abonnement Unibet Coolblue
pi_149329256
quote:
Behalve een disciplinaire schorsing van twee weken heeft de vuistslag waarmee FC Utrecht-middenvelder Anouar Kali de kaak van ploeggenoot Kristoffer Peterson brak meer gevolgen. De boosdoener moet ook financieel boeten.

Schorsing voor twee weken bleek niet de enige maatregel. Peterson werd afgelopen zomer overgenomen van Liverpool. Hij tekende in de Domstad een driejarig contract, opgebouwd uit een relatief laag basissalaris, maar wél een flinke premieregeling. Doordat hij zeker zes weken niet in actie kan komen, loopt hij die inkomsten mis. FC Utrecht en Kali zullen echter samen voor de financiële kant van het verhaal opdraaien en Peterson de komende weken als een denkbeeldige basiskracht uitbetalen.

http://www.vi.nl/nieuws/f(...)&utm_campaign=nieuws
pi_149329346
Taktisch ijzersterk weer... Alle ballen hoog voor op Rubin.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tja, prima dat. En opnieuw, als Utrecht dit gewoon meteen normaal had afgehandeld met een schorsing voor 3 wedstrijden oid en Kali meteen spijt had getoond/had laten merken dat dit echt niet kon en het een grove fout was dan was het met de volgende wedstrijd volgens mij alweer bijna overgewaaid.

Ze hebben het echt op alle fronten gigantisch vernacheld.
pi_149329536
Premieregeling? Het zal vast standaard zijn hoor, maar met een premie regeling kan ik ook een streng salarisplafond introduceren...
pi_149329554
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens het AD (Ard Schouten) voor morgen de hesjes

[ afbeelding ]
En dan Rubin in de spits om de puntgave voorzetten van Oar binnen te koppen. _O-
pi_149330044
Rubin is beter in de omschakeling, aldus Robby.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149330450
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Rubin is beter in de omschakeling, aldus Robby.
dat klopt inderdaad helemaal Robby. Daarom zet je hem ook achter de spits en niet in de spits. Ayoub een plekkie naar achter naast Diemers ipv janssen.
Nu zal je toevallig zien dat we met mazzel winnen van willem 2 en dan denkt ie weer dat hij het goed gedaan heeft.
pi_149330606
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:41 schreef zolderraam het volgende:

[..]

dat klopt inderdaad helemaal Robby. Daarom zet je hem ook achter de spits en niet in de spits. Ayoub een plekkie naar achter naast Diemers ipv janssen.
Nu zal je toevallig zien dat we met mazzel winnen van willem 2 en dan denkt ie weer dat hij het goed gedaan heeft.
Heb sowieso wel een beetje het idee dat Robby nu allerlei 'slimme' vondsten wil doen en als het dan toevallig een keer goed uitpakt, had hij het als een van de weinigen goed gezien.

Ondertussen wordt een groeibriljant als Rubin verkeerd gebruikt of zelfs helemaal niet opgesteld.

Maar ach, Alflen voelt zelf ook wel aan dat zijn dagen zijn geteld en hij vrijwel alle geloofwaardigheid inmiddels heeft verloren.
pi_149330919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:46 schreef Downwards het volgende:
Maar ach, Alflen voelt zelf ook wel aan dat zijn dagen zijn geteld en hij vrijwel alle geloofwaardigheid inmiddels heeft verloren.
Uit de VI van morgen:

quote:
In aanloop naar het thuisduel met PEC werd Peterson op alle manieren ingezet om de wandaad van Kali te camoufleren. Zo moest de Zweed voorafgaand aan de thuiswedstrijd een praatje houden in de kleedkamer. Hij sprak de groep toe met wat clichés om vooral samen de strijd aan te gaan. De andere spelers hoorden het betoog aan, maar wisten wel beter. Een medespeler een gebroken kaak slaan en vervolgens iemand uit de technische staf een beuk verkopen. De heersende gedachte in de selectie is: Wat zou er gebeurd zijn als ík dat had gedaan? Trainer Robby Alflen is zich bewust van de beeldvorming dat Kali als zijn lievelingetje wordt gezien. Toch sloeg bij hem de twijfel toe. Zo deed hij vrijdagavond nog een telefonisch rondje langs de bepalende spelers om hen te verzoeken zich in te zetten voor het teambelang en alle verschillende eilandjes te verenigen.
Eerlijk gezegd heb ik wel met Alflen te doen, als mens he...
Lijkt me een hele aardige gozer, maar echt te lief om hoofdtrainer van een BVO te zijn..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149336621
Zal ik morgen paar pakjes Kleenex (natuurlijk wel huismerk) meenemen?
pi_149336652
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Zal ik morgen paar pakjes Kleenex (natuurlijk wel huismerk) meenemen?
Nee, dat niet.
pi_149336715
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:39 schreef Downwards het volgende:

[..]

Nee, dat niet.
Ok, laat ik die thuis.

Nog meer mensen die gaan?
pi_149348800
Tommy Oar loopt deze zomer transfervrij de deur uit volgens het AD...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149348983
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Tommy Oar loopt deze zomer transfervrij de deur uit volgens het AD...
Jammer dan, mag ie ook direct op de bank plaatsnemen. Net als bij het Australische elftal, daar heeft ie amper een kwartier gespeeld in de Azië cup.
pi_149348999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Jammer dan, mag ie ook direct op de bank plaatsnemen. Net als bij het Australische elftal, daar heeft ie amper een kwartier gespeeld in de Azië cup.
Als Peterson fit was zou Oar op de bank zitten de rest van het seizoen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149349031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als Peterson fit was zou Oar op de bank zitten de rest van het seizoen.
Verbeek is toch fit? Liever Peterson of Verbeek dan Oar als hij toch zo graag weg wil. We hebben van de week al laten zien wat voor slappe ruggengraat we hebben en bespeeld worden door spelers, laten we het nu eens omdraaien voor de grap :)
pi_149349042
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:50 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Verbeek is toch fit? Liever Peterson of Verbeek dan Oar als hij toch zo graag weg wil. We hebben van de week al laten zien wat voor slappe ruggengraat we hebben en bespeeld worden door spelers, laten we het nu eens omdraaien voor de grap :)
Verbeek heeft maandag een helft meegespeeld met Jong geloof ik, geen idee hoe fit ie verder is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149349076
quote:
Het was een zonnige winterdag in november 2006, het Kasteel lag er vredig bij, toen Wesley Sneijder opeens heel erg boos werd. Zo ongelooflijk boos zelfs, dat hij gilde dat de scheidsrechter een 'blinde tyfushond' was, met overslaande stem.

Niet zomaar een tyfushond, dus. Maar een blinde.

(Dat was niet ironisch bedoeld. In de juiste context en op de goede toon kun je, bij wijze van grapje, best 'vieze vuile teringlijer' tegen iemand zeggen. Het gebruik van deze hyperbool luistert echter zeer nauw. Pas er, kortom, een beetje mee op.)

Misschien kunt u zich nog herinneren hoe het afliep met Sneijder. Toenmalig voorzitter John Jaakke vond dat we niet zo moesten overdrijven, want Ajax was 'geen clubje van koorknapen'. Sneijder had, aldus de vriendelijke voorzitter, slechts wat 'straattaal' gebezigd.

Moesten we verder niet te zwaar aan tillen.

Ik moest aan Jaakke en Sneijder denken toen zich in Utrecht vorige week een klein drama voltrok. De aanleiding was een andere, want Anouar Kali riep géén 'blinde tyfushond' naar zijn ploeggenoot Kristoffer Peterson.

Voor de zekerheid sloeg-ie 'm maar gelijk een gebroken kaak.

De probleemstelling is hier niettemin hetzelfde: hoe ga je als voetbalclub om met het wangedrag van een speler? Hoe vind je de juiste balans tussen simpele principes en een zelfgespannen web van belangen? Hoe verkoop je je verhaal richting de bloeddorstige buitenwereld?

Het antwoord is op zichzelf niet zo ingewikkeld, maar met voetbalclubs is in dit soort kwesties iets vreemds aan de hand. Allemaal raken ze volkomen het spoor bijster.

Toen Luis Suárez ooit als een krankzinnige in de hals van Otman Bakkal beet, noemde trainer Martin Jol dat eerst vergoelijkend 'een liefdesbeet'.

Daarna schorste Ajax hem voor de vorm voor twee competitiewedstrijden, maar níet voor de Champions League, want anders ging het grapje net iets te veel kosten natuurlijk. Moraal is best belangrijk, mits het niet te duur wordt.

Erik Pieters die als een malloot een ruit kapotsloeg en zichzelf blesseerde? Graziano Pellè die zich als een idioot gedroeg in de catacomben van de Grolsch Veste? Luis Suárez die Patrice Evra voor 'vieze neger' uitmaakte als speler van Liverpool?

Altijd volgt er een reflex van verkramping en bagatelliseren. Zelden tot nooit klinkt er meteen een krachtig, onvoorwaardelijk statement.

Het is de diarree van de angst. Hoe groot het voetbal van de buitenkant soms ook lijken mag, het wereldje wordt bevolkt door kleine, bange mensen.

Door trainers in een loyaliteitsconflict, angstig als ze zijn om stelling te nemen tegen een belangrijke, dure speler. Door bestuurders die vrezen voor financiële schade, en die wanhopig met hun mantel der liefde beginnen te wapperen.

Toen FC Utrecht vorige week ontdekte dat het een probleem had met Badr Kali, ging het eerst urenlang zitten vergaderen, met alles en iedereen erbij, net zolang tot er een quasi-compromis was bereikt.

Maar juist in zo'n oeverloze vergadersetting gaat het fout. In dit soort gevallen is het zaak om níet eindeloos te gaan overleggen, want voor je het weet gaat iedereen elkaar een beetje gelijk zitten geven.

Voor je het weet vind iedereen het opeens een geldig argument dat 'opstootjes wel vaker voorkomen op een trainingsveld'. Ga je het samen relevant vinden dat slachtoffer Peterson niet erg boos is, en dat het geen gecompliceerde kaakbreuk betreft, maar slechts 'een scheurtje'.

Zoals bijna altijd in dit soort gevallen was het de buitenwereld die FC Utrecht wakker moest schudden uit zijn eigen kronkels. Maandag ging directeur Wilco van Schaik alsnog openlijk door het stof, hulde daarvoor, maar het gaat hier nu even om de les die het leert.

Voor alle trainers en voetbalbestuurders die ooit nog gaan worstelen met dit soort dilemma's: hou het simpel. Gebruik je gezonde verstand en verder niets.

Zolang je het allemaal eenvoudig kunt uitleggen aan je eigen kinderen, zonder gedraai en zonder geschipper, is er weinig aan de hand. In alle andere gevallen: grijp in, als de wiedeweerga.

Spoel dat meel uit je mond. Doe normaal.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149349247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

_O_ Waar komt die vandaan?
pi_149349250
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:06 schreef zatoichi het volgende:

[..]

_O_ Waar komt die vandaan?
AD, Sjoerd Mossou
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149349285
Hier nog het complete stuk uit de VI over de kwestie Kali:

quote:
Zwarte bladzijde in historie FC Utrecht

FC Utrecht staat in brand. Een schaduw van randzaken hangt over de club, met als triest dieptepunt de vuistslag van Anouar Kali aan ploeggenoot Kristoffer Peterson. De club verzuimde aanvankelijk in te grijpen, maar ging afgelopen maandag alsnog door het stof.

Aleksandar Bjelica stapte afgelopen zondag als winnaar van het veld na FC Utrecht-PEC Zwolle (0-2). De PEC-verdediger doorliep de jeugdopleiding van FC Utrecht en kwam tot vier optredens in de hoofdmacht. Dit seizoen moest hij ervaring opdoen in de Jupiler League bij Sparta Rotterdam maar de verhuurperiode liep uit op een mislukking. Met als dieptepunt dat Bjelica uit teleurstelling weigerde op de reservebank plaats te nemen. Voor Sparta reden hem half november terug te sturen naar FC Utrecht, dat vervolgens rigoureus handelde. Het contract van Bjelica mocht per direct worden ontbonden.

Afgelopen donderdag sloeg Anouar Kali zijn medespeler Kristoffer Peterson een gebroken kaak en gaf hij vervolgens ook spitsentrainer Danny Koevermans een klap. Drie dagen later stond de Marokkaanse Utrechter gewoon aan de aftrap tegen PEC. De clubleiding zag tot maandag geen reden de speler te schorsen, laat staan te ontslaan. Een besluit waar de hele voetballerij, inclusief veel eigen supporters, overheen viel.

Beide incidenten vonden dit seizoen plaats, maar helemaal niemand begrijpt de logica in de besluitvorming van de leiding, inclusief adviseur Co Adriaanse. Sinds afgelopen zomer is hij het klankbord van de club en die functie pakt hij serieus aan. Adriaanse bezoekt trainingen en wedstrijden, voert wekelijks overleg met de technische staf en was tijdens het afgelopen trainingskamp in Spanje nog aanwezig bij de individuele evaluatiegesprekken met de spelers. Maar op het moment dat de ervaring van Adriaanse het meest noodzakelijk was, verzuimde de leiding hem te raadplegen. Toen de voormalige trainer van onder meer AZ, Ajax en FC Twente zaterdagochtend bij de training met algemeen directeur Wilco van Schaik de vechtpartij besprak, was het al te laat. Adriaanse gaf aan zeker tot een schorsing te zijn overgegaan, een dag eerder was het standpunt van de club al aan iedereen toegelicht.

Afgelopen maandag nam Van Schaik alsnog de schuld op zich. Een dag eerder struinde hij met zijn schouders omlaag doelloos rond in Stadion Galgenwaard. FC Utrecht was zojuist in een armetierig schouwspel weggespeeld door PEC Zwolle. Onder anderen 3.500 kinderen van allerlei basisscholen uit de omgeving van Utrecht zagen hoe Kali door de fans bij elk balcontact werd uitgefloten. ‘Het is voor mezelf nu ook een moment om het besluit eens stevig te evalueren’, stamelde Van Schaik aangeslagen. Een dag later kwam het resultaat daarvan naar buiten. Kali werd alsnog voor twee weken geschorst. ‘Ik kan mezelf niet meer in de spiegel aankijken’, zei Van Schaik maandag. ‘Afgelopen vrijdag hebben we een grove inschattingsfout gemaakt en daar ben ik verantwoordelijk voor. We hebben te snel gehandeld. Een dag later sloeg de twijfel bij me toe, maar vond ik het slap van mezelf om op dat moment alles terug te draaien. Een dag eerder hadden alle gesprekken plaatsgevonden. Met Co Adriaanse heb ik het hier ook over gehad. Het overleg met hem als adviseur had eerder moeten plaatsvinden, ook dat was een fout van ons. We hadden nu opnieuw niets kunnen doen, maar dan kan ik niet meer met mezelf door één deur. Als ik al die schoolkinderen in ons stadion zie zitten, onze grote steun aan maatschappelijke projecten. Dan kunnen wij dit niet zomaar laten passeren. De publieke opinie heeft meegespeeld, maar is in dit geval absoluut niet de doorslaggevende factor. Ons eerste besluit was fout.’

Van Schaik is rigoureus van mening veranderd. De grote vraag blijft of het nog op tijd is. FC Utrecht zal voorlopig nog wel decor blijven van allerlei binnenbrandjes. Belangrijker nog dan de kink in de kabel tussen Adriaanse en de club, is de verdeeldheid in de selectie. FC Utrecht heeft er alles aan gedaan het incident een zachte landing te geven. Donderdagavond en vrijdag vonden stevige gesprekken plaats, in allerlei vormen. Eenmaal bijgekomen van alle schrik en woede vergaf slachtoffer Peterson dader Kali. De maatregel van de clubleiding zal daarbij zeker hebben meegeholpen. Het Zweedse talent werd afgelopen zomer overgenomen van Liverpool. Hij tekende in de Domstad een driejarig contract, opgebouwd uit een relatief laag basissalaris, maar wel een flinke premieregeling. Doordat hij zeker zes weken niet in actie kan komen, loopt hij die inkomsten mis. FC Utrecht en Kali zullen echter samen voor de financiële kant van het verhaal opdraaien en Peterson de komende weken als een denkbeeldige basiskracht uitbetalen.

In aanloop naar het thuisduel met PEC werd Peterson op alle manieren ingezet om de wandaad van Kali te camoufleren. Zo moest de Zweed voorafgaand aan de thuiswedstrijd een praatje houden in de kleedkamer. Hij sprak de groep toe met wat clichés om vooral samen de strijd aan te gaan. De andere spelers hoorden het betoog aan, maar wisten wel beter. Een medespeler een gebroken kaak slaan en vervolgens iemand uit de technische staf een beuk verkopen. De heersende gedachte in de selectie is: Wat zou er gebeurd zijn als ík dat had gedaan? Trainer Robby Alflen is zich bewust van de beeldvorming dat Kali als zijn lievelingetje wordt gezien. Toch sloeg bij hem de twijfel toe. Zo deed hij vrijdagavond nog een telefonisch rondje langs de bepalende spelers om hen te verzoeken zich in te zetten voor het teambelang en alle verschillende eilandjes te verenigen. Zondagmiddag werd na afloop van het duel zichtbaar dat dit voorlopig een utopie is. Aanvoerder Willem Janssen schreeuwde in alle hevigheid richting verschillende spelers die direct de catacomben indoken. De regel was altijd, ongeacht het resultaat, het thuispubliek te bedanken. Janssen, die het teambelang altijd hoog in het vaandel heeft, ergerde zich net als tal van ploeggenoten zichtbaar aan de privileges die sommige spelers zichzelf toe-eigenen.

Anouar Kali zelf werd in de afgelopen dagen vooral bijgestaan door Joost Leenders. De mental coach voerde in de afgelopen dagen diverse uitvoerige gesprekken. ‘Ik heb veel aan hem gehad’, zegt Kali met ingetogen stem. ‘Ik heb zo veel spijt van wat ik heb gedaan. Het was heel dom van me, ik herkende mezelf niet. Het is ook nooit eerder bij mij zo uit de hand gelopen. Ik zit zo helemaal niet in elkaar, dus ik weet ook niet waar het vandaan kwam. Kristoffer heeft direct mijn oprechte excuses geaccepteerd. Hij wilde ook dat ik zou spelen tegen PEC. Ik heb getwijfeld of het verstandig was, maar heb uiteindelijk besloten het te doen. Of dat slim was of niet, dat weet ik niet. Het blijft hoe dan ook een inktzwarte bladzijde. Laat één ding duidelijk zijn: dit had nooit mogen gebeuren.’

‘Vanaf vrijdag begon ik te twijfelen’

Robby Alflen kan zich helemaal vinden in het besluit van de clubleiding om Anouar Kali alsnog te schorsen. ‘Vanaf vrijdag begon ik te twijfelen of we er wel goed aan hadden gedaan’, zegt de trainer. ‘Het was te heftig, maar met alle betrokken partijen zijn we direct op een goede manier de dialoog aangegaan. We hebben geprobeerd op een goede manier te straffen. Moreel bleef het echter knagen, het kan niet door de beugel. Wat volgde was bijna een nationale discussie, het hing als een deken over de club.’ De gevolgen zijn nog altijd voelbaar voor de trainer. Alflen moet proberen de eenheid zo spoedig mogelijk te herstellen, maar hij beseft dat het niet eenvoudig is. ‘De gedachte van: Wat als ik het had gedaan? kan ik me heel goed voorstellen. In het land heeft iedereen er een mening over, dus ook in onze kleedkamer. Dat neem ik ook helemaal niemand kwalijk. De komende twee weken zullen Anouar Kali en Kristoffer Peterson niet in de kleedkamer plaatsnemen, daar hebben zij ook alle begrip voor. Er moet rust komen, de focus moet weer op het voetbal komen.’ Alflen spreekt de aanname tegen dat hij Kali het hand boven het hoofd houdt. ‘Net zoals met jongens als Mark van der Maarel, Yassin Ayoub en Kai Heerings heb ik met Kali een verleden bij Jong FC Utrecht. We hebben een goede verstandhouding, maar dat geldt voor alle spelers.’
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149349473
Zullen we nu weer over gaan tot de orde van de dag? Komen 2 belangrijke potten aan en een hele moeilijke pot tegen PSV.

Voor mij is de kwestie kali wel afgehandeld, betrokkenen v Schaik en Alflen hebben aangegeven fout te hebben gezeten met hun geldboete en hebben het wat mij betreft nu goed afgehandeld met de schorsing. Beetje laat, maar we zijn allemaal mensen en die maken fouten.

Laten we ons weer gaan focussen op wat winst partijen. En hopen dat spelers als vd Maarel en Boymans snel weer fit zijn. Zeker vd Maarel duurt lang vind ik.
pi_149349602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Voor mij is de kwestie kali wel afgehandeld, betrokkenen v Schaik en Alflen hebben aangegeven fout te hebben gezeten met hun geldboete en hebben het wat mij betreft nu goed afgehandeld met de schorsing. Beetje laat, maar we zijn allemaal mensen en die maken fouten.
Ik vind deze fout dusdanig dat er blijvend schade is ontstaan; eerst alleen richting Alflen, maar ook richting van Schaik. Het team is, wellicht niet door deze kwestie, maar wel mede door, behoorlijk uit elkaar aan het vallen. Naar Alflen zal minder en minder geluisterd worden door spelers met als resultaat voetbal zoals afgelopen zondag.

Ik zou het bijzonder vinden als Alflen dat weer op de rails gaat krijgen, maar mijns inziens is zijn positie niet lang meer houdbaar.
pi_149349677
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Zullen we nu weer over gaan tot de orde van de dag? Komen 2 belangrijke potten aan en een hele moeilijke pot tegen PSV.

Voor mij is de kwestie kali wel afgehandeld, betrokkenen v Schaik en Alflen hebben aangegeven fout te hebben gezeten met hun geldboete en hebben het wat mij betreft nu goed afgehandeld met de schorsing. Beetje laat, maar we zijn allemaal mensen en die maken fouten.

Laten we ons weer gaan focussen op wat winst partijen. En hopen dat spelers als vd Maarel en Boymans snel weer fit zijn. Zeker vd Maarel duurt lang vind ik.
Die hele kwestie hangt als een schaduw over de club en de spelersgroep, wat zatoichi al zei, het resultaat kon je afgelopen zondag al zien, inspiratieloos voetbal…

Alflen is de grip op zijn spelersgroep volledig kwijt, als we vanavond verliezen in Tilburg hoop ik eerlijk gezegd dat ie er zelf mee kapt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149349912
Alflen was al onhoudbaar, hopelijk gaat dit de nekslag geven. De opstelling van vanavond zal wel weer een grandioos succes blijken.

Er is maar 1 oplossing en dat is zo snel mogelijk van kali, oar en alflen af komen. Misschien dat je Janssen dan nog op de rit kan krijgen.

Vind de zwarte deken wel meevallen, inspiratieloos is het al het hele seizoen en voor een deel ook vorig seizoen. Het is al zeker 2 jaar geen team. En daar komt iets als dit natuurlijk nog harder aan, een hecht team vangt dit wel op, maar de losse flodders die wij hebben niet.
pi_149350020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Alflen was al onhoudbaar, hopelijk gaat dit de nekslag geven. De opstelling van vanavond zal wel weer een grandioos succes blijken.

Er is maar 1 oplossing en dat is zo snel mogelijk van kali, oar en alflen af komen. Misschien dat je Janssen dan nog op de rit kan krijgen.

Vind de zwarte deken wel meevallen, inspiratieloos is het al het hele seizoen en voor een deel ook vorig seizoen. Het is al zeker 2 jaar geen team. En daar komt iets als dit natuurlijk nog harder aan, een hecht team vangt dit wel op, maar de losse flodders die wij hebben niet.
Ben ik het totaal niet mee eens, we hebben echt wel goed gespeeld dit seizoen ook al trokken we vaak aan het kortste eind... Maar afgelopen zondag was helemaal niks, amper een aanval gezien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')