abonnement Unibet Coolblue
pi_149315163
Mijn vriendin en ik zijn 24, en ze pijpt me af en toe.

Wat betreft slikken zitten we nog een beetje in de ongemakkelijke fase op de één of andere manier. Vriendin is een type dat het liefst alle seks grenzen verkent en verlegt, alleen ze durft nog niet altijd even goed los te gaan bij mij, en ik moet wat meer schijt krijgen en gewoon dingen vragen... Komt nog wel dus.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 01:33:49 #32
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_149316907
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 23:34 schreef TommyVercetti het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn 24, en ze pijpt me af en toe.

Wat betreft slikken zitten we nog een beetje in de ongemakkelijke fase op de één of andere manier. Vriendin is een type dat het liefst alle seks grenzen verkent en verlegt, alleen ze durft nog niet altijd even goed los te gaan bij mij, en ik moet wat meer schijt krijgen en gewoon dingen vragen... Komt nog wel dus.
Hier zelfde, alleen ik juist gene die graag verkent
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 08:48:44 #33
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_149318193
Ik heb nu ca. een jaar een relatie. Pijpen en slikken is routine (bijna elke dag), alhoewel ze niet altijd slikt. Soms kom ik op een andere manier klaar dan in haar mond.
pi_149318217
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 01:04 schreef Blijdoener het volgende:
Zijn er mensen die het dan weer uitspugen of wat?
Als je het vies vindt om te doen waarom zou je het dan juist twee keer willen proeven? Snap deze logica niet.
Dit. Moet je het in je mond houden, om een fatsoenlijke plek te vinden om het te deponeren :'). Gewoon hapslikweg.
pi_149318220
Ik pijp wel, maar wil niet dat hij klaarkomt in mijn mond.
Overigens vond ik het vroeger maar niks. Ik heb het echt lekker moeten leren vinden.
Dus in plaats van dat het minder hier wordt wordt het juist meer. ;)
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_149318228
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:11 schreef Arriens het volgende:
Ik ben nog nooit gepijpt. Dus ik kan niet antwoorden.

Als je denkt dat ik geen sex leven heb, ik heb al wel 3 blagen.
WHY?!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 08:56:46 #37
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_149318296
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:11 schreef Arriens het volgende:
Ik ben nog nooit gepijpt. Dus ik kan niet antwoorden.

Als je denkt dat ik geen sex leven heb, ik heb al wel 3 blagen.
3 kinderen maar nog nooit gepijpt? Mis je dat niet?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:02:02 #38
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_149318363
30 en 25. 6 jaar een relatie en ja ze pijpt me nog steeds en slikt het soms wel door en andere keren niet.
pi_149318647
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:11 schreef Arriens het volgende:
Ik ben nog nooit gepijpt. Dus ik kan niet antwoorden.

Als je denkt dat ik geen sex leven heb, ik heb al wel 3 blagen.
Kan het mij gewoon niet voorstellen, dat een partner het niet lekker vindt oké maar gewoon nooit oraal hebben mogen ontvangen :'(

Hier 2/3 keer per week minimaal (15,5 jaar relatie) en kan mij niet heugen wanneer NIET geslikt heeft. Liever in haar mond dan over haar heen want dat plakt enzo :')
pi_149320167
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:34 schreef no_pain_no_gain het volgende:
Is pijpen en slikken nog een onderdeel van de gemiddelde vaste relatie?
Ik heb geen idee van de gemiddelde relatie, maar hier staat het nog gewoon op het menu.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_149331627
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 08:51 schreef mrs.bashful het volgende:
Ik pijp wel, maar wil niet dat hij klaarkomt in mijn mond.
Overigens vond ik het vroeger maar niks. Ik heb het echt lekker moeten leren vinden.
Dus in plaats van dat het minder hier wordt wordt het juist meer. ;)
Het slikken maakt me geen bal uit, maar het klaarkomen in de mond vind ik wel geil.
Als je het liever niet inslikt kun je het gewoon uitspugen, ook ontzettend geil.
pi_149331707
Ja maar je kunt beter vragen wat ze niet doet of wil proberen. Elke dag dankbaar voor, maar vooral op zondag, maandag en dinsdag.

Het slikken is vooral iets voor bij de vluggertjes. Het is wel geil, maar als het je eigen zaad is wat ze slikt, ook meteen weer tragisch want dan ben je er toch een beetje uit qua geilheid. Althans, ik.

Persoonlijk kan ik niet eens in 1 ruimte zitten met zo'n sujet dat de waarde van proteïne niet kent. Maar gelukkig zijn we allemaal anders.
pi_149334700
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:19 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Het slikken maakt me geen bal uit, maar het klaarkomen in de mond vind ik wel geil.
Als je het liever niet inslikt kun je het gewoon uitspugen, ook ontzettend geil.
Nou ik vond de smaak dus echt niks. Het voorvocht mix ik nu gewoon zoveel mogelijk met speeksel. Als ik al zo ver zou zijn dat hij in mijn mond zou mogen komen denk ik dat slikken peanuts is.
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_149335919
Ik slik altijd :-)
pi_149336123
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 08:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dit. Moet je het in je mond houden, om een fatsoenlijke plek te vinden om het te deponeren :'). Gewoon hapslikweg.
Jah. Als je het op de goeie manier doet proef je niks. :P En als je vriend fatsoenlijk eet (niet te veel frituur, vaak genoeg een stuk fruit) dan zou het niet eens ergens naar moeten smaken.
pi_149340674
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:27 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Jah. Als je het op de goeie manier doet proef je niks. :P En als je vriend fatsoenlijk eet (niet te veel frituur, vaak genoeg een stuk fruit) dan zou het niet eens ergens naar moeten smaken.
Nou ja, ik denk niet dat er binnenkort een ijsje met zaadsmaak op de markt komt. Bedoel, het heeft wel een smaakje, maar om asperges zijn viezer.
pi_149340719
Ik vind aspergers wel lekker.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_149340752
Kan je nagaan.
pi_149340835
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind aspergers wel lekker.
Oh wacht aspergers. Die heb ik nooit geproefd. Heb er wel eens één gedate maar dat was geen succes.
pi_149344395
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh wacht aspergers. Die heb ik nooit geproefd. Heb er wel eens één gedate maar dat was geen succes.
Hahahah! _O-
pi_149349063
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:19 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Het slikken maakt me geen bal uit, maar het klaarkomen in de mond vind ik wel geil.
Als je het liever niet inslikt kun je het gewoon uitspugen, ook ontzettend geil.
Dit, slikken of spugen maakt me niet uit, als het maar in de mond komt :Y.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_149351278
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:19 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Het slikken maakt me geen bal uit, maar het klaarkomen in de mond vind ik wel geil.
Ik vind het vooral lekker. Het idee doet me niet zoveel hoewel enthousiasme altijd goed is, maar een mond is zo lekker warm, nat en zacht. Anders is het net alsof je heerlijk uit eten gaat, maar het desert buiten voor de deur in de vrieskou moet opeten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_149457530
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan het mij gewoon niet voorstellen, dat een partner het niet lekker vindt oké maar gewoon nooit oraal hebben mogen ontvangen :'(
Mijn partner is vrij duidelijke daarin.

En bij vorige vriendinnen heb ik het nooit gevraagd want ik was meer zoiets van, haar lief aankijken, zoenen en zodra ik haar broek/rok uit de weg had ging het zo snel mogelijk daarin.
Heb ik lol en zo krijgt ze ook meteen haar orgasme. :)
  zondag 8 februari 2015 @ 08:55:33 #54
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_149464583
Wat is dat nou weer voor vraag? Ik snap niet dat er mensen zijn die het ook echt uitspugen. Dan moet je opstaan, weg lopen, wasbak vinden.. Ik snap niet dat je pijpen leuk kan vinden, en dan niet slikt, je hebt toch al wat voorvocht geproefd :')
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
  zondag 8 februari 2015 @ 18:50:45 #55
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_149480707
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 22:07 schreef Arriens het volgende:

[..]

Mijn partner is vrij duidelijke daarin.

En bij vorige vriendinnen heb ik het nooit gevraagd want ik was meer zoiets van, haar lief aankijken, zoenen en zodra ik haar broek/rok uit de weg had ging het zo snel mogelijk daarin.
Heb ik lol en zo krijgt ze ook meteen haar orgasme. :)
Je weet dat het merendeel van de vrouwen niet klaarkomt door neuken he?
pi_149504095
ja
  maandag 9 februari 2015 @ 18:33:34 #57
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_149515262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 22:07 schreef Arriens het volgende:

[..]

Mijn partner is vrij duidelijke daarin.

En bij vorige vriendinnen heb ik het nooit gevraagd want ik was meer zoiets van, haar lief aankijken, zoenen en zodra ik haar broek/rok uit de weg had ging het zo snel mogelijk daarin.
Heb ik lol en zo krijgt ze ook meteen haar orgasme. :)
Dus je komt klaar in hun broek of rok? Weet je zeker dat die kinderen van jou zijn?
  maandag 9 februari 2015 @ 18:36:26 #58
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_149515358
Wilde net dit topic zelf openen omdat hier in het oostblok elke chick sperma geil lijkt te zijn. Over hun lichaam of in de mond. Een druppel ernaast en die likken ze gewoon op :D

In Nederland spuugden de meesten het uit of maakten ze het niet af :') Deepthroat shit al helemaal niet meegemaakt in NL... misschien date'e ik de foute chicks.

Als een vrouw niet slikt dat kan ze bef beurten op haar buik schrijven en komt ze er ook niet meer in na die laatste keer.

Als ze niet pijpen ook prima trouwens, meeste chicks bakken er niet veel van en dan heb ik altijd medelijden. Maar pijpen en dan vage shit doen om niet te hoeven slikken.... no thanks.
pi_149533693
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:50 schreef Flogging het volgende:

[..]

Je weet dat het merendeel van de vrouwen niet klaarkomt door neuken he?
Dus sommige dames wel. ;)

En daarom gebruik ik ook mijn vingers op haar clit tijdens het neuken. :')
  dinsdag 10 februari 2015 @ 14:41:40 #60
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_149539054
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:36 schreef Buschetta het volgende:
Wilde net dit topic zelf openen omdat hier in het oostblok elke chick sperma geil lijkt te zijn. Over hun lichaam of in de mond. Een druppel ernaast en die likken ze gewoon op :D

In Nederland spuugden de meesten het uit of maakten ze het niet af :') Deepthroat shit al helemaal niet meegemaakt in NL... misschien date'e ik de foute chicks.

Als een vrouw niet slikt dat kan ze bef beurten op haar buik schrijven en komt ze er ook niet meer in na die laatste keer.

Als ze niet pijpen ook prima trouwens, meeste chicks bakken er niet veel van en dan heb ik altijd medelijden. Maar pijpen en dan vage shit doen om niet te hoeven slikken.... no thanks.
God's gift to humanity.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')