abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:44:15 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152389633
quote:
99s.gif Op woensdag 6 mei 2015 22:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat met Selina snapte ik ook geen bal van. Is ze opeens evil geworden? Ging wel erg snel. En ik hoop dat Fish dood is, heb het wel gehad met dat personage (met haar mad max look opeens :') ).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Zeker na de cliffhanger :P
Ik vond het wel een grappige cliffhanger. :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:44:47 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152389650
Ik had zo gehoopt dat dit een leuke serie zou gaan worden en dat is ook daadwerkelijk gebeurd :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator donderdag 7 mei 2015 @ 23:45:40 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_152389684
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:44 schreef Komakie het volgende:
Ik vond het wel een grappige cliffhanger
Ik vond het jammer dat het de cliffhanger was, ik wilde weten wat daar was :D Goeie cliffhanger dus eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:45:15 #254
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_152398589
Oh goddamn fish.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 55% gewijzigd door Shadowkid053 op 08-05-2015 12:00:55 ]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:52:29 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152400473
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
Oh goddamn fish.
En Maroni. Gewoon simpel door zijn kop geschoten. Niet te lang dramatisch doen terwijl je een pistool richt. Gewoon "je irriteert me" BAM! :P

Het laatste plaatje van Pinguin vond ik wel mooi. Dat hij nu de crime lord van Gotham is :)

Ik vraag me wel af wat er met Falconi gaat gebeuren. Die familie is altijd nog aanwezig in de comics. Ik ga er vanuit dat die nog wel terug komt. Eventueel via een ander familielid.

En wat gaat er met Barbara gebeuren?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:30:22 #256
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_152401725
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

En Maroni. Gewoon simpel door zijn kop geschoten. Niet te lang dramatisch doen terwijl je een pistool richt. Gewoon "je irriteert me" BAM! :P

Het laatste plaatje van Pinguin vond ik wel mooi. Dat hij nu de crime lord van Gotham is :)

Ik vraag me wel af wat er met Falconi gaat gebeuren. Die familie is altijd nog aanwezig in de comics. Ik ga er vanuit dat die nog wel terug komt. Eventueel via een ander familielid.

En wat gaat er met Barbara gebeuren?
Een interview stelde dat we gingen zien waarom ze juist niet de juiste vrouw was voor gordon, iets over waarom de joker de joker wordt etc
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:23:04 #257
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152406638
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:30 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Een interview stelde dat we gingen zien waarom ze juist niet de juiste vrouw was voor gordon, iets over waarom de joker de joker wordt etc
toch is Barbara met Gordon getrouwd geweest dus zou je zeggen dat zoiets nu ook moet gebeuren. Daarnaast heeft hij niets met Lesley Thompkins dus dat zou ik ook gek vinden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_152407165
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 16:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

toch is Barbara met Gordon getrouwd geweest dus zou je zeggen dat zoiets nu ook moet gebeuren. Daarnaast heeft hij niets met Lesley Thompkins dus dat zou ik ook gek vinden.
Zal wel de zoveelste mindfuck zijn. Different Barbara :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin vrijdag 8 mei 2015 @ 17:19:02 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152407503
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zal wel de zoveelste mindfuck zijn. Different Barbara :')
De naam Kean komt wel overeen met Jim's ex in de comics. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_152407556
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

De naam Kean komt wel overeen met Jim's ex in de comics. :)
Oh op die achternaam had ik nog niet eens gelet. Er lijkt me toch geen weg terug meer voor Barbara na het vermoorden van haar ouders en deze poging tot moord. Zie toch geen scenario waarin Jim weer iets met haar krijgt..

Maar goed, het is ook al wel langer duidelijk dat ze zich niet aan de onderlinge relaties uit de comics houden verder. Wat dat betreft kan ik me goed voorstellen dat de diehard comic readers dit allemaal een stuk minder tof vinden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin vrijdag 8 mei 2015 @ 17:24:51 #261
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152407606
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Oh op die achternaam had ik nog niet eens gelet. Er lijkt me toch geen weg terug meer voor Barbara na het vermoorden van haar ouders en deze poging tot moord. Zie toch geen scenario waarin Jim weer iets met haar krijgt..
Ach, alles kan. Als ze geestelijk gestoord is en daar na behandeling overheen kan komen is er nog van alles mogelijk. In fictie, althans.

Maar ze hoeven zich niet aan de comics te houden. Laat ze maar lekker afwijken hoor, is veel origineler.

quote:
Maar goed, het is ook al wel langer duidelijk dat ze zich niet aan de onderlinge relaties uit de comics houden verder. Wat dat betreft kan ik me goed voorstellen dat de diehard comic readers dit allemaal een stuk minder tof vinden.
Ik weet niet of ik onder de noemer 'die hard' val, maar ik lees Batman comics en ik vind het prima dat de serie niet overeen komt. Ieder medium heeft zijn eigen verhaal. Als ze de comics wel volgen, dan zou komend seizoen Jim Gordon Batman moeten zijn. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:33:05 #262
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_152407755
kreeg bij barbara op het eind het gevoel dat ze uiteindelijk Harley Quinn ofzo kan worden, naamsverandering kan ook prima in strips toch :P
pi_152408172
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:24 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ach, alles kan. Als ze geestelijk gestoord is en daar na behandeling overheen kan komen is er nog van alles mogelijk. In fictie, althans.

Maar ze hoeven zich niet aan de comics te houden. Laat ze maar lekker afwijken hoor, is veel origineler.

[..]

Ik weet niet of ik onder de noemer 'die hard' val, maar ik lees Batman comics en ik vind het prima dat de serie niet overeen komt. Ieder medium heeft zijn eigen verhaal. Als ze de comics wel volgen, dan zou komend seizoen Jim Gordon Batman moeten zijn. ;)
Jij staat er wellicht wat meer open voor, maar bij alle boek"verfilmingen" zijn er toch wel klagers vanuit de boeken/comics. Of het nou LOTR, Walking Dead, GoT of iets als Gotham is. Valt me alleen op dat ik ze hier niet zie (en bij mijn andere voorbeelden wel).
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_152417146
Holy batcave! :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_152417302
Spectaculair slot van het seizoen in elk geval :)

Het laatste shot deed me denken aan the hatch van Lost :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:36:43 #266
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152417329
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jij staat er wellicht wat meer open voor, maar bij alle boek"verfilmingen" zijn er toch wel klagers vanuit de boeken/comics. Of het nou LOTR, Walking Dead, GoT of iets als Gotham is. Valt me alleen op dat ik ze hier niet zie (en bij mijn andere voorbeelden wel).
Bij comics valt het over het algemeen wel mee denk ik. Walking Dead en Game of Thrones ken ik als comic/boek niet dus dat weet ik niet, maar LoTR is een redelijk vast staand verhaal en als daar vanaf wordt geweken wordt dat al snel gezien als storend.
De comics van DC zijn zo divers in hun benaderingen en uitwerkingen dat je wel op 10 manieren kunt vinden hoe Bruce Wayne Batman is geworden. Vaak lijken ze wel op elkaar en er is altijd de dood van zijn ouders, maar de verdere inhoud is zo vaak verschillend. Dat is maar goed ook want het houdt het interessant :)

Dus dat kan met de relatie tussen Barbara en Jim ook zijn. Er is misschien ook wel ergens een origin waarbij Jim en Barbara helemaal niet bij elkaar komen ofzo. Of misschien is dat deze origin wel.

Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat Jim nog iets met haar wil. Ik vond dat stukje van evil Barbara wel goed gespeeld trouwens. Ze keek echt wel beetje sick uit haar ogen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_152417997
Trouwens, oneindig baas dat we Lucius Fox hebben gezien O+
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:04:03 #268
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152418405
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens, oneindig baas dat we Lucius Fox hebben gezien O+
Jij bent een Lucius Fox fan :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_152419095
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jij bent een Lucius Fox fan :?
hij is een baas
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 19 mei 2015 @ 11:15:17 #270
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_152744714
quote:
_O_ Dat belooft echt achterlijk veel goeds _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:49:34 #272
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152746914
Nice :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:00:56 #273
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_152751577
En toch blijf ik erbij, Fish leeft nog en komt in Seizoen 3 een keer terug ;p
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:19:33 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152752183
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
En toch blijf ik erbij, Fish leeft nog en komt in Seizoen 3 een keer terug ;p
Ze is wel op een manier "dood" gegaan zodat er een mogelijkheid is om haar nog terug te laten komen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_152803306
Eindelijk alles gezien, door Veronica lag ik achter :(. Wat een leuke serie is dit ^O^

Die Nygma vond ik eerst maar matig, maar de laatste episodes werd hij wat prima uitgewerkt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')