abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_149350734
De openingspost van de ''Studentchauffeur'' topicreeks in WGR.


Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jevl, hiker regio Eindhoven
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149350758
Straks ook snelweglocatie. Je kunt dus het beste richting Blommendaal? Echt nog nooit geweest daar, liep altijd richting A27.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149350851
Ik zal straks even de gereviseerde aanmeldingslijst posten met alle details van Het Meeting Plan. Ik wil toch wel deze week nog reserveren, dus of iedereen die zich nog wil afmelden dat wil doen voor overmorgen ofzo, gaarne. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149350941
Overigens vind ik dit soort muziek echt prachtig. O+

Your opinion of me is none of my business.
pi_149350952
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:33 schreef Sarasi het volgende:
Ik zal straks even de gereviseerde aanmeldingslijst posten met alle details van Het Meeting Plan. Ik wil toch wel deze week nog reserveren, dus of iedereen die zich nog wil afmelden dat wil doen voor overmorgen ofzo, gaarne. :)
Toppertje 😊
pi_149350976
Ik heb minimaal 150 albums die ik prachtig vind. Momenteel Blonde on Blonde van Dylan aan het adoreren.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149351088
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:38 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Toppertje 😊
Je moet wat hè, als ze je niet bellen voor een spoedje. ;(

Maar ik ga eerst even wat eten en douchen en daarna het plan even uit tikken op de laptop, dus dat wordt misschien wel vanmiddag. :+
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 4 februari 2015 @ 10:44:19 #8
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149351109
Inspiratievolle TT :')

Qua muzieksmaak boeit het me allemaal niet zo. Hou alleen niet van de extreme, dus extreem klassiek, extreme Dance, Extreme Rock/Methal
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149351212
quote:
99s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:44 schreef Fiorano het volgende:
Inspiratievolle TT :')

Qua muzieksmaak boeit het me allemaal niet zo. Hou alleen niet van de extreme, dus extreem klassiek, extreme Dance, Extreme Rock/Methal
Kijk de fipo dan. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149353462
Die trams in Utrecht en een bus die niet komt :')

Gelukkig is m'n begintijd 'aan het begin van de middag', dus 12:20 vinden ze vast ook prima :P
pi_149353767
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:50 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Multitronic kan nooit in combinatie met Quattro. Ook niet bij dwarsgeplaatste motoren geloof ik, maar dat terzijde.

Geleerd van de Audikenner himself; @S-RS :7
http://www.autoweek.nl/auto/60650/audi-a7-sportback-28-fsi

"Traploze transmissie" ;)

De quattro versie heeft inderdaad wel gewoon een s-tronic bak.
pi_149354282
quote:
18s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Metal :r
Hardrock ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149354707
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:40 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hardrock ;)
Volbeat is metal. AC/DC is wel goed, maar niet zo mijn ding.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:16:27 #14
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149355120
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Volbeat is metal. AC/DC is wel goed, maar niet zo mijn ding.
Nou hele lichte metal dan. Maar ik stem voor Hardrock
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149355227
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:16 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Nou hele lichte metal dan. Maar ik stem voor Hardrock
De overgang tussen metal en hardrock is inderdaad subtiel. The Who en AC/DC zijn daar prima voorbeelden van.

Ik prefereer zelf rock. Substromingen: indie, alternatief, psychedelisch en art/progressief. Alhoewel ik de laatste tijd ook steeds meer elektronisch luister (progressief/experimenteel). Denk aan Tangerine Dream, Jean Michel Jarre, Alan Parsons Project.

In mindere mate kan ik blues(rock), funk, soul, klassiek en jazz ook wel waarderen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Amoeba op 04-02-2015 13:26:15 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149355540
Gelukkig kan ik naar bijna alles luisteren. Alleen geen gangster rap, Hardcore ( Hardcore metal dan weer wel) , van die Nederlandstalige kampermuziek en techno.
pi_149356967
Ritten voor morgen al binnen *O*
Haren - Purmerend in een V50 2.0 sport en Amsterdam - Groningen in een Superb.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149357311
DE KARTMEET

Zo. Blabla informatie en alles. We zijn met teveel mensen om alles in een groep te proppen, dus ik ga morgen bellen om te reserveren. Dan zal ik ook even overleggen hoe laat we precies terecht kunnen en wat handig is, zodat we niet een halfuur staan te wachten. Meld je dus alsjeblieft voor morgen af als je niet kunt. Als je je toch in de loop van volgende week afmeldt, krijg je een oorveeg van mij. o|O Ik heb niet onthouden wie allemaal met wie meerijdt, dat roggelen jullie maar in DM verder enzo.

Kun je toch niet? Quote deze post, haal de quotetags weg en verwijder je naam uit de lijst. Zo blijft het voor mij allemaal een beetje overzichtelijk. :*

Wanneer: vrijdag 13 februari, tussen 19:00 en 20:00 aanvangstijd
Waar: Kartfabrique Utrecht, Westkanaaldijk 7
Wat: Duh, karten. Twee heats!
Wakostda: 25 euro totaal
Extra opties: Drankje achteraf?

-Sarasi (toeschouwer)
-Amoeba
-Sjouveur
-Schaapje96
-Drsnuggle
-Irritatie100
-Solidberg
-Wave103
-trolley
-stripe
-Marco
-Vogeltje
-Bokkepoot
-Drilboor
-Dimitri_
-Schaafkaas
-BlackLining
Your opinion of me is none of my business.
pi_149357368
Hoe groot zijn die karts en die kleding, weet iemand die er de vorige keer was iets daarvan?
pi_149357402
Pas je wel in.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149357442
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:41 schreef Sarasi het volgende:
Pas je wel in.
Subtiel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:47:36 #22
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149357505
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:38 schreef Drilboor het volgende:
Hoe groot zijn die karts en die kleding, weet iemand die er de vorige keer was iets daarvan?
Gewoon normaal
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149357610
Vrijdag de dertiende we gaan dood

Oh wacht Sarasi is toeschouwer
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149357637
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:52 schreef Amoeba het volgende:
Vrijdag de dertiende we gaan dood
Nee joh, alleen de mensen die met mij meerijden. :7
Your opinion of me is none of my business.
pi_149357766
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee joh, alleen de mensen die met mij meerijden. :7
Ik zou je net een DM sturen dat ik graag mee zou willen rijden, maar nu twijfel ik :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149357805
quote:
11s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:58 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik zou je net een DM sturen dat ik graag mee zou willen rijden, maar nu twijfel ik :+
_O- In principe half vijf op CS staan dan, maar misschien wordt dat nog wat later, dat hangt even af van de beschikbare tijdslots. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149357940
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- In principe half vijf op CS staan dan, maar misschien wordt dat nog wat later, dat hangt even af van de beschikbare tijdslots. :)
Dat moet wel lukken. ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149358261
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:35 schreef Sarasi het volgende:
DE KARTMEET

Zo. Blabla informatie en alles. We zijn met teveel mensen om alles in een groep te proppen, dus ik ga morgen bellen om te reserveren. Dan zal ik ook even overleggen hoe laat we precies terecht kunnen en wat handig is, zodat we niet een halfuur staan te wachten. Meld je dus alsjeblieft voor morgen af als je niet kunt. Als je je toch in de loop van volgende week afmeldt, krijg je een oorveeg van mij. o|O Ik heb niet onthouden wie allemaal met wie meerijdt, dat roggelen jullie maar in DM verder enzo.

Kun je toch niet? Quote deze post, haal de quotetags weg en verwijder je naam uit de lijst. Zo blijft het voor mij allemaal een beetje overzichtelijk. :*

Wanneer: vrijdag 13 februari, tussen 19:00 en 20:00 aanvangstijd
Waar: Kartfabrique Utrecht, Westkanaaldijk 7
Wat: Duh, karten. Twee heats!
Wakostda: 25 euro totaal
Extra opties: Drankje achteraf?

-Sarasi (toeschouwer)
-Amoeba
-Sjouveur
-Schaapje96
-Drsnuggle
-Irritatie100
-Solidberg
-Wave103
-trolley
-Marco
-Vogeltje
-Bokkepoot
-Drilboor
-Dimitri_
-Schaafkaas
-BlackLining

Ik moet helaas toch afhaken. Heb een verjaardag en had er een beetje op gerekend dat ik 's avonds wel weg kon maar het begint pas rond 19:00 - 20:00. Dus de volgende keer beter.

inb4: auti - autist - etc.: m'n moeder is jarig dus kan het niet maken om niet te gaan :)
pi_149358447
Neem je moeder gewoon mee.
pi_149360127
JA HOORRRRRR
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149360162
Bedankt voor het afmelden! :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149360219
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:13 schreef Sarasi het volgende:
Bedankt voor het afmelden! :)
Ik kom ook niet. M'n vriendin is jarig. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149360246
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kom ook niet. M'n vriendin is jarig. :)
Quote de post, verwijder de quote tags en je naam uit de lijst. Ongeloofwaardige smoesjes hoef je niet te vermelden. :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_149360314
Alsof m'n moeder is jarig geloofwaardig is.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:18:51 #35
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149360322
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kom ook niet. M'n vriendin is jarig. :)
Jij komt nooit op meets :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149360357
quote:
99s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Jij komt nooit op meets :')
Ik heb de helft van de SC gemeet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149360363
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Amoeba het volgende:
Alsof m'n moeder is jarig geloofwaardig is.
Een moeder hebben is toch wel 100% geloofwaardig. Dat jij een vriendin hebt is ongeveer 0% geloofwaardig.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149360484
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Een moeder hebben is toch wel 100% geloofwaardig. Dat jij een vriendin hebt is ongeveer 0% geloofwaardig.
Auw.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:24:21 #39
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149360497
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Een moeder hebben is toch wel 100% geloofwaardig. Dat jij een vriendin hebt is ongeveer 0% geloofwaardig.
_O_ _O-
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149361199
Iemand van EW al werk voor morgen? :p
pi_149361328
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:40 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet op de verkeerde plek hebt gekeken? :P alle Aurisjes die ik tot nu toe heb gereden, en dat zijn er best wat, hadden allemaal CC. De CC-hendel zit alleen op een wat onlogische plek; niet zoals bij veel auto's links van het stuur, maar aan de rechter onderkant, op tien voor half vier zeg maar :P
Ja, ik weet het zeker :P

Zowaar nog met collega's gepraat vandaag *O*
pi_149361839
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:54 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja, ik weet het zeker :P

Zowaar nog met collega's gepraat vandaag *O*
Ik heb vandaag hoi geroepen naar Drilboor, dus ongeveer hetzelfde!

Anyway ik wil na de meet naar Breda terug. Iemand die die kant op reist? Rotterdam CS is ook prima.
Nee.
pi_149361944
Oké ik ben in de war. :+ Schaafkaas rijdt met mij mee, en trolley en Marco. Volgens mij mis ik dan nog iemand. :P
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:32:04 #44
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149362323
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:12 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik heb vandaag hoi geroepen naar Drilboor, dus ongeveer hetzelfde!

Anyway ik wil na de meet naar Breda terug. Iemand die die kant op reist? Rotterdam CS is ook prima.
Ik kom niet in de buurt van Breda, maar ga wel iemand afzetten in Rotterdam. Dus ik hoor het wel.
pi_149362414
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:54 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja, ik weet het zeker :P

Zowaar nog met collega's gepraat vandaag *O*
Meerkerk is kut man. Sta. nog steeds op de Tolweg :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149362522
Ik had er een zonnetje bij vanmiddag, vond het wel prima.
pi_149362754
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik kom niet in de buurt van Breda, maar ga wel iemand afzetten in Rotterdam. Dus ik hoor het wel.
Als er niemand richting Breda gaat (wat volgensmij het geval is), graag!
Nee.
pi_149362849
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Een moeder hebben is toch wel 100% geloofwaardig. Dat jij een vriendin hebt is ongeveer 0% geloofwaardig.
:D
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:12 schreef Amoeba het volgende:
JA HOORRRRRR
Ja echt. Maakt me ook eigenlijk niet uit of je dat nou gelooft of niet. Jammer dat ik het moet missen maar jou die dag niet zien maakt toch een hoop goed _O_
pi_149362916
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:52 schreef stripe het volgende:

[..]

:D

[..]

Ja echt. Maakt me ook eigenlijk niet uit of je dat nou gelooft of niet. Jammer dat ik het moet missen maar jou die dag niet zien maakt toch een hoop goed _O_
Ik geloof je 100% man. Feliciteer je mama ook even namens mij, wil je? Zeg maar dat ik verhinderd was.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149363001
Zo. Blabla informatie en alles. We zijn met teveel mensen om alles in een groep te proppen, dus ik ga morgen bellen om te reserveren. Dan zal ik ook even overleggen hoe laat we precies terecht kunnen en wat handig is, zodat we niet een halfuur staan te wachten. Meld je dus alsjeblieft voor morgen af als je niet kunt. Als je je toch in de loop van volgende week afmeldt, krijg je een oorveeg van mij. o|O Ik heb niet onthouden wie allemaal met wie meerijdt, dat roggelen jullie maar in DM verder enzo.

Kun je toch niet? Quote deze post, haal de quotetags weg en verwijder je naam uit de lijst. Zo blijft het voor mij allemaal een beetje overzichtelijk. :*

Wanneer: vrijdag 13 februari, tussen 19:00 en 20:00 aanvangstijd
Waar: Kartfabrique Utrecht, Westkanaaldijk 7
Wat: Duh, karten. Twee heats!
Wakostda: 25 euro totaal
Extra opties: Drankje achteraf?

-Sarasi (toeschouwer)
-Sjouveur
-Schaapje96
-Drsnuggle
-Irritatie100
-Wave103
-trolley
-Marco
-Vogeltje
-Bokkepoot
-Drilboor
-Dimitri_
-Schaafkaas
-BlackLining

Was dit weer helemaal vergeten :X
Kan helaas ook niet meer, Chineze vrienden willen hun nieuwjaar vieren op die avond
Nee, toch niet
pi_149363037
DE KARTMEET

Zo. Blabla informatie en alles. We zijn met teveel mensen om alles in een groep te proppen, dus ik ga morgen bellen om te reserveren. Dan zal ik ook even overleggen hoe laat we precies terecht kunnen en wat handig is, zodat we niet een halfuur staan te wachten. Meld je dus alsjeblieft voor morgen af als je niet kunt. Als je je toch in de loop van volgende week afmeldt, krijg je een oorveeg van mij. o|O Ik heb niet onthouden wie allemaal met wie meerijdt, dat roggelen jullie maar in DM verder enzo.

Kun je toch niet? Quote deze post, haal de quotetags weg en verwijder je naam uit de lijst. Zo blijft het voor mij allemaal een beetje overzichtelijk. :*

Wanneer: vrijdag 13 februari, tussen 19:00 en 20:00 aanvangstijd
Waar: Kartfabrique Utrecht, Westkanaaldijk 7
Wat: Duh, karten. Twee heats!
Wakostda: 25 euro totaal
Extra opties: Drankje achteraf?

-Sarasi (toeschouwer)
-Amoeba
-Sjouveur
-Schaapje96
-Drsnuggle
-Irritatie100
-Wave103
-trolley
-Marco
-Vogeltje
-Bokkepoot
-Drilboor
-Dimitri_
-Schaafkaas
-BlackLining

Is het echt zo moeilijk om quote tags weg te halen? ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_149363094
Huh? :o Welke quotes?
Nee, toch niet
pi_149363120
quote:
11s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:03 schreef Solidberg het volgende:
Huh? :o Welke quotes?
Sneaky ninja editor. o|O
Your opinion of me is none of my business.
pi_149363521
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:58 schreef Solidberg het volgende:
Was dit weer helemaal vergeten :X
Kan helaas ook niet meer, Chineze vrienden willen hun nieuwjaar vieren op die avond
En de prijs voor beste smoes gaat naar....

- denk hier aan tromgeroffel -

*O* Solidberg *O*
pi_149363555
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:20 schreef Viezze het volgende:

[..]

En de prijs voor beste smoes gaat naar....

- denk hier aan tromgeroffel -

*O* Solidberg *O*
Waarom kom jij eigenlijk niet? :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_149363596
Ik zou graag willen, maar je moet zo'n meeting niet gedurende carnaval plannen ;( Volgende keer sluit ik waarschijnlijk wel weer aan.
pi_149363600
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:20 schreef Viezze het volgende:

[..]

En de prijs voor beste smoes gaat naar....

- denk hier aan tromgeroffel -

*O* Solidberg *O*
Kan je zelfs mijn hippe agenda event op Google Calender laten zien ja! :(
Nee, toch niet
pi_149363648
quote:
8s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:23 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Kan je zelfs mijn hippe agenda event op Google Calender laten zien ja! :(
Ja want dat is geloofwaardig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149363800
quote:
16s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:26 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja want dat is geloofwaardig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je me nu niet gelooft, kom je zelf maar naar Groningen om het te checken :{w
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, toch niet
pi_149363918
Ik snap er toch geen zak van dus in het extreme geval dat ik naar Groningen kom hoef je niet bang te zijn dat ik je vind
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:00:10 #61
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149364689
Wereldspits hebben we toch ook _O_
pi_149365480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:23 schreef Viezze het volgende:
Ik zou graag willen, maar je moet zo'n meeting niet gedurende carnaval plannen ;( Volgende keer sluit ik waarschijnlijk wel weer aan.
Carnaval begint die zondag pas. :{w

(ik heb les gekregen hierin van een zekere Brabander :7 )
Your opinion of me is none of my business.
pi_149366297
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Carnaval begint die zondag pas. :{w

(ik heb les gekregen hierin van een zekere Brabander :7 )
Kutfeest :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:40:53 #64
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_149366309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:20 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

http://www.autoweek.nl/auto/60650/audi-a7-sportback-28-fsi

"Traploze transmissie" ;)

De quattro versie heeft inderdaad wel gewoon een s-tronic bak.
Er staat toch dat het Quattro is JONGUH! Dus dit is geen multitronic meuk.
pi_149366481
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Carnaval begint die zondag pas. :{w

(ik heb les gekregen hierin van een zekere Brabander :7 )
Dat is officieel gezien zeker waar, maar de ellende begint voor mij op donderdag al :') En begin die maandag met stage dus kan het zondag al niet te gek maken
pi_149366487
Prima bak trouwens weer inderdaad.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:45:24 #67
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_149366554
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Wereldspits hebben we toch ook _O_
Nog nooit een spits zo goed zien meeverdedigen bij de tegenstander. Die clown houdt gewoon goal tegen bij Ajax. Wtf :')
pi_149366645
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat is officieel gezien zeker waar, maar de ellende begint voor mij op donderdag al :') En begin die maandag met stage dus kan het zondag al niet te gek maken
Ellende? Als je het ellendig vindt, kun je ook prima mee die vrijdag. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_149366686
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ellende? Als je het ellendig vindt, kun je ook prima mee die vrijdag. :P
Waarom mag jij eigenlijk niet karten? Je rijdt wel auto maar je kunt niet karten? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149366770
quote:
13s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom mag jij eigenlijk niet karten? Je rijdt wel auto maar je kunt niet karten? :')
Nope. Mogen geen klappen of knallen tegen mijn knie komen, dus ik zou dan absoluut niet mogen botsen of in de boarding mogen knallen. Gebeurt dat toch, is de kans groot dat ik toch iets ga beschadigen en kan ik sowieso niet meer terug rijden in de auto. Dat risico is het me niet waard en op die manier karten vind ik ook geen knal aan. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149366895
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ellende? Als je het ellendig vindt, kun je ook prima mee die vrijdag. :P
Haha nee ik vind het niet ellendig 8-)
pi_149366969
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:52 schreef Viezze het volgende:

[..]

Haha nee ik vind het niet ellendig 8-)
Organiseer jij dan de volgende keer iets buiten de carnavalsperiode hmkay?
Your opinion of me is none of my business.
pi_149367200
Ja is goed. Wil je me zo graag zien dan?
pi_149367407
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:59 schreef Viezze het volgende:
Ja is goed. Wil je me zo graag zien dan?
Ben je niet gezellig dan?
Your opinion of me is none of my business.
pi_149367475
Weet je dat niet meer van de vorige keer :'(
pi_149367733
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:04 schreef Viezze het volgende:
Weet je dat niet meer van de vorige keer :'(
Vorige keer was erg gezellig ja, en ik weet zelfs nog wie jij bent. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149368487
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Wereldspits hebben we toch ook _O_
pi_149369629
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hoppa, 17 punten los van 010
pi_149370125
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Wereldspits hebben we toch ook _O_
Sam Larsson _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149370185
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Hoppa, 17 punten los van 010
Als we (lees: PEC Zwolle) winnen staan we boven Feyenoord :+
pi_149370837
Morgen mooi ritje, Apeldoorn - Grunn in een XC60 :) Een 2.0 Momentum D3, eens kijken hoe die rijdt in vergelijking met de 2.4 DrivE XC60 van m'n pa :P
pi_149370932
De V60 die ik vandaag reed had 166.000 op het klokje, wat redelijk bijzonder te noemen is gezien de leeftijd (2 jaar 9 maanden) en brandstof (benzine). Gevalletje oeps iets meer gereden dan ik dacht? :+
pi_149371433
Ik ben gelukkig volgende week weer een paar dagen beschikbaar. Hopelijk word ik dan wel gebeld. ;( Eerst morgen maar eens naar mijn eerste hoorcolleges en vrijdag weer voor mijn moeder werken. Gegarandeerd +-70 euro, ook lekker. :)
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 4 februari 2015 @ 22:20:01 #84
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149373083
Man man, wat een drama zeg :r

Man of the match was overigens het uitvak _O_
pi_149373446
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Man man, wat een drama zeg :r

Man of the match was overigens het uitvak _O_
U serious? :')

Na de 2-1 hebben we ze niet meer gehoord.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 4 februari 2015 @ 22:30:16 #86
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149373508
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:28 schreef trolley het volgende:

[..]

U serious? :')

Na de 2-1 hebben we ze niet meer gehoord.
Ik heb alleen na de goals van Heerenveen onze goaltune gehoord en ergens in de 85e minuut een halfzachte poging tot het volkslied wat overstemd werd door fluitconcerten, verder hoorde ik louter het uitvak eigenlijk.
pi_149373707
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb alleen na de goals van Heerenveen onze goaltune gehoord en ergens in de 85e minuut een halfzachte poging tot het volkslied wat overstemd werd door fluitconcerten, verder hoorde ik louter het uitvak eigenlijk.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij aan de overkant van het uitvak bevond in het stadion, recht onder Nieuw Noord. Misschien dat dat jullie pogingen voor mij in ieder geval heeft overstemd.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:14:01 #88
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149375053
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:28 schreef trolley het volgende:

[..]

U serious? :')

Na de 2-1 hebben we ze niet meer gehoord.
Op tv hoorde je twee keer heel kinderlijk doelpunttune van Feyenoord komen vanaf NN, en dat incestueuze kleuterklasliedje zo tegen het einde van de wedstrijd. Verder was het Feyenoord wat de klok sloeg.
#26 || Luciano da Silva
pi_149375282
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:14 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Op tv hoorde je twee keer heel kinderlijk doelpunttune van Feyenoord komen vanaf NN, en dat incestueuze kleuterklasliedje zo tegen het einde van de wedstrijd. Verder was het Feyenoord wat de klok sloeg.
Maar wel met 3-1 naar huis is gestuurd ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:53:00 #90
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149376210
Ongetwijfeld. Neemt niet weg dat er daar een 'only sing when you win' mentaliteit heerst.

Maar ja, waar niet tegenwoordig :')
#26 || Luciano da Silva
pi_149377169
In Breda, want door wordt niet meer gewonnen.
pi_149377253
Als PEC fan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
أنا مغربي
pi_149377419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:06 schreef A_Valbuena het volgende:
Als PEC fan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een PEC fan hier *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149377436
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:30 schreef yosander het volgende:

[..]

Nog een PEC fan hier *O*
:W O+
أنا مغربي
pi_149378401
See you in the Kuip :7
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:58:17 #96
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149379428
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:15 schreef joppie_saus het volgende:
See you in the Kuip :7
Zondag naar de Kuip, even DKV zien verliezen. Zal maar niet m'n Heerenveen muts opdoen :7
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149382473
Zometeen een rit voor een import bedrijf (naam zegt al). Kenteken is nnb dus wat denken jullie dikke amg? :@ :@ :9~ :9~
Zie!
  donderdag 5 februari 2015 @ 11:21:49 #98
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149382828
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:08 schreef johnson555 het volgende:
Zometeen een rit voor een import bedrijf (naam zegt al). Kenteken is nnb dus wat denken jullie dikke amg? :@ :@ :9~ :9~
1 keer daarvoor gereden (Roosendaal toch) en toen had ik een E500 :7 wel een vrij oude, maar wel een V8. Dat geluid was briljant _O_

Wel geïmporteerd uit Amerika, dus alles was in miles en fahrenheit en hij had enorm foute, blinkende chromen velgen :')

Overigens stonden er bij dat bedrijf vrij veel dikke bakken hoor.
pi_149382878
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:08 schreef johnson555 het volgende:
Zometeen een rit voor een import bedrijf (naam zegt al). Kenteken is nnb dus wat denken jullie dikke amg? :@ :@ :9~ :9~
In Roosendaal toch, Keer daar een Mercedes CLS 350 gehaald, andere keren ook toffe autos, stonden daar die keren ook Porsches, Mustang en van dat soort geweldige auto's.
pi_149382949
Kan jullie niet allebei quote op telefoon :')

Maar idd die locatie, dus de verwachtingen zijn hoog :9~ :9~

Ik hoop wel dat diegene niet een citroen c1 heeft.geïmporteerd :') ;(
Zie!
  donderdag 5 februari 2015 @ 11:33:01 #101
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149383163
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:26 schreef johnson555 het volgende:
Kan jullie niet allebei quote op telefoon :')

Maar idd die locatie, dus de verwachtingen zijn hoog :9~ :9~

Ik hoop wel dat diegene niet een citroen c1 heeft.geïmporteerd :') ;(
Dan ga ik echt kapot als dat zo zou zijn.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149383357
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:33 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dan ga ik echt kapot als dat zo zou zijn.
Verpest 't nou niet ;( ;(
Zie!
pi_149383458
Ik dacht dat ik een dikke 4 zou hebben voor mijn tentamen Kansrekening, heb ik gewoon een 5.5 _O_

#fuckherkansingen #meerhikeren #goedeleef
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 5 februari 2015 @ 11:51:31 #104
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149383670
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:44 schreef Amoeba het volgende:
Ik dacht dat ik een dikke 4 zou hebben voor mijn tentamen Kansrekening, heb ik gewoon een 5.5 _O_

#fuckherkansingen #meerhikeren #goedeleef
Zesjes cultuur :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149383787
Studententien.
pi_149383847
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:40 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Verpest 't nou niet ;( ;(
let us know haha
pi_149383905
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:44 schreef Amoeba het volgende:
Ik dacht dat ik een dikke 4 zou hebben voor mijn tentamen Kansrekening, heb ik gewoon een 5.5 _O_

#fuckherkansingen #meerhikeren #goedeleef
Je moet nu boos zijn en jezelf afvragen waarom je 45 procent van de stof niet machtig bent.
pi_149383932
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:44 schreef Amoeba het volgende:
Ik dacht dat ik een dikke 4 zou hebben voor mijn tentamen Kansrekening, heb ik gewoon een 5.5 _O_

#fuckherkansingen #meerhikeren #goedeleef
Gematst. :Y)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149384146
Goed gepijpt zeker _O- o|O ~O>
Zie!
pi_149384588
Ik hoorde net van een senior dat 6t geen (vaste) klant is meer van AR? ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149384648
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:26 schreef yosander het volgende:
Ik hoorde net van een senior dat 6t geen (vaste) klant is meer van AR? ;(
Whut? Twee weken geleden nog gewoon voor gereden hoor. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149384755
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Whut? Twee weken geleden nog gewoon voor gereden hoor. :)
Ik voor kerst nog, maar die senior had het over incidentele ritten die AR alleen nog krijgt. Hoop niet dat ie gelijk heeft want ze hebben meestal mooie auto's :'(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149384930
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik voor kerst nog, maar die senior had het over incidentele ritten die AR alleen nog krijgt. Hoop niet dat ie gelijk heeft want ze hebben meestal mooie auto's :'(
Mij vertelde 6t zelf dat ze de echt leuke ritjes liever zelf doen, maar dat was altijd al zo geloof ik. En als ze geen tijd hebben, bellen ze AR. Maar er zouden nog twee auto's opgehaald worden dus ik denk dat het wel meevalt. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149385010
6t heeft ook een eigen groep hikers.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149385280
Net op Zwolle de snelbus naar Apeldoorn gepakt ipv de trein met overstap in Deventer, scheelt weer :) Goeie bussen ook wel, stabiele wifi ipv die van Qbuzz die altijd kut doet :')
pi_149387053
Het is een Saab95 ;( ;( ;( ;( ;(
Zie!
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:03:43 #117
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149387159
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:00 schreef johnson555 het volgende:
Het is een Saab95 ;( ;( ;( ;( ;(
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:00 schreef johnson555 het volgende:
Het is een Saab95 ;( ;( ;( ;( ;(
_O-
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:06:35 #118
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149387236
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:00 schreef johnson555 het volgende:
Het is een Saab95 ;( ;( ;( ;( ;(
:') _O-
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149387389
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:00 schreef johnson555 het volgende:
Het is een Saab95 ;( ;( ;( ;( ;(
HAHAHAHA _O-
أنا مغربي
pi_149387732
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:00 schreef johnson555 het volgende:
Het is een Saab95 ;( ;( ;( ;( ;(
_O- _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149387850
Ach, prima auto toch? Had ook een Nissan Sunny ofzo kunnen zijn. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149390017
had vorige week een Hummer H2 en een nieuwe audi a8 :)
pi_149390629
Ik een Bugatti Veyron naar Almere, een Ferrari enzo van Utrecht naar Groningen en een Lamborghini Hurucan van Leusden naar Breda.
pi_149391017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:56 schreef Drilboor het volgende:
Ik een Bugatti Veyron naar Almere, een Ferrari enzo van Utrecht naar Groningen en een Lamborghini Hurucan van Leusden naar Breda.
:D _O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149392369
Morgen een Jetta Hybrid van Grunn naar Barendrecht en een Skoda Superb Combi van Barendrecht naar Oosterhout :)
Ov-vraag voor Oosterhout: in de ritinstructie staat iets over Hespelaar Den Hout en De Boedingen Oosterhout, allebei op meer dan 1km lopen. Zie op Maps echter halte Stelvenseweg, deze lijkt me beter en dichterbij? Mensen die hier vaker zijn geweest voor AR en dit weten? :)
In de ritinstructie staat nog specifiek genoemd dat ik daar ABSOLUUT ONDER GEEN BEDING NIET OM EEN LIFT OF DE WEG NAAR DE BUSHALTE mag vragen, de klant had daarover geklaagd :')!
pi_149392436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:51 schreef underground1009 het volgende:
Morgen een Jetta Hybrid van Grunn naar Barendrecht en een Skoda Superb Combi van Barendrecht naar Oosterhout :)
Ov-vraag voor Oosterhout: in de ritinstructie staat iets over Hespelaar Den Hout en De Boedingen Oosterhout, allebei op meer dan 1km lopen. Zie op Maps echter halte Stelvenseweg, deze lijkt me beter en dichterbij? Mensen die hier vaker zijn geweest voor AR en dit weten? :)
In de ritinstructie staat nog specifiek genoemd dat ik daar ABSOLUUT ONDER GEEN BEDING NIET OM EEN LIFT OF DE WEG NAAR DE BUSHALTE mag vragen, de klant had daarover geklaagd :')!
Die moet je hebben ja, ik geloof dat de ritinfo daarover wat gedateerd is. Daar rijdt als het goed is 1 keer per uur een buurtbus die je naar het busstation brengt, en als je die net hebt gemist kan je mooi bij de McDonalds aan de andere kant van de rotonde wachten.
pi_149392967
Dimitri is getagt bij het Formule 1 verhaal op FB. Niet door mij overigens

[ Bericht 68% gewijzigd door DrSnuggle op 05-02-2015 17:41:12 ]
pi_149393580
????
pi_149394275
Vanmiddag rond 4 uur m'n beschikbaarheid voor morgen toch maar open gegooid en zojuist gebeld voor twee ritten.

Heerenveen - Eindje met een Kangoo
Boxmeer - Almere in een 508

Toch weer een dag onder de pannen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149394412
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:59 schreef trolley het volgende:
Vanmiddag rond 4 uur m'n beschikbaarheid voor morgen toch maar open gegooid en zojuist gebeld voor twee ritten.

Heerenveen - Eindje met een Kangoo
Boxmeer - Almere in een 508

Toch weer een dag onder de pannen.
Ja had mij dan potverdorie gebeld, hele dag al beschikbaar ;(

Ik drukte op verzenden en de telefoon ging over :+ Toch een ritje.
pi_149394787
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:59 schreef trolley het volgende:
Vanmiddag rond 4 uur m'n beschikbaarheid voor morgen toch maar open gegooid en zojuist gebeld voor twee ritten.

Heerenveen - Eindje met een Kangoo
Boxmeer - Almere in een 508

Toch weer een dag onder de pannen.
pff onzin, sta al vanaf begin deze week beschikbaar en ik word niet gebeld :(
pi_149395508
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:51 schreef underground1009 het volgende:
Morgen een Jetta Hybrid van Grunn naar Barendrecht en een Skoda Superb Combi van Barendrecht naar Oosterhout :)
Ov-vraag voor Oosterhout: in de ritinstructie staat iets over Hespelaar Den Hout en De Boedingen Oosterhout, allebei op meer dan 1km lopen. Zie op Maps echter halte Stelvenseweg, deze lijkt me beter en dichterbij? Mensen die hier vaker zijn geweest voor AR en dit weten? :)
In de ritinstructie staat nog specifiek genoemd dat ik daar ABSOLUUT ONDER GEEN BEDING NIET OM EEN LIFT OF DE WEG NAAR DE BUSHALTE mag vragen, de klant had daarover geklaagd :')!
Als je naar Breda Centraal moet kan je beide kanten met de buurtbus mee. De ene gaat naar de stadhuis van made waar een bus naar Breda centraal gaat en de andere gaat naar een busstation van Oosterhout en ook hier vertrekt een bus naar Breda centraal maar ook Tilburg Centraal. Als je naar Tilburg moet dan moet je die van in de xx:40 pakken en anders is de andere kant van in de xx:10 ook goed.
pi_149395618
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:54 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Die moet je hebben ja, ik geloof dat de ritinfo daarover wat gedateerd is. Daar rijdt als het goed is 1 keer per uur een buurtbus die je naar het busstation brengt, en als je die net hebt gemist kan je mooi bij de McDonalds aan de andere kant van de rotonde wachten.
Ik haal daar ook vaak koffie. Route richting Oosterhout Busstation is het snelste maar ook riskant. De aansluiting met de lijnbus is vaak krap. Richting Made (gemeentehuis) is vooral kut omdat je daar altijd lang zit te wachten.

Either way, you're screwed. Op de Logistiekweg om een lift durven vragen is bijna hetzelfde als je ontslagbrief indienen bij AR trouwens. :') Die gozers zitten een half uur rijden vanaf Breda ofzo.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149395654
Oja en Oosterhout :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149395837
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:15 schreef Drowzz het volgende:

[..]

pff onzin, sta al vanaf begin deze week beschikbaar en ik word niet gebeld :(
:*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149397455
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef trolley het volgende:

[..]

:*
Hoelang werk jij er nu eigenlijk? :p
pi_149398380
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Dimitri is getagt bij het Formule 1 verhaal op FB. Niet door mij overigens
Ja, klopt.. So? ;)
Nee.
pi_149398485
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:29 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoelang werk jij er nu eigenlijk? :p
Iets langer dan twee jaar nu.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149398593
quote:
12s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:54 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja, klopt.. So? ;)
Misschien wel een nieuwe formule 1 prive chauffeur? :)
pi_149399160
Stond alleen voor vanmiddag beschikbaar en kreeg rond 2 uur nog een ritje. Vanmiddag bijna 2 uur in de file gestaan en ben rond half 11 pas weer in grun. Ben er wel weer klaar mee nu.
pi_149399190
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Iets langer dan twee jaar nu.
Aah was januari voorheen ook rustig? Of maakt dat verderniks uit? Best wat aanwezig gestaan deze maand, en maar 2 spoedjes weg geweest :p
pi_149400211
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:01 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Misschien wel een nieuwe formule 1 prive chauffeur? :)
Lijkt me geweldig!
Nee.
pi_149400282
Ik zou zeggen ga soliciteren dan.
pi_149400436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:48 schreef Drilboor het volgende:
Ik zou zeggen ga soliciteren dan.
Doe ik ook, even nog een goede brief maken.
Nee.
pi_149400557
Lekker je skills van PCV gebruiken dan.
pi_149400857
Ik ga morgenochtend een fijne brief typen
pi_149402401
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:19 schreef stripe het volgende:
Stond alleen voor vanmiddag beschikbaar en kreeg rond 2 uur nog een ritje. Vanmiddag bijna 2 uur in de file gestaan en ben rond half 11 pas weer in grun. Ben er wel weer klaar mee nu.
Diagnose: karma
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149407147
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Diagnose: karma
Waarom karma? Of is dit weer zo'n humorloze opmerking van je.
pi_149407559
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef stripe het volgende:

[..]

Waarom karma? Of is dit weer zo'n humorloze opmerking van je.
~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O>
Zie!
pi_149411288
Ongeluk geweest op de A7 tussen Grunn en Heerenveen, even wat file. Sterkte voor degenen die vroeg beginnen en er langs moeten :)
pi_149413380
Gister een leuk ritje gehad! Mocht een Audi A4 afleveren bij de voormalig hoofdredacteur van Autoweek. Allemaal mooie verhalen te horen gekregen. Jammer dat mijn schema vrij krap was, anders had ik er best wel langer dan een kwartiertje willen zitten om koffie te drinken.
pi_149415204
Van Facebook:

quote:
Floris Wagensveld:
Easy Way bestaat 25 jaar
dat is meer dan het gemiddelde bruidspaar
bij deze van harte gefeliciteerd
voor het bedrijf dat auto’s transporteerd
MIJN OGEN WAT DOE JE

pi_149415543
Mooi gedicht 7/10 *O*
Zie!
pi_149415881
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:36 schreef Viezze het volgende:
Van Facebook:

[..]

MIJN OGEN WAT DOE JE

[ afbeelding ]
Ongelofelijk dat je zo'n taalfout kunt maken in iets wat je opstuurt naar je werkgever. Goede reclame voor EW ook; HBO en WO studenten?? :')
pi_149417104
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149417954
Wachten in Barendrecht tot ik naar m'n tweede ophaaladres mag lopen :) Heerlijke auto die Jetta, genoeg power om door te rijden als het moet, maar wel lekker rustig en stil rijden. De stoelen van VW halen het alleen niet bij die van m'n XC60 van gister :P
Zo een Skoda Superb combi ophalen, ben op zich wel benieuwd. De Octavia wel een paar keer gereden maar de Superb nog niet :)
pi_149418837
Toevallig een EW hiker van hier die vandaag een auto bij een ingenieursbureau in De Bilt moest afleveren? Zag net een hiker bij de receptie staan :P
pi_149418950
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:17 schreef underground1009 het volgende:
Wachten in Barendrecht tot ik naar m'n tweede ophaaladres mag lopen :) Heerlijke auto die Jetta, genoeg power om door te rijden als het moet, maar wel lekker rustig en stil rijden. De stoelen van VW halen het alleen niet bij die van m'n XC60 van gister :P
Zo een Skoda Superb combi ophalen, ben op zich wel benieuwd. De Octavia wel een paar keer gereden maar de Superb nog niet :)
Gouden auto's die superB's van tegenwoordig. Vaak wel met 1.6 erin wat een beetje jammer is, maar voor de rest de systemen van VW voor een nette prijs.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_149419355
Had gister m'n eerste Superb, inderdaad met zo'n 1.6je erin. Geen strepentrekker, maar verder een prima auto ^O^.

Wat een gedoe was het trouwens om die auto op te halen bij ... 'Punt' in A'dam. De Skoda stond bij een ander merk volgens de ophaalgegevens. Sturen ze me naar de Skoda vestiging, sturen ze me vervolgens naar de tijdelijke vestiging en daar kreeg ik de sleutels. Stond de auto vervolgens op het terrein van weer een ander merk van dat bedrijf (en bleek vervolgens op straat te staan i.p.v. het parkeerterrein zelf) :').
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:55:59 #160
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_149420849
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:31 schreef Rubenr3 het volgende:
Gister een leuk ritje gehad! Mocht een Audi A4 afleveren bij de voormalig hoofdredacteur van Autoweek. Allemaal mooie verhalen te horen gekregen. Jammer dat mijn schema vrij krap was, anders had ik er best wel langer dan een kwartiertje willen zitten om koffie te drinken.
Die zit nu bij VI toch? Apart verhaal hoe die daar weg ging.
pi_149421348
Jeuj, herkansing van economie gehaald, daar zullen morgen zeker een aantal biertjes op gedronken gaan worden.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:32:16 #162
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149421885
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:12 schreef Drilboor het volgende:
Jeuj, herkansing van economie gehaald, daar zullen morgen zeker een aantal biertjes op gedronken gaan worden.
Niet vanavond al bier drinken :')
pi_149421998
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Niet vanavond al bier drinken :')
Niet over een kwartier al aan de vrijmibo beginnen :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:38:32 #164
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149422014
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:37 schreef yosander het volgende:

[..]

Niet over een kwartier al aan de vrijmibo beginnen :')
Neuh, ben met de auto.
pi_149422035
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Neuh, ben met de auto.
Benenwagen _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:42:48 #166
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149422130
Vanavond duiken dus weinig alcohol boys
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149422562
Weeeeeekend! *O* Klaar met werken, vanavond naar de Guzman en morgen party. :7
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:01:30 #168
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149422614
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:59 schreef Sarasi het volgende:
Weeeeeekend! *O* Klaar met werken, vanavond naar de Guzman en morgen party. :7
Maandag Eindje - Rucphen en Halsteren - Breukelen. C4 en Octavia

Audi A7 graag :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149422640
Maandag. :') Het is weekend joh, maandag is nog heul ver weg. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_149422937
Het is heul nog geen weekend. Nog dik twee uur OV'en voor de boeg }:|
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149423207
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:55 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Die zit nu bij VI toch? Apart verhaal hoe die daar weg ging.
Ja klopt, onenigheid met de uitgever.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:24:54 #172
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149423254
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:02 schreef Sarasi het volgende:
Maandag. :') Het is weekend joh, maandag is nog heul ver weg. *O*
Tijd voor een feestje. All charges against me (plagiarism) have been dropped. ^O^ Ik was trouwens ook echt onschuldig.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149423320
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Niet vanavond al bier drinken :')
Vanavond gaan er wel een paar baco's in. Dat jij zondagochtend je maar niet al te erg voeld van de avond van te voren ouwe arbeider.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:28:20 #174
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149423353
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:27 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Vanavond gaan er wel een paar baco's in. Dat jij zondagochtend je maar niet al te erg voeld van de avond van te voren ouwe arbeider.
Ik trek net een fles Hertog Jan open om het weekend te vieren. Hoef pas om 8 uur pas weer de weg op. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149423487
Snap ik, dat je moed in moet drinken voordat je in een opel stapt, en al helemaal in een tigra.
pi_149423591
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:27 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Vanavond gaan er wel een paar baco's in. Dat jij zondagochtend je maar niet al te erg voeld van de avond van te voren ouwe arbeider.
En er het zoveelste KLB topic over opent :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149423602
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Tijd voor een feestje. All charges against me (plagiarism) have been dropped. ^O^ Ik was trouwens ook echt onschuldig.
Morgen is het feest pas. Net even een kratje Hertog Jan opgehaald bij de Plus. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_149423646
Huh feest?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:49:19 #179
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149424044
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Morgen is het feest pas. Net even een kratje Hertog Jan opgehaald bij de Plus. :D
Hertog Jan.

Mensen die inferieur kutbier drinken. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:49:40 #180
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149424052
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:36 schreef Drilboor het volgende:
Huh feest?
Stripe's moeder is jarig. Wist je dat nog niet?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149424087
Das volgende week pas.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:51:52 #182
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149424122
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:50 schreef Drilboor het volgende:
Das volgende week pas.
Ze viert het dit weekend voor 'speciale gasten'.
Ik vertrek morgenmiddag naar Grunn. Maandag is ver weg. *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149424137
Hier nog tweeënhalf uur ov'en :+ Ophaaladres voor de auto naar Oosterhout in Barendrecht stond verkeerd, dus even vijf kwartier onderweg naar het andere adres waarvan een goeie 3 met de benenwagen geweest :P nu onderweg naar Breda :)

Maandag Grunn - Waalwijk in een Trafic en Gorinchem - Grunn in een Octavia
pi_149424700
Mijn weekend begon gister al, mede mogelijk gemaakt door EW (die mij niks gunden) O+

Vanavond misschien een huisfeest crashen. Morgen naar Schagen. Of dat wordt een hele mooie avond, of het wordt echt heel verschrikkelijk. :')
pi_149424797
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Stripe's moeder is jarig. Wist je dat nog niet?
Haha droeftoetertje toch.
pi_149424978
Één treinstel richting Leeuwarden tijdens de vrijdagmiddagspits, welke hersenloze verzint zoiets? }:|
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:35:17 #187
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149425296
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:36 schreef Drilboor het volgende:
Huh feest?
Wat neemt gij dan tot u Fidelis?

Hm taxis te kort hier, hebben ze 1 of andere ouwe Caddy het 275.000 kilometer uit de reserve vloot getrokken.... Het rijdt zullen we maar zeggen
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149425423
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:27 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Vanavond gaan er wel een paar baco's in. Dat jij zondagochtend je maar niet al te erg voeld van de avond van te voren ouwe arbeider.
Heb jij dat gedicht naar Easyway gestuurd?
pi_149426182


Proost boiis #grand #prestige :D
pi_149426272


Proost. :7
Your opinion of me is none of my business.
pi_149426805
Potverdorie, ik ga d'r vanavond ook een paar m'n keel in gieten.
pi_149426824
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maandag Eindje - Rucphen en Halsteren - Breukelen. C4 en Octavia

Audi A7 graag :'(
Ik heb maandagavond weer een A7. :7
Nee.
pi_149427258
Vrijmibo met speciaalbiertjes :9 hakt er lekker in :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:00:38 #194
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149427734
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:16 schreef stripe het volgende:

[..]

Haha droeftoetertje toch.
Zegt de boy die de belangrijkste meet van het jaar annuleert.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149430146
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:35 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wat neemt gij dan tot u Fidelis?

Hm taxis te kort hier, hebben ze 1 of andere ouwe Caddy het 275.000 kilometer uit de reserve vloot getrokken.... Het rijdt zullen we maar zeggen
valt wel mee joh. Had vandaag een sprinter rolstoelbus mee. 83 pk, 2300kg uit 2003. Teller gaf 450000 km aan, had volgens mij nog een 1 voor gemoeten aangezien die bussen hier c.a. 100.000km per jaar rijden.

Trolley, als het makkelijker is voor jou mag je vanaf Leeuwarden cs wel met mij meekarren naar Groningen de 13e. Vertrek rond 15.30 dan
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 6 februari 2015 @ 20:19:48 #196
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149430314
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 20:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]

valt wel mee joh. Had vandaag een sprinter rolstoelbus mee. 83 pk, 2300kg uit 2003. Teller gaf 450000 km aan, had volgens mij nog een 1 voor gemoeten aangezien die bussen hier c.a. 100.000km per jaar rijden.

83 PK? mag je dan meetrappen?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149430918
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:23 schreef trolley het volgende:
Één treinstel richting Leeuwarden tijdens de vrijdagmiddagspits, welke hersenloze verzint zoiets? }:|
Hier dus ook richting Grunn, eerst op Zwolle de helft van de trein achterlaten en dan excuses van de conductrice dat er zoveel mensen moeten staan :')
  vrijdag 6 februari 2015 @ 20:58:11 #198
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149431633
Nou, proost hè!

#26 || Luciano da Silva
pi_149432041
Bacardi lemon + Cola. Mensen wat heb ik zin in morgen.
pi_149432274
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 20:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]
Trolley, als het makkelijker is voor jou mag je vanaf Leeuwarden cs wel met mij meekarren naar Groningen de 13e. Vertrek rond 15.30 dan
Hmm, de 315 naar Groningen is dan toch iets praktischer. Die gaat namelijk rond 15.20 vanaf de rotonde, en anders zou ik om 14.30 al met de bus/trein richting Leeuwarden moeten. Maar bedankt voor het aanbod iig! ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149433183
Pfoee wat een dag. Net thuis van locatiewerk bij ath.. in Amsterdam. Stuk of 10 auto's moeten rijden, alleen maar Peugeot's, Renaults en Citroëns :'). Terwijl collega's CLA's en CLS'jes kregen :N

En een minicooper. Wie de fuck leased er nou een minicooper _O-.
أنا مغربي
pi_149433316
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 21:43 schreef A_Valbuena het volgende:
En een minicooper. Wie de fuck leased er nou een minicooper _O-.
Sarasi :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:15:44 #203
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149434266
Iemand enig idee waar je van die losse raamplakkers kan kopen voor je Parrot microfoon?
#26 || Luciano da Silva
pi_149435285
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 21:43 schreef A_Valbuena het volgende:
Pfoee wat een dag. Net thuis van locatiewerk bij ath.. in Amsterdam. Stuk of 10 auto's moeten rijden, alleen maar Peugeot's, Renaults en Citroëns :'). Terwijl collega's CLA's en CLS'jes kregen :N

En een minicooper. Wie de fuck leased er nou een minicooper _O-.
Mini! :D Omg ik heb ooit een Mini One One gereden voor AR en ik was echt de gelukkigste persoon ter wereld. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_149435617
Kijk, daar heb je het al. :') :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149435757
Ik ben Mini fan. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_149438089
Bij een Mini heb je in een snelle bocht tenminste niet het gevoel dat je omkiepert, in tegenstelling tot die C1/107/Picanto troep :').
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149438132
Dat ze 2-3x zoveel kosten, laat ik achterwege :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 00:28:23 #209
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149438250
Mensen zonder rode Skoda Octavia uit 2002 zijn geen mensen. :{w
pi_149438272
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 00:22 schreef yosander het volgende:
Bij een Mini heb je in een snelle bocht tenminste niet het gevoel dat je omkiepert, in tegenstelling tot die C1/107/Picanto troep :').
Wegligging van een kart, lekker simplistisch interieur, geweldig uiterlijk en je wordt gewoon blij als je instapt. :D Ideale wagentjes.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149438534
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 00:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wegligging van een kart, lekker simplistisch interieur, geweldig uiterlijk en je wordt gewoon blij als je instapt. :D Ideale wagentjes.
Zijn zeker leuke dingen, alleen voor dat geld zou ik iets anders halen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149438561
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 00:38 schreef yosander het volgende:

[..]

Zijn zeker leuke dingen, alleen voor dat geld zou ik iets anders halen :P
Het is goed dat je anders zegt, want iets leukers bestaat natuurlijk gewoon niet. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149440274
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mini! :D Omg ik heb ooit een Mini One One gereden voor AR en ik was echt de gelukkigste persoon ter wereld. O+
Haha zie ze ook zelden bij LM's. Denk dat die dingen ook wel doorrijden, moet haast wel voor die prijs :P. Had hem wel willen rijden, maar een 3 meter lange patser had het 'geluk'. Zat ie daar dan in een babyblauwe minicooper met z'n knieën boven z'n hoofd _O-.
أنا مغربي
pi_149440403
Heb ooit een mini cooper cabriolet gehad als 't uitmaakt :P
Zie!
  zaterdag 7 februari 2015 @ 07:24:08 #215
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149440871
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 00:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen zonder rode Skoda Octavia uit 2002 zijn geen mensen. :{w
Grijs mag ook nog :7
#26 || Luciano da Silva
pi_149440885
Lichte kater maar weer op om voor dat prachtige postbedrijf de pakketjes te bezorgen. :'(

Oh, en nog een weekje tot de afgang voor jullie met karten!!! :D
pi_149441616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 07:28 schreef DrSnuggle het volgende:
Oh, en nog een weekje tot de afgang voor jullie met karten!!! :D
Ga jij maar op zaterdag karten ja :+

Maar goed, ik reserveer de laatste plaats vast. Dit wordt m'n eerste keer karten ooit namelijk :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149441729
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 09:42 schreef trolley het volgende:

[..]

Ga jij maar op zaterdag karten ja :+

Maar goed, ik reserveer de laatste plaats vast. Dit wordt m'n eerste keer karten ooit namelijk :')
Gelukkig voor jou dat ik niet meedoe dan, anders had je dat niet gehaald. :+ Ik ga vandaag reserveren overigens.
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 10:46:19 #219
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149442256
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 07:24 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Grijs mag ook nog :7
Ja, ok, als het maar een U1 is.
pi_149442592
Geen rode auto hebben :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149442665
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:10 schreef Marco001 het volgende:
Geen rode motor hebben :')
Fixed.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149442678
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 09:42 schreef trolley het volgende:

[..]

Ga jij maar op zaterdag karten ja :+

Maar goed, ik reserveer de laatste plaats vast. Dit wordt m'n eerste keer karten ooit namelijk :')
Ik doe ook nog mee! Je zal om de laatste plek moeten vechten :P
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:22:15 #223
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149442782
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Fixed.
Nou en. Ik heb tenminste stoelverwarming en airco en cruise control en een radio en geen last van de wind/regen.
pi_149443497
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:16 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ik doe ook nog mee! Je zal om de laatste plek moeten vechten :P
Oh, gelukkig! :D zonder een beetje tegenstand zou het wel wat saai worden :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149443992
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nou en. Ik heb tenminste stoelverwarming en airco en cruise control en een radio en geen last van de wind/regen.
En een roze auto.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:28:53 #226
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149444008
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En een roze auto.
Mijn auto is net zo roze als jouw motor :{w
pi_149445501
Ook weer een ritje vandaag. Mee een Mercedes A160 van Den Bosch naar Groningen.

Wat een kutbak :') :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149445519
Ik heb les gehad in een A-klasse :+
pi_149445522
_O- Nog andere hikers tegengekomen? :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_149445966
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:00 schreef Sarasi het volgende:
_O- Nog andere hikers tegengekomen? :D
vast allemaal van die autisten dan. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149446044
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:24 schreef Marco001 het volgende:

[..]

vast allemaal van die autisten dan. :)
Blik bier in de hand en geen woord tegen elkaar zeggen, ongetwijfeld.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149447766
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Blik bier in de hand en geen woord tegen elkaar zeggen, ongetwijfeld.
Halve liter HJ, Oeteldonk sjaal om, DJ Paul op en gaan :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149447868
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:59 schreef BlackLining het volgende:
A160
Pas maar op dat je geen eland tegenkomt :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149449085
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mijn kutbak is net zo roze als jouw mooie motor :{w
Oneens met de stelling.

Net nog vriendelijk gezwaaid naar een mede motorrijder. Vanmiddag was 't weer prachtweer om even door de stad te touren.

Gelukkig heeft oom agent me niet gezien.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 20:01:35 #235
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149453654
Zo, vanmiddag even in de RS van Irritatie gestuurd. Heerlijk gevoel als die turbo er in klapt O+
#26 || Luciano da Silva
pi_149454496
Wat is het de laatste weken toch heerlijk om Heerenveen supporter te zijn :D

3-0 voor bij rust tegen PEC _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149455049
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:59 schreef BlackLining het volgende:
Ook weer een ritje vandaag. Mee een Mercedes A160 van Den Bosch naar Groningen.

Wat een kutbak :') :D
Nou zeg, ik rij privé in zo'n kutbak -O- Ook alleen omdat het oma haar oude auto was en ze niet meer zelf durft te rijden, dus mij hoor je niet klagen *O*
pi_149462647
Wat een gezellige boel hier :D

Heb even een paar vragen voor de hikers hier. Ik heb twee goed betaalde bijbaantjes maar ik vind auto rijden gewoon leuk, vooral als het wat mooiere auto's zijn. Mijn vraag aan jullie dus, watvoor auto's komen vaak voor bij jullie? Moet ik denken aan BMW 3-series en Audi A4's of meer aan Fiat Panda's en Citroën C1's? :P

Voor de rest, het salaris is niet bijster hoog maar je krijgt wel betaald voor de tijd die je kwijt bent aan reizen zag ik. Watvoor ritten maken jullie meestal? Als het om kleine afstanden gaat loont het niet echt denk ik maar als je naar de andere kant van Nederland moet gaan zal het wel wat meer zijn. Hoeveel uur zijn jullie gemiddeld kwijt aan een dienst waarvoor jullie ook echt voor betaald krijgen zeg maar? Dus duurt een keer werken vaak maar een uurtje of ben je er wel een paar uur aan kwijt?

Thanks alvast O+
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_149462876
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 01:31 schreef Nafi het volgende:
Wat een gezellige boel hier :D

Heb even een paar vragen voor de hikers hier. Ik heb twee goed betaalde bijbaantjes maar ik vind auto rijden gewoon leuk, vooral als het wat mooiere auto's zijn. Mijn vraag aan jullie dus, watvoor auto's komen vaak voor bij jullie? Moet ik denken aan BMW 3-series en Audi A4's of meer aan Fiat Panda's en Citroën C1's? :P

Voor de rest, het salaris is niet bijster hoog maar je krijgt wel betaald voor de tijd die je kwijt bent aan reizen zag ik. Watvoor ritten maken jullie meestal? Als het om kleine afstanden gaat loont het niet echt denk ik maar als je naar de andere kant van Nederland moet gaan zal het wel wat meer zijn. Hoeveel uur zijn jullie gemiddeld kwijt aan een dienst waarvoor jullie ook echt voor betaald krijgen zeg maar? Dus duurt een keer werken vaak maar een uurtje of ben je er wel een paar uur aan kwijt?

Thanks alvast O+
Hoi :W

Qua auto's zit je 3/4e van tijd ertussenin (denk aan Golf'jes, Clio's en Octavia's), soms een busje en heel af en toe een 3-serie of hoger :P.
Lengte van de ritten hangt voornamelijk af vanuit de regio waaruit je werkzaam bent. Ik woon in Groningen dus mijn ritten duren meestal minimaal een uur, maar +2 uur is niet zeldzaam! Als je kortere ritten rijdt, krijg je meestal wel meerdere ritten per dag toegedeeld.
Per keer dat ik werk ben ik denk ik gemiddeld 6-7 uur bezig (van het moment dat ik de deur uit ga totdat ik weer thuis ben).
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 8 februari 2015 @ 02:10:56 #240
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149463023
Moebs is stout geweest. :@
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 8 februari 2015 @ 02:18:03 #241
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149463094
Nu pas thuis... Morgen staat er om 9.30 een lift richting de Kuip voor de deur...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149463928
Fucking mooie stapavond gehad. :7
Your opinion of me is none of my business.
pi_149463929
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 02:10 schreef Amoeba het volgende:
Moebs is stout geweest. :@
o|O
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149463935
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 04:44 schreef Sarasi het volgende:
Fucking mooie stapavond gehad. :7
Nais.

Ik moet maar eens naar bed, ben niet eens op stap geweest oO<
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149463941
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 04:50 schreef yosander het volgende:

[..]

Nais.

Ik moet maar eens naar bed, ben niet eens op stap geweest oO<
Ik moet mijn bed nog opmaken. :'(
Your opinion of me is none of my business.
pi_149463944
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 04:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik moet mijn bed nog opmaken. :'(
In de zin van schoon beddengoed of? :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 8 februari 2015 @ 04:55:36 #247
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149463951
Ik ben te oud voor deze shit geworden.
pi_149463997
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 04:53 schreef yosander het volgende:

[..]

In de zin van schoon beddengoed of? :P
Nee, ik heb een bedbank, geen echt bed. Dus ik moest 'm gewoon nog opmaken. :') Maar dat is inmiddels gedaan dus nu bedje. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 8 februari 2015 @ 11:03:41 #249
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149465908
Joppie meets Irritatie

#26 || Luciano da Silva
pi_149466550
Met de roze skoda. :+
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 8 februari 2015 @ 12:03:10 #251
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_149466889
Sarasi, je bent gewoon jaloers. Je zou maar een felrode Octavia RS voor de deur hebben staan. :7

quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 04:44 schreef Sarasi het volgende:
Fucking mooie stapavond gehad. :7
:Y
pi_149467039
Of een rode motor! Of twee...
Nee.
  zondag 8 februari 2015 @ 12:17:46 #253
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149467181
Dat concert van die LZ coverband in Oeteldonk was niet zo'n goede stapavond. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149467278
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 12:03 schreef Schaafkaas het volgende:
Sarasi, je bent gewoon jaloers. Je zou maar een felrode Octavia RS voor de deur hebben staan. :7
[ afbeelding ]

[..]

:Y
rode auto's :) was wel een topnacht inderdaad.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 8 februari 2015 @ 15:32:25 #255
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149473452
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 12:03 schreef Schaafkaas het volgende:
Sarasi, je bent gewoon jaloers. Je zou maar een felrode Octavia RS voor de deur hebben staan. :7
[ afbeelding ]

[..]

:Y
Sarasi heeft een mooie rode fiets:



Verschil moet er wezen. Iemand een rode fiets, iemand een rode auto, iemand een rode motor. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149473597
Ik heb alleen een rode trui, hoor ik er dan ook bij?
  zondag 8 februari 2015 @ 15:38:33 #257
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149473653
quote:
9s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:36 schreef Viezze het volgende:
Ik heb alleen een rode trui, hoor ik er dan ook bij?
Ik mis nog iemand met rode schoenen.

Inb4 BL die roept dat ik ook een rode neus krijg.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149473719
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sarasi heeft een mooie rode fiets:

[ afbeelding ]

Verschil moet er wezen. Iemand een rode fiets, iemand een rode auto, iemand een rode motor. :Y
Nietes. Ik heb rood haar, rode schoenen en rode nagellak. Mijn fiets is donkerblauw.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 8 februari 2015 @ 15:41:22 #259
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149473738
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nietes. Ik heb rood haar, rode schoenen en rode nagellak. Mijn fiets is donkerblauw.
You forgot the red panties.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149473740
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik mis nog iemand met rode schoenen.

Inb4 BL die roept dat ik ook een rode neus krijg.
Ik heb mijn rode schoenen onlangs verkocht
pi_149473747
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

You forgot the red panties.
Don't you wish you knew.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 8 februari 2015 @ 15:45:26 #262
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149473850
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Don't you wish you knew.
Waarom zinspeel je er altijd op dat ik een zieke crush op je heb?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149473916
PI my friend, look at the PI
pi_149474218
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik mis nog iemand met rode schoenen.

Inb4 BL die roept dat ik ook een rode neus krijg.
Wacht maar jij o|O
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 8 februari 2015 @ 16:15:40 #265
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149475142
LUCKY AJAX _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149475396
Holy shit inderdaad. Heb alleen eerste helft gekeken, ze hebben het toch mooi spannend gemaakt
  zondag 8 februari 2015 @ 16:21:44 #267
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149475446
quote:
11s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:20 schreef Viezze het volgende:
Holy shit inderdaad. Heb alleen eerste helft gekeken, ze hebben het toch mooi spannend gemaakt
Haha Ajax wint in de 86e minuut door een eigen doelpunt. Tikkie terug en de keeper (huurling van Ajax ding ding) trapt op een polletje *kuch*.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149475483
Tikkie terug Jaap!
  zondag 8 februari 2015 @ 16:23:15 #269
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149475522
Goor Kut 020 manmanman
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149475596
quote:
2s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haha Ajax wint in de 86e minuut door een eigen doelpunt. Tikkie terug en de keeper (huurling van Ajax ding ding) trapt op een polletje *kuch*.
Haha ik zie het nu :+ :+
pi_149476864
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:15 schreef Amoeba het volgende:
LUCKY AJAX _O_
En er nog trots op zijn ook :')

Man man man.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 8 februari 2015 @ 17:23:59 #272
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149477587
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:02 schreef trolley het volgende:

[..]

En er nog trots op zijn ook :')

Man man man.
Oja wacht, ik moet huilen omdat we een pot winnen door pure ironie. Het feit dat Ajax al het hele seizoen geen betere pot op de mat legt vergeten we voor het gemak. Ik ben blij als Ajax weer eens een pot wint ipv het verneukt in de laatste 10 minuten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149478344
quote:
2s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Oja wacht, ik moet huilen omdat we een pot winnen door pure ironie.
Begin jij nu ook al? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149478434
quote:
5s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom zinspeel je er altijd op dat ik een zieke crush op je heb?
Jij begint over mijn ondergoed.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149479564
Liefde op de zondag! :D
  zondag 8 februari 2015 @ 18:22:08 #276
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149479652
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Begin jij nu ook al? :')
16 februari zit ik in de ArenA. Sorry, een man dient van voetbal, bier en tieten te houden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149480706
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

16 februari zit ik in de ArenA. Sorry, een man dient van voetbal, bier en tieten te houden.
Voor (goed) voetbal moet je niet naar de ArenA :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 8 februari 2015 @ 20:24:41 #278
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149484649
Ook niet naar Euroborg. Godgloeiendetyfus wat een stel kleuters hoe ze het weg geven.
#26 || Luciano da Silva
pi_149484908
DE KARTMEET

Zo. Blabla informatie en alles.

Wanneer: vrijdag 13 februari, om 19:00 & 19:45
Waar: Kartfabrique Utrecht, Westkanaaldijk 7
Wat: Duh, karten. Twee heats!
Wakostda: 25 euro totaal
Extra opties: Drankje achteraf?

-Sarasi (toeschouwer)
-Amoeba
-Sjouveur
-Schaapje96
-Drsnuggle
-Irritatie100
-Wave103
-trolley
-Marco
-Vogeltje
-Bokkepoot
-Drilboor
-Dimitri_
-Schaafkaas
-BlackLining

Extra informatie:
Iedereen moet een ID-bewijs meenemen om de betaling via een pasje te kunnen doen. Gaarne aanwezig zijn rond 18:30 om op tijd te kunnen betalen (per persoon) en je om te kleden. De eerste heat start namelijk stipt om 19:00! Ik ben er waarschijnlijk rond 18:45, dus ik wil iedereen vragen om direct naar de balie te lopen en te melden dat je er bent en alvast te gaan betalen. Dit was de enige optie waarin we met z'n allen in dezelfde heat konden rijden en de enige optie voor 22:00, dus that's just how it is. :P

Het wordt vast toffff! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_149485074
Tof! Zin in :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149485425
Goed bezig Sarasi, alvast bedankt voor het organiseren :)
Nee.
pi_149486252
Goed geregeld! Wat heb je tegen die mensen gezegd, of moet ik me bij de balie gewoon melden als Fok! autist? :s)

Gaan er trouwens nog mensen vanaf Amsterdam/Utrecht met het ov?
  zondag 8 februari 2015 @ 20:52:20 #283
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149486263
Ik weet eigenlijk alleen hoe Sarasi en Irritatie100 eruit zien ;( ... De rest was er de vorige keer niet bij geloof ik.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zondag 8 februari 2015 @ 20:54:02 #284
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149486384
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:52 schreef Schaapje96 het volgende:
Goed geregeld! Wat heb je tegen die mensen gezegd, of moet ik me bij de balie gewoon melden als Fok! autist? :s)

Gaan er trouwens nog mensen vanaf Amsterdam/Utrecht met het ov?
Ik kan je wel bij het station in de buurt van de kartfabriek ophalen als je wil...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zondag 8 februari 2015 @ 20:54:44 #285
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149486448
Vanaf Roffa heb ik alleen op de terugweg mensen mee geloof ik?
pi_149486450
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:54 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik kan je wel bij het station in de buurt van de kartfabriek ophalen als je wil...
Jaa heel graag :D
pi_149486554
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:52 schreef Schaapje96 het volgende:
Goed geregeld! Wat heb je tegen die mensen gezegd, of moet ik me bij de balie gewoon melden als Fok! autist? :s)

Gaan er trouwens nog mensen vanaf Amsterdam/Utrecht met het ov?
Groep van veertien en die twee tijden moet je al een heel eind kunnen krijgen. Als je dan hoort dat de reservering op naam van iets wat lijkt op de LM 6t is, zit je goed. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:58:33 #288
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149486741
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:54 schreef Schaapje96 het volgende:

[..

Jaa heel graag :D
Is Station Maarssen, als je daar 18:23 kan staan, dan ben ik er ook ;)
Details mik ik wel in een PM/DM
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149487262
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:58 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Is Station Maarssen, als je daar 18:23 kan staan, dan ben ik er ook ;)
Details mik ik wel in een PM/DM
Ja is prima!
  zondag 8 februari 2015 @ 22:04:59 #290
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149490354
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:52 schreef Schaapje96 het volgende:
Goed geregeld! Wat heb je tegen die mensen gezegd, of moet ik me bij de balie gewoon melden als Fok! autist? :s)

Gaan er trouwens nog mensen vanaf Amsterdam/Utrecht met het ov?
Alleen als het kutweer is zodat ik de motor niet mee kan nemen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 8 februari 2015 @ 23:26:26 #291
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149494981
Ik kom vanuit Utrecht met het OV, toevallig nog iemand die rijdt vanaf station Maarssen? O-)
pi_149495122
Ik wil wel rijden, alleen heeft het niet veel zin met mijn rode achterwielaangedreven duitse auto.
pi_149495148
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 23:26 schreef Wave103 het volgende:
Ik kom vanuit Utrecht met het OV, toevallig nog iemand die rijdt vanaf station Maarssen? O-)
Kan evt wel even via station Maarssen rijden in de Zweed :7
pi_149495196
Oh, ik dacht dat je met de RS107 kwam.
pi_149495263
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 23:31 schreef Drilboor het volgende:
Oh, ik dacht dat je met de RS107 kwam.
Kan allebei c_/
pi_149497162
Iedereen die met mij mee zou rijden dient om half vijf op Grunn CS te staan. En dan wel bij het rondje auto's tussen de Arriva treinen en de taxistandplaats in. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 februari 2015 @ 00:43:17 #297
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149497174
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 23:30 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Kan evt wel even via station Maarssen rijden in de Zweed :7
Klinkt goed :D
  maandag 9 februari 2015 @ 00:49:24 #298
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149497240
Wat doen wij Lijntje, even de sapjes bijvullen op De Lucht - West?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149498702
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:42 schreef Sarasi het volgende:
Iedereen die met mij mee zou rijden dient om half vijf op Grunn CS te staan. En dan wel bij het rondje auto's tussen de Arriva treinen en de taxistandplaats in. *O*
top. :) tot dan
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149500415
Idioten die om het minste of geringste op de rem trappen, er komt een ambulance de snelweg op rijden, die heeft natuurlijk voorrang, maar als je met 120 door blijft kachelen en rustig naar rechts gaat, dan is er niks aan de hand maar ga niet op de rem trappen en 70 rijden... :(
pi_149500424
En ik gooi hem dicht!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')