abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:06:38 #51
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_149638426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:00 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is niet mijn ervaring afgelopen december en januari.
Onmogelijk om een taxi met meter te krijgen op DMK, zowel bij aankomst- als vertrekhal.
Het is heel eenvoudig. Buiten de vertrekhal voorbij de laastste deur in de rijrichting, dus waar dat rokersgebied is, is het allemaal een beetje uit het zicht van de controle. Daar heeft een taxi dus de keuze om te stoppen om een passagier op te pikken voor een rit, of achteraan te sluiten in de rij wachtende taxi's. Je moet zo'n taxi wel zelf aanhouden, en ook mij overkwam het wel eens dat de eerste twee nee zeiden. Maar wellicht lag het aan het tijdstip (wisseling van de wacht, meestal rond 3pm) of wilde die niet naar jouw lokatie. Ik moet altijd naar Lad Phrao en dat is nooit een probleem, want redelijk dicht in de buurt.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:19:38 #52
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_149638683
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ontopic over Thailand; heb als tip gehad om een weekje ofzo in Bangkok te zijn en ben dan van plan om naar die eilandjes te gaan. Ben nog aan het bekijken welke de beste zijn. Het liefste ga ik naar de witte stranden en het helder blauwe water. Misschien heb jij tips?
Wat eilanden betreft zou ik je door de jongeren (*auch* zei oma....) hier laten adviseren, ik ben gewoon een andere doelgroep. Aan een dag of vier Bangkok heb je wel genoeg. Ik ben altijd erg dol geweest op het noorden en als ik mocht kiezen zou ik richting Chiang Mai gaan: stad bekijken, hiken, Flight of the Gibbon...
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:22:35 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_149638746
Ik stond precies op de plek die jij beschrijft, genoeg taxi's die stopten maar bij het woord 'meter' antwoordden ze met '600 baht' of reden ze meteen door.
Uiteindelijk na een kwartier een taxi gevonden die voor 300 baht een ritje deed waar we normaal 200 voor betalen.

Allemaal niet wereldschokkend, maar wel irritant als je naar je hostel of hotel wilt na een lange vlucht.
Zet dan niet met grote letters 'Taxi Meter' op je auto :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 18:02:03 #54
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_149639699
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:22 schreef APK het volgende:
Ik stond precies op de plek die jij beschrijft, genoeg taxi's die stopten maar bij het woord 'meter' antwoordden ze met '600 baht' of reden ze meteen door.
Uiteindelijk na een kwartier een taxi gevonden die voor 300 baht een ritje deed waar we normaal 200 voor betalen.

Allemaal niet wereldschokkend, maar wel irritant als je naar je hostel of hotel wilt na een lange vlucht.
Zet dan niet met grote letters 'Taxi Meter' op je auto :+
Nu neem ik eigenlijk nooit meer een taxi vanaf de luchthaven, maar in de stad heb ik tot nog toe weinig problemen, natuurlijk heb je soms chauffeurs die je niet naar een bepaalde bestemming willen brengen omdat dat rij technisch niet uitkomt, maar aanbod genoeg.

Vanaf Don Muang is trouwens wel één manier om snel en zeker een meter taxi te krijgen, en dat is op de plek waar de reguliere stads bussen vertrekken bij de bushalte aan de snelweg, niet ideaal met veel bagage, want het is een stukje (200=300 meter) lopen, maar als je op die plek staat weet de chauffeur ook wel dat je geen 'eerste keer toerist' bent en zal deze, mede onder druk dat ie daar niet lang kan staan en graag iemand mee wil snel accepteren.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 00:01:24 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_149653300
Vanuit de stad heb ik ook nooit problemen.
First world problems :+

Vorige week weer geboekt, rechtsreeks met China Airlines: 9 december heen, maandje later terug voor ¤562 :D *O*
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_149658915
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Super vet dat je daar gewoond hebt, en nu in Dubai. Ben Jaloers. Was 2 jaar geleden in Dubai. Echt meest luxe vakantie ooit! En het buffet in het hotel denk ik nog steeds met veel plezier aan terug :9~

In 2020 is daar de World Expo. Misschien als ik nu alvast ga sparen ga ik er heen:p

Ontopic over Thailand; heb als tip gehad om een weekje ofzo in Bangkok te zijn en ben dan van plan om naar die eilandjes te gaan. Ben nog aan het bekijken welke de beste zijn. Het liefste ga ik naar de witte stranden en het helder blauwe water. Misschien heb jij tips?
Iig niet koh chang, ik zit daar nu en het bevalt me voor geen meter. Ik zou lekker naar ko phi phi/tao(duiken) of pangan(full moon party) gaan. Koh lante/lipe/samet ben ik niet geweest dus kan niet zeggen of die misschien beter zijn. Samet is iig dicht bij bkk.

Dan nogmaals de vraag of iemand een goed hotel dichtbij se bts weet voor rond de 600 baht het liefst met bad.
En die wisselkoers is zelfs nog slechter geworden merk it ;(
pi_149660852
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 11:27 schreef opreis het volgende:

[..]

Iig niet koh chang, ik zit daar nu en het bevalt me voor geen meter. Ik zou lekker naar ko phi phi/tao(duiken) of pangan(full moon party) gaan. Koh lante/lipe/samet ben ik niet geweest dus kan niet zeggen of die misschien beter zijn. Samet is iig dicht bij bkk.

Dan nogmaals de vraag of iemand een goed hotel dichtbij se bts weet voor rond de 600 baht het liefst met bad.
En die wisselkoers is zelfs nog slechter geworden merk it ;(
Hoezo bevalt het daar niet? En hoe lang blijf je nog?
pi_149660914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:19 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Wat eilanden betreft zou ik je door de jongeren (*auch* zei oma....) hier laten adviseren, ik ben gewoon een andere doelgroep. Aan een dag of vier Bangkok heb je wel genoeg. Ik ben altijd erg dol geweest op het noorden en als ik mocht kiezen zou ik richting Chiang Mai gaan: stad bekijken, hiken, Flight of the Gibbon...
De Flight of te Gibbon ziet er vet uit. Heb al meerdere malen zo iets gedaan was altijd leuk. Hiken ben ik niet zo'n fan van:P

In Bangkok zit er een Nederlander die fiets tochten organiseert, Misschien dat ik dat ga doen.
pi_149661013
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo bevalt het daar niet? En hoe lang blijf je nog?
Van wat ik tot nu toe gezien heb zijn de stranden niet zo mooi als de andere eilanden. De west kust is gewoon een lange weg met veel winkels/restaurants/hotels/resorts waarvan er af en toe ook een heleboel
met rolluiken naar beneden staan. Het heeft ook zn eigen walkin street al ben ik daar savonds niet geweest dus weet niet hoe vunzig deze is. Ook zijn er veel russen al stoor ik me daar niet zo aan. Het lijkt me meer een eiland waar je vooral aan het zwembad van je resort ligt en s avonds gaat feesten.
Ik blijf nog een paar dagen want moet binne kort in bkk zijn en heb geen zin om weer te verkassen, ik zit het wel uit.
Dat het weer hier momenteel niet zo goed is scheelt ook natuurlijk
pi_149661057
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:02 schreef opreis het volgende:

[..]

Van wat ik tot nu toe gezien heb zijn de stranden niet zo mooi als de andere eilanden. De west kust is gewoon een lange weg met veel winkels/restaurants/hotels/resorts waarvan er af en toe ook een heleboel
met rolluiken naar beneden staan. Het heeft ook zn eigen walkin street al ben ik daar savonds niet geweest dus weet niet hoe vunzig deze is. Ook zijn er veel russen al stoor ik me daar niet zo aan. Het lijkt me meer een eiland waar je vooral aan het zwembad van je resort ligt en s avonds gaat feesten.
Ik blijf nog een paar dagen want moet binne kort in bkk zijn en heb geen zin om weer te verkassen, ik zit het wel uit.
Dat het weer hier momenteel niet zo goed is scheelt ook natuurlijk
Oke zal dat onthouden. Misschien leuk voor 1 nacht. Is er nu veel regen? En ben je alleen?
  zaterdag 14 februari 2015 @ 13:09:11 #61
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_149661201
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
De Flight of te Gibbon ziet er vet uit. Heb al meerdere malen zo iets gedaan was altijd leuk. Hiken ben ik niet zo'n fan van:P

In Bangkok zit er een Nederlander die fiets tochten organiseert, Misschien dat ik dat ga doen.
Er zitten er minstens 2, en ik denk 3: Co van Kessel (maar Co zelf is er al lang niet meer) die vanuit Chinatown vertrekt, en Amazing Bangkok Cyclist, die vanaf Sukhumvit soi 26 (Skytrain station Prom Phong) vertrekt. Ze ontlopen elkaar niet zo heel veel, denk ik.

En ik blijf 'r stug promoten: de Cooking with Poo kookschool is hartstikke leuk om te doen, je ziet ook een stukje minder mooi Bangkok, Poo is een leuk mens en je geld komt goed terecht.
pi_149661465
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke zal dat onthouden. Misschien leuk voor 1 nacht. Is er nu veel regen? En ben je alleen?
Het kan naturlijk ook leuk zijn voor langer, het is maar net wat iemand leuk vind. En redelijk wat regen en behoorlijk bewolkt. Als ik op een eiland zit wil ik het liefst strak blauwe lucht.
En vandaag alleen ja, gister met andere toeristen opgetrokken die vanochtend vertrokken zijn. Vanavond of morgen maar weer nieuwe vrienden maken
pi_149661496
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:18 schreef opreis het volgende:

[..]

Het kan naturlijk ook leuk zijn voor langer, het is maar net wat iemand leuk vind. En redelijk wat regen en behoorlijk bewolkt. Als ik op een eiland zit wil ik het liefst strak blauwe lucht.
En vandaag alleen ja, gister met andere toeristen opgetrokken die vanochtend vertrokken zijn. Vanavond of morgen maar weer nieuwe vrienden maken
Leuk! Hoe lang ben je er al? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik alleen durf :P
pi_149661576
Misschien kunnen we better dm en ofzo
  zaterdag 14 februari 2015 @ 15:37:22 #65
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_149665123
Ik ben van plan om een kleine 5 maanden in Azie door te brengen en wilde beginnen in Thailand. Maar ik hoor van verschillende mensen die erheen zijn geweest verschillende verhalen over het Visum en van de talloze websites word ik ook niet veel wijzer. Mijn plan is dus om eerst een aantal weken in Bangkok te blijven, daarna door naar Cambodia, Vietnam, Laos, Singapore, Maleisie, Japan, China etc.

Er is geen concreet plan waar ik precies heen ga en hoe lang ik overal blijf, wel weet ik wanneer ik weer terug wil komen.

Voorheen was het blijkbaar zo dat je zonder Visum als nederlander Thailand binnen kon komen, even paar dagen naar cambodia met de bus en dan weer terug om zo je visum te verlengen.
Maar nu zie ik dus dat ik bij de ambassade dat dat dus niet meer kan, en dat je gewoon een multiple entry visum moet aanvragen? Probleem daarvan is dat je ook een reisplan moet afgeven voor de data dat je weer terug zou komen in Thailand, maar die heb ik dus niet. Het is wel de bedoeling dat ik weer vanuit Thailand, Bangkok, terugvlieg.

Hoe kan ik hier het beste mee aan de slag gaan?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_149678713
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 15:37 schreef Drinky het volgende:
er. Mijn plan is dus om eerst een aantal weken in Bangkok te blijven, daarna door naar Cambodia, Vietnam, Laos, Sin
Multiple entry visum is het handigst voor je. Max 3x 90 dagen.
Zonder visum als je overland binnenkomt krijg je standaard 15 dagen, mogelijk heb je daar al genoeg aan. Zonder nieuwe entry het land uit dan kun je in bijv. in PP, VTE of KL nieuwe visa halen en dan kan ook weer multiple entry zijn. Losse extra entries kun je desnoods ook voor iets van 1900b halen bij het immigratie kantoor dan blijft je lopende visa gewoon geldig maar kun je er even uit.

Voor specifieke vragen en de allerlaatste updates ben je beter af op http://www.thaivisa.com/f(...)cy-and-work-permits/
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:33:49 #67
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_149680638
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 15:37 schreef Drinky het volgende:
Ik ben van plan om een kleine 5 maanden in Azie door te brengen en wilde beginnen in Thailand. Maar ik hoor van verschillende mensen die erheen zijn geweest verschillende verhalen over het Visum en van de talloze websites word ik ook niet veel wijzer. Mijn plan is dus om eerst een aantal weken in Bangkok te blijven, daarna door naar Cambodia, Vietnam, Laos, Singapore, Maleisie, Japan, China etc.

Er is geen concreet plan waar ik precies heen ga en hoe lang ik overal blijf, wel weet ik wanneer ik weer terug wil komen.

Voorheen was het blijkbaar zo dat je zonder Visum als nederlander Thailand binnen kon komen, even paar dagen naar cambodia met de bus en dan weer terug om zo je visum te verlengen.
Maar nu zie ik dus dat ik bij de ambassade dat dat dus niet meer kan, en dat je gewoon een multiple entry visum moet aanvragen? Probleem daarvan is dat je ook een reisplan moet afgeven voor de data dat je weer terug zou komen in Thailand, maar die heb ik dus niet. Het is wel de bedoeling dat ik weer vanuit Thailand, Bangkok, terugvlieg.

Hoe kan ik hier het beste mee aan de slag gaan?
Bij aankomst een visa exempt voor 30 dagen. Moet je plannen of dat genoeg is. Maar als je het dan slim planned en vanaf PNH weer naar BKK vliegt, wat nu zowat de goedkoopste cross border vlucht naar Thailand is, (vanuit Penang is ook goedkoop) heb je weer 30 dagen. Over het aantal keren dat je Thailand binnenkomt hoef je je geen zorgen te maken.

Maar bij vertrek uit NL kunnen ze je wel vragen wanneer je Thailand weer verlaat. Werd mij onlangs ook gevraagd omdat ik geen retourvlucht vanuit BKK had. Ik hoefde geen ticket te laten zien maar bij twijfel zouden ze daar naar kunnen vragen. Dus je sluitende verhaal klaar hebben, zoiets als "ik blijf een week in Bangkok en reis dan per bus naar Siem Reap" zal het best wel doen wanneer je het zonder aarzeling kan vertellen.

De Thaise immigration op BKK is ook wel wat strenger geworden. Ik moest de laatste x nogal wat vragen beantwoorden gezien de vele in en uitreis stempels. Maar op iedere trip kom ik dan ook minstens 2 x Thailand binnen, en dat een x of 4 per jaar.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 15 februari 2015 @ 19:14:49 #68
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_149701882
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:44 schreef PendingApproval het volgende:

[..]

Multiple entry visum is het handigst voor je. Max 3x 90 dagen.
Zonder visum als je overland binnenkomt krijg je standaard 15 dagen, mogelijk heb je daar al genoeg aan. Zonder nieuwe entry het land uit dan kun je in bijv. in PP, VTE of KL nieuwe visa halen en dan kan ook weer multiple entry zijn. Losse extra entries kun je desnoods ook voor iets van 1900b halen bij het immigratie kantoor dan blijft je lopende visa gewoon geldig maar kun je er even uit.

Voor specifieke vragen en de allerlaatste updates ben je beter af op http://www.thaivisa.com/f(...)cy-and-work-permits/
Thanks, maar ik kan dus ook in andere landen zo'n visa halen, dus het hoeft niet voordat ik vertrek?
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:33 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Bij aankomst een visa exempt voor 30 dagen. Moet je plannen of dat genoeg is. Maar als je het dan slim planned en vanaf PNH weer naar BKK vliegt, wat nu zowat de goedkoopste cross border vlucht naar Thailand is, (vanuit Penang is ook goedkoop) heb je weer 30 dagen. Over het aantal keren dat je Thailand binnenkomt hoef je je geen zorgen te maken.

Maar bij vertrek uit NL kunnen ze je wel vragen wanneer je Thailand weer verlaat. Werd mij onlangs ook gevraagd omdat ik geen retourvlucht vanuit BKK had. Ik hoefde geen ticket te laten zien maar bij twijfel zouden ze daar naar kunnen vragen. Dus je sluitende verhaal klaar hebben, zoiets als "ik blijf een week in Bangkok en reis dan per bus naar Siem Reap" zal het best wel doen wanneer je het zonder aarzeling kan vertellen.

De Thaise immigration op BKK is ook wel wat strenger geworden. Ik moest de laatste x nogal wat vragen beantwoorden gezien de vele in en uitreis stempels. Maar op iedere trip kom ik dan ook minstens 2 x Thailand binnen, en dat een x of 4 per jaar.
Ik ben wel van plan gelijk een retourticket te kopen omdat dat goedkoper is (aangezien de prijzen straks weer fors omhoog gaan als ik er ben). Maar ik wil ook niet tickets kopen en er dan achter komen dat, omdat de visa-aanvraag mislukt is om een of andere reden ik straks niet zo lang kan blijven.

Maar als ik je goed begrijp zou ik in principe gewoon iedere keer aan het einde van die 30 dagen het land uit kunnen, even ergens anders verblijven en dan weer terug om het zo weer te verlengen? Dat hadden ze toch aan banden gelegd?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 15 februari 2015 @ 22:35:42 #69
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_149712311
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Drinky het volgende:

[..]

Thanks, maar ik kan dus ook in andere landen zo'n visa halen, dus het hoeft niet voordat ik vertrek?

[..]

Ik ben wel van plan gelijk een retourticket te kopen omdat dat goedkoper is (aangezien de prijzen straks weer fors omhoog gaan als ik er ben). Maar ik wil ook niet tickets kopen en er dan achter komen dat, omdat de visa-aanvraag mislukt is om een of andere reden ik straks niet zo lang kan blijven.

Maar als ik je goed begrijp zou ik in principe gewoon iedere keer aan het einde van die 30 dagen het land uit kunnen, even ergens anders verblijven en dan weer terug om het zo weer te verlengen? Dat hadden ze toch aan banden gelegd?
In principe is het back-to-back in en uitreizen op stempels van 30 dagen aan banden gelegd. Vanuit een Thais oogpunt correct omdat er nogal wat mensen in Thailand verbleven op deze manier en ook arbeid verrichten. (Denk bijvoorbeeld aan mensen uit Laos, Cambodja of Myanmar welke veel meer in Thailand kunnen verdienen dan hun eigen land, naast natuurlijk de vele Russen in de toerisme industrie).

Wanneer je echter kunt aantonen een reisplan te hebben en duidelijk een toerist bent dan doet men (nog) niet zo lastig. 30 dagen Thailand, dan rondreizen door Maleisië en of Indonesië en er is geen probleem om Thailand in te komen, ook 30 dagen Thailand, dan naar Cambodja en weer terug geen probleem, echter doe dit niet 30 dagen Thailand, 1 dag Cambodja, en dan weer 30 dagen Thailand en dat een paar keer achter elkaar, want dat is niet de bedoeling.
Ik kom regelmatig in Azie, maar ook op andere plekken in de wereld waardoor ik overduidelijk niet aan back-to-back verblijf deed, sterker nog, met mijn oude paspoort was het ondoenlijk om mijn reishistorie terug te zien, want niet om op te scheppen, maar als je paspoort wat voller wordt dan stempelt men waar er plaats is, en dat is niet meer in logische volgorde.

Wanneer je vanuit Nederland naar Thailand vertrekt is het handig om binnen 30 dagen na aankomst een vliegticket te hebben waarmee je kan aantonen dat je Thailand verlaat, met Air Asia of Thai Lion Air zijn er opties genoeg om dat tegen een geringe prijs te doen. Want er kan bij vertrek uit Nederland om gevraagd worden en je kan zeker geweigerd worden of een duur retour ticket te kopen, dit omdat de luchtvaartmaatschappij verantwoordelijk is als ze jouw toch meenemen en bij aankomst geweigerd wordt. (En dat kost ze naast een plekje terug in het vliegtuig ook een aanzienlijk bedrag in boetes die ze in theorie op jouw kunnen verhalen, al lukt dat laatste vaak niet door financieel onvermogen van dergelijke passagiers).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_149722094
Zijn jullie ook met een koffer geweest? Ik heb geen backpack en begin nu twijfelen...
  maandag 16 februari 2015 @ 12:43:07 #71
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_149722991
Wij zitten er heel misschien aan te denken om aan het eind van het jaar, na onze studies, 2 weken richting Thailand te gaan. Het is betaalbaar en de natuur ziet er erg awesome uit. Rondtrekken en alles zelf plannen is natuurlijk altijd het mooiste, maar het lijkt ons juist een fijn idee om een keer een lekkere ontspan vakantie te hebben. Er zijn ook groep reizen die door heel Thailand gaan, maar dat is elke ochtend vroeg opstaan en elke avond kapot zijn. We reizen ook het liefst gewoon samen.

We zagen o.a. bij Fox mooie aanbiedingen. Voor +- 1200 euro pp 10 dagen (extra dagen bijboeken gebeurt dan natuurlijk wel, want 10 dagen is die lange vliegreis niet helemaal waard) zit je in een 5-sterren resort op Phuket. Heb al wat gegoogled en ik zag dat er best wat te doen is op Phuket zelf. De natuur trekt ons ook aan. Olifant rijden heb ik ook altijd wel willen doen. Jungle is er toch ook op Phuket? Zag ook dat het te doen is om andere eilanden en het vaste land van Thailand te bezichtigen als excursie.

Doel van de vakantie is dus eigenlijk om te ontspannen, maar ook wel om mooie natuur om ons heen te hebben, waar we af en toe een mooie excursie in kunnen ondernemen. Is Phuket dan wat? Of hebben jullie andere betaalbare ideeën? Dus wel lekker ontspannen (zonder al te veel reizen - liefst gewoon 1 hotel de hele vakantie), maar wel mooie natuur en stranden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_149723681
Waarom gaan jullie dan niet naar Bali? Alhoewel ik dan denk ik voor twee of drie hotels zou gaan, is één hotel op Bali ook prima te doen. Enige is dat je bijvoorbeeld niet op een olifant kan rijden. Weet alleen niet hoe het regenseizoen valt rond dat moment.
pi_149723742
Ik zou ook eerder aan bali denken of in Z-Amerika misschien CostaRica. Phuket is echt een hel.
  maandag 16 februari 2015 @ 13:20:02 #74
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_149723866
We zijn homoseksueel en volgens mij worden die niet echt toegejuicht in Bali. Willen wel veilig op vakantie kunnen natuurlijk. Grote kans dat je niks overkomt, maar gaan liever niet op vakantie met stress of iets dergelijks :P

Van filmpjes ziet Phuket er juist wel heel mooi uit :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 16 februari 2015 @ 13:21:18 #75
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_149723888
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:13 schreef mattie010 het volgende:
Waarom gaan jullie dan niet naar Bali? Alhoewel ik dan denk ik voor twee of drie hotels zou gaan, is één hotel op Bali ook prima te doen. Enige is dat je bijvoorbeeld niet op een olifant kan rijden. Weet alleen niet hoe het regenseizoen valt rond dat moment.
Olifanttocht kan ook op Bali. Regentijd is oktober - maart of zo. Niet dat het nou zo erg is. Rond een uur of vier een flinke bui en dat was het.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')