abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_149350965
Jonny Greenwood zal met The London Contemporary Orchestra ‘s ochtends optreden, zodat de muziek geen concurrentie krijgt van bijvoorbeeld harde gitaarmuziek op andere podia. In een aantal tenten zal het festival langer doorgaan dan de twee voorgaande jaren – van de acts die het festival daarvoor op het oog heeft zitten er nog niet veel tussen dit eerste pakket namen.
pi_149353320
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar wel volledig begrijpbaar dat ze het niet direct bekend gemaakt hebben. De grote namen zijn niet geweldig. Maar in de breedte gewoon erg sterk.
Dat is niet de reden. Ze gingen er vanuit dat ze de festivalprijs zouden winnen op eurosonic, toen dit niet gebeurde hebben ze de verkoop uitgesteld. Daarnaast doet iedereen alsof het een soort angst was dat ze zo laat hebben bekendgemaakt. Moet je is kijken hoeveel meer reuring er op dit forum over bks was dan over dtrh. Dat is fucking marketing ;)
pi_149353502
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:07 schreef Pieterkosram het volgende:

[..]

Dat is niet de reden. Ze gingen er vanuit dat ze de festivalprijs zouden winnen op eurosonic, toen dit niet gebeurde hebben ze de verkoop uitgesteld. Daarnaast doet iedereen alsof het een soort angst was dat ze zo laat hebben bekendgemaakt. Moet je is kijken hoeveel meer reuring er op dit forum over bks was dan over dtrh. Dat is fucking marketing ;)
Lijkt me gelul, aangezien de reuring nergens meer positief was toen het bleef duren en duren, en ze op een gegeven moment zelf inzagen dat het niet lekker liep en zich ook wat zijn gaan stilhouden op social media, aangezien ze daar eerst tig keer 'binnenkort' en 'soon' riepen en dat begon te backfiren aangezien het daarna dus nog een maand heeft geduurd.
pi_149353522
FestivalhallaNL twitterde op woensdag 04-02-2015 om 12:11:46 Mojo voegt een nieuw festival toe met een zomereditie van We Are Electric, 19/20 juni, weekend van #BKS15 #WAE15 reageer retweet
pi_149353546
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
FestivalhallaNL twitterde op woensdag 04-02-2015 om 12:11:46 Mojo voegt een nieuw festival toe met een zomereditie van We Are Electric, 19/20 juni, weekend van #BKS15 #WAE15 reageer retweet
Wat heeft dat met BKS te maken?
pi_149353554
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Lijkt me gelul, aangezien de reuring nergens meer positief was toen het bleef duren en duren, en ze op een gegeven moment zelf inzagen dat het niet lekker liep en zich ook wat zijn gaan stilhouden op social media, aangezien ze daar eerst tig keer 'binnenkort' en 'soon' riepen en dat begon te backfiren aangezien het daarna dus nog een maand heeft geduurd.
Ik heb les van de marketeer. Geloof wat je wilt. Er is absoluut niks gebackfired
pi_149353563
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wat heeft dat met BKS te maken?
Concurrentie
pi_149353600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef Pieterkosram het volgende:

[..]

Ik heb les van de marketeer. Geloof wat je wilt. Er is absoluut niks gebackfired
Ik heb contact met ze gehad, en daar gaven ze ruiterlijk toe dat ze zich nu stilhielden omdat eea niet zo lekker liep op social media en irritatie opriep.
pi_149353613
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef Pieterkosram het volgende:

[..]

Concurrentie
IIs een dance festival.
pi_149353618
Lijkt me niet dezelfde doelgroep want dan zitten ze hun eigen DTRH ook wel in de weg, maar wat een ongelofelijke kneuzen bij MoJo :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_149353648
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb contact met ze gehad, en daar gaven ze ruiterlijk toe dat ze zich nu stilhielden omdat eea niet zo lekker liep op social media en irritatie opriep.
Dat is heftig, als de medeoprichter jou contactpersoon tegenspreekt ;)
pi_149353725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:17 schreef Pieterkosram het volgende:

[..]

Dat is heftig, als de medeoprichter jou contactpersoon tegenspreekt ;)
Een welles nietes discussie is natuurlijk onzinnig. Maar een blik op de impact van de bekendmaking van vandaag maakt duidelijk dat ervanuitgaande dat het klopt wat ik zeg deze strategie extreem effectief is geweest.
pi_149353752
Boeiend, het zijn gewoon toffe namen _O_
pi_149353888
Goddomme wat een toffe line-up. Maar ik ken weer niemand die hier met me heen wil, iedereen blijft maar terugkomen op Graspop. ;(

Misschien ga ik wel gewoon lekker in m'n eentje. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_149353974
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:19 schreef Pieterkosram het volgende:

[..]

Een welles nietes discussie is natuurlijk onzinnig. Maar een blik op de impact van de bekendmaking van vandaag maakt duidelijk dat ervanuitgaande dat het klopt wat ik zeg deze strategie extreem effectief is geweest.
Nou ja, als hij docent 'marketing' is zal hij neem ik aan daar niet gaan vertellen hoe z'n eigen strategie verkeerd uitpakte of ze hun strategie zagen falen doordat ze van een band nog niks bekend mochten maken.

Er zijn positieve reacties ja, op de lineup, niet op het moment of manier van bekend maken. Ze zullen wellicht gewacht hebben tot ze genoeg 'indrukwekkende' acts hadden om te droppen, maar je maakt mij écht niet wijs dat als ze dit al ten tijde van ESNS hadden ze maar even anderhalve maand hebben gewacht omdat een awardje naar de concurrentie ging
pi_149354111
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou ja, als hij docent 'marketing' is zal hij neem ik aan daar niet gaan vertellen hoe z'n eigen strategie verkeerd uitpakte of ze hun strategie zagen falen doordat ze van een band nog niks bekend mochten maken.

Er zijn positieve reacties ja, op de lineup, niet op het moment of manier van bekend maken. Ze zullen wellicht gewacht hebben tot ze genoeg 'indrukwekkende' acts hadden om te droppen, maar je maakt mij écht niet wijs dat als ze dit al ten tijde van ESNS hadden ze maar even anderhalve maand hebben gewacht omdat een awardje naar de concurrentie ging
Docent marketing en medeoprichter, daarnaast altijd zeer transparant geweest. Daarnaast zeg ik niet dat deze line-up er al was tegen esns, alleen was het legit om in het geval van het winnen van de prijs een kleinere bekendmaking te doen. DTRH heeft de prijs gewonnen (bks directe concurrent, voor zo ver concurrentie bestaat in festivalland.) Het plan B om momentum op te bouwen en een gigantische batch te droppen was briljant, dat is wat ik zeg. Geenzins denigrerend bedoeld, maar ofwel blijf bij je leest, of kom met sterke argumenten.
pi_149354148
We are electric is wel een ontzettend smerige zet van mojo zeg..
pi_149354149
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:33 schreef Pieterkosram het volgende:

[..]

Docent marketing en medeoprichter, daarnaast altijd zeer transparant geweest. Daarnaast zeg ik niet dat deze line-up er al was tegen esns, alleen was het legit om in het geval van het winnen van de prijs een kleinere bekendmaking te doen. DTRH heeft de prijs gewonnen (bks directe concurrent, voor zo ver concurrentie bestaat in festivalland.) Het plan B om momentum op te bouwen en een gigantische batch te droppen was briljant, dat is wat ik zeg. Geenzins denigrerend bedoeld, maar ofwel blijf bij je leest, of kom met sterke argumenten.
En toen maakte je je helemaal ongeloofwaardig.
pi_149354160
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:25 schreef Sarasi het volgende:
Goddomme wat een toffe line-up. Maar ik ken weer niemand die hier met me heen wil, iedereen blijft maar terugkomen op Graspop. ;(

Misschien ga ik wel gewoon lekker in m'n eentje. *O*
Mijn god, Graspop :')
Je kan vast wel een fokker joinen hier!
pi_149354203
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En toen maakte je je helemaal ongeloofwaardig.
Nogmaals, blijf bij je leest ;) concurrentie bestaat slechts wanneer in korte tijdperiodes, lowlands en bks concurreren bijvoorbeeld niet. 80% van de consumenten kan óf in Aug óf in Juli. Heel simpel.
pi_149354278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:35 schreef Leonos het volgende:

[..]

Mijn god, Graspop :')
Je kan vast wel een fokker joinen hier!
Graspop vind ik ook leuk hoor, daar niet van. Maar ik ga ook al naar paganfest straks en ik heb eigenlijk weleens zin in wat anders. :P En wie weet, maar alleen vind ik ook niet erg. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149354304
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Graspop vind ik ook leuk hoor, daar niet van. Maar ik ga ook al naar paganfest straks en ik heb eigenlijk weleens zin in wat anders. :P En wie weet, maar alleen vind ik ook niet erg. :)
Dan mag je niet met mij mee :P
pi_149354373
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:34 schreef Pieterkosram het volgende:
We are electric is wel een ontzettend smerige zet van mojo zeg..
Falco Benz O+ ;(

Maar ik blijf trouw aan bks O+ Zo'n toffe sfeer en plek en zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149354837
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:37 schreef Pieterkosram het volgende:

[..]

Nogmaals, blijf bij je leest ;) concurrentie bestaat slechts wanneer in korte tijdperiodes, lowlands en bks concurreren bijvoorbeeld niet. 80% van de consumenten kan óf in Aug óf in Juli. Heel simpel.
Weleens van iets als 'Down The Rabbit Hole' gehoord, of ging jullie marketinganalyse zo ver niet?
pi_149354848
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Graspop vind ik ook leuk hoor, daar niet van. Maar ik ga ook al naar paganfest straks en ik heb eigenlijk weleens zin in wat anders. :P En wie weet, maar alleen vind ik ook niet erg. :)
Gewoon doen, of zet wat foto's in je fobo, dan willen er zo 29392 fokkers met je mee.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')