abonnement Unibet Coolblue
pi_149290359
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:15 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Je hebt een mooie pot gemist Guard!
wellicht dat ik de condensed version nog even kijk
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_149290442
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:17 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Daar snapte ik ook niks van. Scoort Seattle daar dan heb je nog maar 26 seconden ipv 1:06 ...
Ik hoorde na afloop dat hij gokte dat zijn defense Seattle zou afstoppen. Nu lijkt dat natuurlijk een briljante beslissing maar ik las volgens mij op ESPN dat de kans dat je vanaf de 1-yard line scoort met drie pogingen te gaan iets van 70% of 80% was. Laat Seattle dus net datgene doen wat ze niet hadden moeten doen.

Doet Seattle geen gekke dingen dan krijgen ze inderdaad de bal terug met minder dan een halve minuut te gaan ipv een minuut. Dat scheelt een hoop.
pi_149291048
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:17 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Daar snapte ik ook niks van. Scoort Seattle daar dan heb je nog maar 26 seconden ipv 1:06 ...
misschien ging Seattle daarom wel gooien. En hadden ze bij meer tijd nog een keer gaan lopen om de tijd verder af te laten nemen.
  maandag 2 februari 2015 @ 11:04:47 #79
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149291204
Ach, hawks hadden al hun luck en karma opgemaakt bij die catch in de laatste minuut.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 2 februari 2015 @ 11:10:52 #80
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_149291325
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_149291338
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:04 schreef Smoofie het volgende:
Ach, hawks hadden al hun luck en karma opgemaakt bij die catch in de laatste minuut.
En in de conference final tegen Green Bay.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  maandag 2 februari 2015 @ 11:13:41 #82
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149291405
Als pats het team bij elkaar kan houden zit er misschien nog wat magic in het vat voor volgend seizoen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149292206
quote:
Haha, wat een idioot.
- Met zuidelijke groet -
pi_149292374
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:27 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ik hoorde na afloop dat hij gokte dat zijn defense Seattle zou afstoppen. Nu lijkt dat natuurlijk een briljante beslissing maar ik las volgens mij op ESPN dat de kans dat je vanaf de 1-yard line scoort met drie pogingen te gaan iets van 70% of 80% was. Laat Seattle dus net datgene doen wat ze niet hadden moeten doen.

Doet Seattle geen gekke dingen dan krijgen ze inderdaad de bal terug met minder dan een halve minuut te gaan ipv een minuut. Dat scheelt een hoop.
Het zal wel psychologisch zijn, een blijk van vertrouwen naar zijn defense dat ze geen score toelaten.
Risky move, maar ja nu zal het wel weer de meest briljante ooit zijn, want BB.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_149294235
if you ain't cheating you ain't trying
pi_149294781
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:27 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ik hoorde na afloop dat hij gokte dat zijn defense Seattle zou afstoppen. Nu lijkt dat natuurlijk een briljante beslissing maar ik las volgens mij op ESPN dat de kans dat je vanaf de 1-yard line scoort met drie pogingen te gaan iets van 70% of 80% was. Laat Seattle dus net datgene doen wat ze niet hadden moeten doen.

Doet Seattle geen gekke dingen dan krijgen ze inderdaad de bal terug met minder dan een halve minuut te gaan ipv een minuut. Dat scheelt een hoop.
Wat jij beschrijft is natuurlijk wel in normale situaties en niet tijdens het einde van een Superbowl. Door die timeout niet te nemen leg je zo ontzettend veel druk bij je tegenstander om de touchdown te maken, dat je ze bijna dwingt om fouten te gaan maken. Ik vond het in ieder geval een briljante call en mooi stukje psychische oorlogsvoering.
  maandag 2 februari 2015 @ 13:14:53 #87
263417 Keyos
Like a Boss
pi_149294836
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:13 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Wat jij beschrijft is natuurlijk wel in normale situaties en niet tijdens het einde van een Superbowl. Door die timeout niet te nemen leg je zo ontzettend veel druk bij je tegenstander om de touchdown te maken, dat je ze bijna dwingt om fouten te gaan maken. Ik vond het in ieder geval een briljante call en mooi stukje psychische oorlogsvoering.
Denk dat ze ook voor de pass gingen doordat die timeout maar niet kwam.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_149296560
quote:
Beast Mode doet dat met opzet. Het moge duidelijk zijn dat hij een hekel heeft aan de media. Daar is zijn team niet altijd blij mee maar goed, als je elke week dezelfde domme vragen moet beantwoorden dan zou ik ook zo gaan reageren.

Beast Mode is juist een toffe vent. Zijn skit met Gronk bij Conan was fantastisch. Dit zou Conan elke week met die twee moeten doen.

pi_149297449
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:15 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Beast Mode doet dat met opzet. Het moge duidelijk zijn dat hij een hekel heeft aan de media. Daar is zijn team niet altijd blij mee maar goed, als je elke week dezelfde domme vragen moet beantwoorden dan zou ik ook zo gaan reageren.

Beast Mode is juist een toffe vent. Zijn skit met Gronk bij Conan was fantastisch. Dit zou Conan elke week met die twee moeten doen.

Als hij die media en fans niet zou hebben zou hij geen miljonair zijn, ik vind het stuitend gedrag en getuigen van weinig karakter van iemand die vergeet dat hij een verschrikkelijk bevoorrecht mens is. Vorig jaar begon het nog even leuk met zijn: 'I am all about that action boss'. Hij kreeg er veel aandacht mee en gaat het nu juist lopen uitmelken voor die aandacht / geldmachine 'Beast mode'.

Als hij echt zo slim is zou hij de media ook kunnen pareren en op hun plek zetten wanneer ze in herhaling vallen of 'domme' vragen stellen, maar dat kan hij dus niet.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  maandag 2 februari 2015 @ 14:51:50 #90
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149297742
Hij praat ook als een domme southern nigga. Hij moet gewoon normaal en kort reageren ipv deze bs van hem.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149299438
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:14 schreef Keyos het volgende:

[..]

Denk dat ze ook voor de pass gingen doordat die timeout maar niet kwam.
Nee, de pass play was al aan de zijlijn besproken. Had niks te maken met het feit dat de Pats geen TO namen. Carroll zei dat ze zoveel mogelijk tijd van de klok af wilden halen. De Seahawks dachten dat ze niet vier keer achter elkaar de bal konden rennen want ze hadden maar één timeout. Carroll's uitleg na afloop was dat hij niet wilde dat het op een voorspelbare third of fourth and goal passing situatie zou komen. Dat zou namelijk voorspelbaar en makkelijk te verdedigen zijn. Dus koos men al voor de pass play tijdens second and goal, wanneer niemand het verwacht. Het probleem was dat de Pats wel rekenden op een pass play want de Hawks hadden niet hun normale goalline formatie met 2 WR's. Ze hadden er 3.

Russell Wilson had het moeten herkennen dat de Pats voor de pass play gingen. Dat zag hij niet. Hij had een audible kunnen callen of nog beter: gewoon de bal hoog weggooien. Live another down. Het plan was namelijk: passing play tijdens second and goal en dan twee keer achter elkaar proberen de bal te rennen. Dat gaf Carroll na afloop zelf toe. Ze hadden hun laatste timeout eventueel na een mislukte third and goal running play genomen.

Ik snap wel dat de media nu wilt doen alsof het een meesterzet was van Belichick maar het ging allemaal precies zoals de Seahawks het wilden. Ze wilden dat er nog weinig tijd over zou zijn. Alleen ging het mis bij de second and goal play.

Hier is een mooie uitleg van die play: http://deadspin.com/the-p(...)as-coming-1683211802
pi_149299636
Belichick heeft geluk gehad, want anders hadden ze hem aangekeken dat hij geen timeout nam na de run van Lynch. Ik dacht zelfs nog dat de Patriots de Seahawks beter hadden kunnen laten scoren bij die play, zodat ze nog wat tijd over hadden om overtime te halen met een FG. Maar zo zie je maar, je weet nooit wat er gebeurt.
pi_149299812
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:15 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Beast Mode doet dat met opzet. Het moge duidelijk zijn dat hij een hekel heeft aan de media. Daar is zijn team niet altijd blij mee maar goed, als je elke week dezelfde domme vragen moet beantwoorden dan zou ik ook zo gaan reageren.

Beast Mode is juist een toffe vent. Zijn skit met Gronk bij Conan was fantastisch. Dit zou Conan elke week met die twee moeten doen.

Haha mooi filmpje, zeker weten dat er bij elke fatality iemand van de productie die toetsencombi kwam doen.
Rossoneri siamo noi.
pi_149299857
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:07 schreef BobW het volgende:
Belichick heeft geluk gehad, want anders hadden ze hem aangekeken dat hij geen timeout nam na de run van Lynch. Ik dacht zelfs nog dat de Patriots de Seahawks beter hadden kunnen laten scoren bij die play, zodat ze nog wat tijd over hadden om overtime te halen met een FG. Maar zo zie je maar, je weet nooit wat er gebeurt.
Ik had ze nooit laten scoren. Je moet geen gratis punten weggeven. Maar het nemen van geen TO was hem dan wel duur komen te staan als Seattle had gescoord. Hij gaf na afloop wel toe een TO te hebben genomen als de Hawks toch hadden besloten om de bal op second and goal te rennen en niet hadden gescoord. Staat ook in dat artikel dat ik net gepost heb.

Maar nu gaan we weken aanhoren dat het nemen van géén TO een briljante zet was omdat hij daarmee de Hawks onder druk wist te zetten. Terwijl het qua tijdverloop precies ging zoals de Hawks dachten dat het zou gaan.
pi_149302948
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:14 schreef Moonlighter het volgende:
Best ever!
Hear, hear!
pi_149305180
En weer over tot de orde van de dag:

Johnny Football is in rehab _O- _O-

http://espn.go.com/nfl/st(...)ehab-improve-himself

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2015 19:28:36 ]
pi_149311714
Toch nog 72.000 mensen die in Nederland naar Fox hebben gekeken en 11.000 die op Fox Sports 2 naar het Engelse commentaar hebben gekeken.
  maandag 2 februari 2015 @ 22:36:05 #98
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149313340
Trouwens, over die playcall he. Lynch op de 1 yard. 5 attempts, 1 TD.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149317712
Sherman voor de Tommy John.
Volgens mij de tweede NFL speler na Jake Delhomme die die operatie mag ondergaan.Voor een CB natuurlijk wat minder erg dan voor een QB. Delhomme was nooit meer de speler die hij voor de operatie was...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:05:55 #100
263417 Keyos
Like a Boss
pi_149340028
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:00 schreef Max23 het volgende:
Toch nog 72.000 mensen die in Nederland naar Fox hebben gekeken en 11.000 die op Fox Sports 2 naar het Engelse commentaar hebben gekeken.
Had wel meer mensen verwacht voor het Engelse commentaar, lijkt mij dat de meeste Nederlandse volgers inschakelen voor de Engelstalige versie. Valt me nog wel een beetje tegen dan hoeveel mensen er kijken.

Overigens, ik mis de NFL nu al :') .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')