abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2015 @ 08:41:28 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149288702


Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Pagan | Strega | ferrari_rood | Rewimo | indaha | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap | PaarsBeestje | roos85 | Toekito | Thinkk-Pinkk | Duufje | Kper_Norci | Bamba

pagan_vlag.gifvl0011b057%2060x60.JPGuui1.pngOnslowicon.jpgCat.jpgfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gifSmallnster.jpgaSUQ6vF.gifNLU6p2k.gifalan_avatar.gifuser.jpgezgif-save.gifVampire.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
lindsey_album.jpg

Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 08:46:11 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_149288761
Ik heb de nummering van het topic even nagelopen, als het goed is klopt het nu weer. Er waren drie delen 2415 geloof ik :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 2 februari 2015 @ 08:49:52 #3
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149288813
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:46 schreef senesta het volgende:
Ik heb de nummering van het topic even nagelopen, als het goed is klopt het nu weer. Er waren drie delen 2415 geloof ik :D
werkte daarom Open Nieuw Deel via mobiel ook niet?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2015 @ 08:55:01 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149288887
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:46 schreef senesta het volgende:
Ik heb de nummering van het topic even nagelopen, als het goed is klopt het nu weer. Er waren drie delen 2415 geloof ik :D
Het # moet er weer in, dan nummert hij vanzelf door :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 08:55:37 #5
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_149288891
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:49 schreef Toekito het volgende:

[..]

werkte daarom Open Nieuw Deel via mobiel ook niet?
Nee hoor, denk niet dat dat de oorzaak is. Geen idee waarom het niet lukte. Zag je wel dat het topic op slot was?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 08:56:00 #6
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_149288897
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het # moet er weer in, dan nummert hij vanzelf door :)
Ah oke, zet ik die er ook weer even in, thnx :)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2015 @ 08:56:53 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149288905
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:56 schreef senesta het volgende:

Ah oke, zet ik die er ook weer even in, thnx :)
^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2015 @ 09:05:26 #8
43556 miss_dynastie
pi_149289002
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:49 schreef Toekito het volgende:

[..]

werkte daarom Open Nieuw Deel via mobiel ook niet?
Dat werkt al een poosje niet...
  maandag 2 februari 2015 @ 09:11:13 #9
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149289084
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat werkt al een poosje niet...
ik heb het nu 2x in een week gehad.

Ik blijf wel weg na 290 ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 2 februari 2015 @ 09:14:10 #10
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_149289129
Kou: ja
Sneeuw: nee
Houtkachel: ook nie maar verwarming vollen bak hihi

Groetjes vanuit Wuustwezel ook van Fluffy Frasier :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2015 @ 09:20:38 #11
43556 miss_dynastie
pi_149289225
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:11 schreef Toekito het volgende:

[..]

ik heb het nu 2x in een week gehad.

Ik blijf wel weg na 290 ;)
Ik had het maanden geleden tijdens een live tv reeks, dat was echt heel fijn :+
Ik post nog wel na 290, maar niet in topics die snel gaan. Hier durf ik het wel aan :P
pi_149289583
Geen treinen van en naar Utrechr. En raad eens via welk station ik naar school in Amersfoort moet? Ja juist ja! Utrecht. Heb al een trein ontlopen door met de bus naar Utrecht te gaan. Ga gewoon lekker dwars doen en gewoon kijken wat er mogelijk is vanaf Utrecht. Desnoods met de bus naar Amersfoort ofzo, al mis ik dan de eerste college ben ik vast wel optijd voor die daarna.

Oh en sneeuw hier *) blijft alleen niet liggen volgens mij.

Tot hier deze egopost, fijne dag allemaal :*
Duvel & Niels
pi_149289817
Hier nog steeds geen sneeuw en blij toe *O* *O*
Even een druk weekend gehad want bij mijn moeder in het tehuis was een maag/darmvirus uitgebroken en mijn moeder was er ook best ziek van -O- , maar gelukkig kon ze gisteren al weer een beschuitje eten :)

Balen Duufje -O- , maar als er geen sneeuw ligt waarom rijdt de trein dan niet :? maar ja met de ns kan alles :P
Hopelijk beter vervoer op de terugweg :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149290483
Hier is het koud, er ligt en valt sneeuw en de houtkachel moet ik nog schoonmaken -O- groetjes uit Belgie w/
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149290947
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:56 schreef indaha het volgende:
Hier nog steeds geen sneeuw en blij toe *O* *O*
Even een druk weekend gehad want bij mijn moeder in het tehuis was een maag/darmvirus uitgebroken en mijn moeder was er ook best ziek van -O- , maar gelukkig kon ze gisteren al weer een beschuitje eten :)

Balen Duufje -O- , maar als er geen sneeuw ligt waarom rijdt de trein dan niet :? maar ja met de ns kan alles :P
Hopelijk beter vervoer op de terugweg :*
Gelukkig gaat het alweer iets beter met je moeder!

Er is een trein en wisselstoring. Dus niet met sneeuw te maken.. Ik zit nu in de snelbus naar Amersfoort, heb ik echt geluk mee want er stonden heel veel mensen en maar 1/3e kon met de bus mee. Ik ben benieuwd hoe laat ik er nu ben.
Duvel & Niels
pi_149293483
Altijd fijn, gedoe met de trein. Hopelijk was je nog een beetje op tijd Duuf!

En wat vervelend voor je moeder Indaha :{ Hopelijk is ze weer lekker snel de oude!

Hier helaas geen houtkachel, wel een verwarming die ik maar weer eens heb opengedraaid. Dankzij de grote ramen over de volledige breedte aan de noordkant hier is dat wel nodig. Maar goed, beter nu de noordkant dan in de zomer je ramen op de zuidkant hebben. Dat hebben hier ook veel bewoners, en dat is niet uit te houden qua warmte :X .

Is het al dinsdag? Bijna toch? Ja? Ik wil weten of ik een baan heb :P
pi_149294002
*doet een dansje* *O*
pi_149294334
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
*doet een dansje* *O*
Draait een pirouetje mee *; *O* en gaat dan weer verder met strijken :W
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149295147
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:56 schreef indaha het volgende:

[..]

Draait een pirouetje mee *; *O* en gaat dan weer verder met strijken :W
*; *;

Strijken! :r
pi_149295234
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:28 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

*; *;

Strijken! :r
Staat ook nog op mijn lijst voor vandaag -O-
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149295590
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:32 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Staat ook nog op mijn lijst voor vandaag -O-
Ik heb niet eens een strijkijzer!
pi_149295701
Ik heb er wel een, maar dat ding is de afgelopen 2,5 jaar misschien in totaal 10 keer uit de kast gekomen. Voor het strijken van wat overhemden van Chris, of een net jasje van mij. Verder weiger ik te strijken :P
pi_149295739
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:49 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb er wel een, maar dat ding is de afgelopen 2,5 jaar misschien in totaal 10 keer uit de kast gekomen. Voor het strijken van wat overhemden van Chris, of een net jasje van mij. Verder weiger ik te strijken :P
Ik doe het ook gewoon niet hoor. Dingen die gestreken moeten worden, trek ik gewoon niet meer aan :@ :D
pi_149296060
Strijken... Ben er ook geen fan van... Maar kan (8> moeilijk voor lul naar zijn werk sturen. En het zelf laten doen us geen optie want dan sta ik het daarna alsnog een keer te doen :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149296239
Ik koop zelf ook bijna geen strijkdingen maar (8> Heeft toch elke dag een hemd aan naar het werk. Tja, dan zal het af en toe echt moeten gebeuren.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149296304
Ow, even een heel andere vraag. Ik hoor de wildste geruchten dat er sinds 1 januari een zwarte lijst voor huisdieren is en dat chinchilla s hier ook op staan. Weet iemand hoe dit zit? Ik woon nu nog in Belgie maar we zijn wel van plan op een gegeven moment terug naar nederland te gaan. Moet ik ze dan stiekem het land in smokkelen en een hus met een achterhuis kopen? Heb ik speciale papieren of een paspoort nodig? Of hoor ik weer eens veel geschreeuw en is er niets aan de hand?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149296460
Er is een nieuwe wet voor het houden van dieren door ja. Chinchilla's staan inderdaad ook op de verboden lijst, maar het houdt enkel in dat je er niet meer mee mag fokken/vermeerderen. Dus Chinchilla's die nu leven, hoef je niet verborgen te houden en daar kun je ook gewoon mee naar de dierenarts. :)
Ik zal zo even nakijken of je nog iets speciaals moet doen (misschien moet je even ergens melden dat je Chin's hebt, wellicht gewoon bij een DA, maar dat weet ik niet zeker.)
pi_149296672
Fokken ben ik sowiso niet van plan. Maar wat als ik over 10 jaar met nog maar 1 chin alleen zou zitten. Kan ik er dan geen chin meer bijkrijgen voor gezelschap?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149296717
Even nagezocht: zoals gezegd mag je je Chin's gewoon houden tot ze overlijden maar er dus niet (meer) mee fokken. En ze moeten een chip krijgen met een verklaring van een dierenarts.

Hm, en je laatste punt: eigenlijk dus niet nee. Of er moeten er nog in asiels zitten. Maar er zullen dus altijd Chin's alleen overblijven. Dat is wel weer sneu :{


Heel wat anders, maar over dierenartsen gesproken; ik bleek een gemiste oproep te hebben gehad van de DA waar ik stage heb gelopen. Hij belt zo terug. Misschien heeft 'ie nog een leuk (teken?)klusje. (Toentertijd heb ik ook een kleurplaat voor een Sinterklaasactie in de praktijk gemaakt, en ze zijn bezig met de website te vernieuwen enzo. )
pi_149297077
Omg, een chip. Ze vinden het helemaal niet leuk om naar de DA te gaan en door vreemden betast te worden. -O-
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149299071
Awww... Maudie! O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2015 @ 16:12:36 #32
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149299762
Indaha, vervelend van dat virus, gelukkig maar dat het alweer beter gaat met je moeder.

Ik ben ook anti-strijk :P

Klaar met werken voor vandaag :) De sneeuw is weer weg maar lekker weer is anders.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 2 februari 2015 @ 16:18:37 #33
386633 Adnap
I love Life !
pi_149299936
waar kan ik die lijst vinden ?

ik ga zo naar amsterdam op ziekenbezoek ^O^
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_149300157
Ho wacht, stop! Ik had het verkeerd! Chinchilla's staan op de lijst met bijzondere voorwaarden. Niet op de verboden lijst! :@
(Wat de voorwaarden zijn is nog niet bekend. Maar het gaat dan vnml om huisvesting en verzorging. )

Hier staan de lijsten:http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/dier-en-natuur/116278-verboden-huisdieren-vanaf-2014.html

Ik denk dat Mara ook een voorstel gaat indienen voor speciale voorwaarden, wat betreft haar huisvesting. Ze is het namelijk NIET eens met 'Frizzle Shizzle'-spul in het reismandje.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2015 @ 16:28:54 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149300230
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:26 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat Mara ook een voorstel gaat indienen voor speciale voorwaarden, wat betreft haar huisvesting. Ze is het namelijk NIET eens met 'Frizzle Shizzle'-spul in het reismandje.
Eigenwijs ding! :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_149300385
Ja echt he. Haha. :D
Ik moet alleen toch iets gaan bedenken voor haar om te kunnen doen. Want ze lijkt zich soms toch wat te vervelen. Dan vind ik 's morgens spullen die van tafeltjes getrokken zijn (ik heb vaak geen idee hoe ze er bij is gekomen) en die liggen dan deels op de bank enzo.

Ik heb al een (ritsel)tunnel liggen en dat shizzlefrizzle spul (kan ze lekker graven zonder dat het echt vies wordt hier in huis ;) ), ik gebruik nu ook wel eens de biksbal maar dat kan nog wel iets vaker, en ik ga ook maar meer biks verstoppen.
Truucjes zou ze ook wel kunnen denk ik, maar zodra er 'voer' in het spel is gaan die twee als malloten achter elkaar rondjes rennen :') . Schiet niet op.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2015 @ 16:38:47 #37
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149300555
Misschien een doos? Met "luikjes" erin geknipt zodat ze erdoorheen kan kruipen (doolhof-idee)? Of gaan ze daaraan knagen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_149300660
Heb ik wel eens geprobeerd ja. Alleen dat vinden ze vaak maar even interessant. Of helemaal niet.
Wat dat betreft zijn het net katten _O- .
Nouja, net gelijk toch nog even geprobeerd truucjes te doen. Cas moest van mijn op z'n achterpoten gaan staan (maar dat doet 'ie sowieso wel als je biks boven z'n neus houdt :+ ) en Mara wilde wel over mijn arm 'springen' O+ . (Af en toe was het meer eroverheen hangen, maar ik vind het allang best. Cas vertikt het totaal ;) )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2015 @ 17:12:03 #39
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149301567
Misschien willen ze wel uit een hoge hoed springen :P

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_149305661
Wat een gedoe met die verboden dieren. Ik denk dat ik de staarten van de chins ga scheren en ze een bruine kleurspoeling ga geven. Zeg ik gewoon dat het bruine ratten zijn. Die mag je wel houden. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door valentijn101 op 02-02-2015 19:56:44 ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149306278
Oh wacht. Bijzondere voorwaarden.
Wat betreft grote van de villa en loslooptijd zal ik er echt wel doorheen komen. Maar hebben chins ook iets over de voorwaarden te vertellen. Dan mag ik dus NOOIT meer met kleine rozijnen thuis komen. Moet de groentetuin groter. Is 1 losloopkamer niet meer voldoende maar willen ze het hele huis. Moet de baas meer als 1 uur per dag beschikbaar zijn als klimobject. (Zoe is een fanatiek baasbeklimmer) ohhhh jeee, ik zie het somber in.

Wanneer zullen de voorwaarden bekend zijn?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149306296
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:33 schreef Candaasje het volgende:
Ja echt he. Haha. :D
Ik moet alleen toch iets gaan bedenken voor haar om te kunnen doen. Want ze lijkt zich soms toch wat te vervelen. Dan vind ik 's morgens spullen die van tafeltjes getrokken zijn (ik heb vaak geen idee hoe ze er bij is gekomen) en die liggen dan deels op de bank enzo.

Ik heb al een (ritsel)tunnel liggen en dat shizzlefrizzle spul (kan ze lekker graven zonder dat het echt vies wordt hier in huis ;) ), ik gebruik nu ook wel eens de biksbal maar dat kan nog wel iets vaker, en ik ga ook maar meer biks verstoppen.
Truucjes zou ze ook wel kunnen denk ik, maar zodra er 'voer' in het spel is gaan die twee als malloten achter elkaar rondjes rennen :') . Schiet niet op.
Ze doen al meer als onze katten :P die doen alleen eten slapen en miauwen als ze honger hebben :P

quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:40 schreef valentijn101 het volgende:
Wat een gedoen met die verboden dieren. Ik denk dat ik de staarten van de chins ga scheren en ze een bruine kleurspoeling ga geven. Zeg ik gewoon dat het bruine ratten zijn. Die mag je wel houden. :+
Hoeft niet meer :) Candaasje had nog een aanvulling gevonden
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:26 schreef Candaasje het volgende:
Ho wacht, stop! Ik had het verkeerd! Chinchilla's staan op de lijst met bijzondere voorwaarden. Niet op de verboden lijst! :@
(Wat de voorwaarden zijn is nog niet bekend. Maar het gaat dan vnml om huisvesting en verzorging. )

Hier staan de lijsten:http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/dier-en-natuur/116278-verboden-huisdieren-vanaf-2014.html

Ik denk dat Mara ook een voorstel gaat indienen voor speciale voorwaarden, wat betreft haar huisvesting. Ze is het namelijk NIET eens met 'Frizzle Shizzle'-spul in het reismandje.
[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Awww... Maudie! O+
Wie is Maudie :o ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149306328
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:56 schreef valentijn101 het volgende:
Oh wacht. Bijzondere voorwaarden.
Wat betreft grote van de villa en loslooptijd zal ik er echt wel doorheen komen. Maar hebben chins ook iets over de voorwaarden te vertellen. Dan mag ik dus NOOIT meer met kleine rozijnen thuis komen. Moet de groentetuin groter. Is 1 losloopkamer niet meer voldoende maar willen ze het hele huis. Moet de baas meer als 1 uur per dag beschikbaar zijn als klimobject. (Zoe is een fanatiek baasbeklimmer) ohhhh jeee, ik zie het somber in.

Wanneer zullen de voorwaarden bekend zijn?
Ik was dus net spuit 11 :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149306474
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:56 schreef indaha het volgende:

[..]

Ze doen al meer als onze katten :P die doen alleen eten slapen en miauwen als ze honger hebben :P

[..]

Hoeft niet meer :) Candaasje had nog een aanvulling gevonden

[..]


[..]

Wie is Maudie :o ?
Maudie is beroemd geworden door dit topic F&F / Chinchillamaatjes gevonden!


En dit is maudie met haar eigen groentetuin die volgens die voorwaarden vast veel te klein gaat zijn.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149307311
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:00 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Maudie is beroemd geworden door dit topic F&F / Chinchillamaatjes gevonden!
[ afbeelding ]

En dit is maudie met haar eigen groentetuin die volgens die voorwaarden vast veel te klein gaat zijn.
O die foto ken ik van een fotowedstrijd volgens mij O+ en volgens mij heb ik ook een deel van dat topic gelezen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149311468
Ohh die foto van Madie! O+ Ik heb me nog helemaal niet verdiept in de nieuwe regels.. Wij hebben dan ook alleen twee katten en een vijver vol goudvissen dus het lijkt mij ook niet dat die zo snel op de verboden lijst zouden komen :P

Ik heb het overleefd hoor, het NS drama.. Vanochtend 50 extra minuten vertraging, terug 45 min extra. Al met al dus lekker lang onderweg geweest (normaal duurt enkele reis 1uur 10min). Het was ook gewoon slecht geregeld, want er was amper tot geen informatie en op de terug reis zijn we maar op de gok in een intercity gesprongen waarop stond deze stopt NIET in Utrecht, de conducteur wist het zelf niet hij zei dat het best kon dat de trein in Utrecht stopte. Naja iedereen stapte in dus wij ook maar he, kuddedieren.. Een minuut voordat ie bij Utrecht Centraal was werd omgeroepen; We gaan toch een stop maken in Utrecht. Pfeewww opgelucht, anders zaten we in de trein die pas weer stopte in Gouda :+.

Verder gaat het ruk nog met mij, met pijnstilling is de pijn in mijn voorholtes/hoofd wel te handelen maar zonder echt niet. Morgen maar de dokter bellen, even vol houden nog morgenochtend gelukkig maar een college die ik echt niet kan missen.

OH en wat mijn dag vandaag weer helemaal goed maakte? Ik ging naar boven na het eten, lagen de katten zo op het logeerbed te slapen. Ik smolt helemaal :@ O+

Disclaimer: nee de ene is niet veel groter dan de ander, Duvel (rechts) heeft zich helemaal opgerold en Niels (links) heeft zich helemaal uitgerekt :P
Duvel & Niels
pi_149312248
Tja als ik mag kiezen tussen ns ellende en kat zijn dan weet ik het wel O+
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149313767
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:56 schreef valentijn101 het volgende:
Oh wacht. Bijzondere voorwaarden.
Wat betreft grote van de villa en loslooptijd zal ik er echt wel doorheen komen. Maar hebben chins ook iets over de voorwaarden te vertellen. Dan mag ik dus NOOIT meer met kleine rozijnen thuis komen. Moet de groentetuin groter. Is 1 losloopkamer niet meer voldoende maar willen ze het hele huis. Moet de baas meer als 1 uur per dag beschikbaar zijn als klimobject. (Zoe is een fanatiek baasbeklimmer) ohhhh jeee, ik zie het somber in.

Wanneer zullen de voorwaarden bekend zijn?
_O-

En; Chins O+
pi_149315014
Oh wacht. Misschien weet onze dda het wel.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149315367
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:11 schreef valentijn101 het volgende:
Tja als ik mag kiezen tussen ns ellende en kat zijn dan weet ik het wel O+
Ja he? Ik zou een prima kat zijn.. Beetje dutten, eten, nog n dutje doen, rondje lopen door t huis.. Meer eten.. Speelkwartiertje, vogeltjes pesten buiten.. Nog n dutje..geaaid worden.. Ja oh heerlijk leventje haha
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2015 @ 06:45:07 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149317443
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 23:43 schreef Duufje het volgende:

Ja he? Ik zou een prima kat zijn.. Beetje dutten, eten, nog n dutje doen, rondje lopen door t huis.. Meer eten.. Speelkwartiertje, vogeltjes pesten buiten.. Nog n dutje..geaaid worden.. Ja oh heerlijk leventje haha
Ik kom in een volgend leven ook terug als kat :Y Zo'n bolle Brit met als hobby 23 uur per dag slapen ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_149317485
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 06:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik kom in een volgend leven ook terug als kat :Y Zo'n bolle Brit met als hobby 23 uur per dag slapen ^O^
O+ klinkt heerlijk.

Ik blijf thuis vandaag, mn hoofd doer zo zeer. Straks de huisarts maar bellen want ik denk dat ik een ontsteking heb.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2015 @ 06:54:59 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149317490
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 06:53 schreef Duufje het volgende:

O+ klinkt heerlijk.

Ik blijf thuis vandaag, mn hoofd doer zo zeer. Straks de huisarts maar bellen want ik denk dat ik een ontsteking heb.
Stomen! Als je bijholteontsteking hebt, helpt stomen. Heet water in een bak, handdoek over je hoofd. Met wat geluk komt de boel los. Beterschap!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_149317504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 06:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik kom in een volgend leven ook terug als kat :Y Zo'n bolle Brit met als hobby 23 uur per dag slapen ^O^
+1 Heerlijk lijkt me dat , maar wel met kundig personeel voor dat uurtje dat ik wakker ben :P

Beterschap Duufke :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 3 februari 2015 @ 07:00:20 #55
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149317517
:W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149317521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 06:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Stomen! Als je bijholteontsteking hebt, helpt stomen. Heet water in een bak, handdoek over je hoofd. Met wat geluk komt de boel los. Beterschap!
Doe ik al helaas, dan heb ik even drie seconden het idee dat ik weer normaal kan ademenen.. En dan is t weer terug
Duvel & Niels
pi_149317534
Duufje beterschap
pi_149317916
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 07:02 schreef Duufje het volgende:

[..]

Doe ik al helaas, dan heb ik even drie seconden het idee dat ik weer normaal kan ademenen.. En dan is t weer terug
Spoelen werkt bij mij altijd heel goed. Een gewone verkoudheid slaat bij mij altijd zo over in een flinke ontsteking.

Maar een paar keer per dag met zout water spoelen verlicht altijd een hoop.. En een zooi dat er dan uitkomt :X
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149318286
Een leven als kat zie ik ook wel zitten ja. Ik hoef niet 23 uur per dag te slapen, maar ik wil wel urenlang gekriebeld worden. O+

Beterschap Duufje. Klinkt erg rot! :*

Ik ben een beetje gammel. Niks ernstigs hoor, maar gewoon wat te weinig en onrustig geslapen. :O Nouja, gelukkig ga ik de komende uren vooral stro strooien en poep scheppen, dus ik hoef er niet al te hard bij na te denken :P .
pi_149319600
Spoelen doe ik idd ook. Misschien maar vaker per dag doen. Ik heb antibiotica meegekregen, maar moet idd wel blijven stomen spoelen en neusspray blijven gebruiken.

Waar kan ik solliciteren voor n leven als kat? Zou ik best kunnen *)
Duvel & Niels
pi_149324880
Het gaat gelukkig al weer wat beter met Sukkelpoes O+
Eetlust komt weer terug (al vindt ie Hills c/d volgens mij niet super lekker) en geen plasjes meer buiten de bak.

Vandaag begonnen met niermedicijn (Semintra).
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_149325157
Hoera voor sukkelpoes *O*
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149328017
Sukkelpoes *O* wat fijn!!

Wauw ik heb bijna de hele middag liggen pitten :9
Duvel & Niels
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:39:46 #64
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_149328332
Beterschap allen! :*

Bij een heftig verstopte neus doe ik altijd twee druppels Po-Ho olie onder mijn neus, je gaat er ff scheel van kijken maar daarna komt het vaak wel los.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2015 @ 17:05:39 #65
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149331240
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef roos85 het volgende:
Het gaat gelukkig al weer wat beter met Sukkelpoes O+
Eetlust komt weer terug (al vindt ie Hills c/d volgens mij niet super lekker) en geen plasjes meer buiten de bak.

Vandaag begonnen met niermedicijn (Semintra).
Goed zo Sukkelpoes ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:52:48 #66
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149332638
Ik heb niks te klagen dus ja....hoi dan maar.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149333037
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:52 schreef Toekito het volgende:
Ik heb niks te klagen dus ja....hoi dan maar.
Ik ook niet. Hoi!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149333178
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:52 schreef Toekito het volgende:
Ik heb niks te klagen dus ja....hoi dan maar.
Je mag hier ook leuke dingen vertellen hoor :P hoe gaat het met mw Toek ?

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef roos85 het volgende:
Het gaat gelukkig al weer wat beter met Sukkelpoes O+
Eetlust komt weer terug (al vindt ie Hills c/d volgens mij niet super lekker) en geen plasjes meer buiten de bak.

Vandaag begonnen met niermedicijn (Semintra).
Mooi nieuws van Sukkelpoes ^O^

Candaasje heb je al wat gehoord ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:07:10 #69
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149333180
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ook niet. Hoi!
Hoi
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:21:32 #70
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_149333613
Ik heb toch hyperventilatie. In de nacht van zondag op maandag weer een aanval gehad en maandagmiddag naar de huisarts omdat ik op een zombie leek.

Temesta gekregen in geval van nood. Koekendoosje met Temesta gaat overal mee naartoe.

Beuh ):O
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_149333726
Alweer een tijdje niet meegepost maar even een *O* voor Sukkelpoes
pi_149333748
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ook niet. Hoi!
Hoi't mee!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:28:14 #73
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149333800
Snoep van Haribo is in de aanbieding bij AH.....schuldig!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2015 @ 18:29:17 #74
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149333845
Indaha, bedankt voor je lieve kaart. Je moeder gaat alweer wat beter? :*

Van holte ontstekingen kan ik meepraten. Spoelen, stomen, ziekenhuis om schoon te maken via neus. AB kuren. Breek me de b*k niet open :')
Beterschap dus.

Morgen oog controle in het ziekenhuis. Heb van dit oog wel wat meer last dan de vorige. Maar zie gelukkig goed.

Voor de rest hoesten we wat af hier :N
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_149333853
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:28 schreef Toekito het volgende:
Snoep van Haribo is in de aanbieding bij AH.....schuldig!
Ik heb braaf de Snack a Jacks uit de aanbieding meegenomen.
Niet veel beter als je er vervolgens 10 van eet _O-
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:31:21 #76
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149333927
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb braaf de Snack a Jacks uit de aanbieding meegenomen.
Niet veel beter als je er vervolgens 10 van eet _O-
oh....die hek ff gemist.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149333948
Ik ben bang dat ik deze week nog een paar keer terug moet :D
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2015 @ 18:33:08 #78
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149333983
Ja, fijn nieuws van de sukkelpoes! ^O^ Hier zijn de katten sowieso geen fan van Hill's. :N

Candaasje al gesignaleerd? Ben zo benieuwd. :@
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:34:58 #79
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149334039
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:32 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben bang dat ik deze week nog een paar keer terug moet :D
bezorg je ook? Zo thuis, bij vriendin, de kast in elkaar zetten. Daarna kan die vol eten/snoep.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149334057
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:34 schreef Toekito het volgende:

[..]

bezorg je ook? Zo thuis, bij vriendin, de kast in elkaar zetten. Daarna kan die vol eten/snoep.
Nah daar ben ik te lui voor ;)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:36:54 #81
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149334103
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nah daar ben ik te lui voor ;)
oh :'(
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:37:16 #82
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149334115
Hey, deze SC was toch weg? :@
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:37:52 #83
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149334144
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:37 schreef Koen66 het volgende:
Hey, deze SC was toch weg? :@
hej taxi
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:39:05 #84
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149334189
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:37 schreef Toekito het volgende:

[..]

hej taxi
taxi :?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149335006
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:37 schreef Koen66 het volgende:
Hey, deze SC was toch weg? :@
:o

Koen!

Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen!

*;
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:07:37 #86
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149335422
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:58 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:o

Koen!

Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen Koen!

*;
was hier heul lang gelee ook wel eens :* :o
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:07:43 #87
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149335431
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:39 schreef Koen66 het volgende:

[..]

taxi :?
jij rijdt me naar GF volgende x toch?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149335458
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]

was hier heul lang gelee ook wel eens :* :o
Dat is al flink wat jaren terug dan of niet?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:15:42 #89
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149335719
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:08 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat is al flink wat jaren terug dan of niet?
toen die nog haar had ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:56:57 #90
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149337404
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:08 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat is al flink wat jaren terug dan of niet?
zal in 2011 geweest zijn ofzo
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:57:19 #91
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149337412
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef Toekito het volgende:

[..]

jij rijdt me naar GF volgende x toch?
wanneer is de volgende meet daar?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149338276
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:56 schreef Koen66 het volgende:

[..]

zal in 2011 geweest zijn ofzo
Toen was ik er al! Maar ik heb een vergiet als geheugen dus ik kan je me niet herinneren :@
pi_149338654
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:57 schreef Koen66 het volgende:

[..]

wanneer is de volgende meet daar?
Volgend jaar op jouw verjaardag ;) :P
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:37:45 #94
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149338891
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:31 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Volgend jaar op jouw verjaardag ;) :P
Hmzzzz :(
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:38:30 #95
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149338917
Bestaat de V&A SC eigenlijk nog? Die zie ik nooit meer in m'n AT
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149339161
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:38 schreef Koen66 het volgende:
Bestaat de V&A SC eigenlijk nog? Die zie ik nooit meer in m'n AT
Hij bestaat wel denk ik maar er komt niemand meer :N
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:29 schreef Strega het volgende:
Indaha, bedankt voor je lieve kaart. Je moeder gaat alweer wat beter? :*

Van holte ontstekingen kan ik meepraten. Spoelen, stomen, ziekenhuis om schoon te maken via neus. AB kuren. Breek me de b*k niet open :')
Beterschap dus.

Morgen oog controle in het ziekenhuis. Heb van dit oog wel wat meer last dan de vorige. Maar zie gelukkig goed.

Voor de rest hoesten we wat af hier :N
Beterschap :* en succes morgen ^O^
Mijn moeder houdt weer vlaai binnen dus het komt helemaal goed ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb braaf de Snack a Jacks uit de aanbieding meegenomen.
Niet veel beter als je er vervolgens 10 van eet _O-
Jij bent mij :o ik kan daar ook zo een paar achter elkaar van opeten -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:53:54 #97
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149339578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:44 schreef indaha het volgende:

[..]

Hij bestaat wel denk ik maar er komt niemand meer :N

[..]


kwam er destijds (2011, 2012) ook best vaak . Werd ook vaak als alternatief gebruikt door KSC als er rellen waren
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149339739
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:53 schreef Koen66 het volgende:

[..]

kwam er destijds (2011, 2012) ook best vaak . Werd ook vaak als alternatief gebruikt door KSC als er rellen waren
Rellen in KSC :o
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149339854
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:58 schreef indaha het volgende:

[..]

Rellen in KSC :o
Die hebben we gemist! :o Ook zonde! B-)
pi_149339886
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb braaf de Snack a Jacks uit de aanbieding meegenomen.
Niet veel beter als je er vervolgens 10 van eet _O-
Beter dan 10 chocoladerepen ^O^
pi_149339990
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:01 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Die hebben we gemist! :o Ook zonde! B-)
Ja dat niemand ons even roept dan :P
Ik ga weer aan mijn winterslaap beginnen, ik weet niet wat het is maar rond negen uur roept mijn bed tegenwoordig :@ , als het buiten warmer wordt zal het wel beter gaan :W
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149340009
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:38 schreef Koen66 het volgende:
Bestaat de V&A SC eigenlijk nog? Die zie ik nooit meer in m'n AT
Die is vrijwel dood helaas, zoals Indiha al vertelde..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:07:41 #103
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149340097
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:05 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Die is vrijwel dood helaas, zoals Indiha al vertelde..
was de enige waar ik Pisces en Vaduz nog wel eens tegenkwam
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149340137
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]

was de enige waar ik Pisces en Vaduz nog wel eens tegenkwam
Klopt, Wellicht zit iig Vaduz nog in de TAL-SC, maar die negeer ik..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_149340206
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:05 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja dat niemand ons even roept dan :P
Ik ga weer aan mijn winterslaap beginnen, ik weet niet wat het is maar rond negen uur roept mijn bed tegenwoordig :@ , als het buiten warmer wordt zal het wel beter gaan :W
Klinkt wel lekker! Dat de lente maar snel mag komen oO<

---
Zeg Paarsbeestje nu heb ik zin in chocola :( :(

--
Hoooi iedereen, ik ben een beetje in een irritante bui oO/
Wat zal ik 's gaan doen (ben bij oppassen dus kan niet lekker mn bed in..)
Duvel & Niels
pi_149340399
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Klopt, Wellicht zit iig Vaduz nog in de TAL-SC, maar die negeer ik..
Waarom? :o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:17:51 #107
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149340423
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Klopt, Wellicht zit iig Vaduz nog in de TAL-SC, maar die negeer ik..
TAL zit op 1 topic per maand, volgens mij nog steeds het kersttopic nu
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149340431
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:17 schreef roos85 het volgende:

[..]

Waarom? :o
Omdat ik niet netjes ben omgegaan met sommige daar. Meer wil ik er niet over kwijt..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:18:16 #109
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149340435
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:17 schreef roos85 het volgende:

[..]

Waarom? :o
Hahaha jij ook hier :)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149340531
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:18 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Hahaha jij ook hier :)
Allang hoor :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2015 @ 21:21:55 #111
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149340576
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 08:56 schreef Candaasje het volgende:
Lokpost O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:21:59 #112
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149340581
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:20 schreef roos85 het volgende:

[..]

Allang hoor :P
zitten hier meer KSCers dan niet KSCers :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149340632
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:21 schreef Koen66 het volgende:

[..]

zitten hier meer KSCers dan niet KSCers :o
Nu wel ja _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:24:23 #114
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149340684
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:23 schreef roos85 het volgende:

[..]

Nu wel ja _O-
als Fok nog meer uitsterft kunnen er fusiebesprekingen starten ;)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149340826
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:24 schreef Koen66 het volgende:

[..]

als Fok nog meer uitsterft kunnen er fusiebesprekingen starten ;)
Doe niet zo eng..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_149340940
Ik heb nog geen mail ontvangen. Maar ze hadden al gewaarschuwd dat het een erg traag systeem is, dus ik ben nog niet in paniek ;)

Immers, geen mail betekent ook nog geen afwijzing :p

Maar lief dat jullie aan je denken! :* zodra ik wat weet laat ik het horen hoor!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2015 @ 21:31:10 #117
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149340952
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb nog geen mail ontvangen. Maar ze hadden al gewaarschuwd dat het een erg traag systeem is, dus ik ben nog niet in paniek ;)

Immers, geen mail betekent ook nog geen afwijzing :p

Maar lief dat jullie aan je denken! :* zodra ik wat weet laat ik het horen hoor!
Dan duimen we nog even door ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_149341437
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:05 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja dat niemand ons even roept dan :P
Ik ga weer aan mijn winterslaap beginnen, ik weet niet wat het is maar rond negen uur roept mijn bed tegenwoordig :@ , als het buiten warmer wordt zal het wel beter gaan :W
Truste babe! 🌷 Het wordt al weer vroeger lichter buiten :Y
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:45:22 #119
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149341443
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:01 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Die hebben we gemist! :o Ook zonde! B-)
ik was vanmiddag op weg :+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149341510
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:45 schreef Toekito het volgende:

[..]

ik was vanmiddag op weg :+
Ook gemist! :o

Nu probeer ik momenteel zoveel mogelijk negativisme en gezeur te vermijden. Gewoon geen zin in. Bevalt goed! ^O^
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:47:24 #121
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149341519
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:45 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Truste babe! 🌷 Het wordt al weer vroeger lichter buiten :Y
ja het gaat de goede kant uit :)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149341551
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:47 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ja het gaat de goede kant uit :)
Zeker! Gewoon weer als het nog licht is naar huis kunnen, is fijn! O+
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:49:05 #123
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149341566
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:48 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Zeker! Gewoon weer als het nog licht is naar huis kunnen, is fijn! O+
Ik ben de kou en het donkere meer dan zat :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149341667
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:49 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik ben de kou en het donkere meer dan zat :Y
Ik moet eerlijk zeggen dat ik liever hen dat het koud is dan zo bloedverziekend heet :@ Tot een graad of 22 is prima! ^O^
pi_149341750
Komende dagen wordt er iig geen verwacht.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:54:30 #126
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149341753
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:52 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik liever hen dat het koud is dan zo bloedverziekend heet :@ Tot een graad of 22 is prima! ^O^
tussen 20 en 25 vind ik heerlijk in NL :Y
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:58:47 #127
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149341939
Ik ga pitten. Adios.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:00:33 #128
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149342006
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:58 schreef Toekito het volgende:
Ik ga pitten. Adios.
truste :z
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 3 februari 2015 @ 23:05:16 #129
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_149344668
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Klopt, Wellicht zit iig Vaduz nog in de TAL-SC, maar die negeer ik..
Hoi Bos! :W
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_149344737
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:05 schreef Pagan het volgende:

[..]

Hoi Bos! :W
:W

Hoe is het met jullie??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 3 februari 2015 @ 23:12:41 #131
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_149344872
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:07 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:W

Hoe is het met jullie??
Ach, alles zijn gangetje. Weinig bijzonders eigenlijk. En hoe gaat het met jou?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_149344912
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:12 schreef Pagan het volgende:

[..]

Ach, alles zijn gangetje. Weinig bijzonders eigenlijk. En hoe gaat het met jou?
Ook gewoon zijn gangetje. Ik heb nu even 2 weken vakantie. Dus even wat uitrusten van het werk. :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 3 februari 2015 @ 23:21:51 #133
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_149345121
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ook gewoon zijn gangetje. Ik heb nu even 2 weken vakantie. Dus even wat uitrusten van het werk. :)
Dat is fijn. Nog hardloopplannen binnenkort?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_149346056
Slaaplekker FOK!ers :O :W
Duvel & Niels
pi_149346553
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:21 schreef Pagan het volgende:

[..]

Dat is fijn. Nog hardloopplannen binnenkort?
Nog geen wedstrijdjes die concreet zijn. Moet nog even kijken. Op 8 maart is er wel weer een cross, die ik ook vorig jaar liep, maar weet niet zeker of ik die dit jaar weer doe. Wel gewoon zo nu en dan trainen zodat ik in conditie blijf voor met name de halve Marathon in oktober..

:) :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2015 @ 00:57:48 #136
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149347205
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:31 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Volgend jaar op jouw verjaardag ;) :P
Bosje O+ O+ O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2015 @ 01:05:55 #137
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149347288
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ook gemist! :o

Nu probeer ik momenteel zoveel mogelijk negativisme en gezeur te vermijden. Gewoon geen zin in. Bevalt goed! ^O^
Helemaal mee eens. Ik schrijf tegenwoordig iedere dag drie dingen op waar ik blij en dankbaar voor ben. Zelf heb ik na vorig jaar zo het idee, het kan zo maar over zijn. (Een cursus mindfulness heeft me ook goed geholpen) Ik probeer in het moment te leven, soms lukt het *)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_149348323
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:57 schreef Strega het volgende:

[..]

Bosje O+ O+ O+
:* :*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 4 februari 2015 @ 07:04:20 #139
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149348331
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:07 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:W

Hoe is het met jullie??
goed en met u?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149348349
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 07:04 schreef Toekito het volgende:

[..]

goed en met u?
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ook gewoon zijn gangetje. Ik heb nu even 2 weken vakantie. Dus even wat uitrusten van het werk. :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_149348357
Goedemorgen c_/

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ook gewoon zijn gangetje. Ik heb nu even 2 weken vakantie. Dus even wat uitrusten van het werk. :)
O lekker vakantie O+ , geniet er maar van !

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:54 schreef Koen66 het volgende:

[..]

tussen 20 en 25 vind ik heerlijk in NL :Y
Dat is ook mijn favoriete zomertemperatuur O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb nog geen mail ontvangen. Maar ze hadden al gewaarschuwd dat het een erg traag systeem is, dus ik ben nog niet in paniek ;)

Immers, geen mail betekent ook nog geen afwijzing :p

Maar lief dat jullie aan je denken! :* zodra ik wat weet laat ik het horen hoor!
Ik duim ook nog even door dan ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149348364
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 07:13 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen c_/

[..]

O lekker vakantie O+ , geniet er maar van !

[..]

Dat is ook mijn favoriete zomertemperatuur O+

[..]

Ik duim ook nog even door dan ^O^
Doe ik ook wel. Ik ga niet echt weg, wel ga ik volgende week met Pa naar Moeder ik wil bij de Revue :) :). Hij heeft best wel even een moeilijke tijd gehad ivm hartproblemen. Nu gaat het de betere kant op, gelukkig.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 4 februari 2015 @ 07:17:24 #143
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149348374
Gelukkig dat het beter gaat Bossie met je vader :)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149348378
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 07:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Doe ik ook wel. Ik ga niet echt weg, wel ga ik volgende week met Pa naar Moeder ik wil bij de Revue :) :). Hij heeft best wel even een moeilijke tijd gehad ivm hartproblemen. Nu gaat het de betere kant op, gelukkig.
Fijn dat het beter gaat met je vader ^O^ en naar Moeder ik wil bij de revue ben ik geweest , vond het heel leuk en herkenbaar die dingen van vroeger maar jij bent natuurlijk een stukje jonger ;)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 4 februari 2015 @ 07:21:28 #145
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149348386
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 07:18 schreef indaha het volgende:

[..]

Fijn dat het beter gaat met je vader ^O^ en naar Moeder ik wil bij de revue ben ik geweest , vond het heel leuk en herkenbaar die dingen van vroeger maar jij bent natuurlijk een stukje jonger ;)
een ijstijd of 2 jonger istie zeker wel ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149348503
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 07:21 schreef Toekito het volgende:

[..]

een ijstijd of 2 jonger istie zeker wel ;)
snotneus :6 :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 4 februari 2015 @ 07:58:51 #147
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149348547
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 07:50 schreef indaha het volgende:

[..]

snotneus :6 :P
hoi ;) :*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149349061
Mogge! O+
pi_149349081
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:05 schreef Strega het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik schrijf tegenwoordig iedere dag drie dingen op waar ik blij en dankbaar voor ben. Zelf heb ik na vorig jaar zo het idee, het kan zo maar over zijn. (Een cursus mindfulness heeft me ook goed geholpen) Ik probeer in het moment te leven, soms lukt het *)
Dat wil ik eigenlijk ook nog gaan doen zo'n cursus maar ik ben nogal broodnuchter dus ik denk dat het niets voor mij is. En good for you trouwens! :*
pi_149349334
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:05 schreef Strega het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik schrijf tegenwoordig iedere dag drie dingen op waar ik blij en dankbaar voor ben. Zelf heb ik na vorig jaar zo het idee, het kan zo maar over zijn. (Een cursus mindfulness heeft me ook goed geholpen) Ik probeer in het moment te leven, soms lukt het *)
Ahhh, daar ben ik vorig jaar mee begonnen. Er zat een boekje bij de flow met voor elke dag 3 regels.
Werkt goed Je gaat je meer focussen op de positieve dingen die gebeuren ipv de negatieve en doordat je het opschrijft onthou je het ook langer.

Het heeft niet lang geduurt en toen was het boekje te klein voor me. Nu heb ik een ipv een klein geluk boekje een groot geluk boek.
Een soort dagboek waar ik alle leuke dingen in opschrijf en die ik verder opleuk door er dingen bij te plakken. Bv de bioscoopkaartjes van de film waar we zijn geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door valentijn101 op 04-02-2015 10:26:05 ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149349881
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Beter dan 10 chocoladerepen ^O^
Ik werd gisterenavond al misselijk na drie Snack a Jacks dus in principe werkt het :D
Goedemorgen allemaal :W
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2015 @ 10:01:11 #152
43556 miss_dynastie
pi_149350241
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:49 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik ben de kou en het donkere meer dan zat :Y
Maar de lente hangt gewoon al in de lucht... Hier piept een heerlijk zonnetje tevoorschijn vandaag O+ *O*
pi_149350729
Hier is alles stijf bevroren. Overal zit een dikke laag rijp op. Brrrr
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2015 @ 10:29:50 #154
43556 miss_dynastie
pi_149350781
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:27 schreef valentijn101 het volgende:
Hier is alles stijf bevroren. Overal zit een dikke laag rijp op. Brrrr
Hier ook hoor. Maar dat zonnetje O+
Zou het liefst een poosje gaan wandelen. Misschien vanmiddag!
pi_149351625
Dat is wel lekker met dit weer. Als je daarna weer binnenkomt en je hele gezicht begint te gloeien O+ Heerlijk. Maar bem voorzichtig. Het is hier spekglad.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149352243
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hier ook hoor. Maar dat zonnetje O+
Zou het liefst een poosje gaan wandelen. Misschien vanmiddag!
Oi! Je pm-box zit vol! O+
pi_149352509
*O* *O* *O* *O* *O*

Net telefoontje gehad, het UMC wil met me verder! Yeaahihaa! *)

(Moet er alleen wel een weekje vrij voor nemen bij stage - want ze willen eigenlijk zo snel mogelijk inwerken en dat duurt al zo'n 80 uur. Dus nouja, als ik de eerste 40 uur in 1 week kan pakken heb ik dat alvast gehad. Maar ik denk dat dat wel kan. Het zal halverwege maart/begin april worden eer ik begin :) )
pi_149352544
Nu even teruglezen hoor. Ik las wat over mindfulness en snack a jacks :P
pi_149352856
*O* *O* JAHHHH!!!! proficiat w/ w/
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149352876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef Candaasje het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*

Net telefoontje gehad, het UMC wil met me verder! Yeaahihaa! *)

(Moet er alleen wel een weekje vrij voor nemen bij stage - want ze willen eigenlijk zo snel mogelijk inwerken en dat duurt al zo'n 80 uur. Dus nouja, als ik de eerste 40 uur in 1 week kan pakken heb ik dat alvast gehad. Maar ik denk dat dat wel kan. Het zal halverwege maart/begin april worden eer ik begin :) )
Gefeliciteerd! *O* *O*
pi_149352940
Dankjulliewel :*

Ik stuiter van binnen echt idioot rond. Dat is echt geen handige combi met leren :P Maar ach, ik heb wel een goed excuus om iets van tompouchen ofzo te halen :9
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:58:21 #162
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_149353048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef Candaasje het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*

Net telefoontje gehad, het UMC wil met me verder! Yeaahihaa! *)

(Moet er alleen wel een weekje vrij voor nemen bij stage - want ze willen eigenlijk zo snel mogelijk inwerken en dat duurt al zo'n 80 uur. Dus nouja, als ik de eerste 40 uur in 1 week kan pakken heb ik dat alvast gehad. Maar ik denk dat dat wel kan. Het zal halverwege maart/begin april worden eer ik begin :) )
*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_149353073
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:58 schreef Pagan het volgende:

[..]

*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
:@ :D

:* Lief dat jullie zou meeduimen en stuiteren!
pi_149353126
Ik gooi even een appel crumbke in d oven om het mee te vieren :@
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149353816
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:00 schreef valentijn101 het volgende:
Ik gooi even een appel crumbke in d oven om het mee te vieren :@
Ik pak alvast een vorkje! :Y)
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:25:21 #166
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149353897
Goed nieuws Candaasje *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149354104
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:00 schreef valentijn101 het volgende:
Ik gooi even een appel crumbke in d oven om het mee te vieren :@
:9
pi_149354256
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef Candaasje het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*

Net telefoontje gehad, het UMC wil met me verder! Yeaahihaa! *)

(Moet er alleen wel een weekje vrij voor nemen bij stage - want ze willen eigenlijk zo snel mogelijk inwerken en dat duurt al zo'n 80 uur. Dus nouja, als ik de eerste 40 uur in 1 week kan pakken heb ik dat alvast gehad. Maar ik denk dat dat wel kan. Het zal halverwege maart/begin april worden eer ik begin :) )
*O* *O* *O* *O* *O* >:O
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149354295
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:00 schreef valentijn101 het volgende:
Ik gooi even een appel crumbke in d oven om het mee te vieren :@
Lekker :Y) :9
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:05:26 #170
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149354828
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:00 schreef valentijn101 het volgende:
Ik gooi even een appel crumbke in d oven om het mee te vieren :@
ja hoi! bezorg je ook?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149356753
Ja hoi krijgen wij dan ook allemaal n stukje apple crumble? :+

Caaandaaasje!! *O* *O* fijn zeg!

Hier lijkt de boel n beetje los te komen :9
Duvel & Niels
pi_149356768
Sorry, hij is al op. (Was maar een klein beetje. Laatste beetje uit de diepvries ikea zak) :@
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149357021
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:09 schreef valentijn101 het volgende:
Sorry, hij is al op. (Was maar een klein beetje. Laatste beetje uit de diepvries ikea zak) :@
:{

}:|

:P

Net toch maar even snel gekeken hoeveel de toetsstof is, en besloten dat ik zo wel even de afwas kan gaan doen, langs mijn stage-adres kan gaan (even wat laatste dingen regelen/overleggen) en vanavond naar oma kan. Oh, en natuurlijk tompouchen kan gaan halen, vind oma vast ook wel lekker :9 .Morgen en overmorgen dan aan de slag, met eventueel wat uiloop in het weekend. Moet makkelijk kunnen *O*
pi_149357139
Ah.. Al op dus.. Nouja maar beter ook ik ben namelijk aangekomen ipv afgevallen :(

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:{

}:|

:P

Net toch maar even snel gekeken hoeveel de toetsstof is, en besloten dat ik zo wel even de afwas kan gaan doen, langs mijn stage-adres kan gaan (even wat laatste dingen regelen/overleggen) en vanavond naar oma kan. Oh, en natuurlijk tompouchen kan gaan halen, vind oma vast ook wel lekker :9 .Morgen en overmorgen dan aan de slag, met eventueel wat uiloop in het weekend. Moet makkelijk kunnen *O*
Klinkt als een uitstekend plan! Zal oma vast niet erg vinden die tompoes :9
Duvel & Niels
pi_149357188
Oh ik schaam me n beetje, ik baal enorm dat ik voor een vak een 5 heb gehaald, mn allereerste onvoldoende in anderhalf jaar tijd. Komt n beetje gemeen en nerderig over naar de rest die wel vaker iets moet herkansen dus probeer t niet te laten merken aan mn klasgenoten.. Maar..pff baal er wel van.

Het cijfer komt niet heel onverwachts, groepsopdracht wat niet allemaal even lekker liep.. Nouja op naar de herkansing dan maar.
Duvel & Niels
pi_149357736
Ahh groepsopdrachten, dat was sowieso altijd hell.
Succes met de herkansing!
pi_149357808
Oh, maar dat is ook balen hoor.
En sowieso zijn groepsopdrachten meestal ruk -O-
(Tenzij je echt een leuke opdracht en leuke groep hebt, maar dat is naar mijn ervaring vrij zeldzaam..)
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2015 @ 15:45:25 #178
43556 miss_dynastie
pi_149359207
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:26 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Oi! Je pm-box zit vol! O+
Ja, mijn abo was afgelopen en ik kon niet verlengen... zal ik straks ff doen als ik m'n iDeal-spul bij de hand heb!

Candaasje, wat goe-hoe-hoed *O*

Balen hoor duuf! Gaat het nu wel lukken met de samenwerking, denk je?
pi_149360950
Groepsopdrachten.. Mja niet alles idd. Wilde altijd het liefst alles zelf doen.
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2015 @ 17:34:12 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149362380
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef Candaasje het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*

Net telefoontje gehad, het UMC wil met me verder! Yeaahihaa! *)

(Moet er alleen wel een weekje vrij voor nemen bij stage - want ze willen eigenlijk zo snel mogelijk inwerken en dat duurt al zo'n 80 uur. Dus nouja, als ik de eerste 40 uur in 1 week kan pakken heb ik dat alvast gehad. Maar ik denk dat dat wel kan. Het zal halverwege maart/begin april worden eer ik begin :) )
Yay *O* Ik had het al via fb vernomen maar toen geen tijd om echt te reageren. Wat geweldig joh! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_149362533
Ja ik doe ook t liefst alles zelf! Maar daar zijn ze het op mijn opleiding niet mee eens ;(

Maaaarrr na regen komt zonneschijn! Mijn medestudenten hadden al drie dagen geleden cijfer van hun tentamen en ik en nog n paar niet, vond t al vreemd.. Bleek er wat mis met t systeem te zijn en waren ze sommige toetsen kwijt :D vandaag mail gekregen dat het probleem was opgelost en dat ik n voldoende heb :s)
Duvel & Niels
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2015 @ 17:47:45 #182
43556 miss_dynastie
pi_149362720
Zwaar leven jonguh!


O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2015 @ 17:49:06 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149362753
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:40 schreef Duufje het volgende:
vandaag mail gekregen dat het probleem was opgelost en dat ik n voldoende heb
Hartstikke goed! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2015 @ 17:49:22 #184
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149362767
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Zwaar leven jonguh!

[ afbeelding ]
O+
Ze hebben een schutkleur :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2015 @ 17:51:04 #185
43556 miss_dynastie
pi_149362806
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ze hebben een schutkleur :P
Dan valt minder op dat ze alleen maar liggen te slapen, denk ik :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2015 @ 17:56:10 #186
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149362948
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:

Dan valt minder op dat ze alleen maar liggen te slapen, denk ik :P
Dat zal het zijn :Y
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_149363725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Zwaar leven jonguh!

[ afbeelding ]
O+
Dierenmishandeling! Zware dierenmishandeling! Kijk ze nou zielig liggen! ;(
pi_149364939
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef Candaasje het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*

Net telefoontje gehad, het UMC wil met me verder! Yeaahihaa! *)

(Moet er alleen wel een weekje vrij voor nemen bij stage - want ze willen eigenlijk zo snel mogelijk inwerken en dat duurt al zo'n 80 uur. Dus nouja, als ik de eerste 40 uur in 1 week kan pakken heb ik dat alvast gehad. Maar ik denk dat dat wel kan. Het zal halverwege maart/begin april worden eer ik begin :) )
Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2015 @ 19:50:33 #189
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149366783
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ook gemist! :o

Nu probeer ik momenteel zoveel mogelijk negativisme en gezeur te vermijden. Gewoon geen zin in. Bevalt goed! ^O^
Helemaal mee eens. Ik schrijf tegenwoordig iedere dag drie dingen op waar ik blij en dankbaar voor ben. Zelf heb ik na vorig jaar zo het idee, het kan zo maar over zijn. (Een cursus mindfulness heeft me ook goed geholpen) Ik probeer in het moment te leven, soms lukt het *)
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:12 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ahhh, daar ben ik vorig jaar mee begonnen. Er zat een boekje bij de flow met voor elke dag 3 regels.
Werkt goed Je gaat je meer focussen op de positieve dingen die gebeuren ipv de negatieve en doordat je het opschrijft onthou je het ook langer.

Het heeft niet lang geduurt en toen was het boekje te klein voor me. Nu heb ik een ipv een klein geluk boekje een groot geluk boek.
Een soort dagboek waar ik alle leuke dingen in opschrijf en die ik verder opleuk door er dingen bij te plakken. Bv de bioscoopkaartjes van de film waar we zijn geweest.
Ja, dat dus O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2015 @ 19:55:20 #190
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149366995
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Zwaar leven jonguh!

[ afbeelding ]
O+
Oh die foto O+ O+ O+ Bontballen O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2015 @ 19:58:55 #191
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149367176
Candaasje, wat fijn! w/ w/ w/

Duuf, beterschap. :*

Vandaag oog controle, alles goed, wondje genezen, lens zit goed. Over 4 weken oogtest. ^O^
Gelukkig dus geen nepbril en oogkapje meer :s) En het zicht is goed. ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2015 @ 20:14:55 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149368055
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:58 schreef Strega het volgende:
Candaasje, wat fijn! w/ w/ w/

Duuf, beterschap. :*

Vandaag oog controle, alles goed, wondje genezen, lens zit goed. Over 4 weken oogtest. ^O^
Gelukkig dus geen nepbril en oogkapje meer :s) En het zicht is goed. ^O^
Goed nieuws! 8-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_149368328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:58 schreef Strega het volgende:
Candaasje, wat fijn! w/ w/ w/

Duuf, beterschap. :*

Vandaag oog controle, alles goed, wondje genezen, lens zit goed. Over 4 weken oogtest. ^O^
Gelukkig dus geen nepbril en oogkapje meer :s) En het zicht is goed. ^O^
Wat een opluchting ^O^ ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2015 @ 20:38:09 #194
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149369070
Ja echt. Ik blijf het zo knap vinden. Zo goed als niks zien, nieuwe lens en go... :Y
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_149374346
Wat fijn Strega!! *O* hoe kijkt dat nu? Zit je nu om je heen te kijken van 'wauw wat mooi!'?
Duvel & Niels
pi_149377019
Het sneeuwt, alles is wit O+

Zo en nu weer terug naar bed en verder slapen :Z
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 5 februari 2015 @ 00:57:28 #197
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_149377175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:54 schreef Duufje het volgende:
Wat fijn Strega!! *O* hoe kijkt dat nu? Zit je nu om je heen te kijken van 'wauw wat mooi!'?
Ik denk het wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 februari 2015 @ 06:50:11 #198
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149378330
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:57 schreef Pagan het volgende:

Ik denk het wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me voorstellen dat ze dàt wel weer eens goed wil bekijken O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 5 februari 2015 @ 06:56:02 #199
386633 Adnap
I love Life !
pi_149378347
Strega wat top !!!

Hier is het buiten weer een ijsbaan.....eerst is het dooi, dan regent het, dat is dan ijzel en daarop sneeuw. En strooien in de wijken ? nee joh.... ben benieuwd hoelang het duurt voor ik vandaag iedereen in de klas heb...
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  donderdag 5 februari 2015 @ 06:56:15 #200
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149378350
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:57 schreef Pagan het volgende:

[..]

Ik denk het wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onesie? Vertel xD
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149378669
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:38 schreef Strega het volgende:
Ja echt. Ik blijf het zo knap vinden. Zo goed als niks zien, nieuwe lens en go... :Y
Echt tof dat je nu gewoon weer goed kan zien. Wat een verschil moet dat zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149378671
Goedemorgen allemaal :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149378787
Goeiemorgen :W
Brr het is koud en spekglad hier.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149380859
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:14 schreef valentijn101 het volgende:
Goeiemorgen :W
Brr het is koud en spekglad hier.
Hier ook. Hoop dat het zo wat beter begaanbaar is.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2015 @ 10:17:07 #205
43556 miss_dynastie
pi_149381055
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:14 schreef valentijn101 het volgende:
Goeiemorgen :W
Brr het is koud en spekglad hier.
Hier ook. En het sneeuwt gezellig nog even verder. Wat zei ik gister ook alweer over de lente? ;(

Dienstmededeling
PM-en kan weer
Einde Dienstmededeling
:+
pi_149381095
Oh lente O+ kijk er nu al naar uit.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2015 @ 10:32:24 #207
43556 miss_dynastie
pi_149381424
Hij hing hier gister echt in de lucht, het rook zelfs anders buiten... nu echt weer winter. Maar ja, dan heeft de voorraad hout die zaterdag bezorgd wordt nog nut :+
pi_149381483
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij hing hier gister echt in de lucht, het rook zelfs anders buiten... nu echt weer winter. Maar ja, dan heeft de voorraad hout die zaterdag bezorgd wordt nog nut :+
Echt oh heerlijk.

Maar het kan nooit meer lang duren.. :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149390462
Goedemiddag!

Vriendje hier zit in het vliegtuig maar München. Vliegt er vandaag dus heen, heeft morgenochtend een afspraak en komt dan diezelfde middag weer terug 8)7
Hij had iets geregeld met een bedrijf daar voor zijn werk, en z'n teamleider vond dat 'ie het maar even face to face moest gaan bespreken.

Dus... de vraag voor vandaag: wat ga ik eten? :P
(Soepje met stokbrood zal het wel worden, haha.)
  donderdag 5 februari 2015 @ 15:53:21 #210
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149390531
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh lente O+ kijk er nu al naar uit.
dat dus!!!
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149391136
Lente kom maar door hoor, volgens de ha ben ik dan eindelijk van mijn gehoest af. Ik ben het zo zat alles doet zeer.
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2015 @ 16:18:09 #212
43556 miss_dynastie
pi_149391337
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:50 schreef Candaasje het volgende:
Goedemiddag!

Vriendje hier zit in het vliegtuig maar München. Vliegt er vandaag dus heen, heeft morgenochtend een afspraak en komt dan diezelfde middag weer terug 8)7
Hij had iets geregeld met een bedrijf daar voor zijn werk, en z'n teamleider vond dat 'ie het maar even face to face moest gaan bespreken.

Dus... de vraag voor vandaag: wat ga ik eten? :P
(Soepje met stokbrood zal het wel worden, haha.)
Sushiiiiii :9
Jij dan dus. Ik eet maistortilla met tartaar (ook lekker, daar niet van. Maar niet zo lekker als sushi :P )
pi_149394198
Riep iemand sushi? :Y)

Gisteren nog gehad :9 :@
pi_149394465
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
Riep iemand sushi? :Y)

Gisteren nog gehad :9 :@
Jij bent echt erg :P
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Zwaar leven jonguh!

[ afbeelding ]
O+
Wat liggen ze daar heerlijk O+

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:58 schreef Strega het volgende:
Candaasje, wat fijn! w/ w/ w/

Duuf, beterschap. :*

Vandaag oog controle, alles goed, wondje genezen, lens zit goed. Over 4 weken oogtest. ^O^
Gelukkig dus geen nepbril en oogkapje meer :s) En het zicht is goed. ^O^
Geweldig nieuws *O* *O*

O en wij hadden ook goed nieuws uit het ziekenhuis , de halfjaarlijkse controlescan van mijn man was helemaal goed *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2015 @ 18:08:21 #215
43556 miss_dynastie
pi_149394552
Weet je wanneer ik voor het laatst sushi heb gehad? Nou? 6 december. Het is een grof schandaal :(
pi_149394596
*O* Voor alle goede ZH-berichten! *O*

Ook weer een zorg minder Indaha!

En het is hier uiensoep met stokbrood, een slaatje en als toeje yoghurt met honing en walnoot geworden. Allemaal heerlijk kan-en-klaar :+
Morgen maak ik denk ik macaroni, was net al onderweg naar de supermarkt en bedacht me dat ik niet meer wist wat er nog alllemaal qua groente ligt, dus dan vanalles kopen is wat zonde als je het al thuis blijkt te hebben.

Sushi doen we misschien van het weekend :) . Alhoewel we ook nog een keer echte (vega :P ) roti zouden gaan eten bij het Surinaamse restaurantje hier :9
pi_149394634
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je wanneer ik voor het laatst sushi heb gehad? Nou? 6 december. Het is een grof schandaal :(
Nou ik zo lang geleden dat ik het niet eens meer weet -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149394842
*O* 🍙🍘🍣 morgen sushi tralala. We gaan met de buren een hapje eten omdat ze voor de huismonsters gezorgt hebben toen we op vakantie waren.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2015 @ 19:21:56 #219
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149397071
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:11 schreef indaha het volgende:

[..]

Nou ik zo lang geleden dat ik het niet eens meer weet -O-
Ja echt. Ik blijf het zo knap vinden. Zo goed als niks zien, nieuwe lens en go... :Y

Fijn, dat goede nieuws van Cattyman! w/ w/ w/
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  donderdag 5 februari 2015 @ 19:37:14 #220
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149397766
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:11 schreef indaha het volgende:

[..]

Nou ik zo lang geleden dat ik het niet eens meer weet -O-
half januari nog ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2015 @ 19:42:32 #221
43556 miss_dynastie
pi_149397956
Is dat voor altijd elk half jaar indaha? Fijn, maar ook wel heel spannend iedere keer lijkt me.
pi_149398559
Drie keer raden wat die vriend van mij is gaan eten vanavond.... :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149398928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:11 schreef indaha het volgende:

[..]

Nou ik zo lang geleden dat ik het niet eens meer weet -O-
Zo lang! -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je wanneer ik voor het laatst sushi heb gehad? Nou? 6 december. Het is een grof schandaal :(
Belachelijk! Dat is al bijna 2 maanden geleden!


Dus wanneer gaan we? O+
pi_149398949
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:06 schreef indaha het volgende:

O en wij hadden ook goed nieuws uit het ziekenhuis , de halfjaarlijkse controlescan van mijn man was helemaal goed *O* *O*
*O* *O* *O* *O*
pi_149399044
Ik ben misschien raar maar ik lust geen sushi, ik heb het een keer geprobeerd en toen moest ik kokhalzen (heeel fijn in een restaurant, not).

Indaha.. Wat fijn!! *O* *O*

FR wat vervelend dat je nog steeds niet beter bent ;(
Ik ben wel blij dat ik op dit moment niet werk/stage loop in de kinderopvang.. Was toen gewoon het hele jaar door verkouden (in de zomer afgewisselt door hooikoorts :P)
Duvel & Niels
pi_149399080
Geen sushi lusten! :{w
pi_149399350
Er is ook sushi zonder rauwe vis en zo. Erg lekker. :9
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149399641
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat voor altijd elk half jaar indaha? Fijn, maar ook wel heel spannend iedere keer lijkt me.
Nee het is nu het 4e jaar en ze houden hem 5 jaar onder controle
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Zo lang! -O-

[..]

Belachelijk! Dat is al bijna 2 maanden geleden!

Dus wanneer gaan we? O+
Ja wanneer :9~
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149399669
Nu moet ik naar de MOL :W
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149399727
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:32 schreef indaha het volgende:

[..]

Nee het is nu het 4e jaar en ze houden hem 5 jaar onder controle

[..]

Ja wanneer :9~
Als miss_d eens haar pm box zou fixen! o|O
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:35:27 #231
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149399780
Sushimeet??
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149400010
Drie katten op schoot. Best zwaar :')
pi_149400218
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Drie katten op schoot. Best zwaar :')
O+
Duvel & Niels
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2015 @ 22:29:13 #234
43556 miss_dynastie
pi_149405494
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Als miss_d eens haar pm box zou fixen! o|O
Heb ik gedaan. Ik heb zelfs een dienstmededeling gedaan :o

Wat een avond :X presentatie van een uurtje en drie uur frustratie. Sodeju :X
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2015 @ 01:55:40 #235
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149410427
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:00 schreef Candaasje het volgende:
Drie keer raden wat die vriend van mij is gaan eten vanavond.... :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, hebben ze er ook sushi take away voor thuis? *;
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_149411009
Goeiemorgen :)
Ik vind het toch altijd zo moeilijk om op te staan als het buiten nog zo donker is..
Nu proberen wakker te worden in de bus :P Lente, komt u maar door!
Duvel & Niels
  vrijdag 6 februari 2015 @ 08:02:35 #237
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149411053
Brrrr koud in huis :X
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149411120
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heb ik gedaan. Ik heb zelfs een dienstmededeling gedaan :o

Wat een avond :X presentatie van een uurtje en drie uur frustratie. Sodeju :X
Niet gehad! :o

Wel gepm't inmiddels! O+
pi_149411125
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:02 schreef Koen66 het volgende:
Brrrr koud in huis :X
Hier ook al. 17 graden :X Snel de verwarming maar even aangezet want ik werk vandaag thuis!
pi_149411243
Ik mis centrale verwarming :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 08:40:10 #241
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149411349
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:29 schreef roos85 het volgende:
Ik mis centrale verwarming :{
dat kan ik me vandaag voorstellen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 6 februari 2015 @ 08:45:19 #242
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149411407
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:12 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Hier ook al. 17 graden :X Snel de verwarming maar even aangezet want ik werk vandaag thuis!
en nu warmt het hier aardig op en stap ik in de koude auto richting Almere :')
Same shit, different day
SC hopper present
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2015 @ 09:10:48 #243
43556 miss_dynastie
pi_149411733
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Niet gehad! :o

Wel gepm't inmiddels! O+
Ja en ik had geantwoord, maar dat werkt niet meer op ipad/mobiel? Wordt dus straks als ik achter de pc zit...

Brrrr ja. Hier was het nog maar 13 graden beneden. Gelukkig is deze kachel heel makkelijk aan te steken en werd het met 5 minuten al warmer. Dit zijn de enige momenten waarop ik een centrale verwarming mis :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 februari 2015 @ 09:31:23 #244
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149412126
Mogge :W

Indaha, goed nieuws *O*

Het ziet er koud uit buiten en we moeten toch echt naar de verzekering zometeen. Gelukkig met qltels auto dus ik hoef niet te krabben >:)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2015 @ 09:37:22 #245
43556 miss_dynastie
pi_149412242
Naar de verzekering :?
pi_149412421
13 graden in huis! :o

Dat is echt koud. Het is hier dusdanig geisoleerd dat ik nog nooit heb meegemaakt dat het zelfs maar onder de 15 graden zakte. Bevriezen de katten dan niet? Die van hier kruipen al overal rillend onder wanneer het rond de 18 graden zakt :')
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2015 @ 09:54:32 #247
43556 miss_dynastie
pi_149412563
Ze kunnen ook op de elektrische deken boven en we kunnen ook een zibrokacheltje aanzetten, maar heb nog niet de indruk dat het nodig is. Ze liggen gewoon dichtbij de kachel, daar is het ook warmer dan bij de thermostaat, dus misschien valt het daarom mee. Hier zit aan de voorkant dubbel glas, maar het isolerend effect wordt teniet gedaan door aluminium kozijnen :') Maar ja, nog helemaal goed, dus ik peins er niet over die te vervangen, we moeten het er maar mee doen (retro 8-) )
pi_149412804
13 graden! Brr dat zou ik niet trekken.
Het is warme truien dag, en de hogeschool doet daar ook aan mee door de verwarming lager te zetten, nou ik merk er echt niks aan want het is super warm! Ik heb 3,5uur tussenuur.. serieus wie bedenkt dat.. ik heb maar n stil plekje opgezocht om wat werk te kunnen doen, want 3,5u kletsen is heel gezellig maar ook wel zonde vd tijd.
Duvel & Niels
pi_149413045
Hier kan het ook zo koud worden.
Indaha goed nieuws *O*

Ik ben net even opgestaan om Fire binnen te halen die zal al vanaf 07:30 buiten.

En nu weer in bed.
* ferrari_rood haat ziek zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 februari 2015 @ 10:22:01 #250
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149413164
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Naar de verzekering :?
Reisverzekering en dergelijke regelen. Via internet kom ik er niet uit dus maar even tripje naar het kantoor hier ter plaatse gemaakt. Dat was een goeie - en goedkope - zet :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 februari 2015 @ 10:23:14 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149413196
Hier is het 's morgens ook weleens 13 graden :D Houtkachel lekker opstoken en dan wordt het al snel warmer. De kat heeft nergens last van, die heeft toch een bontjas aan 8-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:31:11 #252
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149413382
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
13 graden in huis! :o

Dat is echt koud. Het is hier dusdanig geisoleerd dat ik nog nooit heb meegemaakt dat het zelfs maar onder de 15 graden zakte. Bevriezen de katten dan niet? Die van hier kruipen al overal rillend onder wanneer het rond de 18 graden zakt :')
13? :o
Zelfs in de meest koude winters zakte het nooit onder de 16/17 binnen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149413455
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:31 schreef Koen66 het volgende:

[..]

13? :o
Zelfs in de meest koude winters zakte het nooit onder de 16/17 binnen
Het is hier geen 13 graden hoor, dat was een geschokte reactie op berichten boven mij :P 13 graden is het hier idd nooit. De thermostaat staat snachts op 16.
Duvel & Niels
pi_149413612
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier kan het ook zo koud worden.
Indaha goed nieuws *O*

Ik ben net even opgestaan om Fire binnen te halen die zal al vanaf 07:30 buiten.

En nu weer in bed.
* ferrari_rood haat ziek zijn
Beterschap :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:33 schreef Duufje het volgende:

[..]

Het is hier geen 13 graden hoor, dat was een geschokte reactie op berichten boven mij :P 13 graden is het hier idd nooit. De thermostaat staat snachts op 16.
Hier staat de thermostaat niet lager dan 18 , mijn man en katten zijn kouwkleumen :P

Ik heb net 2 uur gewandeld buiten , het is wel koud maar de zon schijnt dus het valt mee :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149414068
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:55 schreef Strega het volgende:

[..]

Tja, hebben ze er ook sushi take away voor thuis? *;
haha, geen idee. Maar dan moet hij het deze ochtend halen, meenemen naar zijn afspraak, het vliegtuig in, en dan van Schiphol weer met de trein mee naar huis. Ik denk dat we beter hier in de buurt naar het (all you can eat)sushi restaurant kunenn gaan :P

Hier wordt het gelukkig geen 13 graden, maar wel vrij fris. Niet zulke goede isolatie helaas.
(Toen Chris nog thuiswoonde werd het op zolder - waar zijn kamer was - overdag vaak niet warmer dan 15 graden. 13 graden was ook niet ongebruikelijk. Kwam door de vloerverwarming beneden en maar 1 thermostaat. Brrrr! )
pi_149414093
Beterschap F_R! :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 februari 2015 @ 11:34:58 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149415160
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier kan het ook zo koud worden.
Indaha goed nieuws *O*

Ik ben net even opgestaan om Fire binnen te halen die zal al vanaf 07:30 buiten.

En nu weer in bed.
* ferrari_rood haat ziek zijn
Beterschap! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:58:15 #258
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_149415880
Mogge.

Hier CV. Ons huis is het enige waar de schoorsteen niet neer op zit, dus een houtkachel plaatsen is net iets duurder voor ons helaas. 's nachts staat de CV op 18, overdag hoger. Strega heeft het nogal snel koud en ik loop meestal in een t-shirt. Gelukkig is ons huis beneden goed geïsoleerd en op de slaapkamer staat altijd een raam open, daar mag het koud zijn, graag zelfs.

Beterschap FR :*
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_149415894
FR beterschap hopelijk komt voor jou de lente heel snel :*

Het is idd lekker buiten! Ik met mn goede gedachten 3,5 aan de studie te gaan.. Na 50min lukte t niet meer :P ben maar even naar Amersfoort centrum gelopen *) had nog n cadeaukaart van de vd, das altijd leuk.. Gratis winkelen.
Duvel & Niels
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:15:23 #260
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149417904
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:58 schreef Duufje het volgende:
FR beterschap hopelijk komt voor jou de lente heel snel :*

Het is idd lekker buiten! Ik met mn goede gedachten 3,5 aan de studie te gaan.. Na 50min lukte t niet meer :P ben maar even naar Amersfoort centrum gelopen *) had nog n cadeaukaart van de vd, das altijd leuk.. Gratis winkelen.
V+D kaarten kan je sowieso beter heul snel opmaken :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_149421235
Beterschap f_r! :*

Niet dat ik in herhaling wil vallen maar of nu Indaha ff haar pm box wil legen. Stelletje bewaarzieken! :D :')
pi_149421405
Heb al opgeruimd ;)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149421421
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:14 schreef indaha het volgende:
Heb al opgeruimd ;)
Slome :{w

*;
pi_149421454
Allemachtig wat heeft mijn buur toch een afschuwelijke muzieksmaak ;( .
Ik ben er nog niet uit of het hier gewoon gehorig is of ze het volume toch vrij hard heeft staan, maar de hele dag van die "bubbling' muziek (of hoe noem je dat, van die muziek waar die Oh-Oh-Cherso's de hele avond tegen elkaar op rijden enzo...) moet sowieso toch ook voor jezelf gekmakend zijn? :X
pi_149421709
Ik ben blij dat ik mijn v&d kaarten laatst al heb opgemaakt. Wat een drama daar zeg.
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2015 @ 15:25:28 #266
43556 miss_dynastie
pi_149421739
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:15 schreef Koen66 het volgende:

[..]

V+D kaarten kan je sowieso beter heul snel opmaken :Y
Voor maandag, als ik de berichtgeving mag geloven :7
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:45:40 #267
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_149422204
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Voor maandag, als ik de berichtgeving mag geloven :7
ga thuis ook maar eens checken of er nog bonnen liggen
Same shit, different day
SC hopper present
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2015 @ 16:01:12 #268
43556 miss_dynastie
pi_149422606
Zijn er ook Blokker-bonnen? Die zou ik ook maar snel uitgeven...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 februari 2015 @ 16:02:14 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149422635
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn er ook Blokker-bonnen? Die zou ik ook maar snel uitgeven...
Blokker verzuipt mee?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_149422728
Daar zijn ze met een reorganisatie bezig om personeel te ontslaan en tijdelijk personeel in te huren.
Maar als blokker omvalt gaan de xenos/intertoys/marskramer ook mee.
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2015 @ 16:07:14 #271
43556 miss_dynastie
pi_149422756
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Blokker verzuipt mee?
Nou, niet zo direct, maar op het nieuws hadden ze het over een stille reorganisatie waarbij het personeel niet al te leuk behandeld wordt.
pi_149422787
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, niet zo direct, maar op het nieuws hadden ze het over een stille reorganisatie waarbij het personeel niet al te leuk behandeld wordt.
Hier in Eindhoven zijn al wat filialen gesloten :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2015 @ 16:10:18 #273
43556 miss_dynastie
pi_149422830
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hier in Eindhoven zijn al wat filialen gesloten :Y
Op zich vind ik dat ze het nog lang uithouden voor een concern dat zo duidelijk nog altijd het 'rotan van de jaren negentig'-sfeertje uitademt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 februari 2015 @ 16:13:18 #274
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149422903
Ik ben al een jaar of 20 niet meer bij V&D geweest schat ik en ook nog maar sporadisch bij Blokker.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_149424041
Ik vind v&d altijd wel leuk, ff wat eten bij la place en dan struinen :D maar de dingen die ik vroeger altijd bij de vd kocht (bijv schoolspullen) koop ik daar idd al jaren niet meer.
Duvel & Niels
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:10:06 #276
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149424651
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hier in Eindhoven zijn al wat filialen gesloten :Y
Alleen die mega zit er nog toch?

Heb er pas nog een jas gekocht. En 2 overhemden.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 februari 2015 @ 17:18:26 #277
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149424849
Vanavond op pad met mijn collega's. Jammer dat ik niet kan meedoen met bowlen, maar verder wordt het vast gezellig :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2015 @ 18:55:31 #278
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149427536
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:18 schreef Rewimo het volgende:
Vanavond op pad met mijn collega's. Jammer dat ik niet kan meedoen met bowlen, maar verder wordt het vast gezellig :)
Veel plezier! :Y

F_R beterschap :*

Er komt weinig uit mijn handen vandaag. -O-
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_149428089
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 18:55 schreef Strega het volgende:

[..]

Veel plezier! :Y

F_R beterschap :*

Er komt weinig uit mijn handen vandaag. -O-
Genieten van het leven is soms ook gewoon niets doen.
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2015 @ 19:48:45 #280
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149429373
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:09 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Genieten van het leven is soms ook gewoon niets doen.
Dat is waar. En het ruikt hier nu heerlijk, ik ben appeltjes in karamel saus aan het maken. Voor op de speltpannekoek. (ik weiger het woord pannenkoek)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_149429885
Ik heb net lekker kibbeling op de markt gehaald. *Burp* Ook een soort sushi, maar dan anders :P

En weer verder met leren. Hoe verder in het jaar, hoe saaier de te leren stof lijkt te worden :O .
De praktijklessen zijn gelukkig nog wel leuk dankzij al die wilde/idiote/bizarre verhalen van de DA's :)
En maandag lekker beginnen met stage *O* (Bij mijn eigen DA die ook erg fan is van nijntjes O+ )
pi_149432324
Kibbeling!! Kijk dit vind ik dan wel weer heel lekker :9
En pannenkoeken.. Waarom gaat het hier altijd over eten? *krijgt honger*

Rewimo, ik hoop dat je een leuke avond hebt!

FR, alweer wat beter?

Candaasje! Nijntjes zijn ook heel tof

Ik ben aan het kleuren (in mn volwassene kleurboek *)) met mn 5 nieuwe stabilo stiften, ik miste nogal wat kleuren bij mn basisset. *O*
Duvel & Niels
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2015 @ 21:55:29 #283
43556 miss_dynastie
pi_149433548
Ik heb sushi! De AH XL heeft een sushichef die het ter plekke staat te bereiden :o
Even twee bakjes meegenomen om te proberen :9
pi_149438395
Ook sushi gehad vanavond. http://www.sushigrillgeleen.nl/menu/ was gezellig samen met de buurtjes.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149440856
Ik lust geen vis dus krijg geen honger van jullie berichten.

Ik ben koorts vrij maar wel mega verkouden dus amper geslapen. En nu heeft sac koorts zo zielig zo'n gloeiend hoopje kind bij je.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 februari 2015 @ 08:31:34 #286
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149441084
Mogge :W

f_r, fijn dat jij wat beter bent, en arme sac, beterschap voor haar! :*

Leuke avond gehad :) Maar het is best saai om naar bowlen te kijken en niet mee te kunnen doen -O- Gelukkig had ik 2 lotgenoten ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_149441544
Goeiemorgen!

Al die sushi eters.. Haha ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.

FR wat naar dat sac nu ook koorts heeft ;(

Rewimo dat is wel wat saai ja als je alleen maar kan kijken.
Gelukkig was het toch gezellig!
Duvel & Niels
pi_149441562
Brrrr sushi..

Iedereen een goed weekend hier :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149441938
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 21:18 schreef Duufje het volgende:
Kibbeling!! Kijk dit vind ik dan wel weer heel lekker :9
En pannenkoeken.. Waarom gaat het hier altijd over eten? *krijgt honger*

Rewimo, ik hoop dat je een leuke avond hebt!

FR, alweer wat beter?

Candaasje! Nijntjes zijn ook heel tof

Ik ben aan het kleuren (in mn volwassene kleurboek *)) met mn 5 nieuwe stabilo stiften, ik miste nogal wat kleuren bij mn basisset. *O*
Hier gaat het heel vaak over eten idd, we schijnen het allemaal graag te doen :9 :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 07:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lust geen vis dus krijg geen honger van jullie berichten.

Ik ben koorts vrij maar wel mega verkouden dus amper geslapen. En nu heeft sac koorts zo zielig zo'n gloeiend hoopje kind bij je.
Beterschap voor Sac en natuurlijk ook nog voor jezelf :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 00:33 schreef valentijn101 het volgende:
Ook sushi gehad vanavond. http://www.sushigrillgeleen.nl/menu/ was gezellig samen met de buurtjes.
Jij woont ook in Limburg ?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:48 schreef Strega het volgende:

[..]

Dat is waar. En het ruikt hier nu heerlijk, ik ben appeltjes in karamel saus aan het maken. Voor op de speltpannekoek. (ik weiger het woord pannenkoek)
Dat klinkt weer ontzettend lekker :9
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 09:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Brrrr sushi..

Iedereen een goed weekend hier :)
Wij gaan vandaag op bezoek bij mijn moeder en naar de winkel voor muurverf en morgen hebben we helemaal niets gepland *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_149443268
ja, ik woon in limburg. nu ik belgie maar vroerger aan de nl kant w/
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149443966
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 09:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Brrrr sushi..

Iedereen een goed weekend hier :)
Ik heb nog nooit sushi gehad :@. Maar ik hou niet van vis, dus blijft er weinig keuze over. (ja ik weet dat er ook sushi zonder vis is, maar hoofdzakelijk is het wel vis/komt het uit het water, dus dan pas ik.)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_149444051
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:21 schreef indaha het volgende:

Wij gaan vandaag op bezoek bij mijn moeder en naar de winkel voor muurverf en morgen hebben we helemaal niets gepland *O* *O*
Leuk! Al een kleur op het oog? En helemaal niks is ook weleens lekker.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149444058
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:26 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit sushi gehad :@. Maar ik hou niet van vis, dus blijft er weinig keuze over. (ja ik weet dat er ook sushi zonder vis is, maar hoofdzakelijk is het wel vis/komt het uit het water, dus dan pas ik.)
Ik lust ook geen vis of wat dan ook uit de zee komt haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:44:12 #294
386633 Adnap
I love Life !
pi_149444219
ik kom naar limburg op vakantie :D
alleen doe ik hetzelfde als Thinkk-Pinkk, in mijn lijf ook geen vis (oké sommige dingen wel) maar zeker geen schaal en schelpdieren
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:44:37 #295
386633 Adnap
I love Life !
pi_149444226
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:26 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit sushi gehad :@. Maar ik hou niet van vis, dus blijft er weinig keuze over. (ja ik weet dat er ook sushi zonder vis is, maar hoofdzakelijk is het wel vis/komt het uit het water, dus dan pas ik.)
en die zwarte dingen er om heen smaken ook naar zee :r
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 februari 2015 @ 14:05:31 #296
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149445616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:44 schreef Adnap het volgende:

en die zwarte dingen er om heen smaken ook naar zee :r
Dat heb je met zeewier :Y)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 7 februari 2015 @ 16:13:57 #297
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_149448350
Wij zijn dol op seafood. :9
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_149448981
Vis lust ik wel, al ben ik daarbij heel kieskeurig. Witte vis mmm lekker. Maar de rest eet ik of niet of als t 'moet' (als in als ik niet thuis eet :P)

Dingen als mosselen lust ik ook, maar dan wel met sausje :@
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 februari 2015 @ 16:58:24 #299
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149449275
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 16:13 schreef Pagan het volgende:
Wij zijn dol op seafood. :9
Ik ook :9~ Alleen mosselen niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_149453854
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 16:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ook :9~ Alleen mosselen niet.
Gebakken zijn ze best lekker :9
pi_149453856
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')