abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 2 februari 2015 @ 00:14:23 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_149284749


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 8!

Op 7 september 2014 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2014/2015 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).

Boer zoekt vrouw wordt vanaf 4 januari 2015 op zondagavond (20:20) uitgezonden.



Boerin Bertie


Boer Geert


Boer Gert-Jan


Boer Jan


Boer Janko


Boer Leo


Boer Mario


Boer Theo


Boer Tom


Boer Willem





Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
_________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_149285113
npo.nl faalt, met UPC op horizon.tv is de aflevering wel goed terug te kijken.
pi_149285356
Ik had toch wel verwacht dat Lotte een strakker kontje had ;(
pi_149285597
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 00:44 schreef tralalala het volgende:
Ik had toch wel verwacht dat Lotte een strakker kontje had ;(
Prima reet hoor..
pi_149286642
Prima reet?? Is gewoon een typische reet die je krijgt als je in een hockey studentencorps zit. Overigens zal d'r wel doen, maar dom blijft zowel.
  maandag 2 februari 2015 @ 02:45:23 #6
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149287145
Tfoeh, wat een prinsesjes bij Tom. Jammer, hoor. Er hadden denk ik wel punten gescoord kunnen worden als iemand wel een overall had aangetrokken. Weinig assertief ook als Tom om hulp vroeg. Drie vriendinnetjes, aan elkaar geklit. Triest. Lotte vind ik trouwens beslist niet knap. Zonder die bos krullen zouden mensen wel wat verder kijken, gok ik. Leonie heeft echt een mooi gezicht, Lotte een zeer matig gezicht. We hebben Leonie trouwens nog steeds niet met de haren los gezien. Die blijft nog even in haar serieuze rol. Meid, meid.

Ciska moet lekker gaan. Dat wordt 'm niet. Ik vraag me als mede-introvert trouwens af hoeveel moeilijker het zou zijn om met drie potentiële lovers in huis te zitten en ik denk eigenlijk dat het inderdaad best moeilijk is. Maar roep ze dan af en toe bij je voor tijd met z'n tweeën, zou ik denken. Neem er één mee naar de supermarkt, roep er één bij je tijdens het koken. En geen muziek bij het eten is altijd een misser. Begrijpelijk dat je geen zin hebt om te praten tijdens het eten, maar zo'n doodse stilte maakt dat het erger lijkt dan het is. Wat ik trouwens wel altijd apart vind is dat je van 'je drie' niet meteen doorhebt wie je het leukste vindt. En dat je dan bang bent voor 'scheve gezichten'. Dat zou mij niets kunnen schelen. Een beetje geflirt moet kunnen, ook. Maar Bertie lijkt totaal niet in touch te zijn met haar gevoel. Op zich herkenbaar maar bij relaties is dat wel het enige wat telt.

Ik stoor me trouwens niet zozeer aan het handtastelijke en 'geile' van Geert. Het is aan 'zijn vrouwen' zelf om daar iets van te vinden en als zij het prima en 'kwajongensachtig' vinden, soit. Waar ik me wel aan stoor is aan zijn seksisme.

Wel mooi hoe Nancy totaal haar best niet doe en die twee kenaus waarvan ik de naam niet weet maar blijven bitchen. Kritiek hier, kritiek daar. Doe maar lekker. Nancy it is O+.

Jan gaf wel lekker af op zijn ex, zeg. Tamelijk gefrustreerd wel. En niet weten wat 'affectie' betekent :').
pi_149288194
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2015 02:45 schreef Grunge. het volgende:

Jan gaf wel lekker af op zijn ex, zeg. Tamelijk gefrustreerd wel. En niet weten wat 'affectie' betekent :').
Ik snap al die sympathie voor deze gozer ook niet zo. :')
pi_149288671
Jan vond het erger dat hij voor nop het huis had opgeknapt, dan dat ze wegging. :D :D
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_149288707
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2015 02:45 schreef Grunge. het volgende:
Jan gaf wel lekker af op zijn ex, zeg. Tamelijk gefrustreerd wel. En niet weten wat 'affectie' betekent :').
Ik kreeg meer het idee dat ie dat deed om te horen wat zij onder affectie verstond, dan dat hij echt niet wist wat het betekende. Want dat is wel :') waardig.
pi_149288810
De meiden snappen niet dat vrouwen in een overal best sexy kan zijn. Degene die een overal had aangetrokken, zou een voorsprong hebben gehad.
pi_149288830
Wat is Jan een verschrikkelijk aardige jongen!
pi_149288850
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:50 schreef Lanah het volgende:
Wat is Jan een verschrikkelijk aardige jongen!
Vind ik ook, die ex zal nog wel eens spijt kunnen krijgen.

Bij de lesbo's is het natuurlijk zo dat ze in principe allemaal op elkaar kunnen vallen.
Als Bertie niet oppast gaan er twee met elkaar vandoor.
pi_149288916
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:38 schreef Injetta het volgende:
Jan vond het erger dat hij voor nop het huis had opgeknapt, dan dat ze wegging. :D :D
Ik vond het echt een typische mannenopmerking _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149289228
Bertie heeft tegenwicht nodig, en de vrouwen gedragen zich allemaal nogal schaapachtig. Misschien kan ze daarom niet kiezen.
Bertie, waarom maak je er zo'n rommel van? Bertie, waarom pak je dat zo aan en niet zus? Dat soort dingen heeft Bertie nodig.
pi_149289277
Degene die zich het minst ergert aan Geert, zal het wel worden want ik denk niet dat die man nog te veranderen is. Het maakt voor hem niks uit, als er maar een gat in zit.
  maandag 2 februari 2015 @ 09:31:46 #16
14505 OProg
A Life in Music
pi_149289388
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:52 schreef Loekie1 het volgende:
Vind ik ook, die ex zal nog wel eens spijt kunnen krijgen.
Dat zal dan ook wel weer loslopen. :')

Als je drie jaar na het eindigen van een relatie nog spijt krijgt omdat je ex nu zo aardig is voor zijn nieuwe relatie is er in je eigen leven ook wel iets mis gegaan.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_149289392
Bah, die dikke kont en poten van Lotte :N Daar wordt Geert niet vrolijk van.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 2 februari 2015 @ 09:43:06 #18
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149289585
Als ik Tom was geweest zou ik direct naar de plaatselijke boerenwinkel gegaan zijn om te grote overalls te kopen :')

Man man man, wat een tutjes }:|
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_149289773
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:43 schreef Pandaplint het volgende:
Als ik Tom was geweest zou ik direct naar de plaatselijke boerenwinkel gegaan zijn om te grote overalls te kopen :')

Man man man, wat een tutjes }:|
Zij hebben ondertussen wel door dat Tom de knapste van de knapste van de knapste heeft uitgekozen. Ze zouden nog liever een striptease doen dan een overal aantrekken.
pi_149290021
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:53 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Zij hebben ondertussen wel door dat Tom de knapste van de knapste van de knapste heeft uitgekozen. Ze zouden nog liever een striptease doen dan een overal aantrekken.
Daar zou ik dan ook weer geen probleem mee hebben, als dat goed in beeld gebracht wordt :P ;)

Maar inderdaad wel jammer dat ze zich druk maken over het uiterlijk op het moment dat ze aan het werk zijn langs de slootkant. Dan boeit het niet hoe je gekleed bent, en als je een leuk gezicht hebt, heb je dat in een overall ook nog wel.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_149290994
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:20 schreef Loekie1 het volgende:
Bertie heeft tegenwicht nodig, en de vrouwen gedragen zich allemaal nogal schaapachtig. Misschien kan ze daarom niet kiezen.
Bertie, waarom maak je er zo'n rommel van? Bertie, waarom pak je dat zo aan en niet zus? Dat soort dingen heeft Bertie nodig.
Dus daarom: Katherine.
Somebody that I used to know
pi_149291139
Geile Geert heeft ook België bereikt:

http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)ngNavigationItemId=1
  maandag 2 februari 2015 @ 11:15:52 #23
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149291453
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2015 02:45 schreef Grunge. het volgende:
Een beetje geflirt moet kunnen, ook. Maar Bertie lijkt totaal niet in touch te zijn met haar gevoel. Op zich herkenbaar maar bij relaties is dat wel het enige wat telt.

Bertie had tijdens de speeddate op een gegeven moment wel een voorkeur voor Rosita, maar die gaf aan dat ze verliefd was op een ander. Iets wat leek op een uiting van een gevoel heb ik bij Bertie verder niet gezien.

quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:55 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dus daarom: Katherine.
Dat zou je denken, maar ik acht het niet onmogelijk dat Bertie een Henrieke gaat doen en de meest mondige op een gegeven moment gaat wegsturen.
pi_149291491
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:

Bertie had tijdens de speeddate op een gegeven moment wel een voorkeur voor Rosita, maar die gaf aan dat ze verliefd was op een ander. Iets wat leek op een uiting van een gevoel heb ik bij Bertie verder niet gezien.

Nu je het zegt, ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 2 februari 2015 @ 11:19:39 #25
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149291537
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:53 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Zij hebben ondertussen wel door dat Tom de knapste van de knapste van de knapste heeft uitgekozen. Ze zouden nog liever een striptease doen dan een overal aantrekken.
Striptease van Leonie! Graag! :9~

Maar die andere dames ook hoor :9

[ Bericht 8% gewijzigd door RedFever007 op 02-02-2015 11:24:45 ]
pi_149291679
Ik denk dat Lotte afvalt want die heeft een iets te dik achterwerk. Vanuit de logica van Tom gezien dan. Ze eet misschien te veel pasta. Dan Leonie want die heeft iets te grote voortanden. Tja mensen, Tom is kritisch! Dan is het hopen dat de kapster nog niet zelf vertrokken is.
  Vis een optie? maandag 2 februari 2015 @ 11:31:38 #27
70532 loveli
N
pi_149291804
Voor haar achterwerk hoop ik dat Lotte afvalt.

:')
crap in = crap out
pi_149293033
Ik vond het achterwerk van Lotte ook wel prima hoor. Maar ik had het niet verwacht aangezien de rest van haar lichaam erg slank is. Maar ik denk sowieso dat Lotte afvalt. Ik denk dat ze nog iets te jong is en te weinig ervaring heeft voor Tom. Het was wel een aanfluiting dat ze geen overall aan wilden. Je schrijft op een boer. Wat hadden ze dan verwacht? En de vrouwen van Tom staan overal goed in. Al trekken die een vuilniszak aan.

Bij Bertie en de vrouwen snap ik niet helemaal waar Esther die vlinders vandaan haalt. Ze hebben nauwelijks gesproken met elkaar en Bertie is totaal niet op haar gemak. En dan die boerderij :') . Wat een ouwe troep.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 2 februari 2015 @ 12:18:11 #29
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_149293227
Flinke stammen onder d'r versnellingsbak, die Lotte.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_149293236
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:43 schreef Pandaplint het volgende:
Als ik Tom was geweest zou ik direct naar de plaatselijke boerenwinkel gegaan zijn om te grote overalls te kopen :')

Man man man, wat een tutjes }:|
ja maar.. ze hebben speciaal nieuwe kleren gekocht die vies mogen worden :+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_149293889
Femke had sowieso zonder probleem een overall aangetrokken. O+
pi_149296535
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:11 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vond het achterwerk van Lotte ook wel prima hoor. Maar ik had het niet verwacht aangezien de rest van haar lichaam erg slank is. Maar ik denk sowieso dat Lotte afvalt. Ik denk dat ze nog iets te jong is en te weinig ervaring heeft voor Tom. Het was wel een aanfluiting dat ze geen overall aan wilden. Je schrijft op een boer. Wat hadden ze dan verwacht? En de vrouwen van Tom staan overal goed in. Al trekken die een vuilniszak aan.

Bij Bertie en de vrouwen snap ik niet helemaal waar Esther die vlinders vandaan haalt. Ze hebben nauwelijks gesproken met elkaar en Bertie is totaal niet op haar gemak. En dan die boerderij :') . Wat een ouwe troep.
Ik weet het bij Esther ook niet zo goed. Volgens mij zit ze nog behoorlijk met zichzelf in de knoop; een paar afleveringen geleden was ze nog bi en nu zag ze zichzelf de rest van haar leven met een vrouw. Da's nogal een flinke stap, en volgens mij had ze het daar ook nog niet helemaal makkelijk mee. Misschien is ze ook niet echt verliefd op Bertie maar meer op het idee van? Maar ja aan de andere kant zenden ze ook gewoon veel niet uit dus misschien hebben we heel wat gemist.

http://boerzoektvrouw.kro(...)doorbreekt_de_stilte

Gezellig ontbijt ook :p
pi_149296873
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:11 schreef Terreros85 het volgende:
Maar ik denk sowieso dat Lotte afvalt. Ik denk dat ze nog iets te jong is en te weinig ervaring heeft voor Tom. Het was wel een aanfluiting dat ze geen overall aan wilden. Je schrijft op een boer. Wat hadden ze dan verwacht?
Ze horen niet op een boerderij. Dat gaat hem uiteindelijk niet worden.
pi_149296955
Lotte vertelde eerst toch dat ze zelf ook van een boerderij kwam?

Vraag me af wat voor boerderij dat was want daar was op het land helemaal niks van te merken met dat gemiep over de modder enzo.
pi_149297170
Ciska, 'wees een vent' en stap dan zelf op!
pi_149297446
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:23 schreef incoherent het volgende:

[..]

Ze horen niet op een boerderij. Dat gaat hem uiteindelijk niet worden.
Was Rimke nou een boerendochter? Dat is niet echt te merken.

Al willen ze alle drie misschien gewoon wel Tom en ook zijn huis, maar niet werken op de boerderij. En Tom hoopt misschien op toekomstige part-time helpende handjes :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 2 februari 2015 @ 14:49:24 #37
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149297679
Tom heeft duidelijk niet de juiste dames rondlopen, al zijn ze alle drie geefbaar! :9

Koeman vind ik wel een sympathieke kerel, goudeerlijk en hem gun ik het echt!
pi_149298061
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:23 schreef incoherent het volgende:

[..]

Ze horen niet op een boerderij. Dat gaat hem uiteindelijk niet worden.
Maar als je dan die twee (Marieke en Rianne) van boer Jan ziet. Die zijn helemaal op hun plaats op de boerderij. Bij Vivian weet ik niet goed wat ik moet denken. Dat lijkt zo'n stille, maar ik zou niet raar opkijken als ze bij het keuzemoment keihard gaat schreeuwen of huilen ~O>
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_149298160
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:05 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Maar als je dan die twee (Marieke en Rianne) van boer Jan ziet. Die zijn helemaal op hun plaats op de boerderij. Bij Vivian weet ik niet goed wat ik moet denken. Dat lijkt zo'n stille, maar ik zou niet raar opkijken als ze bij het keuzemoment keihard gaat schreeuwen of huilen ~O>
ze doen bij Jan wel allemaal mee. Doen niet dramatisch over hun uiterlijk door, net als die tutjes bij Tom, een overall weigeren aan te trekken en tonen veel meer initiatief. Ik zou me, als Tom zijnde, dood ergeren aan die mutsen en allemaal wegsturen :P Er zijn nog wel 1000 brieven over. Dus keuze zat :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 2 februari 2015 @ 15:09:49 #40
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149298197
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:08 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ze doen bij Jan wel allemaal mee. Doen niet dramatisch over hun uiterlijk door, net als die tutjes bij Tom, een overall weigeren aan te trekken en tonen veel meer initiatief. Ik zou me, als Tom zijnde, dood ergeren aan die mutsen en allemaal wegsturen :P Er zijn nog wel 1000 brieven over. Dus keuze zat :P
De vraag is natuurlijk, willen die 1000+ dames Tom nu nog wel? :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149298790
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:09 schreef Maraca het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk, willen die 1000+ dames Tom nu nog wel? :+
vast wel. 'ja tussen al die brieven heb ik die van jou compleet over het hoofd gezien. Anders had ik jou metéén uitgenodigd' ofzo :+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_149298829
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:08 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ze doen bij Jan wel allemaal mee. Doen niet dramatisch over hun uiterlijk door, net als die tutjes bij Tom, een overall weigeren aan te trekken en tonen veel meer initiatief. Ik zou me, als Tom zijnde, dood ergeren aan die mutsen en allemaal wegsturen :P Er zijn nog wel 1000 brieven over. Dus keuze zat :P
Eigenlijk zag ik de 10 vrouwen van Tom allemaal niet op de boerderij werken. Het waren allemaal van die popjes.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 2 februari 2015 @ 15:38:29 #43
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149298867
Ik vond Tom gisteren anders prima hoor :)

Snap de haat niet echt
  maandag 2 februari 2015 @ 15:41:42 #44
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_149298953
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:36 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Eigenlijk zag ik de 10 vrouwen van Tom allemaal niet op de boerderij werken. Het waren allemaal van die popjes.
Precies het punt. Tom snapt het niet helemaal. Loopt ie te piepen dat zijn meiden niet uit zichzelf aanbieden om vies te worden. Ja, goh, wat verwacht je nou als je drie blonde popjes uitkiest :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_149298972
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:38 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vond Tom gisteren anders prima hoor :)

Snap de haat niet echt
Ik haat niet op Tom hoor. Vind Tom een prima gast. Denk alleen niet dat die vrouwen echt passen op de boerderij.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_149299101
De webserie is wel erg kort zeg, maar desalniettemin blijft Janko wel een held.
Ik verbaas me overigens nog steeds over het bedrijf van Bertie.
  maandag 2 februari 2015 @ 16:20:17 #47
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_149299972
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:41 schreef Bart het volgende:
Precies het punt. Tom snapt het niet helemaal. Loopt ie te piepen dat zijn meiden niet uit zichzelf aanbieden om vies te worden. Ja, goh, wat verwacht je nou als je drie blonde popjes uitkiest :').
Aan de andere kant had Tom er misschien vanuit kunnen gaan dat de dames zelf al hadden bedacht dat je op een boerderij misschien wel eens vies wordt voordat ze schreven.
  maandag 2 februari 2015 @ 16:21:43 #48
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_149300020
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:20 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Aan de andere kant had Tom er misschien vanuit kunnen gaan dat de dames zelf al hadden bedacht dat je op een boerderij misschien wel eens vies wordt voordat ze schreven.
Dat hadden ze ook, daarom hadden ze speciaal kleren gekocht voor de modder.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_149300308
Katherine is een lief mens, maar iets aan haar vind ik zo irritant, dat plakboekje en die appeltaart....
  maandag 2 februari 2015 @ 16:42:32 #50
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149300663
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:31 schreef Captainp00face het volgende:
Katherine is een lief mens, maar iets aan haar vind ik zo irritant, dat plakboekje en die appeltaart....
Ach, ze is gewoon erg huiselijk.. heeft wel iets (alhoewel ik er ook niet mee samen zou kunnen wonen). Van de drie dames vind ik haar wel het beste passen bij Bertie.. of nou ja, passen. Ik denk dat er dan tenminste gepraat gaat worden :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 2 februari 2015 @ 17:12:22 #51
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_149301577
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:21 schreef Bart het volgende:
Dat hadden ze ook, daarom hadden ze speciaal kleren gekocht voor de modder.
Oh ja, ok, sorry vergeten :D
pi_149301672
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:42 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ach, ze is gewoon erg huiselijk.. heeft wel iets (alhoewel ik er ook niet mee samen zou kunnen wonen). Van de drie dames vind ik haar wel het beste passen bij Bertie.. of nou ja, passen. Ik denk dat er dan tenminste gepraat gaat worden :+
en anders hebben we nog de hond die de ongemakkelijke stiltes weet te doorbreken O+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_149302489
Wat is Bertie voor boerin eigenlijk? Tussen die teringzooi heb ik alleen wat ranzige kippen en varkens zien lopen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  roze maandag 2 februari 2015 @ 18:26:47 #54
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149303374
Damn, 4 miljoen kijkers gisteren _O_ Verklaard wel waarom ik telkens van de stream werd gegooid.

Geert scoort wel kijkcijfers.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 2 februari 2015 @ 18:30:21 #55
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149303490
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:31 schreef Captainp00face het volgende:
Katherine is een lief mens, maar iets aan haar vind ik zo irritant, dat plakboekje en die appeltaart....
Ik vond haar ook irritant, maar word steeds minder. Wellicht ook omdat ze de enige is die een beetje zorgt voor sfeer ofzo bij Bertie thuis. Zonder Katherina viel het er echt 24/7 stil.
Your beauty never ever scared me.
pi_149303529
Tom heeft verkeerd gekozen - het zou met Rimke of Leonie nog best wat kunnen worden (maar dan zeer de vraag of dat lang aan zal houden). Maar Tom heeft verder naar zijn lul geluisterd, niet naar zijn verstand. Hij is op uiterlijk afgegaan, in eerste instantie al bij de selectie uit de post vermoed ik.
  roze maandag 2 februari 2015 @ 18:32:10 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149303541
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:31 schreef elkravo het volgende:
Tom heeft verkeerd gekozen - het zou met Rimke of Leonie nog best wat kunnen worden (maar dan zeer de vraag of dat lang aan zal houden). Maar Tom heeft verder naar zijn lul geluisterd, niet naar zijn verstand. Hij is op uiterlijk afgegaan, in eerste instantie al bij de selectie uit de post vermoed ik.
Kan mij best voorstellen dat je geen 1800 brieven gaat lezen.
Your beauty never ever scared me.
pi_149303583
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:30 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik vond haar ook irritant, maar word steeds minder. Wellicht ook omdat ze de enige is die een beetje zorgt voor sfeer ofzo bij Bertie thuis. Zonder Katherina viel het er echt 24/7 stil.
Zij probeert er iets van de maken - dit is hoe ze is, open en misschien creatief. Zij bakt gewoon een taart, of maakt iets, ik vind dat gewoon lekker creatief. In ieder geval niet suf en nietszeggend.
  roze maandag 2 februari 2015 @ 18:35:30 #59
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149303643


Geert heeft dus een zoon. En hij heeft een vriendin momenteel (één van die drie?)
Your beauty never ever scared me.
pi_149303648
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:32 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Kan mij best voorstellen dat je geen 1800 brieven gaat lezen.
Yep - maar om dan toch uiterlijk als leidraad te nemen - wat hier ook allemaal gepost wordt door dappere zolderFok!ers.... uiterlijk is niet de nummer 1 keuzefactor, mag meespelen, we zijn mens, maar niet als enige. Bij Tom vermoedt ik dat uiterlijk 80% van de keuze heeft bepaald.
pi_149303873
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:48 schreef marcodej het volgende:
Wat is Bertie voor boerin eigenlijk? Tussen die teringzooi heb ik alleen wat ranzige kippen en varkens zien lopen.
Vroeg ik me ook af ja.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  roze maandag 2 februari 2015 @ 18:45:29 #62
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149303892
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Vroeg ik me ook af ja.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 2 februari 2015 @ 18:45:59 #63
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149303904
Bertie

Provincie: Zeeland
Soort bedrijf: Akkerbouw
Geboortedatum: 17 februari 1974 (40 jaar)
Lengte: 1.87 meter
Aantal brieven: 175

Akkerbouw dus.
Your beauty never ever scared me.
pi_149303922
Akkerbouw? Daar hebben we toch niks van gezien?

En wat is ze lang.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_149303988
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:11 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vond het achterwerk van Lotte ook wel prima hoor. Maar ik had het niet verwacht aangezien de rest van haar lichaam erg slank is. Maar ik denk sowieso dat Lotte afvalt. Ik denk dat ze nog iets te jong is en te weinig ervaring heeft voor Tom. Het was wel een aanfluiting dat ze geen overall aan wilden. Je schrijft op een boer. Wat hadden ze dan verwacht? En de vrouwen van Tom staan overal goed in. Al trekken die een vuilniszak aan.

Bij Bertie en de vrouwen snap ik niet helemaal waar Esther die vlinders vandaan haalt. Ze hebben nauwelijks gesproken met elkaar en Bertie is totaal niet op haar gemak. En dan die boerderij :') . Wat een ouwe troep.
Op sommige bedrijven wordt eigenlijk alleen gepraat als de camera's vertrokken zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:26 schreef -0- het volgende:
Lotte vertelde eerst toch dat ze zelf ook van een boerderij kwam?

Vraag me af wat voor boerderij dat was want daar was op het land helemaal niks van te merken met dat gemiep over de modder enzo.
Lotte en Rimke zijn boerendochters. Dat blijkt niet uit hun gedrag.

quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:05 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Maar als je dan die twee (Marieke en Rianne) van boer Jan ziet. Die zijn helemaal op hun plaats op de boerderij. Bij Vivian weet ik niet goed wat ik moet denken. Dat lijkt zo'n stille, maar ik zou niet raar opkijken als ze bij het keuzemoment keihard gaat schreeuwen of huilen ~O>
Het is bij Jan niet alleen de boerderij, maar ook de camping. Ik vraag me af hoe deze meisjes dat kunnen combineren.

quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:47 schreef luukert het volgende:
De webserie is wel erg kort zeg, maar desalniettemin blijft Janko wel een held.
Ik verbaas me overigens nog steeds over het bedrijf van Bertie.

De storing is inmiddels hersteld, dus je kan de laatste 7 minuten bekijken.
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:42 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ach, ze is gewoon erg huiselijk.. heeft wel iets (alhoewel ik er ook niet mee samen zou kunnen wonen). Van de drie dames vind ik haar wel het beste passen bij Bertie.. of nou ja, passen. Ik denk dat er dan tenminste gepraat gaat worden :+
Toch wel passen. Ze is geen suikerpoppetje en dat gooit natuurlijk gelijk hoge ogen bij Bertie. Ze heeft haar eigen werk en interesse, zit dus niet de hele dag te hengelen om aandacht. En ze vindt glunderend dat Bertie stoer is. Daarnaast kan ze tutten met appeltaarten, fatsoenlijke maaltijden, verfraaiing bij restauraties/herstel om gewaardeerd te worden ipv zitten zuchten dat ze te weinig aandacht krijgt.
Bertie moet duidelijk iemand hebben die zelf wat om handen heeft en tegen een stootje kan.
pi_149304235
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:12 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Oh ja, ok, sorry vergeten :D
Nee nee, alleen niet ver genoeg doorgedacht. Wat modderspetjes
ja, veel modderspetten en misschien nat worden nee.

quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:48 schreef marcodej het volgende:
Wat is Bertie voor boerin eigenlijk? Tussen die teringzooi heb ik alleen wat ranzige kippen en varkens zien lopen.
Akkerbouw. Bij het voorstellen zie je haar met de schoffel op de akker en Yvon vraagt of het niet veel werk is, zo'n akker schoffelen. Dan zie je hoe ze erg beleefd blijft en helemaal niet zegt dat het een achterlijke vraag is (alleen konden we toen niet voorzien dat dat ene moment kenmerkend voor de rest van de serie was). Het schoffelen is handmatig nawerk en de uitgelezen bloemenstroken verkleinen de kans op plagen sterk.
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:32 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Kan mij best voorstellen dat je geen 1800 brieven gaat lezen.
Bovendien is een deel gelezen door drie anderen, dus van die brieven heeft hij toen ook het speciale niet gezien.
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:33 schreef elkravo het volgende:

[..]

Zij probeert er iets van de maken - dit is hoe ze is, open en misschien creatief. Zij bakt gewoon een taart, of maakt iets, ik vind dat gewoon lekker creatief. In ieder geval niet suf en nietszeggend.
In een van de filmpjes zegt ze dat ze het leuk vindt om leuke/bijzondere/tuttende cadeautjes te maken. Maar ze heeft genoeg mee om dat te gaan doen op een manier die Bertie echt leuk vindt.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 februari 2015 @ 19:13:37 #67
862 Arcee
Look closer
pi_149304687
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Geert scoort wel kijkcijfers.
Het viel gisteren ook wel mee bij hem, qua geil Geert, en ondertussen heeft hij verreweg de leukste sfeer in huis van de boeren die we volgen. :)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 februari 2015 @ 19:15:49 #68
862 Arcee
Look closer
pi_149304738
BZV-kijkcijfers 2015

01 08-09-2014 3.322.000
02 04-01-2015 3.733.000
03 11-01-2015 4.260.000
04 18-01-2015 3.991.000
05 25-01-2015 4.192.000
06 01-02-2015 4.076.000
pi_149305832
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Bertie had tijdens de speeddate op een gegeven moment wel een voorkeur voor Rosita, maar die gaf aan dat ze verliefd was op een ander. Iets wat leek op een uiting van een gevoel heb ik bij Bertie verder niet gezien.

[..]

Dat zou je denken, maar ik acht het niet onmogelijk dat Bertie een Henrieke gaat doen en de meest mondige op een gegeven moment gaat wegsturen.
En achteraf bezien kwam die voorkeur mede misschien doordat Rosita erg terughoudend was vanwege het dubbelspel en mogelijk dacht daardoor afgewezen te zullen worden.
pi_149305834
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_149307252
Teringzooi bij Bertie? Het is daar juist hartstikke mooi. Uiteraard is op een boerderij een schuur en een loods niet zo netjes als jullie schuurtje achter het huis. Volgens mij barst ze ook van het geld. Enig idee wat zo'n combine kost?

En de sfeer vind ik eigenlijk ook best meevallen, volgens mij typisch weer zo'n gevalletje van montage om het zo te doen lijken. En Bertie geeft zelf wel aan dat ze er op deze manier niet goed in is, met de nodige zelfspot. Dan doen echte introverten niet.
pi_149307380
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Teringzooi bij Bertie? Het is daar juist hartstikke mooi. Uiteraard is op een boerderij een schuur en een loods niet zo netjes als jullie schuurtje achter het huis. Volgens mij barst ze ook van het geld. Enig idee wat zo'n combine kost?

Daar is de Rabo groot mee geworden toch?
pi_149307890

Dit is gewoon een troosteloze teringbende.
pi_149309212
quote:
9s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een troosteloze teringbende.
vond ik ook :Y
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_149309391
Toch mooi dat er bij de briefschrijfsters iemand zei dat ze Bertie zo opgeruimd vond. Fijne zelfkennis dat ze daar toen hard om moest lachen.
pi_149309451


Ze heeft wel een erg leuk boerderijtje
L'enfer, c'est les autres
pi_149310126
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:33 schreef elkravo het volgende:

[..]

Zij probeert er iets van de maken - dit is hoe ze is, open en misschien creatief. Zij bakt gewoon een taart, of maakt iets, ik vind dat gewoon lekker creatief. In ieder geval niet suf en nietszeggend.
Ik vind haar inmiddels ook steeds leuker.

Al vind ik puur op interesses gebaseerd Ciska het beste passen. Wijf met ballen, duikt de kroeg met Bertie wel in.

Maar ik heb geen idee wat Bertie zoekt...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149310663
Katherine is gewoon een slijmlijer en bezitterig haantje. Zie haar geen enkele poging wagen om met die anderen te converseren.
pi_149310692
quote:
Wat bij geert steigert en bij bertie weigert _O_
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_149310704
quote:
9s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een troosteloze teringbende.
Tja, omdat het al dagen regent en wat modderig is? Zo'n betonnen erf wat je vaak ziet vind ik eigenlijk veel troostelozer. Maar ja, het is maar wat je gewend bent natuurlijk. Haar huis is echt prachtig van binnen en van buiten en er mag best wat op het erf staan, kom op het is het platteland! En ze heeft gewoon veel spullen door haar autohobby.
  roze maandag 2 februari 2015 @ 21:43:41 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149310888
quote:
9s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een troosteloze teringbende.
Vind het best meevallen voor zo'n groot terrein
Your beauty never ever scared me.
pi_149311005
Liever zo'n terrein dan eens steriele bende hoor. Vind het wel sfeer hebben.
pi_149311322
Ieder zijn ding natuurlijk :P
Ik zou er niet tegen kunnen.
  maandag 2 februari 2015 @ 21:57:49 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149311543
quote:
9s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een troosteloze teringbende.
Vind ik totaal niet, eigenlijk. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_149313289
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind haar inmiddels ook steeds leuker.

Al vind ik puur op interesses gebaseerd Ciska het beste passen. Wijf met ballen, duikt de kroeg met Bertie wel in.

Maar ik heb geen idee wat Bertie zoekt...
Ciska? Wijf met ballen? Ze zegt geen kak..
pi_149314854
Bertie: zonde dat ze er niks van kan maken! En geen enkel idee en initiatief heeft. Het lijkt mij dat je een hoop te kletsen hebt met andere om je heen die je nog niet kent..je bent daar immers voor hetzelfde. Wat is er gek aan om wat achtergronden uit te wisselen? Esther trekt mij het meest, wel lief leuk wijffie. Maar snap echt niet wat zij in Bertie ziet! Vaak bedonderd door mannen? Wil ze toch stiekem stoere arm om zich heen? Snap sowieso niet van lesbo's dat ze op vrouwen vallen en dan zo'n manwijf kiezen. Vind Bertie een saai en onverzorgd uiterlijk hebben, wat Esther zelf niet heeft!
Ciska kan beter zelf baan vrij maken, als ze toch denkt...dit word m niet.
En Katherine vind ik een kutstem hebben. Buiten het gefröbel om, wat ik ook te truttig voor woorden vind. Verder is ze wel aardig.

Geert: dolle boel daar. Zou het beter vinden als zo'n vrouw eens zegt van joh Geert, zó kan die wel weer! Kijken of hij dan nog zo vrolijk is? Als iemand een keer nee tegen Geert zegt! Ik denk dat het dan een graftakkelul word. Egocentrisch opdringerig mannetje.
Wel leuke humoristische vrouwen! Leuk om te zien!

Theo: boring...... Alleen die donkere vrouw is wel te doen. Die 2 blonde Ria en..? Ben de namen kwijt.. dat zijn een stel wanhopige bitches! Elkaar lopen afsnauwen. Lopen klagen. Bah. Die donder je toch zo de deur uit!

Jan: wel leuke aardige gast. Komt over als een redelijke vent. Ik wil de tattoo van de draak zien! Kijken of t echt zo'n immens ding is. Rianne is de enige die praat, de rest hangt er maar wat bij of stelt een onnozele vraag.

Tom: boring..... die tutjes moeten lekker op kantoor blijven zitten, en Rimke wil ik meer van zien. Tom zelf vind ik zomaar een saaie kneus. En overdreven knap issie ook niet, het karakter maakt hem er ook niet mooier op. Vind het geen open vriendelijke gezellige knul.
En die meiden snap ik wel, ik zit ook niet graag onder de modder, maar ik schrijf dan ook geen boer! Dan kun je viezigheid verwachten! Niet zeiken dus!
pi_149316580
quote:
9s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een troosteloze teringbende.
Het geeft een aardig net beeld van een boerderij, waar je nu eenmaal veel dingen hebt die niet in een laatje passen. Bende is niet dat er dingen buiten staan, maar dat het buiten een zootje is en dat is hier niet het geval.
pi_149316762
quote:
9s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een troosteloze teringbende.
Zo ziet het er op het gemiddelde boerenerf uit wat de schaalvergrotingsslag niet heeft gemaakt. Je kunt nu eenmaal niet alles binnenzetten en je hele erf wekelijks maaien.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_149316806
Nou, ik snap wel wat de dames in Bertie zien hoor! Heb ook niet zoveel met die meisje-meisjes, maar een stoer wijf? Zonder dat getrut en gemier over uiterlijk, maar gewoon niet te beroerd om vies te worden, jaaaa!!!
Heb ook dezelfde jas als Bertie, dat scheelt. Alleen is de mijne geel.
pi_149316867
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:20 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Aan de andere kant had Tom er misschien vanuit kunnen gaan dat de dames zelf al hadden bedacht dat je op een boerderij misschien wel eens vies wordt voordat ze schreven.
Aan de hele andere kant is het 2015 en kan je verwachten dat een partner niet meteen het beroep deelt.

Ik bedoel, als je als vrouw trouwt met een chirurg, ga je toch ook niet automatisch assisteren of anesthesie bedrijven? Nee je houdt gewoon je eigen baan (wat dat ook moge wezen)... Zelfde geld voor deze vrouwen, wel is dit middagje goed om te laten zien wat de boer de hele dag doet :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 01:28:19 #91
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149316871
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 01:17 schreef emayn het volgende:
Nou, ik snap wel wat de dames in Bertie zien hoor! Heb ook niet zoveel met die meisje-meisjes, maar een stoer wijf? Zonder dat getrut en gemier over uiterlijk, maar gewoon niet te beroerd om vies te worden, jaaaa!!!
Heb ook dezelfde jas als Bertie, dat scheelt. Alleen is de mijne geel.
Ja als je dezelfde jas hebt is het geen wonder natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_149316896
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja als je dezelfde jas hebt is het geen wonder natuurlijk.
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 01:48:24 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149316996
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 01:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')
Alleen is de hare geel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_149317646
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 01:17 schreef emayn het volgende:
Nou, ik snap wel wat de dames in Bertie zien hoor! Heb ook niet zoveel met die meisje-meisjes, maar een stoer wijf? Zonder dat getrut en gemier over uiterlijk, maar gewoon niet te beroerd om vies te worden, jaaaa!!!
Heb ook dezelfde jas als Bertie, dat scheelt. Alleen is de mijne geel.
Bertie is een pure autist :') Vraagt zich letterlijk sf of er geen handleiding is voor hoe je je aandacht tussen drie mensen moet verdelen.

Verder legt ze geen enkele vorm van contact, durft ze geen enkele beslissing te nemen en is er geen enkele vorm van diepgang te bespeuren.

Vervolgens noemt een van die vrouwen haar ook nog lekker spontaan en energiek of iets in die trant :') Nee, ik snap niet hoe je kan vallen op iets dat er niet is, vanuit dat opzicht heeft die Justin Bieber gewoon gelijk en ik heb het idee dat zij de enige is die er een beetje realistisch in staat.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_149318341
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 07:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Bertie is een pure autist :') Vraagt zich letterlijk sf of er geen handleiding is voor hoe je je aandacht tussen drie mensen moet verdelen.

Misschien doet ze daarom ook mee met dit programma, het is tenslotte ook voor de mensen die niet echt makkelijk aan de man of vrouw komen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149318913
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:11 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vond het achterwerk van Lotte ook wel prima hoor. Maar ik had het niet verwacht aangezien de rest van haar lichaam erg slank is. Maar ik denk sowieso dat Lotte afvalt. Ik denk dat ze nog iets te jong is en te weinig ervaring heeft voor Tom. Het was wel een aanfluiting dat ze geen overall aan wilden. Je schrijft op een boer. Wat hadden ze dan verwacht? En de vrouwen van Tom staan overal goed in. Al trekken die een vuilniszak aan.

Bij Bertie en de vrouwen snap ik niet helemaal waar Esther die vlinders vandaan haalt. Ze hebben nauwelijks gesproken met elkaar en Bertie is totaal niet op haar gemak. En dan die boerderij :') . Wat een ouwe troep.
Lekker kontje die Lotte.
Heerlijk dik :9~

Als ze een overall aan had, kon ze haar lekkere kont niet showen.
Ze had speciaal een kort jasje gekocht.
Bij die andere 2 zie je geen ass met hun lange jas. Ze hebben zeker een platte reet.
5 Ferrari's op videoband!
pi_149319247
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Lekker kontje die Lotte.

(Ik ben even Tom): Ja, nu gaat het nog wel maar over een jaar of tien is het echt een dikke reet geworden, ze heeft er aanleg voor. Daar moet je ook rekening mee houden.
pi_149319273
Bij alle boerenvrouwen loopt het tot nu toe niet van een leien dakje. Ik denk dat vrouwen er meer moeite mee hebben om voor de tv 'op jacht te gaan'. Dat ligt vrouwen niet. Die wachten tot de ander het initiatief neemt.
pi_149320114
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien doet ze daarom ook mee met dit programma, het is tenslotte ook voor de mensen die niet echt makkelijk aan de man of vrouw komen.
Geert heeft daar anders niet zoveel moeite mee :') Door de totale desinteresse van Berti lijkt het wel of ze überhaupt niet aan de vrouw wil.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_149320394
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Geert heeft daar anders niet zoveel moeite mee :') Door de totale desinteresse van Berti lijkt het wel of ze überhaupt niet aan de vrouw wil.
Ik denk dat ze zich kapot ergert aan de drukte in huis. Camera lui en 3 vrouwen en soms Yvon :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149320411
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

(Ik ben even Tom): Ja, nu gaat het nog wel maar over een jaar of tien is het echt een dikke reet geworden, ze heeft er aanleg voor. Daar moet je ook rekening mee houden.
'en ze heb een eigen huissie gekocht. Ik weet niet of ze wel wil verhuizen naar mijn boerderij.'
5 Ferrari's op videoband!
pi_149320444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Geert heeft daar anders niet zoveel moeite mee :') Door de totale desinteresse van Berti lijkt het wel of ze überhaupt niet aan de vrouw wil.
Wat een ouwe viespeuk. Alle dames vol op de mond kussen hele tijd.
Dat heb ik Theo Tom en Jan nog niet zien doen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_149320768
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:43 schreef Pandaplint het volgende:
Als ik Tom was geweest zou ik direct naar de plaatselijke boerenwinkel gegaan zijn om te grote overalls te kopen :')

Man man man, wat een tutjes }:|
Nee te kleine zodat de kont van Lotte nog beter uitkomt :9~
5 Ferrari's op videoband!
pi_149321942
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 01:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Aan de hele andere kant is het 2015 en kan je verwachten dat een partner niet meteen het beroep deelt.

Ik bedoel, als je als vrouw trouwt met een chirurg, ga je toch ook niet automatisch assisteren of anesthesie bedrijven? Nee je houdt gewoon je eigen baan (wat dat ook moge wezen)... Zelfde geld voor deze vrouwen, wel is dit middagje goed om te laten zien wat de boer de hele dag doet :)
Maar zijn werk gaat wel gewoon door en doordat hij van het programma de 3 dames daarbij ook op sleeptouw moet nemen gaat het werk ook een stuk minder vlot dan normaal. Tenzij zij ook actief zouden meehelpen. Dat je dan ook even bijspringt vind ik wel zo netjes.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:35:22 #105
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_149323070
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

(Ik ben even Tom): Ja, nu gaat het nog wel maar over een jaar of tien is het echt een dikke reet geworden, ze heeft er aanleg voor. Daar moet je ook rekening mee houden.
Wie leased er nou nog vrouwen voor een periode van tien jaar?
The more debt, the better
pi_149325307
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar zijn werk gaat wel gewoon door en doordat hij van het programma de 3 dames daarbij ook op sleeptouw moet nemen gaat het werk ook een stuk minder vlot dan normaal. Tenzij zij ook actief zouden meehelpen. Dat je dan ook even bijspringt vind ik wel zo netjes.
Als ik bij mijn vriend ben help ik ook vaak even mee, incl onflatteuze overall ;) Niet meer dan logisch lijkt me. Anders zit ik binnen te wachten tot hij eens klaar is ( wat als boer vrijwel nooit is ) en hij maar werkt. Terwijl als ik bijvoorbeeld meehelp bij het melken is hij een stuk eerder klaar.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_149328095
Ik vind het eigenlijk altijd vreemd dat de vrouwen in BZV geacht worden te helpen op de boerderij, het zal voor een deel wel zo gestuurd worden door de redactie, maar die boeren zoeken toch een vrouw en geen knecht?

Als ik zo'n boer was, ging ik andere dingen ondernemen met die vrouwen, het boeit toch niet of ze goed kunnen melken of ploegen. Bovendien zou ik het mooi vinden als de betreffende vrouw ook nog haar eigen beroep blijft doen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_149328320
De kont van Lotte O+
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:42:06 #109
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149328408
quote:
9s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een troosteloze teringbende.
Jezus inderdaad, dit lijkt Tsjernobyl wel man. :') Bij deze foto's verwacht je elk moment Jan Slagter om de misstanden in Roemeense weeshuizen aan de kaak te stellen.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:49:52 #110
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149328671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef Wolken het volgende:

[..]

Als ik bij mijn vriend ben help ik ook vaak even mee, incl onflatteuze overall ;) Niet meer dan logisch lijkt me. Anders zit ik binnen te wachten tot hij eens klaar is ( wat als boer vrijwel nooit is ) en hij maar werkt. Terwijl als ik bijvoorbeeld meehelp bij het melken is hij een stuk eerder klaar.
*O* Leuk voor je! ^)
pi_149329144
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het eigenlijk altijd vreemd dat de vrouwen in BZV geacht worden te helpen op de boerderij, het zal voor een deel wel zo gestuurd worden door de redactie, maar die boeren zoeken toch een vrouw en geen knecht?

Als ik zo'n boer was, ging ik andere dingen ondernemen met die vrouwen, het boeit toch niet of ze goed kunnen melken of ploegen. Bovendien zou ik het mooi vinden als de betreffende vrouw ook nog haar eigen beroep blijft doen.
Het is bij ons iig ook een stukkie gezellugheid wat erbij is. Samen werken is gewoon leuker naast het feit dat het werk gewoon sneller af is als ik meehelp. De enige dag dat wij samen wat anders kunnen doen is op zondag, en dan tussen 11 en half 3, daarna moet hij weer terug zijn om te gaan melken/voeren. Als ik hem doordeweeks dus wat meer wil zien gebeurt dat dus tijdens het werk op de boerderij. Veel boeren kunnen gewoon niet vaak een dag vrij nemen en s'avonds zit er ook snel al niet veel leven in als ze de volgende dag er om 5 uur weer uit moeten, 7 dagen in de week. Maar daar kies je voor als partner van een boer vind ik.

quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:49 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

*O* Leuk voor je! ^)
Ik zal je uitnodigen voor de bruiloft ;)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_149329180
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het eigenlijk altijd vreemd dat de vrouwen in BZV geacht worden te helpen op de boerderij, het zal voor een deel wel zo gestuurd worden door de redactie, maar die boeren zoeken toch een vrouw en geen knecht?

Als ik zo'n boer was, ging ik andere dingen ondernemen met die vrouwen, het boeit toch niet of ze goed kunnen melken of ploegen. Bovendien zou ik het mooi vinden als de betreffende vrouw ook nog haar eigen beroep blijft doen.
Het is toch 'het leven' van zo'n boer, dus dat ze in die paar dagen een keer meekijken (en dan ook meteen wat doen) vind ik niet zo raar. Denk ook niet dat een gemiddelde boer z'n bedrijf een week stil kan leggen om alleen maar leuke uitstapjes met de vrouwen te ondernemen. En het is ook het format hè. Als een vermogende boer z'n dames een week uit zeilen neemt of zo krijg je een ander programma.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_149329422
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef Wolken het volgende:

[..]

Als ik bij mijn vriend ben help ik ook vaak even mee, incl onflatteuze overall ;) Niet meer dan logisch lijkt me. Anders zit ik binnen te wachten tot hij eens klaar is ( wat als boer vrijwel nooit is ) en hij maar werkt. Terwijl als ik bijvoorbeeld meehelp bij het melken is hij een stuk eerder klaar.
Ja maar dat komt uit jou zelf. Het zou geen moetje hoeven zijn ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_149329869
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja maar dat komt uit jou zelf. Het zou geen moetje hoeven zijn ;)
Klopt, maar ik vind het wel iets wat erbij hoort als je een relatie aangaat met een boer. En dat er dan 3 dames staan die het belangrijker vinden om in hun mooie outfit het land op te gaan omdat ze nou eenmaal er mooi op willen staan vind ik dat gewoon stom.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:43:55 #115
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149330521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:04 schreef Wolken het volgende:

Ik zal je uitnodigen voor de bruiloft ;)
^O^
pi_149332512
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja maar dat komt uit jou zelf. Het zou geen moetje hoeven zijn ;)
Nou volgens mij hoort het wel bij het programma. Het is niet de bedoeling dat je in de logeerweek een bedrijfshulp inhuurt en je er een kleine vakantie van maakt. :P
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:46:47 #117
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149334518
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 07:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Bertie is een pure autist :') Vraagt zich letterlijk sf of er geen handleiding is voor hoe je je aandacht tussen drie mensen moet verdelen.

Verder legt ze geen enkele vorm van contact, durft ze geen enkele beslissing te nemen en is er geen enkele vorm van diepgang te bespeuren.

Vervolgens noemt een van die vrouwen haar ook nog lekker spontaan en energiek of iets in die trant :') Nee, ik snap niet hoe je kan vallen op iets dat er niet is, vanuit dat opzicht heeft die Justin Bieber gewoon gelijk en ik heb het idee dat zij de enige is die er een beetje realistisch in staat.
Bertie komt in die gesprekjes met Yvon (of een redactielid) steeds heel anders over dan in gezelschap van haar drie kandidaten. Juist spontaan en niet autistisch.

Volgens mij is het haar gewoon te veel en is ze niet gewend om de hoofdrol te spelen in een gezelschap. Ze ziet er ook afgepeigerd en moe uit.
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:50:33 #118
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149334685
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Akkerbouw? Daar hebben we toch niks van gezien?
Komt misschien ook door het seizoen. Ik snap sowieso niet waarom BZV de laatste tijd opeens niet meer in de (na)zomer wordt opgenomen, maar in de (bijna) winter. De sfeer wordt er daardoor niet beter op.
Stop the world, I want to get out.
pi_149334872
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:46 schreef Lkw het volgende:

[..]

Bertie komt in die gesprekjes met Yvon (of een redactielid) steeds heel anders over dan in gezelschap met haar drie kandidaten. Juist spontaan en niet autistisch.

Vind je? Ik vind haar juist heel erg volgend en weinig initiatief tonen. Zo ook het voorstel om er nog een nachtje langer over te slapen kwam volgens mij van Yvon en niet van haarzelf. Echt alles komt uit voorzetjes...

Het zal me benieuwen of nog iets van haarzelf gaat tonen tijdens de 1 op 1 gesprekken.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:04:53 #120
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149335312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind haar juist heel erg volgend en weinig initiatief tonen. Zo ook het voorstel om er nog een nachtje langer over te slapen kwam volgens mij van Yvon en niet van haarzelf. Echt alles komt uit voorzetjes...

Het zal me benieuwen of nog iets van haarzelf gaat tonen tijdens de 1 op 1 gesprekken.
Klopt ja, dat was een voorstel van Yvon. Vond het trouwens raar dat opeens de spelregels werden aangepast, maar goed, kan er natuurlijk ook niet echt mee zitten.

Maar je hebt waarschijnlijk gelijk dat ze in gezelschap vooral een volger is, geen sfeermaker. Misschien slaat ze ook een beetje dicht door de aanwezigheid van die camera's. En misschien is ze vooral gewoon een Zeeuw en niet zozeer een autist. Zeeuwen staan nu niet direct bekend om hun mondigheid en hun extraverte houding :)
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:07:41 #121
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_149335429
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:50 schreef Lkw het volgende:

[..]

Komt misschien ook door het seizoen. Ik snap sowieso niet waarom BZV de laatste tijd opeens niet meer in de (na)zomer wordt opgenomen, maar in de (bijna) winter. De sfeer wordt er daardoor niet beter op.
Ik zat er bij de laatste aflevering ook aan te denken. Zomerseizoen kan ook makkelijk.In mei de voorstelronde. In september bij het begin van tv-seizoen de brieven brengen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_149336972
Ik denk dat als er een keer goed 'nee' tegen Geert gezegd wordt, dat hij lang niet zo 'gezellig' meer is, naar het een vervelende eikel word! Wil dat weleens meemaken, dat iemand zegt, hou nou maar eens ff op malloot.
  roze dinsdag 3 februari 2015 @ 19:49:12 #123
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149337103
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:50 schreef Lkw het volgende:

[..]

Komt misschien ook door het seizoen. Ik snap sowieso niet waarom BZV de laatste tijd opeens niet meer in de (na)zomer wordt opgenomen, maar in de (bijna) winter. De sfeer wordt er daardoor niet beter op.
BZV in zomersfeer zou wel beter zijn ja.
Your beauty never ever scared me.
pi_149338446
Video uit kunnen kijken. We zaten er duidelijk niet bij. Berties vrouwen hadden een band en Theo is een leuke man waarmee ze veel gelachen hebben. Waarom krijgen wij dat niet te zien?

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar zijn werk gaat wel gewoon door en doordat hij van het programma de 3 dames daarbij ook op sleeptouw moet nemen gaat het werk ook een stuk minder vlot dan normaal. Tenzij zij ook actief zouden meehelpen. Dat je dan ook even bijspringt vind ik wel zo netjes.
Hoe het nu is weet ik niet, maar jaren geleden kregen ze een onkostenvergoeding voor bv. de loonwerker die ingehuurd moest worden die week.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het eigenlijk altijd vreemd dat de vrouwen in BZV geacht worden te helpen op de boerderij, het zal voor een deel wel zo gestuurd worden door de redactie, maar die boeren zoeken toch een vrouw en geen knecht?

Als ik zo'n boer was, ging ik andere dingen ondernemen met die vrouwen, het boeit toch niet of ze goed kunnen melken of ploegen. Bovendien zou ik het mooi vinden als de betreffende vrouw ook nog haar eigen beroep blijft doen.
Ze helpen niet met het werk, maar draaien mee om wat van hem en zijn werk/leven te zien. En de boer hoopt te zien dat/of ze op de boerderij passen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef Lanah het volgende:
Ik denk dat als er een keer goed 'nee' tegen Geert gezegd wordt, dat hij lang niet zo 'gezellig' meer is, naar het een vervelende eikel word! Wil dat weleens meemaken, dat iemand zegt, hou nou maar eens ff op malloot.
Hettie begon al met een halve afweer, werd deze week uitgezonden. Ze riepen ook dat je niet zonder kloppen de slaapkamer binnengaat.
pi_149338739
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:25 schreef Teslynd het volgende:
Video uit kunnen kijken. We zaten er duidelijk niet bij. Berties vrouwen hadden een band en Theo is een leuke man waarmee ze veel gelachen hebben. Waarom krijgen wij dat niet te zien?
Ik begrijp hier echt helemaal niks van.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:35:41 #127
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149341127
quote:
Teeeering :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:40:52 #128
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149341299
:D :o :D :'( :D
in de haak.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:50:57 #129
293345 IkeDubaku99
The Investigator
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:10:17 #130
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_149342350
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik begrijp hier echt helemaal niks van.
Gelukkig ik ben niet de enige, na 3x lezen begrijp ik er ook nog steeds niets van :D
pi_149342839
quote:
Tot zover de vermeende intelligentie van Leonie. :')
pi_149346820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:46 schreef Lkw het volgende:

[..]

Bertie komt in die gesprekjes met Yvon (of een redactielid) steeds heel anders over dan in gezelschap van haar drie kandidaten. Juist spontaan en niet autistisch.

Volgens mij is het haar gewoon te veel en is ze niet gewend om de hoofdrol te spelen in een gezelschap. Ze ziet er ook afgepeigerd en moe uit.
Vind ik ook! En ze weet er dan ook heel goed de vinger op te leggen waar het aan schort en maakt daar ook grapjes over met veel zelfspot. Dus zo erg zal het allemaal vast niet zijn. Ze is echt niet zo'n hakkelende boer waar niks uit komt (zoals vroeger Wietse bijvoorbeeld).
pi_149348432
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:19 schreef -0- het volgende:

[..]

Tot zover de vermeende intelligentie van Leonie. :')
Hele grote sterretjes? Die je kan buigen? _O-
pi_149348465
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_149348719
Met die overalls waren ze ook al niet slim. Hoewel, stel dat een van de drie een verschrikkelijk goed figuur zou hebben in die overal, met prachtig priemende borsten, dan liggen die anderen er meteen uit bij Tom. Ik denk dat ze bang voor elkaar zijn.
De kledij die ze aanhebben hebben ze tenminste zelf zorgvuldig uitgezocht.

[ Bericht 10% gewijzigd door Loekie1 op 04-02-2015 08:25:17 ]
pi_149358036
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:20 schreef Loekie1 het volgende:
Met die overalls waren ze ook al niet slim. Hoewel, stel dat een van de drie een verschrikkelijk goed figuur zou hebben in die overal, met prachtig priemende borsten, dan liggen die anderen er meteen uit bij Tom. Ik denk dat ze bang voor elkaar zijn.
De kledij die ze aanhebben hebben ze tenminste zelf zorgvuldig uitgezocht.
Jezelf een beetje omkleden voor de ogen van Tim en hij was verkocht hoor.
pi_149358169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:06 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Jezelf een beetje omkleden voor de ogen van Tim en hij was verkocht hoor.
Ja
quote:
Oh, maar ik heb zo`n dikke trui niet nodig onder mijn overall.
Trui uit, strak hemdje eronder, en zo in die overall, dan had je die Tom eens moeten zien kijken. _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:19 schreef -0- het volgende:
Tot zover de vermeende intelligentie van Leonie. :')
Ja, en dan is ze "afdelingssecretaresse" :')
Dan schat ik Lotte hoger in, die is dacht ik consultant ?, nu zegt dat ook niet alles natuurlijk.
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:14:58 #139
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149361311
Maar is dat nou waar van die wichelroede? :@
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:42:11 #141
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:49:09 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149362756
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:53 schreef Loekie1 het volgende:
Maar is dat nou waar van die wichelroede? :@
Wat denk je zelf :')
KuikenGuppy
pi_149362888
Ze volgen Toms wichelroede al vanaf de oproep
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:55:14 #144
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149362921
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:54 schreef emayn het volgende:
Ze volgen Toms wichelroede al vanaf de oproep
:D _O-
pi_149363222
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat denk je zelf :')
Die stokjes bewogen uit zichzelf, leek 't.
pi_149363405
Leonie met los haar in de promo voor volgende aflevering!

http://boerzoektvrouw.kro(...)everingen/08-02-2015
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:06:22 #147
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_149367578
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:54 schreef emayn het volgende:
Ze volgen Toms wichelroede al vanaf de oproep
_O- _O- _O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  woensdag 4 februari 2015 @ 21:34:11 #148
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149371134
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Vind ik ook! En ze weet er dan ook heel goed de vinger op te leggen waar het aan schort en maakt daar ook grapjes over met veel zelfspot. Dus zo erg zal het allemaal vast niet zijn. Ze is echt niet zo'n hakkelende boer waar niks uit komt (zoals vroeger Wietse bijvoorbeeld).
Ik weet het niet...het is zelfspot, maar het voelt meer aan als enorme onzekerheid, en zichzelf maar als eerste afkraken voordat anderen het doen, als verdediging...ik krijg de indruk dat ze zichzelf niet per se leuk vindt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 4 februari 2015 @ 21:48:58 #149
14505 OProg
A Life in Music
pi_149371749
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik weet het niet...het is zelfspot, maar het voelt meer aan als enorme onzekerheid, en zichzelf maar als eerste afkraken voordat anderen het doen, als verdediging...ik krijg de indruk dat ze zichzelf niet per se leuk vindt...
Een beetje cynisch zijn en jezelf zo wat minder serieus neerzetten is best grappig, maar ik heb nu een beetje het idee dat elke opmerking zo is. Hoewel dat ook door de montage zo kan zijn.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 4 februari 2015 @ 22:08:05 #150
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149372569
quote:
11s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:48 schreef OProg het volgende:

[..]

Een beetje cynisch zijn en jezelf zo wat minder serieus neerzetten is best grappig, maar ik heb nu een beetje het idee dat elke opmerking zo is. Hoewel dat ook door de montage zo kan zijn.
Ja, precies dat...maar inderdaad, het kan ook montage zijn natuurlijk...da's altijd zo lastig te beoordelen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_149372968
De montage is fnuikend voor de individu: http://grootgroningen.com(...)jgingen-meer-dan-zat
pi_149374177
Bertie is wel een echte zeeuwse he, veel zeeuwen zijn niet van zo overdreven veel woorden.
Maar Bertie heeft wel in de gemeenteraad gezeten en heeft dus wel degelijk een mening over dingen. Ze is denk ik gewoon niet zo van het domme gezwets.

Ben benieuwd of de dames van Tom nog dingen voor zijn voeten gaan leggen om te hopen dat zijn wichelroede in beweging komt.
pi_149377154
pi_149377261
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)multimiljonair.dhtml

Dit soort stukken vind ik triest - mensen die echt gaan graven. Zijn natuurlijk openbare stukken - maar de mensen die dit gaan opzoeken om te publiceren in een krant vind ik laag schorem.
:{
pi_149377287
Ach, laat die mensen ook gewoon hun boterham verdienen, ze doen er niemand kwaad mee dus lekker belangrijk. Er zijn ergere dingen dan een multimiljonair die ontmaskerd wordt lijkt me.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_149377306
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:17 schreef Teslynd het volgende:
De montage is fnuikend voor de individu: http://grootgroningen.com(...)jgingen-meer-dan-zat
quote:
“Dat beeld dat ik de slaapkamers binnenloop om de drie vrouwen een nachtzoen te geven, dat werd aan me gevraagd door de KRO”, laat hij weten. “Dat heeft te maken met hoe zo’n show wordt gemaakt. Ik was jarenlang gewend om in en uit te lopen in mijn eigen huis wanneer ik dat wilde. Het was verstandiger geweest dat ik even op de deur had geklopt en dan pas naar binnen was gegaan. Maar ja, wat gebeurd is, is gebeurd.”
pi_149377310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ach, laat die mensen ook gewoon hun boterham verdienen, ze doen er niemand kwaad mee dus lekker belangrijk. Er zijn ergere dingen dan een multimiljonair die ontmaskerd wordt lijkt me.
Mensen die zo geld verdienen,dus ook die van Telegraaf, Privé en dat soort lage "journalistiek" , heb ik geen respect voor. Als je over de rug van een ander geld verdient op zo'n manier.
pi_149378196
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]


[..]

Dan kan het gevraagd worden, betekent wel dat je er voor kiest om aan dat verzoek gehoor te geven.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149378200
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:07 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)multimiljonair.dhtml

Dit soort stukken vind ik triest - mensen die echt gaan graven. Zijn natuurlijk openbare stukken - maar de mensen die dit gaan opzoeken om te publiceren in een krant vind ik laag schorem.
:{
Ach, als het seizoen af is heeft niemand het meer over Bertie ;)
Kijk naar die jonge boer, uit een ander seizoen, die zijn vriendin bij een auto-ongeluk heeft verloren, ze duiken nou eenmaal in je privé leven.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149378201
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:

Er zijn ergere dingen dan een multimiljonair die ontmaskerd wordt lijkt me.
Dat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 5 februari 2015 @ 05:40:52 #161
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149378205
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:07 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)multimiljonair.dhtml

Dit soort stukken vind ik triest - mensen die echt gaan graven. Zijn natuurlijk openbare stukken - maar de mensen die dit gaan opzoeken om te publiceren in een krant vind ik laag schorem.
:{
ben wel blij dat het nu naar buiten komt ipv nog voor de brieven. Dan hadden er allerlei Diggers gekomen. En je weet als je meedoet dat men gaat graven in je leven.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149378561
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:15 schreef elkravo het volgende:

[..]

Mensen die zo geld verdienen,dus ook die van Telegraaf, Privé en dat soort lage "journalistiek" , heb ik geen respect voor. Als je over de rug van een ander geld verdient op zo'n manier.
Oké. Beetje dramatisch dit in mijn optiek, maargoed. Ieder zo z'n ding natuurlijk.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_149380584
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:07 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)multimiljonair.dhtml

Dit soort stukken vind ik triest - mensen die echt gaan graven. Zijn natuurlijk openbare stukken - maar de mensen die dit gaan opzoeken om te publiceren in een krant vind ik laag schorem.
:{
Ja, dat verbaast me niets. Dat zie je wel dat daar veel geld zit.
pi_149381078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zich kapot ergert aan de drukte in huis. Camera lui en 3 vrouwen en soms Yvon :')
En daarbij: je leest een brief, hebt een gesprek van vijf minuten en dan komen ze ineens logeren. Tuurlijk weet je dat als je meedoet aan het programma, maar er over praten is toch anders dan er midden in zitten. Ik ken genoeg mensen die dan dichtslaan, en dan komt er nog maar eentje logeren!!
Ook leeg
pi_149383325
Ik zie nog maar weinig gebeuren, ik vind het echt een faaljaar bij BZV :(
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_149384402
We hebben Geile Geert dit seizoen, hoe kan het een faaljaar zijn? :') De akwardness bij Berti is maximaal cringen, heerlijk. De rest is een beetje opvulling maar deze 2 maken al heel veel goed.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_149384654
quote:
http://www.mediacourant.n(...)er-tom-als-merknaam/

Boer Zoekt Vrouw-boer Tom Groot (32) heeft zijn naam als merk gedeponeerd. Dat bevestigt de KRO vandaag in De Telegraaf. Volgens de krant bereidt Tom zich voor op groot commercieel succes na de uitzendingen van de datingshow. “Tom heeft dit inderdaad via een bekende van hem, een computerhandelaar uit Noord-Holland, laten doen”, aldus een woordvoerder van de KRO. “Hij heeft hiermee willen voorkomen dat iemand anders straks de naam Boer Tom heeft vastgelegd.”
Merkenjurist Arnaud Bos noemt het in de krant ‘een verstandige stap’. “Je zou kunnen verwachten dat hij het gezien de populariteit van het programma commercieel wil uitbuiten.”

Agrariër Steven Raat, een vriend van boer Tom, meldde in september al in de krant dat Tom vooral meedoet uit commerciële overwegingen. “Je bedrijf op tv voor een miljoenenpubliek is natuurlijk commercieel rete-aantrekkelijk.”

Lees het hele interview vandaag in De Telegraaf (via Blendle).
Je verwacht het niet he!
Ook uit het gegeven dat hij meisjes uitkiest die niets met het boerenleven hebben, is op te maken dat het hem om heel iets anders te doen was met zijn aanmelding.
  Vis een optie? donderdag 5 februari 2015 @ 12:41:17 #168
70532 loveli
N
pi_149384961
Misschien moet Geert dat ook doen.
crap in = crap out
pi_149385286
Esther is nog steeds geen lesbo maar heeft ook gegraven. Dit verklaart veel :D
pi_149386306
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:28 schreef incoherent het volgende:

[..]

Je verwacht het niet he!
Ook uit het gegeven dat hij meisjes uitkiest die niets met het boerenleven hebben, is op te maken dat het hem om heel iets anders te doen was met zijn aanmelding.
Twee van zijn logees zijn boerendochter.
  donderdag 5 februari 2015 @ 13:38:28 #171
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149386366
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149386380
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:28 schreef incoherent het volgende:

Agrariër Steven Raat, een vriend van boer Tom, meldde in september al in de krant dat Tom vooral meedoet uit commerciële overwegingen. “Je bedrijf op tv voor een miljoenenpubliek is natuurlijk commercieel rete-aantrekkelijk.”
quote:
Agrariër Steven Raat, een vriend van boer Tom, meldde in september al in de krant dat Tom vooral meedoet uit commerciële overwegingen. “Je bedrijf op tv voor een miljoenenpubliek is natuurlijk commercieel rete-aantrekkelijk".
Wtf? :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149388223
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:36 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Twee van zijn logees zijn boerendochter.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ze op een boerderij passen. Een boerendochter die een relatie met een boer wil en vervolgens weigert een overal aan te trekken werkt bij sommige mensen op de lachspieren.

Misschien heeft Tom ze wel op ongeschiktheid geselecteerd. :P
pi_149389783
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:39 schreef incoherent het volgende:

[..]

Ja, maar dat wil niet zeggen dat ze op een boerderij passen. Een boerendochter die een relatie met een boer wil en vervolgens weigert een overal aan te trekken werkt bij sommige mensen op de lachspieren.

Misschien heeft Tom ze wel op ongeschiktheid geselecteerd. :P
Toen hij ze uitkoos wist hij alleen dat ze boerendochter waren en niet dat ze weigerden een overall aan te trekken. Dat zegt dus helemaal niks over waar hij zijn keuze voor de 3 loges op heeft gebaseerd. Pleit eerder voor wel een voorkeur van boerenachtergrond.
pi_149390052
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:56 schreef bechirti het volgende:
Esther is nog steeds geen lesbo maar heeft ook gegraven. Dit verklaart veel :D
:?
pi_149390821
quote:
_O_ :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_149394188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:27 schreef -0- het volgende:

[..]

Toen hij ze uitkoos wist hij alleen dat ze boerendochter waren en niet dat ze weigerden een overall aan te trekken. Dat zegt dus helemaal niks over waar hij zijn keuze voor de 3 loges op heeft gebaseerd. Pleit eerder voor wel een voorkeur van boerenachtergrond.
Hij zal toch uit de brief en de speeddate wel een beetje te weten zijn gekomen waar ze wel en niet van houden?
Werken op de boerderij en aanpakken waren vast niet de favoriete bezigheden van deze dames, shoppen en uitgaan vermoedelijk wel.
Ik kan me vergissen natuurlijk, ik heb de brief niet gelezen en was niet bij de speeddate maar ik heb zo mijn vermoedens, er ging ook al een gerucht dat hij al een vriendin had en nu dit weer.
We zullen het wel zien. Ben benieuwd.
pi_149396973
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:55 schreef incoherent het volgende:

[..]

Hij zal toch uit de brief en de speeddate wel een beetje te weten zijn gekomen waar ze wel en niet van houden?
Werken op de boerderij en aanpakken waren vast niet de favoriete bezigheden van deze dames, shoppen en uitgaan vermoedelijk wel.
Ik kan me vergissen natuurlijk, ik heb de brief niet gelezen en was niet bij de speeddate maar ik heb zo mijn vermoedens, er ging ook al een gerucht dat hij al een vriendin had en nu dit weer.
We zullen het wel zien. Ben benieuwd.
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Ze schrijven natuurlijk: "Lieve Tom, ik ben een boerderij-ontvloden deerne, maar jij hebt geen echte boerderij en wel veel geld en ik beschik over veel vrouwelijk schoon plus een blond hoofdje, dus we vormen een goede match".
pi_149397989
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:55 schreef incoherent het volgende:

[..]

Hij zal toch uit de brief en de speeddate wel een beetje te weten zijn gekomen waar ze wel en niet van houden?
Werken op de boerderij en aanpakken waren vast niet de favoriete bezigheden van deze dames, shoppen en uitgaan vermoedelijk wel.
Ik kan me vergissen natuurlijk, ik heb de brief niet gelezen en was niet bij de speeddate maar ik heb zo mijn vermoedens, er ging ook al een gerucht dat hij al een vriendin had en nu dit weer.
We zullen het wel zien. Ben benieuwd.
Nouja ik heb de brieven ook niet gelezen natuurlijk. Maar ik vermoed toch dat de boerendochters dat punt eerder naar voren hebben laten komen om een positieve indruk te maken op een boer dan dat ze zouden schrijven dat ze zichzelf te leuk vinden van een overall een boerderij maar niks vinden en liever gaan shoppen en uitgaan.
pi_149400344
Een overall hoeft misschien niet, op het werk draag ik ook een overall als in de fabriek moet zijn.
Maar als ik thuis aan het klussen, lassen of tuinieren ben dan loop ik in een oude werkbroek rond en een oude trui ofzo.
Een overall heb ik thuis alleen aan, als ik in een kruipruimte moet ofzo.

De dames liepen erbij als modepopjes, dat hoeft dan ook weer niet.
pi_149401557
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:20 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel gelijk hebt. Ze schrijven natuurlijk: "Lieve Tom, ik ben een boerderij-ontvloden deerne, maar jij hebt geen echte boerderij en wel veel geld en ik beschik over veel vrouwelijk schoon plus een blond hoofdje, dus we vormen een goede match".
Haha, het zou mij niet verbazen. _O_
Als hij niet serieus geinteresseerd in de dames is en met een ander doel meedoet, kan hij het beste meisjes selecteren die zich niet met hart en ziel in het boerenleven willen storten. Komt het afscheid toch wat minder hard aan.
Serieus, ik begrijp niet hoe hij het voor elkaar krijgt drie (niet een maar drie!) meisjes te selecteren die zich zo opstellen.
pi_149403063
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:14 schreef incoherent het volgende:

Serieus, ik begrijp niet hoe hij het voor elkaar krijgt drie (niet een maar drie!) meisjes te selecteren die zich zo opstellen.
Omdat ze ook naar elkaar kijken. Als ze er allemaal als popjes bij blijven lopen, met in het achterhoofd dat er hoeveel mensen per week naar dit programma kijken? Dan doen ze vrij snel wat de andere twee doen...

Misschien is het de regie wel die zegt dat ze zo mooi moeten blijven, je weet het niet :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 5 februari 2015 @ 23:14:10 #183
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149407368
Ja ze trekken gewoon wat naar elkaar toe, mede door hoe Tom zich opstelt.
in de haak.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:15:28 #184
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149409319
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De akwardness bij Berti is maximaal cringen, heerlijk.
:?
Waarom niet gewoon in het Nederlands? Ik versta boer Geert beter dan dit soort maffe proza.
Stop the world, I want to get out.
pi_149409751
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:15 schreef Lkw het volgende:

[..]

:?
Waarom niet gewoon in het Nederlands? Ik versta boer Geert beter dan dit soort maffe proza.
Vertel eens, wat is het Nederlandse werkwoord voor het Engelse 'to cringe'? Sommige Engelse woorden dekken de lading nou eenmaal beter dan het Nederlandse equivalent.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_149409825
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:11 schreef Terreros85 het volgende:
Maar ik denk sowieso dat Lotte afvalt. Ik denk dat ze nog iets te jong is en te weinig ervaring heeft voor Tom.
Daar denkt ze zelf héél anders over, dat zij de volwassene is en de mannen nog moeten rijpen...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_149409858
Lotte is net zo volwassen als dat haar kont mooi slank is.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 01:12:15 #188
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410229
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Vertel eens, wat is het Nederlandse werkwoord voor het Engelse 'to cringe'? Sommige Engelse woorden dekken de lading nou eenmaal beter dan het Nederlandse equivalent.
De fout die veel mensen maken is dat ze elk Engels woord rechtstreeks of letterlijk proberen te vertalen naar het Nederlands. Dus werkwoord naar werkwoord, enz. Maar het zijn twee verschillende talen, dus ook de zinsconstructie is vaak anders. Andersom geldt dit ook. Probeer bijvoorbeeld maar eens een Engels zelfstandig naamwoord te vinden dat ons woord 'ontroering' recht doet..

Als je je gevoelens niet in het Nederlands kunt uitdrukken en het Nederlands is je moedertaal, dan beheers je het Nederlands onvoldoende. Dat is mijn mening.

En voor 'awkward' ben ik ook allergisch. Veel mensen die het gebruiken, zijn aanstellers.

Sorry, ik bedoel dit niet persoonlijk, maar ik heb gewoon een pokkehekel aan dit soort taalgebruik :)
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 01:20:24 #189
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410282
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lotte is net zo volwassen als dat haar kont mooi slank is.
Ik vind een Lotte een regelrechte puber inderdaad. En pubers vinden zichzelf wel vaker volwassen, terwijl ze het totaal nog niet zijn :)
Stop the world, I want to get out.
pi_149410392
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Vertel eens, wat is het Nederlandse werkwoord voor het Engelse 'to cringe'? Sommige Engelse woorden dekken de lading nou eenmaal beter dan het Nederlandse equivalent.
Tenenkrommend dekt ook prima.
pi_149410403
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:12 schreef Lkw het volgende:

[..]

De fout die veel mensen maken is dat ze elk Engels woord rechtstreeks of letterlijk proberen te vertalen naar het Nederlands. Dus werkwoord naar werkwoord, enz. Maar het zijn twee verschillende talen, dus ook de zinsconstructie is vaak anders. Andersom geldt dit ook. Probeer bijvoorbeeld maar eens een Engels zelfstandig naamwoord te vinden dat ons woord 'ontroering' recht doet..

Als je je gevoelens niet in het Nederlands kunt uitdrukken en het Nederlands is je moedertaal, dan beheers je het Nederlands onvoldoende. Dat is mijn mening.

En voor 'awkward' ben ik ook allergisch. Veel mensen die het gebruiken, zijn aanstellers.

Sorry, ik bedoel dit niet persoonlijk, maar ik heb gewoon een pokkehekel aan dit soort taalgebruik :)
Goed verhaal maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Geef mij een Nederlands werkwoord dat de lading net zo goed dekt als 'cringen'. Dit heeft in mijn optiek vrij weinig te maken met de beheersing van de Nederlandse taal, maar des te meer met het gegeven dat sommige zaken simpelweg beter beschreven kunnen worden met Engelse termen, het begrip 'cringe' is daar een voorbeeld van.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_149410406
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Tenenkrommend dekt ook prima.
Tenenkrommend is geen werkwoord. Plus tenenkrommend dekt niet de gehele lading... ik vind cringe tussen tenenkrommend en plaatsvervangende schaamte vallen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 01:52:57 #193
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410422
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Tenenkrommend is geen werkwoord.
Dat hoeft ook niet, dat probeer ik je hierboven juist uit te leggen. Ik vind 'tenenkrommend' wel een leuke vondst eigenlijk.

Je zou ook iets kunnen gebruiken als 'lekker gruwelen' of zo. Maar ik ken het woord 'cringe' onvoldoende om er een compleet gevoel of een werkelijke emotie bij te hebben. Dat maakt het lastig. Ik weet niet wat jij erbij voelt ook.

En ook daarom vind ik het trouwens vervelend als mensen dit soort woorden gebruiken in de communicatie, ook nog op z'n Nederlands vervoegd zelfs. Het wordt er allemaal niet duidelijker door.
Stop the world, I want to get out.
pi_149410433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:52 schreef Lkw het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, dat probeer ik je hierboven juist uit te leggen. Ik vind 'tenenkrommend' wel een leuke vondst eigenlijk.

Je zou ook iets kunnen gebruiken als 'lekker gruwelen' of zo. Maar ik ken het woord 'cringe' onvoldoende om er een compleet gevoel of een werkelijke emotie bij te hebben. Dat maakt het lastig. Ik weet niet wat jij erbij voelt ook.

En ook daarom vind ik het trouwens vervelend als mensen dit soort woorden gebruiken in de communicatie, ook nog op z'n Nederlands vervoegd zelfs. Het wordt er allemaal niet duidelijker door.
Mja, ik vind de term 'cringen' de lading beter dekken dan het Nederlandse alternatief dus ik blijf hem gewoon gebruiken. Het werkt voor mij persoonlijk ook gewoon beter als werkwoord.... "lekker cringen op de bank door de totale akwardness bij Boerin Bertie."

Sorry dat het niet Nederlands of duidelijk genoeg is voor je, maar voor mij werkt het gewoon het best dus ik zie niet genoeg aanleiding om mijn taalgebruik aan te passen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 01:57:21 #195
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_149410437
zich verkneukelen.

alstu.

O, ik gruwel van dat onnodig Engels!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_149410439
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:57 schreef Andromache het volgende:
zich verkneukelen.

alstu.

O, ik gruwel van dat onnodig Engels!
quote:
verkneukelen (zich) ww. ‘zich stiekem verheugen’
Nog niet misschien :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:20:43 #197
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410492
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mja, ik vind de term 'cringen' de lading beter dekken dan het Nederlandse alternatief dus ik blijf hem gewoon gebruiken. Het werkt voor mij persoonlijk ook gewoon beter als werkwoord.... "lekker cringen op de bank door de totale akwardness bij Boerin Bertie."

Sorry dat het niet Nederlands of duidelijk genoeg is voor je, maar voor mij werkt het gewoon het best dus ik zie niet genoeg aanleiding om mijn taalgebruik aan te passen.
Er zijn al erg leuke alternatieven gegeven. Verkneukelen vind ik trouwens ook een gaaf woord. Het lijkt over zichzelf te struikelen.

Maar goed, als jij in één kort zinnetje twee Engelse woorden nodig hebt om je gevoel te uiten, zou ik me als ik jou was toch afvragen of je Nederlands wel toereikend is. Echt, zonder dollen en zonder je te willen beledigen.

"Lekker gruwelen op de bank om de ijzige sfeer bij Bertie. Heerlijk!"

Ik noem maar een alternatief. Je ziet het direct voor je ook. Of je kunt iets roepen over een sfeer die om te snijden is. Dat is ook beeldend taalgebruik.

Bij woorden als 'awkwardness' en 'cringen' zie ik in het geheel niets voor me. 'To cringe' moest ik opzoeken in het woordenboek en 'awkwardness' had je nog verkeerd gespeld ook.
Stop the world, I want to get out.
pi_149410495
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:20 schreef Lkw het volgende:

[..]

Bij woorden als 'awkwardness' en 'cringen' zie ik in het geheel niets voor me. 'To cringe' moest ik opzoeken in het woordenboek
Misschien schiet jij dan tekort in je Engels, just saying. En nee, de alternatieven zijn in mijn optiek gewoon niet toereikend. Lekker gruwelen klinkt mij simpelweg te oubollig en is voor mijn gevoel niet specifiek genoeg om me fatsoenlijk uit te kunnen drukken.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:26:41 #199
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410504
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Misschien schiet jij dan tekort in je Engels. Just saying. En nee, de alternatieven zijn kut. No offense. De betekenis van 'verkneukelen' staat zelfs haaks op de betekenis van 'cringen' :')
Mijn Engels is heel behoorlijk, ik kan er prima mee overweg. Desondanks kan het altijd beter natuurlijk. Maar misschien mag ik je eraan herinneren dat we hier in Nederland zijn, op een Nederlands forum, en dat de voertaal in Nederland het Nederlands is.

Mijn Frans is bijvoorbeeld heel aardig, maar dat ga ik ook niet om de paar zinnetjes door mijn communicatie gooien. Dat is bijdehand en bovendien onduidelijk voor veel mensen. Daarbij vind ik het Nederlands een te mooi instrument om niet ten volle te bespelen.
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:30:10 #200
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410510
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Misschien schiet jij dan tekort in je Engels, just saying. En nee, de alternatieven zijn in mijn optiek gewoon niet toereikend. Lekker gruwelen klinkt mij simpelweg te oubollig en is voor mijn gevoel niet specifiek genoeg om me fatsoenlijk uit te kunnen drukken.
Ik vind 'lekker gruwelen' anders een stuk stijlvoller dan een foutief gespeld 'awkwardness'. Maar goed, misschien schiet jij op jouw beurt gewoon tekort in je Nederlands en probeer je die leemte op te vullen met Engelse woordjes. Dat zou natuurlijk ook kunnen :)
Stop the world, I want to get out.
pi_149410513
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:26 schreef Lkw het volgende:

[..]
Maar misschien mag ik je eraan herinneren dat we hier in Nederland zijn, op een Nederlands forum, en dat de voertaal in Nederland het Nederlands is.

Haha! Met alle respect hoor, maar jij gaat hier niet bepalen of ik hier Engels of Nederlands ga praten aangezien daar geen concrete regels voor zijn op dit forum.

Het spijt me zeer dat jij aanstoot neemt aan de manier waarop ik mij uitdruk hier op dit forum maar ik vind eigenlijk dat je je niet zo aan moet stellen. Ik zou zeggen:



wat meer tolerantie naar je medemens toe zou je sieren ;)
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_149410515
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:30 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik vind 'lekker gruwelen' anders een stuk stijlvoller dan een foutief gespeld 'awkwardness'. Maar goed, misschien schiet jij op jouw beurt gewoon tekort in je Nederlands en probeer je die leemte aan te vullen met Engelse woordjes. Dat zou natuurlijk ook kunnen :)
Mja, ik hoef er geen woordenboek bij te pakken... wellicht zegt dat genoeg ;)
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:43:02 #203
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410531
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mja, ik hoef er geen woordenboek bij te pakken... wellicht zegt dat genoeg ;)
Dat zou je waarschijnlijk wel moeten doen als ik met dezelfde frequentie Franse woorden ga rondstrooien als jij Engelse. En dat zou in wezen net zo onzinnig en debiel zijn als wat jij doet met je Engelse woordjes.

Maar okee, ik heb mijn punt gemaakt. Jammer dat je er niet veel meer van oppakt dan een soort leedvermaak over dat ik het woord 'to cringe' onvoldoende kende.
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:49:18 #204
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410540
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Haha! Met alle respect hoor, maar jij gaat hier niet bepalen of ik hier Engels of Nederlands ga praten aangezien daar geen concrete regels voor zijn op dit forum.

Natuurlijk, dat klopt. Ik wierp het dan ook alleen op omdat je deed alsof het aan mij ligt dat ik je niet begreep, terwijl jij juist degene bent die verwarring zaait door een overvloed aan anderstalige woorden in je communicatie te gooien.
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:59:03 #205
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410552
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:07 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)multimiljonair.dhtml

Dit soort stukken vind ik triest - mensen die echt gaan graven. Zijn natuurlijk openbare stukken - maar de mensen die dit gaan opzoeken om te publiceren in een krant vind ik laag schorem.
:{
Tja. Bertie koos er zelf voor om op tv te komen natuurlijk, dus ze heeft het zelf ook wel een beetje opgezocht. Ik heb zelf ook al flink zitten googlen op de deelnemers eigenlijk... :)
Stop the world, I want to get out.
pi_149411290
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:59 schreef Lkw het volgende:

[..]

Tja. Bertie koos er zelf voor om op tv te komen natuurlijk, dus ze heeft het zelf ook wel een beetje opgezocht. Ik heb zelf ook al flink zitten googlen op de deelnemers eigenlijk... :)
En wat is je doel daarmee? Dan vind je dus bijvoorbeeld de Facebook pagina van Lotte... en dan?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 08:38:33 #207
74544 Mercure
nooit ver weg... .
pi_149411329
Lotte? Ik heb liever de facebookpagina van Lieke.
Ze spreken over mijn drinken maar denken nooit aan mijn dorst
pi_149411411
Tom had de slappe lach met Rimke tijdens het tandenpoetsen. Het moet haast wel of hij gaat voor Rimke. Kapster, kan dus overal aan de slag, is geen carrierejaagster zoals Lotte dus het blijft gelijkwaardig, ze is vlot, knap, lief, nuchter, helemaal goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Loekie1 op 06-02-2015 10:03:12 ]
pi_149412228
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:57 schreef Andromache het volgende:
zich verkneukelen.

alstu.

O, ik gruwel van dat onnodig Engels!
Vrouw naar mijn hart :D

Vreselijk is dat... Engels gebruiken waar je je in het Nederlands kan uitdrukken.
Ik beschouw het dan ook altijd maar alsof de tekst niet voor mij bestemd is, Men mag mij gewoon in het Nederlands (of in mijn dialect) aanspreken.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_149412526
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Tom had de slappe lach met Rimke tijdens het tandenpoetsen. Het moest haast wel of hij gaat voor Rimke. Kapster, kan dus overal aan de slag, is geen carrierejaagster zoals Lotte dus het blijft gelijkwaardig, ze is vlot, knap, lief, nuchter, helemaal goed.
Overal aan de slag? Kun je als kapster zo gemakkelijk werk vinden?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_149412622
Iedereen kent haar nu, zal wel extra klanten opleveren voor elke kapperszaak waar ze zou gaan werken
pi_149412843
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:20 schreef Lkw het volgende:

[..]

Er zijn al erg leuke alternatieven gegeven. Verkneukelen vind ik trouwens ook een gaaf woord. Het lijkt over zichzelf te struikelen.

Maar goed, als jij in één kort zinnetje twee Engelse woorden nodig hebt om je gevoel te uiten, zou ik me als ik jou was toch afvragen of je Nederlands wel toereikend is. Echt, zonder dollen en zonder je te willen beledigen.

"Lekker gruwelen op de bank om de ijzige sfeer bij Bertie. Heerlijk!"

Ik noem maar een alternatief. Je ziet het direct voor je ook. Of je kunt iets roepen over een sfeer die om te snijden is. Dat is ook beeldend taalgebruik.

Bij woorden als 'awkwardness' en 'cringen' zie ik in het geheel niets voor me. 'To cringe' moest ik opzoeken in het woordenboek en 'awkwardness' had je nog verkeerd gespeld ook.
Verkneukelen heeft iets van to chuckle. Beetje in elkaar gedoken, kleine oogjes die goed kijken, plezier dat niet helemaal koosjer is.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 februari 2015 @ 10:26:45 #213
176766 crew  zoem
zoemt
pi_149413272
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:07 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)multimiljonair.dhtml

Dit soort stukken vind ik triest - mensen die echt gaan graven. Zijn natuurlijk openbare stukken - maar de mensen die dit gaan opzoeken om te publiceren in een krant vind ik laag schorem.
:{
Dat artikel staat vandaag groots op de voorpagina in de Zeeuwse regionale krant. Blijkbaar is er geen echt nieuws :') Overigens is het algemeen bekend dat boeren vaak aardig wat geld hebben zitten in grond en gebouwen. Dus ik kijk er niet van op.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoem op 06-02-2015 10:39:06 ]
pi_149413839
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Tom had de slappe lach met Rimke tijdens het tandenpoetsen. Het moet haast wel of hij gaat voor Rimke. Kapster, kan dus overal aan de slag, is geen carrierejaagster zoals Lotte dus het blijft gelijkwaardig, ze is vlot, knap, lief, nuchter, helemaal goed.
Wat mij betreft is ze (tot nu toe) verreweg de leukste en zeker de knapste, dat dan weer wel.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:51:41 #215
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149413865
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:34 schreef elkravo het volgende:

[..]

En wat is je doel daarmee? Dan vind je dus bijvoorbeeld de Facebook pagina van Lotte... en dan?
Mijn doel is eigenlijk anders dan veel te weten te komen over het privéleven van de deelnemers. Ik probeer er voornamelijk achter te komen waar ze precies wonen om dan via Google Maps hun huis en de omgeving te bekijken.

Dat klinkt een tikje luguber, maar dat is het niet hoor. Ik heb geen rare plannen :)

Maar zo'n huisje als van Bertie spreekt tot de verbeelding en daar wil ik graag meer over weten. Of de boerderij van Jan op Texel. Ik ken Texel redelijk en ben dan nieuwsgierig naar waar hij precies woont. Eea hangt waarschijnlijk samen met het feit dat ik erg graag her en der door Nederland fiets en altijd nieuwe plekjes wil ontdekken en ook dat het mijn droom is om ooit zelf op een fijne plek buitenaf te gaan wonen.
Stop the world, I want to get out.
pi_149413874
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Vertel eens, wat is het Nederlandse werkwoord voor het Engelse 'to cringe'? Sommige Engelse woorden dekken de lading nou eenmaal beter dan het Nederlandse equivalent.
Tenen krommen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:53:04 #217
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149413891
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:07 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Verkneukelen heeft iets van to chuckle. Beetje in elkaar gedoken, kleine oogjes die goed kijken, plezier dat niet helemaal koosjer is.
Geinige omschrijving :)
Stop the world, I want to get out.
pi_149416562
http://www.telegraaf.nl/a(...)m_boerenslim___.html

Het artikel staat er niet bij, maar in de papieren versie gezien. Blijkbaar heeft die zijn naam als merk geregistreerd. Had Geert beter kunnen doen :P
pi_149421196
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:52 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Overal aan de slag? Kun je als kapster zo gemakkelijk werk vinden?
Dan wordt ze kapster aan huis, komt ze langsrijden met haar spullen.
Zie je veel tegenwoordig.
pi_149425138
http://boerzoektvrouw.kro(...)_vrouwen_willen_meer
Die vrouwen van Bertie hebben echt geen idee wat ze aan Bertie hebben, maar wel lullen over samenwonen. Echt, die zijn niet wijs hoor.
pi_149425570
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:07 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dan wordt ze kapster aan huis, komt ze langsrijden met haar spullen.
Zie je veel tegenwoordig.
Moet je wel klanten hebben om naar toe te rijden.
Ik vind het raar om te zeggen dat zij wel overal aan de slag kan en die andere twee niet. Volgens mij liggen de banen niet voor het oprapen in die sector.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_149435283
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:29 schreef emayn het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)_vrouwen_willen_meer
Die vrouwen van Bertie hebben echt geen idee wat ze aan Bertie hebben, maar wel lullen over samenwonen. Echt, die zijn niet wijs hoor.
:') Bertie toont geeneens interesse en ze beginnen over samenwonen, whut?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 februari 2015 @ 23:31:08 #223
862 Arcee
Look closer
pi_149436833
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:29 schreef emayn het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)_vrouwen_willen_meer
Die vrouwen van Bertie hebben echt geen idee wat ze aan Bertie hebben, maar wel lullen
Dat lijkt me sterk. :Y)
pi_149447124
Hier nog een artikel over zogenaamde rijkdom van Berti
http://www.foodlog.nl/artikel/rijke-boerin-berti/
pi_149452608
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2015 02:45 schreef Grunge. het volgende:Ik vraag me als mede-introvert trouwens af hoeveel moeilijker het zou zijn om met drie potentiële lovers in huis te zitten en ik denk eigenlijk dat het inderdaad best moeilijk is.
Eens. En dan staan er naast die 3 lovers waarschijnlijk ook nog vrijwel voortdurend minstens 3 cameramannen, regie, productie en Yvonne Jaspers in een kringetje omheen. Ik geloof dat elk greintje spontaniteit mijn lijf zou verlaten.

Ik denk trouwens dat muziek tijdens het eten niet mocht, want dat maakt het knippen in de gesprekken achteraf erg lastig.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 21:49:28 #226
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149456924
Leonie morgen met de haren los O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149458315
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Jezus inderdaad, dit lijkt Tsjernobyl wel man. :') Bij deze foto's verwacht je elk moment Jan Slagter om de misstanden in Roemeense weeshuizen aan de kaak te stellen.
Inderdaad _O-
pi_149474137
Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren.
Als afvallers gok ik op hettie, ciska, leonie, die Amsterdammer (bij Theo) en die blonde bij Jan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_149477031
quote:
zo 08 feb 2015, 13:59
'Boer Tom laat Lotte vallen'

van onze redactie
Van zijn drie blondines is Lotte bij polderhunk Tom het minst in de smaak gevallen tijdens de logeerpartij.
Dat voorspellen de stemmers op onze online poll. Op de stelling 'Wie verovert het hart van boer Tom' ging de voorkeur uit naar Rinke (44%) en Leonie (33%). Lotte wordt als het minst passende vrouw gezien voor de boer met 23%. Ruim 3700 mensen brachten hun stem uit.
Lotte zou het heel jammer vinden als zij niet bij de populaire agrariër blijft, "Super leuk zo met zijn vieren, maar er moet er al een naar huis. Hopelijk ben ik het niet." Haar 'concurrente' Leonie sliep de nacht voor het keuzemoment slecht, van de spanning.
Boer Tom zal zondagavond één van zijn drie logees naar huis sturen. Hij is, met een record van 1808 brieven, de beste vangst ooit voor Boer zoekt Vrouw.
Boer Jan kiest tussen Vivian, Marieke en Rianne, boer Theo stuurt Ria, Nancy of Sandra naar huis. Voor Bertie en Tom staan hun keuzemomenten volgende week op het programma.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Lotte_vallen___.html
pi_149480025
quote:
Hij is, met een record van 1808 brieven, de beste vangst ooit voor Boer zoekt Vrouw.
Is het niet elk seizoen dat er een record gebroken wordt?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149480034
En vanavond *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 8 februari 2015 @ 19:23:58 #232
174940 W00fer
Maar echt
pi_149482133
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren.
Als afvallers gok ik op hettie, ciska, leonie, die Amsterdammer (bij Theo) en die blonde bij Jan.
Jonge jonge jonge zeg wat en fan, Vivian dus bij Jan en Sandra bij Theo.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Miss 200.000.000! zondag 8 februari 2015 @ 19:29:32 #233
367000 roos94
pi_149482384
Wat is deze? Gaat Bertie deze avond nou weer niet kiezen?? ;( wat een kutprogramma met hoofdletter K. ;(
pi_149482510
Tom kiest uiteindelijk Leonie, na 3 maanden uit elkaar.
Geert kiest Ada, na 3 maanden nog samen.
Bertie kiest die zwarte pot, na 3 maanden nog samen.
Koeman kiest Ria, na 3 maanden nog samen.
Jan kiest Rianne, na 3 maanden nog samen.

Calling shot's hier, onthoud deze post. Betkantoor Mozy is geopend.
  zondag 8 februari 2015 @ 19:33:28 #235
174940 W00fer
Maar echt
pi_149482561
Koeman kiest Ria? Wat voor een gok is dat? Hij heeft het minste met haar.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 8 februari 2015 @ 19:34:16 #236
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149482594
Iedereen klaar voor een nieuwe aflevering van Geile Geert?
pi_149482621
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:33 schreef W00fer het volgende:
Koeman kiest Ria? Wat voor een gok is dat? Hij heeft het minste met haar.
kak, bedoelde Sandra. Plaatjes zijn ook tan2 klein op de website. :@
pi_149482634
quote:
11s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:35 schreef Mozy het volgende:

[..]

kak, bedoelde Sandra. Plaatjes zijn ook tan2 klein op de website. :@
Dat is die met die arm. :') Hij kiest Nancy.
pi_149482657
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat is die met die arm. :') Hij kiest Nancy.
Misschien vind hij die arm wel tof, heb je wat om over te lullen op feestjes.
  zondag 8 februari 2015 @ 19:37:59 #240
174940 W00fer
Maar echt
pi_149482743
Bij Jan gaat de grootste verrassing komen, bij Tom hoop ik dat Lotte weg gaat. Ze ageert tegen mannen die niet serieus genoeg zijn maar hoe ze erbij staat in de nieuwe preview :N
Ze klaagt over weinig oogcontact terwijl het nu gaat om serious business.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 8 februari 2015 @ 19:40:59 #241
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149482866
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat is die met die arm. :') Hij kiest Nancy.
pi_149483408
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:34 schreef xzaz het volgende:
Iedereen klaar voor een nieuwe aflevering van Geile Geert?
*O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_149483950
pi_149484283
Kan het live gevolgd worden via de pc. Streamlink ofzo? Of stel ik nu een hele rare vraag? :@
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_149484321
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:17 schreef ntm het volgende:
Kan het live gevolgd worden via de pc. Streamlink ofzo? Of stel ik nu een hele rare vraag? :@
Gewoon npo.nl.
sig verwijderd door FA
  roze zondag 8 februari 2015 @ 20:18:28 #246
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149484322
/dubbel
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 8 februari 2015 @ 20:18:45 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149484343
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:17 schreef ntm het volgende:
Kan het live gevolgd worden via de pc. Streamlink ofzo? Of stel ik nu een hele rare vraag? :@
http://www.npo.nl/live
Your beauty never ever scared me.
pi_149484484
Loopt wel wat achter op de tv waarschijnlijk.
pi_149484485
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:23 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jonge jonge jonge zeg wat en fan, Vivian dus bij Jan en Sandra bij Theo.
Dank je :D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_149484486
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:05 schreef roos85 het volgende:
De voorspelde exits:

Geert - Hetty
Berty - Cis vertrekt zelf
Theo - Sandra
Tom - Leonie
Jan - Vivian
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_149484525
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:18 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Gewoon npo.nl.
quote:
Thanks!
Beter dan het gierige RTL. Op smart tv kan je de helft van de programma's via RTL XL ook niet vinden :')
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_149484557
Present *O*
pi_149484558
Laptop op schoot, kopje thee erbij O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  roze zondag 8 februari 2015 @ 20:22:42 #254
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149484562
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Loopt wel wat achter op de tv waarschijnlijk.
Ja maar niet extreem veel
Your beauty never ever scared me.
pi_149484589
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:21 schreef ntm het volgende:

[..]

[..]

Thanks!
Beter dan het gierige RTL. Op smart tv kan je de helft van de programma's via RTL XL ook niet vinden :')
NPO heb je al betaald, RTL niet.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:24:15 #256
123170 alors
zlata1234
pi_149484629
Thee, check.

Klaar voor een topshow.
know'm sayin?
×
word? word.
  roze zondag 8 februari 2015 @ 20:24:22 #257
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149484636
*O* Yippie, het begint bijna
Your beauty never ever scared me.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:24:37 #258
72388 JACM
Gierend Leer
pi_149484648
*O* Boer zoekt vrouw *O*
¯_(ツ)_/¯
pi_149484654
Dooorrrrr
pi_149484658
*O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_149484680
Bertie de miljonair :D
  zondag 8 februari 2015 @ 20:25:15 #262
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_149484685
*O*
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 februari 2015 @ 20:25:15 #263
176766 crew  zoem
zoemt
pi_149484687
:)
pi_149484696
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:22 schreef roos85 het volgende:
Laptop op schoot, kopje thee erbij O+
Beamer aan, macrobiotisch sapje erbij.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:25:32 #265
72388 JACM
Gierend Leer
pi_149484708
Bertie aan de Sperti
¯_(ツ)_/¯
pi_149484709
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:25 schreef zoem het volgende:
:)
Zoem :W
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_149484710
Berrrrgttie.

Moeilijk hè, een r, Yvon.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149484719
nou Bertie kom op
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_149484734
Ze is nu al nat.
pi_149484735
Kat en Cis een stel lijkt me wat :D :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_149484736
Jezus wat zijn wijven toch een aanstellende brokken emotie.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_149484737
Zulks een eemmooossies.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:26:35 #273
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_149484768
"Ja"
pi_149484770
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:26 schreef roos85 het volgende:
Kat en Cis een stel lijkt me wat :D :P
ja he, ze zien er leuk uit samen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_149484771
Dit zou ik slecht trekken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Sport / Supervogel zondag 8 februari 2015 @ 20:26:41 #276
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_149484774
JAAAAA

#GEILEGEERT
  zondag 8 februari 2015 @ 20:26:45 #277
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_149484778
Jankwijven
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:26:56 #278
72388 JACM
Gierend Leer
pi_149484788
Sta je met je armen over elkaar.. Wat een doos
¯_(ツ)_/¯
  zondag 8 februari 2015 @ 20:27:06 #279
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_149484797
Bertie is gewoon die dude.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_149484798
Next level cinematography met reflectie in de kaptafel.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_149484801
Ciska denkt 'zij praat tenminste, Bertie zegt nooit wat' :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149484802
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:26 schreef MissJ het volgende:

[..]

ja he, ze zien er leuk uit samen
:Y
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_149484806
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:26 schreef Yaku het volgende:
"Ja"
dat hoofd ook om t hoekje. Alsof ik naar een cartoon zit te kijken.
pi_149484808
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:26 schreef JACM het volgende:
Sta je met je armen over elkaar.. Wat een doos
echt he, wat een koude kikker is zij
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:27:24 #285
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_149484817
Even met de poes onder de douche
Haters everywhere but I don't really care.
pi_149484820
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:26 schreef JACM het volgende:
Sta je met je armen over elkaar.. Wat een doos
Dat zou een man ook doen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 8 februari 2015 @ 20:27:36 #287
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_149484824
Lekker afstandelijk.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_149484826
"Ik ga mezelf even onder de douche zetten"
:')
  zondag 8 februari 2015 @ 20:27:53 #289
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_149484839
Wat zij ze nou? Kijken of er een clit is?
pi_149484843
Hahaha, hoe ze de trap af loopt _O-
pi_149484845
Iedereen kan met elkaar praten, behalve met Bertie _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:28:02 #292
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_149484849
Die ene had dr voorbinddildo nog om
  roze zondag 8 februari 2015 @ 20:28:11 #293
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149484853
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:27 schreef tralalala het volgende:
Hahaha, hoe ze de trap af loopt _O-
Echt he
Your beauty never ever scared me.
pi_149484856
Ciska. :') Je zei eerst wat anders.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:28:15 #295
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_149484857
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:28 schreef kibo het volgende:
Die ene had dr voorbinddildo nog om
_O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_149484859
Allebei blijven kijken of er een klik is maar niks dien :')
pi_149484874
Dooie Cis.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 8 februari 2015 @ 20:28:39 #298
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_149484878
"Hoi mams, met mij, nou, ik ben echt pot hoor. Het gevoel is zon intens. We hebben zelfs al geschaard. Groetjes"
Haters everywhere but I don't really care.
pi_149484882
Berties vrouwen gaan er straks met elkaar vandoor :D
  zondag 8 februari 2015 @ 20:28:54 #300
123170 alors
zlata1234
pi_149484889
Zo intens iets voelen voor iemand waar je nauwelijks een woord mee gewisseld hebt. Oke dan.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:28:56 #301
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_149484890
Tis leuker zo zonder Bertie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')