er drastisch iets moet veranderen zullen ze het nooit gaan begrijpen denk ik zo :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_149444388
Ik snap eerlijk gezegd niet dat die acteurs zo klagen. Soap is het productiewerk binnen de acteerbranche. Niets hoogdravend, maar gewoon meters maken. De producent geeft ook nog ruimte voor klussen er naast. Wil je dat niet (meer) dan ga je wat anders doen, maar om zo je werkgever in het openbaar te beklagen, is niet sjiek. Die soap heeft wel voor naamsbekendheid en salaris gezorgd. Want hoeveel hebben er een glanzende carrière na GTST? Meer niet als wel....
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:12:24 #16
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_149446972
Het probleem nu? De verhaallijnen gaan nergens heen, waardoor de personages zich daarin slecht bewegen en houterig blijven.

De verhaallijn met Nick had wederom geen einde. Het stopte. Geen spanning, geen actie of reactie: verhaal afgekapt. Onlogisch: waarom moest Veltman dood, voordat hij nog amper wat gedaan had? Ludo zou toch opgesloten worden wegens witwaspraktijken? Vervolgens is het Nick, maar zijn rol was over meteen toen Lucas vrij was. Kijkers moeten het letterlijk doen met een goedmakertje als einde. Ja, het is Nick, maar hij heeft niks toegevoegd. Alles is van tafel geveegd: volgende.

Ze zijn nu vastgelopen op sommige personages, waardoor je bespottelijke en oninteressante situaties krijgt. Ludo en Janine lopen maar te miepen over Nina om tijd te vullen, totdat Marly/Nina terug is. Deryl had een goede schurkenrol kunnen zijn, maar nee: verhaal afgekapt. Deryl naar Japan om plaats te maken voor een verhaallijn voor Aysen. Daar gaan je mogelijkheden. Moet fijn zijn, politie zijn. Zo behandel je moord en vervolgens diefstal of ben je even voor de gein verkeerspolitie. Afwisselende baan mét mogelijkheden. Zo zie je je buren, vrienden en bekenden weer eens. Verdachte figuren. Of ze dan ook blij zijn jou te zien, tja... Iemand?

Wie heeft niks? Wiet? OK, Wiet is ineens bi. Geen reden of opbouw nodig. Wie heeft niks? Noud? OK, met Sasha. Geen reden of opbouw nodig. Aan Sasha zit ook geen enkele smaak of geur. Tot nu toe een zeer zwak personage. Aysen heeft niemand. Zadel maar op met Sjoerd. Geen reden of persoonlijkheid nodig.

Over Aysen gesproken: zij is weer vreselijk irritant. Altijd persoonlijk betrokken, altijd eigen belang eerst. Aysen is politie. Dat is alles. Het bureau van Aysen is het politiebureau van Meerdijk. Ook in functie als ze vrij is. Kan ze nog even huisgenoten ondervragen. Haar scenes met Sjoerd in de cel vorige week waren zo tenenkrommend en ongeloofwaardig. Ze heeft geen familie meer, geen vrienden, geen achtergrond en geen karakterbouw. Ze loopt maar een beetje door het decor, beetje stomme vragen stellen en mensen lastigvallen. Personage mislukt.

Indien de schrijvers besluiten Anton alsnog vreemd te laten gaan, stop ik ook met kijken. Het gedrag van Bianca is ook niet om aan te zien deze laatste weken. Er zijn momenteel heel weinig personages die iets doen. De schrijvers kunnen geen verhaallijn van A tot Z afronden. Ze doen A tot F en daarna vervalt het. Een fatsoenlijk einde schijnt extreem moeilijk te zijn voor ze. Bijna iedereen heeft een verhaallijn, maar het is te suf voor woorden of het gaat toch nergens heen...

Zouden die schrijvers nog plezier hebben in hun werk? Het is niet te merken...

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 07-02-2015 15:21:33 ]
pi_149467106
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:12 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Het probleem nu? De verhaallijnen gaan nergens heen, waardoor de personages zich daarin slecht bewegen en houterig blijven.

De verhaallijn met Nick had wederom geen einde. Het stopte. Geen spanning, geen actie of reactie: verhaal afgekapt. Onlogisch: waarom moest Veltman dood, voordat hij nog amper wat gedaan had? Ludo zou toch opgesloten worden wegens witwaspraktijken? Vervolgens is het Nick, maar zijn rol was over meteen toen Lucas vrij was. Kijkers moeten het letterlijk doen met een goedmakertje als einde. Ja, het is Nick, maar hij heeft niks toegevoegd. Alles is van tafel geveegd: volgende.

Ze zijn nu vastgelopen op sommige personages, waardoor je bespottelijke en oninteressante situaties krijgt. Ludo en Janine lopen maar te miepen over Nina om tijd te vullen, totdat Marly/Nina terug is. Deryl had een goede schurkenrol kunnen zijn, maar nee: verhaal afgekapt. Deryl naar Japan om plaats te maken voor een verhaallijn voor Aysen. Daar gaan je mogelijkheden. Moet fijn zijn, politie zijn. Zo behandel je moord en vervolgens diefstal of ben je even voor de gein verkeerspolitie. Afwisselende baan mét mogelijkheden. Zo zie je je buren, vrienden en bekenden weer eens. Verdachte figuren. Of ze dan ook blij zijn jou te zien, tja... Iemand?

Wie heeft niks? Wiet? OK, Wiet is ineens bi. Geen reden of opbouw nodig. Wie heeft niks? Noud? OK, met Sasha. Geen reden of opbouw nodig. Aan Sasha zit ook geen enkele smaak of geur. Tot nu toe een zeer zwak personage. Aysen heeft niemand. Zadel maar op met Sjoerd. Geen reden of persoonlijkheid nodig.

Over Aysen gesproken: zij is weer vreselijk irritant. Altijd persoonlijk betrokken, altijd eigen belang eerst. Aysen is politie. Dat is alles. Het bureau van Aysen is het politiebureau van Meerdijk. Ook in functie als ze vrij is. Kan ze nog even huisgenoten ondervragen. Haar scenes met Sjoerd in de cel vorige week waren zo tenenkrommend en ongeloofwaardig. Ze heeft geen familie meer, geen vrienden, geen achtergrond en geen karakterbouw. Ze loopt maar een beetje door het decor, beetje stomme vragen stellen en mensen lastigvallen. Personage mislukt.

Indien de schrijvers besluiten Anton alsnog vreemd te laten gaan, stop ik ook met kijken. Het gedrag van Bianca is ook niet om aan te zien deze laatste weken. Er zijn momenteel heel weinig personages die iets doen. De schrijvers kunnen geen verhaallijn van A tot Z afronden. Ze doen A tot F en daarna vervalt het. Een fatsoenlijk einde schijnt extreem moeilijk te zijn voor ze. Bijna iedereen heeft een verhaallijn, maar het is te suf voor woorden of het gaat toch nergens heen...

Zouden die schrijvers nog plezier hebben in hun werk? Het is niet te merken...
Amen!
pi_149468902
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:12 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Het probleem nu? De verhaallijnen gaan nergens heen, waardoor de personages zich daarin slecht bewegen en houterig blijven.

De verhaallijn met Nick had wederom geen einde. Het stopte. Geen spanning, geen actie of reactie: verhaal afgekapt. Onlogisch: waarom moest Veltman dood, voordat hij nog amper wat gedaan had? Ludo zou toch opgesloten worden wegens witwaspraktijken? Vervolgens is het Nick, maar zijn rol was over meteen toen Lucas vrij was. Kijkers moeten het letterlijk doen met een goedmakertje als einde. Ja, het is Nick, maar hij heeft niks toegevoegd. Alles is van tafel geveegd: volgende.

Ze zijn nu vastgelopen op sommige personages, waardoor je bespottelijke en oninteressante situaties krijgt. Ludo en Janine lopen maar te miepen over Nina om tijd te vullen, totdat Marly/Nina terug is. Deryl had een goede schurkenrol kunnen zijn, maar nee: verhaal afgekapt. Deryl naar Japan om plaats te maken voor een verhaallijn voor Aysen. Daar gaan je mogelijkheden. Moet fijn zijn, politie zijn. Zo behandel je moord en vervolgens diefstal of ben je even voor de gein verkeerspolitie. Afwisselende baan mét mogelijkheden. Zo zie je je buren, vrienden en bekenden weer eens. Verdachte figuren. Of ze dan ook blij zijn jou te zien, tja... Iemand?

Wie heeft niks? Wiet? OK, Wiet is ineens bi. Geen reden of opbouw nodig. Wie heeft niks? Noud? OK, met Sasha. Geen reden of opbouw nodig. Aan Sasha zit ook geen enkele smaak of geur. Tot nu toe een zeer zwak personage. Aysen heeft niemand. Zadel maar op met Sjoerd. Geen reden of persoonlijkheid nodig.

Over Aysen gesproken: zij is weer vreselijk irritant. Altijd persoonlijk betrokken, altijd eigen belang eerst. Aysen is politie. Dat is alles. Het bureau van Aysen is het politiebureau van Meerdijk. Ook in functie als ze vrij is. Kan ze nog even huisgenoten ondervragen. Haar scenes met Sjoerd in de cel vorige week waren zo tenenkrommend en ongeloofwaardig. Ze heeft geen familie meer, geen vrienden, geen achtergrond en geen karakterbouw. Ze loopt maar een beetje door het decor, beetje stomme vragen stellen en mensen lastigvallen. Personage mislukt.

Indien de schrijvers besluiten Anton alsnog vreemd te laten gaan, stop ik ook met kijken. Het gedrag van Bianca is ook niet om aan te zien deze laatste weken. Er zijn momenteel heel weinig personages die iets doen. De schrijvers kunnen geen verhaallijn van A tot Z afronden. Ze doen A tot F en daarna vervalt het. Een fatsoenlijk einde schijnt extreem moeilijk te zijn voor ze. Bijna iedereen heeft een verhaallijn, maar het is te suf voor woorden of het gaat toch nergens heen...

Zouden die schrijvers nog plezier hebben in hun werk? Het is niet te merken...
_O_ _O_ niks aan toe te voegen.
  zondag 8 februari 2015 @ 15:26:54 #19
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_149473302

Rogier Proper stelt voor de scène met de autobom nogmaals op te nemen, maar deze keer met het huidige schrijversteam in de wagen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_149473958
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:26 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Rogier Proper stelt voor de scène met de autobom nogmaals op te nemen, maar deze keer met het huidige schrijversteam in de wagen.
_O- _O- _O- _O- _O-



Rogier Proper stelt de nodige voorbereidingen te hebben getroffen. "En dit keer loopt het niet met zo'n sullige sisser af! Het zal het huidige schrijversteam nog aardig heet onder de voeten worden, dat kan ik verzekeren!"
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 8 februari 2015 @ 15:52:46 #21
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_149474115
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-

[ afbeelding ]

Rogier Proper stelt de nodige voorbereidingen te hebben getroffen. "En dit keer loopt het niet met zo'n sullige sisser af! Het zal het huidige schrijversteam nog aardig heet onder de voeten worden, dat kan ik verzekeren!"
_O- _O- _O- _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 8 februari 2015 @ 15:54:57 #22
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_149474177
Die vrouw op de achtergrond is het er ook duidelijk mee eens. :D _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_149474628
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:54 schreef Frey het volgende:
Die vrouw op de achtergrond is het er ook duidelijk mee eens. :D _O- _O-
Haha, inderdaad :D _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_149482294
Nieuwe spoilers bevatten nog weinig Nina.
Niet zo heel erg trouwens :)

Spoilers hiero..
Spoilers GTST 16 t/m 20 februari
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149490873
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:56 schreef AnnaNiem het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat die acteurs zo klagen. Soap is het productiewerk binnen de acteerbranche. Niets hoogdravend, maar gewoon meters maken. De producent geeft ook nog ruimte voor klussen er naast. Wil je dat niet (meer) dan ga je wat anders doen, maar om zo je werkgever in het openbaar te beklagen, is niet sjiek. Die soap heeft wel voor naamsbekendheid en salaris gezorgd. Want hoeveel hebben er een glanzende carrière na GTST? Meer niet als wel....
Sjiek is het misschien niet, maar sommige mensen houden zich soms doof voor bepaalde interne kritieken totdat ze in de openbaarheid worden gebracht. Ik ben deels met je eens dat een soap lopende band werk is en simpeler dan film en zeker dan theater. Maar zelfs bij deze soap waren de verhaallijnen ooit gedetailleerder (soms verspreid over meerdere jaren met diverse subplots) en de personages minder vlak, terwijl het budget lager was en de ervaring minder. Nu gaat het als degene hieronder beschrijft alleen over wie er met wie gaat.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:12 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Het probleem nu? De verhaallijnen ,,,,,,,
Eens met wat je zegt, het echte probleem is dat de makers ontdekt hebben dat ze met deze formule die je treffend beschrijft de soap draaiende kunnen houden inzake kijkcijfers. Uitgediepte personages, uitgewerkte verhaallijnen en een minder kleinschalige GTST wereld kosten hun simpelweg teveel moeite en zo lukt het ze ook.
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')