abonnement Unibet Coolblue
pi_149766277
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:21 schreef shiftsix het volgende:
Die lows vind ik juist niks, liever roshe dan

[..]

als je ze lelijk vind moet je ze sws niet kopen
maar genoeg schoenen hebben hoge resellwaarde die vrij verkrijgbaar waren ooit

Met hoge resellwaarde bedoel ik zo'n 2500 euro winst. Als ze spuuglelijk zijn en ik kan er vrij makkelijk en zonder veel moeite aankomen, zoals de Red October, dan koop ik ze dus echt wel. Heerlijke betaalde vakantie gehad door Kanye :) Voor een paar tientjes winst ga ik niet lopen hosselen met sneakers inderdaad. Dat doen alleen kruimeldiefjes ;)
pi_149766411
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:42 schreef flotser het volgende:

[..]

Met hoge resellwaarde bedoel ik zo'n 2500 euro winst. Als ze spuuglelijk zijn en ik kan er vrij makkelijk en zonder veel moeite aankomen, zoals de Red October, dan koop ik ze dus echt wel. Heerlijke betaalde vakantie gehad door Kanye :) Voor een paar tientjes winst ga ik niet lopen hosselen met sneakers inderdaad. Dat doen alleen kruimeldiefjes ;)
ja das wel nice, maar je had gewoon geluk denk ik
had je die op nike.com besteld dan?
pi_149766515
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:47 schreef shiftsix het volgende:

[..]

ja das wel nice, maar je had gewoon geluk denk ik
had je die op nike.com besteld dan?
Yep, via nike.com. Zat toevallig net op twitter toen die link voorbij kwam.
pi_149766871
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:50 schreef Maastoren het volgende:
Iemand ervaring met de sale bij Woei? Heeft het nog zin om na het weekend te gaan of is alles dan al leeggeroofd?
Eerste dag moet je niet gaan, dan sta je minimaal een uur in de rij.
Iig heb ik geen zin meer in, vroeger kon je 10 minuten van te voren aankomen en meteen naar binnen als het opent. Nu moet je er volgens mij al minimaal 3 uur staan ofzo :')
Faka G
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:43:37 #130
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_149768272
Ik vind die hoge yeezy best oke. Volgens mij ben ik een van de weinigen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_149771406
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:51 schreef shiftsix het volgende:
Wie is van plan de adidas yeezy te kopen?
Ik eet nog liever een jaar lang poep als ontbijt.
pi_149771461
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:33 schreef shiftsix het volgende:

[..]

hoe later je gaat hoe kleiner de kans op jou maat maar dat weet je vast al
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:03 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Eerste dag moet je niet gaan, dan sta je minimaal een uur in de rij.
Iig heb ik geen zin meer in, vroeger kon je 10 minuten van te voren aankomen en meteen naar binnen als het opent. Nu moet je er volgens mij al minimaal 3 uur staan ofzo :')
Dat hoorde ik ook van iemand anders ja :')
Wandel volgende week nog wel ff de winkel in. Bedankt in ieder geval ^O^
pi_149771479
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:43 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind die hoge yeezy best oke. Volgens mij ben ik een van de weinigen.
Ja :+
De lage zijn imo nog aardig maar zal ook wel 200+ zijn en dat zou ik nooit betalen voor een semi roshe schoen.
Over roshes gesproken, weet iemand nog waar ik de zwarte kan kopen?
Faka G
pi_149772582
Footlocker Cuijk al gebeld?
pi_149780334
Zelfs bij fl Cuijk konden ze hem niet ff apart leggen bij de release toen :'(
Net trouwens shaman folks gecopt, meest gehypede visvim schoen ever :+

[ Bericht 8% gewijzigd door Atta-boy op 17-02-2015 23:40:22 ]
Faka G
pi_149782004
Nog mensen die de gel-lyte 3 van deze maand gaan coppen?

pi_149783922
quote:
http://www.prodirectselec(...)e-Fairway-77371.aspx

Hier nog wat grote maten. Zou niet weten wat het verschil is tussen de twee, maar dat zou wellicht iemand anders weten. Mij staat bij dat de creme zool de OG cw is.
  woensdag 18 februari 2015 @ 10:48:21 #139
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_149787417
quote:
99s.gif Op woensdag 18 februari 2015 03:18 schreef Lemar het volgende:

[..]

http://www.prodirectselec(...)e-Fairway-77371.aspx

Hier nog wat grote maten. Zou niet weten wat het verschil is tussen de twee, maar dat zou wellicht iemand anders weten. Mij staat bij dat de creme zool de OG cw is.
dunnere tong en de upper is lichtgrijs. Wil je een witte upper met een witte zool, dan moet je deze halen (M20324):

pi_149791161
Iemand bekend met de keten Athletes Foot? Qua releases die ze krijgen. Zie net dat er een in Delft geopend gaat worden dit weekend, en ze leken wel een leuk aanbod te hebben.
I'm the motherfucking baboon
pi_149791811
quote:
3s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:27 schreef Fruitsalade het volgende:
Iemand bekend met de keten Athletes Foot? Qua releases die ze krijgen. Zie net dat er een in Delft geopend gaat worden dit weekend, en ze leken wel een leuk aanbod te hebben.
Is toch gewoon een afgeleide van Coach? Laatst eens gekeken, vrijwel exact hetzelfde aanbod online, gebruiken dezelfde foto's. Zelfs hun blogentries zijn hetzelfde

http://www.theathletesfoot.nl/blog/
https://coachland.nl/blog

Ah ik zie het al
quote:
Sneakerformule The Athlete’s Foot heeft afgelopen vrijdag in Hoorn zijn eerste Nederlandse winkel geopend. Deze week volgt al een tweede winkel in Zoetermeer, zo laat Euretco-directeur Jos van der Wolk weten aan RetailNews. De retailserviceorganisatie is sinds kort masterfranchsenemer van The Athlete’s Foot.

Alle vijftig COACH-winkels worden volgend jaar maart omgebouwd naar The Athlete’s Foot. De winkel in Hoorn geldt als pilotstore voor de keten. De voormalige winkel van COACH is daarvoor verhuisd naar een nieuwe locatie. Het filiaal in Stadshart Zoetermeer is een nieuwe winkel, zegt Van der Wolk.
Bron http://www.retailnews.nl/(...)ee-in-nederland.html

Wel een beetje onhandig gekozen naam though :+
http://en.wikipedia.org/wiki/Athlete%27s_foot
pi_149792063
Haha ja Google leidde mij ook al naar een aantal vreemde plaatsen. Maar ik had het idee dat het wel wat meer voorstelde dan Coach, kon nog niet naar binnen though. Zag Jordans staan en wat leuke Nike en Adidas dingen, maar heb niet echt goed gekeken.
Het zou wel treurig zijn als het praktisch hetzelfde wordt als Coach met nog zo'n dertien in een dozijn aanbod.
I'm the motherfucking baboon
pi_149792962
Hoeveel winkels zijn er nou daadwerkelijk in NL met een compleet uniek aanbod? In elke stad zit tegenwoordig een 'exclusieve sneakerwinkel' die allemaal hetzelfde verkopen, dus da's nou niet bepaald exclusief.

Wat moet een winkel voor jou gaan verkopen dan? Wat waren die 'leuke Nike en Adidas dingen'?
pi_149793232
Net wat meer dan wat een Coach of Sneakers nu al aanbieden. Het hoeft niet gelijk een standalone tier 0 shop te zijn, maar iets als een FL is toch al leuker dan de twee eerder genoemde shops. In Delft zit op dit moment niet zoveel.
Een shop die ook eens collabs zou verkopen zou helemaal top zijn, maar dat verwacht ik er niet van.
I'm the motherfucking baboon
pi_149793585
Die dan vervolgens eerst door de winkel apart gehouden worden voor de hippe vriendjes en wat er dan nog overblijft verkoopt in 3 seconden uit aan de hypeknulletjes.

Als je bereid bent iets meer dan retail te betalen kun je die dingen 9 van de 10x alsnog wel ergens via internet kopen, dus dan voegt een winkel weinig toe, vind ik persoonlijk.
pi_149794222
Vind het ook jammer dan negen van de tien winkels gewoon ruk zijn. Er is helaas geen groot aanbod tussen dertien in een dozijnwinkels en sneakerstores die draaien op hype waardoor klantvriendelijkheid toch niks boeit. Enige streetwearwinkels die ik vaak nog check zijn skatestores, daar is de sfeer altijd wel chill. Maar dat is sowieso toch meer voor kleding dan sneakers.
pi_149796681
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 00:23 schreef TGun het volgende:
Nog mensen die de gel-lyte 3 van deze maand gaan coppen?

[ afbeelding ]
Ik zag ze op instagram voorbij komen en ga ze misschien wel coppen ja.
Blust branden.
pi_149796790
quote:
4s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:48 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

dunnere tong en de upper is lichtgrijs. Wil je een witte upper met een witte zool, dan moet je deze halen (M20324):

[ afbeelding ]
Ik heb deze. Lichtgrijs is lichtjes overdreven ;) Off-white upper en off-white zool. Volgens mij noemt Adidas deze de Stan Smith Vintage OG. Ze zijn eigenlijk hetzelfde als die American dad, maar dan met de tronie van Stan Smith op de tong ipv American dad.

Het groene op de achterkant is anders, beetje "afgesleten" lichtgroen leer, ipv glanzend groen leer. Verder idd een dunnere tong. Voor 50 eurootjes een prima koop, aangezien de "gewone" Stan Smith overal nog tegen de 100 zit.

Op deze foto is de "andere achterkant" duidelijk te zien.

pi_149798247
Laatste gekocht in maat 40 O+

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')