abonnement Unibet Coolblue
pi_166917979
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 20:17 schreef Mula het volgende:

[..]

Reed is 4 dagen voordat Alice met een blindedarmontsteking kwam opdagen, overleden. Wel heel toevallig als het een niet met het ander te maken blijkt te hebben.
Reed dood dus om "Alice" niet dood te laten gaan moest ze wel richting een ziekenhuis.
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2016 @ 20:22:06 #102
240917 Mula
pi_166918018
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 20:18 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Tijdens een van de eerdere afleveringen heeft Stone een gesprek met Sam. Hierbij zegt Stone iets over een missie van Sam's eenheid in Basra, Irak. Tijdens deze missie zijn slachtoffers gevallen. Is Gettrick een van deze slachtoffers en daarom afgekeurd? Heeft Gettrick daarom wraak genomen richting Sam door zijn dochter te kidnappen? Net zoals hij ook wraak heeft genomen richting de vrouwelijke officier?
Getterick is afgekeurd vanwege iets in Afghanistan, niet Irak. Maar ik denk dat het wel zoiets is.
pi_166918052
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 20:22 schreef Mula het volgende:

[..]

Getterick is afgekeurd vanwege iets in Afghanistan, niet Irak. Maar ik denk dat het wel zoiets is.
Sorry je hebt gelijk.

Misschien zijn Sophie en Alice gewoon willekeurige slachtoffers.
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2016 @ 20:26:34 #104
240917 Mula
pi_166918151
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Sorry je hebt gelijk.

Misschien zijn Sophie en Alice gewoon willekeurige slachtoffers.
Ik ben heel benieuwd. Er is nog maar een uur te gaan en er moet nog best wat duidelijk worden. Denk eigenlijk niet dat er nog heel veel extra achtergrondverhalen bij gaan komen. We weten nauwelijks iets van Lena en vraag me af of we daar nog veel over gaan horen.

Ik vind seizoen 2 trouwens veel en veel beter dan seizoen 1.
pi_166925428
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:22 schreef Voszje het volgende:

[..]

Dit
Wachten tot volgende week woensdag denk ik :P
pi_166925431
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 20:26 schreef Mula het volgende:
Ik vind seizoen 2 trouwens veel en veel beter dan seizoen 1.
Ik vond de sfeer van seizoen 1 veel beter. Al die leger- en woestijndingen liggen me niet zo.
pi_166949438
Met dank aan dit topic heb ik gisteren s01ep1-4 gekeken.
Mooie serie.
pi_166949863
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 03:33 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ik vond de sfeer van seizoen 1 veel beter. Al die leger- en woestijndingen liggen me niet zo.
De sfeer was echt ijzersterk in het eerste seizoen. Denk dat ze daar echt hebben laten zien wat de impact is van een vermissing. Hier slaan ze dat stuk grotendeels over en is het grootste mysterie het hoe en waarom.
  woensdag 30 november 2016 @ 23:03:35 #109
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167013747
Die scene in het bos


Sam ;( :'(

Blij dat het nu wel duidelijk geworden is, maar dat ze het hadden over meerdere meisjes zit me niet lekker. Die kop van Gettrick er nog bij ... Akelig ventje.

In ieder geval: Wat een geweldige serie. _O_

Laat seizoen 3 ook maar komen, na Frankrijk en Duitsland is nu Nederland wel aan de beurt. Baptiste langs de Amsterdamse grachten. :P
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2016 @ 23:03:42 #110
240917 Mula
pi_167013753
En, wat vonden jullie ervan? Ik weet het nog niet helemaal...
  woensdag 30 november 2016 @ 23:11:25 #111
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167013906
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 23:03 schreef Mula het volgende:
En, wat vonden jullie ervan? Ik weet het nog niet helemaal...
Dit einde was eigenlijk wel zoals ik het had verwacht. De aanloop naar al deze uitkomsten was natuurlijk vrij lang, waardoor alle antwoorden nog even in de laatste aflevering moesten. Het mysterie is in ieder geval opgelost, heel anders dan seizoen 1. Ik ben eigenlijk wel blij dat het duidelijk is, hoef ik daar niet meer over na te denken. :P Ik had Stone's rol wel wat groter verwacht, maar eigenlijk bleek hij alleen maar bang voor Gettrick's chantagemiddel.

In ieder geval hoop ik wel op een nieuw seizoen, de serie heeft me totaal niet teleurgesteld, dus doe nog maar een leuk mysterie.
pi_167013928
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 23:03 schreef Mula het volgende:
En, wat vonden jullie ervan? Ik weet het nog niet helemaal...
Goed. Was wel even slikken soms. Triest van Sam. ;(

Maar seizoen 1 blijft beter vind ik. Meer suspense, fantastische sfeer en dat gewéldige einde.
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2016 @ 23:20:30 #113
240917 Mula
pi_167014110
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 23:11 schreef Voszje het volgende:

[..]

Dit einde was eigenlijk wel zoals ik het had verwacht. De aanloop naar al deze uitkomsten was natuurlijk vrij lang, waardoor alle antwoorden nog even in de laatste aflevering moesten.
Ja. Ik had alleen graag nog een onverwachte wending aan het verhaal gehad. Einde had iets spannender gemogen wat mij betreft, maar al met al een erg goede serie.
pi_167018130
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 23:20 schreef Mula het volgende:

[..]

Ja. Ik had alleen graag nog een onverwachte wending aan het verhaal gehad. Einde had iets spannender gemogen wat mij betreft, maar al met al een erg goede serie.
Het ging allemaal wel erg snel ineens. Prima seizoen, maar seizoen 1 blijft ruim de betere.
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:25:30 #115
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167048528
Wat ik me nog wel afvraag: Wie was telkens die Oosterse man waarvan Baptiste dacht dat hij hem achtervolgde?
pi_167052374
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:25 schreef Voszje het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag: Wie was telkens die Oosterse man waarvan Baptiste dacht dat hij hem achtervolgde?
Verbeelding denk ik vanwege zijn hersentumor.
pi_167095094
Laatst aflevering inmiddels ook gezien.

Tot vlak voor einde dacht ik dat het einde een te hoog happy end gehalte had, dat past niet bij deze serie. Maar toen volgde het shot van de begrafenis. Ik dacht even dat Lena herbegraven werd, maar toen de foto van Sam in beeld. :o :o Ook met Sophie loopt het eigenlijk niet goed af. Ze is waarschijnlijk voor de rest van haar leven getraumatiseerd.

In tegenstelling tot seizoen 1 is alles nu eigenlijk duidelijk.

Het enige waar ik nog over twijfel. Heeft Stone nu echt alzheimer of simuleert hij dit zodat hij geen gevaar voor Gettrick meer was/is? Ik ga toch uit van het eerste maar op het einde van de aflevering begon ik toch wat te twijfelen.

Het seizoen vond ik echt top. Misschien iets minder het :o :D gevoel vergeleken met het eerste seizoen maar het bleef wel spannend tot het einde. Het enige minpuntje vond ik eigenlijk het continue switchen tussen heden en verleden.

Hopelijk komt er een derde seizoen.
pi_167095191
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 23:03 schreef Voszje het volgende:
Die scene in het bos
[ afbeelding ]

Sam ;( :'(

Blij dat het nu wel duidelijk geworden is, maar dat ze het hadden over meerdere meisjes zit me niet lekker. Die kop van Gettrick er nog bij ... Akelig ventje.

In ieder geval: Wat een geweldige serie. _O_

Laat seizoen 3 ook maar komen, na Frankrijk en Duitsland is nu Nederland wel aan de beurt. Baptiste langs de Amsterdamse grachten. :P
Of België? Daar valt ook wel wat de verzinnen m.b.t. ontvoeringen van minderjarigen... :X

Overigens is zowel seizoen 1 en 2 voor een deel in België opgenomen en ook veel Belgische acteurs doen mee.
pi_167095218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 23:11 schreef Voszje het volgende:

[..]

Dit einde was eigenlijk wel zoals ik het had verwacht. De aanloop naar al deze uitkomsten was natuurlijk vrij lang, waardoor alle antwoorden nog even in de laatste aflevering moesten. Het mysterie is in ieder geval opgelost, heel anders dan seizoen 1. Ik ben eigenlijk wel blij dat het duidelijk is, hoef ik daar niet meer over na te denken. :P Ik had Stone's rol wel wat groter verwacht, maar eigenlijk bleek hij alleen maar bang voor Gettrick's chantagemiddel.

In ieder geval hoop ik wel op een nieuw seizoen, de serie heeft me totaal niet teleurgesteld, dus doe nog maar een leuk mysterie.
Ha ha dat heb ik ook. :')
pi_167095261
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 23:20 schreef Mula het volgende:

[..]

Ja. Ik had alleen graag nog een onverwachte wending aan het verhaal gehad. Einde had iets spannender gemogen wat mij betreft, maar al met al een erg goede serie.
Ik had eigenlijk verwacht dat op het einde Alice spoorloos zou blijven.
pi_167095270
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:35 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Verbeelding denk ik vanwege zijn hersentumor.
Dat denk ik ook.
  zondag 4 december 2016 @ 14:44:01 #122
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167095336
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:37 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Of België? Daar valt ook wel wat de verzinnen m.b.t. ontvoeringen van minderjarigen... :X

Overigens is zowel seizoen 1 en 2 voor een deel in België opgenomen en ook veel Belgische acteurs doen mee.
Ja, had ik inderdaad ook door dat er in seizoen 1 en 2 ook Belgische acteurs meededen. Zowel de Nederlands sprekenden als Frans sprekenden. Wellicht is België inderdaad ook wel een goede keuze, zaken genoeg. :P
  † In Memoriam † zondag 4 december 2016 @ 14:50:47 #123
240917 Mula
pi_167095505
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:33 schreef TargaFlorio het volgende:

Het enige waar ik nog over twijfel. Heeft Stone nu echt alzheimer of simuleert hij dit zodat hij geen gevaar voor Gettrick meer was/is? Ik ga toch uit van het eerste maar op het einde van de aflevering begon ik toch wat te twijfelen.

De schrijvers hebben een Q&A gedaan (op twitter geloof ik?). Heb het zelf niet gelezen, maar wat ik her en der op internet lees, schijnen ze gezegd te hebben dat hij inderdaad Alzheimer heeft, maar dat hij meer en minder heldere momenten heeft. Ik had zelf het idee dat hij in dat laatste gesprek met Eve ineens heel goed doorhad waar ze het over had.
pi_167096185
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:50 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik had zelf het idee dat hij in dat laatste gesprek met Eve ineens heel goed doorhad waar ze het over had.
Daarom begon ik te twijfelen. Volgens mij was dat ook de reden waarom Eve hem zelf mee naar huis nam.
pi_167360866
Seizoen 2 wordt vanaf dinsdag 27 december uitgezonden op één, om 21:30. :Y
  dinsdag 27 december 2016 @ 20:18:53 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167651983
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:55 schreef Flitskikker het volgende:
Seizoen 2 wordt vanaf dinsdag 27 december uitgezonden op één, om 21:30. :Y
Dat is dus Belgie-1. Vanavond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_167654465
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is dus Belgie-1. Vanavond.
Een aanrader.

Is seizoen 1 eigenlijk ooit op een Nederlandse zender uitgezonden?
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:47:40 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167661123
Wow. Aflevering 1 van seizoen 2 gezien
War wordt er goed geacteerd en wat een plottwists. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 10 februari 2017 @ 20:13:02 #129
46794 Berkery
Fat bastard
pi_168809233
Seizoen 2 nu ook op Netflix. Ik ben benieuwd, seizoen 1 was geweldig.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  vrijdag 10 februari 2017 @ 20:20:38 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168809454
Gisteren de laatste aflevering van serie 2 bekeken. Erg goed en spannend. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_168809582
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:20 schreef golfer het volgende:
Gisteren de laatste aflevering van serie 2 bekeken. Erg goed en spannend. ^O^
Andere sfeer dan seizoen 1 maar zeker niet slechter of minder spannend.
pi_168812190
Eerste aflevering gekeken. Nieuwsgierigmakend. Heel anders dan de vorige keer lijkt het en vond het ook best wel verwarrend. Maar het gaat nog wel duidelijker worden neem ik aan.
Tails tell tales
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2017 @ 12:14:43 #133
240917 Mula
pi_168822405
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:33 schreef Forbry het volgende:
Eerste aflevering gekeken. Nieuwsgierigmakend. Heel anders dan de vorige keer lijkt het en vond het ook best wel verwarrend. Maar het gaat nog wel duidelijker worden neem ik aan.
Je moet even duidelijk hebben wanneer wat speelt. Is te zien aan het uiterlijk vd hoofdrolspelers.

Sam met brandwonden vs zonder.

Soldate zwanger vs niet

Vrouw van Sam met lang haar vs kort haar.
pi_168822634
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:14 schreef Mula het volgende:

[..]

Je moet even duidelijk hebben wanneer wat speelt. Is te zien aan het uiterlijk vd hoofdrolspelers.

Sam met brandwonden vs zonder.

Soldate zwanger vs niet

Vrouw van Sam met lang haar vs kort haar.
En Julien met haar vs Julien zonder haar. Die vrouw van Sam en die soldate lijken ook een beetje op elkaar vind ik.

Thnx, maar deze dingen waren me wel opgevallen, maar toch vond ik het wat verwarrend. Maar gaat wel goed komen. :)
Tails tell tales
  woensdag 15 februari 2017 @ 13:57:01 #135
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_168917512
Boh O+ fijne serie dit.
Heb nu seizoen 2 gekeken, maakt het uit dat ik nu pas seizoen 1 ga kijken?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_168917590
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:57 schreef houdjemond het volgende:
Boh O+ fijne serie dit.
Heb nu seizoen 2 gekeken, maakt het uit dat ik nu pas seizoen 1 ga kijken?
Als ik zo snel niks over het over het hoofd zie (en heb nog lang niet het hele 2e seizoen gezien): nee, op misschien wat sporadische -algemene- opmerkingen na die slaan op "de vorige zaak", is het gewoon een compleet ander verhaal.

Hier nu t/m aflevering 4 gezien en vond ook de laatste aflevering weer heel spannend.
Tails tell tales
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:55:15 #137
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168922108
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:57 schreef houdjemond het volgende:
Boh O+ fijne serie dit.
Heb nu seizoen 2 gekeken, maakt het uit dat ik nu pas seizoen 1 ga kijken?
Neuh, maakt niets uit. Ze hebben in seizoen 2 alleen gerefereerd aan de eerste serie door middel van wat citaten, verder is de zaak compleet anders.

Veel kijkplezier! ^O^
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:00:57 #138
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_168935403
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:14 schreef Mula het volgende:

[..]

Je moet even duidelijk hebben wanneer wat speelt. Is te zien aan het uiterlijk vd hoofdrolspelers.

Sam met brandwonden vs zonder.

Soldate zwanger vs niet

Vrouw van Sam met lang haar vs kort haar.
Dit dus!
Ik vond het op een gegeven bloed irritant worden omdat je soms echt moest opletten. Door die vele flashbacks vond ik dit seizoen best tegenvallen. Bij seizoen 1 zat ik echt mee te denken wie de dader was. Dat verhaal pakte mij ook veel meer.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_169001965
Hier verder... S2 inmiddels afgekeken dus en:

Veel heftiger, veel emotioneler en vooral véél spannender dan het vorige seizoen vond ik. Enige is dat het eerste seizoen wel een heel bijzonder einde had. Dat was deze keer minder het geval. Nog steeds een heel tof einde, maar wel vrij "normaal" zeg maar.

De minpunten die ik eerder beschreef (verwarrend en Julien wat minder leuk) vond ik na een tijdje ook niet meer. Julien had deze keer een veel heftigere rol en ik vond hem die uiteindelijk toch wel met verve spelen (zijn accent af en toe daargelaten). Was deze keer wel iets minder gechármeerd van hem, maar ook dat werd naar het einde toe wel wat beter.

De beide ouders vond ik echt heel goed acteren en vond ik deze keer wél (erg) sympathiek (had ik de vorige keer véél minder), ik leefde echt ontzettend met ze mee en de laatste aflevering rolden de tranen behoorlijk over mijn wangen.

Ik vond het verhaal en het plot geweldig. Vooral gewoon ontzettend spannend en hoewel het nog al ver ging allemaal (waardoor het enigszins ongeloofwaardig aandeed) vond ik het allemaal toch wel goed in elkaar zitten... was steeds heel erg benieuwd hoe het zat, kon zelf maar niks bedenken en werd uiteindelijk ook een aantal keertjes goed verrast.

Top seizoen! _O_
Tails tell tales
pi_169086642
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:09 schreef Forbry het volgende:
Hier verder... S2 inmiddels afgekeken dus en:

Veel heftiger, veel emotioneler en vooral véél spannender dan het vorige seizoen vond ik. Enige is dat het eerste seizoen wel een heel bijzonder einde had. Dat was deze keer minder het geval. Nog steeds een heel tof einde, maar wel vrij "normaal" zeg maar.

De minpunten die ik eerder beschreef (verwarrend en Julien wat minder leuk) vond ik na een tijdje ook niet meer. Julien had deze keer een veel heftigere rol en ik vond hem die uiteindelijk toch wel met verve spelen (zijn accent af en toe daargelaten). Was deze keer wel iets minder gechármeerd van hem, maar ook dat werd naar het einde toe wel wat beter.

De beide ouders vond ik echt heel goed acteren en vond ik deze keer wél (erg) sympathiek (had ik de vorige keer véél minder), ik leefde echt ontzettend met ze mee en de laatste aflevering rolden de tranen behoorlijk over mijn wangen.

Ik vond het verhaal en het plot geweldig. Vooral gewoon ontzettend spannend en hoewel het nog al ver ging allemaal (waardoor het enigszins ongeloofwaardig aandeed) vond ik het allemaal toch wel goed in elkaar zitten... was steeds heel erg benieuwd hoe het zat, kon zelf maar niks bedenken en werd uiteindelijk ook een aantal keertjes goed verrast.

Top seizoen! _O_
Ja fantastische serie. Seizoen 2 is inderdaad nóg veel beter, terwijl seizoen 1 al zo goed was. Het verhaal steekt heel sterk in elkaar, het acteerwerk is van een heel hoog niveau. Julien Baptiste is een prachtig personage dat perfect wordt ingevuld.

Ja ik kom superlatieven tekort, zou graag wat kritischer willen zijn :P

Ik ben vaak juist zo kritisch dat ik mezelf in de weg zit. Waar anderen over een te duidelijk overdreven onrealistische verhaallijn heen kunnen stappen kan ik dat zelden of wanneer bijvoorbeeld een acteur een te grote held is, én knap, én humoristisch, én sterk én een geweldige vader, etc. kan ik het al bijna niet meer aanzien, maar ik kan in The Missing niet één schoonheidsfoutje ontdekken _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door Dokkertje op 23-02-2017 11:18:47 ]
pi_169102180
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:12 schreef Dokkertje het volgende:

[..]

Ja fantastische serie. Seizoen 2 is inderdaad nóg veel beter, terwijl seizoen 1 al zo goed was. Het verhaal steekt heel sterk in elkaar, het acteerwerk is van een heel hoog niveau. Julien Baptiste is een prachtig personage dat perfect wordt ingevuld.

Ja ik kom superlatieven tekort, zou graag wat kritischer willen zijn :P

Ik ben vaak juist zo kritisch dat ik mezelf in de weg zit. Waar anderen over een te duidelijk overdreven onrealistische verhaallijn heen kunnen stappen kan ik dat zelden of wanneer bijvoorbeeld een acteur een te grote held is, én knap, én humoristisch, én sterk én een geweldige vader, etc. kan ik het al bijna niet meer aanzien, maar ik kan in The Missing niet één schoonheidsfoutje ontdekken _O_
Leuk dat je ook zo enthousiast bent. :)
Tails tell tales
  zaterdag 25 februari 2017 @ 20:14:51 #142
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_169141203
Erg genoten van seizoen 2. _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_169141426
Seizoen 2 O+ O+ O+
  zaterdag 25 februari 2017 @ 23:54:59 #144
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_169146070
Zojuist net seizoen 2 afgekeken. Wat een geweldig seizoen die mij vanaf aflevering 1 tot het eind boeide. _O_ .

En inderdaad beter dat nu alles wel duidelijk is vergeleken met S1.
Het acteerwerk _O_
Julien Bapiste _O_
Verhaallijn _O_
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_169146673
Ik had de 1e aflevering van S1 gekeken en kon me niet boeien
Naar aanleiding van goede reviews op het internet toch begonnen met S2
Die pakte me gelijk en afgekeken. Echt een supergoeie serie. Bleef me boeien tot het eind!

Nu ben ik aan het twijfelen om toch S1 weer op te pakken
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_169157110
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 00:31 schreef maryen65 het volgende:
Ik had de 1e aflevering van S1 gekeken en kon me niet boeien
Naar aanleiding van goede reviews op het internet toch begonnen met S2
Die pakte me gelijk en afgekeken. Echt een supergoeie serie. Bleef me boeien tot het eind!

Nu ben ik aan het twijfelen om toch S1 weer op te pakken
S01E01 was juist een van de allerbeste openings die ik ooit gezien had. Meteen hooked.

De sfeer en acteerprestaties van S01 vond ik ook veel beter dan S02. :Y
pi_169366130
Wat was seizoen 2 geweldig, dacht even hoe zit het allemaal. Maar op het eind met alle lijntjes die er heen lopen. Vond de einde ook mooi, ondanks dat het happy was.

Ook bizar hoe Sophie eigenlijk voor dat ze weg mocht, zo leek het in ieder geval, helemaal niet zo "in love" was met de ontvoerder maar daarna kennelijk wel. En toen ze met Stone op het bankje zat, haalde ze ook naar hem uit.
  woensdag 15 maart 2017 @ 10:51:55 #148
46794 Berkery
Fat bastard
pi_169530967
Ik heb deel 2 ook gebinged. Maar ik ben er nog niet uit welk deel beter is, ze zijn allebei steengoed.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_169531550
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:24 schreef Michellee het volgende:
Ook bizar hoe Sophie eigenlijk voor dat ze weg mocht, zo leek het in ieder geval, helemaal niet zo "in love" was met de ontvoerder maar daarna kennelijk wel. En toen ze met Stone op het bankje zat, haalde ze ook naar hem uit.
ja dat is achteraf idd wat vreemd en misschien ook gewoon matig schrijfwerk, puur om de kijker te laten gissen wat hij er precies mee te maken heeft. Al zal ze vooral voor haar kind terug 'in love' zijn met die gast.

seizoen 1 vond ik wat beter omdat het daar tot het laatst onduidelijk bleef wie het gedaan had, al was de conclusie uiteindelijk wel teleurstellend. Dat was bij S2 weer niet. Gewoon van beide seizoenen genoten, topserie
pi_169597516
Off-topic maar weet even niet waar ik dit anders kan plaatsen:

Ennemi public (TV Series 2016– ) - IMDb

In de afgelopen twee weken heb ik de Waalse serie Ennemi Public gekeken. Deze 10-delige serie is in februari en maart uitgezonden door Canvas (VRT2).

Zonder iets over het verhaal te vertellen valt de serie het best te vergelijken met een combinatie van Marc Dutroux, The Missing en True Detective seizoen 1. Grote kwaliteit uit België deze serie. Goed geacteerd, mooi gemaakt en mooie omgeving (Ardennen). Staat in mijn top 5 van series uit 2016.

Een grote aanrader dus als je bovengenoemde twee series goed vond. Helaas niet op Netflix, gelukkig wel op andere manieren te kijken.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')